ارسالها: 2554
#291
Posted: 28 Jul 2013 23:39
apadanakamali: شما لطف کن و یه روایت از ائمه معصوم یا پیامبر یا یکی از مجتهدین بیار که متعه برای طبقه متوسط نیاز نباشه و فقط برای افراد کم درآمده!
بابا ، این رستم خان اگه از وضعیت جامعه تشیع بخاطر مطالعه آگاهه یکی مثل من که شیعه بودم و هستم و در بطنشون زندگی کردم ولی تا حالا نشنیدم که ازدواج موقت برای طبقه خاصی باشه
نمیدونم من با چه زبونی حرف میزنم که شما نمیفهمید
من گفتم مختص به طبقه متوسط ؟؟؟
گفتم متعه کار مجاز و ازاده ولی برای برخی نیاز نیست که انجام بدن
رستم با شیطنت میخواد منو غیرتی کنه میگه تو خواهرت رو به صیغه میدی .....
منم میگم معلومه که نه خواهر من ازدواج موفقی کرده و نیازی نداره ...حتی طلاق بگیره باز بخاطر ابروی خانوادگی و مقبولیت میتونه ازدواج دایم بکنه و مشکلی نداره
خیلی خانواده ها مثل من هستند
این شیطنت ها و بد اندیشی ها از مومن مقبول نیست
هر کس دوست داشته باشه میتونه صیغه بشه و صیغه کنه اما این اتفاق عموما و عرفا بین قشر خاصی از زنان میافته
مثل اینکه دوتا زن گرفتن ازاده اما من همچین کاری نمیکنم و ربطی به طبقه منم نداره به وضع مالی منم ربط نداره
خیلی چیزها حلاله ولی ادم برا خودش نمیپسنده ولی برا خیلی ها پسندیده است مثل صدقه دادن
شما هم عوض همه این حرفا واقع بین باشید
apadanakamali: این دو روایت ایشون کگه از کتب دست چندمی نیست و از کتب اصلی تشیعه مگه اینکه بخواهی اینو هم انکار کنی
وقتی دست و پا زدنهای شما رو می بینم ، موهان جان یاد خودم میوفتم و پیش خودم میگم یعنی منم اینجوری استدلال میکردم
این کارا قدیمی شده تو سته لایت هاتون هم یک ادن خنثی و بی رگ رو میزارن کنار مجری هی بهش با یک اسم شیعه پسند میگن این اقای شیعه هم مارئو تایید میکنه اون ادم هم میگه بعععععععععععله من شیعه ام اما عاشق عمر رضی اله عنه هستم
روایت امام هیچ مشکلی نداره من روایت اوردم که امام سفارش کرده زنان زناکار را بواسطه صیغه از گناه دور کنید اما نه زن زناکاری که اصرار به گناه خود دارد
امام میخواسته از فحشا جلوگیری کنه
شما یم روایت بیارید که امام مثلا به زاره یا هر کدوم از یاران گفتته باشه متعه ثواب داره پس دخترانتان را به متعه بدهید
این حرفهای احمقانه که اقا ایا خواهرت را متعه میدی از کدام ذهن نا سالمی میگذرد متعه برای جلوگیری از فحشاء است
و خدا را شکر خود شما معاندان روایت اوردید که امام دستور به متعه زنان زناکاری که حاضر به توبه هستند میدهند ....چرا ...غیر از اصلاح فحشایی که بوسیله حکام اهل سنت بوجود امده بود
چرا در شهرهایی که اهل سنت حکمران انها هستند زنان زانیه پرچم می افراشتند و معروفه بودند
همین الان امارات ...بهرین ...تونس ....عمان ....من رفتن شما هم امیدوارم به قصد خیر بروید
در عمان داخل هتل در بولتن به شما زنانی معرفی میشوند که تنهایی شب را با رقص و هم خوابگی اونها بگذرونید ...کاری که حتی در هتل های اروپا نمیشه
مگه حاکمان این کشورها اهل سنت نیستن امارات رو که نگم بهتره و البته دیگر کشورها هم الی ماشاءاله
apadanakamali: من و جناب رستم و خیلیهای دیگه هم حرفمون اینه مگر میشه ائمه اطهار چنین بگن ؟! رستم خان هم هدفش از ارائه این روایات اینه که بگه اینها رو به دروغ برای منفعت خودشون به امامان نسبت دادن تا بدینوسیله متعه رو تو جامعه جا بندازن!
روایات دروغ همه جا هست من قبول دارم از شما هم که تذکر میدی ممنون
شیعه هر حدیث رو ابندا با قران میسنجه بعد میره سراغ سند و عقل و .....ک
ما کتاب مثل حلیه المتقین هم داریم که همه جور حدیث درش هست بیشتر شبیه کشکوله
apadanakamali: دقیقا داره میگه " اگر بخاطر مخالفت با کسی که اونو حرام میدونه متعه کنی"! یعنی بخاطر مخالفت با اونها هم شده این کار رو بکن!
مخالفت با دشمن دین خدا و بدعت گذار یقینا مثل جهاد است کسی که حلال خدا را حرام میکند محارب با خداست
apadanakamali: لطف کن و روایتی که اینو میگه رو بیار ، چون من هر چی سرچ میکنم تا بدونم این چنین روایتی از کدام امام هست نیافتم
ممنون
وجود متعه برای جلوگیری از فحشا است و کسی که ممکنه اسیر گناه ی=بشه
کسی که معتقده اسلام دین کامله باید باور داشته باشه در اسلام بن بست نیست
الان با این وضع ازدواج شانس ازدواج برای بیوه و مطلقه خیلی کمه ...به نظرت این افراد باید چیکار کنن
نگی تقوا که میدونی راه حل نشد
ضمنا نه همه چیز در روایات مستور است نه در ایات
در ازدواج اساس ایجاد خانواده و نسل و ارامش و اکمال طرفین است ولی در متعه با توجه به ایه قران روشی صحیح برای ارضا غریزه جنسی طرفین است البته در چهارچوبی صحیح
لذا این نوع ازدواج قطعا برای کسانی است که نیاز واقعی به تخلیه جنسی دارند تا گرفتار گناه نشوند
پس البته برای سو استفاده حاجی های شکم گنده و هوسرانی انها نیست که حرمسرا باز کنند حتی متعه هم شرایطی دارد
البته استثنا هم وجود دارد
اصول اعتقادی رو رها کردید چسبیدی به اینکه صیغه چرا هست و دختر ۹ ساله رو صیغه کردن
مرد مومن به عمر ابن الخطاب یک مورد که حتی یک دختر سالم و خانواده دار صیغه شده باشه رو نشون بده
صیغه ماله بیوه هاست و مطلقه ها اونهم نه همشون
برو به پدر یک دختر بگو میخوام صیغه کنم ببین چه کتکی نوش میکنی
ولی این مسئله برای خانومهای مطلقه و بیوه که امکان ازدواج ندارن بد و نا هنجار نیست
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ویرایش شده توسط: mohan1978
ارسالها: 1509
#292
Posted: 31 Jul 2013 15:05
عاريت گرفتن زنان جايز است!!!!!!!!!!!!!!
در روايات متعددي كه تشيع آن روايات را به ائمه نسبت مي دهند به كثرت وارد شده است كه عاريت فرج و زنان جايز است و كنيزان را بدون اذن ولي مي توانيد متعه نماييد. در روايات كثيري جواز عاريت زنان بيان شده است كه در اينجا به بخشي از آن روايات اشاره مي شود.
1- از عبدالكريم روايت است كه مي فرمايد از امام جعفر پرسيدم شخصي شرمگاه كنيزش را به اجاره مي دهد آيا آن جايز است ايشان فرمودند آري جايز است[1].
2- از محمد بن مسلم روايت است كه مي فرمايد از امام جعفر پرسيدم آيا جايز است شخصي كنيزان خود را در اختيار ديگران قرار دهد ايشان فرمودند اشكالي ندارد[2].
3- از فضل بن يسار روايت است كه مي فرمايد از امام جعفر پرسيدم اصحاب ما از شما روايت مي كنند كه شما عاريت فرج را جايز مي دانيد ايشان فرمودند آري سپس پرسيدم اگر شخصي كنيز گرانبهاي باكره اي داشته باشد و آن را به اجاره و عاريت دهد و در عقد شرط نمايد كه از فرج او استفاده ننمايد آيا جايز است؟ ايشان فرمودند اشكالي ندارد ولي اگر آن فرد از فرج او استفاده نمايد بايد عشر قيمت او را بپردازد[3].
بگويد كه خريد فروش فرج كنيزان جائز است
[1] بحار الانوار 100/326.
[2] بحار الانوار 100/326.
[3] بحار النوار 100/326.
ویرایش شده توسط: rostam91
ارسالها: 2554
#295
Posted: 31 Jul 2013 19:00
rostam91: جواز متعه با زناني كه شوهر دارند (لا حول و لا قوه الا بالله...)
زنی که عده متعه او تمام نشده ....زنه شوهر دار به حساب میاید
واقعا کدام عقل سلیم این را میپذیرد
در تشیع اصل بر برائت است و اینکه مردم تا وقتی خلاف آن ثابت نشده
در مورد ازدواج هم قول زن که بگوید پاک است یا شوهر ندارد کافی است
این فعل و اعتماد به سخت دیگران در جاهای دیگر هم وجود دارد
ایم کلاک غیر از دروغ و عناد و دشمنی با اهل بیت رسول خدا چیست ؟؟؟
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#296
Posted: 31 Jul 2013 19:05
rostam91: جواز استمتاع از دبر زنان در عقد متعه(لعنت بر لواط کار)
در فقه استمتاع از دبر زن با مجوز خود او مجاز است البته برخی علما مکروه و اندکی هم حرام دانسته اند
البته در شرع اهل تسنن تجاوز به زنان بصورت دسته جمعی در میدان تحریر چه نامیده میشود متعه که ندارید شاید تقواست ؟؟
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#297
Posted: 1 Aug 2013 08:37
kiumarspik: من با صیغه موافقم ولی جالب است که زنها حاضر به گناه زنا هستند ولی راضی به ثواب صیغه نیستند.
این به خاطر سم پاشی های اقایانی است که بزرگشان این بدعت را در دین خدا گذاشت و حالا بدنمایی میکنن
روایت داریم که اگر عمر بدعت در دین نمی آورد هیچ زن و مردی الا شقی زنا نمیکردن
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#298
Posted: 1 Aug 2013 08:47
اشک دختر افغان هنگام ازدواج اجباری+ عکس
به گزارش عصر ایران ؛ گریه یک دختر نوجوان افغان که ناخواسته مجبور است تن به ازدواج بدهد . موهای این دختر را برای شب عروسی حنا می زنند.
با همه این حرفها که میزنند ملاک هر نوع ازدواج بین تشیه رضایت طرفین است وقتی رضایت طرفین بود بقیه اش قابل حله
میگن که من راضی تو راضی ........قاضی
ولی در افغانستان جایی که ادعای ظهور اسلام ناب محمدی میکنن هر روز هها کودک خردسال مجبور به ازدواج دایم با افراد مسن میشوند و اینگونه اشک میریزند
به همه منادیان حرمت صیغه
ایا این کار جنایت اسن یا اینکه دو نفر با رضایت متعه هم دیگر شوند
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#299
Posted: 2 Aug 2013 00:40
rostam91: از عمار بن مروان روايت است كه مي فرمايد به امام جعفر گفتم شخصي نزد زني براي نكاح متعه مي آيد و او مي گويد: من به شرطي با شما متعه مي نمايم كه از فرجم استفاده ننمايي و از محل و مكان ديگر مي تواني تلذذ حاصل نمايي امام جعفر فرمودند آن فرد بايد آن شرط را رعايت نمايد و از مكان قبل- فرج - استفاده ننمايد[1].
[1] فروع كافي 2/48.
استمتاع از دبر زن با رضایت او ایرادی نداره البته برخی علما کراهت شدید قائل هستند
ضمنا عمل لواط مختص به مرد با مرد است نه زن با مرد
اینگونه فرافکنی ها کار به جایی نمیبرد
اسلام و تشیع برای همه لحظات زندگی و همه مشکلات و مثل بقیه تا بن بست میرسه نمیگه تقوا
rostam91: جواز متعه با زناني كه شوهر دارند (لا حول و لا قوه الا بالله...)
متاسفانه برداشت بد شده
درتشیع اصل به صداقت و برائت است لذا در بسیاری از احکام اعتراف شخص کفایت میکند
در ازدواج هم صرف اینکه زن بگوید مشکل شرعی ندارد کافی و احتیاج به تجسس ندارد البته در قران سفارش شده در امور محرمانه مردم تجسس نکنیم
البته هر گاه بدانی که او دروغ گفته لازم است رابطه را قطع کنی
نمیدانم این در کدام ایین پسندیده است که با زنی آشنا میشوی میخواهی رابطه برقرار کنی ازش بپرسی شما پریود هستی و اون بگه نه و بعد شما قبول نکنی و بگی باید خودم امتحان کنم ؟؟؟؟
عقل حکم میکنه که به قول یک انسان مسلمان اکتفاکنی
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#300
Posted: 2 Aug 2013 00:50
asaliiiiiiiiiii: من رابطه نامشروع رو بیشتر ترجیح میدم تا ازدواج موقت
ازدواج موقت به نظر من کلاه گذاشتن سر خودمونه (یه جورایی مبشه جنده محترمانه)
دوست گرامی براتون متشابه شده
من الان فرق صیغه و رابطه نا مشروع رو میگم
۱- در رابطه نامشروع مهم نیست زن باشه دختر باشه شوهر دار باشه زدر عده باشه و ممکنه زنی ک دیروز با یکی بوده امروز هم بیاد با شما باشه ضمنا حقی هم برای زن در نظر گرفته نمیشه
اما
در متعه دختر رو نمیشه بی اجازه پدر متعه کرد و زن باید مشکل شرعی نداشته باشه یعنی از آخرین رابطه اش ۲ ماه گذشته باشه و شوهر نداشته باشه ضمنا برای زن اجرتی در نظر گرفته میشه و بعد از شما هم تا دوماه نمیتونه با کسی دیگه رابطه بر قرار کنه
با توجه به همین موضوع فکر نمیکنی متعه حداقل باعث ضابطه دار شدن ارتباط میشه حداقل همین که هر کار قانون داشته باشه و حتی اون قانون خوب خوب هم نباشه از بی قانونی بهتره
همینکه زن در ارتباط نا مشروع میتونه هر ساعت با یک نفر باشه اما در صیغه باید ۲ ماه نزدیکی نکرده باشه لذا حتما حواس خودش رو در انتخاب جمع میکنه
ببین دوست من این احکام رو من فقط برای کسانی میگم که معتقد هستن اما مشکل دارن اما برای کسی که اعتقاد نداره وجدان خودش رو قاضی کنه کافیه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"