انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 54 از 93:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  92  93  پسین »

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟


مرد

 
rostam91: مهم افکاریه که بهش معتقد هستن نه اینکه درسته یا غلط!

جالبه که دفاع مردم ایران از حمله عراق و مبارزه با نیروهای نظامی عراق رو

با رفتن بین مردم و بوسیله بمب ادمهای غیر مسلح رو کشتن یکی میبینی


کسانی که از بوسنی و چچن و گروزنی میرن تو سوریه میجنگن از شرف و ناموس و وطنشون دفاع میکنن ؟؟؟؟؟

اتفاقا اونها به بی ناموسی کمک میکنن

تا قبل از این جنگها حداقل این خجم از جنایت تو سوریه نبود چه از طرف بشار و. چه از طرف معارضین چون برای من هر دوتاشون فرقی ندارن

بشار رو اگر گاهی ترجیح میدم نه بخاطر اعتقاد و. رفتار و فقط و فقط بخاطر احترام به اعتقادات شیعه و حرم حضرت زینب و رقیه بود و الا نه ازش خوشم میاد و دوست دارم مردم سوریه هم زودتر به یک دموکراسی واقعی برسن

rostam91: حزب الله هم توجیحش دفاع از شرف و دینه ! اوهائی که رفتن و تو آرژانتین ۲۰ سال پیش خانه یهودیا رو منفجر کردن هم همین افکار رو داشتن
حزب الله با کمترین امکانات قویترین ارتش جهان رو زمینگیر کرد و از وطنش دفاع میکنه و در قصه ارژانتین هم ایران محکوم نشده جز در ارژانتین گرچه من منکر نیستم که دولت ایران قبلا و در اوائل انقلاب تند روی میکردن و بنا به هیجان کارهایی کردن که در تفکر شیعه جایی نداره

rostam91: دم از فرهنگ شیعی و ایرانی نزن که دیگه تو این هفته آبروئی برای فرهنگ ایرانی نموند با اون کارهائی که با بازیکن آرژانتین و مجری تلوزیون برزیل کردن
این حرفها فایده نداره ..... اگر قرار بود هر کاری رو که هرکس انجام میده پای فرهنگ و مذهبش گذاشت که فاتحه همه فرهنگ ها خونده است

همیشه عده ای بی اصل و نسب هستند ....اتفاقاتی که افتاده از همین دست است چیزهایی بی نهایت بی ربط رو به هم ربط میدید

rostam91: مراکز بعثی هایا هر چی اسمش رو بزاری سنی مذهبا و کدوم گروه سنی مذهب تو سنیها بمب میترکونه و اصلا چرا باید اینکار رو بکنه

خیلی ساده است واسه تحریک ....شما کمترین تعداد حملات انتحاری رو از طرف شیعیان میبینی و بیشترین اونها رو از طرف سنی ها که مثل شما فکر میکنن

مثلا فکر میکنن چچنی ها و بوسنیایی ها وقتی میرن تو سوریه میجنگن واسه رضای خدا میرن و برای دفاع از وطن و ناموسشون

rostam91: کوته بینانه نبین
آین آدرس رو بخون تا بفهمی:
بی بی سی ؟؟؟؟

خودت خبر رو بخون دوباره تا شیطنت رو بفهمی ضمنا همچین اتفاقی اگر حقیقت داشت اصولگراها تو بوق میکردن خصوصا کیهان و ۹ دی

اگر شما تونستی همچین حرفی رو تو متن مصاحبه و سمینار پیدا کنی من دروغهای بی بی سی رو باور میکنم

جالبه که با وجود اینکه بی بی سی تو تهران فعال نیست تنها نقل کننده این اخباره


برام این لفظ کوتاه بینانه شما خیلی جالبه

از این دنیا یک خبر تو بی بی سی پخش شده فقط و فقط همون رو میبینی و بعد میگی کوتاه بینانه

rostam91: پس ازدواج صورت گرفته و قبول این اتفاق گام اول ماجراست
در ضمن اگه تو کتب دیگه رد شده و صحت داره چرا این آیت الله بجای تایید این ازدواج به اون کتب مراجعه نکرد نکنه علمش ناقص بوده و شما بعتر از اون میدونی
هر کس در حد سواد خودش

ایشون تحقیق کرده به این نتیجه رسیده و برخی به نتیجه دیگه که البته نمیشه یک قسمت حرفش رو قبول کرد و یک قسمت رو نه چون ایشون تحقیق کرده

نخیر ازدواج قطعی نیست و نا بر برخی روایات و منوط به قبول همش برخی قبول کردن و برخی نه

rostam91: این کلیپ سوال و جواب این آیت الله با خبرنگاران تو ایرانه و ایت الله وقتی جوابی نداره و نمیتونه بگه که ازدواج از روی شفا بوده ناچارا استناد به اون روایت میکنه و سعی میکنه حالا که نمیتونه بگه صورت نگرفته ، بگه که بالاجبار و با زور روی داده!
ایشون یک محققه و حتما همه روایات رو دیده و میتونسته جواب بده منتها از نظر ایشون این روایت قابل قبول تره

دلیل نمیشه همه شیعه ها این حرف روئ قبول کنند اگر بنا به پذیرش هم باشه همه تحقیق ایشون رو قبول میکنن

rostam91: یکیش اینه و استناد دیگه هم همون روایتی که خودت آوردی و گفتی عمر علی رو بخونش دعوت کرد و با هم شام خوردن و علی تو خونه عمر خوابید و شب با دختر عمر متعه کرد یادته همونی که معلوم شد تاس کباب خوردن!
اون روایت هم ثابت میکنه با هم مودت داشتن
اولا خواهر عمر رو متعه کرد بعدش هم اون داستانی است که مشهوره صضمن اینکه درش صدها پیام هست که کمر عمر رو شکسته

مثل اینکه مجبور کرد عمر رو متعه را حرام اعلام کنه و خودش رو در اتش جهنم مخلد کنه و تا اخر عمر عذاب بشه

rostam91: اون روایت هم ثابت میکنه با هم مودت داشتن

علی و شیعیان و فرزندانش عمر رو دشمن ترین دشمن به اسلام و شیعه و خدا میدونند

rostam91: منم میگم جهاد کلمه وسیعی هست جهاد با کفار، جهاد با نفس ، جهاد برای از بین بردن فقر جهاد برای روزه جهاد برای حج و..... جهاد به معنی سعی و کوشش و همت فراوان که خودش یکی از وسایلی هست که خداوند در ادامه آیه ذکر فرموده
جهاد هم نیست چون بین کلمه وسیله و جهاد از حرف ربط استفاده نشده واو حرف فاصله است

اگر جهاد جزو وسیله ها بود خدا باید به صورت دیگه اون رو نازل میکرد

مثلا بالجهاد یا امثالش

rostam91: بابا میگه شما به کسانی چنگ زدید که خودشون محتاجن نه بی نیاز و ائمه هم همینطور محتاجن نه نی نیاز و تنها خداوند بی نیاز مطلقه و بس

ابن حجر هيثمي که از شخصيت هاي بر جسته اهل سنت است ، در کتاب مجمع الزوائد ، از قول عبد الله بن مسعود نقل مي کند که پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم فرمود :


حياتي خير لكم تُحدِّثون و يُحدَّث لكم، ووفاتي خير لكم، تُعرض عليّ أعمالكم، فما رأيت من خير حمدت اللّه عليه، وما رأيت من شرّ استغفرت اللّه لكم»،

هم حيات من براي شما مايه خير است و هم وفات من . تمام اعمال شما بر من عرضه مي شود ، اگر کارهاي خوب شما را ببينم خدا را شکر مي کنم ، کارهاي بد شما را ببينم از خداي عالم براي شما طلب مغفرت مي کنم .



سندش هم دوتا پست قبل تر من هست
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
rostam91: اونجا خودت هم اقرار داری که میگه ۱۲ خلیفه نه امام و در ضمن ۱۲ خلیفه از قریش که اگه بشمار ۱۲ خلیفه هم اومدن که آخریش عمربن عبدالعزیز بود
ممکنه اسم همه خلفای اهل سنت رو بگی ...ببین خلیفه ها و امیر المومنین ها ی شما چه کسانی هستند



بنا بر این بود حضرت علی بعد از پیامبر خلیفه شوند که البته برای ایشون هم معنای کاملتری استفاده شد و فرمود

من کنت مولا فهذا علی مولاه

هر کس من صاحب اختیار اویم این علی صاحب اختیار اوست

در واقع پیامبر با این کلمه دقیقا جایگاه خودش رو برای حضرت علی تبیین کرد و جایگاه پیامبر رهبری و خلافت امت اسلام بوده است

ضمنا حدیث پیامبر اینه

خارى و مسلم و تمام محدثین اهل سنت این روایت را آورده اند. حدیث امامان اثنی عشر از گروهی از صحابه پیامبر (ص) نقل شده است كه بیشترین اسناد آن به «جابر بن سمره» می‏رسد، و سپس به «عبداللّه بن مسعود» و «عبداللّه بن عمر» و «عبداللّه بن عمر و بن عاص» و «عبدالملك بن عمیر» و «ابی‏الجلد» و «ابی جحیفه» (و حداقل هفت نفرند) ولی حفاظ و ناقلان حدیث كه آن را در كتابهای خود نقل كرده‌‏اند بالغ بر دهها كتاب می‏شود، اكنون به قسمتی از آن که در منابع معتبر اهل سنّت آمده است توجه فرمائید:

1 ـ در صحیح مسلم از جابر بن سمره نقل شده كه می‏گوید «سَمِعْتُ رَسُولَ اللّهِ (ص) یَقُولُ لایَزالُ الاِسلامُ عَزیزاً اِلی اِثْنی عَشَرَ خَلیفَهً – ثُمَّ قالَ كَلِمَهً لَمْ اَفْهَمْها! فَقُلْتُ لاَبی ما قالَ؟ فَقالَ كُلُهُمْ مِنْ قُریْشٍ!؛[1] اسلام پیوسته عزیز خواهد بود تا دوازده خلیفه بر مسلمانان حكومت كنند، سپس سخنی فرمود كه من نفهمیدم ، پس به پدرم (كه در آنجا حاضر و از من به پیامبر(ص) نزدیكتر بود) گفتم پیامبر (ص) چه فرمود؟ گفت، فرمود (تمام آنها از قریشند)»

در همین كتاب با سند دیگری از «جابر» تعبیر دیگری نقل می‏كند و به جای «لایَزالُ هذا الدّینِ عَزیزاً»، «لایَزالُ هذا الاَمْرُ» آمده است.
و در تعبیر سومی با سند دیگری «لایَزالُ هذَا الدّینُ عَزیزاً مَنیعاً» آمده است.

و در تعبیر چهارمی از عامر بن سعد بن ابی‏وقاص نقل می‏كند كه به جابر بن سمره نامه‏ای نوشتم كه بعضی از اخباری را كه خودت از پیامبر(ص) شنیده‌‏ای برای من بنویس، او چنین نوشت كه من از پیامبر (ص) شنیدم می‏فرمود «لایَزالُ الدّینُ قائِماً حَتی تَقُومُ السّاعَهُ ، اَوْ یَكُونُ عَلَیْكُمْ اِثْنی عَشَرَ خَلیفَهً كُلُّهُمْ مِنْ قُرَیْشٍ؛ دین اسلام بر پا است تا قیام قیامت ، یا اینكه بر شما دوازده خلیفه حكومت می‏كنند كه همه از قریشند»

و در طریق دیگری در همان صحیح مسلم از «جابر» آمده است «لایَزال هذَا الدّینُ عَزیزاً مَنیعاً اِلی اِثْنی عَشَرَ خَلَیفَهً؛ این دین قدرتمند و شكست ناپذیر خواهد بود تا دوازده خلیفه بر آن حكومت كنند» و در آخر این حدیث نیز همان جمله «كُلُّهُمْ مِنْ قُریْشٍ» دیده می‏شود.[2]

2 ـ همین حدیث در صحیح بخاری با عبارت مشابهی آمده است، جابر می‏گوید از پیامبر خدا (ص) شنیدم می‏فرمود
«یَكُونُ اِثْنی عَشَرَ اَمیراً فَقالَ كَلِمَهً لَمْ اَسْمَعْها ، فَقالَ اَبی اِنَّهُ قالَ كُلُّهُم مِنْ قُرَیْشٍ؛[3] بعد از من دوازده امیر خواهد بود، سپس سخنی فرمود كه آن را نشنیدم ، پدرم گفت فرمود همة آنها از قریشند»

3 ـ همین معنی در صحیح ترمذی نیز با تفاوت جزئی ذكر شده و ترمذی بعد از نقل آن می‏گوید «هذا حَدیثَ حَسَنٌ صَحیحٌ؛[4] این حدیث نیكوی، صحیح است»

4 ـ در صحیح ابی‏داود نیز همین معنی با تفاوت مختصری آمده است ، و لحن حدیث نشان می‏دهد كه پیامبر (ص) آن را در حضور جمعیت فرموده، زیرا در آن وارد شده است وقتی پیامبر (ص) فرمود «همواره این دین نیرومند و عزیز است تا دوازده خلیفه» مردم با صدای بلند تكبیر گفتند.[5]

5 ـ در مسند احمد حنبل نیز در چندین مورد این حدیث ذكر شده است كه بعضی از محققان شماره طرق آن را در این كتاب به جابر، سی و چهار طریق ذكر كرده‌‏اند![6]
در یك مورد می‏خوانیم كه مسروق می‏گوید ما نزد عبداللّه بن مسعود نشسته بودیم، و او برای ما قرآن می‏خواند، كسی از او سؤال كرد آیا از رسول خدا (ص) هرگز سؤال كردید كه چند خلیفه بر این امت حكومت می‏كنند‏؟ عبداللّه بن مسعود گفت از زمانی كه به عراق آمده‌‏ام، قبل از تو كسی این سؤال را از من نكرده است! سپس افزود آری ما از رسول خدا (ص) سؤال كردیم فرمود «اِثْنی عَشَرَ كَعِدَّهً نُقْباءِ بَنی اِسْرائیلَ؛[7] دوازده نفر به تعداد نقبا و رؤسای بنی اسرائیل»!

[1]. صحیح مسلم 3/1453.
[2]. صحیح مسلم 3/1453.
[3]. صحیح بخاری، ج 3، جزء نهم، ص 101.
[4]. صحیح ترمذی 4/501.
[5]. صحیح ابی‏داود/4.
[6]. منتخب الاثر، ص 12 و احقاق الحق ج 13.
[7]. مسند احمد، ج 1، ص 398.

حالا این حدیث مورد قبول شما هست یا نه و اگر هست کدوم روایتش و دقیقا کدوم کلمه
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: باز خوبه که نوشته در در روز قیامت و باز خوبه که گفتم شفاعت در روز قیامت هست و اهل سنت هم اینو قبول داره چون وعده شفاعت در قیامت رو خداوند در قرآن داده
rostam91: بابا اینو بارها توضیح دادم زنده هستند یعنی در پیشگاه خدا نه نزد ما و صدای ما رو نمیشنونند و برات در مقابلش آیه آوردم که خداوند به پیامبرش میگه " تو نمیتوانی صدایت را به مرده ها بشنوانی" اینم آیه قرآنه
ابن حجر هيثمي که از شخصيت هاي بر جسته اهل سنت است ، در کتاب مجمع الزوائد ، از قول عبد الله بن مسعود نقل مي کند که پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم فرمود :


حياتي خير لكم تُحدِّثون و يُحدَّث لكم، ووفاتي خير لكم، تُعرض عليّ أعمالكم، فما رأيت من خير حمدت اللّه عليه، وما رأيت من شرّ استغفرت اللّه لكم»،

هم حيات من براي شما مايه خير است و هم وفات من . تمام اعمال شما بر من عرضه مي شود ، اگر کارهاي خوب شما را ببينم خدا را شکر مي کنم ، کارهاي بد شما را ببينم از خداي عالم براي شما طلب مغفرت مي کنم .




پیامبر میفرماید از همه کارهای ما مطلع است حتی پس از مرگ

بعد آقاي هيثمي مي گويد :
رواه البزّار ورجاله رجال الصحيح.
مجمع الزوائد: 9/24، باب «ما يحصل لأمّته من استغفاره بعد وفاته» الجامع الصغير: 1/582، كنز العمّال: 11/407.
مسلم کتاب صحيح مسلم ، ج7 ، ص 102 نقل مي کند که نبي مکرم فرمود وقتي من رفتم به معراج ، ديدم که حضرت موسي عليه السلام در ميان قبرش نشسته و مشغول نماز است .
مررت ـ على موسى ليلة أسرى بي عند الكثيب الأحمر وهو قائم يصلّي في قبره
صحيح مسلم: 7/102، كتاب الفضائل، باب من فضائل موسى، والمصنّف لعبد الرزّاق الصنعاني: 3/577، والمعجم الأوسط للطبراني: 8/13، وكنز العمّال: 11/511 .
سمهودي از شخصيت هاي برجسته اهل سنت مي گويد که پيامبر فرمود :
علمي بعد و فاتي كعلمي في حياتي .
آگاهى من به امور پيش از مرگ و پس از آن يكسان است .
در ادامه مي‌گويد :
الأنبياء أحياء في قبورهم يصلّون .
انبيا در قبورشان زنده اند و نماز مي خوانند .

rostam91: برات مثال ساده هم زدم و اینکه اگه پیامبر حال و روز ما رو میبینه پس فکر نمیکنم در محضر خدا شادمان باشه طبق گفته قرآن چون هرگز از فلاکت و بدبختی که ملتش گرفتار اون شدن خوشحال نمیشه!و اون پیامبر رحمت و مهربانی هرگز راضی نیست که ملتش دچار کفر و بدعت و شرک و خرافه و نانوانی در مقابل کفار باشن
این مثال به در خودتون میخوره


پیامبر احترام ما رو به اهل بیتش میبینه و افتخار میکنه

عزاداری ما برای حسین ع رو میبینه خوشحال میشه

عبادات ما و کارهای خوبمون رو میبینه خوشحال میشه و در کنارش از گرفتاریهای ما ناراحت میشه

خدا که از پیامبرش بالاتر اگر قرار باشه ناراحت باشه او باید ناراحت کل دنیا باشه اما هرگز اینگونه نیست

خدا از اول همه چیز رو میدونست و میدونست ما گناه خواهیم کرد اما خودش را سنود در افرینش و به ما مباهات کرد


ما در بسیاری از جهات از صحابه هم بالاتر هستیم چون انها معجزه دیدند و پیامبر را دیدند اما باز هم طول کشید تا مسلمان شدند و طبق فرموده قران بسیاری از اونها هم منافق بودند

اما ما ندیده را خریده ایم و با مشتی استدلال و برهان به خدا و رسول و امامان ایمان اورده ایم

پیامبر برای ما شیعیان اخر الزمان دعا کرده و ما را ارجح از مسلمانان زمان خودشان معرفی کردند



ما در فلاکت و بدبختی نیستیم

شکر خدا و در سایه ائمه اطهار خوبیم و مشغول زندگی و شاکر هستیم

بدترین کار نزد خدا همین گلایه های همیشگی و نالیدن هاست خداوند شاکران را دوست دارد حتی بر مصیبت ها


rostam91: منظور از عرضه در روز محشره که خداوند میگوید هر امتی رو در حالی که پیامبرش پیشاپیش اون حرکت میکنه محشور مکنم و اذن شفاعت رو خدا به بندگان صالحش میده
جالبه یک بار مسخره میکنی که امام زمان و یا یک بنده خدا بتواند در یک لحظه صدای میلیونها ادم رو بشنوه

بعد چه جور روز محشر اعمال میلیاردها ادم به پیامبر عرضه میشه و ایشون خوشحال یا ناراحت میشن

ضمنا پیامبر هیچ وقت به این حرف شما اشاره نکرده فرموده کارهاتون عرضه میشه که در طول زمانه نه یک جا

rostam91: فَإِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَى وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ
اقای محترم این یک تمثیله در مورد کفاری که صدای پیامبر را گوش نمیکردند و اونها را در ناشنوایی به مردگان و کر ها تشبیه کرده البته برداشت منه میرم تحقیق میکنم

اما اینکه مرگ پایان روح نیست و روح همواره هست رو همه ادیان قبول دارن الا شما وهابی ها
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
: rostam91:
فَإِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَى وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ

rostam91: و ( اي پيغمبر ! ) نمي‌تواني صداي خود را به گوش مردگان برساني و نمي‌تواني صدا را به گوش كران برساني ، هنگامي كه روي برمي‌گردانند و مي‌روند .‏
این ایه برام خیلی جالبه چون خدا غیب گفته

گفته نمیتونی صدایت رو به کرها برسونی


فکر نمیکنی منظور این ایه چیز دیگه باشه تا اینکه بخواهد بما بگه که مرده ها و کر ها صدا رو نمیشنوند
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: چون اگه بخوام ادامه بدم طولانی میشه فقط تیسر وار بیان میکنم
نخست: علم به شریعت و توانایی ارشاد و تعلیم افراد امّت
دوم: وقار و آرامش
سوم: سخت‌گیر بودن
چهارم: نرم‌خویی
پنجم: عفو و گذشت
ششم: تواضع
هفتم: شرم و حیا و عفت و پاکی
هشتم: کرم و سخاوت
نهم: شجاعت
دهم: قاطعیت
یازدهم: صبر و تحمّل
دوازدهم: عدل و داد
سیزدهم: عبادت او
چهاردهم: ترس از خدا و محاسبه نفس
پانزدهم: زهد عثمان
شانزدهم: شکر و سپاس پروردگار
هفدهم: پرس‌وجو از احوال و اوضاع مردم
هیجدهم: تعیین حدود و اختیارات کارگزاران
نوزدهم: به کار گرفتن افراد لایق و شایسته
حالا شخصیت اقای عثمان رو بخونید

شجاعت؟؟؟ توکدوم جنگ ایشون تشریف داشتن


مطاعن عثمان


اهانت به پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در موارد مختلف؛ (۳)

۲- ردّ قضاوت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در نزاع بین عثمان() و حضرت علی (علیه السلام)۴

۳- جسارت و عدم تأدّب نسبت به امیرالمؤمنین(علیه السلام)؛ (۵)

۴- کتک زدن عمّار در صورتی که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده بودند:« هر که با عمّار دشمنی کند خدا با او دشمنی می نماید و ...»؛ (۶)

۵- کتک زدن عبدالله بن مسعود و اهانت به او؛(۷)

۶- امر به قتل محمّد بن ابی بکر و عدّه ای از اهل مصر،(۸)

۷- زندانی نمودن عبدالرّحمن جحمی؛ (۹)

۸- تبعیدهای عثمان () :
۱- ابوذر،به ربذه که باعث فوت او خانواده اش شد؛ ۲
- عدی بن حاتم؛
۳- یزید بن قیس ارحبی؛
۴- عمرو بن حمق خزاعی؛
۵- عروة بن جعد؛
۶- کمیل بن زیاد نخعی؛
۷- کعب
؛ ۸- عامربن قیس؛
۹- ثابت بن قیس؛
۱۰- حارث همدانی؛ (۱۰)

۹- تقسیم منصب ها و اراضی و بیت المال در میان بنی امیّه و دزدیدن از بیت المال؛ (۱۱)

۱۰- عدم اجرای حدّ بر عبیدالله بن عمر ، بخاطر به قتل رساندن هرمزان و دختر ابولؤلؤ ؛ (۱۲)

۱۱- جهل به احکام شرعی و آیات قرآن؛ (۱۳)

۱۲- بازگرداندن رانده شدۀ رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)، حکم بن العاص و پسرش مروان حکم که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) آنها را از مدینه بیرون کرده بود و عثمان(لعنة الله علیه) دوباره آنها را به مدینه بازگرداند. (۱۴)
۱۳- آتش زدن قرآن ها،جمع کردن تمام قرآن ها از بین مردم و به آتش کشیدن آنها یا به نقلی جوشاندن قرآن ها در آب؛ (۱۵)
۱۴- عجز از خطبه خواندن؛ (۱۶)

۱۵-مصادرۀ خانه های مردم؛ (۱۷)

۱۶- اعتراض تمامی صحابه نسبت به او، حتی عمروعاص و عایشه؛ (۱۸)

۱۷- عمّال و کارگزاران عثمان (له)؛اکثراً از بنی امیّه و افرادی فاسق و فاجر بودند از جمله افرادی از قبیل ولیدبن عقبه والی کوفه که شب تا صبح در کنار کنیزش شراب نوشید و صبح لباس کنیز را به اشتباه پوشید و آمد در محراب مسجد نماز صبح را چهار رکعت خواند و گفت : می خواهید بیشتر بخوانم! و در میان نماز هم شعرهای عاشقانه ترنّم می کرد تا بالاخره در اثر زیادی شراب در محراب قیّ نمود!!!!! (۱۹)

۱۸- بدعت های عثمان (ل) :صید نمودن در حال احرام و خوردن آن، جلو انداختن خطبه بر نماز در عید فطر و قربان، احداث اذانی در روز جمعه یا در نماز صبح غیر از اذان و اقامه معمولی و آن را اذان ثالث نام گذاشته است. (۲۰)

۱۹- بغض و حبّ عثمان (له) : امام حسن بن علی (علیهماالسلام) می فرمودند: « ای گروه شیعیان، بغض و دشمنی عثمان (لعنة الله علیه) را به فرزندان خود تعلیم کنید. چرا که هر کس محبت عثمان () در دلش باشد و دجّال را درک کند به او ایمان می آورد و اگر نتواند دجّال را درک کند در قبر به او ایمان ی آورد!»
و نیز امیرالمؤمنین(علیه السلام) فرمودند: « محبّت من با محبّت دیگری در قلب هیچ کس جمع نمی شود مگر اینکه یکی از این دو محبّت (محبت به من و محبت به عثمان) دیگری را از بین می برد!» (۲۱)

ماجرای قتل عثمان ()
عثمان (لعنة الله علیه) به دلیل اینکه ظلم و جنایتش از حدّ گذشته و پیش همگان رسوا شده بود، به دست مسلمانان مدینه و مصر کشته شد و جنازۀ او تا سه روز در مزبله مدینه افتاده و سگ ها یک پای او که می لنگید را خوردند، ولی هیچ کس اقدام به دفنش نمی نمود تا بالاخره چند نفر از بنی امیّه شبانه او را در قبرستان یهودیان پشت بقیع دفن کردند و بعدها برای اینکه بیش از این عثمان (ه) مفتضح نشود؛ دیوار بین این قبرستان یهودیان و مسلمین را برداشته، همه را یکی کردند و گفتند عثمان (ه) نیز در بقیع دفن شده!

(۱) اثبات الهداة،ج۳،ص۳۴۱،ح۹۵./ (۲) انساب الأشراف،ج۶،ص۱۹۲-۲۲۹./ (۳) بحارالأنوار،ج ۳۱،ص۲۳۷و ۲۳۸./ (۴) تفسیر القمی،ج۲،ص۱۰۷./ (۵) کشف البیان، ص۱۹۵.بحارالأنوار ،ج۳۱،ص۲۶۸و۲۹۶و۲۷۶و۴۴۹و۴۵۲./ (۶) العقد الفرید ،ج۲،ص۲۷۲./ (۷) الشافی، ج۴، ص۲۷۹و۲۸۰./ (۸) تاریخ الخلفاء(سیوطی)،ص۱۰۶و۱۰۷./ (۹) بحارالأنوار،ج۳۱،ص۲۶۳./ (۱۰)بحارالأنوار،ج۳۰،ص۳۷۳و ج۳۱،ص۱۷۴و۱۸۷و کشف البیان،ص۱۴۳-۱۵۱./ (۱۱) العقد الفرید،ج۲،ص۲۶۱.المعارف(ابن قتیبه)ص۸۴.بحارالأنوار،ج۱،ص۲۱۸و۲۲۳./ (۱۲) الشافی،ج۴،ص۳۰۴و۳۰۵.الکامل،ج۳،ص۴۰.الغدیر،ج۸،ص۱۳۳./ (۱۳) تفسیر ابن کثیر،ج۴،ص۱۵۷./ (۱۴) الشافی،ج۴،ص۲۶۹و۲۷۰.الغدیر،ج۸ ، ص۲۵۷.الصواعق المحرقه (ابن حجر) ص۶۸. / (۱۵) تاریخ الخمیس، ص۲۲۳.بحارالأنوار،ج۳۰،ص۳۷۱و ج۳۱،ص۲۰۵و۲۱۸./ (۱۶) تاریخ یعقوبی،ج۲،ص۱۴۰. (۱۷) بحارالأنوار،ج۳۱،ص۲۴۴./ (۱۸) الغدیر،ج۹،ص۳و۱۵و۶۰و۶۳و۶۹و۷۷. الإصابه،ج۱،ص۲۵۲.تاریخ ابن کثیر،ج۷،ص۲۰۶./ (۱۹) الصراط المستقیم،ج۳،ص۳۰.اسدالغابه(ابن اثیر)،ج۵،ص۹۰.بحارالأنوار،ج۳۱،ص۱۴۹و۱۶۱./ (۲۰) بحارالأنوار،ج۳۱،ص۲۶۳. السرائر(ابن ادریس)،ج۱،ص۳۰۴. وسائل الشیعه،ج۵،ص۱۱۰،ح۹۸۰۵. المقنعه(مفید)ص۳۳./ (۲۱) بحارالأنوار،ج۳۱،ص۳۰۷و۳۰۸.
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
این یکی رو ببینین
معلوم نیست عزاست یا عروسی؟
تازه خودشون رو اینقدر پایین آوردن که خودشون رو سگ زینب خطاب میکنن آیا خداوند اون کرامت رو به انسان داد که در نهایت سگ زینب و سگ حسین باشن، اون مرمی که بی توجه به گفته هاش بخاطر شیوه و لحن خوندنش میکوبن خودشون رو
http://www.youtube.com/watch?v=clcUjMgYUa4

اینم یکی دیگه واضحتر و رساتر
http://www.youtube.com/watch?v=uZ950_606B4
کسی که شرم نداره به خودش نسبت سگ بده معلومه چی به سر مسی و دیگر خارجیا دارن
یعنی یه سوال : انسان بنده الله باشه بهتره یا سگ حسین!!!!!!!!!!
     
  
مرد

 
rostam91: اون مرمی که بی توجه به گفته هاش بخاطر شیوه و لحن خوندنش میکوبن خودشون رو
لذت بدم از این عزاداری

همه اون مردم هم میفهمن ...منم سگ کوی زینبم ...سگ مظهر چیست ؟؟؟... یعنی به او وفادارم .....معنی این حرف این نیست که کسی واقعا سگه

شاید شما متوجه نمیشی ولی مثل خیلی حرفهای که معنی های خاص داره منظور از سگ بودن وفا و کمترینم بودن در مقابل این بزرگواران است

البته بارها گفتیم که این حرفها رو نزنند بهتره چون همیشه امثال شما هستند که مفهوم شناسی نمیکنن

همونجور که قران رو فقط از رو میخونین اینها را هم فقط میشنوید و معنی شناسی نمیکنید

وقتی به کسی وقت پول دادن میگید قابل نداره منظورتون چیه ....ایا حاضرید یک کالای یک میلیونی رو مجانی بدید ببره

نخیر این واژه احترام رو میرسونه

به همین ترتیب کلماتی مثل ....مخلصم ....نوکرتم .....سروری ......خاک پاتم ...کوچیکتم ....که در محاوره ها بکار میره

من بارها گفتم این مشکل شماست وگرنه بین شیعه کاملا حل شده و و از کلمات معنی اون استیفا میشه

هزار نکته باریکتر زمو اینجاست .....میان عاشق و معشوق زاری است ....چه داند انکه اشتر میچراند

rostam91: یعنی یه سوال : انسان بنده الله باشه بهتره یا سگ حسین!!!!!!!!!!

وفاداری به حسین یعنی خدمت به برگزیده خدا

و خدمت به برگزیده خدا یعنی خدمت به خدا


همانوگونه که عیسی به یارانش فرمود


: ( ياأيها الذين آمنوا كونوا أنصار الله كما قال عيسى ابن مريم للحواريين من أنصاري إلى الله قال الحواريون نحن أنصار الله ) .

از این واضح تر چی میتونه باشه

خدا میفرماید مرا یاری کنید

ما چگونه خدا را یاری کنیم

میفرماید همانگونه که عیسی وقتی گفت چه کسی مرا به سوی خدا یاری میکند ...حواریین گفتند ما یاران خدا هستیم

در حالیکه انها یاری عیسی کرده بودند و باید میگفتند ما یاران تو هستیم در راه رسیدن به خدا


لذا مشخصا معلوم میشود یاری برگزیدگان خدا یاری خداست

وقتی یاری او یاری خداست .....کمک خواستن از او کمک خواستن از خداست ...توسل به او توسل به خداست ....حاجت خواستن از او حاجت احواستن از خداست


پیامبر جایگاه عیسی را در این ایه دارد و وقتی صفت سروری خود را بر مردم به علی ع اعطا میکند یعنی علی ع هم جایگاهی مانند او دارد

در ویدیو دوم دقیقا با شماست

ما که میدونیم چی میگیم و چی میخواهیم ...برای حرف افرادی مثل شما هم حرفمون رو نمیخوریم

هر کی میخواد هرچی بگه ........

آنان که به کفر علی را خدا میدانند ....کفرش به کنار عجب خدایی دارند

در نظر شیعه اهل بیت مظاهر خدا هستند ...خدا اگر بخواهد مجسم شود فقط در وجود این بزرگواران است و خدا هر آنچه از نیکی افریده در وجود این بزرگواران قرار داده


در پایان

ما با افتخار این حرفها رو میزنیم ...تو مجالس خودمون و به کسی نه اسیب میرسونیم نه مزاحم میشیم ....ما اگر به فرض محال و به گفته شما حرف شرک الودی بزنیم ظلم به نفس کردیم

اما در مقابل ظلم اهل سنت به جهان اسلام و کارهایی که باعث شده همه مسلمانها را در همه جای دنیا تروریست بدانند ...ظلم به نفس نیست

جنایت علیه بشریت است

البته اهل سنت در زمان پیشوایی عمر هم جنایات زیادی علیه بشریت مرتکب شدند و با این کار ناآشنا نیستند

در زمان عمر نیمی از دنیا را به ظلم و ستم و وحشیگری فتح کردند و روی چنگیز و آتیلا و نرون را سفید کردند
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: متاسفم که خودت رو سگ فرض میکنی
متاسفم از اینکه خداوند به انسان و آفریده خودش بعنوان اشرف مخلوقات بنگره اما بنده اش بیاد و بجای استفاده از این مقام خودش رو در حد یه سگ بیاره پایین
اولا ایشون نگفت من میگم(تایید نکرد)....گفت افرادی که این کارو میکنند منظورشون از سگ وفاداری سگه....
دوما آیا کار تو فرهنگ شیعه هست؟یا بعضی افراد متعصب و احساسی این کارو میکنند؟؟؟
ametis: البته بارها گفتیم که این حرفها رو نزنند بهتره چون همیشه امثال شما هستند که مفهوم شناسی نمیکنن
سوما هزار بار بهت گفتم..که مشت نمونه خروار نیست...پس جمع نبند شما میتونی نقد کنی اما اگه بخوای یه مذهب ملیونیی رو با افراد احساسیش بسنجیی باید بگم که کارت درست نیست......
rostam91: بارها به کی گفتی نزنند؟ شما الآن خودت رو سگ کوی زینب خطاب کردی!!!!!!!!
داستانی داریم والله......
داداش منظورش از نوشتن( منم سگ کوی زیینب )جا انداختن معنیش برا شما بود.....یه مثال بوده که درک کنی...
متنو دو سه بار بخونی جا میافته برات....
rostam91: پس اگه اونطور خطابت کردم ناراحت نشی؟چون برات افتخاره اونطور خودتو خطاب کنی
نوشته بر فرض محال.....که هیات های مذهبی این حرفارو نمیزنند ...من که حضوری نشنیدم. تو عمرم....دیدم ضربه بزنن به صورت...اما همه جایی نیست.....
rostam91: همون فتحی که اسمشو وحشیگیری میدونی باعث شد الآن مسلمون باشی و سگ درگاه حسین وگرنه هنوز موقع پریود خانومت تا سه قدمیش نزدیک نمیشدی و آتش رو پسر و تجلی خدا میدونستی!
اول احترامو نگه دار و هر حرفیو نزن که ادب و شخصیت زیر سوال بره......دوما اگه تاریخ ایرانو خونده یاشی زمان سلوکیوس ۸۰ سال زبان ایران یونانی بود.....اگه به زور ایران میخواست یونانی بشه تا حالا شمابباید یونانی حرف میزدی....تمام مناطق یه دفعه دست عمر فتح نشد...نزدیگ ۲۰۰ سال طول کشید که ایران کامل فتح بشه....و اگه به دست عمر فتح شده چرا اکثریت جمعیت ایران شیعن؟
این کاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
(سکسی بوی)
     
  ویرایش شده توسط: sorena100   
مرد

 
rostam91: متاسفم که خودت رو سگ فرض میکنی
متاسفم از اینکه خداوند به انسان و آفریده خودش بعنوان اشرف مخلوقات بنگره اما بنده اش بیاد و بجای استفاده از این مقام خودش رو در حد یه سگ بیاره پایین
پس دیگه از این به بعد من بهت میگم سگ حسین ناراحت نشی یه وقت منظور من وفاداریت به حسینه فکر نکنی میخوام حیوون خطابت کن
میدونی این کارت معنی اش چیه

معنی اش اینه که اگر کسی به شما یکروزی گفت مخلصیم و یا نوکرتیم از فردا هر وقت خواستی صداش بزنی بگی نوکرم بیا

فکر میکنی اونوقت اون ادم در مورد شما و میزان ادب و درک شما چه فکری میکنه ؟؟؟


از شما بیشتر از این انتظار هم نمیره ....ضمن اینکه بازهم نشون دادی در سواد یا چشمان شما مشکل اساسی هست من گفتم زینب نه حسین و با افتخار قبول دارم اگر در وفاداری به خدا و پیامبر و اهل بیت مانند سگ باشم ولی مانند منافقان و دشمنان اهل بیت و پیروان غاصبان حق علی ع نباشم

rostam91: بارها به کی گفتی نزنند؟ شما الآن خودت رو سگ کوی زینب خطاب کردی!!!!!!!!

این گفتن بخاطر اینه که افرادی مانند شما که هیچ مدل نمیتونن غیر از ظاهر کلمات و ایات رو ببینند براشون متشابه نشه

فکر کردم با چند خط توضیح دادن و مثال زدن بالاخره کمی منظور و مقصود از این کلام بیاد دستتون ولی خوب نمیاد

گفتم مثل اینه که وقتی کسی به شما میگه نوکرتم منظورش نوکری نیست بلکه میخواد میزان ارادت رو نشون بده و ......

ما ازاری که از دشمنان خدا و پیامبر و اهل بیت بهمون میرسه رو اجر کارهامون میدونیم و معتقدیم خدا برامون در ازای این هتاکی شما اجر میده

rostam91: پس اگه اونطور خطابت کردم ناراحت نشی؟چون برات افتخاره اونطور خودتو خطاب کنی

به شما حق این کار رو نمیدم ...به کسی این حق رو میدم که مفهوم شناس باشه


rostam91: همون فتحی که اسمشو وحشیگیری میدونی باعث شد الآن مسلمون باشی و سگ درگاه حسین وگرنه هنوز موقع پریود خانومت تا سه قدمیش نزدیک نمیشدی و آتش رو پسر و تجلی خدا میدونستی!
نمیدونم شما چه اصراری به بردن نام همسر و کلمات اینگونه داری واقعا در شهر و دیار شما اینگونه حرف زدن رایج است ؟؟؟

متاسفانه هیچ اطلاعی از ایین نیک و پر ابهت و عظمت زرتشت نمیدونید

چشم شما به روی هر چه جز اسلام و آنهم اسلامی غیر واقعی و دروغین بسته است

زرتشت آیین مهربانی و نیک بنیادی و نیک گویی و نیک سگالی است

آتش در ایین زرتشت مانند کعبه است در اسلام

مگر نه اینکه خدا در اتش برای موسی تجلی کرد ......مگر نه اینکه خدا نور است و اتش نور در ظلمات شب میافریند

شما که از دین رحمانی و ادب سخن میگویید و دائما به ایین باستانی و مردم ایران اهانت میکنید

اسلام همانگونه که در دل مسلمانان ابتدای اسلام رسوخ کرد میتوانست در دل همه مردم دنیا رسوخ کند تا اینکه عمر بدون مجوز از رسول خدا در کشورگشایی به هر جا توانست حمله کرد و جنایت کرد

اسلام اگر دین خوبیست چه نیازی که با جنگ و خونریزی گسترش یابئد


مجموع این رفتارها نشان میدهد مقصود عمر از حمله به کشورهای دیگر نه تنها اسلام و گسترشس ان نبود بلکه فقط کمشور گشایی و عقده گشایی بود


من به ایین نیاکانم در ایران افتخار میکنم و به رفتارشان در گذشته و حال

دین زرتشت ایینی الهی بوده و هست و این از بی اطلاعی شماست که همچین حرفهایی میزنید


باعث خنده است

من ترجیح میدادم عمر به مملکتم حمله نکنه و مسلمونها با وحشی گری خاک این مملکت رو زیر رو نمیکردن و من امروز میتونستم در پرتو منشور کوروش برای انتخاب دینم ازاده ازاده ازاد بودم و اونوقت تشیع رو بر میگزیدم و از جهالت تبری میجستم
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: همون فتحی که اسمشو وحشیگیری میدونی باعث شد الآن مسلمون باشی و سگ درگاه حسین وگرنه هنوز موقع پریود خانومت تا سه قدمیش نزدیک نمیشدی و آتش رو پسر و تجلی خدا میدونستی!
متاسفم واسه این شعوری که داری!!!!و تعجب میکنم چطور با شما برخورد نمیشه که به همین راحتی آیین نیاکان ما رو زیر سوال میبری....از شما عرب زاده های عرب پرست به جز این هم انتظاری نمیره شمایی که تو خود قران که قبولش دارین میگه به حق جاهل ترین قوم هستین...شماهایی که به فتح الفتوح نهاوند افتخار میکنین و وحشی گری و بیداد حیوانی مثه سعد ابی وقاص و عبیدالله بن زیاد و ابوعبید سقفی براتون حکم سنت پیامبرتون رو داره همونجوری که اونو از مراد خونریز و سفاکتون جناب عمر بن خطاب گرفتین...پیامبر شما پیامبر رحمته؟!!!!پیامبری که همچین پیروان خونریز و سفاکی داره چجور رحمتی برای عالمیانه؟!!!!
عرب پرست عزیز!زمانی که اجداد شما تو بیابون به خاطر یه قطره آب به زنان برادرشون هم رحم نمیکردند نیاکان ما ایرانیا تو شهر زندگی میکردند و خدا میپرستیدند....
دفعه بعد سعی کن فقط دم از سنت و شریعت خونریزت بزنی و اسمی از آیین سراسر مهر زرتشت نیاری
به بعضیا هم باید گفت عزیز من...!!!!!!
برخورد من با تو در حد شعورته
سکوتم به خاطر شخصیت خودمه. وگرنه تو خیلی وقته زیر رادیکالی!!!!

.
.
.
بعضی چیزا لیاقت میخواد که خدا رو شکر تو نداشتی...
     
  
صفحه  صفحه 54 از 93:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  92  93  پسین » 
مذهب
مذهب

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2025 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA