انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 22 از 69:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  68  69  پسین »

آیا در دین اسلام به مقام زن توهین شده یا نه ؟


مرد

 
mmaryamm: يادمه وقتي مبحث ديه و اين که ديه هر جنس به جنس مخالفش مي رسد بحث مي کرديم و گفته مي شد که ديه زن که کمتر است به مرد مي رسد و اين در اگر هم به فرض کم لطفي باشد کم لطفي به مرد است
استدلال منطقي به اين ميگن
عزيزم کم لطفيش به مردي هست که همسر قرباني هست و لطفش براي طرف مقابلش
ولي بي احتراميش براي همه زنان هست که دیه آنها در این جامعه نصف یه مرد تلقی میشه .
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  
مرد

SexyBoy
 
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
نه اصلا.به نظر من جایگاهشون نسبت به قبلا خیلی بالا رفته.
<<<<$in@>>
     
  
مرد

 
سوره النساء آیه 34
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلاً إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا
مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و خدا بلند پایه و بزرگ است.
در این آیه
(1) مردان برتر از زنان خوانده شده اند
(2) یک دلیل برتری مردان به زنان برتری ذاتی آنها است که خداوند به آنها داده است
(3) دلیل دیگر این برتری آن است که مردان به زنان نفقه (پول) میدهند
(4) رابطه زن و مرد رابطه ای نابرابر است که به رابطه بین فرمانده و فرمانبردار تشبیه شده است و زنان مجبورند از مردان فرمانبرداری کنند
(5) مردان درصورتی که "بیم" نافرمانی (و نه حتی در حالتی که این نافرمانی واقعاً رخ دهد) باید زنان را با سه روشی که آمده است تنبیه کنند، یکی از این تنبیهات این است که باید آنها را کتک بزنند.
(6) بعد از آن نباید به آنها ظلم کنند، یعنی در صورتی که بیم نافرمانی دارند، مردها باید به آنها ظلم کنند.

RAHEEEL: اسلام زن رو دارای شخصیت و حق و حقوقی کرده که قبل از اون و حتی پس از هزار و اندی سال از اسلام هم " در کشور های غربی" زن این حقو حقوق رو نداشته
کتک زدن زنان مجازاتی ظالمانه است و در تضاد با اصل 5 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است. همچنین ماده 11 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام میدارد که هیچکس را نمیتوان بدون حضور در دادگاه دارای صلاحیت محکوم و مجازات کرد، لذا تصمیم گیری خودسرانه در مورد زن و تنبیه فیزیکی او از طرف مرد کاملا محکوم است.
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
RAHEEEL: در اينجا با توجه به اين موضوع و همچنين با در نظر گرفتن آيه قبل و بعد از اين آيه، ترجمه اصلي به صورت اصلاح شده آورده شده است. در آيه بعد آمده که اگر از جدايي بين خود بيم داريد بين خود داور تعيين کنيد. اين در صورتي که هدف کتک زدن زن باشد منطقي به نظر نمي رسد. بلکه با ترجمه خارج شدن و ترک کردن تطابق دارد.شما موضوعی که تفسیر به رای کردید رو توهین به زن می دانید .
این تفاسیر و ترجمه های بزرگان دینت

آیت الله مشکینی
مردان سرپرست زنانند به سبب آنکه خداوند برخی را بر برخی دیگر ( مردان را بر زنان در نیروی فکری و روانی و جسمی ) برتری بخشیده ( و از این رو ولایت امر جامعه را در رتبه نبوّت و امامت و ولایت انتصابی از جانب معصوم ، از آن مردان قرار داده است ) و نیز مردان سرپرست همسران خویش اند به خاطر آنکه از اموالشان ( برای زنان ) خرج می کنند. پس زنان شایسته مطیع و فرمانبرند و به پاس آنکه خداوند ( حقوق آنها را ) نگه داشته آنها هم ( در غیاب شوهر حقوق و اسرار و اموال او را ) نگه دارنده اند. و زنانی که از نافرمانی آنها ( نسبت به مسائل معاشرت ) می ترسید ( نخست ) آنها را موعظه کنید و ( بعد ) در خوابگاه از آنها دوری نمایید و ( اگر سود نبخشید ، در محدوده دستور شرع ) آنها را بزنید ، پس اگر از شما اطاعت نمودند ، دیگر بر ( آزار ) آنها راهی نجویید ، که همانا خداوند بلند مرتبه و بزرگ است.
آیت الله مکارم شیرازی
مردان ، سرپرست و نگهبان زنانند ، بخاطر برتریهایی که خداوند ( از نظر نظام اجتماع ) برای بعضی نسبت به بعضی دیگر قرار داده است ، و بخاطر انفاقهایی که از اموالشان ( در مورد زنان ) می کنند. و زنان صالح ، زنانی هستند که متواضعند ، و در غیاب ( همسر خود ، ) اسرار و حقوق او را ، در مقابل حقوقی که خدا برای آنان قرار داده ، حفظ می کنند. و ( امّا ) آن دسته از زنان را که از سرکشی و مخالفتشان بیم دارید ، پند و اندرز دهید! ( و اگر مؤثر واقع نشد ، ) در بستر از آنها دوری نمایید! و ( اگر هیچ راهی جز شدت عمل ، برای وادار کردن آنها به انجام وظایفشان نبود ، ) آنها را تنبیه کنید! و اگر از شما پیروی کردند ، راهی برای تعدّی بر آنها نجویید! ( بدانید ) خداوند ، بلندمرتبه و بزرگ است. ( و قدرت او ، بالاترین قدرتهاست. )
آیت‌الله موسوی همدانی (ترجمه‌المیزان)
مردان بر زنان قیمومت و سرپرستی دارند ، به خاطر اینکه خدا بعضی را بر بعضی برتری داده ، و به خاطر این که مردان از مال خود نفقه زنان و مهریه آنان را می دهند ، پس زنان صالح و شایسته باید فرمانبر شوهران در کام گیری و تمتعات جنسی و حافظ ناموس و منافع و آبروی آنان در غیابشان باشند ، همانطور که خدا منافع آنان را حفظ فرموده ، و زنانی را که بیم دارید نافرمانیتان کنند ، نخست اندرز دهید ، اگر به اطاعت در نیامدند ، با آنها قهر کنید ، و در بستر خود راه ندهید ، و اگر این نیز مؤثر نشد بزنیدشان اگر به اطاعت در آمدند دیگر برای ادامه زدنشان بهانه جویی مکنید ، و به خاطر علوی که خدا به شما داده مغرور نشوید ، که دارنده علو و بزرگی خدا است .
استاد الهی قمشه‌ای
مردان را بر زنان تسلط و حق نگهبانی است به واسطه آن برتری که خدا برای بعضی بر بعضی مقرر داشته و هم به واسطه آنکه مردان از مال خود نفقه دهند ، پس زنان شایسته مطیع شوهران و در غیبت آنان حافظ ( حقوق آنها ) باشند از آن رو که خدا هم ( حقوق زنان را ) حفظ فرموده است. و زنانی که از نافرمانی آنان ( در حقوق همسری ) بیمناکید باید نخست آنان را موعظه کنید و ( اگر مطیع نشدند ) از خوابگاه آنان دوری گزینید و ( اگر باز مطیع نشدند ) آنان را به زدن تنبیه کنید ، چنانچه اطاعت کردند دیگر راهی بر آنها مجویید ، که همانا خدا بزرگوار و عظیم الشأن است.
استاد مهدی فولادوند
مردان ، سرپرست زنانند ، به دلیل آنکه خدا برخی از ایشان را بر برخی برتری داده و [ نیز ] به دلیل آنکه از اموالشان خرج می کنند. پس ، زنانِ درستکار ، فرمانبردارند [ و ] به پاس آنچه خدا [ برای آنان ] حفظ کرده ، اسرار [ شوهرانِ خود ] را حفظ می کنند. و زنانی را که از نافرمانی آنان بیم دارید [ نخست ] پندشان دهید و [ بعد ] در خوابگاه ها از ایشان دوری کنید و [ اگر تاثیر نکرد ] آنان را بزنید پس اگر شما را اطاعت کردند [ دیگر ] بر آنها هیچ راهی [ برای سرزنش ] مجویید ، که خدا والای بزرگ است.
ایت الله قرائتی
مردان داراى ولایت بر زنانند از آن جهت که خدا بعضى از ایشان (مردان) را بر بعضى (زنان) برترى داده (قدرت بدنى، تولیدى واراده بیشترى دارند) و از آن جهت که از اموال خود نفقه مى‏دهند، پس زنانِ شایسته، فرمان بردارند و نگهدار آنچه خدا (براى آنان) حفظ کرده، (حقوق واسرار شوهر،) در غیاب اویند. و(امّا) زنانى که از سرپیچى آنان بیم دارید، پس (نخست) آنان را موعظه کنید و(اگر مؤثّر نشد) در خوابگاه از آنان دورى کنید و(اگر پند وقهر اثر نکرد،) آنان را بزنید (وتنبیه بدنى کنید)، پس اگر اطاعت شما را کردند، بهانه‏اى بر آنان (براى ستم وآزار) مجویید. همانا خداوند بزرگوار و بزرگ مرتبه است.
RAHEEEL
مفسر جدید RAHEEEL ایشان اعتقاد دارن منظور از ضربوهن زدن و کتک زدن نمی باشد و با معنی خارج شدن و ترک کردن تطابق دارد
ببین عزیزم اگر شما بیشتر از انها به علم تفسیر آشنایی داری بگم بیان پیشت از شما علم تفسیر رو یاد بگیرن
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  
مرد

 
urad8783: از طرفي اين خطبه به صورت ظاهر طبق گفته شما برداشت مي شه اما در واقع معناي ديگري داره
دوست عزيز ترجمه اي که شما گذاشته اي براي
مرحوم محمد دشتي :
اي مردم ! همانا زنان در مقايسه با مردان ، در ايمان و بهرَه وري از اموال و عقل متفاوتند ، اما تفاوت ايمان بانوان ، برکنار بودن از نماز و روزه در ايامَ ((عادت حيض)) آنان است و اما تفاوت عقل شان با مردان بدان جهت که شهادت دو زن برابر شهادت يک مرد است و علت تفاوت در بهره وري از اموال آن که ارث بانوان نصف ارث مردان است . پس از زنان بد بپرهيزيد و مراقب نيکانشان باشيد . در خواسته هاي نيکو (منظور در اين جا عمل نيک نيست آنگونه که شما برداشت کرده ايد بلکه خواهش هاي خود زنان است ) ، همواره فرمانبردارشان نباشيد ، تا در انجام منکرات طمع ورزند.
ولي ترجمه بنده براي
علامه محمد تقي جعفري:
اى مردم،ايمان زنان ناقص است، برخوردارى زنان از سهم الارث‏ناقص است، عقول آنان ناقص است، دليل نقصان ايمان زنان بازنشست آنان‏در روزهاى قاعدگى از نماز و روزه است، دليل نقصان عقول آنان تساوى‏شهادت دو زن با يك مرد است، دليل نقصان برخوردارى آنان از سهم الارث‏اين است كه نصف سهم الارث مردان است. از زنهاى پليد بترسيد و از خوبان‏آنان برحذر باشيد، در كارهاى نيكو از زنان اطاعت مكنيد، تا در كارهاى‏زشت طمعى نورزند.
ولي شما متاسفانه فقط مطالب رو از يه سايت کپي و نقل قول ميکنيد و بعد اين جمله را ميگي
urad8783: من اونو کامل مي کنم بدون هيچ گونه جانب داري:
عزيزم شما جوري گفتي بدون جانب داري بنده گفتم مطلب رو خودتان با تحقيق و تفحص بدست اورده ايد ولي حالا ميبينم مطلب رو از يه سايت مذهبي کپي برداري کردي و بعد هم اومدي اينجا کلاس ميزاري بدون جانب داري
اين متن شما
urad8783: ظاهر اين خطبه و کلمه ((نواقص)) مخالف آيات قرآن کريم،و عقايد و فلسفه اسلامي است.اگر بگوييم که خدا نيمي از انسانها((زنان)) را ناقص آفريدتنها را جمع اين است که در واژه نقص تصرف کنيم و معناي آن را ((تفاوت)) و ((اختلاف)) بدانيم که در لغت و واژه هاي قرآن نيز به جاي يکديگر استعمال شده است .آنگاه تضاد ظاهري اين خطبه با قزآن کريم و مباني اعتقادي برطرف مي شود.کلمه نواقص در اينجا يعني تفاوت و تفاوت در آيه ? سوره ملک((ما تري من تفاوت)) يعني نقص و کاستي .امام مي خواهد بفرمايد که زن ومرد هر کدام روحيات و صفات مخصوص به خود را دارند و جايگاه هر کدام بايد حفظ گردد.پس عايشه را که يک زن است سوار بر شتر،فرمانده خود قرار ندهيد که شورش بصره را بپا کند و آن همه خون مسلمان را بر زمين بريزد.((نفي تفکر فمنيسم_زن سالاري و اشاره به علم ومن لوژي_زن شناسي))
اين هم لينک منبع اصلي مطلب بدون جانب داري شما
http://www.balaghah.net/nahj-htm/far/id/maghaleh/ejtemaei/02.htm
اما در مورد نواقص که معلومه جمع نقص هست که معنيش واضح هست اما اينکه شما سخن يه انسان يعني علي رو در نهج البلاغه ربط ميدهي به سخن الله يعني خدا براي من به عنوان يه انسان بي دين بسيار مضحکه چون مقايسه نهج البلاغه با قران يه قياس مع الفارقه .
در ثاني علي به وضوح گفته نواقص مثل اين ميماند بنده به کسي بگم احمق بعد براي اينکه از دلش در بيارم بگم منظورم از احمق يعني نادان يعني کسي که درباره چيزي خاصي دانايي و دانش نداره و سعي کنم يه جوري قضيه رو ماستمالي کنم .
وفتي در قران صراحتا ميگه زن رو بزنيد ديگه از علي و نهج البلاغش چه انتظاري ميشه داشت.
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  
مرد

 
nimarashidiv: واین سخن امام علی ع برای عموم زنان نیست,حاج آقا بیشتر تحقیق کن
حاج آقای عزیز
خطبه 80 نهج البلاغه، نظر امام علی در مورد زنان، پس از جنگ جمل.
متن عربی
بعد فراغه من حرب الجمل، في ذم النساء مَعَاشِرَ النَّاسِ، إِنَّ النِّسَاءَ نَوَاقِصُ الاِِْيمَانِ، نَوَاقِصُ الْحُظُوظِ، نَوَاقِصُ الْعُقُولِ: فَأَمَّا نُقْصَانُ إِيمَانِهِنَّ فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلاةِ وَالصِّيَامِ فِي أَيَّامِ حَيْضِهِنَّ، وَأَمَّا فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلاةِ وَالصِّيَامِ فِي أَيَّامِ حَيْضِهِنَّ، وَأَمَّا نُقْصَانُ عُقُولِهِنَّ فَشَهَادَةُ امْرَأَتَيْنِ مِنْهُنّ كَشَهَادَةِ الرَّجُلِ الْوَاحِدِ، وَأَمَّا نُقْصَانُ حُظُوظِهِنَّ فَمَوَارِيثُهُنَّ عَلَى الاََْنْصَافِ مِنْ مَوارِيثِ الرِّجَالِ؛ فَاتَّقُوا شِرَارَ النِّسَاءِ، وَكُونُوا مِنْ خِيَارِهِنَّ عَلَى حَذَرٍ، وَلاَتُطِيعُوهُنَّ فِي المَعْرُوفِ حَتَّى لاَ يَطْمَعْنَ فِي المُنكَرِ

ترجمه علامه محمد تقی جعفری:
اى مردم،ايمان زنان ناقص است، برخوردارى زنان از سهم الارث‏ناقص است، عقول آنان ناقص است، دليل نقصان ايمان زنان بازنشست آنان‏در روزهاى قاعدگى از نماز و روزه است، دليل نقصان عقول آنان تساوى‏شهادت دو زن با يك مرد است، دليل نقصان برخوردارى آنان از سهم الارث‏اين است كه نصف سهم الارث مردان است. از زنهاى پليد بترسيد و از خوبان‏آنان برحذر باشيد، در كارهاى نيكو از زنان اطاعت مكنيد، تا در كارهاى‏زشت طمعى نورزند.
حاج آقای عزیز خیلی ساده لوحانه است اگر فکر کنیم این دلایل نقصانی که علی گفتند (قاعدگی ,شهادت دو زن در مقابل یک مرد و سهم الارث زنان نصف مردان)فقط در مورد عایشه صادق باشه علی همه زنان رو مخاطب قرار میده این چیزی نیست که مختص عایشه باشد، بلکه به تمام زنان بر میگردد.
مثلا بنده از زنی ناراحت باشم و بیام اینجا به کل جامعه زنان ایرانی توهین کنم و بعد بگم منظورم من کل زنان نیست منظورم اون فرد مورد نظره خب شما میگی پس لطفا جمع نبند و به کل جامعه زنان توهین نکن .
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
زن

 
الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ.

زنان و مردان زناکار را هر يک صد ضربه بزنيد و اگر به خدا و روز قيامت ايمان داريد ، مباد که در حکم خدا نسبت به آن دو دستخوش ترحم گرديد و بايد که به هنگام شکنجه کردنشان گروهی از مؤمنان حاضر باشند.

این آیه طبق نظر تقریباً تمامی مفسرین قرآن از فرقه های مختلف اسلامی با حکم سنسگار که در احادیث آمده است تضادی ندارد، همانطور که توضیح داده شد در فقه اسلامی زنا به دو گروه تقسیم میشود زنای محصنه و زنای غیر محصنه، این آیه در مورد زنان و مردان آزادی است که آزاد باشند و همچنین مجرد باشند. بنابر این بین این آیه و احادیث مربوط به سنگسار از لحاظ منطقی وحدت مفعولیوجود ندارد، یعنی این دو راجع به یک چیز صحبت نمیکنند و نتیجه آنکه در تضاد با یکدیگر نیستند. اما سوره نساء آیه 15 بطور مشخص چون از «زنانتان، نساءکم» صحبت میکند در واقع اشاره به زنای محصنه دارد.

ترجمه صحیح مسلم جلد نخست صبفه 65 و در صحیح بخاری جلد دوم صفحه 1009

از عبدالله بن عباس نقل شده است که عمر در خطابه ای در حالی که روی منبر رسول الله نشسته بود گفت: براستی که الله تعالی محمد را با حقیقت فرستاد قرآن را نیز با او نازل کرد. آیه مربوط به سنگسار زناکار درمیان آیات وحی شده بود و ما آنرا خواندیم و فهمیدیم و حفظ کردیم. پیامبر سنگسار کرد و ما نیز بعد از او سنگسار کردیم. من بیمناک هستم که بعد از گذشت زمان شخصی بگوید ما سنگسار را در کتاب خدا نمی یابیم و با کنار گذاشتن یکی از فریضه های نازل شده توسط خدا به گمراهی بروند. همانا سنگسار کردن زناکار در صورتی که شاهدانی یافت شوند یا زناکار اعتراف کند یا آثار حاملگی در او یافت شود در قرآن یافت میشود و حق است.

تعداد بسیار زیاد احادیثی که در مورد سنگسار در احادیث اسلامی آمده است و اعتبار بسیاری که محدثین برای این احادیث قائل شده اند باعث شده است که این دسته از احادیث به تواتر معنوی (بالاترین میزان اعتباری که میتوان به یک حدیث داد) برسند و ادعاهایی مبنی بر غیر معتبر بودن این احادیث با استناد به قرآن اساساً باطل است و نشان از بی اطلاعی این افراد مدعی از علوم حدیث دارد.

اما جای تاسف است که این اسلامگرایان تازه به تمدن رسیده هنوز به اندازه کافی متمدن نشده اند و بجای مجازات وحشیانه سنگسار مجازات وحشیانه دیگری (شلاق زدن) را و آنهم بگونه ای که قرآن گفته بدون ترحم، جایز و انسانی میدانند و هنوز بطور کامل از بیابانگرایی و خوی توحش اسلامی بطور کامل جدا نشده اند.تفسیر گازر در مورد شیوه شلاق زدن میگوید:

تفسیر گازر جلد 6 صفحه 271 سطر 4

خالد گفت:عبدالله عمر را کنیزکی بود زنا کرد اورا بدست من داد و گفت: این را حد زن برپشت و پایها و اندامهای دیگر ضربی خفیف، اورا گفتم فاین انت، عن قوله تعالی: و لا تاخذکم بهما رافه فی دین الله؟ گفت بهرحال اورا نشاید کشتن، او را خدای تعالی جلد (شلاق زدن) فرمود قتل نفرمود. سعید بن المسیب گفت: مراد آنست که ضربی زنی موجع و مولم (دردناک) و حد چنان باید زدن که در آن حال دیده باشند، اگر برهنه یافته باشند حد برهنه زنند، و اگر با جامه یافته باشند با جامه زنند، و مرد را بر پای دارند و در حد زدن و زن را بنشانند و بر همه اعضا زنند الا بر روی و فرج و اگر شما بخدای ایمان آورده اید و بروز بازپسین یعنی قیامت، نباید که شما را در راندن حد بر ایشان رقتی و رحمتی باشد که بسبب آن ترک حد کنید یا کم از حد بزنید.

و همانطور که در قرآن تاکید شده است نباید در هنگام تازیانه زدن هیچ نوع ترحمی را نشان داد (سوره نور آیه 2: …حکم خدا نسبت به آن دو دستخوش ترحم گرديد…)، در احادیث نیز به مسلمانان هشدار داده شده است که به هیچ عنوان نباید در حدود الهی تخفیف دهند و از روی ترحم از آنها بکاهند و در ضرب حد مسامحه نکنند و از تعطیل حدود الهی بترسند. مثلا به روایت زیر توجه کنید:

تفسیر خلاصه المنهج جلد 3 صفحه 361 سطر
     
  
مرد

Prince
 
حقوق زنان در اسلام


با این بربریت برامده از حجاز با جنگید و در برابر اش ایستاد، این یک کار سیاسی نیست، یک وظیفه ی وجدانی است.
***
یک زن مسلمان و مومن باید بپذیرد که طبق آیه 3 سوره نساء شوهرش حق دارد 4 زن داشته باشد.
و طبق آیه 34 سوره نساء شوهرش در صورت نافرمانی می تواند او را کتک بزند.
و طبق آیه 11 سوره نساء به او ارث نیمه می رسد.
باید بداند که طبق آیه 223 بقره، کشتزار مرد لقب دارد و مرد می تواند هر طور که بخواهد با او نکاح کند.
باید بداند که طبق آیه 34 نساء از مرد کمتر است و مرد به دلیل آنکه خرجش را می دهد، مالک اوست.
... و طبق آیه 24 سوره نساء می شود در جنگ او را به عنوان یک کالا به غنیمت گرفت و با او نکاح کرد.
***
و مهمتر اینکه باید بداند این آیات نوشته شده در 1400 سال پیش توسط پیامبر اسلام است. و ربطی هم به آخوندها و جمهوری اسلامی ندارد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  

 
آیات ضد زن و شرم آور در قرآن به زبان استاد رضا فاضلی
این حرف هارو زنا بشنوید ببینم میتونین نزدیک قرآن بشید آیا؟
این همون کتاب دینیه که ادعای کامل بودن میکنه.ببینین چقدر پسته این دین که زنا رو اینقدر حقیر میشماره...!!

همه ی حرفایی هم که گفته با مدرک قرآنی گفته.اگه شک دارید برید آیه هایی که گفته ببینید.
من شک داشتم رفتم دونه دونه بررسی کردم.حالا میبینم این اسلام اندازه ی پشه هم برای زن ارزش قایل نشده.حالا مفسرا بیان تعداد دفعاتی که اسم زن و مرد اومده تو قرآن بشمرن بگن برابره.تعداد مهمه یا ارزشی که قرآن به زنا داده؟؟

واقعا متاسفم برای اونایی که چشم بسته دین پدراشونو انتخاب کردن
دانلود فایل صوتی:
https://m.box.com/view_shared/j5mgbczisf
این کاربر بخاطر تخلف در قوانین انجمن برای همیشه بن شد.
(پرنسس)
     
  
صفحه  صفحه 22 از 69:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  68  69  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا در دین اسلام به مقام زن توهین شده یا نه ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA