انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

حمله به کوی دانشگاه تهران


مرد

Prince
 
ویدیو جدید از آنچه در کوی دانشگاه تهران-25 خرداد88

حمله به کوی دانشگاه تهران در ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ مجموعه رویدادهایی بود که در این تاریخ در جریان حملهٔ نیروهای لباس‌شخصی و پلیس به کوی دانشگاه تهران رخ داد و طی آن شمار زیادی از دانشجویان مجروح شده و ۵ نفر به قتل رسیدند و بسیاری نیز بازداشت و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفتند.

لینک یوتیوب:

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
جنايت مزدوران بسيجي در حمله به دانشگاه تهران

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
جنايت مزدوران بسيجي در حمله به دانشگاه تهران

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
جنايت مزدوران بسيجي در حمله به دانشگاه تهران

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
ریاکاری های رهبر --- لباس شخصي ها و كوي دانشگاه

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

 
برگ زرین و پرافتخار دیگر از تجاوز و رفتار غیر انسانی با نخبگان کشور ....
هیچ فیلسوفی تا امروز هیچ روحانی را نکشته " در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند"
دنیس دیدرو
     
  
مرد

 
سه سال از مضلومانه نداآقاسلطان می گذرد. سه سال پیش، وقتی تیر جنایتکاران قلب ندای زیبا و جوان را درید و فیلم این جنایت در جهان پخش شد، ندا بصورت سمبل آزادیخواهی مردم و نسل جوان این کشور درآمد. ندا با فدا کردن جان خود به مبارزات مردم ایران در ذهنیت مردم جهان، نامی جادوانه داد. جای او و جای تمامی ریشه های عزیز جنبش در قلب ماست. از او و از آنها الهام می گیریم تا مبارزه برای آزادی و برابری و برای ایجاد شرایطی کهزندگی شایسته حرمت انسانی در کشورمان امکان پذیر گردد، روز به روز گسترده تر شود. پرچمی که از دست ندا و نداها افتاده است را بسیارند دختران و پسران جوانی که بردوش گرفته و بر دوش خواهند گرفت. حالا ندا در میلیون ها ندای دیگر بازتولید می شود. حرف ها مظلومانه ی او سینه به سینه بازگو شده و گسترده تر می گردد. اینرا تاریک اندیشان کوردل در محاسبات حقیر خود فراموش کرده بودند. در سومین سالگرد شهادت ندا، در برابر عظمت زنده یادان جنبش مردمی کشورمان سرتعظیم فرود می آوریم.
اشک شوق مادر ندا آقاسلطان (خانم هاجر رستمی) پس از آشنایی با کودکی که ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ همزمان با مظلومانه کشته شدن ندا به دنیا آمد و پدر و مادرش او را به یاد ندا آقا سلطان،
«ندا»
نام نهادند.
اسامی و هویت کامل ۱۱۲ شهید جنبش جنبش ضد استبدادی سال ۱۳۸۸
به نقل از منابع حقوق بشری، اسامی و مشخصات ۱۱۲ شهید جنبش ضداستبدادی مردم ایران پس از ۲۳خرداد را منتشر شد. این منابع بدرستی تاکید کردند که شمار شادروان های جنبش مردمی سال ۱۳۸۸ بیش از ۱۱۲ تن است، اما تا کنون هویت کامل این ۱۱۲ بدست آمده است. مبارزات ضداستبدادی مردم که از ۲۳ خرداد سال ۱۳۸۸ در شکل تازه ای رو به گسترش نهاد، با سرکوب وحشیانه ی نیروهای جنایتکار رژیم جمهوری اسلامی روبرو شد. در این سرکوب وحشیانه ترین شیوه های جنایت به کار گرفته شد. شکنجه های وحشیانه، تجاوزات جنسی در بازداشت گاه هائی همچون کهریزک و پرتاب از پل به پائین یا رد شدن با ماشینهای نیروی انتظامی از روی تظاهرکنندگان و یا استفاده بیرحمانه از قمه و دشنه و چاقو و سلاح های گرم از شیوه های سرکوب جنایتکاران بود. و در روز سی خرداد، کشته شدن نا جوان مردانه ی ندا آقاسلطان به مقاومت مردم این یک نام تازه داد. نامی که چشم های بسیاری را در جهان به سوی مبارزات مردم ایران جلب کرد. نام ندا آقاسلطان سمبل مقاومت مظلومانه مردم ایران. یاد تمامی جوان مردهای مردم ایران گرامی باد
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
زن

 
براي راحتي شما عزيزان ويدئوي پست اول رو تو گلومبو گذاشتم كه ديگه تنبلي نكنيد!!!

چون اين ويدئو خيلي مهمه و همتون بايد دان لود كنيد

اين ويدئو سند تزوير و كثيف بودن خامنه ايه

داستان اين ويدئو اينه كه در جريان درگيري هاي تقلب انتخاباتيه ۸۸ عده اي از لباس شخصيها و يگان ويژه نيروي انتظامي در ۲۵ خرداد ۸۸ به طرز وحشيانه اي به خوابگاه كوي دانشگاه حمله مي كنند و خود حفاظت اطلاعات نيروي انتظامي از اين واقعه فيلم مي گيرد تا به خامنه اي نشون بدن
بعدا خامنه اي عرعر مي كند كه بله ما خبر نداشتيم و عده اي خودسر اين كار را كرده اند و بايد محاكمه شوند

مهدي هاشمي فرزند رفسنجاني كه از اون موقع تا حالا در لندن زندگي مي كنه اين فيلم رو منتشر مي كنه تا به خامنه اي نشون بده تا چه اندازه در عمق امنيت خانه ولايت نفوذ داره و اگه بخواد خيلي چيزهاي ديگه رو هم منتشر مي كنه
Filename: Attacking University Dorms.flv
Size: 12.5 MB

http://gups.in/crvt

http://glumbouploads.com/koqhlk9jic71
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
مرد

 

پایگاه خبری گذر نیوز » انتشار ویژه نامۀ سالگشت حمله به کوی دانشگاه تهران در ۲۵ خرداد



انتشار ویژه نامۀ سالگشت حمله به کوی دانشگاه تهران در ۲۵ خرداد
توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران صورت گرفت
به نقل از جـــرس: با فرا رسیدن ۲۵ خرداد ماه و سالگشت حملات گسترده ماموران امنیتی، گارد ویژه و لباس شخصی ها به کوی دانشگاه تهران، ویژه نامه ای از از طرف جمعی از دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه منتشر و روی خروجی وب قرار گرفت.


گفتنی است، در اولین روزهای اعتراضات به نتایج مهندسی شده و متقلبانه انتخابات ریاست جمهوری، تجمعی اعتراض آمیز از طرف دانشجویانمقیم کوی دانشگاه تهران در شامگاه یکشنبه ۲۴ خرداد ماه شکل گرفت، که پس از متفرق کردن خشونت بار دانشجویان بوسیله گارد ضد شورش، دانشجویان به سمت خوابگاه و منازل خود روانه شدن، تا اینکه نیمه های شب، نیروهای امنیتی به همراه لباس شخصی ها و گارد ویژه، کوی دانشگاه را محاصره کرده و به داخل آن نفوذ نمودند. در جریان اولین حمله، مهاجمین درب ها را شکسته و اقدام به ضرب و جرح دانشجویان بوسیله باتوم، تبر، قمه و پنجه بوکس کردند. علاوه براین، به بسیاری از اموال عمومی نیز خسارات سنگین و جبران ناپذیری وارد کردند.
بر طبق گزارش های شاهدان عینی، تعدادی زیادی از دانشجویان نیز، درحالیکه به شدت مصدوم شده و خونریزی داشتند، دستگیر و به مکان نامعلومی، که بعدا مشخص شد طبقات زیر زمینی وزارت کشور بوده، منتقل شدند.
در طی سه سالی که از تهاجم مجدد به کوی دانشگاه می‌گذرد، روایت دقیق و نزدیک به واقعی از منظر دانشجویان از چگونگی رقم خوردن تهاجم به کوی دانشگاه منتشر نشده بود. تا کنون گزارش‌های زیادی از قول شاهدان عینی در تشریح آنچه بر دانشجویان طی تهاجم و پس از آن گذشت، منتشر گردیده، اما اینکه زنجیره وقایعی که منجر به تهاجم به کوی دانشگاه شد، و وقایع لحظه به لحظه آنبه چه صورتی بود، توسط دانشجویان تشریح نشده بود و اینک این ویژه نامه به ابعاد دیگری از این ماجرا از نگاه دانشجویان می پردازد.
ویژه نامه دانشجویان دانشگاه تهران که در آستانۀ سومین سالگشت این حملات خونین منتشر شده، با مقدمه ای تحت عنوان “شبیخون بلا” (سیر وقایع شب حمله به کوی) آغاز، و با مطالبی چون “تهاجم چگونه رقم خورد؟”، “شرح مختصر ماجرا به روایت…”، و … ادامه می باید.
همچنین به مواضع و دیدگاههای مسئولان رسمی کشور، بیانیه ها، نامه ها و مواضع گروههای دانشجویی اشاره کرده و پرداخته شده و تعلیق گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس نیز مورد اشاره قرار گرفته است.
در کنار این موارد، تعداد زیادی گزارش، مصاحبه، سند، روایت شاهدان، بیانیه، مقاله و تحلیل نیز، مورد بازنشر قرار گرفته است.
موضوع “لباس شخصی ها” نیز، از ابعاد دیگری است که این ویژه نامه به خوبی آنرا مورد ارزیابی و کنکاش قرار داده است.
این ویژه نامه با مطلبی پایانی تحت عنوان “پرسش های بی جواب در پرونده کوی دانشگاه”، در مجموع با ۱۱۶ صفحه منتشر و روی وب قرار داده شده است.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

حمله به کوی دانشگاه


سه سال پس از حمله نيروهای امنيتی و لباس شخصی به کوی دانشگاه تهران در ۲۵ خردادماه سال ۸۸، هنوز عاملان و آمران اين حادثه محاکمه نشدند.
دانشجويان که خود شاکيان اين پرونده بودند، در دادگاه رسيدگی به پرونده حمله به کوی دانشگاه تهران محکوم شدند.
ده سال پس از واقعه ۱۸ تير ۷۸ و به دنبال اعتراض های پس از انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸، در شامگاه ۲۴ خرداد ۸۸ نيروهای لباس شخصی و نيروی انتظامی به همراه يگان ويژه سپاه پاسداران، به کوی دانشگاه حمله کردند.
تجمع دانشجويان در اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ از بيست و چهارم خرداد ماه آغاز شد. يازده و نيم شب گارد ويژه، خوابگاه دانشگاه تهران را محاصره کرد و کمی پس از ساعت ۲ صبح ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ نيروهای نظامی، لباس شخصی و امنيتی وارد کوی دانشگاه تهران شدند.
دانشجويان به نيروهای نظامی وگارد ويژه سنگ پرتاب می‌کردند و ماموران گارد ويژه به سوی آنها گاز اشک‌آور پرتاب می‌کردند.
بر اساس قانون، ورود نيروهای نظامی و انتظامی به کوی دانشگاه تهران، تنها با درخواست رييس دانشگاه تهران ممکن است.
فرهاد رهبر، رييس وقت دانشگاه تهران پس از اين حادثه گفت که هيچگاه دراين باره درخواستی نکرده است.
در فيلمی که از حمله به کوی دانشگاه تهران منتشر شد، مهاجمان می‌گويند که «عزيزالله رجب‌زاده»، رييس پليس وقت تهران دستور اين حمله را داده است.
محمد صادقی، عضو شورای مرکزی ادوار تحکيم وحدت در گفت و گو باراديو فردا درباره کسانی که در حمله به کوی دانشگاه حضور داشتند، می‌گويد: « اسنادی که وجود دارد کاملا مشخص است. بعضا چهره مهاجمان هم در فيلم مشخص است و با ديدن اين فيلم و شنيدن صحبت‌هايی که در حين حمله به کوی دانشگاه می‌شود، علنا اسم رييس نيروی انتظامی تهران و آقای رجب‌زاده و کسانی که در صحنه حضور داشتند، مشخص است. طبق گفته شاهدان عينی و بسياری از کسانی که در آن روز بازداشت و به زيرزمين طبقه منفی چهار وزارت کشور منتقل شدند، اين افراد در حمله به کوی دانشگاه حضور داشتند.»
وی می افزاید «پس از اين که اين افراد آزاد شدند، شکايت‌هايی را در دادگاه مطرح کردند و در ديدار با اعضای کميسيون تحقيق و تفحص اسامی اين افراد را ارائه کردند. حداقل مشخص است که آقای رجب‌زاده در حمله به کوی حضور داشته. بسياری از کسانی که به نيروهای بسيج وانصار حزب‌الله و نيروهای لباس شخصی منتسب هستند در فيلم مشخص هستند.»
دفتر تحکيم وحدت از کشته شدن ۵ نفر در اين حمله خبر داد. مقام های جمهوری اسلامی اما با تکذيب اين خبر گفتند که تنها ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر دراين حادثه زخمی شدند.
آمار دقيق دستگير شده‌ها هيچگاه رسما اعلام نشد.
دو سال پس از اين حادثه تنها ۱۴ دانشجو که خود شاکی اين پرونده بودند، محاکمه شدند و هيچ يک از عاملان و آمران اين حادثه معرفی نشدند.
درخردادماه سال ۹۰ دادگاه رسيدگی کننده به اين پرونده حکم داد که دانشجويان درگير در اين پرونده به بيش از ده سال حبس محکوم شده‌اند. اين درحالی است که حالا پس از گذشت سه سال از حمله به کوی دانشگاه، هيچ گزارشی از محکوميت عاملان اصلی اين پرونده منتشرنشده است.
دادستان کل کشور در ارديبهشت ماه سال ۹۰ از صدور احکام جزايی برای۴۰ نفر در رسيدگی به پرونده حمله به کوی دانشگاه در سال ۸۸ خبر داد. بعضی از دانشجويانی که محکوم شدند، پيشتر هم بازداشت يا ممنوع از تحصيل شده بودند.
آيت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی روز ۳۱ مرداد سال ۸۸ در ديدار با جمعی از دانشجويان گفته بود که روند رسيدگی به اين پرونده به کندی صورت گرفته ولی قطعا عاملان حادثه معرفی خواهند شد.
با اين حال هيچ گزارشی از محکوميت عاملان اصلی و مهاجمان منتشر نشده است.
محمد صادقی، عضو شورای مرکزی ادوار تحکيم وحدت در گفت‌وگو باراديو فردا در اين باره می‌گويد با وجود گفته‌های آيت‌الله خامنه‌ای، مسوولان و مسببان اين حادثه هرگز محاکمه نشدند:« عليرغم اينکه اسناد غير قابل کتمانی وجود دارد. نظير فيلم‌ها و عکس‌هايی که منتشر شد و مورد تاييد بعضا نمايندگان مجلس هشتم هم قرار گرفت، تا کنون شاهد برخورد يا محاکمه عاملان و عامران حمله به کوی دانشگاه نبوديم و به جای برخورد با حمله کنندگان به ساخت دانشگاه، شاکيانيعنی دانشجويانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و اموال‌شان تخريب شد و حمله وحشيانه به محيط استراحت و زندگی و درس و تحصيل‌شان شد، اين دانشجويان هستند که هر بار از سوی نهادهای امنيتی و قضايی برايشان پرونده تشکيل شده و عاملان و آمران ضرب و شتم دانشجويان از مصونيتی آهنين برخوردار هستند و اين دانشجويان هستند که هر بار فجايعی رخ می‌دهد بايد پاسخگو باشند و مورد اتهام قرار گيرند و با محکوميت‌های زندان و تعليق از تحصيل روبه‌رو شوند.»
اتحاديه اروپا سال گذشته اسماعيل احمدی مقدم، فرمانده کنونی نيروی انتظامی را مسوول حمله به کوی دانشگاه تهران در سال ۸۸ معرفی کرد و به همين اتهام او را در فهرست تحريم‌های خود قرار داد.

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
سیاست

حمله به کوی دانشگاه تهران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA