انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 22 از 29:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  28  29  پسین »

اسلام دین رحمانی؟؟؟؟ (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
همانطور که می دانیم آتش افروزان جنگ احزاب ، سران یهود بنی نظیر و بنی وائل بودند که با سران قریش تماس گرفته و به آنها گفتند برخیزید و از هم پیمانان خود کمک بگیرید و ما با 700 شمشیر زن یهودی (بنی قریظه ) در مدینه به یاری شما خواهیم شتافت ؛ مشرکین قریش گفتند : ما با محمد اختلافی جز از ناحیه آیین نداریم شما که اهل کتاب بوده و شرایع حق و باطل را به خوبی تشخیص می دهید ، بگویید آیین ما بهتر است یا او که بر یکتا پرستی استوار است ؟ یهودیان گفتند آیین بت پرستی بهتر از آیین محمد است .

این لغزش به قدری نابخشودنی است که نویسندگان یهود ابراز تاسف نموده اند .دکتر اسراییل در کتاب " تاریخ یهودان و عربستان " می نویسد : « هرگز ارزش نداشت یهود چنین خطایی را مرتکب شود ، هر چند قریش تقاضای آنان را (جنگ با پیامبر ص ) رد می کرد . علاوه بر این هرگز صحیح نبود ملت یهود به بت پرستان پناه ببرد ، زیرا این تعلیمات با تعلیمات تورات موافق نیست . »

بالاخره وسوسه های یهودیان کار گر افتاد و جنگ احزاب مصادف با فصل زمستان شکل گرفت . در آن سال ، مدینه با کمبود باران و نوعی قحطی روبه رو بود. از طرفی ، آذوقه سپاه شرک به قدری نبود که اجازه توقف بیشتری به آنان بدهد ، و هرگز تصور نمی کردند که باید یک ماه در کرانه های خندق معطل بمانند ، بلکه یقین داشتند که با یک حمله، همه سپاه اسلام را از پای درمی آوردند.

این مشکل را یهودیان که آتش افروزان جنگ بودند ، پس از گذشت چند روز درک کردند . آنان فهمیدند که مرور زمان از قدرت اراده سران سپاه خواهد کاست و مقاومت آنها را بر اثر استیلای سرما و کمبود علوفه و خواربار کاهش خواهد داد .

حالا زمانی بود که باید از یهود بنی قریظه که در داخل مدینه بودند استفاده می شد.بنی قریظه ، تنها تیره یهودی بودند که درمدینه درکنار مسلمانان با صلح و آرامش به سر می بردند و به پیمانی که با محمد صلوات الله علیه بسته بودند ، کاملاً احترام می گذاشتند .

فرزند " اخطب " دید که راه پیروزی این است که از داخل مدینه به نفع سپاه عرب کمک بگیرد . او یهودیان بنی قریظه را به پیمان شکنی دعوت نمود ، تا آتش جنگ را میان مسلمانان و یهودیان بنی قریظه دامن زند و از سرگرمی مسلمانان به جنگهای داخلی ، به پیروزی سپاه عرب کمک کند .

فرزند اخطب خود را به دژ بنی قریظه رسانید و بسیار اصرار کرد که آنها به اعراب کمک نمایند ، ولی کعب رئیس بنی قریظه سخت مخالفت کرد و گفت: ما از او [ پیامبر] جز صدق و صفا ، درستی و پاکی چیز دیگری ندیده ایم ، چگونه به او خیانت کنیم .

فرزند اخطب به قدری با وی صحبت کرد تا بالاخره او را راضی نمود و عهد نامه ای را که میان آنان و محمد [صلی الله علیه و اله] نوشته شده بود در برابر چشم آنها پاره کرد و گفت: کار پایان یافت، آماده جنگ باشید.

" حملات بنی قریظه "

نقشه بنی قریظه این بود که در آغاز کار شهر مدینه را غارت کنند و زنان و کودکان مسلمان را که به خانه ها پناهنده شده اند مرعوب سازند ، و این نقشه را در مدینه به تدریج عملی کردند.

ابتدا جنگجویان بنی قریظه مرموزانه در شهر به تردد پرداختند .

مامور اطلاعاتی مسلمانان به پیامبر گزارش داد که بنی قریظه از قریش و غطفان ، دو هزار سرباز خواسته تا از داخل دژ وارد مدینه شوند و مدینه را غارت کنند.

و اینگونه بود که یهودیان طایفه بنی قریظه که با مسلمانان مدینه پیمان دفاعی برقرار کرده بودند ، پس از هجوم جبهه متحد ( متشکل از یهودیان، مشرکان قریش و طوایف دیگرعرب) به شهر مدینه و وقوع نبرد سرنوشت ساز خندق ( جنگ احزاب) ، نسبت به مسلمانان مرتکب خیانت شده و موجب تقویت جبهه کفر و شرک و تضعیف روحیه مسمانان مدینه گردیدند . به همین جهت ، پس از پیروزی مسلمانان درجنگ احزاب با قهرمانیهای امام علی علیه السلام ، مسلمانان به فرمان پیامبر اکرم صلی الله عیله و آله ، مسلمین بی درنگ به سوی قلعه بنی قریظه رهسپار گردیدند و آنان را به مدت پانزده روز در محاصره خویش گرفتند . سران طایفه بنی قریظه ، چاره ای جز تسلیم ندیده و به داوری سعد بن معاذ ( یکی از صحابه پیامبر اکرم) رضایت دادند . به این صورت ، فتنه و خیانت از ریشه خشکانیده شد ./فرقش اینه كه منبع دوستمون كتب حدیث اهل سنت هستش كه پر از احادیث جعلی ونقل قول های اشتباه هستش اما حقیر سراپا تقصر از منابع مورد تایید مشترك اهل سنت وتشیع ذكر منبع میكنم قضاوت بر دوستان عزیزمون در مورد صداقت وراستی در گفتارمون
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
مرد

 
فهرست چهل مورد اختلاف مهم مودودی با تمام امت اسلام



1- اول از مودودی نسبت به مذهب وی سوال می کنیم که شما پیرو چه مذهبی از مذاهب فقهاء یا محدثین هستید؟

ج: من نه مسلک اهل حدیث را با تمام تفضیلاتش صحیح تصور می کنم ونه پای بند حنفیت وشافعیت هستم.( رسائل ومسائل ص 235 ج 1)

2- هم چنانکه با مذاهب اعلام مخالفت نمود. با عرفان وتصوف نیز مخالف است.( تجدید واحیای دین چاپ چهارم و ص 243 زندگینامه ترجمه فارسی خود مولوی سلامی)

3- عدم اعتماد بر حدیث که دومین ماخذ ومنبع احکام دین مبین اسلام است.( ترجمان القران ماه های مارس، اوریل، مئی، ژوئن 1945 م)

4- انکار رفع جسمانی حضرت عیسی به اسمانها.( تفهیم القران ص 420 ج 1)

5- استهزاء وتمسخر نسبت به حضرت سیدنا امام مهدی موعود علیه السلام. ( تجدید واحیای دین ص 55 چاپ ششم- زندگینامه فارسی ص 252)

6- انکار دجال واحادیث وارده در مورد ظهور دجال.( ص 53 ج 1 رسائل ومسائل طبع اول)

7-انکار عصمت انبیاء علیهم السلام.( ص 43 ج2 تفهیمات چاپ دوم 1955 م)

8- انبیا فطرتاً واز اول ولادت موحد ومومن بدنیا امده اند، اما بعقیده مودودی مومن و موحد بودن انبیاء وهبی وفطری نیست، کسبی است.( رسائل ومسائل چاپ دوم ص 29 ج 1)

9- نفوس انبیاء کرام را شرور می داند،العیاذ بالله.( تفهیمات چاپ پنجم ص 161 ج 1)

10- از حضرت موسی علیه السلام گناه بزرگی صادر شده بود.( ص 36 رسائل ومسائل چاپ دوم 1954 م)

11-اهانت به حضرت داود علیه السلام.( ص 42 ج 2 تفهیمات چاپ دوم، تفهیم القران چاپ چهارم ص 377 ج 4)

12- حضرت نوح علیه السلام دارای جذبات جاهلیت بود.( ص 344 ج 2 تفهیم القران چاپ نهم) اما خود مودودی یک لفظ هم خلاف حق نگفته، واز جذبات پاک است.(ص 306 ج 1 رسائل ومسائل چاپ دوم)

13- هیچ کس از سلف صالح مفهوم عبادت، دین، رب واله را نفهمیده اند تنها مودودی فهمیده است.( قران کی چار بنیادی اصطلاحین)

14- خود خداوند انبیاء را به گناهی واداشته است.( ص 43 ج2 تفهیمات چاپ دوم)

15- خداوند انبیاء را مجازات کرده است.( ص 158 ترجمان القران مئی 1955 م)

16- خلافت حضرت ادم بطور مستقل نبود.( ص 129 ماهنامه ترجمان القران مئی 1955م)

17- از حضرت یونس علیه السلام در انجام وظایف نبوت کوتاهی ها صادر شده است.( ص 312 ج 2 تفهیم القران چاپ اول)

18- حضرت ابراهیم علیه السلام مدتها در مورد توحید به شک افتاده بود.(ص 557 ج1 تفهیم القران سوره انعام)

19- امام الانبیاء حضرت محمد مصطفی علیه السلام را نیز ( العیاذ بالله) بکوتاهی در انجام وظایف تهمت زده است.( ص 156 قران کی چار بنیادی اصطلاحین چاپ چهاردهم نوامبر 1981)

20- گذشت سیزده قرن ثابت نمود که گمان پیامبر صلی الله علیه و سلم (العیاذ بالله) در مورد ظهور دجال درست نبود.( ماهنامه ترجمان القران فوریه 1946)

21- حضرت سید الانبیاء علیه السلام هم( العیاذ بالله) موحد مادر زادی و فطری نبود.( ص 321 ج 2 تفهیم القران)

22- مطالبه وزارت اقتصاد از حضرت یوسف در واقع مطالبه دیکتاتوری بود که در اثر ان حیثیت سیدنا یوسف علیه السلام همان حیثیتی است که در این زمان در ایتالیا مسولینی دارای ان است.( ص 122 ج 2 تفهیمات چاپ پنجم)

23- به حدیث پیامبر صلی الله علیه و سلم چنین توهین نموده است:

(الف) اصول روایت ها را رها کنید زیرا در این دور جدید به سخنان فضول ادوار گذشته چه کسی می تواند گوش بدهد.( ص 111 ترجمات القران ج 14 شماره 2)

(ب) احادیث نمی تواند مدار کفر و ایمان باشد، انها توسط چند انسان به چند انسان منتقل شده به ما رسیده است حداکثر احتمال صحت را می رساند نه علم یقین.( ترجمان القران ص 267 ج 26 شماره 3)

(ج) در مورد حدیث مرفوع صحیح بخاری می گوید، این یک افسانه مهمل است.( رسائل ومسائل ص 36 ج 2 چاپ سوم)

24- توهین صحابه کرام رضوان الله تعالی علیهم اجمعین (العیاذ بالله).

(الف) قضاوتهای خلفاء راشدین که به حیث قاضی انجام داده بودند هم نمی توانند قانون اسلامی قرار گیرند.(ترجمان القران ژانویه 1958)

(ب)صحابه کرام(رض)دردرک روح جهاد فی سبیل لله بارهااشتباه می کردند(ترجمان القرا ن ص 292)

(ج)درقران خداوند وصف ایثارگروه انصارصحاب رادرایه((یوثرون علی انفسهم ولوکان بهم خصاصه))موردستایش ومدح انان قرارداده اما مودوی انرا تاثری ازاخلاص یهودی می داند: (صرفا این تاثیر از یهودیها بودکه برخی انصار بخاطر بردران دینی مهاجرخوداماده بودندتازنان خودراطلاق کنند وبنکاح انان دراورند).(ص 47 ج2 تفهیمات)

25-مودودی بر حضرت ابوبکرصدیق(رض)خلیفه اول تنقیدمی کندواورابداشتن جذبات نفسانی وحمیت غیر اسلامی منسوب میکند.( ص 30 ترجمان القران 1957 م).( یکبار نتوانست مهم ترین مطالبه اسلام را بر اورده نماید.(همان ماخذ).

26- خلیفه دوم حضرت عمر رضی الله عنه در وفور جذبات توازن خود را از دست داد.( ترجمان القران ج 12 شماره 4/1957 م)

27- بخلیفه سوم حضرت عثمان رضی الله عنه توهین می کند.( ص 23 تجدید و احیای دین)

28- اهانت حضرت امیر المومنین سیدنا علی المرتضی رضی الله عنه.( موقعی که قتل حضرت عثمان رضی الله عنه را بوی متوجه ساختند ، در پاسخ فرمود لعنت خدا بر قاتلین حضرت عثمان ، اما بعد از ان قاتلان حضرت عثمان بحضرت علی کسب تقرب نمودند حتی مالک اشتر ومحمد بن ابی بکر را بمقام استانداری رساند، درتمام زمان خلافت حضرت علی تنها همین کار بنظر ما می رسد که جز غلط گفتن به ان چاره دیگری نیست.) ( ص 174/175 خلافت و ملوکیت فارسی چاپ انتشارات بیان پاوه) ودر ص 165 همین ماخذ علاوه بر این اهانت اشکار اهانت ضمنی نسبت بحضرت خلیفه چارم رضی الله عنه روا داشته است، ودر ص 294 تفهیمات طبع چهارم می نویسد : ( یکبار حضرت علی مغیره بن شعبه را دروغگو قرار داد).

29- اهانت به حضرت حسن مجتبی دومین امام شیعیان ونور دیده همه سنیاناز همه تعجب اور ترین سخن اینست که بسا اوقات بر صحابه رضوان الله علیهم اجمعین نیز ضعف های بشری غلبه می کرد و همدیگر را مورد حمله عیب جوئی وطعن وتشنیع قرار می دادند... از حضرت حسن بن علی رضی الله عنه یکبار معنی ایه ( وشاهد و مشهود) سوال شد وقتیکه تفسیر انرا بیان کرد عرض شد ابن عمر رضی الله عنه و ابن زبیر رضی الله عنه طوری دیگر می گویند، فرمود: ان هردو دروغگویند)(ص 294 تفهیمات چاپ چهارم)

30- اهانت به مادران مومنین( امهات المومنین رضی الله عنهابنص قران ) ( در برابر پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم زبان درازی می کردند.( ترجمان اسلام 15 دسامبر 1967 بنقل از ایشیاء لاهور 1967م)

31- توهین به امام محمد غزالی، مجدد الف ثانی، امام ولی الله دهلوی، مولانا سید احمد شهید، مولانا اسماعیل شهید رحمهم الله اجمعین.( ص 45 تجدید و احیای دین چاپ چهارم)

32-توهین بساحت فقهاء مجتهدین بخصوص امام اعظم رحمهم الله اجمعین.( ص 221 ج 4 ترجمان القران شماره 3 چاپ چهارم)

33- تقلید را ناجائز، گناه، حتی بدتر از گناه هم می داند.(رسائل و مسائل ص 244 ج 1 چاپ دوم ایضا ص 47- کتاب گیلانی ترجمه مولوی سلامی.)

34- صیغه را در حالات اضطراری جایز می داند.( ترجمان القران اوت 1955 م)

35- در مسئله خلع، زن ازاد است از شوهر جدا شود، قاضی حق این تحقیق را ندارد که بر اساس ضرورت خواستار خلع است یا صرفاً بر اساس خواهشات نفسانی.( ص 71 حقوق الزوجین طبع چهارم)

36- در شرایطی که زن و مرد اجنبی بصورت امیخته در جامعه ای زندگی می کنند ، در اماکن تفریحی، مدارس، ادارات یکجا هستند، حد زنا و حد قذف شرعی را اجرا کردن بدون تردید ظلم وخلاف عدالت است.(ص 338 ج 2 تفهیمات).

37- ولایت امر مسلمین وقیادت برای زن را خود مودودی در کتاب موسوم بنام ( پرده) نفی و رد نموده است ، اما در سال 64/1963 در مقابل رئیس جمهور ایوب خان از فاطمه جناح حمایت نمود.(سوانح هزار وی ص 164)

نگارنده در یکی از سخنرانیهای مودودی در کراچی در ان موقع شخصاً حضور داشت که مودودی از پشت تریبون در جمع کثیری در ( کنگره ی پارک) به نفع فاطمه جناح و علیه ایوب خان فعالیت انتخاباتی می کرد.

38- تراشیدن ریش مرد(موی صورت) باتفاق فقهاء اسلام و محدثین ومحققین حرام است و باندازه علی الاقل عرض چهار انگشت با بالا نگهداشتن سنت تمام انبیاء کرام وسیره و روش انها بوده و نزد فقهاء واجب است اما مودودی می نویسد: اینگونه چیزها را سنت قرار دادن و باتباع ان پافشاری نمودن یک نوع بدعت شدید و یک تحریف خطر ناک در دین است.( ص 307/308 ج 1 رسائل و مسائل چاپ دوم) بهمین خاطر از اغاز تا سی وپنج سالگی چنانکه توضیح داده ایم ریش خود را میتراشید، در مجله تذکره سید مودودیکه توسط جمعی از هواداران مولانا مودودی از جمله خلیل احمد حامدی، نعیم صدیقی ، جمیل احمد را نا سلیم منصور خالد، تهیه شده بنقل از مرحوم رئیس احمد جعفری چنین نوشته شده است: در یک شامگاه سرد زمستانی سال 1937 م در مهمانخانه (خلافت هاوس) چهره تازه ای با این خصوصیات ظاهر شد،(قد وقامت میانه، بدن چاق، کلاه ترکی بر سر، شلوار با فرم دوخت علیگره، کت با فرم حیدر اباد، ریش ندارد، غالباً سبیلها هم تراشیده، موهای سر با روش انگلیسی اصلاح شده، چهره ای زیبا، چشمانی درشت، ساکت و ارام، جدای از بقیه) از مولانا عرفان پرسیدم این اقا کیست؟ گفت: ابوالاعلی مودودی.(ص 859 تذکره سید مودودی چاپ اول 1986 م لاهور).

در اینجا توضیح مختصری درباره پوشش و لباس اقای مودودی را برای خوانندگان عزیز می نویسم ،همچنانکه شیخ الحدیث (رض) درصفحات اینده فرموده است لباس مقتدایان و پیشوایان مذهبی همواره با سایر افراد متمایز بوده است و این یک واقعیت غیر قابل انکار است، از این جهت در کتابیکه اقای

اسعد گیلانی در زمینه زندگینامه مودودی برشته تحریر در اورده وتوسط یکی از مدرسین حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان بفارسی ترجمه جدیداً در ایران انتشار یافته در مورد هیئت، لباس و ریش مودودی نیز سعی شده است بتعبیر خودشان اسلامی یا بتعبیر دیگر پیشوانه نشان داده شود، بعبارت کتاب توجه فرمائید: ( در پوشیدن لباس بروش اسلامی بشدت تاکید داشت واستفاده از لباس های غیر مسلمان را نوعی بردگی فکری می دانست هر چند ان نوع لباسهای غیر مسلمان را در دایره شرع مباح وجایز بود انرا برای دیگران جایز اما برای خود نا مناسب می دانسته ومعتقد بود که استفاده از این نوع لباس در او احساس حقارت ایجاد می کند- ریشی مشروع که در حد قبضه و اراسته داشت)(ص 47/48 چاپ سال 1380- تهران،نشر احسان) مترجم کتاب نیز اعتراف می کند که در سال 1964 م زمانیکه بحث رقابت انتخاباتی خانم فاطمه جناح و ایوب خان در پاکستان داغ بود اقای مودودی را شخصاً در کنگره پارک کراچی در حالیکه برای حمایت از فاطمه جناح برای حاظرین ایراد سخن می کرد با لباس سفید و کلاه وریش بلند وکاملا بر اثر پیری سفید دیده ام، این دوران اواخر زندگی و کهنسالی وی بود، اما قبل از ان چی؟ بسطور زیر توجه رامعطوف بدارید( همانطور که در زندگینامه مشارالیه از زبان خود مودودی سال ولادتش 1903 میلادی نقل شده است وسال وفات 1979 در کشور امریکا و عمرش 76 سال.) (ص 54-374)

روزنامه(جسارت) کراچی چاپ عکس مودودی در سال 1923 میلادی اقای مودودی را کاملا کلین شیو( ریش تراشیده) و با کت و شلوار و کراوات که لباس انگلیسیها است ملبّس نشان داده که این عکس را بموقع مناسب بصورت جداگانه از این کتاب یا در جزوه مختصر دیگری چاپ خواهیم نمود، وابتدای دوران صاحب ریش بودن وی را روزنامه فوق سال 1938 میلادی دانسته است یعنی تا 35 سالگی بطور متوالی بدون ریش زندگی می کرده است.

بد نیست برای توضیح بیشتر حکایت حال شوهر را از زبان همسر بشنوید- خانم مودودی در مصاحبه با هفته نامه (ندای ملت) در پاسخ به این سوال که شنیده ایم مولانا در موقع ازدواج با شما زیاد مذهبی نبود، دارای ریش هم نبود، کلین شو بود؟

چنین می گوید: این حرف صحیح است که ایشان موقع ازدواج چندانمذهبی نبود، ریش هم می تراشید قبل اینکه بعنوان یک عالم دین زندگی او اغاز شود نوشتن کتابها را شروع کرده بود رساله ترجمان القران را هم راه انداخته بود با این وجود در موقع ازدواج بطور کامل با رنگ اسلام اراسته نبود اما پس از ازدواج بطور کامل بسوی اسلام راغب شد و با یکسوئی بکار اسلام ادامه داد، مردم به ایشان می گفتند، مولانا قبلا شنیده بودیم که انسان پس از ازدواج کاملا مسلمان می شود، الان با دیدن شما به این حرف یقین پیدا کرده ایم-نه صرفاً دیگر مولانا ریش ها را نمی تراشید بلکه روش زندگی خود را عوض کرده اسلام را در پیرایه اجتماعی اغاز کرده بود(هفته نامه ندای ملت لاهور 23 سپتامبر 1998 م) اضافه بر ان مودودی در کتاب موسوم به ( رسائل و مسائل) می نویسد: (در این حدیث فقط دستور ریش داشتن امده است و هر مقداریکه داشته باشد بر حدیث عمل شده است) (1/186/185، بنقل از مودودی و تخریب اسلام از مفتی رشید احمد(رح)).

لازم بذکر است که مولانا محمد منظور نعمانی جریان اولین ملاقات خود با مودودی را چنین می نویسد: ( تا این زمان تمام ارتباط ما غائبانه بود، همدیگر را ندیده بودیم، من شنیده بودم تاثیری که ادم از مطالعه مضامین( بظاهر) ایمان افروز مولانا مودودی بدست می اورد و گمان می کند که روش عملی خود او نیز همانطور است ، در واقع روش عملی او با ان بسیار تفاوت دارد، یعنی انگونه روش وعمل اسلامی که وی با حدّت وشدّت داعی انست زندگی عملی او با ان مطابقت ندارد، شخصی که این مطلب را بمن گزارش کرده بود از ارادتمندان واز اهل ملاقات با وی واز مضامین ماهنامه ترجمان القران متاثر بود، او بمن گفته بود که اقای مودودی (محلوق اللحیه) است(یعنی ریش تراشیده است) بیاد دارم که با شنیدن این خبر بر من ضمن حیرت و استعجاب، رنج و تاسف زیاد و مایوسی بزرگی غلبه کرد این واقعه به سال 1937 میلادی متعلق می شود و این زمانی بود که از چهار الی پنج سال مضامین ایمان افروزی از مولانا مودودی در ترجمان القران منتشر شده بود که افرادی چون ما را عاشق و گرویده قرار داده بود و تصوّر غائبانه من نسبت به عملکرد وی همان چیزی بود که از یک داعی دین باید باشد (ص 26و38، کتاب مولانا نعمانی در مورد ارتباط و قطع ارتباط از جماعت مودودی بزبان اردو)

39- برای روزه دار بعد از صبح صادق خوردن و اشامیدن جایز است.(ص 146 ج1 تفهیم القران)

40- بازیگری خانمها در فیلمها در محدوده ضوابط اسلامی؟! اشکال ندارد.( ص 114 مودودی مذهب به نقل از مصوّر لاهور یکم مئی 1963 م).

خوانندگان عزیز مقایسه کنند و به مآخذ محوله مراجعه نمایند و صدق ادعای صاحب مقدمه زندگینامه مودودی را مورد نقد قرار دهند که تا چه اندازه مبتنی بر واقعیت است، این چهل فقره مخالفتهای مودودی با جماهیر اهل اسلام بطور نمونه تعدادی در بخش عقائد اسلامی و تعدادی در بخش اعمال می باشد و برخی در ثبوت از قوت استدلالی چنان عظیمی برخوردارند که از نصوص ایات قرانی یا احادیث متواتر و برخی از اجماع و سایر قطعیات مسلمه اسلامی بهم رسیده است که هیچ مسلمانی جرات انکار انرا ندارد، مگر کسیکه یکسره همانگونه که مدعی است تمام مبانی اسلامی قدیمی را منهدم شازد و بر روی زیر بنای دست مجددانه یا مجتهدانه خود اسلام مدرن و دلخواه مورد نظر خود را بناء نماید بعنوان نمونه مسئله رفع جسمانی حضرت عیسی علیه السلام از چندین ایه قرانی و احادیث صحیحه ثابت است.( ص 545 تا 547 العقیده الاسلامیه و اسسها چاپ هفتم دارالقلم عبدالرحمن المیدانی)

نسبت بعصمت انبیاء علماء کلام واصول، مباحث و کتب مستقله ای نوشته اند که از انجمله به سه کتاب1- عصمه الانبیاء از کلام علامه امام فخر الدین رازی 2- تنزیه الانبیاء از سید مرتضی علم الهدی 3- عصمه الانبیاء فی القران الکریم از علامه معصر استاد جعفر سبحانی ، که کتابهای مستقله همین موضوع هستند و اغلب کتب علم کلام و از کتب اصول بکتاب ( ارشاد الفحول فی تحقیق الحق من علم الاصول-از امام الحافظ محمد بن علی الشوکانی ج 1- از ص 161 ببعد و بکتاب ( وحی و نبوت- ص 11 تا 14 ج 3) علامه مرحوم شهید مرتضی مطهری و کتب درسی بینش اسلامی مدارس دولتی در بخش اختصاصات پیامبران میتوان جهت مراجعه اشاره نمود. بحث قیام مصلح وهادی این امت بنام امام مهدی علیه السلام از احادیث متواتره ثابت است و اصل ان در میان تمام فرق اسلامی ثابت وانکار ان در حکم انکار متواترات داخل است وتمسخر واستهزاء به ان از انکار هم بدتر است، چنانکه در اواخر اصل کتاب و پاورقی نگارنده حقیر مطالعه فرمود، لذا چگونه برای سرپوش گذاشتن روی این همه مسائل در مقدمه کتاب سید اسعد گیلانی برای حمایت از مودودی سعی لا حاصل شده ومخالفتهای مولانا مو منحصر به دو مسئله تلقی شده است( کاش این دو مسئله را که موجب مزید افتضاح مولانا مودودی در افکار عامه این دیار شد عنوان نمی کرد) . البته از کمالات موهوبه الهی موجود در شخص مودودی مانند تسلط بر انشاء ونیروی نگارش و مهارت در شیوه های ان و از هوشمندی و سیاستمداری وی نمی توان انکار کرد، اما متاسفانه بعلت عدم تلمذ در محضر اساتید مخلص دینی و محرومیت ازصحبت و تربیت انسانهای و دوری از مربیان دینی مقتدر و باید گفت در اثر بد شانسی می توان نامبرده را با مخترعین ومکتشفاتی تشبیه کرد که با استفاده از نیروی موهوبی فطری و معلومات بدست اورده اسباب، وسایل، وتجهیزات مخرب و کشتار جمعی و امکاناتی را امروزه فراهم اورده اند که برای قدرت نمایی سیاست مداران وسردمداران بوالهوس و بی لگام دنیای استکبار و ایجاد وحشت و ارعاب مظلومان عالم و اشباع امیال شیطانی جباران و مستکبران و برای قتل و غارت امصار و مدن توسط زور گویان ومرغوب ترین وسیله قرار گر است- نامبرده نیز امکانات فطری و استعدادهای بی حد و حصری در اختیار داشته اما متاسفانه بدلیل انچه اشاره شد نه خودش توانست خوب استفاده کند و نه دنباله روانش توانستند بجایی برسند، ما هم بر این ضایعه بزرگ که خود وی نیز درباره مشکلات دست وپاگیر دوران کودکی ، جوانی ونوجوانی خود اظهار داشته هر چه اظهار تاسف کنیم باز هم صفر است زیرا اولاً: خود وی مصداق شعر: ( علمی که ره بحق ننماید جهالت است) قرار گرفت وثانیاً : از لحاظ علمی مسائل مخربی برای افکار تجدد گرایان و برخی تحصیل کرده و نوجوانان بی اطلاع و پاک دل بصورت مجلدات کتب در اختیارشان گذاشت- ((انا لله وانا الیه راجعون))

((منبع: کتاب اشنایی با اثار احوال وافکار سید ابوالاعلی مودودی- ترجمه شرح و توضیح عبدالرحمن سربازی بر اساس کتاب فتنه مودودیت اثر شیخ الحدیث حضرت مولانا محمد زکریا کاندهلوی رحمه الله))
این سطور درباره یكی از منابع مورد استناد دوستمون كامی 328 هستش بخونید تا متوجه بشید مودودی چطور ادمیه ونظر مسلمونا درباره اش چیه
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
زن

 
آن‌هايي كه ادعا مي‌كنند حكم سنگسار در متن تازينامه وجود ندارد، و سنگسار از سنت اعراب قبل از اسلام به متن اسلام راه يافته است، ناشيانه فراموش مي‌كنند كه براي استخراج فروع دين و احكام قصاص و? تازينامه تنها منبع مورد مراجعه‌ي اسلاميون نيست. رفتار، كردار و گفته‌هاي محمد، خود بخشي اساسي از زمينه‌هاي اين احكام را تشكيل مي‌دهد. به عنوان نمونه حج از همان قوانين جاري اعرابِ قبل از اسلام به متن احكام اسلامي راه يافته است. در همين راستا مي‌توان از امام محمد غزالي قشري‌ترين شريعتمدار اسلام ياد كرد. جالب اين كه در تاريخ اسلام براي نخستين بار غزالي بود كه عنوان حجت‌الاسلامي را يدك كشيد. غزالي معتقد است كه هيچ دليل و منطقي براي انجام مراسم حج نمي‌يابد، اما چون انجام اين مراسم را يك دستور ديني مي‌يابد، آن را به جاي مي‌آورد. بد نيست يادآوري شود كه حج يك سنت عرفي اعراب قبل از اسلام است و با اين كه بيشتر منطق تجاري داشته است تا ديني، اما بازهم به يكي از احكام اسلامي تبديل شده است. براي آناني كه ممكن است آگاهي نداشته باشند، تاكيد مي‌كنم كه روزه نيز يك سنت يهودي است و از شعائر يهوديان الگوبرداري شده است. قبله‌ي مسلمانان نيز تا قبل از تغيير جهت، همان قبله‌ي يهوديان بود. و اساسا سنت قبله داشتن و رو به سوي محل خاصي عبادت كردن هم از متن رسوم يهوديان به اسلام راه يافته است.
     
  
زن

 
سنگسار و كشتار كساني كه خارج از ازدواج شرعي، به رابطه‌اي دست يازيده‌اند، نيز همين گونه از متن يهوديت كه مادر قوانين حقوقي و جزايي اسلام است، به متن اسلام راه يافته است. در رابطه با حكم سنگسار نيز هر چند كه در تازينامه به آزار و شكنجه‌ي كساني كه خارج از ازدواج شرعي رابطه‌ي جنسي برقرار كرده‌اند، بسنده شده است، اما خود محمد نه تنها حكم سنگسار را روا دانسته، بلكه خود نيز اين حكم را اجراء كرده است. بر اساس اولين آيه‌ي سوره‌ي نور بايد زن و مرد زناكار را هريك صد ضربه [شلاق] زد! بعد هم براي تاكيد بر قساوت بدون ترحم بر اين افراد تاكيد شده است كه: اگر به الله و روز قيامت ايمان داريد، مبادا در حكم الله نسبت به آن دو [دو متهم] دچار ترحم شويد، و [البته] بايد كه به هنگام شكنجه كردنشان گروهي از مسلمان و مومنان [حتما] حضور داشته باشند. (آيه‌ي 2 سوره‌ي نور)
     
  
زن

 
در نهج‌الفصاحه كه مجموعه‌ي سخنان قصار، خطبه‌ها و تمثيلات محمد است و توسط شادوران ابوالقاسم پاينده جمع آوري و ترجمه شده است، نيز بر اين حكم تاكيد شده است. در اين كتاب از قول محمد دست كم 35 بار در رابطه با زنا و زناكاران سخن رفته و مجازات‌هاي سنگيني به ايشان بشارت داده شده است. در بخشي از آخرين خطبه‌ي محمد موسوم به حجه‌الوداع نيز اين چنين بر اجراي حكم سنگسار پافشاري شده است:

ايهاالناس ان الله قد قسم لكل وارث نصيبه من الميراث ولا يجوز لوارث وطيته في اكثر من الثلث و الولد للفراش و للعاهر الحجر?

اي مردم? طفل از بستر به وجود مي‌آيد، و نصيب زناكار، سنگ است? (بخشي از حجه‌الوداع محمد، البيان و تبيين نقل از نهج‌الفصاحه، مجموعه‌ي كلمات قصار حضرت رسول‌الله اكرم (ص) انتشارات جاويدان، چاپ سوم، 1377، تهران، ترجمه‌ي ابوالقاسم پاينده، ص 830)
     
  
زن

 
شيخ حسين‌علي منتظري كه به دليل مرتبه‌ي بالاي فقهي‌اي كه نزد متشرعين داشت و در سال‌هاي آغازين پاي گرفتن حكومت اسلامي به عنوان جانشين بر حق سيد روح‌الله خميني مشخص شد، شوخمندانه در دعواي قدرت با مثلث شوم سيد احمد خميني، سيد علي خامنه‌اي و شيخ علي اكبر هاشمي رفسنجاني دچار زحمت شده، از راس هرم قدرت به پائين پرت شد. او نيز طي استفتايي كه اخيرا از او در رابطه با توقف ـ و نه لغو ـ حكم سنگسار از سوي متشرعين در ايران شده است، بر جاويدان بودن اين حكم پاي فشرد. اين فرد همچنين سنگسار را يك حكم اسلامي/تازينامه اي و سنت پيامبر و امامان شيعه شناخته و معرفي كرده است. منتظري در رساله‌ي عمليه‌اش كه در سايت اينترنتي‌ شخصي‌اش در رابطه با سنگسار درج شده است، در رابطه با سنگسار چنين ديدگاهي دارد:

مرد زناكار و محصن را براي سنگسار تا كمر و زن را تا نزديكي سينه در گودالي دفن مي‌نمايند. (مساله‌ي شماره‌ي 3169 از رساله‌ي عمليه‌ي شيخ حسين علي منتظري)
     
  
زن

 
سيد محمود طالقاني نيز كه يكي از مراجع مسلم تشيع و يكي از ملايان باصطلاح مدرن و غيرقشري معاصر ايران است و در سال 1340همراه با مهدي بازرگان و يدالله سحابي نهضت مذهبي آزادي را تاسيس كرد، در جلد چهارم كتاب پرتوي از تازينامهش بر همين حكم تاكيد مي‌كند:

[در] خانه نگه داشتن زني كه دچار انحراف شده، تا اصلاح شود، مرحله‌ي ابتدايي [اجراي حكم سنگسار] است. و بايد پنهان باشد. و اگر [اين اتهام] آشكار و علني اثبات شد، بايد در ديدگاه عمومي (ملاء عام) حد تازيانه (جلد) يا سنگسار (رجم) اجراء شود. (پرتوي از تازينامه، جلد چهارم، سيد محمود طالقاني، ص 108)
     
  
زن

 
لازم به تاكيد است كه سيد محمود طالقاني همچنان به عنوان ملايي ميانه رو و متمدن از سوي جريان مذهبي/ملي عنوان مي‌شود. تمام حكم‌هاي فقهي و جزايي و حقوقي او هم در رابطه با زنان و دگرانديشان و ديگر نابرابري‌هاي اسلامي نيز از سوي جريان قشري مذهبي مجاهدين خلق تاكيد و تائيد شده است. براي نمايش ديدگاه عقب افتاده و ضد انساني پدر طالقاني بد نيست به تفسير سوره‌ي حمد او نگاه كنيم:

در روايات مغضوب عليهم تطبيق بر يهود شده، و ضالين بر نصاري. با توجه به وضع روحي و اخلاقي يهود و نصاري، اينان مصداق واضح‌اند؛ زيرا طرز تفكر عمومي يهود، سرپيچي از حق و كمال است. يهود از جهت تربيت نژادي و غرور ديني، جهان و مردم جهان را مال و ملك خود مي‌داند و چنين معتقد است كه خدا، خداي يهود و دنيا از آن يهود، و مردم آن بردگان يهود و سراي جاويدان براي يهود است. (پرتوي از تازينامه، جلد اول، آيت‌الله سيد محمود طالقاني، ص 42)

و در تفسيري ديگر: (به) راستي، كفر و سرپيچي يهود از اسلام، منشاء پراكندگي و سرگرداني مردم دنيا گرديد. (همانجا، ص 140)
     
  
زن

 
متاسفانه ما مسلماناني را مي‌شناسيم كه به دليل دگماتيسم موجود در ديدگاه‌هاشان، به چيزي معتقدند كه آن را نمي‌شناسند و به چيزي حمله مي‌كنند كه آن را هم نمي شناسند. انگار وظيفه‌شان اين است كه هر گاه با متن آگاهي بخشي در اين رابطه‌ها برخوردند، دوان دوان با سلاح انگ و تهمت و افتراء به ميدان بشتابند ـ و حتا اگر توانستند با حذف فيزيكي ـ آن صدا و صداهاي همانند را خاموش كنند؛ چرا كه در باور ايشان، آگاهي بر كاستي‌هاي اين ديدگاه‌ها ضربه‌اي بر تقديس باورهاي مردم است. بد نيست به عقيده‌اي باور داشته باشيم كه آن را مي شناسيم و به باوري حمله كنيم كه آن را هم مي‌شناسيم
     
  
مرد

 
نیازی به این همه نبود دوست گلم سنگسار هست ما هم تاییدش میكنیم اما شما كه دنبال بهونه هستی ماشالا بهتره بری شرایط اجرای سنگسار رو بخونی تا بهتر متوجه بشی شرایط اثبات وصدور حكم سنگسار رو/اما قبله و شباهت احكام یهود ومسیح واسلام مگه ما میگیم غییر از اینه نه چون اسلام در ادامه یهودیت و مسیحیت هستش وكامل كننده اون ادیان بزرگ اسمانی هستش و خدایی كه همه این ادیان وپیامبران ازشون دم میزنن جز خالق بزرگ هستی نیست
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
صفحه  صفحه 22 از 29:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  28  29  پسین » 
مذهب
مذهب

اسلام دین رحمانی؟؟؟؟ (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA