انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 331 از 338:  « پیشین  1  ...  330  331  332  ...  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
💢مخالفت پوتین با اسکان موقت پناهجویان افغان در آسیای مرکزی

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز یکشنبه ۳۱ مرداد (۲۲ اوت) در نشست حزب حاکم «روسیه واحد» با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای اسکان موقت پناهجویان افغان در کشورهای آسیای مرکزی گفت که این اقدام امنیت روسیه را به مخاطره می‌اندازد.

او با اشاره به دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی که به گفته او، "تروریست‌ها در پوشش پناهجو" وارد آسیای مرکزی شدند، تاکید کرد که برای مسکو غیرقابل قبول است که این بار نیز "تروریست‌ها در پوشش پناهجو" وارد این منطقه و از مرزهای روسیه با این کشورها، وارد خاک روسیه شوند.

پوتین انتظار کشورهای غربی از کشورهای آسیای مرکزی را "تحقیرآمیز" دانست که آنها بدون ویزا به میلیون‌ها افغان اجازه ورود بدهند، اما کشورهای غربی تنها پس از بررسی‌ به پناهجویان افغان اجازه ورود به خاک‌شان را بدهند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه نیز شنبه ۳۰ مرداد گفت که کشورش نمی‌تواند "بار اضافی مهاجران" که از افغانستان وارد می شوند را بپذیرد.

اردوغان در تماس تلفنی با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان یادآور شد: «اگر اقدامات لازم در افغانستان و ایران انجام نشود، موج جدید مهاجرت اجتناب‌ناپذیر است.»
     
  
مرد

 
💢آزادی آخرین پناهجویان مدواک پس از 9 سال

آخرین خانواده از پناهجویان مدواک در استرالیا که 9 سال را در بازداشت به سر برده‌اند، آزاد شدند.
 
هاجر مقامس پناهجوی ایرانی و معلم مقطع ابتدایی که سی و ششمین سالروز تولدش را جشن می‌گرفت، به همراه والدین و برادرش عباس از بازداشتگاه نزدیک فرودگاه داروین آزاد و با هواپیما به طرف بریزبن پرواز کردند تا فصل جدیدی از زندگی را در استرالیا و در وضعیت بازداشت اجتماعی سپری کنند.
     
  
مرد

 
💢در مرز ایران، ویزا صادر می کنیم

طالبان در هرات اعلام کرده که ویزاهای صادر شده در نمایندگی‌های دیپلماتیک افغانستان در ایران اعتبار ندارد و ایرانیان متقاضی ویزای ورود به ‌ افغانستان⁩ باید از طالبان ویزا بگیرند.

گمرگ اسلام قلعه که در کنترل طالبان است اعلام کرده که ویزا برای ایرانی‌ها در نقطه صفر مرزی صادر خواهد شد.
     
  
مرد

 
💢محمدرضا ظفرقندی، رییس سازمان نظام پزشکی ایران، با بیان اینکه در یک سال گذشته درخواست پزشکان برای مهاجرت از ایران افزایش یافته است

گفت: «در یک سال گذشته حداقل سه هزار پزشک درخواست دریافت مدارک لازم برای مهاجرت را به سازمان نظام پزشکی ارائه کرده‌اند.»
     
  
مرد

 
💢درخواست ۴ کشور اروپایی از سازمان ملل:‌ درمقابل موج جدید مهاجرت و ترغیب دولت بلاروس بایستید

رهبران ۴ کشور شرقی عضو اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک از سازمان ملل متحد خواستند در مقابل سیاست «ترغیب سیستماتیک پناهجویان برای ورود به خاک اتحادیه اروپا» از سوی دولت بلاروس بایستد.

بیشتر بخوانید: https://bit.ly/2Wc50Jc
     
  
مرد

 
قابل توجه افغانستانیهای گرامی

پس از اعلان کشورهای کانادا، آلمان و انگلستان مبنی بر پذیرش پناهجویان در خطر افغانستانی مواظب کلاهبرداران باشید‌.

برای ثبت نام نیاز نیست به هیچ شخصی پول بدهید .
فقط کافی است به ایمیل‌های زیر مراجعه کنید:

#کانادا:
Canada-Afghanistan@international.gc.ca
#آلمان:
040.krise16@diplo.de
اداره مهاجرت آلمان:
service@bamf.bund.de
شماره تماس وزارت خارجه آلمان:
۰۰۴۹۹۱۱۹۴۳۸۷۰۰۰
وبسایت کانادا:
https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/news/2021/08/canada-expands-resettlement-program-to-bring-more-afghans-to-safety.html

گروه مهاجرین افغان

https://t.me/panahjoyanafghan
     
  
مرد

 
💢کشتی نجات با ۳۲۲ پناهجو در سیسیل لنگر انداخت

کشتی نجات «ژئو بارنتس» متعلق به سازمان پزشکان بدون مرز اجازه یافته تا با ۳۲۲ مهاجر در سیسیل لنگر بیندازد. وزارت کشور ایتالیا عصر روز یکشنبه، ۳۱ مرداد خبر داد که این کشتی در بندر آگوستا نزدیک سیراکوس، پهلو گرفته است.

در میان پناهجویان این کشتی، ۹۵ پناهجوی کم سن و سال حضور دارند که ۸۲ نفر آنها بدون همراه هستند. پنج نفر از این کودکان زیر پنج سال سن دارند. یک نوزاد هم سنش دو هفته است.

پزشکان بدون مرز در یک پیام توییتری نوشته است:‌«بعد چندین روز انتظار، وقتی که وضع جسمی و روحی این افراد رو به بهبود گذاشت، خوشحالیم که توانستیم جایی را برای لنگر انداختن پیدا کنیم».

علاوه بر سازمان پزشکان بدون مرز، کشتی‌های امدادی ایتالیایی متعلق به سازمان خصوصی «رسکیو» (ResQ) در دریای مدیترانه گشتزنی می‌کنند.

سازمان ملل متحد گزارش داده است که طی سال جاری میلادی تا کنون، ۱۰۱۰ مهاجر در دریای مدیترانه غرق شده‌اند. شمار قربانیان در کل سال گذشته ۳۸۰ تن بود.
     
  
مرد

 
💢افزایش تدابیر امنیتی در مرز ترکیه با ایران
تدابیر امنیتی جهت مقابله با موج مهاجرت افغانها در مرز ترکیه با ایران افزایش یافته است.

هم اکنون تمام نقاط مرزی با حضور پولیس ویژه و نیرو های کماندو و با استفاده از کامره و دوربین های حرارتی کنترل می شود.

در داخل شهر نیروهای استخبارات در جستجوی مهاجرین بدون مدرک و قاچاقچی های انسان می باشند و شاهراه ها نیز توسط پولیس های مربوطه کنترل می شود.
     
  
مرد

 
💢پیش‌بینی نرخ دلار تا پایان شهریورماه و اثرات آن بر اقتصاد کشور

مسعود دانشمند عضو اتاق بازرگانی ایران در خصوص قیمت دلار در شهریورماه جاری اعلام کرد؛ اگر بر روال یک ماه گذشته قیمت دلار افزایش پیدا کند، پیش‌بینی ما این است که تا پایان شهریورماه قیمت دلار به ۳۰ هزار تومان برسد.

مسعود دانشمند افزود؛ این موضوع آثار تورمی دارد، قدرت خرید مردم کاهش می‌یابد، چرخه اقتصادی سخت‌تر می‌چرخد و روی تولید و واردات هم تاثیرگذار خواهد بود.
     
  
مرد

 
💢سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه: ترکیه اردوگاه پناهندگان و یا کاروانسرا نیست

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه: ترکیه اردوگاه اردوگاه پناهندگان و یا کاروانسرا نیست. دولت ترکیه بر مرزهای کشور مسلط است.

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه: ترکیه ظرفیت پذیرش یک پناهجوی دیگر و تحمل این بار را ندارد.

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه: تدابیر لازم برای تامین امنیت سربازان ترکیه در افغانستان اتخاذ شده است.
     
  
صفحه  صفحه 331 از 338:  « پیشین  1  ...  330  331  332  ...  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA