ارسالها: 533
#21
Posted: 26 Jul 2012 19:45
nimarashidiv: فرض میکنیم من الان محکم میزنم تو سر شما " البته فقط برای مثاله" اون موقع از شما میخوام درد رو به من نشون بدید آیا شما میتونید؟؟ اگه اره نشون بدید
بر اساس فرضیه شما هر چیزی رو که وهم و خیال هست میشه توجیه کرد مثلا بنده اعتقاد دارم یه اژدها نامرئی رو میبینم که شما نمی بینی و بعد برای توجیهش از این فرض شما استفاده میکنم.
nimarashidiv: خدا رو باید از نشانه هاش شناخت عزیز دل
شما به ما نشانه هایی از خدا رو نشون بده که فقط خدا در اون دخیل باشه و به هیچ عنوان قوانین طبیعت در اون درگیر نباشند و اثبات بکن با ادله کافی که این نشانه ها صرفا متعلق به خدای شما است.
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 188
#22
Posted: 5 Nov 2012 18:28
«خوي بت پرستي»
شايد وجود بت را در جان خود شکستي
اما نرفته از تو افکار بت پرستي
تا مانده در وجودت پندار شوم سالوس
صد گونه بت برويد با تار و پود هستي
بتهاي تيره سازي هر جا که سايه بيني
با هر فريب نحس و با هر دروغ پستي
با نور شمع حيله رفتي به ظلمت عقل
بنگر چگونه در شب در غصه ها نشستي
هر بي خرد نگردد راهي چو نور روشن
بشکن سبوي غفلت اي کاروان مستي
چون خوي بت پرستي مانده به فکر خوابت
بيداري خرد را در حبس ياوه بستي.
هیچ مزیتی نداره تنها فرقشون اینه که ابراهیم اومد خدا رو از رو زمین فرستاد تو آسمونا حالا بت رو میشه شکست و خورد کرد به صورت فیزیکی ولی اون خدایی که بردنش اون بالا رو نمیشه ! این تنها مزیتشه ! خدایی که نه میشه دیدش نه لمسش کرد نه صداش رو شنید در واقع یه جورایی هیچی رو کرد خدا ! هیچی رو هم هیچ کاریش نمیشه بکنی واسه همین مزیتش به بت پرسی اینه
مجنونم و دل زده از لیلیا ... خیلی دلم گرفته از خیلیا
ارسالها: 189
#23
Posted: 14 Nov 2012 21:08
درود
به قولی حال نداشتم بخونم ببینم تو این ۶ صفحه کی چی گفت و چی شد بنابراین فقط نظرم رو می گم.
تنها مزیت خداپرستی به بت پرستی بهشت و جهنم اونه(نظر من)تو بت پرستی طرف می آد می گه اگه خدامو نپرستم ازم ناراحت می شه می زنه دهنمو سرویس می کنه پس بزار بپرستم تو خدا پرستی می گه اگه خدامو بپرستم بعدا تو یه جای دیگه خدا بهم حال می ده اگه نه تو همونجا می زنه حالمو می گیره(!!)که تو هر دوتاش ما ترس از خدا(یا تو اون یکی بت)رو می بینیم.
آه ببخشید یه فرق عمده ی دیگه هم دارن
ابراهیم رفت زد همه ی بت ها رو نابود کرد که یه خدای نادیدنی رو بپرستیم یعنی مدرک نبود خدا رو برای بت پرستان از بین برد تا بگه چون خدای شما نتونست از خودش مراقبت کنه پس خدای من می تونه(واقعیتش یه کم خودم هم گیر کردم که چی گفتم).کلا منظورم این بود که خدای ادیان نادیدنیه پس نمی شه بهشون آسیب زد اما بت ها دیدنی و آسیب پذیرند.
کلاخیلی چرت گفتم بالاخره آخره شبه باید بخوابم یه کم تو منگیم با پوزش
با سپاس بدرود
بت پرستي يعني حماقت محض يعني پايين بودن سطح شعور يعني پايين بودن هوش در حد حلزون
نميدونم چرا يه آدم بايد اينقدر حقير و بدبخت باشه كه يه تيكه سنگ يه حيوان مثل گاو رو كه از خودش هزار درجه پايين تره رو بپرسته بابا حداقل بريد بي دين باشيد
اصفهان نصف جهان - فقط سپاهان
ارسالها: 141
#25
Posted: 5 Jan 2013 19:48
درود
mohsen4693: بت پرستي يعني حماقت محض يعني پايين بودن سطح شعور يعني پايين بودن هوش در حد حلزون
نميدونم چرا يه آدم بايد اينقدر حقير و بدبخت باشه كه يه تيكه سنگ يه حيوان مثل گاو رو كه از خودش هزار درجه پايين تره رو بپرسته بابا حداقل بريد بي دين باشيد
اولا این توهین خیلی بزرگیه و نابخشودنی و مهمتر غیر قابل انکار
دوما من الان می خواستم بگم که:
شما فرض کنید من می گم خداپرستم(فرض کنید) من تو خونم یه مجسمه از الاغ همسایمون آقای همساده(قصد توهین ندارم فکر بد نکنید فقط می خوام جواب این دوستمون رو یدم) دارم و اسم این مجسمه رو گذاشتم خدا و این رو می پرستم الآن من بت پرستم یا خدا پرستم شما داری به من توهین می کنی یا خودت؟
سوما من یس دینم و می گم هیچ چیز اون قدر ارزش نداره که بخوام بپرستم حتی خدایی که تو بهش معتقدی آیا این درسته که من بیام و بگم خدا پرستی یعنی حماقت محض و هر کس خداپرسته بی شعوره؟نه.
این اعتقاده هر کسه و محترمه حتی اگه غلط باشه.
مثلا ارسطوی بدبخت این هم زر اضافه زده بود آیا کسی بهش فحش می ده نه چون این اعتقادشه و بیانش کرده همین و بس.
باسپاس
پ.ن:مزیت خداپرستی بر بت پرستی هم اینه که یکیش رو می شه دید یکی دیگرو نه.تمام.و الا هر دو بتن و یکی رو می شه زد شیکوند و دیگری رو نمی شه.
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
ارسالها: 141
#26
Posted: 7 Jan 2013 10:58
درود
Sourmani: بسه بابا
وقتی ازراییل قبض روح تون کرد اون موقع میفهی خدایی هست یانه
تو چی میدونی عذاب قبر چیه
آخ واقعا از دیدن شما و امثال(منظور رو بد نگیرین امثال منظورم دین دارانه)شما لذت می برم.اینقدر از آخرت و قبض روح و این حرفا با اطمینان حرف می زنین انگار خورتون یه چند باری تجربه کردین.واقعا عالیه.
آخه دوست من تو تا حالا عذاب قبر شدی که می گی؟
Sourmani: همه چیز به اراده خداوند انجام میگیره اگه خدا نخواد یه برگ از درخت هم جدا نمیشه
هر کس نعوذبالله خدا رو قبول نداره به من بگه تا متقاعدش کنم
من نعوذبنفسی قبول ندارم حالاتو برو پیش خدات بگو این قبول نداره همه ی فرشتگانش بیان منو تو قبر بخورن.حالا متقاعد کن ببینم.
Sourmani: بله منم میگم هر کسی که سنگ رو بپرسته بی شعور محضه
تو تا حالا از خودت پرسیدی که این دستی که تو داری برخلاف الله داری براش پیام مینوسی کی بهت داده
بله.مثل این که تو نپرسیدی.این دست و تمام دیگر اجزای بدن منو رو مادرم با تمام عشق بهم هدیه کرده.شاید تو نفهمی چون فکر می کنی خود خدا به شخصه زاییدت ولی من می فهمم.
ببخشید لحنم تند بود یه کم از جای دیگه عصبانی بودم از قبل.
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
ارسالها: 141
#28
Posted: 8 Jan 2013 13:28
درود
amira311: نه اگر با دلیل حسابی باشد این بحث ها تاثیر می گذارد .
من میگم :خدا هست . بد نیست تاریخ بخونید از پیامبران تا اخرین امام کسی که دنبال حقیقت باشد حقیقت را میفهمد
و اگر دنبال سود که هیچ
آخه دوست عزیز کسی که به خدا اعتقادی نداره دیگه تاریخ چی چیه پیامبران رو بخونه؟مخصوصا تاریخ که تحریف شده ترین چیز دنیاست من با این جمله تماما موافقم که تاریخ را فاتحان می نویسند پس تاریخ واقعیت نیست.در ضمن اعتقاد شخص اصولا با دلیل یا برهان از بین نمی ره.
با سپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
ارسالها: 141
#30
Posted: 10 Jan 2013 16:07
درود
amira311: واقعا برات متاسفم چون حضرت ابراهیم این همه سختی کشید وامد که فرق خدا پرستی و بت پرستی را به انسان ها بگوید و تو حالا داری میگی فرقش در چیست .
ببین من نه ابراهیم رو می پذیرم و نه هیچ پیامبر دیگه ای رو چون
smm_bikhoda: تاریخ پیامبران سراسر افسانه است.
و از اون مهمتر من با این ها
smm_bikhoda: بت از خودش قدرتی نداره و ساخته دست بشر هست. و نشانه پرستش ۱ معبود غیر قابل دسترس
خدای شما هم از خودش قدرت نداره و نشانه پرستشش یا خونش رو نتونسته برای خودش درست کنه و به قول شما ابراهیم براش ساخته. سالها خونش شده محل پرستش بتها کاری نتونسته بکنه. بارها خونش تخریب شده نتونسته کاری بکنه. و بعد از تخریب هم نیاز داشته تا انسانها برن خونش رو درست کنن.
بت پرست جلوی بت قربونی میکرد. الله پرست میره جلو کعبه قربونی میکنه.
بت پرست از الهه خودش روزی و بارون و .. اینا رو میخاد. الله پرست از الله خودش.
بت پرست از خشم الهه خودش میترسه. الله پرست از خشم الله میترسه.
بت پرست دلیلی برای اثبات نداره و نیاکانش و ترس بهترین دلیل هستند براش. الله پرست هم همینطور
و ...
و بسیاری شبیه این ها راضی شده ام که هیچ تفاوتی بین این دو تا نیست.اما شما بگو چرا تفاوت هست؟حتی اگه می خوای حرف ابراهیم رو بزنی بزن اما برای من توضیح بده چرا هست(تفاوت بین این دو).
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.