ارسالها: 1495
#271
Posted: 11 Dec 2013 15:51
rostam91: اتفاقا برای شما مهمه چون براتون هر چه افسانه ای تر جلوه بدین بیشتر احساسات مردم رو به بازی میگیرین برای همین دهها داستان و روایت مختلف دارین
همش حرف
شما کجا دیدید همچین مباحثاتی بین شیعه ها باشه ...شروع کننده شما هستی و البته شیعیان تشنه مطالب ناب و صحیح هستند
روایات مختلف هستند چون راویان از زوایا و شرایط مختلف روایت کردند ...در همه تواریخ هم وجود داره این اختلافات
rostam91: بابا عذر خواهی زیاد سخت نیست
من از عذر خواهی ابایی ندارم ...شما هستید که علیرغم دهها اشتباه و دروغ واضح یکبار هم این کار رو نکردید
از دروغ در مورد مفهوم ارای الکترال ....دروغ در مورد روزهای تعصیلات در کشورهای اسلامی....دروغ در مورد نبودن خود دریافت در ایران ....و دهها مورد دروغ دیگه
ضمنا برای چی باید عذر خواهی کنم مگر دروغ گفتن یا تحریفی صورت گرفته
rostam91: برای توئی که تو مملکتی زندگی میکنی که آمار رو تو هوا میدن و هیچ حساب و کتابی نیست حتی نمیدون مردم مملکت کدومشون دارن کدومشون ندار اینها الکی حرف زدنه اما دادن آمارهای آنچنانی از کربلا بر ااس سرشماریه
شما در تحریف استادید
صحبت سر کشته های کربلا بود و من نقل های مختلفی رو ذکر کردم و در نهایت به دوستان اعلام کردم که در این مورد تحقیق میکنم و به عنوان آخرین تحقیق از ویکی مطلب رو آوردم و هنوز باب تحقیق بازه و نتیجه قطعی نیست
https://www.looti.net/11_1439_36.html#msg142774155
https://www.looti.net/11_2564_72.html#msg142770523
همین دوتا پست شاهدی است در مورد تحریف کردن و دروغ سازی های شماست
در مقابل این همه دروغ واضح و روشن شما ...حرفهای من فقط نتیجه تحقیقاته و عنوان کردن روایات مختلف
من تو همین مردم زندگی میکنم و با همین مردم و به وضع مالی مردم واقف هستم ...کسی که فقط سیاهی و نیمه خالی لیوان رو میبینه شمایید
من با اذعان به همه مشکلات معتقدم مردم ایران نه با اتکا به دولت بلکه به همت خودشون هر روز دارن در زندگی پیشرفت میکنن هر چند با سرعت کم و مشکلات زیاد
مردم همه چی دارن و تفریح هم میکنن خیلی خیلی بیشتر از گذشته و حتی زمان شاه
rostam91: خودت گفتی که عده زیاد نشانه بر حق بودن نیست وگرنه سنیها از شیعیان بیشترند پس برحق! پس جالب نیست
هنوز هم میگم تعداد نفرات دلیل بر حقانیت یا عدم حقانیت نیست
نمیدونم کجاش جالبه ...خودتون میدونید
rostam91: بله اما در زوز محشر و به اذن خداوند
غیر از قیامت کی میخوان پس شفاعت کنن خوب معلومه که محشر شفاعت میکنن
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
ارسالها: 104
#272
Posted: 11 Dec 2013 16:16
rostam91: زیارت قبور نزد اهل سنت جایگاه بسیار نیکو و بزرگی داره و بسیار با اجر و ثواب هست، چه مرقد پیامبر باشه چه امام رضا و حسین باشه چه قبرستان محل سکونت، هیچ ایرادی نداره ولی آیا این سنیهائی که میان اونجا حاجت می خوان یا تو سر و کله خودشون می زنن؟ هر چند منکرش نیستم که خیلی از سنیها هم از قبرها حاجت می خوان ، همین مادر من تا ۱۰-۲۰ سال پیش از قبور اطراف شهرمون حاجت می خواست یا به فالو کف بینی اعتقاد داشت اما الآن دیگه اینطور نیست و دیگه اون قبور به خرابه تبدیل شده و کاملا متروک که این هم درست نیست و باید برای زیارت قبور سر مزار اونها رفت
ایشالله اینو قبول کنی.....
۱...امام ابن فرحون مالکی (متوفی 799) در کتابش (ارشاد السالک إلی أفعال المناسک) که در اعمال ومناسک حج نوشته است در باب زیارت قبرستان بقیع و زیارت حضرات حسن بن علی وعلی بن حسین زین العابدین ومحمد ابن علی الباقر وجعفر بن محمد الصادق (رضی الله عنهم اجمعین) پس از نقل زیارت نامه هایی برای این بزرگواران در ادامه میگوید :
الهم بجاههم عندک و کرامتهم علیک تقبل زیارتنا و ارحم ضراعتنا .
ترجمه :
خداوندا به جایگاهی که آنها نزد تو دارند وبه آن کرامتی که تو به آنها داده ای این زیارت من را قبول بفرما وبر گرفتاریم رحم کن
https://salafi-vahabi.blogfa.com/post/480
۲.... سیدعبدالرحمن بن محمد بن حسین بن عمر مشهور به علوی حضرمی در کتابش (بغیة المسترشدین )که خلاصه ایست از فتاوای علمای مذاهب اربعه در باب توسل می گوید :
(مسألة: ج): التوسل بالأنبياء والأولياء في حياتهم وبعد وفاتهم مباح شرعاً، كما وردت به السنة الصحيحة، كحديث آدم عليه السلام حين عصى، وحديث من اشتكى عينيه، وأحاديث الشفاعة، والذي تلقيناه عن مشايخنا وهم عن مشايخهم وهلم جرا، أن ذلك جائز ثابت في أقطار البلاد وكفى بهم أسوة، وهم الناقلون لنا الشريعة، وما عرفنا إلا بتعليمهم لنا، فلو قدّرنا أن المتقدمين كفروا كما يزعمه هؤلاء الأغبياء لبطلت الشريعة المحمدية، وقول الشخص المؤمن يا فلان عند وقوعه في شدة داخل في التوسل بالمدعوّ إلى الله تعالى وصرف النداء إليه مجاز لا حقيقة، والمعنى يا فلان أتوسل بك إلى ربي أن يقيل عثرتي أو يردّ غائبي مثلاً، فالمسؤول في الحقيقة هو الله تعالى، وإنما أطلق الاستعانة بالنبي أو الولي مجازاً، والعلاقة بينهما أن قصد الشخص التوسل بنحو النبي صار كالسبب، وإطلاقه على المسبب جائز شرعاً وعرفاً وارد في القرآن والسنة، كما هو مقرّر في علم المعاني والبيان، نعم ينبغي تنبيه العوام على ألفاظ تصدر منهم تدل على القدح في توحيدهم، فيجب إرشادهم وإعلامهم بأن لا نافع ولا ضارّ إلا الله تعالى، لا يملك غيره لنفسه ضرّاً ولا نفعاً إلا بإرادة الله تعالى، قال تعالى لنبيه عليه الصلاة والسلام: {قل إني لا أملك لكم ضرّاً ولا رشداً} اهـ. قلت: وقال بعض المحققين: ولا يظهر لي أن حكمة توسل عمر بالعباس رضي الله عنهما دون النبي هي مشروعية جواز التوسل بغيره عليه السلام، وذلك لأن التوسل به أمر معلوم محقق عندهم، فلو توسل بالنبي عليه السلام لأخذ منه عدم جواز التوسل بغيره لله تعالى. وعبارة ك: وأما التوسل بالأنبياء والصالحين فهو أمر محبوب ثابت في الأحاديث الصحيحة وقد أطبقوا على طلبه، بل ثبت التوسل بالأعمال الصالحة وهي أعراض فبالذوات أولى، أما جعل الوسائط بين العبد وبين ربه، فإن كان يدعوهم كما يدعو الله تعالى في الأمور ويعتقد تأثيرهم في شيء من دون الله فهو كفر، وإن كان مراده التوسل بهم إلى الله تعالى في قضاء مهماته مع اعتقاده أن الله هو النافع الضارّ المؤثر في الأمور فالظاهر عدم كفره وإن كان فعله قبيحاً.
ترجمه :
توسل به اهل فضل و ردی بر اهل بدعت و حکم خوارق عادات
توسل به انبیاء و اولیاء در زمان حیاتشان و بعد از وفاتشان شرعاً صحیح و مباح است ، همانطور که در احادیث صحیح وارد شده است ، چون حدیث آدم علیه السلام آنگاه که عصیان کرد و حدیث کسی که( صحابی ای که) از (نابینایی) چشمانش به پیامبر شکایت کرد و احادیث شفاعت و همچنین آنگونه که از بزرگان و استادان ما به ما رسیده و آنها از استادانشان و به همین طریق تا صحابه که توسل جایز و در همه بلاد اسلامی ثابت شده است و کافی است که ما به آنها(استادان و بزرگان دینمان)اقتدا کنیم چرا که آنان ناقل شریعت برای ما هستند و ما دین را جز با تعلیم آنان و از آنان فرا نگرفته ایم پس اگر پیشینیان با اینکار کافر شده اند «آنطور که این نادانان می پندارند» در واقع شریعت محمدی باطل می شود.
و اگر شخص مسلمانی در هنگام سختی و گرفتاری بگوید یا فلان( مثلا یا رسول الله ، یا...)همان توسل است به شخص خوانده شده به سوی خدای تعالی و کلمه ندا(به پیامبر یا هر نبی یا ولی خدایی) مجازی است نه حقیقی، و معنی آن بدینگونه است که ای فلان من به تو متوسل می شوم بسوی پروردگارم که (مثلا)مشکلم را رفع کنی یا گم شده ام را باز گردانی، در اینجا درخواست شده در حقیقت همان خداوند است و طلب کمک از پیامبر یا ولی خدا مجازیست و ارتباط بین مجاز و حقیقت در این است که هدف شخص از توسل به پیامبر برای سبب است و اطلاق سبب بر مسبب(پیامبر یا ولی) شرعا و عرفا جایز و در قرآن و سنت وارد شده است.همانطور که سبب و مسبب در علم معانی و بیان تعریف و تقریر گشته است .
البته لازم است که به عوام و توده مردم متذکر شد که الفاظی که به کار می برند در توحیدشان ضرر و زیان وارد می کند پس واجب است راهنمایی شان و تعلیمشان به اینکه نفع رساننده و ضرر رساننده کسی نیست جز الله تعالی و هیچ کس صاحب ضرر و خیر و نفعی برای حتی خودش هم نیست الا به اراده الله.
الله تعالی به پیامبرش می فرماید « قُل إِنِّی لا أَملِکُ لَکُم ضرّاً و لارَشَداً» (ای محمد بگو من صاحب هیچ ضرر و یا هدایت و نیکی برای شما نیستم).
بعضی از محققین گفته اند : حکم اینکه عمر به پیامبر توسل نکرد و به عباس عمویش متوسل شد برای ما روشن نیست،می گویم: این توسل عمر به عباس مشروعیت جواز توسل به غیر پیامبر علیه السلام است چرا که توسل به پیامبر (چه در زمان حیات و چه بعد از وفات) نزد اصحاب مشخص و روشن و آشکار بوده است پس اگر فقط به پیامبر توسل می کردند یعنی توسل به غیر پیامبر جایز نبود.
و اما توسل به أنبیاء و انسان های صالح امری محبوب و زیبا و ثابت شده در احادیث صحیح می باشد و بر طلب توسل موافقت و مطابقت کرده اند ، بلکه توسل به اعمال صالح نیز ثابت شده است پس توسل به صاحب اعمال صالحه به طریق اولی جایز است.
اما قرار دادن واسطه بین بنده و پروردگار : اگر واسطه را بخوانند همانگونه که الله را می خوانند و معتقد به تاثیر واسطه در کارها به تنهایی و غیر از خدای تعالی باشند این کفر است و اگر مراد به توسل و واسطه بسوی الله در انجام کارها و مهمات امور با این اعتقاد که نافع و ضرر رساننده و موثر در کارها همان الله تعالی است پس عدم کفرش مشخص و روشن است هرچند که کار پسندیده یی نیست.
https://salafi-vahabi.blogfa.com/post/472
۳.تفاوت توسل به جاه نبی (صلی الله علیه وسلم) بین وهابیت واهل سنت
بن عثیمین (مفتی سلفی وهابی) در پاسخ به سوالی که در مورد توسل به جاه و مقام پیامبر شده است جواب می دهد :
توسل به جاه و مقام پیامبر (صلی الله علیه وسلم) جایز نیست بلکه حرام است
این در حالی است که در جای جای کتب بزرگان اهل سنت می بینیم که:
خداوند را به جاه و مقام پیامبر(صلی الله علیه وسلم) سوگند داده اند، از جمله:
السنن الكبری -إمام النسائي :
صحيح، اللهم إني أسألك وأتوجه إليك بنبيي محمد، نبي الرحمة، يا محمد إني أتوجه بك إلى الله أن يقضي لي حاجتي...
السنن ابن ماجه :
عن عثمان بن حنيف... اللهم إني أسألك وأتوجه إليك بمحمد نبي الرحمة، يا محمد إني أتوجه بك إلى ربي في حاجتي
التذكرة -ابن عقيل الحنبلي المتوفى 503 :
وكان يقول فى زيارة النبي صلى الله عليه وسلم " يا محمد إني أتوجه بك إلى ربى "
أبو زكريا الصرصري البغدادي الحنبلي اللغوي الأديب الناظم (ت: 656 هـ):در بیت شعری میگوید
يحمي النزيل وكيف لا يحمي وقد ... حفت بجاه المصطفى أقطاره
تاريخ الخلفاء - السيوطي :
و أسأل الله تعالى أن يقبضنا إلى رحمته قبل وقوع فتنة المائة التاسعة ! ! بجاه محمد صلى الله عليه و سلم و صحبه أجمعين آمين
كشف الخفاء ومزيل الالباس (العجلوني)
وختمها بالصالحات بجاه محمد صلى الله عليه وسلم سيد السادات
نهاية المحتاج إلى شرح المنهاج - ( الرَّمْلِيِّ الْأَنْصَارِيِّ الشَّافِعِي)
وَهَذَا صُورَةُ مَا كَتَبَ وَمِنْ خَطِّهِ نَقَلْت الْمَعْرُوضَ عَلَى الْمَسَامِعِ الْكَرِيمَةِ حَرَسَهَا اللَّهُ تَعَالَى مِنْ كُلِّ سُوءٍ بِجَاهِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
ودر خطبه اختتامیه کتاب می گوید:
بِتَارِيخِ يَوْمِ الْجُمُعَةِ الْغَرَّاءِ تَاسِعَ عَشَرَ جُمَادَى الْآخِرَةِ سَنَةَ ثَلَاثٍ وَسَبْعِينَ وَتِسْعمِائَةٍ مِنْ الْهِجْرَةِ النَّبَوِيَّةِ عَلَى صَاحِبِهَا أَفْضَلُ الصَّلَاةِ وَالسَّلَامِ ، أَحْسَنَ اللَّهُ بِخَيْرٍ تَمَامَهَا .وَاَللَّهَ أَسْأَلُ ، وَبِرَسُولِهِ أَتَوَسَّلُ ،
يقظة أولي الاعتبار(صديق بن حسن بن علي القنوجي)
وقنا عذاب السموم يريد النار أجارنا الله منها بجاه محمد وآله
مراقي الفلاح :
نسأل الله من فضله العفو والعافية بجاه سيدنا محمد صلى الله عليه و سلم
حواشي الشرواني على تحفة المحتاج (عبد الحميد بن الحسين الداغستاني الشرواني)
وأسأله تعالى الاعانة على الاتمام بجاه محمد سيد الانام
التقرير والتحبير :
وَحَضْرَةَ الْفَاضِلِ الشَّابِّ الذَّكِيِّ الشَّيْخِ الْأَجَلِّ فَرَجِ اللَّهِ زَكِيِّ جَمَعَنَا اللَّهُ جَمِيعًا فِي الْفِرْدَوْسِ بِلَا سَابِقَةِ عَذَابٍ بِجَاهِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُعَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَآلِهِ
حاشية الصاوي على الشرح الصغير :
بِجَاهِ جَدِّهِمْ سَيِّدِ الْمُرْسَلِينَ عَلَيْهِ أَفْضَلُ الصَّلَاةِ وَأَتَمُّ التَّسْلِيمِ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ .
أزهار الرياض في أخبار القاضي عياض (المقري)
قاصدا بتوالي كتبه التبرك بكم ملتمسا منكم الدعاء أفاض الله علينا من بركاتكم ونفعنا بمحبتكم بجاه النبي عليه السلام . انتهى.
الضوء اللامع (السخاوي)
300 - محمد بن محمد بن عبد الله بن إبراهيم الشمس بن الشمس المسوفي الأصل المدني المالكي الماضي أبوه. ولد في أول ذي القعدة سنة تسع وخمسين وثمانمائة بالمدينة وحفظ بها القرآن والرسالة الفرعية والجرومية وألفية النحو وغيرها، وعرض واشتغل يسيراً وفضل ونظم. وسافر إلى الشام وحلب وماردين إلى الرها ثم رجع ومات بها في جمادى الأولى سنة خمس وثمانين في حياة أبيه عوضهما الله الجنة، ومن نظمه مما كتبه إلى أبوه بخطه وأنشده بحضرتي من لفظه:بجاه النبي المصطفى أتوسل
الفجر الساطع على الصحيح الجامع - محمد الفضيل بن محمد الشبيهي
تم كتاب التفسير بمعونة من بيده التوفيق والتيسيريوم الخميس تاسع عشر محرم الحرام فاتح اثنتي عشر وثلاثمائة وألف عام،أكرمنا الله بنعمة التمام بجاه سيد الأنام عليه أفضل الصلاة وأزكى السلام
فتوح الشام - الواقدي (المتوفى : 207هـ) :
أسألك بجاه محمد النبي صلى الله عليه وسلم إلا ما جعلت لنا من امرنا فرجا ومخرجا
شرح الحکم العطائية :
به صلى الله عليه و سلم وبمن كان على قدمه من خواص أتباعه إلا أكمل الحالات . أسأل الله بجاهه العظيم أن يوصلنا إلى رفيع الدرجات
ودر اختتام کتاب میگوید:
فنسأله سبحانه حسن الختام بجاه النبي عليه الصلاة و السلام
خلاصة الوفا بأخبار دار المصطفى - السمهودي
التوسل والتشفع به صلى الله عليه وسلم وبجاهه وبركته من سنن المرسلين وسير السلف الصالحين
تاريخ ابن خلدون - ابن خلدون :
ونتوسل إليه بجاه نبيه الكريم أن يرزقنا ايمانا دائما وقلبا خاشعا وعلما نافعا ويقينا صادقا ودينا قيما والعافية من كل بلية وتمام العافية ودوام العافية والشكر على العافية والغنى عن الناس وان يحسن عاقبتنا في الامور كلها
این کاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
(سکسی بوی)
ارسالها: 1495
#275
Posted: 11 Dec 2013 18:21
rostam91: آره البته تو فحش دادن و مال همدیگه رو خوردن!
این اهانت شما به مردم ایرانه
rostam91: بله آزادی فراوونه الحمدالل
شما کلا مشکل داری در خوندن و
مگه من گفتم مشکل نداریم...مگه گفتم وضعمون خیلی خوبه .....
فکر میکنم دور بر ششما همه گدا ها زندگی میکنن .......واسه همین جز سیاهی هیچ چی نمیبینید
من تو مشهد هستم و میبینم هر سال تعداد زوار بیشتر از سالهای قبل میشه و با این همه هتل تو مشهد جا به سختی گیر میاد
هر سال شما میرم ...حدود ۱۴ ساله و طی این ۱۴ سال هر سال تعداد مسافرها بیشتر میشه ....هر روز امکانات و محل های اقامت شمال چه در گیلان و مازندران زیاد میشه اما باز هم در کل مدت تابستون پیدا کردن ویللا و هتل واقعا کار سختیه
اصفهان هم همینجوره ......و شیراز
خلاصه علیرغم همه این مشکلات و تحریم و هر کوفت دیگه روز به روز به تعداد ماشین دارها ...خونه دارها ....مسافرت رو ها اضافه میشه
که باز هم بر خلاف حرف و توهین شما اصلا هم اهل فحش دادن و مال مردم رو خوردن نیستند
در مورد مشکلات امیدواریم روز به روز بهتر بشه فعلا توافقات که داره به نتیجه میرسه مرحله اولش هم همین فضای بازتره که هر کسی میتونه ببینه
السی ازاد شده ...پولهای بلوکه به تدریج ازاد میشه .....کارخونجات خودرو فرانسه پا پیش گذاشتن ...ماشین و دلار و طلا داره ارزون و ارزون تر میشه
ما زنده ایم و امیدواریم و تلاش هم میکنیم برای زندگی مادی و معنوی بهتر
rostam91: مشکلی نداریم که ، مشکل کشورهای دیگه مثل ترکیه و هند و چین و کره و امارات و جاهای دیگه دارن!
باز هم میگم مشکل یا در خوندنه شماست یا در بینایی شما
لطفا" کل کل نکنید . بحث منطقی و مستدل انجام بدید.
----------------------------------
اندیشمند
من کی گفتم مشکل نداریم ......همه کشورها مشکل دارن و البته ما بیشتر داریم ولی علیرغم همه این مشکلات تلاش میکنیم و زندگی
چشممون مثل بعضی ها به دست دولت نیست.....دستمون رو زانوی خودمونه و روزی ما دست خدا که با تلاش خودمون هر روز به زندگیمون رونق میدیم
rostam91: رئیس جمهوری که میگه خزانه مملکت خالیه هم خالی میبنده پره پر
این هم یکی از دلایلی که مردم به روحانی رای دادن و دیگه نه احمدی نژاد رو خواستن نه تفکر اون رو و این هم یکی از نشونه های زنده بودن و پویا بودن و امیدواری مردم این مملکته
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
ارسالها: 1495
#276
Posted: 11 Dec 2013 18:28
rostam91: اهل سنت توسل به صفات خداوند متعال یا صفات پیامبرش جایز میدونه ولی هرگز از خود پیامبر نمی خواد که حاجتش رو از خدا براش درخواست کنه
خوب شیعه هم اصل حرفش همینه و همین حرف رو قبول داره
این قسمتی از دعای توسل
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَيْكَ بِنَبِيِّكَ نَبِىِّ الرَّحْمَةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ يا اَبَاالْقاسِمِ يا رَسُولَ اللّهِ يا اِمامَ الرَّحْمَةِ يا سَيِّدَنا وَمَوْلينا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَىْ حاجاتِنا يا وَجيهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ.
خدايا از تو درخواست دارم و به سويت روى آوردم به وسيله پيامبرت،پيامبر رحمت محمّد(درود خدا بر او و خاندانش)اى ابا القاسم،اى فرستاده خدا،اى پيشواى رحمت،اى آقا و مولاى ما،به تو رو آورديم و تو را واسطه قرار قرار داديم،و به سوى خدا تو را وسيله ساختيم،و تو را پيش روى حاجاتمان نهاديم،اى آبرومند نزد خدا،براى ما نزد خدا شفاعت كن.
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
ارسالها: 104
#277
Posted: 11 Dec 2013 21:37
rostam91: بارها گفتم وقتی می خواهی مدرک بیاری از منابع مخالفینت کپی کن نه موافقین این وبسایتی که آوردی از اسمش مشخصه که هوادار کی و دشمن کیه
با ابن حال حرفی نیست
حرفی نیست من که گفتم زیارت قبور امری پسندیده هست نزد اهل سنت ولی کاش میشد اون زیارت نامه ای که نوشتی نقل کرده رو هم میاوردی تا ببینی از صاحب قبر چیزی نخواسته و از خدای خودش خواسته هر چند مطلب آخریتون هم اینو نشون میده "خداوندا به جایگاهی که آنها نزد تو دارند وبه آن کرامتی که تو به آنها داده ای این زیارت من را قبول بفرما وبر گرفتاریم رحم کن "
شما به سایتش چیکار داری......منابع اهل سنتشو ببین..... حالا بر فرض محال این منابع بالا که آوردی درست نیست......بقیه مطالبی که بهش ایرادی نگرفتی از دیدگاهت درسته؟؟؟؟؟؟
rostam91: من هر کاری کردم بیوگرافی ایشون رو بدست بیارم نشد هر کلمه ای که تو ویکی سرچ کردم نیست شما لطفا یه بیوگرافی از ایشون رو آدرس بده
sorena100:
حالا این آدم هیچی زاییده خیال من
بقیه مطالبو ببین.....همش دروغه و مشکل داره؟؟؟؟؟؟
rostam91: اهل سنت توسل به آدم زنده رو جایز میدونه ، اهل سنت معتقده پیامبران و صالحان در قیامت به اذن خدا شفاعت بندگانشون رو میکنن ، اهل سنت توسل به صفات انبیاء و باریتعالی رو جایز میدونه به شرطی که منظور و مخاطب خداوند باشه، اهل سنت زیارت قبور رو جایز و از سفارشات پیامبرش میدونه
جواب آمتیس کامل و واضحه......
این کاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
(سکسی بوی)
ویرایش شده توسط: sorena100
ارسالها: 104
#278
Posted: 11 Dec 2013 21:43
rostam91: اهل سنت توسل به آدم زنده رو جایز میدونه ، اهل سنت معتقده پیامبران و صالحان در قیامت به اذن خدا شفاعت بندگانشون رو میکنن ، اهل سنت توسل به صفات انبیاء و باریتعالی رو جایز میدونه به شرطی که منظور و مخاطب خداوند باشه، اهل سنت زیارت قبور رو جایز و از سفارشات پیامبرش میدونه
اهل سنت بله ولی وهابیت نه......این دو تا فاصله بینشون به اندازه زمین تا آسمونه....وحسابشون جداست....
این کاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
(سکسی بوی)
ارسالها: 1495
#279
Posted: 13 Dec 2013 15:55
آقای رستم یک روز فرمودید یزید از شما نیست و دوستش ندارید پس این همه رضی الله عنه که به یزید میگید چیه
واقعا فکرش رو بکنید چگونه یزید رو اینجوری اسم میبرند
http://youtu.be/BIXGISF0f5E
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت