انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 29 از 61:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  60  61  پسین »

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟


مرد

 
mahsa_love3103: ازدواج موقت یه لغت اصلاح شده همون رابطه اس.به نظر من بهترین رابطه رضایت دوطرفه.
خوندن صیغه سند رضایت هر دوطرف است و در یک چهارچوب شرعی بردن رابطه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
rostam91: من گفتم با کسی که میره تو سایت سکسی و فانتزیهای خود و خا...... رو برای مردم تشریح میکنه بعد میاد اینجا از خودش حرف میزنه و در حالت خماری مطالبی رو کپی میکنه اینجا بحثی ندارم
قسم و قول پس چیه

منم گفتم مرد باش و سر همین یک حرفت بمون

در مورد بقیه تهمتهات هم چیزی نمیگم برات ارزوی هدایت میکنم

شخصی بد ما به خلق میگفت ما گفته او نمیخراشیم ......ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

rostam91: باز هم میگم پاسخ حرفهای بی سرو ته رو نمیدم ولی ببینم جائی داری توهین میکنی رسوات میکنم مثل همین امروز تو تاپیک اسلام راستین
منو این همه خوشبختی محالله

البته پستهای طولانی شمارو حوصله ندارم بخونم ولی جالبه که تو هم حرف منو تکرار میکنی

هرجا توهین بشه جواب میدم


rostam91: متعتان كانتا على عهد رسول الله ص وأنا أنهى عنهما وأعاقب عليهما، متعة الحج ومتعة النساء
این حرف عمر بصورت واضح نشون میده که عمر حلال خدا را حرام کرده و بدعت گذار است و بدعت گذار در جهنم جای دارد

دقت کنید میگه انا انهی

یعنی عمر نهی میکند

پس قبلا نهی نشده و نسخ هم نشده

rostam91: حضرت علي خائن معرفي مي‌شود چنان خائني كه به مكرم و صاحب منزل احترام نمي‌گذارد و به او اهانت مي‌كند
همانقدر که نماز خوندن در خونه مکرم توهین است صیغه هم حرام است

مرد حسابی متعه در اون زمان کار پسندیده ای بوده است و خواهر عمر هم باکره نبوده لذا هر دو راضی بودند و صیغه کردند پس این دروغها رو به حضرت علی ع نبندید

rostam91: و بوسيله آن به زعم خويش مقام و مكانت حضرت عمر را مي‌كاهند، غافل از آنكه به مقام و منزلت او افزوده خواهد شد
در اینکه برادر زن حضر ت علی شده خوب مقداری به شان او اضافه میشود برای همان چند ساعت

اما کجا شان ادمی برای حرام کردن حلال خدا اضافه میشود

rostam91: ز کتب اهل تشیع مستنده که ازدواج و صیغه کردن زانیه نه تنها اشکالی ندارد بلکه اجر فراوان نیز دارد
دروغ پس از دزوغ وقتی میگم کتاب دست چندم همینه دیگه چه روایت قبلی چه این روایت

قرار باشه ایتنجوری برسیم به روایات کم کم در روایات شما اهل سنت لواط هم ازاد میشه همونگونه که در افغانستان انجام میدن و عده ای چوچک و دختر پوش شدن برای این فحشاء بزرگ

در صیغه قول زن کافی است و لازم نیست تحقیق شود پی اگر بگوید پاکو یا شوهر ندارم قبول است و لازم نیست تحقیق کنی مگر اینکه یقین داشته باشی که مشکل دارد و دروغ میگوید

ضمنا ازدواج با زنه مشهوره درست نیست مگر اینکه توبه کند

ببین در شیعه را برگشت همیشه باز است بلکه زنی که از فقر زنا میدهد اصلاح شود


rostam91: از حسن بن ظريف روايت است كه مي فرمايد به امام جعفر نامه اي نوشتم به مدت سي سال است كه متعه را ترك نموده ام و اينك به آن علاقمند شده ام در محله ما زن زيبايي وجود دارد ولي فاجره و فاسقه است آيا مي توانم با او متعه نمايم ايشان فرمودند شما با آن كار سنتي را زنده و بدعتي را مي ميراني هيچ اشكالي ندارد. الوسايل 14/455.!!!!!!!!!!!!!!
ماه رمضان و اینقدر دروغ مکرر

زن اگر در عده باشد نمیتواند متعه شود و زنا که جای خود را دارد

زن زناکاتر اگر توبه کند میشود بعد از گذراندن زمان انرا صیغه کرد و زنی که بر زنا دادن ابرام دارد و مصرح است را نمیتوان صیغه کرد

این روایات مخالف نص قران است و صحیح نیست ضمنا فتواهای شیعه موجود است و دروغ های شما رو میکند

غیر از معاندین به فکر چه کسی میرسد نه عقلا نه شرعا ممکن نیست این احکام وجود داشته باشد

علت مجوز به صیغه زنا کار بعد از توبه این است که بواسطه تطمیع مالی و جنسی دست از زنا بردارد

جمهور علما یا ممنوع یا منوط به توبهع یا کراهت شدید قائل شدند که بعد از توبه اجازه داده میشود

گفت: مدت سى سال بود که من زنى را صیغه نکرده بودم و خیلى مایل بودم باین کار نامه‏اى براى حضرت عسکرى علیه السّلام نوشتم در ضمن زنى را در همسایگى خود سراغ داشتم که میگفتند خیلى زیباست باو تمایل پیدا کردم ولى زن بدکاره‏اى بود که گریز و پرهیزى نداشت بهمین جهت من بى‏میل شدم بعد در دل با خود گفتم چنین بما دستور داده‏اند که زن زناکار را صیغه کن که باین کار او را از یک حرام باز داشته‏اى بالاخره در نامه خود از حضرت امام حسن عسکرى در مورد متعه اجازه خواستم و مشورت کردم و سؤال کردم آیا پس از گذشت این مقدار سال جایز است متعه برایم.
در جواب نوشت: با این کار خود سنتى را زنده میکنى و بدعتى را از بین میبرى هیچ اشکالى ندارد ولى مبادا با آن زن معروفه که همسایه‏ات هست چنین کارى بکنى گرچه در دل چنین تصمیمى را داشتى، آباء گرامم فرموده‏اند زن زناکار را صیغه کن تا از کار حرام او جلوگیرى کنى تا توبه نماید اما این زن شهرت بزنا دارد و بى‏حیا است چون همسایه تو است میترسم جریان منتشر شود و برایت ضررى ببار آورد.
بواسطه نامه‏اى که آن جناب نوشته بود از این کار خوددارى کردم


زندگانى حضرت جواد و عسکریین علیهم السلام 252 بخش سوم معجزات و مناقب امام عسکرى علیه السلام ..... ص : 216
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
امام صادق(ع) فرمودند:
«اگر با این عمل قصد قربت کند و صرفاً بخاطر مخالفت با کسی که این عمل را حرام کرده است ازدواج موقت نماید، کلمه‌ای با آن زن صحبت نمی‌کند، مگر اینکه خداوند به عدد هر کلمه، حسنه‌ای برای او قرار می‌دهد، و دستی به طرف زن دراز نمی‌نماید، مگر اینکه خداوند برای او حسنه‌ای قرار می‌دهد.وقتی به او نزدیک شود، خداوند گناهی از او می‌آمرزد و وقتی غسل می‌کند، خداوند به عدد هر مویی از بدن او که آب بر آن جریان پیدا کند از گناهان او می‌بخشد.»
پرسیدم:«به عدد هر مو؟!»
حضرت فرمود:«آری! به عدد هر مو.» وسائل ج 14/ لئالی ج3/من لا یحضر ج 3 .
بخاطر مخالفت با کسی که حرام کرده !!!!!!!!!!!!!! بازی با ناموس مردم بخاطر لج بازی!!!!


امام صادق علیه السلام فرمودند:
هر کسی که ازدواج موقت کند و بعد غسل کند، از هر قطره‌ای که از آب غسل می‌چکد ، خداوند هفتاد ملک را خلق می‌نماید که تا روز قیامت برای او طلب آمرزش و بخشش نمایند و تا روز قیامت بر کسی که از این عمل دوری کند لعنت می‌فرستند. وسائل الشیعه ج 14 ص 444-447

ابو بصیر می‌گوید بر امام جعفر صادق علیه السلام وارد شدم .او به من فرمود:‌ ای ابومحمد! آیا از هنگامی که از نزد خانواده‌ات خارج ‌شده‌ای متعه کرده‌ای گفتم: نه فرمودند: چرا؟ گفتم: به اندازه کافی توانایی مالی ندارم. حضرت دستور دادند یک دینار به من بدهند و فرمودند: تو را قسم می‌دهم که به خانه نروی مگر آن که این کار را انجام دهی. وسائل ج 14 باب 2 حدیث 14.


خدا وکییلی نیمی از حسناتی که در روایت زیر میخونین رو برای ازدواج دائم شنیدین
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند : دو نفری که ازدواج موقت می نمایند هنگامی که با هم صحبت می کنند ، کلام آنها تسبیح خداوند است و هنگامی که دست همدیگر را گرفتند ، گناهانشان از میان انگشتانشان فرو می ریزد . هنگامی که یکی از آنان دیگری را می بوسد ، خداوند برای هر بوسه ، ثواب یک حج و عمره را می دهد!!!! و هنگامی که از هم جدا می شوند خداوند برای هردوی آنان به هر لذت و شهوتی که برده اند ، حسنه ای به بزرگی کوههای بسیار بلند در نامه عملشان می نویسد و هنگامی که بلند شده و غسل کردند ، خداوند گناهان آنها را می بخشد و آبی بر مویی از موهایشان مرور نمی کند ، مگر اینکه خداوند برای هر یک از آنها ده ثواب نوشته و ده گناه محو کرده و ده درجه بالا می برد . پس پیامبر (ص) فرمودند : و برای هرکسی که پیوند بین آنها را ایجاد کرده باشد ، همین ثواب ها خواهد بود . و در ادامه فرمودند یک درهم ( خرج برای ) متعه ، از هزار درهمی که در راه خدا خرج شود برتر است ، به خدا سوگند که متعه برتر است و آن چیزی است که قرآن درباره آن سخن گفته و سنت بر آن جاری شده است . لثانی اللخبار ج1 ص 244
     
  
مرد

 
امام صادق(ع) فرمودند:
«اگر با این عمل قصد قربت کند و صرفاً بخاطر مخالفت با کسی که این عمل را حرام کرده است ازدواج موقت نماید، کلمه‌ای با آن زن صحبت نمی‌کند، مگر اینکه خداوند به عدد هر کلمه، حسنه‌ای برای او قرار می‌دهد، و دستی به طرف زن دراز نمی‌نماید، مگر اینکه خداوند برای او حسنه‌ای قرار می‌دهد.وقتی به او نزدیک شود، خداوند گناهی از او می‌آمرزد و وقتی غسل می‌کند، خداوند به عدد هر مویی از بدن او که آب بر آن جریان پیدا کند از گناهان او می‌بخشد.»
پرسیدم:«به عدد هر مو؟!»
حضرت فرمود:«آری! به عدد هر مو.» وسائل ج 14/ لئالی ج3/من لا یحضر ج 3 .
بخاطر مخالفت با کسی که حرام کرده !!!!!!!!!!!!!! بازی با ناموس مردم بخاطر لج بازی!!!!


امام صادق علیه السلام فرمودند:
هر کسی که ازدواج موقت کند و بعد غسل کند، از هر قطره‌ای که از آب غسل می‌چکد ، خداوند هفتاد ملک را خلق می‌نماید که تا روز قیامت برای او طلب آمرزش و بخشش نمایند و تا روز قیامت بر کسی که از این عمل دوری کند لعنت می‌فرستند. وسائل الشیعه ج 14 ص 444-447

ابو بصیر می‌گوید بر امام جعفر صادق علیه السلام وارد شدم .او به من فرمود:‌ ای ابومحمد! آیا از هنگامی که از نزد خانواده‌ات خارج ‌شده‌ای متعه کرده‌ای گفتم: نه فرمودند: چرا؟ گفتم: به اندازه کافی توانایی مالی ندارم. حضرت دستور دادند یک دینار به من بدهند و فرمودند: تو را قسم می‌دهم که به خانه نروی مگر آن که این کار را انجام دهی. وسائل ج 14 باب 2 حدیث 14.


خدا وکییلی نیمی از حسناتی که در روایت زیر میخونین رو برای ازدواج دائم شنیدین
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند : دو نفری که ازدواج موقت می نمایند هنگامی که با هم صحبت می کنند ، کلام آنها تسبیح خداوند است و هنگامی که دست همدیگر را گرفتند ، گناهانشان از میان انگشتانشان فرو می ریزد . هنگامی که یکی از آنان دیگری را می بوسد ، خداوند برای هر بوسه ، ثواب یک حج و عمره را می دهد!!!! و هنگامی که از هم جدا می شوند خداوند برای هردوی آنان به هر لذت و شهوتی که برده اند ، حسنه ای به بزرگی کوههای بسیار بلند در نامه عملشان می نویسد و هنگامی که بلند شده و غسل کردند ، خداوند گناهان آنها را می بخشد و آبی بر مویی از موهایشان مرور نمی کند ، مگر اینکه خداوند برای هر یک از آنها ده ثواب نوشته و ده گناه محو کرده و ده درجه بالا می برد . پس پیامبر (ص) فرمودند : و برای هرکسی که پیوند بین آنها را ایجاد کرده باشد ، همین ثواب ها خواهد بود . و در ادامه فرمودند یک درهم ( خرج برای ) متعه ، از هزار درهمی که در راه خدا خرج شود برتر است ، به خدا سوگند که متعه برتر است و آن چیزی است که قرآن درباره آن سخن گفته و سنت بر آن جاری شده است . لثانی اللخبار ج1 ص 244
     
  
مرد

 
آيا ائمه صيغه (ازدواج موقت) كرده اند؟! و پسراني که از صيغه دارند چه کساني هستند؟!

---------------------------------------------
جواز استمتاع از دبر زنان در عقد متعه(لعنت بر لواط کار)
از عمار بن مروان روايت است كه مي فرمايد به امام جعفر گفتم شخصي نزد زني براي نكاح متعه مي آيد و او مي گويد: من به شرطي با شما متعه مي نمايم كه از فرجم استفاده ننمايي و از محل و مكان ديگر مي تواني تلذذ حاصل نمايي امام جعفر فرمودند آن فرد بايد آن شرط را رعايت نمايد و از مكان قبل- فرج - استفاده ننمايد[1].
[1] فروع كافي 2/48.

تعداد زنهاي متعه شده در يك زمان معين نيست
با توجه به اهميت متعه در نزد تشيع و ثواب زيادي كه در نزد آنان وجود دارد كوشيده اند تا تعداد زناني كه با آنان نكاح موقت مي شود را زياد نمايند و ثواب بيشتري را جمع نمايند.

1- از زراره روايت است كه ايشان مي فرمايند از امام جعفر صادق درباره ي متعه پرسيدم آيا زنان متعه شده جزو زنان چهار گانه اي هستند كه در قرآن ذكر شده اند ايشان فرمودند آن زنان مستاجره هستنداگر خواستي هزار تا ازآنان را اجاره نما [1].
2- از زراره روايت است كه مي فرمايند از امام جعفر صادق پرسيدم چند زن در نكاح متعه جايز و حلال است ايشان فرمودند هر چند تا كه شما بخواهيد[2].
3- از محمد بن مسلم روايت است كه مي فرمايند امام جعفر فرمودند زنان متعه شده جزو زنان چهارگانه اي كه در قرآن ذكر شده اند نيستند زيرا كه اين زنان طلاق نمي شوند و از شوهران نيز ارث نمي برند بلكه آنان اجاره شده اند[3].
4- از عمر بن اذينه روايت است كه مي فرمايند از امام جعفر صادق پرسيدم تا چند زن متعه جايز و حلال است؟ ايشان فرمودند آنان مانند كنيزان هستند و شمارش در آن اعتبار و ارزشي ندارد.
[1] فروع كافي 2/43.
[2] فروع كافي 2/43.
[3] حواله بالا.

3- متعه جزو اركان ايمان تشيع است!!!!
تشيع هنگامي كه امري را خوب بپندارند و آن موافق هواها و خواهشات نفساني آنان باشد براي حلت و جواز آن روايات جعلي زيادي را به پيامبر و اهل بيت نسبت مي دهند از امام جعفر صادق روايت شده است كه ايشان فرمودند: كسي كه به رجعت و متعه اعتقاد نداشته باشد آن از گروه ما نيست.
من لايحضره الفقيه 2/148.

عزیزان من به روایات بالا خوب باز هم توجه کنید و از علمایتان بخواهید با شرایط بالا دختران و خواهران و زنان شان را به صیغه شما درآورند ببینید آیا به چنین امری راضی خواهند شد و یا اینکه این روایات مخصوص مردم عوام شیعه است نه علمای شان؟؟؟؟!!
     
  
مرد

 
rostam91: واز این سخن طوسی می فهمیم که اهل شر وخانواده هرگز حاضر نمی شوند که دختران وخواهران خود را به حراج بگذارند تا هر مردی خواست 1ساعت یا 2ساعت یا حتی کمتر با آنها خلوت کند!
باز همه حرفهای دروغ و سخیف شروع شد

کدوم احمقی یک ساعت صیغه میشه بعد ۳ ماه عده نگه میداره غیر از احمق کسی به این فکر میکنه

البته همه قبول دارن اشرفیت با ازدواج است و سفارش با ان

صیغه نقش آلترناتیو رو داره

من گفتم و باز هم میگم که این مغرضین و عناد ورزان گولتان نزنند

در خانواده هایی که متوسط و محترم هستند و در جامعه جایگاه مناسب دارند هرگز صیغه نیازی نیست چون اولا پسر و دختر شانس ازدواج دارند و اگر هم طلاق بگیرند باز هم امکان ازدواج مجدد خواهند داشت بواسطه جایگاه خانواده

این احکام صیغه ماله کسانی است که از لحاظ جنسی و مالی نیاز دارند و نمیتوانند ازدواج کنند

فرضا یک خانم ۳۵ ساله که شوهرش مرده و کسی اورا به همسری نمیگیره و امثال اون حتی دانشجو و....


rostam91: آیا این مخالف قول رسول الله صلی الله علیه وسلم نمی باشد که فرمودند شماها ایمان نمی آورید الا اینکه آنچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید وآنچه را که از آن کراهت دارید در مورد دیگران هم کراهت داشته باشید
برداشت کوته فکران از حدیث پیامبر

صدقه دادن ثواب داره و ما میپسندیم که به فقرا صدقه بدهیم اما آیا اجازه میدهیم کسی به ما صدقه بده

پس باز بزرداشت های کوته فکرانه را از حدیث پیامبر ارائه نده که آنچه را برای دیگران بپسند که برای خودت میپسندی

زنان سید و ساداتی هستند که بخاطر جایگاه اجتماعی خانواده و وضعیت مالی بعد از طلاق و فوت شوهر متعه میشن و هیچ اشکالی نداره

rostam91: طوسی در تعقیب وشرح حدیث می گوید این روایت منقطع ومرسل است واگر احتمالا قبولش کنیم
خودت جواب خودت رو دادی منقطع و منقض است

rostam91: اما آنچه که شیخ طوسی از حسن بن علی از بعضی از اصحابش از ابی عبدالله روایت کرده با مومنه صیغه نکن باعث ذلتش میشوی همانا شیخ طوسی گفتند که مراد از این روایت یعنی اگر زن از اهل بیت باشد به خانواده اش خاری وعار وذلت می رسد واین عمل مکروه است
اهل بیت تموم شد بالام جان

برخلاف اهل سنت

بسیاری از علمای شیعه حتی در مورد مسایلی که قبول ندارند هم بحث کردند مثلا شیخ صدوق ۱ باب کامل در باره رد کردن خمس بحث کرده و تمام روایات قائل به عدم وجوب خمس را جمع کرده اما در پایان در یک بابا نتیجه گرفته و استدلال کرده که خمس در اسلام وجود داره و لازم است

هر چند خمس ندادن باعث حرمت و حرام نیست و فرد تنها بدهکار میماند و از اجر و ثواب و برکت ان دور میشود
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
rostam91: بخاطر مخالفت با کسی که حرام کرده !!!!!!!!!!!!!! بازی با ناموس مردم بخاطر لج بازی!!!!
ازدواج موقت بازی با ناموس نیست

اینکه عایشه مردان را برای محرمیت نزد خواهر و دختران خواهرش میفرستاد تا از پسینه انها شیر بخورند و به عایشه محرم شوند تا نزد او نشسته و احکام زناشویی را بیاموزند بازی با ناموس مردم است و چرا ام المومنین این کار را میکرده سوال مهمتری است


صیغه یک تعهد شرعی است که کوته فکران متوجه ان نیستند

جرج واشنگتن فهمید که صیغه شرایط داره و همینطوری نیست اما هنوز شما متوجه نشدید

دختر رو نمیشه صیغه کرد و زنی که امکان ازدواج دایم داره صیغه نمیشه چون ازدواج اشرف بر صیغه است

تمام ثواب صیغه هم بخاطر جلوگیری از گناه است و اینکه جلوی فحشا رو میگیره

راستی نتونستی بگی شما برای ارضا غرائض تو این زمان چه پیشنهادی دارید ....سوال دیدی و فرار کردید

البته غیر از امر به تقوا چون میدونی که اینجور کارا امروز مسخره است
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
rostam91: عزیزان من به روایات بالا خوب باز هم توجه کنید و از علمایتان بخواهید با شرایط بالا دختران و خواهران و زنان شان را به صیغه شما درآورند ببینید آیا به چنین امری راضی خواهند شد و یا اینکه این روایات مخصوص مردم عوام شیعه است نه علمای شان؟؟؟؟!!
خانواده هایی که برای فرزندانشان شانس ازدواج هست نیازی ندارند متعه شوند یا متعه کنند و بارها توضیح داده شد علت و شرایط متعه برای چیه وقتی زنان زناکار رو میخوان به اینوسیله از گناه دور کنند مشخصه که برای زنان عفیفه و پاکدامن و دارای وجهه خوب اجتماعی که میتونن خودشون رو کنترل کنن یا شانس ازدواج دارن و......متعه لازم نیست


این ربطی به علما نداره و در وضعیت امروز جامعه عموم طبقه متوسط نیازی ندارن تا از متعه استفاده کنن و از همه مهمتر

برای متعه هیچ اجباری نیست و نمیدونم شما چه اصراری بر دروغهای خودت داری

مگر میشه بری پیش مرد یا زنی و بهش بگی بیا متعه شو چون ثواب داره ...واقعا مردم رو اینقدر احمق فرض کردید یا خودتون رو بخواب زدید

صیغه در نهاین یک پروسه صورت میگیره بین کسانی که نیاز به اون دارن
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
rostam91: خدا وکییلی نیمی از حسناتی که در روایت زیر میخونین رو برای ازدواج دائم شنیدین
با ازدواج دائم نیمی از دین انسان کامل میشه و چه مزیت و اهمیتی از این بالاتر وجود دارد

شما نمیبینی نگو خدا وکیلی....

rostam91: لثانی اللخبار ج1 ص
گفتم دیگه از هر کتابی دم دست رسید رذوایت میاری

من همش از کتاب های ۶ گانه شما مدرک میارم وضعیتتون اینه اگه بخوام از هر کتاب منتسب به اهل سنت روایت بیارم باید فقط به خدا توکل کنید
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: در وضعیت امروز جامعه عموم طبقه متوسط نیازی ندارن تا از متعه استفاده کنن و از همه مهمتر

برای متعه هیچ اجباری نیست و نمیدونم شما چه اصراری بر دروغهای خودت داری
ماهان جان میتونم ازت یه خواهش بکنم؟
شما لطف کن و یه روایت از ائمه معصوم یا پیامبر یا یکی از مجتهدین بیار که متعه برای طبقه متوسط نیاز نباشه و فقط برای افراد کم درآمده!

بابا ، این رستم خان اگه از وضعیت جامعه تشیع بخاطر مطالعه آگاهه یکی مثل من که شیعه بودم و هستم و در بطنشون زندگی کردم ولی تا حالا نشنیدم که ازدواج موقت برای طبقه خاصی باشه

mohan1978: گفتم دیگه از هر کتابی دم دست رسید رذوایت میاری
rostam91: جواز استمتاع از دبر زنان در عقد متعه(لعنت بر لواط کار)
از عمار بن مروان روايت است كه مي فرمايد به امام جعفر گفتم شخصي نزد زني براي نكاح متعه مي آيد و او مي گويد: من به شرطي با شما متعه مي نمايم كه از فرجم استفاده ننمايي و از محل و مكان ديگر مي تواني تلذذ حاصل نمايي امام جعفر فرمودند آن فرد بايد آن شرط را رعايت نمايد و از مكان قبل- فرج - استفاده ننمايد[1].
[1] فروع كافي 2/48.
چرا شما فقط اون کتاب دست چندمی رو گیر دادی و به ای یکی روایت ایشون پاسخی ندادی یا روایت پایین
rostam91: ابو بصیر می‌گوید بر امام جعفر صادق علیه السلام وارد شدم .او به من فرمود:‌ ای ابومحمد! آیا از هنگامی که از نزد خانواده‌ات خارج ‌شده‌ای متعه کرده‌ای گفتم: نه فرمودند: چرا؟ گفتم: به اندازه کافی توانایی مالی ندارم. حضرت دستور دادند یک دینار به من بدهند و فرمودند: تو را قسم می‌دهم که به خانه نروی مگر آن که این کار را انجام دهی. وسائل ج 14 باب 2 حدیث 14.

این دو روایت ایشون کگه از کتب دست چندمی نیست و از کتب اصلی تشیعه مگه اینکه بخواهی اینو هم انکار کنی
وقتی دست و پا زدنهای شما رو می بینم ، موهان جان یاد خودم میوفتم و پیش خودم میگم یعنی منم اینجوری استدلال میکردم

mohan1978: مگر میشه بری پیش مرد یا زنی و بهش بگی بیا متعه شو چون ثواب داره ...واقعا مردم رو اینقدر احمق فرض کردید یا خودتون رو بخواب زدید
من و جناب رستم و خیلیهای دیگه هم حرفمون اینه مگر میشه ائمه اطهار چنین بگن ؟! رستم خان هم هدفش از ارائه این روایات اینه که بگه اینها رو به دروغ برای منفعت خودشون به امامان نسبت دادن تا بدینوسیله متعه رو تو جامعه جا بندازن!

mohan1978: ازدواج موقت بازی با ناموس نیست
منظور این جمله دقیقا همینه rostam91: امام صادق(ع) فرمودند:
«اگر با این عمل قصد قربت کند و صرفاً بخاطر مخالفت با کسی که این عمل را حرام کرده است ازدواج موقت نماید، کلمه‌ای با آن زن صحبت نمی‌کند، مگر اینکه خداوند به عدد هر کلمه، حسنه‌ای برای او قرار می‌دهد
دقیقا داره میگه " اگر بخاطر مخالفت با کسی که اونو حرام میدونه متعه کنی"! یعنی بخاطر مخالفت با اونها هم شده این کار رو بکن!
mohan1978: این احکام صیغه ماله کسانی است که از لحاظ جنسی و مالی نیاز دارند و نمیتوانند ازدواج کنند
لطف کن و روایتی که اینو میگه رو بیار ، چون من هر چی سرچ میکنم تا بدونم این چنین روایتی از کدام امام هست نیافتم
ممنون
     
  
صفحه  صفحه 29 از 61:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  60  61  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA