انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 19 از 54:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  53  54  پسین »

شیعه مذهب واقعی یا مذهب ایرانی؟


مرد

 
rostam91: من دارم میگم اونها معصوم نیستند و اون آیه که میگی درباره عصمت اهل بیته در مورد همسران پیامبره، نمیدونم چرا زود مطالب یادت میره!
منهم عین حدیث کسا و نقل ها و روایات معتبره از کتب اهل سنت اورده تا بدونی پیامبر فقط ۴ نفر رو اهل بیتش اعلام کرده و بعد از اونها کسانی که از گوشت و پوست و خون انها هستند

در حدیث گفته اهل بین من افراد زیر عبا هستند و همسرش را که انجاست اجازه نمیدهد زیر عبا برود و میگوید اهل بیت من هستند گوشت انها از گوشت من و خونشان از خون من است


حالا عایشه خون و گوشتش چگونه از پیامبر بوده

ضمنا پیامبر با ادمهای معمولی تفاوتهایی داره مثل تعداد زنانش لذا اهل بیت هم در مورد ایسون تفاوت داره

rostam91: من دارم میگم اونها معصوم نیستند و اون آیه که میگی درباره عصمت اهل بیته در مورد همسران پیامبره، نمیدونم چرا زود مطالب یادت میره!
میدونی چیه ، مشکل از اینجاست که شما حتی یک بار هم قرآن رو درست نخوندی ، اینو از مطالبت که در اون اشاره ای به آیات قران نمیشه میشه فهمید و نمیخواهی قبول کنی که تو قرآن آیاتی هست که پیامبر رو مورد باز خواست قرار میده و خداوند از پیامبر میخواد که استغفار کنه! بارها برات این آیات از جمله سوره "عبس" رو آوردم ولی چون پاسخی نداشتی بهش نپرداختی، اما لا اقل نمیبینی که تو تمام دعاهای ائمه یکی از بارزترین قسمتهای دعاشون استغفار و طلب بخشش از خداست ، کسی که معصومه دلیلی برای توبه نداره !
تفسیر و بیان شما اشتباه است چون پیامبر معصومه و اهل بیتش هم معصوم هستند و استغفار خودش نوعی عبادته و آموزشه مثل سوره توحید رو خوندن که با وجود قبول داشتن وحدت خدا بازم میخونیمش

rostam91: ، به سوی تو پوزش می‌طلبم.
علت بر انجام گناه نیست ضمنا دعاهایی مثل کمیل از سوی عل ع به او اموزش داده شد یا دعای دستشیر و مجیر که حضرت به کسی که عاق والدین شده اموزش داد در حالیکه امام عاق نشده بود
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: مگر میشه در یک حدیث نصفش درست باشه و نصفش غلط و نصفش رو قبول کنی و نصفش رد
آره وقتی درآیه قرآن نصفش مربوط به زنان پیامبر و نصف دنبالش مربوط به اونها نیست پس اینم میشه!

mohan1978: به این میگن تعصب و عناد شما میخوای من بخاطر یک حدیثکه شما آوردی

قبول کنم که زهرا از دست علی ناراحت شده و چون هرکس زهرا را بیازارد پیامبر را ازرده علی هم جزو ازار دهندگان زهرا است
من نه یک حدیث بلکه چند حدیث آوردم یکی دیگه مربوط به خواستگاری علی از دختر ابوجهل بود!

mohan1978: اما اگه شما میگی درسته باید همش درست باشه و قبول کنی اختیار بهشت و جهنم دست علی ع است
من نگفتم درسته حرف تو دهن من نزار ، من گفتم علمای شما میگن حدیث درسته ، از نظر اهل سنت تشیع چیزی بنام کتب حدیثی نداره و اونی که میارن از اهل سنت گرفتن! تشیع به روایاتی بدون سند مثل نهج البلاغه و احادیث جعلی استناد داره!

mohan1978: میبینی که تو حرفهای خودت چقدر مغرضانه و متناقض حرف میزنی و انتظار داری هر چی میگی من قبول کنم و در یک حدیث بگم نصفش که به نفع سنی هاست درسته و نصفش که به ضرره سنی هاست درست نیست
چطور پس شما میگید تو این آیه قرآن
وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً ‏
این قسمتشکه میگه:
وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ
مربوط به زنان پیامبره ولی تو قسمت دنباله مربوط به زنانش نیست ؟ پس یا کل آیه مربوط به زنانش هست یا هیچی!

mohan1978: پس دقیقا این دو نفر شامل حدیث هرکس فاطمه را بیازارد پیامبر را ازار داده و ازار دهنده پیامبر ازار دهنده خداست و ازار دهنده خدا مورد لعن خدا و ملائکه است و ما شیعیان هم اونها رو به همین دلیل لعن میکنیم
فقط چسبیدی به روایات و اصلا از قرآن دور دوری!
میخواهی راحت بشی ، میگیم اونها فاطمه رو آزار دادند اما اینها بعد از وفات پیامبره و پیامبری نیست که رنجیده بشه چه اگه اینطور باشه پیامبر تا قیامت باید از کارهای پیروانش ناراحت و رنجیده باشه و این باز مخالف آیه شریفه قرآنه که میگه:
فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ‏( آل عمران ۱۷۰)
‏آنان شادمانند از آنچه خداوند به فضل و كرم خود بديشان داده است ، و خوشحالند به خاطر كساني كه بعد از آنان ماندهاند ( و هنوز در راه خدا ميرزمند و به فوز شهادت نائل نشدهاند و ) بديشان نپيوستهاند . ( شادي و سرور آنان از اين بابت است كه پيروزي يا شهادت در انتظار همكيشان ايشان است و مقامات برجسته آنان را در آن جهان ميبينند ، و ميدانند ) اين كه ترس و هراسي بر ايشان نيست و آنان اندوهگين نخواهند شد . ( چه نه مكروهي بر سر راه آنان در سراي باقي است ، و نه بر كاري كه در سراي فاني كردهاند و دارائي و عزيزاني را كه ترك گفتهاند ، پشيمانند ) .‏

چقدر برات آیه ردیف کنم!

mohan1978: در حدیث گفته اهل بین من افراد زیر عبا هستند و همسرش را که انجاست اجازه نمیدهد زیر عبا برود و میگوید اهل بیت من هستند گوشت انها از گوشت من و خونشان از خون من است
دلیل اینکه در مقابل آیات از احادیث استفاده میکنی و تن به آیات نمیدی چیه؟!
هر چی میگم علی با زنان دیگه پیامبر نامحرم بود باز حرف خودت میزنی که پیامبر نذاشت زنش بره زیر عبا!!!!

mohan1978: حالا عایشه خون و گوشتش چگونه از پیامبر بوده

ضمنا پیامبر با ادمهای معمولی تفاوتهایی داره مثل تعداد زنانش لذا اهل بیت هم در مورد ایسون تفاوت داره
شما اصلا نمیدونی اهل بیت یعنی چی؟
ابراهیم هم دو زن داشت از گوشت و خونش هم نبودند ولی زنش اهل بیتش بود موسی هم زنش از گوشت و خونش نبود ولی از اهل بیتش بود!

mohan1978: استغفار خودش نوعی عبادته و آموزشه مثل سوره توحید رو خوندن که با وجود قبول داشتن وحدت خدا بازم میخونیمش
این حرفها چیه؟
مگه میشه کسی گناهی نداشته باشه باز بگه خدایا منو ببخش و گناهانم رو بیامرز؟ این که میشه مسخره کردن خدا! میخوان عبادت کنن میرن ذکر خدا میگن دیگه طلب بخشش گناه نمیخواد !

mohan1978: علت بر انجام گناه نیست
علت چیه؟ یکی بره پیش رئیسش الکی بگه قربان منو ببخش و هر وقت اونو دید بگه قربان منو ببخش!
اون رئیس نمیگه اینکه کاری نکرده چرا میگه منو ببخش و اگه کار اون هر روز تکرار بشه رئیسه فکر میکنه که دیوانه هستش و میندازتش بیرون!
خودت هم میدونی که کسی الکی طلب توبه نمیکنه و این کار غیر عقلانیه ولی نمی خواهی زیر بار بری چون تو گوشت از بچگی طور دیگه خوندن و بهت گفتن امام معصومه و گناه نمیکنه و هیچوقت دقت به مفهوم دعاها نکردی و بهش دقیق نشدی!
     
  
مرد

 
rostam91: آره وقتی درآیه قرآن نصفش مربوط به زنان پیامبر و نصف دنبالش مربوط به اونها نیست پس اینم میشه!
ما نگفتیم درسته یا غلطه این ایه دو تا مطلب رو داره میگه

اونها دو تا مطلبه و در یک ایه است و چون خدا داره زنان پیامبر رو به حفظ خودشون دلالت میکنه و در ادامه میگه شما زنان خود را حفظ کنید و مراقب باشید زیرا فقط اهل بیت پیامبر ( که مطابق حدیث کسا به روایت سنی و شیعه علی و فاظمه و حسن و حسین هستند )از رجس دور هستند و این رجس ممکنه به شما زنان پیامبر بچسبد


rostam91: من نه یک حدیث بلکه چند حدیث آوردم یکی دیگه مربوط به خواستگاری علی از دختر ابوجهل بود!
فقط متوجه این نیستی که ناراحتی باید واقع شده باشه شما کلا دوتا حدیث مجعول که یکیش رو حتی خودت رد کردی اوردی
در خواستگاری از دختر ابوجهل هم ناراحتی واقع نشده چون علی اون کار رو انجام نداده ولی اولی و دومی حضرت زهرا را ازردند و تا وفاتش از اونها راضی نشد بواسظه همین هم شیعه ازار دهنده زهرا س ملعون میداند

مثلا اگر عمر رفته بود پشت در خومه حضرت زهرا و حضرت زهرا بهش میگفتن عمر برگزد و تهدید نکن و عمر هم میگفت چشم خوب ناراحتی پیش نیومده بود یا به ابوبکر میگفت فدک رو پس بده و او میگفت چشم باز ناراحتی نبود و ما هم ادعا نداشتیم اما این دو ظالم زهرا س و پاره تن رسول خدا را ازار دادند

خوب طبق سند ملعون خدا و ملادکه و شیعیان هستند بسیار هم لعن گفتن بر اونها مجرب است و اثر میکنه ...لامصب



rostam91: مربوط به زنان پیامبره ولی تو قسمت دنباله مربوط به زنانش نیست ؟ پس یا کل آیه مربوط به زنانش هست یا هیچی!
زنان رو به پاکی سفارش میکنه و میگه شما ممکنه گرفتاره رجس بشید چون تنها اهل بیت پیامبر از رجس دورند

ضمنا کجا تا حالا ضمیر کم برای جمع زنان استفاده شده

rostam91: وَيُطَهِّرَكُمْ
این ضمیر هرگز در مورد زنان بکار نمیره و در جمع بستن مردان بکار میره

حالا باز بگو در مورد زنان پیامبر

rostam91: میخواهی راحت بشی ، میگیم اونها فاطمه رو آزار دادند اما اینها بعد از وفات پیامبره و پیامبری نیست که رنجیده بشه چه اگه اینطور باشه پیامبر تا قیامت باید از کارهای پیروانش ناراحت و رنجیده باشه و این باز مخالف آیه شریفه قرآنه که میگه:
پیامبر تا قیامت از کسانی که زهرا را ازرده باشند تاراحت است

جالبه که شما میگی با فوت پیامبر حرفاش هم میمیره مثلا وقتی گفته عزیزترین شما نزد من با تقوی ترین شماست

پس بعد فوتش دیگه با تقوی ترین ها بهترین ها نیستند ....شما اصلا اعتقاد داری پیامبر در اون دنیا و برزخ و قیامت

هم وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟

rostam91: دلیل اینکه در مقابل آیات از احادیث استفاده میکنی و تن به آیات نمیدی چیه؟!
هر چی میگم علی با زنان دیگه پیامبر نامحرم بود باز حرف خودت میزنی که پیامبر نذاشت زنش بره زیر عبا!!!!

قران با روایات تفسیر میشه ...در همون ایه برای چی از یطهرکم استفاده شده در حالیکه اگه منظور زنان باشن با این کلمه جمع بسته نمیشن

ضمنا پیامبر دقیقا مجزا کرده افرادو و با دست نشون داده و اشاره کرده که فقط اینها اهل بیت من هستند و گفته از خون و گوشت من هستند
عایشه کجا از خونه پیامبر است

ضمنا این حرف مسخره رو بزار کنار که نامحرم بودن زیر کسا که حموم نبوده پیامبر زن خودش رو کنارش مینشوند اونطرفش علی مینشست و بقیه هم که محرم بودن دایره مینشستن

این حرف واقعا مسخره است موضوعیت این داستان عبا نبوده چون زیر عبا ۵ نفر که نمیرن تا گرم شن باید ادم عقل کنه و فکر تا معنی و مفهومش رو بفهمه البته شما اهل سنت همیشه پوست و رویه هر جیز رو میفهمید

rostam91: چقدر برات آیه ردیف کنم!
هر چی دوست داری بیار ما هم قبول داریم و استفاده میکنیم

البته این ایه ای که اوردی ربطی نداشت

rostam91: شما اصلا نمیدونی اهل بیت یعنی چی؟
ابراهیم هم دو زن داشت از گوشت و خونش هم نبودند ولی زنش اهل بیتش بود موسی هم زنش از گوشت و خونش نبود ولی از اهل بیتش بود!
تو اصلا معنی کار پیامبر رو نمیفهمی

اهل بیت برای همه زن و بچه های درون خونه اش است

اما پیامبر میخواسته اهل بیتش رو مجزا از زنان و فرزندانش بکنه خیلی چیزها از پیامبر با دیگران فرق داره

rostam91: این حرفها چیه؟
مگه میشه کسی گناهی نداشته باشه باز بگه خدایا منو ببخش و گناهانم رو بیامرز
اولا برای اموزشه مانند دعا هایی که به افراد اموخته شده

دعای یستشیر رو علی ع به کسی اموخت که مورد عاق پدر واقع شده بود ولی دعا از زبان علی ع است اینجا هم شما بیا بگو علی ع عاق پدر بوده که همچین دعایی رو خونده ؟؟؟

شما چقدر میخواید به پوست و رویه هر چیزی بچسبید اندازه یک ادم ۱۰ یا ۱۲ ساله استدلال و فکر رو بکار بگیرید

دوما خود استغفار موضوعیت داره و ثواب داره حتی یک بچه نابالغ هم دعا که بخونه و استغفار کنه یا در سجده استغفار کنه ثواب میبره و بارها پیامبر و امامان گفتن استغفار کنید و خودشون هم عمل میکردن

سوما استغفار برای اینه که نمیتواند کسی شکر نعمات خدا را بجا اورد لذا استغفار میکند از اینکه شکر نعمت نتواند

چهارم : مثلا مجری جلوی دوربین یم سرفه کوچک میکند ایا گناهی کرده که عذر خواهی مینماید ...البته که گناهی نکرده اما محضر مردم را اینقذر بزرگ میدونه و اینقدر براش عظمت داره که از این سرفه هم پوزش میطلبد

البته قاعدتا متوجه اینها نمیشی

rostam91: علت چیه؟ یکی بره پیش رئیسش الکی بگه قربان منو ببخش و هر وقت اونو دید بگه قربان منو ببخش!
من همه دعاها رو خوندم تو بهتره به مفهومش فک کنی

ادعیه توسط ائمه اموزش داده شده ضمنا بازم نمیفهمی رییس با خدا فرق داره

بارها دیدی مجری جلوی دوربین برا هر سرفه کوچک چند بار پوزش میطلبد با اینکه گناهی نکرده
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: اونها دو تا مطلبه و در یک ایه است و چون خدا داره زنان پیامبر رو به حفظ خودشون دلالت میکنه و در ادامه میگه شما زنان خود را حفظ کنید و مراقب باشید زیرا فقط اهل بیت پیامبر ( که مطابق حدیث کسا به روایت سنی و شیعه علی و فاظمه و حسن و حسین هستند )از رجس دور هستند و این رجس ممکنه به شما زنان پیامبر بچسبد
بنازم به تفسیرت!
چند آیه در مورد زنان پیامبر میاد تا اینجا یهو یه گذر نصف آیه ای به دخترو شوهر دخترش میزنه و دوباره تو آیات بعدی میره سراغ زنانش!!!!!!!!!!

mohan1978: در خواستگاری از دختر ابوجهل هم ناراحتی واقع نشده چون علی اون کار رو انجام نداده
ناراحتی درست نشده؟ مثل اینکه میخواهی دوباره روایت رو بزارم!
پیامبر تو مسجد به علی چی میگه؟! میگه "بلند شو یا ابوتراب ! چقدر دلها رو که نیازردی..."
این دلها رو نیازردی مگه معنیش ناراحتی شخص نیست ؟!مگه تو روایت فاطمه دست دوتا بچش رو نمیگیره و میره خونه پدرش؟!
البته این مسلمه که علی نه خواستگاری کرده و نه قصد خواستگاری داشت و فاطمه اینو از مردم شنیده بود و منظور من از نقل حدیث این گفته پیامبر بود که فاطمه پاره تن من است و آزار او آزار من است و اینکه این مطلب رو خطاب به علی گفت نه ابوبکر و عمر!
mohan1978: چون تنها اهل بیت پیامبر از رجس دورند
برای بار چندم بهت میگم که قرآن رو درست معنی کن و اگه بلد نیستی بیخیالش شو ، در این آیه کلماتی مانند "فقط" و "تنها" وجود ندارد! و " انما" یعنی "همانا"!

mohan1978: ضمنا کجا تا حالا ضمیر کم برای جمع زنان استفاده شده
خوب پس در صرف و نحو عربی هم مهارت داری!
تبديل ضميرهاي جمع مؤنّث به جمع مذكّر به خاطر لفظ ( أَهْلَ ) است و ربطی به اهل بینت نداره و اگه ربطش بدی فاطمه از دایره خارج میشه چون مونثه و فقط به علی و پسراش میرسه!

mohan1978: پیامبر تا قیامت از کسانی که زهرا را ازرده باشند تاراحت است
بهت گفتم که اگه پیامبر تا قیامت ناراحته پس الآن در ناراحتی بسر میبره در حالی که قرآن میگه اونها خوشحالن!
مثل اینکه اصلا قرآن رو نخوندی!

mohan1978: جالبه که شما میگی با فوت پیامبر حرفاش هم میمیره مثلا وقتی گفته عزیزترین شما نزد من با تقوی ترین شماست

پس بعد فوتش دیگه با تقوی ترین ها بهترین ها نیستند ....شما اصلا اعتقاد داری پیامبر در اون دنیا و برزخ و قیامت

هم وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟
جناب این نه حرف پیامبر بلکه آیه قرآنه و خداوند میگه بهترین و برترین شما نزد من با تقواترین شماست!(قرآن بخون)
سوره حجرات آیه۱۳:
ا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُم مِّن ذَكَرٍ وَأُنثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوباً وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ ‏
اي مردمان ! ما شما را از مرد و زني ( به نام آدم و حواء ) آفريده‌ايم ، و شما را تيره تيره و قبيله قبيله نموده‌ايم تا همديگر را بشناسيد ( و هر كسي با تفاوت و ويژگي خاص دروني و بيروني از ديگري مشخص شود ، و در پيكره جامعه انساني نقشي جداگانه داشته باشد ) . بي‌گمان گرامي‌ترين شما در نزد خدا متقي‌ترين شما است . خداوند مسلّماً آگاه و باخبر ( از پندار و كردار و گفتار شما ، و از حال همه‌كس و همه چيز ) است

mohan1978: قران با روایات تفسیر میشه ...در همون ایه برای چی از یطهرکم استفاده شده در حالیکه اگه منظور زنان باشن با این کلمه جمع بسته نمیشن
فکر کردی یه مطلب تازه پیدا کردی ، هربار مینویسی گفتم اگه منظور جمع مذکره پس فاطمه جزئ اونها نمیتونه باشه و گفتم که این ضمیر برمیگرده به پیامبر که مذکره ، تو صرف و نحو عربی نیا که حسابی گیر میکنیا!

mohan1978: عایشه کجا از خونه پیامبر است
قبلا گفتم باز هم میگم مادرت هم از گوشت بابات نیست ولی اهل بیتشه زن ابراهیم هم از گوشت و خون ابراهیم نبود ولی اهل بیتش بود!

mohan1978: ضمنا این حرف مسخره رو بزار کنار که نامحرم بودن زیر کسا که حموم نبوده پیامبر زن خودش رو کنارش مینشوند اونطرفش علی مینشست و بقیه هم که محرم بودن دایره مینشستن
عبای پیامبر رو با پتوی چند نفره اشتباه گرفتی یا با سالن پذیرائی که اون اینور مینشست و علی اونور بقیه هم دورش جمع میشدن؟!!@!

mohan1978: اولا برای اموزشه مانند دعا هایی که به افراد اموخته شده
این واقعا جوک بود بقیه رو نمیارم ! و فقط بدرد خودت میخوره!

به هر حال از بازم بهت میگم آیه ۳۳ احزاب درباره زنان پیامبره و اینو بالا بری پایین بیائی خداوند گفته و پیامبر چون در اون زمان دیگه فرزندی نداشت و فاطمه و خانوادش تنها کسانی بودن که براش باقی مونده بودند و به قول خودت از گوشت و خونش بودند رو هم اهل بیتش خواند و این کا رو با گزفتن عباش در اصرافشون نشون داد! و ام سلمه هم گفت میخواد منم بیام که پیامبر گفت "تو بر خیری" یعنی "تو که بر این راه هستی لازم نیست بیائی"
     
  
مرد

 
rostam91: چند آیه در مورد زنان پیامبر میاد تا اینجا یهو یه گذر نصف آیه ای به دخترو شوهر دخترش میزنه و دوباره تو آیات بعدی میره سراغ زنانش
خدا به زنان پیامبر میگه دست و پاتون رو جمع کنید و مثا ادم رفتار کنید چون شما از گناه دور نیستید و تنها کسانی که از گناه دور هستند اهل بیت واقعی پیامبر هستند

rostam91: این گفته پیامبر بود که فاطمه پاره تن من است و آزار او آزار من است و اینکه این مطلب رو خطاب به علی گفت نه ابوبکر و عمر!
حرف پیامبر واسه همه است ضمنا اون روایت اصلا درست نیست خودت ثابت کردی مغایره قرانه و شیعه حدیث مغایره قران رو قبول نداره

rostam91: تبديل ضميرهاي جمع مؤنّث به جمع مذكّر به خاطر لفظ ( أَهْلَ ) است و ربطی به اهل بینت نداره و اگه ربطش بدی فاطمه از دایره خارج میشه چون مونثه و فقط به علی و پسراش میرسه!
واقعا که .......اینهم دلیله دلیل بی مصداق

rostam91: فکر کردی یه مطلب تازه پیدا کردی ، هربار مینویسی گفتم اگه منظور جمع مذکره پس فاطمه جزئ اونها نمیتونه باشه و گفتم که این ضمیر برمیگرده به پیامبر که مذکره ، تو صرف و نحو عربی نیا که حسابی گیر میکنیا!

جناب اقا مطلب مربوط به اهل بیت است و پیامبر یک نفره احتیاج به جمع نداره اهل بیت چون شامل یک زن و چند مرد است از این ضمیر استفاده شده و اگه چند زن و مرد باشن ضمیر فرق خواهذ کرد
اگه ضمیر مربوط به پیامبره تحتیاج به جمع نیست

گفتم این نوع استدلالهای شما نیاز به مصداق از قران داره اگه داری بیار جایی که این اتفاق دوباره افتاده باشه

rostam91: قبلا گفتم باز هم میگم مادرت هم از گوشت بابات نیست ولی اهل بیتشه زن ابراهیم هم از گوشت و خون ابراهیم نبود ولی اهل بیتش بود!
هزار بار بگو ........وقتی حرفت درست نیست میخوای بزور قبول کنم طبق حدیث صحیح از شیعه و سنی پیامبر گفته اهل بیت من اینها هستند که از خون و گوشت من هستند و فقط همین ها که در زیر عبا هستند

حرف پیامبره مال من و تو نیست که بخوایم بزنیم زیرش

rostam91: عبای پیامبر رو با پتوی چند نفره اشتباه گرفتی یا با سالن پذیرائی که اون اینور مینشست و علی اونور بقیه هم دورش جمع میشدن؟!!@!
شما بگو پنج تا ادم چه جوری زیر عبا بودن

از این بهانه بدتر خودشه که بگی چون زیر عبا دیگه جا نبود و ظرفیتش تکمیل شده بود پیامبر اکتفا کرد

rostam91: پیامبر گفت "تو بر خیری" یعنی "تو که بر این راه هستی لازم نیست بیائی"
جالب تر شد که ام سلمه میخواسته بیاد و پیامبر گفته تو بر خیری

پس از این به بعد به هر کی خواستن یک نسبتی رو بدن که بارن به بقیه میدم و به اون نمیخوان بدن بگیم تو بر خیری

مثلا یکی پارسال جایزه گرفنه و امسال میگه بیام جایزه بگیرم ما بهش بگیم تو بر خیری

خوب ادم که مرض نداره بهش میگه تو که پارسال گرفتی یا

پیامبر میگفتن تو هم از اینان هستی نه اینکه بگن تو بر خیری وکاش عایشه بود تا پیامبر بهش میگفت تو بر شری
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
mohan1978: خدا به زنان پیامبر میگه دست و پاتون رو جمع کنید و مثا ادم رفتار کنید چون شما از گناه دور نیستید و تنها کسانی که از گناه دور هستند اهل بیت واقعی پیامبر هستند
تنها تشیع هستش که با اون افکارش فکر میکنه مادرش اهل بیت باباش نیست!

mohan1978: حرف پیامبر واسه همه است ضمنا اون روایت اصلا درست نیست خودت ثابت کردی مغایره قرانه و شیعه حدیث مغایره قران رو قبول نداره
روایات دیگه در کتب ما و شما هم هست و برات خواستگاری از دختر ابوجهل رو آوردم!
در ضمن علی از فوت فاطمه زیاد هم بدش نیومد چون نه به خونخواهی اون برخواست و اعتراض کرد و هم اینکه تو هفتم وفات همسرش رفت و ازدواج کرد!

mohan1978: جناب اقا مطلب مربوط به اهل بیت است و پیامبر یک نفره احتیاج به جمع نداره اهل بیت چون شامل یک زن و چند مرد است از این ضمیر استفاده شده و اگه چند زن و مرد باشن ضمیر فرق خواهذ کرد

صرف و نحوت منو کشته!
به هرحال اینو ادامه نمیدم چون با کسی که کوچکترین آشنائی با صرف و نحو عربی نداره هر چقدر بحث کنی همینه
فقط این جمله رو مدام تکرار میکنم تا شاید گرفتی !
**************
mohan1978: گفتم این نوع استدلالهای شما نیاز به مصداق از قران داره اگه داری بیار جایی که این اتفاق دوباره افتاده باشه
اول یه دلیل روائی
________________________________________
فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ ‏ ‏صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ‏ ‏عَلَى الْمِنْبَرِ فَاسْتَعْذَرَ مِنْ ‏ ‏عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أُبَيٍّ ابْنِ سَلُولَ ‏ ‏قَالَتْ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ‏ ‏صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ‏ ‏وَهُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ يَا مَعْشَرَ الْمُسْلِمِينَ ‏ ‏مَنْ ‏ ‏يَعْذِرُنِي ‏ ‏مِنْ رَجُلٍ قَدْ بَلَغَ أَذَاهُ فِي ((( أَهْلِ بَيْتِي ))) فَوَاللَّهِ مَا عَلِمْتُ عَلَى أَهْلِي إِلَّا خَيْرًا . رواه مسلم -باب التوبه.
در قضیه افک رسول الله بر روی منبر رفت و گفت : ای مسلمین ، چه کسی مرا یاری میدهد و عذر من را میپذیرد در مورد مردی که اهل بیتم را اذیت نموده ، به خدا قسم درمورد اهل بیتم جز خیر چیزی نمیدانم !

اما دلیل قرآنی:
خود این کلمه(اهل البیت)، کلمه‌ای است مذکر، خوب یه این آیه توجه نمائید، در این آیه منظور از اهل بیت، ساره زن ابراهیم است که باز از ضمیر کم استفاده شده است:
قَالُواْ أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللّهِ رَحْمَتُ اللّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ (هود/73) (فرشتگان) گفتند: آيا از كار الله متعجبی؟ رحمت‏ الله و بركتهای او بر شما اهل بیت باد؛ همانا او ستوده‏ شده‌ی گرامی است.
و باز در اینجا منظور از اهل بیت؛ مادر موسی است:
وَحَرَّمْنَا عَلَيْهِ الْمَرَاضِعَ مِن قَبْلُ فَقَالَتْ هَلْ أَدُلُّكُمْ عَلَى أَهْلِ بَيْتٍ يَكْفُلُونَهُ لَكُمْ وَهُمْ لَهُ نَاصِحُونَ (قصص/12) و از پيش شيردهنگان را بر او حرام گردانيده بوديم ، پس (خواهر موسی) گفت آيا شما را به اهل بیتی راهنمايى كنم كه براى شما از وى سرپرستى كنند و خيرخواه او باشند؟
خطاب به او(مادر موسی) از اهل بیت استفاده شده است.
خواستی مصادیق مشابه از قرآن بیارم برات آوردم باشد که دیگه اعتراضی نباشد
mohan1978: حرف پیامبره مال من و تو نیست که بخوایم بزنیم زیرش
******************

mohan1978: شما بگو پنج تا ادم چه جوری زیر عبا بودن

از این بهانه بدتر خودشه که بگی چون زیر عبا دیگه جا نبود و ظرفیتش تکمیل شده بود پیامبر اکتفا کرد
پیامبر با گرفتن دو طرف عباش و باز کردن دستاش اونها رو با عبا احاطه کرد نه اینکه برد زیرش!، این دیگه حرف های بچه گونه و ایراد بچه گونه نمیخواد میتونی عبای آخوند مسجد محلتون رو ببینی ، الحمدالله تو این دوره چیزی که ریخته آخونده!

mohan1978: مثلا یکی پارسال جایزه گرفنه و امسال میگه بیام جایزه بگیرم ما بهش بگیم تو بر خیری

خوب ادم که مرض نداره بهش میگه تو که پارسال گرفتی یا
اینم شد مثال؟! اصلا سرو ته داره مثالت ، اصلا ربطی به این موضوع داره برات مثال زدم که وقتی بابات خانوادش رو به یکی معرفی میکنه لازم نیست که بگه زنم هم با من زندگی میکنه یا اون طرف نمیاد بگه زنت با خودت زندگی میکنه یا نه، چون مشخصه هر زنی با شوهرش و تو خونه شوهرشه ولی در مورد بچه ها مخصوصا اگه بزرگ باشن میپرسن که مثلا دخترت شوهر کرده و با شما زندگی میکنه یا نه؟!

***************
.......................................
[font#DF0101]کل کل ممنوع هست
آتنا
[/font]
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
مرد

 
[quote=rostam91]عجیبه که مامانت اهل بیت بابات نیست! ولی خودت هستی![/quote

ادبت اونقدر نیست که بشه باهات بحث کرد

حرفات نامربوطه

قابل جواب دادن نیست
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
زن

 
rostam91
فکر کنم بهتر از هر کسی می دونید اینجا جای کل کل یا با لحن تمسخر بحث کردن نیست.
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

 
mohan1978: ادبت اونقدر نیست که بشه باهات بحث کرد
من بی ادبی نکردم برات مثال واضح زدم و اگه این مثال بی ادبیه معلومه که متوجه شدی هر زنی اهل بیت شوهرشه!

mohan1978: حرفات نامربوطه

قابل جواب دادن نیست
نا مربوطه، چرا؟ چون خواستی از قرآن دلیل بیارم و آوردم ؟
به جای رد دلیل قرآنی شما میگی قابل پاسخ نیست!
برات سه دلیل آوردم که زنا پیامبر اهل بیتش هستند هم پیغمبر موسی هم پیغمبر ابراهیم و هم پیغمبر اسلام
امیدوارم با دلیل قرآنی پاسخ بدی و دوباره به حدیث کسا اشاره نکنی چون حدیث کسا رو من میدونم چیه و در مورد چه کسانیه!
     
  
مرد

 
دلیل عقلی و قرآنی مردگان نمی شنوند



بسم الله الرحمن الرحیم
اگه شما تنها به بسم الله الرحمن الرحین دقت کنی حقیقت را پی میبری
که چرا خدا از بین همه ی صفات در 114 سوره قرآن کنار اسمش دو صفت رحمن و رحیم گذاشته (این همه صفت)و اما دلایل دیگر
اولا تمام نماز ها نافله و نماز مسافر رکوع و سجده دارند به غیر از نماز میت تا انسان قبر و مرده را پرستش و تعظیم و سجده نکند
حضرت آدم حضرت شیث حضرت ادریس نوح و ....رسول اکرم و حضرت علی و.....ازکدام قبر وغیره به جز خدا(حاجت روا:کسی است که هیچ حاجتی خودش نداشته باشدومشکل گشا :کسی است که واسه خودش هیچ مشکلی پیش نیایدمثل خدا فقط خدا) کمک گرفتند
خدا در کل 104 کتاب و صحیفه فرستاده و همه را در 4 کتاب انجیل و تورات و زبور وقرآن خلاصه کرده واین 4 کتاب را در قرآن خلاصه کرده و کل قرآن در سوره فاتحه(مادر قرآن خلاصه شده و سوره فاتحه در آیه ی ایاک نعبد و ایاک نستعین خلاصه شده است)
حضرت یونس در شکم ماهی حضرت یوسف در چاه حضرت ابراهیم در آتش اینها چه کسانی را واسطه خدا را قرار دادند و چه کسانی فریاد زدند به غیر رحمن و جبار
مشکل گشای حضرت آدم که بود مشکل گشای یونس و یوسف و موسی و روسول الله (ص)وحضرت علی و غیره که بود الله فقط الله پس مشکل گشای ما کیست فقط الله

مگه شما به عذاب قبر اعتقاد نداری مگه اعتقاد ندارین که قبر قطعه ای از بهشت است خوب اگه قطعه ای از بهشته آیه قرآن است بهشتی نه ناراحتی می بینه ونه حرف بیهوده میشنوه حال شما میری میگی فلان مشکل فلان مشکل

.
الله تعالی می فرمایند:
‏ فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ‏
(آل عمران 170)
آنها بخاطر نعمتهاى فراوانى که خداوند از فضل خود به ايشان بخشيده است، خوشحالند؛ و بخاطر کسانى که هنوز به آنها ملحق نشده‏اند [= مجاهدان و شهيدان آينده ]، خوشوقتند؛ (زيرا مقامات برجسته آنها را در آن جهان مى‏بينند؛ و مى‏دانند) که نه ترسى بر آنهاست، و نه غمى خواهند داشت

یکی میگه من صدرصد بهشتی ام میگن چجوری میگه من راحت سوالارو از دوستام می گیرم! میگن چجوری میگه به دوستام گفتم همین که مردم شما بلافاصله بیاین هی سوالات من دینک من ربک وغیره را به من یادآوری کنید(نعوذ بالله)

اگه این شخص می رفت قرآن باز می کرد و آیه
{إِن تَدْعُوهُمْ لَا يَسْمَعُوا دُعَاءكُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَا اسْتَجَابُوا لَكُمْ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُونَ بِشِرْكِكُمْ وَلَا يُنَبِّئُكَ مِثْلُ خَبِيرٍ }فاطر14
اگر آنها را بخوانيد صداى شما را نمىشنوند، و فرض اگربشنوند به شما پاسخ نمىگويند و روز قيامت، شرك (و پرستش) شما را منكر مىشوند، و هيچ كس مانند (خداوند آگاه و) خبير تو را (از حقايق) با خبر نمىسازد!

آیا امام حسین زنده است یا خیر ماکه می گوییم شهید شده است و نزد پروردگارش روزی می خورد اما اگر بعضی ها می گویند زنده است و از دنیا آگاه است(البته بنابر آیه ای که میارم این عقیده اشتباه است)

خوب خلاصه اگه میگن زنده است عزاداری واسه چیه

اصلا روز قیامت سوال میشه چرا سر قبر فلان شخص نرفتی ها چرا نشستی قرآن خوندی و نرفتی رو سرو صورتت نزدی چرا برای امامان گریه نکردی بالا خره روز قیامت ازچه پرسیده می شود(از قرآن و ذکر) یا صورتی الله جمیل وکریم به ما داده چرا روش نزدیم!!


وَلَوْ أَنَّ قُرآناً سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْکُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَي‏ بِل لِلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعاً ...رعد31

اگر بوسیله قرآن، کوه ها به حرکت درآیند یا زمین ها قطعه قطعه شوند، یا بوسیله آن با مردگان سخن گفته شود، (باز هم ایمان نخواهند آورد.) ولی همه کارها در اختیار خداست.

پس با توجه به این آیات قرآن میشود استنباط کرد که مردگان صدای ما رانمی شنوند. پس نمیتوان به آنها توسل کرد و همچنین نمیشود از آنها شفاعت خواست. و نمیتوانند واسطه بین ما و خداوند باشند.

یک لحظه بشین فکر کن که بالفرض من ساعت 7و 7دقیقه و7 ثانیه دارم توسل می کنم به امام رضا تو این لحظه شاید اصلا 100هزار نفر دیگه دارن به امام رضا توسل میکنن !!!!!!!!!!! صدای 100هزار نفر شنیدن در یک لحظه از قدرت های خداست
     
  
صفحه  صفحه 19 از 54:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  53  54  پسین » 
مذهب
مذهب

شیعه مذهب واقعی یا مذهب ایرانی؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA