انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 334 از 338:  « پیشین  1  ...  333  334  335  336  337  338  پسین »

پناهندگی


مرد

 
همون سیاست همیشگی،ایندفعه برای بنزین

پمپ بنزین ها هک می شود
بعد جایگاهها به مشکل بر میخورد
بعد مردم به مشکل بر میخورند
بعد مردم در صف می ایستند
بعد جایگاه دارها اعتراض میکنند
بعد بنزین کم می شود
بعد ماشین ها بنزین ندارند
بعد دشمنان قسم خورده خارجی سبب مشکلات معرفی می شود
بعد برای مقابله با هکر ها همکی بسیج می شوند
بعد مردم میگویند خداکند مشکل حل شود
بعد مشکل حل نمی شود
بعد همچنان مردم در صف های بنزین
بعد بنزین نایاب
بعد دولت قول میدهد بنزین را وارد کند
بعد مردم میگویند دولت خیلی دارد تلاش میکند
بعد باز هم نمی شود
بعد جایگاه دارها میگویند برایمان نمی صرفد
بعد میگویند بنزین زیر ۲۰ هزار صرفه ندارد
بعد جایگاه دارها بعضا باید تعطیل کنند
بعد مردم شاکی می شوند
بعد دولت واسطه می شود برای بنزین آزاد ۱۵ تومانی
بعد مردم شاکی می شوند
بعد میگویند بنزین سهمیه ای ۸ هزار تومانی
بعد میگویند همچنان بنزین نیست
بعد مردم از صف ها خسته می شوند
بعد بنزین ۱۵ هزاری در برخی پمپ بنزین های بالاشهر باز می شود بصورت محدود
بعد مردم خوشحال می شوند
بعد سهمیه ای ۸ هزارتومانی را با جان و دل می پذیرند
بعد دولت مثل زورو میگوید باید پمپ بنزین ها باز شوند
بعد مردم میگویند اخیش بنزین باشه بگو ۲۰ هزار تومان
بعد همه از تلاش دولت تشکر میکنند
بعد مردم بر احتی بنزین ۱۵ هزارتومانی میزنند بدون صف و خوشحال
بعد یارانه می شود ۹۰ هزار تومان
بعد مردم باز هم خوشحال می شوند
بعد در صدا و سیما یک نفر را می آورند میگویند هکر پمپ بنزین ها را گرفتیم
بعد او میرود خانه اش
مردم هم میروند بنزین ۱۵ هزاری میزنند
بعد میگویند بطری آب معدنی ۱۰ تومن بنزین هم ۱۵ تومن هویج هم ۱۵ پیاز هم ۲۰ بنزین خیلی گران نشده
و ما مردم خوشحال می شویم...
     
  
مرد

 
❌❌❌ اسرائیلی‌ها از گرفتن ویزای #آمریکا بی‌نیاز می‌شوند

📌📌 وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت این کشور در حال بررسی لغو روادید برای اسرائیل، قبرس، بلغارستان و رومانی است

آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت این کشور در حال بررسی معافیت شهروندان اسرائیلی از اخذ ویزا برای سفر به آمریکاست.

او روز سه‌شنبه، ۲۶ اکتبر، گفت در حال حاضر آمریکا بر روی برنامه معافیت روادید چهار کشور اسرائیل، قبرس، بلغارستان و رومانی بسیار متمرکز است.

به گزارش تایمز آو اسرائیل، اورشلیم مد‌ت‌هاست که تلاش می‌کند اسرائیل به فهرست کشورهایی که شهروندانشان برای سفر به آمریکا نیاز به ویزا ندارند، اضافه شود.

این برنامه به شهروندان اسرائیلی اجازه خواهد داد که برای گردشگری یا تجارت تا حداکثر ۹۰ روز، بدون نیاز به گرفتن ویزا به آمریکا سفر کنند.
     
  
مرد

 
❌❌❌کاهش نرخ زاد و ولد کانادایی‌ها در سال ۲۰۲۰
#کانادا در سال ۲۰۲۰ دارای کمترین میزان زاد و ولد بوده است. کاهش آمار متولدین اساسا به دلیل تأثیرات همه گیری کرونا بوده است.

کمترین میزان زادوولد در کانادا طی بیست سال گذشته مربوط به سال ۲۰۰۶ بود. بیشترین آمار زاد و ولد در کانادا مربوط به سال ۲۰۱۶ بوده است. با وجود اینکه آمار کلی زاد و ولد در کانادا از سال ۲۰۱۶ در حال کاهش بوده است . میزان زادو ولد در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ کاهش ۱۳٫۰۰۰نفری داشته است. آمار سال گذشته نشان دهنده کاهش چشمگیری می‌باشد که اساسا به دلیل شیوع کرونا بوده است. این موضوع یکی از عواملی است که باعث شده کانادا تا سال ۲۰۲۳ سالانه بیش از ۴۰۰۰۰۰ مهاجر بگیرد.
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌درآمد راننده اوبر در #آمریکا حدودا چقدر است؟

📌📌اکثر راننده‌های اوبر بعد از کسر هزینه‌های سوخت و نگه‌داری ماشین  چیزی حدود 1۱۰ تا ۲۰ دلار در ساعت درآمد دارند.

هر از گاهی طرح‌های تشویقی نیز برای راننده‌ها در نظر گرفته می‌شود که می‌توانند با شرکت در آنها درآمد خود را بیشتر کنند.

البته راه‌هایی وجود دارد که رانندگان می‌توانند درآمد خود را بیشتر نیز بکنند. اما چه راه هایی؟

برای مثال استفاده از ماشین‌های دوگانه‌سوز یا هیبریدی به رانندگان اوبر کمک می‌کند چیزی حدود ۲۰۰ دلار در ماه صرفه‌جویی کنند.

از دیگر راهکارهای افزایش درآمد رانندگان شناخت ساعات و محل‌هایی است که کرایه بیشتری دارند.

برای مثال ساعت رفت و آمد کارمندان یا ساعت‌هایی که اکثر رانندگان در حال استراحت هستند می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد. علاوه بر زمان‌های مشخص درآمد رانندگان در یک سری مکان‌ خاص نیز بیشتر است.

برای مثال مرکز شهر یا فرودگاه‌ها از نقاطی هستند که کرایه خوبی دارند. البته برای مسافر گرفتن از فرودگاه باید حتما در محدوده فرودگاه باشید چرا که اوبر به صورت هوشمند مسافران فرودگاه‌ها را به رانندگانی که در آن محدوده حضور دارند پیشنهاد می‌کند.

نکته دیگری که شاید دغدغه ذهنی رانندگان اوبر باشد، مسئله پرداخت مالیات است. وقتی برای اوبر کار می‌کنید در واقع خویش‌فرما حساب می‌شوید که یعنی باید بخشی از درآمد خود را برای پرداخت مالیات کنار بگذارید.

اوبر در پایان هر سال یک فرم 1099 برای شما ارسال می‌کند تا گزارش مالیاتی خود را در آن بیاورید. به یاد داشته باشید که هزینه‌های سوخت، نگه داری ماشین و دیگر هزینه‌های اضافی را جایی یادداشت کنید تا بتوانید در گزارش مالیاتی خود از آن استفاده کنید.

@
     
  
مرد

 
❌❌❌چنانچه مدارک و برگه های پرونده مهاجرتی خود را گم کرده اید
#انگلستان

یا به هر دلیل دسترسی به ان ندارید، میتوانید از طریق سایت زیر از هوم افیس درخواست کنید این مدارک را برای شما ارسال کند:

https://www.gov.uk/government/publications/requests-for-personal-data-uk-visas-and-immigration/request-personal-information-held-by-uk-visas-and-immigration
     
  
مرد

 
     
  
مرد

 
❌❌❌ قرعه‌کشی تازه اکسپرس اینتری برای دعوت از ۸۸۸ متقاضی مهاجرت به #کانادا با حداقل امتیاز ۷۴۴

کانادا در قرعه‌کشی اکسپرس اینتری فدرال خود در تاریخ ۲۷ اکتبر، از ۸۸۸ متقاضی مهاجرت برای ثبت درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

اداره‌ی مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC، متقاضیانی را دعوت کرده که حداقل ۷۴۴ امتیاز داشتند.

تمام متقاضیان دعوت‌شده به این دلیل که نامزدی از یکی از برنامه‌های مهاجرت استانی داشتند، به طور اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز دریافت کرده‌اند.

بدون این امتیاز، حداقل امتیاز لازم برای پذیرفته‌شدن در این دور، ۱۴۴ بود.

این سومین قرعه‌کشی بزرگ PNP سال بود. بزرگترین قرعه‌کشی در ۲۳ جون با دعوت ۱۰۰۲ متقاضی اکسپرس اینتری انجام شد و دومین قرعه‌کشی در تاریخ ۹ جون با دعوت ۹۴۰ نفر برگزار شد.

در قرعه‌کشی قبلی PNP، اداره‌ی مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ۶۸۱ متقاضی را با حداقل امتیاز ۷۲۰ دعوت کرده است.
     
  
مرد

 
❌❌❌آنگلا مرکل: باید در مساله مهاجران از #ترکیه حمایت شود

🔻آنگلا مرکل، صدراعظم #آلمان که به دعوت کیریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان به آتن سفر کرده، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک اعلام کرد: ترکیه با میزبانی از حدود 4 میلیون پناهجو باید مورد حمایت قرار گیرد.

🔹وی تصریح کرد: اگر ترکیه و اروپا مشکلات را براساس قوانین حل کنند، می‌توانند موقعیت خود را هم در سطح جهانی و هم از نظر اقتصادی تقویت کنند.

🔸مرکل با تاکید بر اهمیت روابط با آنکارا اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود میان یونان و ترکیه مشکلات اتحادیه اروپا و ترکیه نیز است.

🔹وی با یادآوری مساله پناهجویان که از سال 2015 شروع شده، گفت: توافق اتحادیه اروپا-ترکیه نمونه‌ خوبی از تفاهمات بود که اهمیت همکاری‌های میان خود و در این مورد خاص با ترکیه را نشان داد.

🔸مرکل با تاکید بر حمایت از ترکیه در موضوع پناهجویان گفت: ما نگرانی‌های آنکارا در مورد افغانستان را درک می‌کنیم. همانطور که مخالف تامین مالی قاچاق انسان و مهاجرت غیرقانونی هستیم، ترکیه نیز چنین حقی را دارد.
     
  
مرد

 
❌❌❌اطلاعیه وزارت بهداشت درباره افرادی که جهت سفر خارجی به تزریق واکسن آسترازنیکا نیاز دارند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنیکا نیاز دارند از روزهای آینده می توانند با مراجعه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست خود را ثبت کنند.

🔷 در خصوص افرادی که به دلیل اضطرار سفر و عدم قبول نوع واکسن دریافتی توسط کشور مقصد، دچار مشکل شده‎اند کمیته سه نفره (اعضا به تشخیص دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور) تشکیل و مجوز تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنکا به عنوان نوبت دوم یا سوم به صورت موردی و بعد از بیان هشدارهای لازم در خصوص عوارض احتمالی و اخذ تاییدیه رضایت آگاهانه از فرد اقدام کنند.

🔶 حداقل فاصله بین دریافت واکسن نوبت دوم و سوم یک ماه خواهد بود.

@
     
  
مرد

 
‍ ❌❌❌ترس و استرس بعد مهاجرت

ما ايرانى ها يك ترسى داريم كه همزاد ما است، يعنى از روزى كه بدنيا مى آييم با ما همراه است. و وقتى خارج از كشور مى آييم اين ترس بيشتر به چشم ميايد، و تا مدتى اذيت مان ميكند، بعد كم كم با زندگى در فرهنگ جديد اين ترس برطرف ميشود. اين ترس يك نگرانى كلى از عدم پيشرفت كارها، احتمال وقوع مشكلات و مسائل پيش بينى نشده، بروز ايراد در سيستم كارى، عدم دريافت بموقع نامه هاى مهم، از دست دادن مهلت هاى مهم، كمبود منابع، بدشانسى، و دهها مورد ديگر است. استرس در چهره مان موج ميزند، نكند فلان اتفاق بيفتد، نكند فلان كس در مورد فلان مسئله فلان جور فكر كرده باشد،،، و بيشتر اين ترسها فارغ از منشأهاى روانى درونى ناشى از زندگى در شرايط نابسامان و لرزان فرهنگى-اقتصادى محلى است كه در آن رشد كرده ايم و بزرگ شده ايم.

يكى از كارهايى كه غربى ها كرده اند اين است كه: ترس را بطور كلى از جامعه حدف كرده اند. بچه چهار ساله نميترسد كه اگر در سوپر ماركت دستش خورد به باكس شكلاتها و ريخت كف زمين كسى دعوايش كند، يا اگر روى لبه قفسه ها رفت كسى نگاه بدى به او بكند، همين بچه بزرگ ميشود، بدون احساس گناه. وقتى نوجوان است باب ميلش لباس ميپوشد و مدل مويش را آرايش ميكند، جامعه به بهانه هاى واهى با آدمها درگير نميشود. اين نوجوان رشد ميكند، در دانشگاه هيچ ترسى ندارد، حرفش را و هنرش را ارائه ميدهد، و باز رشد ميكند. ترسى ندارد كه بايد مؤاخذه شود، خودش است، نقش بازى نميكند. عاشق كه ميشود به طرف مقابل ميگويد دوستت دارم، واهمه اى ندارد، اگر فقط بخواهد با او باشد نميگويد دوستت دارم و وانمود نميكند به عشقى كه وجود ندارد. همين دختر يا پسر وارد جامعه ميشود، خودش را نشان ميدهد، مسئوليت ميپذيرد، و وقتى پدر يا مادر شد بچه اش را هم بدون ترس تربيت ميكند.

جامعه اى كه آدمهايش ميترسند جلو نميرود، در جا ميزند. ما اما به بچه ميگوييم: نكن ! اون بالا نرو ! دست نزن ! ندو ! داد نزن ! شوخى نكن ! نگاه نكن ! نوجوان كه ميشود باز به همين شكل، و باز،،، در نتيجه احساس گناه تقويت ميشود، با خودمان فكر ميكنيم ما مقصر هستيم، هميشه اين ترس با ما هست، در خانواده محدود بوده ايم، در مدرسه زده اند توى سرمان، در دانشگاه نگذاشته اند حرفمان را بزنيم، در جامعه مورد توهين و تحقير بوده ايم،،، اين آدمها معلوم است كه رشد نميكنند، اين جامعه معلوم است كه تغيير نميكند.

میترسیم، انگار خلافی یا جرمی مرتکب شده ایم، موقع سفر انواع دعا و نذر و نیاز را بدرقه مان میکنند انگار قرار است حادثه ای پیش بیاید، در همه کارها استرس داریم، حتی وقتی برای تفریح و خوشگذرانی جایی میرویم، يك كار معمولی اداری یا بانکی میخواهیم انجام دهیم همه اش نگرانیم، نکند به مشکلی برخورم ! و حتی با ترك کشور و ورود به فرهنگ جدید سالها طول میکشد که خودت را پیدا کنی، بفهمی که تو گناهکار نیستی، تو مقصر نبودی، برای حرفهایت، برای عاشقی کردنت، برای نفس کشیدن. تو درست بودی، و خودت قربانی جنگ و تحریم و رکود و،،، همه اینها بوده ای بدون اینکه هیچ تقصیری داشته باشی.
(ابوذرمریخ_پور)
     
  
صفحه  صفحه 334 از 338:  « پیشین  1  ...  333  334  335  336  337  338  پسین » 
سیاست

پناهندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA