انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 147 از 157:  « پیشین  1  ...  146  147  148  ...  156  157  پسین »

ارتباط با مدیران (نظرات، انتقادات، پیشنهادات)


زن

 
جناب پرنس یا دیگر مدیران دارای دسترسی در سایت لوتیکلیپ لطفا به بنده پیام خصوصی بدین.
پرنس جان لطفا صندوق خصوصیتونو چک کنید پیام مهم گذاشتم واستون
ممنون
     
  
مرد

 
Saynester198:
Boem ایشون به اسم لایو , کلیپ های حجم‌ بالا و بدون هیچ صحنه خاصی میزارن که فقط حجم استفاده میشه و هیچ صحنه ای نداره ولی نگین کلیپ هاش واقعا صحنه و اتفاقات سکسی در لایو هست . دیدن اندام در لایو که چیز سکسی نیست

فقط توضیح کلیپ ها جذابه!!!وگرنه هیچی نداره...البته شاید برخی از دوستان دوست داشته باشن
     
  
مرد

Prince
 
eliyar2000:
فرمایش شما درسته من هم درک میکنم ولی اخیرا تبلیغات خیلی زیاد شده وسط صفحه یه پاپ اپ میاد میزنی که رد بشه چند تا صفحه پشت سر هم باز میشه ادم گم میکنه صفحه رو قبلا هم تبلیغ ها بودن و خیلی خوب هم بودن ولی اخیرا اصلا نمیشه تو انجمن وب گردی کرد ممنون اگه کمی فرق کنه نمایشش بغل صفحه باشه بازم خوبه یهویی صفحه قفل میشه و یهه گزینه میاد میزنی یه صفحه باز میشه

درود

از چه مرورگری استفاده می کنید؟

تبلیغات معمولا دو تا بنر باید باشه که چند بار ببندید (موقع بستن احتمالا پاپ باز بشه) بعدش دیگه تا مدتی نمیاد.. یعنی میگید هر صفحه تبلیغ میاد؟ اگه اسکرین شات بگیرید بعد از بستن و قبلش که چجوریه البته اسکرین رو به پیام خصوصی من بفرستید تا بررسی کنیم.

سپاس
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
Saynester198
بیش از نیمی از لایو هایی که بنده میگذارم درخواستی کاربران عزیزی است که در پیام خصوصی فرمایش کرده اند.
12 اسکرین شات از تمامی ویدیو هایی که بنده در انجمن پست میکنم قرار داده میشود، و هر ویدیو مخاطب خاص خودش را دارد.
اگر شما لذت نمیبرید، کسی مجبورتان نکرده که دانلود کنید!
چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست،
میسپارم آن را
به خیال شب و تنهایی خود.
     
  ویرایش شده توسط: Boem   
مرد

 
Boem:
بیش از نیمی از لایو هایی که بنده میگذارم درخواستی کاربران عزیزی است

ضمن عرض سلام‌ و تشکر و خسته نباشید بابت زحماتی که نمیکشی.ما به‌کس عممه مون میخندیم درخواست این خزعبلات رو کرده باشیم.داداش مارو هالو فرض کردی؟ لایو تایم بلند میزاری یا نمیشه‌ دانلود کرد یا کلی حجم میره دان میکنیم میبینیم صدا نداره میگی آخ ببشید رباتی که خودم نوشته ام برای ادیت فیلمها ایراد داشته است!!! لایوهایی هم که میزاری نود درصدشون تکراری و قدیمی هست.شما طبق ضرب المثل تو شهر کورها آدم یک چشم‌پادشاهه فکر کردی چون بچه های کار درست کم کار شدن میتونی هر چرندی آپلود کنی و درشت جواب بدی؟!
     
  
مرد

 
M_r_ciswe
دقیقا دوست عزیز هیچ گونه صحنه سکسی نداره فقط حجم نت رو از دست میدیم
     
  

Streetwalker
 
ashkinjan:
ضمن عرض سلام‌ و تشکر و خسته نباشید بابت زحماتی که نمیکشی.ما به‌کس عممه مون میخندیم درخواست این خزعبلات رو کرده باشیم.داداش مارو هالو فرض کردی؟ لایو تایم بلند میزاری یا نمیشه‌ دانلود کرد یا کلی حجم میره دان میکنیم میبینیم صدا نداره میگی آخ ببشید رباتی که خودم نوشته ام برای ادیت فیلمها ایراد داشته است!!! لایوهایی هم که میزاری نود درصدشون تکراری و قدیمی هست.شما طبق ضرب المثل تو شهر کورها آدم یک چشم‌پادشاهه فکر کردی چون بچه های کار درست کم کار شدن میتونی هر چرندی آپلود کنی و درشت جواب بدی؟!

درود
با بخشی از صحبت های شما موافقم و با بخشی موافق نیستم.
در مورد فایلهای تکراری،فعالانه،حداقل روزی دو تا سه بار پستها بازبینی شده و فایلهای تکراری حذف میگردند.البته تعداد فیلمها به قدری زیاد هست که کاملا محتمل است که فیلم یا فیلمهایی از دست ما هم در برود ولی بی شک برای حذف فیلم های تکراری فعالانه تلاش و اقدام میگردد.
از طرفی با توجه به گذاشتن عکس و توضیحات شانس اینکه کاربر اقدام به دانلود فایل تکراری کند تا حدود زیادی کاهش میابد.
با این حال و با تمام تمهیدات دانلود فایل تکراری هم محتمل است.
در مورد فایل بدون صدا با توجه به اینکه فیلمهای بدون صدا همیشه مشکوک به خارجی بودن و‌ حذف عمدی صدا هستند کاربرانی که این گونه فیلمها را میگذارند موظف هستند در توضیحات قید کنند که فیلم بدون صدا است.قبلا این فیلمها اگر فاقد توضیح بود ما خودمان توضیح بدون صدا بودن را به پست اضافه میکردیم.جدیدا این فیلمها را حذف میکنیم و منبعد کاربری که فیلم بدون صدا را بدون توضیح بگذارد خود حذف خواهد شد.من جدیدا تعدادی کاربر مشکل دار را حذف کرده ام و از حذف بقیه هم ابایی ندارم.
در مورد گذاشتن هر فیلم بی کیفیت یا غیر قابل دانلودی توسط بعضی کاربران هم باید گفت فیلم هر کاربر مانند امضای اوست.بعضی کاربران خاص فیلمهای درجه یک میگذارند و بعضی کاربران خاص هم فیلم درجه سه.شما خود باید شناخته باشید فیلمهای چه کاربری ارزش دانلود دارد و از پستهای چه کاربری فقط باید عبور کرد.
متاسفانه این مشکلی زمانی تشدید شد که تصمیم گرفتیم کاربران امکان کسب درآمد از انجمن را داشته باشند و در نتیجه گروهی به انجمن به شکل پاساژ و مغازه نگاه کردند و کیفیت و کمیت و آسایش کاربران در سایه کسب درآمد رمز ارزی گم شد.
به روشنی این تصمیم اشتباهی بود که نه تنها بر خلاف تصور ما به بهبود کیفیت فیلمهای ارسالی کمک نکرد بلکه برعکس باعث افت کیفیت فیلمهای ارسالی شد چون بعضی ها برای کسب درآمد هر چه بود و نبود را بی توجه به کیفیت آن ارسال کردند و از طرفی استفاده از آپلودسنترهای عجق وجق و بی در و پیکر برای کسب درآمد بیشتر که عملا دانلود از آنها غیر ممکن بود باعث افت و زدگی کاربران شد.
ضمن اینکه مسئولیت این اشتباه را میپذیرم و واضح است که این روند اشتباه باید سریعا متوقف شود و شخصا موضوع بازگشت سریع به آپلودسنترهای Uploadrar و drop download نهایتا با یک کوتاه کننده را پیگیری میکنم.
💖
اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت
و راههایِ وصال قطع شدند
و جدا و غریبه گشتیم
از نو با من آشنا شو...
💝
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
Streetwalker
سلام و درود.
راجع به ویدیوهای بی صدا، بنده فقط و فقط یک روز ویدیوی بی صدا آپلود کردم که آن هم به دلایل فنی بود و بعد از مطلع شدن، بلافاصله ویدیوی جدید آپلود کردم،
راجع به آپلودسنتر هم که فکر نمی‌کنم ایرادی از سمت من باشد، پخش آنلاین از vtube, لینک مستقیم با کوتاه کننده و لینک کمکی uploadrar بدون کوتاه کننده.
و اما راجع به ویدیوی بی کیفیت،
چند ویدیوی اخیر از سارا و ساحل درخواستی یکی از کاربران عزیز بود، که اگر به پیام خصوصی من دسترسی داشته باشید قطعا متوجه خواهید شد. غیر از این دو شخص تمامی لایو هایی که بنده آپلود کردم یا برهنگی و یا لباس های سکسی درآنها به وضوح دیده میشد.
مضاف بر این، تمام پست ها شامل ۱۲ اسکرین شات می‌باشند و کاربر محترم می‌تواند پیش‌بینی کند که ویدیو راجع به چیست.
عذرخواهی میکنم که پیامی طولانی برای شما نوشتم، دلم پر بود از بعضی از کاربران، که کلا ۲ یا ۳ پیام در انجمن دارند و همان نیز اعتراض و توهین است.
چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست،
میسپارم آن را
به خیال شب و تنهایی خود.
     
  
مرد

 
Boem:
غیر از این دو شخص تمامی لایو هایی که بنده آپلود کردم یا برهنگی و یا لباس های سکسی درآنها به وضوح دیده میشد.

والا من که چیزی از برهنگی توی لایو های شما ندیدم...شاید لباس سکسی باشه اکا به قطع برهنگی نبوده!..
در ضمن یه انتقاد اینکه لطفا واقعا زشته که شما تمام افراد لایو گذار رو جنده، بیزنسی و ... خطاب میکنید.
قطعا ویدیو هایی که شما میذارید هم طرفدار داره و در کل خسته نباشید.
     
  
مرد

 
سایت vidoza برای من همیشه زیر یک هفته پرداختی داشت این بار 15 روز طول کشید و مشکلی نداره.
سایت clickupload هم پرداختی داشت دوستان میتونن استفاده کنند.
من برای لینک اصلی از uploadrar استفاده میکنم خیلیا با این سایت راحتن برای دانلود ولی چون پرداختی نداره با کوتاه کننده جبران میشه و اینجوری هم اپلود کننده هم کاربرا راضی هستن.
برای کمکی از clickupload و برای پخش آنلاین از vidoza همراه کوتاه کننده استفاده میکنم.
این لیست طبق پکیج بنفش و بنظرم بهترین سایت برای کمکی clickupkoad .
من همیشه اینجوری آپلود میکنم و تا الان خوب بوده اگه مدیر صلاح میدونن بنظرم بقیه هم اینجوری آپلود کنن چون واقعا بعضیا یکسری سایتایی استفاده میکنن که خوب نیستن! حس میکنم اینجوری باعث رضایت هر دو طرف بشه
POOH
     
  
صفحه  صفحه 147 از 157:  « پیشین  1  ...  146  147  148  ...  156  157  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

ارتباط با مدیران (نظرات، انتقادات، پیشنهادات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA