انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 145 از 146:  « پیشین  1  ...  143  144  145  146  پسین »

بحث سیاسی روز بی تعارف



 
     
  

Streetwalker
 


یارو یکسال مثل موش از یک تونل به تونل دیگر فرار میکرده،زمانی که دیگه تونلی برای فرار باقی نمونده،برای فرار از نوار غزه از سر ناچاری در رفح ،چند کیلومتری مرز مصر با پاسپورت و‌ دلار روی زمین میاد و بدون شلیک یک گلوله رو مبل راحتی لم میده تا بیان مثل موش فاضلاب بکشنش.کل مبارزه یارو پرتاب کردن یک تکه چوب به سمت کوادکوپتر 800 دلاری اسرائیلی بود که اونکه ناموفق بود!
جمهوری اسلامی و چپولها به درجه ای از بدبختی و فلاکت سقوط کرده اند که از حسینیه کردن کاخ سفید و نماز جماعت در مسجد الاقصی رسید به قهرمان ساختن از کسی که مثل موش به دنیا آمد،مثل موش زندگی کرد و مثل موش مرد.




میراث قصاب خان یونس چهل هزار کشته فلسطینی و با خاک یکسان شدن نوار غزه،کشتن هزار اسرائیلی و بزرگترین و مهم ترین و واپسین مبارزه اش پرتاب چوب به سمت یک کوادکوپتر بی ارزش بود،البته به خاطر داریم سردار سلیمانی اینها هم بزرگترین و مهمترین کارش کیف کشی دلارهای ملت ایران برای اسد و نصرالله و باقی گدا گشنه های عالم بشریت بود.

💔تماشام کن،همه زهرمو،کشیدن ولی،کشندم هنوز❤️‍🩹
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

 
ترامپ و راه سوم، چماق و هویج


هیچ حکومتی تا زمانیکه انگیزه بقا دارد سقوط نخواهد کرد! و کورسوی امید و انگیزه ج ا پس از شکست‌های پیاپی ایدئولوژیک هم رو به خاموشیست و صرفا لازم است که یک شکست نظامی سنگین هم به این رژیم تحمیل کرد تا قضیه تمام شود.




بین ما و ج ا دریایی از خون جاری بوده، هست و خواهد بود! و اگر در این سالها از روشهای خشونت پرهیز و مبارزه مدنی و... حرفی زده شده و بعنوان اولویت تاکید شده بدلیل دست بالای ج ا در استفاده نامحدود از #زور بوده و طبیعتا درگیر شدن با نقطه قوت حریف منطقی و به مصلحت ما نبوده!




با آغاز پروسه سوسک کشی اسرائیل اینبار این ما نیستیم که باید بدنبال #صلح و روشهای نرم باشیم، ج ا است! فرصت رژیم و نیروهای داخلی برای کنار گذاشتن زور و گذار نرم از دیکتاتوری عملا تمام شده. اینبار دست بالا در استفاده از زور در طرف ج ا نیست. بنابراین هر طرحی بر مبنای صلح و




یا گذار نرم از ج ا از مرکز رهبریت خود ج ا تولید شده و دلیل آنهم زور بیشتر حریف است. بنابراین #راه_سوم به معنی راهی بغیر از جنگ و ادامه فرم فعلی ج ا آخرین فرصت رژیم در وقت اضافه است و طراح آنهم نه امثال اسماعیلیون هستن، نه شاه و نه هیچکس دیگه از افرادی که ما میشناسیم.




این طرح چپها و دمکراتهای آمریکاست که دوباره دور هم نشستن تا ! البته که این طرح از دید من از پیش شکست خورده است و راه حل نهایی از نظر من چاله ایی به عمل ۶۰ متر در بیت رهبری است و این #راه_سوم فقط وقت تلف کردن تا برگزاری انتخابات آمریکاست.




فورا سوال مطرح میشود که اگر طراحان این طرح همان خالقان ج ا هستند چرا #رضاشاه_دوم از آن حمایت کرده و اصلا چرا باید اسم آنرا به زبان میاورد!؟؟
دوتا دلیل داشته:
۱-اول ایجاد تردید، تفرقه و رخنه در انگیزه حاکمان ج ا برای بقا!
۲- اعطای آخرین فرصت به بهانه گیران و نفوذیها پیش از زدن




سر مار تا فردا نگویند ما داشتیم موفق میشدیم رضا پهلوی نذاشت!
شاهنشاه تیزهوش ما با اعلام حمایت و با اعلام اینکه حتی حاضر است رهبری این جریان را بعهده بگیرد تمام نیروهای مدعی چه خیرخواه چه بدخواه را خلع عذر و بهانه کرد!
حمله نمیخواهید؟؟ آخرین فرصت تقدیم شما!


     
  

 
ادامه پست قبلی


✅ این #راه_سوم اصلا چی هست!؟؟
درواقع هیچ چیز جدید و اضافه تری بر تمام راههای بن بست رفته شده در این ۴۵سال نیست. هیچ چیز البته بغیر از بالاترین حد تهدید ممکن! شما فکر میکنید چرا B2 برای زدن حوثیها آمد!؟؟ این بغیر از اینکه پیام واضحی برای رژیم ارسال شود مطلقا چیز دیگری نبود.




لازم به اشاره است که اصطلاح #چماق_و_هویج وام گرفته شده از روش رام کردن الاغ توسط گاوچرانان آمریکایی است که با تشویق و تنبیه همزمان الاغ رو مجبور به حرکت در مسیر درست کنند. و بمب افکن B2 همان چماق برای هدایت الاغ ج ا است. اما یک چماق بزرگتر هم هست! ترامپ!




پیام‌های روشنی درحال ارسال است که سعی دارند از طریق ترس ناشی از ترامپ فشار بیشتری بر ج ا وارد کنند. شما احتمالا متوجه این پروژه ها شده اید. دیدم #بیژن_کیان طرحی برای براندازی رژیم توسط ترامپ ارائه کرده و از اسم شاهزاده و ذیل عنوان خواست ملت ایران استفاده کرده. من به بیژن کیان و




اینجور آدمها اطمینان ندارم. اصولا ایرانیان عضو حزب جمهوریخواه آمریکا آدمهای نچسبی هستن و با کاراکتر ترامپ کیلومترها فاصله دارن. رفتارهای تابلوی اینها فقط بدرد گول زدن بچه مدرسه ایها میخورد. البته من مطلقا معتقد نیستم که همه کسانیکه دارن سعی میکنن قبل حمله اسرائیل یطوری خطر رو رفع




کنن بدخواه ایرانن و قطعا بین اونها میهن‌پرستانی هم هستند که بدنبال امتحان آخرین شانس براندازی براساس توانمندسازی مردم و نیروهای ملی هستند. اما بنظر من این افراد هم با احترام درحال کوبیدن آب در هاون هستند و بهتر است هر برنامه ریزی در اینمورد رو به بعد از حمله اسرائیل و آمریکا




موکول کنند! اما چرا؟؟ پاسخ این سوال مهم رو بعنوان یک نصیحت از من بشنوید:
رژیم ج ا یک سیستم اوباش سالار و اراذل و اوباش محور است! ما در سیستم ج ا نخبه یا مهره سیاسی خیلی کم داریم، شاید ۱ از ۱۰ در خوش بینانه ترین حالت! باقی همه اراذل و اوباشند! این چیزیه که اگر لازم باشه میتونم با




با مستندات و شهادت شاهدان اثبات کنم. یعنی محور مقاومت همان محوریت اشرار است که رهبران آن از بیرحم ترین قاتلین انتخاب شده اند. تمام اراذل و اوباش معروف در جریان شورش ۵۷ ریش گذاشتند و داغ مهر بر پیشونی بستند و از طریق پایگاههای کمیته و بسیج و... اموال مردم و مسئولان رژیم گذشته رو




تصاحب کردند. ج ا در تمام طول این ۴۵ سال همیشه مشغول جذب اراذل و اوباش در رده های مختلف بوده و از اونجایی خودش از این جنس بوده هر لاتی رو که نتونست جذب سیستم کنه رو بقتل رسونده.
بسیاری از ماموریت‌های رژیم در داخل یا خارج برای سرکوب و ترور و حتی جنگ (نمونه در سوریه و لبنان و..)




توسط اوباش شناسنامه دار انجام شده. برای رهبری اوباش شما حتما باید خودتون هم اوباش باشید وگرنه توان هدایت و مدیریت آنهارا نخواهید داشت.
از این تفاسیر به چه چیزی میخوام برسم؟؟ به اینکه بهترین راه رسیدگی و هدایت اوباش کشتن اونهاست نه اعطای راه نجات! اینکه ریش و پشمهارو بریزن و کروات




بزنن ماهیت اوباش رو تغییر نخواهد داد. حالا که یک نیروی بالاتری قرار هست اینهارو بزنه نباید به اسم میهن‌پرستی مانع شد! میهن‌پرستان همون ژنرالهایی بودن که ایستادن تا توسط این اوباش سلاخی شدن. فرق ما با اینها همینجاست! ما هرچقدر از اینها متنفر و بیزار باشیم نمیتونیم حد نهایی و




خشونتی که اینها نسبت به ما میهن‌پرستان اعمال کرده و میکنن رو مرتکب بشیم! ما هرگز نمیتونیم اینطور بیرحم باشیم اینطور مثل اینها قاتل! ما مثل اینها یا مجاهدین و... نیستیم!
بزارید اسرائیل و آمریکا اینهارو بزنن، ما وقت کافی برای هدر دادن برای انتقام و دادگاه نداریم. چیزیکه نیاز داریم




وقت و انرژی برای ساختن ایران است. چیزیکه ما بطور حیاتی نیاز داریم سازمان اطلاعات قدرتمند هست که فردای سرنگونی ریشه این سیستم را بسوزاند! مهره های درشت را در سوراخها خنثی کند. به اینها تحت هیچ عنوان و تعریفی رحم نباید کرد. چون اینها دراین زمینه از ما قویترند و اگر فرصت دوباره پیدا




کنند حد نهایی بیرحمی رو بدون کمترین تردیدی علیه ما بکار خواهند بست. نباید صبر کنیم تا مثل اسرائیل با کشتار #۷اکتبر از خواب بیدار شویم. اسرائیل بیدار شد و میداند حمله اتمی از جانب این اوباش در آینده حتمی و قطعی خواهد بود و حالا که میخواهد سر مار را بزند لطفا مانع نشوید! بزارید




بزنن اینهارو! درسته که روسیه و دمکرات‌های آمریکا چندان موافقتی با جنگ ندارند و توافق بدون جنگ برای آنها در اولیت است اما بهرحال ما درحال حرکت بسمت اون نقطه نهایی هستیم. نقطه طلوع دوباره شیروخورشید! این فرصت رو نباید سوزاند! مانع زدن اینها نشوید!




پاينده ایران جاوید شاه
     
  

Streetwalker
 
رژیم به درجه ای از بدبختی رسیده که از سلام فرمانده خواندن در چند ماه قبل رسید به کشیدن نقاشی تخمی تخیلی از کتلتهاش




علی خامنه ای به قدری شیعه را حقیر و بی آبرو کرده که در تنها مملکت شیعی جهان تروریست های اهل سنت از قبیل هنیه و سینوار که در کشورهای اهل سنت هم مطرودند تبدیل قهرمانان اهل تشیع میشوند‌.
حماس محصول فکری اخوان‌المسلمین است.
تفکر اخوان‌المسلمین بر مبنای فقه حنبلی است.
فقه حنبلی مولد سلفی‌گری‌ است...
نمی شود از امیرالمومنین علی ابن ابیطالب ﷻ دم بزنید بعد خیرات اهل سقیفه را بخورید.
براستی که شیعیان علی خامنه ای اهل سقیفه و در رکاب مغیرة بن شعبه هستند‌.
💔تماشام کن،همه زهرمو،کشیدن ولی،کشندم هنوز❤️‍🩹
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   
مرد

 
سالها قبل در یک گروه مجازی فعالیت سیاسی میکردم اون موقع کله ام بوی قرمه سبزی میداد جمهوری خواه بودم و طرفدار مصدق این گروه که بیشترشون وطن پرستان واقعی بودند و نخبگان سیاسی و اجتماعی جایی شده بود برای دعوای شاه و مصدق الهی ها ! بعدها فهمیدم نیروهای امنیتی جهت شناسایی و همچین جهت عدم متحد شدن اپوزسیون این دعواها رو ساماندهی میکردند ... روی صحبتم با دوستای گلم هست نیرو و قوای خود رو در جهت دعوا با سایر اپوزسیون طلف نکنید با تخریب و تضعیف چیزی درست نمیشه وارد بازی نیروهای امنیتی نشید ؛ در این چند روز دیدم که با به صحبت داریوش اقبالی چه ها که در مورد وی گفته و نوشته نشد در حالی که همین سال قبل وی حمایت و همراهیشو از شاهزاده رضا پهلوی اعلام کرد
معیادگاه ما انسان و آبادی !

تاریخ آینده میدان آزادی ...

جانی & واکر
     
  ویرایش شده توسط: jhanmii   

Streetwalker
 
سنوار،قصاب خان یونس و قهرمان جدید علی خامنه ای را بهتر بشناسیم.

با مرگ تحقیر آمیز سنوار روی مبل راحتی اسناد جدیدی کشف و منتشر شد.
اسرائیلی ها به فیلمهای دوربین مدار بسته تونلی دست یافته اند که تاریخ فیلم ضبط شده دوربین مدار بسته تاریخ ۶ اکتبر را نشان میدهد و در آن یک روز قبل از حمله تروریستی ۷ اکتبر سنوار و زن و بچه اش به تونل‌های امن خود فرار میکنند و ۲ ملیون ساکن غزه را به امید خدا در دستان انتقامجوی اسرائیل رها میکنند.
قهرمانان علی خامنه ای و دوستانش از این قماش هستند.




این زن کریه المنظر با ۴۰ کیلو اضافه وزن زن قهرمان علی خامنه ای است.با پوستی که برق میزند!
من نمیدانم داستان گرسنگی در غزه واقعی یا مثل بقیه داستان هایشان از بن و بیخ دروغ است ولی این گاومیش با ۴۰ کیلو اضافه وزن و پوستی که برق میزند نشانی از گرسنگی ندارد.


اما ماجرای این بوفالوی ماده از یک جا بسیار جالب میشود!
از آنجا که دوربین فیلم کیف دستی برند هرمس بیرکین ۳۲۰۰۰ دلاری او را ضبط میکند.
۳۲۰۰۰ دلار از قرار هر دلار ۶۴ هزار تومان معادل ۲,۰۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان!دو میلیارد و ۴۸ ملیون تومان!
من شک دارم زن جو بایدن یا ملانیا ترامپ یا ایوانیکا ترامپ هم کیفی در حد کیف این بوفالوی تهوع آور دست بگیرند.
حال اینکه در این کیف چه جواهرات گرانبهایی وجود دارد بعداً مشخص خواهد شد.




بله دوست عزیرم،اگر کمرت زیر بار گرانی تورم و فقر و نداری در حال شکستن است،اگر بیکاری و هیچ آینده ای نداری،اگر اجاره و اجاره نشینی کمرت را خمیده،اگر در ازدحام مترو و اتوبوس نمی‌توانی نفس بکشی،اگر مرگ تدریجی عزیزانت را از بی دارویی می بینی،اگر حسرت یک زندگی انسانی ،یک ماشین یا خانه را تا آخر عمر خواهی خورد،کیف دو میلیارد و پنجاه ملیون تومانی زن سنوار،قهرمان سَلَفی علی گدا را به خاطر بیاور و برای دفاع از علی گدا و رژیمش رگ گردن باد کن و هرگز از خود نپرس این گدازاده های آواره بی وطن از پول من و تو به کجاها که رسیده اند.
بذل و بخشش های بی حساب و کتاب کونی حمام منصوری از ملت ایران،از کودکان محروم بلوچ،از جوانان کولبر کردستان و از کودکان سرطانی و هموفیلی که از بی دارویی میمیرند.....

بله در حکومت عدل علی خامنه ای،یلدا رحیمی بخاطر فقر و عدم امکان تامین لوازم التحریر در باغملک خودکشی کرد تا زنِ سنوار کیف ۳۲۰۰۰‌دلاری دستش بگیرد.



در حکومت نایب امام زمان،سید محمد موسوی زاده،کودک ۱۱ ساله بوشهری بخاطر نداشتن تلفن هوشمند در دوران کرونا و آموزش آنلاین خودکشی کرد تا زن سنوار کیف ۳۲۰۰۰ دلاری دست بگیرد.....



💔تماشام کن،همه زهرمو،کشیدن ولی،کشندم هنوز❤️‍🩹
     
  ویرایش شده توسط: Streetwalker   

 
صدام در آخرین تلاش برای ممانعت از حمله آمریکا پیشنهاد بخشیدن کل ذخایر نفت کویت رو به آمریکا داد. اما نشد! اگر اراده تغییر در آمریکا واقعی باشه چیزی نمیتونه متوقفش نمیکنه! صدام و پنجمین ارتش جهانش نتونستن، چرا فکر میکنید عراقچی ملیجک میتونه!؟؟ بحث فقط اراده هست برای زدن




سوت پایان رژیم ملاها !!!
     
  

 
صدای غرش شیر در بیشه!


شاه در مصاحبه میگوید که جهان برای تغییر نیازمند رهبرانی شجاع و قدرتمند مثل ریگان و تاچر است. مدتی بعد از رهبران قدیم منطقه از آریامهر فقید، مناخیم بگین و انور سادات و.. میگوید. شاه دقیقا میداند در چه مورد حرف میزند! خاورمیانه آینده قطب تولید ثروت




و قدرت جهان است. اما این نیازمند این اتحاد بین رهبران قدرتمند و شجاع و البته تیزهوش و ملیگرای منطقه است. شاه میخواهد بهمراه ایران بازیگر اصلی این میدان باشد. دو بازیگردان اصلی ایران و اسرائیل هستند. ۳۰ سال پیش ملاقاتی بین نتانیاهو و کلینتون در کاخ سفید اتفاق میفتد، نتانیاهوی




گمنام حرفهایش را مقابل رییس‌جمهور آمریکا میزند و بدون توجه به کلینتون جلسه رو زودتر از او ترک میکند. میگویند کلینتون بشدت عصبانی میشود و میگوید این فکر میکنه چه خریه؟؟ who the fuck...). در ادامه میگوید پس اینجا ابرقدرت کدوم خریه؟؟ who the fuckin superpower here?. فارغ از اینکه چه




مقدار از این داستان واقعی هست همین که چنین چیزی دهان به دهان میگردد نمایی از تصویر ساخته شده از بی بی در اذهان عمومی بما میدهد. بی بی نتانیاهو یک قلدر است! دقیقا چیزیکه برای برخورد با اشرار لازم است. او غزه رو با خاک یکسان کرده و تک تک رهبران حماس و حزب‌الله رو دونه دونه میکشد! و




چند وقت دیگه برای ملاقات با رئیس جمهور بعدی آمریکا به کاخ سفید باز میگردد تا قدرتش را به رخ جهان بکشد! بی بی همچنین رابطه بسیار خوبی با پوتین دارد. ج ا کاملا حق دارد از داشتن چنین دشمنی بترسد و عمله هایش مثل اسفند روی آتیش جز بزنند! نتانیاهو هم آینده اسرائیل و هم آینده کاخ سفید و




هم جغرافیای سیاسی خاورمیانه را تعیین خواهد کرد. سخنرانیهای پیاپی کوبنده شاه و نتانیاهو خبر میدهد دوران گردنکشی رهبران فاسد خاورمیانه به سر رسیده و دوران رهبران ملیگرا به رهبری #شاه_و_بی‌بی رسیده. گوش دهید این صدای غرش شیران است. شاه در تبعید ما که در گذشته بخاطر فشارهای وحشتناک و




شکنجه های روحی چپها، اقدامات پیاپی برای ترور و تحمل مرگهای دردناک اطرافیان اندکی لکنت زبان در فارسی داشت به همه ثابت خواهد کرد که خون #رضاشاه_کبیر در رگهایش چطور روح ایران را بیدار خواهد کرد. این آغاز پایان شب سیاه است. #طلوع شیروخورشید نزدیک است. فرزند شیر به بیشه بازمی‌گردد!




دو روز بعد از تاکید اسرائیل بر سیاست چشم درمقابل چشم، سپاه پاس مورد نیاز بی بی برای زدن بیت خامنه‌ای را از سوریه هدیه کرد! چه مهندسی استادانه‌ای! شاه و بی بی! چه ترکیب برنده‌ایی! یا همراه تیم برنده شوید یا از سر راه کنار روید!




پاينده ایران جاوید شاه
     
  

 
خبر آمد خبری در راه است !!!


One U.S. Air Force C-17 takes off from an Airbase in Southern Israel while another is preparing to land, with another right behind it. The Scale of this Airlift by Air Mobility Command is Insane.




لینک خبر
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7_7   
صفحه  صفحه 145 از 146:  « پیشین  1  ...  143  144  145  146  پسین » 
سیاست

بحث سیاسی روز بی تعارف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA