انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 18 از 61:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  60  61  پسین »

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟


مرد

 
rostam91: اگر كسي از شما نتوانست با زنان آزاده مؤمن ازدواج كند ، مي‌تواند با كنيزان مؤمني ازدواج نمايد . خداوند آگاه از ايمان شما است . ( از ازدواج با كنيزان مؤمن سرپيچي نكنيد ، چرا كه ) برخي از برخي هستيد ( و شما و ايشان در برابر دين يكسان مي‌باشيد ) ، لذا با اجازه صاحبان آنان با ايشان ازدواج كرده و مهريّه ايشان را زيبا و پسنديده و برابر عرف و عادت ( به تمام و كمال ) بپردازيد . كنيزاني را برگزينيد كه با عفّت و پاكدامن باشند و براي خود دوستاني ( نامشروع ) برنگزينند . اگر پس از ازدواج ، از ايشان زنا سر زد ، عقوبت ايشان نصف عقوبت زنان آزاده ( يعني : پنجاه تازيانه ) است . ازدواج با كنيزان به هنگام عدم قدرت براي كسي از شما آزاد است كه ترس از فساد داشته باشد ( و بترسد به مشقّتي دچار شود كه به زنا منتهي گردد ) . و اگر شكيبائي ورزيد ( و از ازدواج با كنيزان خودداري كنيد و بتوانيد عفّت خود را مراعات داريد ) براي شما بهتر است . و خداوند داراي مغفرت و مرحمت فراوان است .‏
چرا اینقدر به معنی ایات کم و اضافه میکنید

معنی این ایه اینجوریه

استاد الهی قمشه‌ای
و هر که را توانایی آن نباشد که زنان پارسای با ایمان ( و آزاد ) گیرد پس ، از کنیزان مؤمنه که مالک آن شدید به زنی اختیار کند. خدا آگاه تر است به ( مراتب ) ایمان شما که شما اهل ایمان بعضی از جنس بعضی دیگرید ( و همه مؤمن و در رتبه یکسانید ) ، پس با کنیزان مؤمنه با اذن مالکشان ازدواج کنید و مهر آنها را به طرز پسندیده بدهید ، کنیزانی که عفیف باشند نه زناکار و رفیق و دوست باز ، پس چون شوهر کردند چنانچه عمل زشتی از آنها سر زند بر آنها نصف عذاب ( یعنی حدّ ) زنان پارسای آزاد است. این حکم درباره کسی است که بترسد مبادا به رنج افتد ، و صبر کردن برای شما بهتر است ، و خدا بخشنده و مهربان است.


جالبه خدا عالم نبوده که کنیز و برده داری منسوخ میشه و فکری به حال مردم امروز نکرده البته به اعتقاد سنی ها


متعه به اعتراف بزرگان و اسناد معتبر اهل سنت در زمان رسول خدا انجام میشده و عمر به علتی که در مورد اون بحث هایی شده و البته احتمالاتی مانند

صیغه خواهرش توسط حضرت علی ع

زندگی زاهدانه و منش ساده و بریده از دنیای عمر

عدم توانایی جنسی چنانچه فرزندان زیادی نداشت و این کار را بیهوده میدانست

و ....

دست به حرام اعلام کردن کتعه زد چنانچه با این بدعت خود را در زمره بدعت گذاران در دین قرار داد

روایاتی که دلالت بر انجام متعه در زمان رسول خدا ئارد در همین تاپیک تفصیلا امده است
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
زن

 
ازدواج دایم از همش بهتره
ولی اگه ممکن نبود موقت
     
  
زن

andishmand
 
ازدواج موقت . چون از نظر روانی تا حدی تعهد ایجاد میکنه .
بی تو
اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها، هجری و شمسی، همه بی خورشیدند
     
  
مرد

 
mohan1978: چرا اینقدر به معنی ایات کم و اضافه میکنید

معنی این ایه اینجوریه
هر دو معنی من و شما یکیه نفهمیدم کجای معنی من کم یا زیاد بود و من چیزی به آیه اضافه کردم یا ازش کم شده!
قسمت اصلی آیه که مورد نظر من و شماست اینجاست که

rostam91: ازدواج با كنيزان به هنگام عدم قدرت براي كسي از شما آزاد است كه ترس از فساد داشته باشد ( و بترسد به مشقّتي دچار شود كه به زنا منتهي گردد ) . و اگر شكيبائي ورزيد ( و از ازدواج با كنيزان خودداري كنيد و بتوانيد عفّت خود را مراعات داريد ) براي شما بهتر است . و خداوند داراي مغفرت و مرحمت فراوان است .‏
mohan1978: این حکم درباره کسی است که بترسد مبادا به رنج افتد ، و صبر کردن برای شما بهتر است ، و خدا بخشنده و مهربان است.
هم من هم قمشه ای همین معنی رو کردیم و خداوند به وضوح برای کسی که ممکنه دچار فساد بشه حکم ازدواج با کنیز مومن رو داده نه متعه و در هیچ جا نگفته که اگه میترسید به فساد بیافتید متعه کنید. اگه شما میگی خداوند این دستور رو داده لطف کن و آیه اون رو بیار یا حدیث پیامبر رو بیار!

mohan1978: متعه به اعتراف بزرگان و اسناد معتبر اهل سنت در زمان رسول خدا انجام میشده و عمر به علتی که در مورد اون بحث هایی شده و البته احتمالاتی مانند

صیغه خواهرش توسط حضرت علی ع
همه اهل سنت قبول دارند که متعه یکی از آداب و رسوم جاهلیت بوده و تا مدتی بعد از ظهور اسلام و در عهد رسول الله انجام میشده مثل خوردن مشروبات الکلی یا برده داری اما این رسم جاهلیت در زمان رسول خدا و در فتح خیبر از سوی پیامبر تحریم شده و راوی اون روایت هم علی ابن ابی طالبه !
در ضمن شاید شما بتونی قبول کنی که علی هوس باز و چشم چران بوده ولی علی ما و خلیفه چهارم از این گونه صفات بدور بوده!
     
  
مرد

 
mohan1978: از زراره روايت است كه مي فرمايد عمار از امام جعفر صادق پرسيد آيا متعه زنان زنا كار جايز است ايشان فرمودند اشكالي ندارد. التهذيب 2/187.
باز رفتید سر روایات نیمه کاره و درک نکردن [/quote]
شما مفهوم روایات رو هم درک نمیکنید!
داره طرف از امام معصوم میپرسه متعه با زنان زنا کار اشکال داره یا نه؟! یعنی طرف سوال کننده میدونه زنی که میخواد باهاش متعه کنه جنده هست و توبه هم نکرده چون اگه توبه کرده بود که دیگه جنده نبود و داره نظر امام رو میپرسه و امام در جواب میگه اشکالی نداره

mohan1978: اولا متن عربی و سند بیار
شما از من متن عربی و سند میخواهی خودت میدونی که بدون سند حرف نمیزنم!
عن الحسين بن محمد عن أحمد بن إسحاق عن سعدان بن مسلم عن عبيد بن زرارة عن أبيه عن أبي عبدالله (ع) قال: ذكر له المتعة أهي من الاربع؟ قال: تزوج منهن ألفا فانهن مستأجرات).
(ابی عبدالله می گوید می توانی هزار نفر را صیغه کنی زیرا آنها آن زنان کرایه شده اند ویا احِاره ای هستند)

البته روایات دیگری هم در باب عظمت متعه از زبان ائمه معصوم آمده مثل اینها:

عن زراة قال جاء عبد الله بن عميرالي ابي جعفر ( الباقر ) فقال ما تقول في متعة النساء؟ فقال ابو جعفر احلها الله في كتابه وعلي لسانه نبيه فهي حلال الي يوم القيامة وذكر كلاما طويلا , ثم قال ابو جعفر لعبدالله بن عمير هلم الي ألاعنك فأقبل عليه عبدالله بن عمير وقال ايسرك ان نسائك وبناتك واخواتك وبنات عمك يفعلن ذلك؟ فاعرض عنه ابو جعفر وعن مقالته عندما ذكر له نسائه وبناته وبنات عمه . مستدرك الوسائل ج 14 ص 449 /بحار الأنوار - العلامة المجلسي - ج 100 - ص 317 - 318

(عبدالله بن عمیر نزد امام باقر آمد و سوال کرد در مورد صیغه زنان حِه می گویی؟پاسخ داد در کتاب خدا وسنت رسولش حلال شده تا روز قیامت عبدالله بن عمیر پاسخ داد آیا برایت آسات است که زنانت و دخترانت و خواهرانت این کار انحِام دهند؟پس امام باقر بدش آمد واز او روی گرداند وپاسخش نداد)

mohan1978: در روایت دوم هم مستاجره زنی است که متعه میشود نه فاحشه
یه سرچ تو انترنت بکن تا بدونی زنان مستاجره یعنی چه کسانی
دوما فرض رو بر زنانی که متعه میشن بده باز هم بد شد که؟ زنان متعه رنان کرایه ای هستند؟ مثل زنان زنا کار که خودشون رو کرایه میدن؟! شما میخوای ابروشو درست کنی چرا چشمشو کور میکنی؟
     
  
مرد

 
جواز س*ک*س همزمان با چند دختر و زن

استفتاء ، آیت الله روحانی : آیا داشتن سکس همزمان با چند دختر و زن که صیغه شده‌اند جایز و صحیح است؟

جواب: بلی جائز شرعی است به شرط اینکه آن زن‌ها و دختر‌ها که صیغه شده‌اند بصورت یکدیگر نگاه نکنند، خود شوهر می‌تواند نگاه کند.

سوال ۲- درصورت امکان بفرمائید تا چند مورد می‌شود صیغه کرد و سکس داشت؟

جواب: حدی معین و محدودی ندارد
     
  
مرد

 
اصلا شرع ینی چی که رابطه ی نامشروع معنی پیدا کنه؟!؟!؟!؟!؟!؟
مي بخور منبر بسوزان مردم آزاري مكن
     
  
مرد

 
به نظر من موقت بهتر است .
زندگي دفتري از خاطر هاست . يك نفر در شب كم ، يك نفر در دل خاك ، يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز كنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفريم . . . . .
     
  
زن

 
نامشروع بهتره
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
مرد

 
perspolis66: ازدواج موقت قطعا بهتره
منم موافقعا البته دردسرهای خودش رو داره !!! تو قید و بند دین و شرعیات و ... نیستی بازار آزاد راحت تره ...
وقتی یک ملت برای فرهنگ و نژاد و ملیت خویش ارزشی قائل نشد و حقی را که طبیعت برای نگاهداری نژاد پاکش به او ارزانی داشته بود پایمال ساخت و به بیگانگان روی آورد و تسلیم شد دیگر حق ندارد از شکست و بدبختی سیاسی که خودش باعث آن شده است شکایت کند .
     
  
صفحه  صفحه 18 از 61:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  60  61  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA