انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 34 از 61:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  60  61  پسین »

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟


مرد

 
بعضی وقتا اتفاقاتی میفته که خیلی جالبه .. یعنی این بشر باید بابت این همه عقلی که داره به خودش بباله

من با دختری ارتباط داشتم و یبار بهش گفتم ما که میخوایم سکس کنیم پس بیا صیغه بخونیم که حداقل شرعی باشه یا گناهی نداشته باشه

گفت: خفشو تو چی در مورد من فکر کردی؟ مگه من صیغه ایم؟
اصلا من کاملا متعجب شدم. رفتار که همون بود. قرار سکس بود. منم که ۱۰۰ یا ۲۰۰ امین نفری بودم که اون قرار بود باهاش سکس کنه (البته به عنوان دوست یا همون دوست پسر. وگرنه شغلش این نبود). پس چه فرقی بین اون با زنی که صیغه میشه هست. تازه اونی که صیغه میشه حداقل براش خدا هم مهمه. پس چرا انقدر صیغه بد جا افتاده؟

خلاصه وقتی کلی باهاش کلنجار رفتم دلیل دیگه ای مزید بر علت برام آورد و گفت:

دوست ندارم احساس طلاق بهم دست بده. اینطوری تو میشی شوهرم و بعد که ما دوستیمون بهم بخوره انگار که من طلاق گرفتم و دوست ندارم اسم مطلقه روم بیاد.
نمیدونم چرا با مخ نرفتم تو دیوار!!؟؟ ولی جداْ این مشکل بزرگیه که در دین بودن و به شیوه دین رفتار کردن شده ننگ و بدی.

یاد کتاب "دنیای قشنگ نو" افتادم که رومانی خیال پردازانه و کمی پیشگویانه بود و زمانی رو نشون میده که دخترهای خوب و نجیب از نظر مردم اونهایی هستن که هر شب یا یکی بخوابن و همیشه خودشونو در اختیار همه بذارن و هیچ وقت ازدواج نکنن و دخترهای مفسده از نظر مردم اونهایی هستن که همیشه با یک مرد بمونن و اگه با اون ازدواج کنن گناهکارن و زشت ترین کاری که یه دختر میتونه انجام بده و نشون دنده میزان فسادشه اینه که بچه دار بشه و به بهش شیر بده
     
  
مرد

 
hotsina: خفشو تو چی در مورد من فکر کردی؟ مگه من صیغه ایم؟
مردم دارن به سمت بی تعهدی میرن

شاید تعهدات اینقدر سخت شده

به هر حال صیغه چهارچوب داره و کسی که نمیخواد چهارچوب رو رعایت کنه از ش فراریه

قشنگ گفتی دمت گرم
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
hydraulic: میگم زن میتونه قبل از ازدواج این شرط رو مال خودش کنه
خوب یک مدرک بیار منم باور کنم

من تا جایی که میدونم حق طلاق شرعا با مرده غیر از مواردی که در عقد تامه قید شده و این حق الهی است و نمیشه نقض کردش

یکراه داره اونهم وکالته طلاق خلع است که زن در قبال بخشش همه حقوق یا مالی اضافه بر اون طلاق میگیره

از ویکی برات میگم

حداقل شاید زور نگی چون شما الان دایم میگی چون شما داری میگی درسته ؟؟؟

شروط ضمن عقد ازدواج
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به: ناوبری، جستجو

شروط ضمن عقد ازدواج تعهداتی است که در حین ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد قرارداد ازدواج آن‌ها می‌شود. این شروط را می‌توان در سند رسمی ازدواج ذکر کرده و با امضای دو طرف رسمیت داد. این شروط در قانون ذکر نشده‌اند و به انتخاب طرفین چه در هنگام ازدواج و چه پس از آن انتخاب می‌شوند.[۱]

بر اساس فقه اسلامی و قانون مدنی ایران، ازدواج قراردادی است که در آن حقوق و تکالیف متفاوتی به زن و مرد داده می‌شود. با امضای سند ازدواج، زن برخی از حقوق مدنی و معنوی خود همچون حق سفر، داشتن شغل، انتخاب محل زندگی و مسکن، ولایت بر فرزندان و جدایی از همسر (طلاق) را از دست می‌دهد و حقوق مادی همچون مهریه و نفقه را به دست می‌آورد.[۱] معمولاً از شروط ضمن عقد برای تغییر این آثار حقوقی ازدواج استفاده می‌شود. برای مثال شوهر متعهد می‌شود که جلوی سفر یا شغل زن را نگیرد یا به او برای طلاق وکالت می‌دهد. این‌گونه شروط در صورتی که مغایر با قوانین تفسیری مخالف باشند بر قانون برتری دارند و در صورت بروز اختلاف باید به شرط ضمن عقد عمل شود نه قانون، اما اگر خلاف قوانین امری باشند اعتباری ندارند.[۲]

نمونه‌هایی از شرط ضمن عقد

مثال‌هایی از مهمترین شروط ضمن عقد که در بسیاری از ازدواج‌ها کاربرد دارند چنین است[۱]:

زوج به زوجه وکالت بلاعزل با حق توکیل به غیر می‌دهد تا زوجه در هر زمانی که بخواهد از جانب زوج اقدام به متارکه کرده و از قید زوجیت خود را رها کند، به هر طریق اعم از بذل مهریه.و....


اخرش رو بخون این همون طلاق خلع است تازه یک عالمه مراحل داره

فقط فرق وکالت اینه که در طلاق خلع مرد باید اجازه بده و اینجا خوده زن وکالت داره اما به هر حال باید از حقوقش بگذره

شروط باطل

شروط باطل که مبطل ازدواج نیست

این شروط در مادهٔ ۲۳۲ قانون مدنی به طور کلی به سه دستهٔ غیر مقدور، بی‌فایده و نامشروع تقسیم شده‌اند:[۱۱]

شرط غیرمقدور: شرطی که انجام آن در توان افراد متعارف نباشد. مثلاً شرط شود که زن یا شوهر در سه روز زبان تایلندی را به دیگری بیاموزاند یا مرده‌ای را زنده کند.
شرط بی‌فایده: شرطی که در انجام آن هیچ منفعت عقلائی متصور نباشد. تشخیص منفعت هم با عرف است. مثل اینکه شرط شود زن یا شوهر مسافتی را با شتر بپیماید.
شرط نامشروع: شرطی که مخالف قوانین امری باشد. قوانین امری مربوط به نظم و مصلحت عمومی می‌شود و برخلاف قوانین تفسیری افراد نمی‌توانند علیه آن‌ها توافق کنند. به طور کلی بیشتر قوانین مربوط به ازدواج در زمرهٔ قوانین امری است. از نمونه‌های این شروط می‌توان به این موارد اشاره کرد:
شرط خیار یا شرطی که حق فسخ نکاح را به یکی از دو طرف بدهد.
شرط شود که مرد حق طلاق نداشته باشد
شرط شود که ریاست خانواده با زن باشد.
شرط شود که مرد حق ولایت و حضانت فرزندان خود را نداشته باشد.
شرط شود که زن حق نفقه نداشته باشد.
شرط شود که مرد حق ندارد به رابطه خود با همسر قبلیش ادامه بدهد.
شرط شود که زن در کارها و روابط خود کاملاً آزاد باشد.

در فقه شیعه به مواردی از شروط مخالف شرع نیز اشاره شده، برای مثال روح‌الله خمینی در تحریرالوسیله می‌نویسد: «مثل اینکه زن شرط کند که هر وقت دلش ‍ خواست از منزل بیرون برود و هر جا که خواست برود شوهر مانع او نشود، و یا شرط کند که شوهرش حق همسری دیگرش را ندهد مثلا با او نخوابد.».[۱۲]

بسیاری از فقها شرط به اینکه مرد همسر دیگری نگیرد
را هم از جمله شروط باطل می‌دانند و در واقع آن را مثال اصلی چنین شرطی ذکر کرده‌اند. برای مثال محمدحسن نجفی در شرائع می‌نویسد: «اگر شرط خلاف مشروعی کند. مثلاً بر سر او زن نگیرد یا با کنیزانش آمیزش جنسی نکند، شرط باطل است ولی عقد و مهریه صحیح است.»[۱۳] شهید اول هم در لمعه می‌نویسد: «اگر شرط مخالف شرع شود شرط باطل و عقد و مهریه صحیح است، مانند اینکه شرط کند سرش زن نگیرد».[۱۴] با این همه در مورد بطلان چنین شرطی چه از نظر مذهبی و چه از نظر قانونی تردید و اختلاف نظر است.

اینه هم ثابت میکنه نظر شما کاملا صحیح نیست

هم حقوق زنان رو یاد اوری میکنه که در اسلام غریب به مطلق است دقت کنید غریب به مطلق
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
hydraulic: خوبه خودت داری میگی در اثر فوت این آمار مال فوت و مرگ و میر هست نه میزان تعداد مجردهای مرد و زن
برادر بزرگوارم استدعا میکنم خواهش میکنم درست دقت کن

نوشته


تعداد زنان بیوه 6 برابر مردان بدون همسر
طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران از سرشماری سال 85، تعداد زنان بدون همسر در اثر فوت 6 برابر تعداد مردان بدون همسر در اثر فوت است.

تعداد زنان بدون همسر در اثر فوت یعنی زنانی که که شوهرشون فوت کرده اند و خودشون زنده هستند

شش برابر بیشتر از

تعداد مردان برون همسر در اثر فوت یعنی مردانی که زنشون رو بخاطر مردن از دست داده

یعنی زنان بیوه زنده ۶ برابر مردان زنده بیوه )بدون زن ( هستند

امیدوارم متوجه شده باشی

hydraulic: چه مثال خوبی همین خانوم دستجردی احساساتی شد و جریان ندادن دلار مرجع رو لو داد تو اخبار دیدی که سر ۲روز برشداشتن
عجب مثالی

بجای اینکه بگی شجاعتش رو داشت با مردم صادق باشه میگی احساساتی شد ؟؟؟؟

خیلی مردها با ۵ من ریش و جای مهر برای وزارت اگه احمدی روشون سوار هم میشد چیزی نمیگفتن

hydraulic: بعدشم برو ببین اون افراد در زمان پریودی نمیتونن تصمیمات مهم بگیرن این جزء قانون هاشون هست و فقط به عمور معمولی رسیدگی میکنن چون زنها در اون حالت شرایط روحی و روانی خاصی دارن
داداش مجبور نیستی اینقدر از خودت حرف بزنی

فک میکنی دخترا اگه وقت کنکور پیود بشن نمیرن امتحان بدن یا در زمان امتحانات پریود نمیشن

این هیچ ربطی نداره نمیدونم تو اصلا متاهلی یا نه این یک اتفاق ساده است و تاثیری در عقل و شعور خانمها نداره و همه خانمها در این ایام هم به کاراشون میرسن

توروخدا وقت رو الکی از بین نبر و اطلاعاتی نده که افرادی که مطلع هستن یا در گیر تعجب کنن

hydraulic: حالا اصلا این بحث ها بیفایده باتو فقط یه سوال تو خودت اجازه میدی کسی ناموستو صیغه کنه؟
این سوال برای جوشی کردنه شیعیانه

بارها پاسخ دادم

من خودم همسر خوبی دارم و نیازی ندارم به صیغه کردن و یا ازدواج مجدد

خواهرانم هم در نوجوانی ازدواج کردن و همسر دارند و حتی اگر طلاق بگیرن باز هم موقعیت ازدواج دارن و البته ازدواج اولویت داره

اما برفرض که اتفاقی بیفته با توجه به خواهران خوب و مومنی که دارم

من اینقدر یه شعور خواهرام اعتماد دارم که اگر روزی طلاق گرفتن و نتونستن ازدواج دایم کنن بتونن با عقل و تعقل و شناخت کسی رو برای خودشون انتخاب کنن و ازدواج موقت کنن

البته گفتی حرفهای بیهوده

دوستان که اینها رو بخونن متوجه میشن حرف بیهوده و بی سند چیه

در پایان باز هم میگم خیلی از چیزها در اسلام خوبه و ثواب داره اما قرار نیست همه اونها رو انجام بدن

مثل صدقه ثواب داره ولی کی جرات داره بره به یک ادم متوسط و غیر مستمند صدقه بده

همونطور که اینجا ادم با شعور متوجه میشه باید به کی کمک کنه در مورد صیغه هم باید بفهمه کجا حرفش رو میزنه

صیغه یک راه حا اضطراری است برای موارد خاص که افراد رو از گناه کردن باز میدارد
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: فک میکنی دخترا اگه وقت کنکور پیود بشن نمیرن امتحان بدن یا در زمان امتحانات پریود نمیشن

این هیچ ربطی نداره نمیدونم تو اصلا متاهلی یا نه این یک اتفاق ساده است و تاثیری در عقل و شعور خانمها نداره و همه خانمها در این ایام هم به کاراشون میرسن
تمامی دختران کنکوری نه تنها موقع کنکور بلکه از چند ماه قبلش قرص بارداری میخورن تا روزهای امتحان مخصوصا روز کنکور پریود نشن و به اصطلاح پریودشون رو تنظیم میکنن
پریود شدن خانومها شاید برای شما یه اتفاق ساده باشه و برای اونها امری عادی چون براشون عدت شده ولی این دوران توام با درد و خونریزی زیاد برای خانومهاست و تو این مدت اونها بی حوصله ، کسل و بواسطه خونی که ازشون میره ضعیف هستن از لحاظ رفتاری ، رفتارهای زمانهای معمول رو ندارن اینو شما میتونی خودت از همسرت بپرسی و عجیبه تا حالا بهش نرسیدی mohan1978: این سوال برای جوشی کردنه شیعیانه

بارها پاسخ دادم

من خودم همسر خوبی دارم و نیازی ندارم به صیغه کردن و یا ازدواج مجدد

خواهرانم هم در نوجوانی ازدواج کردن و همسر دارند و حتی اگر طلاق بگیرن باز هم موقعیت ازدواج دارن و البته ازدواج اولویت داره
منم قبلا همین فکرو میکردم ولی این سوال در اصل برای اینه که اونچه برای خودت میپسندی برای دیگران بپسند
شاید کسی خودشو از لحاظ رفاه در درجه بالا یا پایین تری از دیگران ببینه ولی هر کسی فکر میکنه از لحاظ فرهنگی بهتر از دیگرانه ، ولی اونچه اهمیت داره اینه که خداوند برای هر کسی "کفو" یا در شان و اندازه اون آفریده
اینکه شما میگی خواهرانت اگه طلاق بگیرن باز هم موقعیت ازدواج دارن رو نفهمیدم مگه در صورت طلاق اونها بیوه و مطلقه حساب نمشن؟شما صیغه رو برای بیوه ها و مطلقه ها تجویز میکنی و تنها برای اونها مناسب میدونی خوب چه تضمینی وجود داره که خواهرتون در صورت طلاق بلافاصله بعد از عده با ازدواج دائم کنه و تا موقعی که ازدواج دائم نکرده تکلیفش چیه؟
البته منظور تنها شما نیستی بلکه دختر آخوند محلتون یا دیگر روحانیون هم همینطوره ، چرا اونها صیغه نمیشن
چرا ما این همه روایت از ائمه داریم ولی به تعداد انگشتان یه دست روایت نداریم که دختران و زنان بیوه اهل بیت صیغه کسی شده باشن؟ شما سراغ دارین لطف کنین و یکی دوتاش رو برای نمونه با ذکر سند بیار
mohan1978: همونطور که اینجا ادم با شعور متوجه میشه باید به کی کمک کنه در مورد صیغه هم باید بفهمه کجا حرفش رو میزنه

صیغه یک راه حا اضطراری است برای موارد خاص که افراد رو از گناه کردن باز میدارد
یک را حل اظطراری!
این روایاتی که میارم کجاش معنی اظطرار میده :
اسماعیل جعفى گوید: «امام صادق علیه السلام فرمود: اى اسماعیل! امسال متعه کرده‏اى؟ گفتم:
آرى. حضرت فرمود: منظورم متعه حج نیست. گفتم: پس منظور شما چیست؟ حضرت فرمود: متعه زنان. گفتم: با دخترى بربرى‏ «1». حضرت فرمود: آرى. براى من نقل کردند: اى اسماعیل! هر چه را یافتى متعه کن گرچه زنى سندى‏ «2» باشد.
(1). بربر قومى در مغرب افریقیا است. اطلاقات دیگر نیز دارد.
(2). سند شهرهایى در هند و یا نهرى است در هند و سندیّه زن منسوب به آنجا را گویند.
منابع فقه شیعه (ترجمه جامع أحادیث الشیعة)، ج‏26، ص: 95
امام صادق علیه السلام فرمود: «من براى مرد دوست مى‏دارم که از دنیا بیرون نرود تا اینکه گرچه یک بار هم که شده متعه کند و نماز جمعه را به جماعت بخواند ...»
امام صادق علیه السلام فرمود: «براى مرد مستحب است که ازدواج موقّت کند و من براى مردى از شما دوست ندارم که از دنیا برود مگر آنکه گرچه یک بار هم که شده متعه کند.»
محمّد بن مسلم گوید: «امام صادق علیه السلام به من فرمود: متعه کرده‏اى؟ گفتم: نه. حضرت فرمود: از دنیا بیرون نرو مگر اینکه سنت را زنده بدارى.»
شاید برای برخی امر هنوز هم مشتبه نشده است و با خود بگویند ما با ازدواج دائم رضای الهی را کسب می نماییم و نیازی به متعه نداریم ( البته این فرض با وجود ذکر مسائل بالا محال است) که لازم است این روایت زیبا را مشاهده نمایند:
منابع فقه شیعه (ترجمه جامع أحادیث الشیعة)، ج‏26، ص: 95
اسماعیل بن فضل هاشمى گوید: «امام صادق علیه السلام به من فرمود: از آن زمان که از خانواده‏ات بیرون آمده‏اى متعه کرده‏اى؟ گفتم: به دلیل زنان بسیارى که با من هستند (و مى‏توانم با آنان مباشرت جنسى کنم) خداوند مرا از متعه بى نیاز ساخته است. حضرت فرمود: گرچه از متعه بى‏نیازى ولى من دوست دارم که سنت رسول خدا صلى الله علیه و آله را زنده کنى.»
در کتاب‏ من لایحضره الفقیه‏ آمده است: «روایت شده که مومن کامل نمى‏گردد تا آنکه متعه کند.»
خوب جناب موهان خان عزیز با این تفاصیل متعه برای افراد خاصیه یا توصیه شده برای قرب الهی همه انجام بدن؟
     
  
مرد

 
apadanakamali: apadanakamali
من که فکر نمیکونم این بحث بجایی برسه چونmohan1978 فقط حرف خودشو میزنه شایدم در زمان حال زندگی نمیکنه و شایدم تو اجتماع خیلی خوبی زندگی میکنه که همه آدمهاش هیچ مشکلی ندارن
Signature
     
  
مرد

 
hydraulic: من که فکر نمیکونم این بحث بجایی برسه چونmohan1978 فقط حرف خودشو میزنه شایدم در زمان حال زندگی نمیکنه و شایدم تو اجتماع خیلی خوبی زندگی میکنه که همه آدمهاش هیچ مشکلی ندارن
اگه حرف شما رو قبول کنم درست میشه ؟؟؟

شما چرا سر حرف خودتون هستید و عقب نشینی نمیکنید

من حرفم اینه و اگر بهش اشکال دارید بفرماییئ

صیغه از صدر اسلام وجود داشته و ازاده

یک راه حل اضطراری برای کسانی است که نمیتونن ازدواج کنن

کار بسیار خوب و پسندیده ای نیست خیلی ها هم خوششون نمیاد ولی این بد اومدن باعث اون نیست که متعه هم کار بدی باشه

ازدواج حتما در اولویته

کسانی که از متعه سو استفاده میکنن ادمهای مشکل دار هستند

این رابطه برای شیعیان از رابطه نامشروع بهتره

من نه میخوام چیزی رو تحمیل کنم نه میخوام به شما بقولانم

من فقط از متعه به عنوان یک حکم فقه شیعه دفاع کردم

هر کس دوست نداره و یا فبول نداره بهش احترام میزارم و نظرش برام محترم

اما به هیچ کس اجازه نمیدم بگه متعه بی ناموسیه و یا از این نوع بی احترامی ها

حالا هر جای حرفم بی حسابه شما بفرمایید من نامردم اگر قبول نکنم
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
apadanakamali: تمامی دختران کنکوری نه تنها موقع کنکور بلکه از چند ماه قبلش قرص بارداری میخورن تا روزهای امتحان مخصوصا روز کنکور پریود نشن و به اصطلاح پریودشون رو تنظیم میکنن
واقعا عجیبه

پریود در هر کسی یک فرمه برخی شدید برخی ضعیف ولی به ندرت خانمها رو از کارایی میاندازد

شما که افغانستان و افغانی و قانونا تو کنکور ایران نمیتونی امتحان بدی از چیه کنکور مطلع هستی بعدشن بخورن یا نخورن بعضبی ها تو مسافرت و ماه رمضون هم قرص میخورن بخاطر دردسری که پریودی داره ولی این نقصان در خانومها نیست

apadanakamali: منم قبلا همین فکرو میکردم ولی این سوال در اصل برای اینه که اونچه برای خودت میپسندی برای دیگران بپسند
همه جوابها رو دادم بهتون

شما صدقه رو برای فقیر میپسندی و بهش میدی ولی ایا میپسندی کسی بهت صدقه بده

محترم .....و عزیز...متعه هم برای کسی است که بهش احتیاج داره و این سوال شما مع الفارغ است

apadanakamali: البته منظور تنها شما نیستی بلکه دختر آخوند محلتون یا دیگر روحانیون هم همینطوره ، چرا اونها صیغه نمیشن
نماز شب هم خیلی ثواب داره ولی کسی رو مجبور به همچین کاری میکنن

متعه هم ازاده هر کس دوست داره انجام بده

شاید خانمی دوست داشته باشه بهد طلاق ۵ سال تنها باشه یعنی چی که شما تضمین میخوای که بعد عده بره خونه شوهر بعدی

apadanakamali: اینکه شما میگی خواهرانت اگه طلاق بگیرن باز هم موقعیت ازدواج دارن رو نفهمیدم مگه در صورت طلاق اونها بیوه و مطلقه حساب نمشن؟شما صیغه رو برای بیوه ها و مطلقه ها تجویز میکنی و تنها برای اونها مناسب میدونی خوب چه تضمینی وجود داره که خواهرتون در صورت طلاق بلافاصله بعد از عده با ازدواج دائم کنه و تا موقعی که ازدواج دائم نکرده تکلیفش چیه؟
من واقعا این حرفهای شنما رو نمیفهمم

مگه هر بیوه ای باید متعه بشه مگه برا این کارا تضمین لازمه شما نمیدونم دنباله چی هستی

تکلیف هر کس با خودشه شاید اصلا دلش بخواد تنها بمونه منتها اگر نخواد متعه هم براش ازاده و مثل مذهب شما بن بست نداره که زن مطلقه یا باید ازدواج دائم کنه اونهم قاعدتا زن دوم و سوم بشه یا تقوا پیشه کنه

حکم متعه مثل خیلی از احکام ازاده اجباری براش نیست و هر کس دلش بخواد میتونه این کارو بکنه

لابد شما تضمین میخوای زنی که عده اش تموم شد همون شب همسر داشته باشه خودتون به این حرفتون فکر کنید خودتون به استدلالهاتون فکر کنید

apadanakamali: مام صادق علیه السلام فرمود: «براى مرد مستحب است که ازدواج موقّت کند و من براى مردى از شما دوست ندارم که از دنیا برود مگر آنکه گرچه یک بار هم که شده متعه کند.»
دقیقا همه مربوط به نیاز است

اولا مستحبه مثل نماز شب امامان برای نماز شب هم خیلی سفارش کردن ولی به این معنی نیست که واجبه

خودت هم میگی مستحب

حالا برفرض این اقا میلش نباشه به صرف فرموده امام باید به زور بره صیغه کنه

همه بحث ها در مورد ثواب بخاطر از بین بردن تابو متعه بین مردمه و ترویج این کار

apadanakamali: خوب جناب موهان خان عزیز با این تفاصیل متعه برای افراد خاصیه یا توصیه شده برای قرب الهی همه انجام بدن؟
در هیچ موردی اجبار به این کار نشده

برداشت در مورد صحت روایت با مجتهد و عالم است و در هیچ رساله و دستوری اجبار به متعه نشده

خیلی از امور سنت است اما وجوبی بر رعایت و انجام ان نیست

شما چی رو میخواهید ثابت کنید

وقتی متعه امری ازاده کاسه داغ تر از اش شده اید مردم خودشون معقول هستند و عقل دارند و انتخاب میکنند

بحث من اینه که در شیعه بن بستی برای روابط مشرو.ع وجود نداره

در اهل سنت است که بعد بیوه شدن یا باید ازدواج دائم بکنن و احتمال زیاد زن دوم و سوم بشن و زندگی یک بیچاره دیگه رو به اشوب بکشونن یا تا اخر عمر تقوا پیشه کنن

باز هم میگم در مورد خیلی امور دیگه ثواب های زیاد ذکر شده اما اجباری در اونها نیست و هر کس با عقل و تدبیر خودش اونها رو انجام میده مثل همین متعه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
اهل سنت صیغه رو حرام میدونند

این اعتقاد بواسطه بدعت عر در دین بوجود اومد بدعتی که نمیدونست دین رو به بن بست میکشونه در رابطه با مسائل جنس

اونها میگن یبا ازدواج دایم یا رعایت تقوا و حد وسط هم نداره یعنی اگر کسی نتونست ازدواج دایم کنه باید بره سر سجاده و دست به اسمون دراز کنه که خدایا عرایض من بالا نزنه و آمپر نچسبونم

حالا این پسرانی که در ۱۵ سالگی به بلوغ میرسن تا حدود۳۰ سالگی که سن ازدواج شده تازه را برخی لابد تقوا میکنن

دوروبر خود ارضائی و دختر همسایه و و پسر و این حرفها هم نمیرن

و باز خیل خانومهایی که شش برابر مردان بیشتر بیوه میشن بر اثر فوت همسر و یا مطلقه ها هم اینه که یا برن زن دوم و سوم و چهارم یک نفر بشن و فاتحه روح و ازادی و حقوق زن بنده خدا رو بخونن یا باز اونها هم تقوا رو رعایت کنن

در راستای این بن بست به اتفاقات و اعتقادات جالبی میرسیم

جهاد جنسی

علمای سنی فتوا دادند که زنان مجرد یا متاهل اجازه دارند یک هفته خودشون رو در اختیار مجاهدین ؟ سوریه قرار بدن و در ازای این کار برای اون زنها و شوهرانشون ثواب جهاد ثبت میشه

در این راستا یک مرد عرب فرداس ازدواجش همسر تازه اش رو یک هفته تقدیم به مجاهدین کرد تا در این ثواب بهره مند شوند

شنیدم برخی افراد صیغه رو که دارای چهارچوب و قانون شرعی است متشابه به دست درازی به ناموس مردم دونسته بودند

و همچنین گفتن علمای شیعه و مجتهدین بر جان مردم ولایت دارن

الا نمیدونم اسم این فتوا رو چی بگذارم فتوایی که بسیار گسترده داره اجرا میشه


اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند.

نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.
این نوزادان که حاصل ازدواج‌های زنان فریب‌خورده با تروریست‌های سوریه هستند اصلاً مشخص نیست متعلق به چه کسی است چون این زنان که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند روزانه توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند و موازین شرع را رعایت نمی‌کنند و فقط برای هوس‌رانی تروریست‌ها آماده هر کاری هستند و خودشان را با کمترین بها در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند.
این نوزادها که حاصل ازدواج‌های زنان بی‌بند و بار و و مردان شهوت‌ران هستند پس از چند روز که شکل گرفته‌اند سقط می‌شوند و همچون تکه‌گوشتی در خرابه‌های سوریه رها می‌شوند تا غذای حیوانات درنده شوند.
بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر منتشرشده هر روز در نقاط مختلف سوریه که تحت سلطه تروریست‌هاست نوزادهایی بسیار کوچک رها شده‌اند که این صحنه‌ها بسیار تکان‌دهنده است اما تروریست‌ها هیچ توجهی به این مسائل ندارند و همچنان به شهوت‌رانی خود ادامه می‌دهند.
گزارش‌های منتشرشده از سوی حامیان حقوق بشر در سوریه در شبکه‌های اجتماعی، آن قدر این مسائل را هولناک گزارش داده‌اند که نمی‌توان آنها را وصف کرد.


رکورد دار در زنان شرکت کننده در جهاد جنسی


برخی تروریست‌های سوریه که هیچ محدوده و قانونی را برای خود قائل نیستند وقتی متوجه حامله‌بودن زنی که به همبستری آنها درآمده است، می‌شوند به طریقی ضد بشری جنین شکل‌گرفته را از رحم زن خارج می‌کنند و سر می‌بُرند که تصاویر این اقدامات ضد انسانی آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و قابل مشاهده است.



زمان انتشار خبر: سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
گزارش یک خبرنگار امریکایی از جهاد جنسی در سوریه
.. گفت همه کسانی که اینجا هستند، برای مبارزه به اینجا آمده اند و مبارزه هم شکل های مختلفی دارد. یکی با سلاح، زمانی با پول، زمانی با زبان و کسانی هم با جهاد نکاح..


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ریم حداد، خبرنگار امریکایی نشریه کانترپانچ، با سفر به سوریه و حضور در مناطق تحت اشغال شورشیان و تروریست های بین المللی، گزارش هایی مستند به فیلم و تصویر تهیه کرده که نخستین آنها، مصاحبه با زنی است که قربانی جهاد نکاح دست پرورده های صهیونیزم شده است.

در این گزارش که با عنوان "جهاد جنسی در عین ترما؛ س.ک.س و انقلاب سوریه" منتشر شده، خبرنگار با کمترین توضیح و اظهارنظر شخصی، به ذکر گفته های زن مصاحبه شونده پرداخته است.

" زمان زیادی طول کشید تا او تصمیم به مصاحبه بگیرد و زمانی هم که مصاحبه را پذیرفت، شرط گذاشت که این کار باید در مکانی عمومی انجام شود تا او را متهم نکنند.

یک کت بلند و یک روسری بزرگ، تمام بدن او را پوشش داده بود و تنها صورت و چشمانش پیدا بود، تا زمانی که زبان باز کرد و داستانش را گفت.

"لنا" اسم واقعی او نیست، ولی برای این گزارش او این نام را انتخاب کرد. لینا 38 ساله، طلاق گرفته و مادر سه فرزند، با کمک هزینه مختصر خانواده اش زندگی و کار می کرد، تا این که پس از بحران سوریه، با پیشنهاد ازدواج یکی از مردان مطرح در میان مخالفان دولت مواجه شد. او پیشنهاد را قبول کرد و امیدوار بود که این ازدواج، منجر به بهبود شرایط زندگی اش شود.

پس از یک ماه دوران نامزدی، او خانه پدر و مادرش را ترک کرد و مجبور شد همراه شوهرش به شهرک "عین ترما" واقع در شرق دمشق که شورشیان بر آن تسلط دارند، برود.
"احساس می کردم که وارد شهر ارواح شده ام. آب و برقی درکار نبود و همه ساختمان ها مخروبه بودند. تمام آثار مالکیت خصوصی یا عمومی نابود شده بود. ولی من زمانی شوکه شدم که مردانی را می دیدم که ظاهر و گفتارشان نشان می داد سوریه ای نیستند و حتی با خودشان نیز بیگانه اند. تنها نقطه اشتراک آنها حمل چاقو، دستبند و انواع سلاح ها بود. در میان آنها فقط لباس های افغانی را که کلاه های خاص به سر داشتند تشخیص دادم.
گاهی نیز اتومبیل هایی بدون پلاک، کثیف و فرسوده که بیشتر آنها پیش از این متعلق به سازمان های دولتی بودند و یک آمبولانس تردد می کردند و واضح بود که متعلق به خودشان نیست و همه آنها سرقت شده اند.

بدتر از این ها، نگاه های خیره آنها بود، به طوری که احساس می کردم لباس شنا به تن دارم.

لنا توضیح می دهد که همواره اسلام و باورهای دینی را کمکی برای خود در مواقع حساس می دانسته، اما رفتار و صحبت های شوهرش باعث شد احساس کند که باورهای او با دیدگاه شوهرش تفاوت زیادی دارد و دینی که از شوهرش می شود، با آنچه که اغلب مردم سوریه باور دارند متفاوت است. او باورهای شوهرش را تاریک و دلگیر، بیگانه با اعتقادات مردم و عجیب و غریب و منحرف می بیند.
شورشیان سوریه


"شوهرم گفت همه کسانی که اینجا هستند، برای جهاد و مبارزه به اینجا آمده اند و مبارزه هم شکل های مختلفی دارد. یکی با سلاح، زمانی با پول، زمانی با زبان و زمانی هم اگر لازم باشد با جهاد نکاح."

"او توضیح داد که جهاد نکاح، مخصوص زنانی است که از شوهرانشان جدا می شوند و یا آنها را در درگیری از دست می دهند. در جهاد نکاح، یک مرد می تواند به طور همزمان چهار زن را در اختیار بگیرد و در مدت زمانی کوتاه، آنها را طلاق داده و زنان دیگری را انتخاب کند. زنان هم می توانند بلافاصله با مرد دیگری ازدواج کنند و این چرخه همینطور ادامه می یابد."

لنا پس از شنیدن این توضیحات، از شوهرش درباره "عده" می پرسد. "عده" یک دوره حدود چهارماهه است که زن بیوه و یا طلاق گرفته، پیش از ازدواج با مرد دیگری تامل می کند تا احتمال بارداری مشخص شود.

شوهر لنا پس از شنیدن سوال همسرش، با تمسخر پاسخ می دهد که "مفتی ها جواب این را هم می دهند".

برای لنا روشن بود که این موضوع، مردان را از هرگونه تعهد و مسئولیت مالی در قبال همسرانشان رها می کند، در حالی که آنها به بهانه داشتن همسرانشان مقادیر زیادی شکر، روغن، برنج و سایر اقلام غذایی و بسته بندی های ترکیه ای دریافت می کردند.

لنا از خودش می پرسد که اگر این جاد نکاح، موضوعی اسلامی و تا این اندازه مهم بوده، چرا یکدفعه و به طور ناگهانی و آنهم در این شرایط بحرانی سوریه رایج شده است؟

در مورد شهرک عین ترما، لنا قادر به توجیه خودش بود؛ ساکنان این منطقه، همه متعلق به گروه های مسلح مخالف دولت هستند و حفظ تراکم جمعیت، برای آنها بسیار ضروری است. پس هراس از کاهش جمعیت باعث شده که "فقط در زمان های بحرانی" خدمات جنسی رایگان، مشروع شود. پس این یکی از روش های است که به حفظ جمعیت در داخل منطقه کمک می کند.

نظریه لنا در مورد این انگیزه، فقط یک ماه دوام آورد. چراکه در آن زمان شوهرش تصمیم گرفت به "تعهدات خود" در قبال "جهاد نکاح" عمل کند.
او می خواست زن جوانی را که به تازگی بیوه شده به عنوان همسر جدید برگزیند.

"او به راحتی در مقابل من با تلفن با این زن صحبت می کرد و بارها شرط خود را به او یادآور می شد؛ تو باید تحمل و توانایی هایت را ثابت کنی، نه تنها در میدان جنگ، بلکه در بستر!"

به مرور زمان لنا دریافت که آنچه به نام "انقلاب" در سوریه تبلیغ می شود، به جای آنکه بر خواسته های مدنی و مشروع استوار باشد، روی چرخ نیازهای جنسی و تمایلات مادی حرکت می کند.

با گذشت زمان، زندگی او غیر قابل تحمل شد و علت آن، تعریف های جدید شوهرش از اسلام بود. تعاریفی که برای لنا مشخص بود که با بنیادی ترین اعتقادات انسانی اسلام هم تعارض دارند.

"یک بار گفت سیگار کشیدن حرام و گناه است، اما من دیده بودم که او چطور در آستانه ربودن جوانی بود که زمانی سرباز ارتش سوریه بود اما شانس به داد آن سرباز رسید و فرار کرد. پرسیدم: چگونه می شود سیگار کشیدن گناه باشد ولی کشتن یک سرباز بدون هیچ دلیلی فقط به خاطر اینکه او در ارتش خدمت کرده است حلال باشد؟
او با عصبانیت پاسخ داد: "هر عضو و عنصری از ارتش سوریه و دولت، گناهکار است"
جهاد جنسی در سوریه
لنا دو ماه بعد طلاق گرفت، اما ازدواج با این مرد را، بزرگترین زخم زندگی اش می داند، زیرا او و همقطارانش، ایمان لنا و مردم سوریه و حتی اسلام را نابود می کنند.

"اگرچه آنها فقط یک اقلیت کوچک هستند که در تماس با جنگجویانی که از خارج آمده اند، این تفکر را پیدا کرده اند، اما از بخت بد، یکی از آنها همسر من شد"

ریم حداد، خبرنگار امریکایی این گزارش، مطالبی نیز درباره علت خصومت شورشیان و تروریست ها با حزب الله نوشته که در این سایت منتشر خواهد شد.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
فضیلت متعه نزد تشیع

متعه نزد شيعه (والعياذ بالله) فضيلت بزرگي دارد، در كتاب منهج الصادقين آمده كه امام صادق فرمود: متعه دين من و دين نياكان من است، هركس متعه كند بر دين ما عمل نموده و هركس انكارش كند، دين ما را انكار كرده، بلكه به ديني غير از دين ما گرويده، فرزند متعه از فرزند همسر دايمي بهتر است و منكر متعه كافر و مرتد است»
( ملا فتح الله كاشاني، منهج الصادقين ص 356).
قمي از عبدالله بن سنان نقل كرده كه ابوعبدالله فرمود: «الله تبارك و تعالي بر شيعة ما هر نوشيدني مست‌كننده‌اي را حرام نموده و بجايش به آن‌ها متعه داده است.
( قمي،‌ من لايحضره الفقيه ص 330.).

شيعيان براي متعه عدد معيني را شرط نكرده‌اند، زُراره گويد: «از ابوعبدالله پرسيده شد آيا متعه با بيش از چهار زن (همزمان) جايز است؟‌وي فرمود: با هزار زن متعه كن، آن‌ها اجاره‌اند». محمد بن مسلم گويد: ابوجعفر در بارة متعه فرمود: «متعه بر چهار زن محصور نيست، زيرا (زن صيغه‌اي) نه طلاقي دراد و نه ميراثي، بلكه او (زن) اجاره است».
( فروع كافي 2/43 ، والتهذيب 2/188.).

الله مي‌فرمايد: ﴿وَٱلَّذِينَ هُمۡ لِفُرُوجِهِمۡ حَٰفِظُونَ ٥ إِلَّا عَلَىٰٓ أَزۡوَٰجِهِمۡ أَوۡ مَا مَلَكَتۡ أَيۡمَٰنُهُمۡ فَإِنَّهُمۡ غَيۡرُ مَلُومِينَ ٦ فَمَنِ ٱبۡتَغَىٰ وَرَآءَ ذَٰلِكَ فَأُوْلَٰٓئِكَ هُمُ ٱلۡعَادُونَ ٧﴾ [المؤمنون: 5 – 7].
«آنان كه شرمگاه خود را حفظ مي‌كنند مگر بر زنان خود و يا كنيزي كه مالك آنانند اين افراد ملامت نيستند اما هركس علاوه از آن طلب كند، آنان تجاوز كارند».
در اين آيه بيان شده كه همخوابي تنها با همسر و يا كنيز مملوكه جايز است و غير از اين هرچه باشد حرام است و زن متعه شده (صيغه‌اي) اجاره است و همسر نيست نه طلاقي دارد و نه ميراثي،‌ يعني اينكه (والعياذبالله) زني فاحشه و زناكار است.
شيخ عبدالله جبرين مي‌گويد: روافض براي جواز متعه از اين آيه استدلال مي‌كنند كه خداوند مي‌فرمايد: ﴿وَٱلۡمُحۡصَنَٰتُ مِنَ ٱلنِّسَآءِ إِلَّا مَا مَلَكَتۡ أَيۡمَٰنُكُمۡۖ كِتَٰبَ ٱللَّهِ عَلَيۡكُمۡۚ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَآءَ ذَٰلِكُمۡ أَن تَبۡتَغُواْ بِأَمۡوَٰلِكُم مُّحۡصِنِينَ غَيۡرَ مُسَٰفِحِينَۚ فَمَا ٱسۡتَمۡتَعۡتُم بِهِۦ مِنۡهُنَّ فَ‍َٔاتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَة وَلَا جُنَاحَ عَلَيۡكُمۡ فِيمَا تَرَٰضَيۡتُم بِهِۦ مِنۢ بَعۡدِ ٱلۡفَرِيضَةِۚ﴾ [النساء: 24].
«و زنان شوهردار بر شما حرام شده است مگر زناني كه اسير كرده باشيد، براي شما حلال مي‌باشند، فرض گردانیده شده بر شما ، و براي شما ازدواج با زنان ديگري جز اينان حلال گشته است و مي‌توانيد با اموال خود زناني را جويا شويد و با ايشان ازدواج كنيد، پاكدامن و از زنا خويشتن‌دار باشيد پس اگر با زني از زنان ازدواج كرديد و از او كام گرفتيد بايد كه مهريه او را بپردازيد و اين واجبي از واجبات الهي است و بعد از تعيين مهريه گناهي بر شما نيست بر آنچه ميان خود بر آن توافق مي‌نماييد».
پاسخ اين است كه اين آيات همه در بارة نكاح است،‌ از آية ﴿لَا يَحِلُّ لَكُمۡ أَن تَرِثُواْ ٱلنِّسَآءَ كَرۡها﴾ گرفته تا آية ﴿وَإِنۡ أَرَدتُّمُ ٱسۡتِبۡدَالَ زَوۡج مَّكَانَ زَوۡج﴾ و آية ﴿وَلَا تَنكِحُواْ مَا نَكَحَ ءَابَآؤُكُم﴾ و آية ﴿حُرِّمَتۡ عَلَيۡكُمۡ أُمَّهَٰتُكُمۡ﴾ و پس از ذكر محرمات نسبي و سببي فرمود: ﴿وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَآءَ ذَٰلِكُمۡ﴾ يعني ازدواج با بقية زنان جايز است،‌ پس هر گاه آنان را براي استمتاع كه همان مقاربت حلال است، نكاح كرديد، مهريه‌هايي كه برايشان تعيين كرده‌ايد، بپردازيد،‌ و اگر مقداري از مهرية‌ خود را به شما بخشيدند، اشكالي ندارد و مي‌توانيد آن را بپذيريد، جمهور صحابه و ديگران آيه را اينگونه تفسير كرده‌اند»
( دليل تحريم متعه از سنت نبوي،‌ حديث ربيع بن سيره جهني است كه از پدرش روايت مى‌كند كه حضرت پيامبرص فرمود: اى مردم! من به شما اجازه داده بودم كه از زنان استمتاع كنيد،‌ اكنون خداوند آن را تا روز قيامت حرام گردانيده است پس هر كس زن صيغه‌اى دارد،‌ رهايش كند و از آنچه به آنان داده‌ايد چيزى پس نگيريد»‌. مسلم حديث شماره 1406.).

از اين گذشته روافض مقاربت با زن را در دُبُر (راه عقب) نيز جايز مي‌دانند، در كتاب الإستبصار از علي بن حكم آمده كه مي‌گويد: از صفوان شنيدم كه گفت: به رضا گفتم مردي از موالي تو،‌ به من امر كرده تا از تو مسأله‌اي بپرسم،‌ چون خودش از تو بيم دارد و شرم مي‌كند كه بپرسد، فرمود: چه مسأله‌اي؟‌ گفتم: آيا براي مرد جايز است كه از راه عقب با همسرش نزديكي كند؟ فرمود: ‌بلي، اين حق را دارد»ز
( الإستبصار 3/243.).
     
  
صفحه  صفحه 34 از 61:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  60  61  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا ازدواج موقت بهتره یا رابطه ی نا مشروع؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA