ارسالها: 1495
#522
Posted: 6 Sep 2014 23:44
rostam91: یعنی خداوند نمی دونست و تشخیص نداد کرامت انسانی چیه شما فهمیدی!!!!!
فکره خوبیه
ادم خرج هر کی رو بده اگر اون شخص نافرمانی کرد میتونه بزنش و تنبیه کنش .....حاکمیت مطلق
زندگی اگر قدیمها همش برای بحث خرجی و کم کردن خرج دختر از گرزدن پدر مادر بوده
امروز چیزهای دیگه هم توش هست
عشق و محبت اسمشه
ضمنا زنانی که کار میکنن چی ...اطاعت شوهر دیگه واجب نیست بر اونها
زنانی هستند که خرج شوهزانشون رو میدن ایا اجازه دارن اگر شوهر نافرمانی کرد یا راز دار نبود زنها شوهرشون رو کتک بزنن
ببین اقا همه این حرفات کشکه پس
rostam91: شما تکلیف خودتو هم نمی فهمی دم از تکلبف زنان می زنی
حرف خدایی که می پرستی رو قبول داری یا نه اینو واضح برامون بگو لطفا
دستور خدا ماله زمان سنگ و پلخمون بوده نه ماله عصر حاضر باید تغییر کنه خیلی از قوانین عوض و اصلاح شده اینهم باید عوض بشه
چیکار ما شبیه ۱۴۰۰ سال پیشه که قوانینمون باشه یکیشرو بگو
خدا اینقدر نمیدونسته که دنیا چه جوری خواهد شد
rostam91: خداوند متعال هدف از آفرینش همه انس و جن رو عبادت خودش میدونه نه درک فاطمه و علی
اره برای عبادته خودشه
حالا نمیشه من بدون قبول داشتن پیامبر و قران خدا رو عبادت کنم روز ده ساعت
خدا برای عبادت راه نشون داده و شرط داره و شروط هم پ۱۴ معصوم هستند
ولایه علی ابن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی بشرطها و انا من شروطها و انا من شروطها
این فرموده امام رضا است
rostam91: از دنیا بی خبری
بخاطر رو بنده نمی تونه تو فرانسه تحصیل کنه
تو هر مملکتی قانونی هست
در انگلیس این قانون نیست
همچنین در فرانسه استفاده از هر گونه نماد مذهبی در محیط های دانشگاهی ممنوعه
اما در فرانسه میتونه یک زن با روبنده زندگی کنه
قانون برای همه وقتی باشه عین عدالت است
rostam91: این نمونه ای از آزادی زنان در جوامع غربیه
هر چیزی رو فقط به نفع خودتون میخواید
rostam91: بعضی وقتها مجبورم مطالبی رو بزارم که جاش اینجا نیست ولی برای اینکه شما رو از جالبی در بیارم مجبورم
ادعا نکن من چیزهایی رو گفتم که در ذهنم بود و دانسته هام
اینکه حالا بری بگردی در مورد آنجلینا جولی و برد پیت مطلب بزاری خنده داره اینکه شمارو مجبور کردم حداقل یک ذره هم به دنیای توجه داشته باشی
حالا کم کم میری شماره کفشش رو هم پیدا میکنی خوب شد من ویکی پدیا رو بهت معرفی کردم
rostam91: اینکه مردی زنش رو بزنه هم به خودشون مربوطه نه شما بارها گفتم این استدلالهای بچه گانه رو نکن
نخیر .....
عجیبه که فرق یک رابطه با رضایت طرفین رو با اینکه یک مرد همسرش رو بزنه متوجه نمیشی
اینکه یک مرد میتونه تو خونه به وحشیانه ترین حالت همسرش رو شکنجه بده و بگه دستور خداست
با اینکه دو تا ادم در کمال ازادی توافق کنن حتی نامشروع با هم زندگی کنن
برای شما یقینا نه تنها یکی است بلکه زندگی نامشروه بدتر هم هست
شکنجه دادن یک زن هیچ اهمیت نداره از نظر شما ....مهم اینه که بدون رعایت شرع رابطه نداشته باشه
مهم این نیست که یک زن انسانه و حق زندگی داره بدون ترس از کتک و شکنجه
مهم اینه که زن در حجاب باشه فقط ماله یک مرد باشه به بقیه هم نگاه نکنه همش بگه عاشق شوهرم هستم حتی به دروغ
rostam91: الآن فرق این مسلمونی که چهار تا زن می گیره با اون برد پیتی که یه زن داره ولی می تونه هر روز با یه غیر رسمیه دیگه باشه چیه؟
فرقش اینه که این ادمها هر لحظه ازاد هستند از هم جدا بشوند و هیچ حقی از هیچکدوم ضایع نمیشه و زندگی اون تباه نمیشه
الما در اسلام یک مرد ۴ تا زن میگیره که دائم باید فشار روانی رو تحمکل کنن حسادت و غبطه و همش یک اقا بالا سر داشته باشن که بی اجازه او حق اب خوردن ندارن و ادم حساب نشن و به هر حال اماده سرویس جنسی دادن باشن و .....
اگر هم بخواهن طلاق بگیرن اینده خودشون رو تباه شده ببینن
rostam91: هر چند خداوند انسان رو به یک زن تشویق کرده نه چهار تا و من هم در حالت نرمالش یکی رو کافی می دونم
مشکل اینه که خیلی ها مثل شما نیستن
rostam91: بچه هائی که بدون ازدواج رسمی و شرعی به دنیا بیان در اسلام نامشروع خونده میشن حالا اونها این عقیده رو ندارن بخودشون مربوطه مهم اینه که بی بندو باری داره در بین اون دو زوج موج می زنهو خودشون و شما اونو آزادی می دونی
پدر جان از نظر اونها نامشروع نیست خیلی هم مشروعه
مثل عرق که در اسلام نجسه ولی برای اونها نیست
حالا شما صدبار بگو این مثلا فساده
rostam91: این مسلمونها شیعیانی هستند که به نام متعه سوار ناموس مردم میشن برای یک شب یا کمتر
اون فیلمها هم ماله شیعیانه ؟؟؟؟چی میگی شما
شیخ های شکم گنده سنی وعرب ده تا ده تا دختر ها رو میزارن تا جلوشون رقص باسن کنن تا بتونن تصمیم بگیرن شب رو با کدوم بگذرونن
rostam91: امثال داعش گروهای موقتی هستند که امروز هستند و فردا نه اما آخوندها و متعه گران صدها ساله سوار بر مردم و ناموس و اموالشون
وهابی ها چند ده ساله هستن
اما به هر حال ادم کشی و خشونت داعش رو هزار سال هم شیعه ها نداشتن
ضمنا اینها دروغهای شماست بر کدوم ناموس بر کی این همه ادم تو این سایت هستن کدومشون مورد سو استفاده قرار گرفتن اینها دروغهای شماست
عوض جواب دادن به رفتارهای این هم کیشان خودتون فقط فرافکنی
سنی ها هستن که ناموس مردم رو به حراج میبرن یا شیعه ها
لازمه ویدیو هاش رو دوباره بزارم پیرمرد سنی با نوه اش یا اون همه دختر که برای خوش امد و انتخاب توسط دخهها شیخ سنی مجبو.رن باسن هاشون رو تکون بدن
rostam91: فیلمی که گذاشتی مثل همون استرپتیزه با این تفاوت که این یکی شرعا و قانونا حرامه ولی اون یکی شرعا حرام و قانونا ازاد در ضمن این چنین ادا اطفارا همه الهام گرفته از زنگی لجام گسیخته غربی
مساله اینه که این حضرات از اهل سنت هستند و مدعیان اسلام هم هستند و اما این اتفاقات خیلی رسمی رخ میده و فیلم هم میگیرن
اونوقت شما باز میگی حرمسرا ماله شیعه هاست
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
ارسالها: 350
#523
Posted: 7 Sep 2014 13:21
ametis: من مسلمان هستم و شیعه اثنی عشری
اما به برخی از احکام اسلام ایراد دارم مانند مجازات ها و حقوق زنان
معتقدم برای اون زمان شاید این احکام خیلی هم خوب بوده و حتما برای زنها هم جذاب بوده که مسلمون میشدن اما امروز این احکام جواب نمیده
شعور جامعه بالا رفته و توقعات بیشتری از اسلام میره چون تنها دینی است که مدعی شده در همه امور زندگی بهترین شیوه ها رو آورده است
این احکام باید به روز بشه و سابقه هم داشته
در اسلام برده داری نسخ شده قرنها بعد از پیامبر پس چرا نقض حقوق زنان نباید حذف بشه
اپر راجع به همه قوانین اسلام اینجوری فکر میشد و کار میشد و به روز میشد دیگه دنیای امروز خوب کوچکترین مشکلی با اسلام و مسلمان ها پیدا نمیکرد . متاسفانه این کار ها نشده .
اما حتی با توجه به عقاید جالب و پیرایش شده شما یک مورد انتقاد من به شما باقیست اونهم اینکه شما هنوز معتقدید قرآن تمام و کمال گفته های افریدگاار این جهانه که به محمد وحی شده و به ست ما رسیده .
شما که قوانین اسلامی رو قایل به به روز شدنشون هستید اگر در قرآن ایراد علمی باشه چه میکنید ؟ مثلن قرآن قانون یا حکم شرعی نداده باشه که بتوان به روز کرد مثلن در نحوه خلقت موجودات و یا کلیات خلقت و موجودیت جهان و انسان . در اون صورت تکلیف مسلمان بودن شما چه میشود ؟ ایا اونجا هم به همین روشن فکری میپذیرید و یا تعصب مذهبی مانع بررسی درست و تصمیم گیری درست شما میشود ؟
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
ارسالها: 228
#524
Posted: 7 Sep 2014 14:31
ametis: واقعا که تا وقتی اینجوری فکر کنی حق همه ما همینه
رسما یک زن نصف یک مرده
رسما ارزش ریه زن معادل یک دانه از بیضه های مرده
رسما زن قیم لازم داره و قیم او مرد ها و شوهرش است
اینها هیچکدوم توهین نیست ....اگر فکر میکنی توهین نیست واقعا خودت رو خیلی دست کم گرفتی
این چیزارو تو از یه چشم میبنی منم از چشم دیگه بهش نگاه میکنم................
رسما مرد دو برابر زن میگیره چون مرد نفقه زن رو باید بهش بده اما زن نفقه ای به مرد نمیده!!!!
مرد با همون بیضه میتونه نسلشو ادامه بده که با از دست دادن اون بیضه دیگه رسما از جامعه خط خورده..............
زن بدلیل روح لطیف و ضعیفش نیاز به یک مرد برای مواظبت و راهنمایی داره...مردا همیشه در تصمیم گیری بهتر از زنها عمل میکنن چون احساسشونو میذارن کنار..............
اینها همه اقداماتی هست که خدا برای یه اجتماع مدنی و سالم قرار داده...................
اگه یخورده بیشتر فکر کنی میدونی که داری تعصب بیجا خرج میکنی......................
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
ارسالها: 228
#525
Posted: 7 Sep 2014 14:34
ametis: نگاهی به نتیجه اسلام و دستورات اسلام مارو بزرگترین مصرف کننده وسایل ارایشی کرده
اولین کشور در عمل زیبایی و وووووووووووو
اینها بدبختی زنان ماست
این توجه زنان به آرایش از جامعه غرب وارد شده که به شکل جهان سومی ما دختران ازش استفاده میکنیم......
کجای اسلام گفته برید وسایل ارایشی بخرید و بینی تونو عمل کنید برید تو جامعه............
xxxx xxxx
اسلام با اون چی که تو و من نوعی فکر میکنیم فرق داره.....................
ویرایش شد .لطفا" توهین نکنید
--------------------
اندیشمند
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
ارسالها: 1495
#526
Posted: 7 Sep 2014 17:20
sara_blue_xxx: این توجه زنان به آرایش از جامعه غرب وارد شده که به شکل جهان سومی ما دختران ازش استفاده میکنیم......
کجای اسلام گفته برید وسایل ارایشی بخرید و بینی تونو عمل کنید برید تو جامعه............
چرا تو غرب خودشون اینقد استفاده نمیکنن اگر فرهنگ غربیه
چرا ایران مقام اول رو داره
تو غرب زنها فقط به واسطه زیبایی مورد توجه قرار نمیگیرن
اتفاقا دقیقا بر عکس اونچه میگن در ایران از زنان خیلی خیلی بیشتر استفاده ابزاری میشه
میدونی فرقش چیه
تو ایران مردها در مجموعه های کوچکتر استفاده ابزاری میکنن
تو غرب اگر هم استفاده میشه جنبه عمومی و تبلیغی داره
این استفاده جهان سومی بقول شما نتیجه همین اسلامه
من نمیگم اسلام درست پیاده شده فقط دارم کلیات رو میگم
بر اساس اسلام خانمها ساخته شدن برای خانه و درون خانه
و شوهر و بچه داری
در همیچین طرز فکری مهمترین شانس یک زن ازدواج است و امروز برای ازدواج چی لازمه ....اولین چیز چهره زیبا و جذابه
همچنین زنی که فطرتا تمایل به تحسین و دیده شدن داره وقتی هیچ چیز برای تفاخر نداشته باشه ترحجیحش این میشه که این تحسین رو از چهره و اندامش بگیره
sara_blue_xxx: اسلام با اون چی که تو و من نوعی فکر میکنیم فرق داره.....................
خانم محترم
خسته شدیم از بس تا به هر چی اعتراض کردیم گفتند اسلام واقعی این نیست
از داعش میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از القاعده میگی میگن .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از حکومت ایران میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از عربستان میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از اعراب شکم چران که رختران رو برده میگیرند .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از سنی میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از شیعه میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
خوب قربون هر چی انسان چیز فهم این خدا چی جور دینی اورده که ۱۴۰۰ ساله هیچکس نتونسته اون رو اجرا کنه
من یقین دارم اسلام اون چیزی نیست که الان بین مردم هست چه شیعه و چه سنی
اما معتقد هم نیستم اسلام بری از اشکال است
مخصوصا در حقوق زنان و مجازات های اسلامی
۱- حقوق زنان ظالمانه
در اسلام بسیار بدوی است و به درد همون زمان میخورده ....دیه زن و شهادت و ارزشش نصف مرده ....مرد حق داره زنش رو تنبیه کنه و بزنه .....دیه زن معادل دیه بیضه یک مرده .....زن نمیتونه قاضی و مجتهد بشه .....در ازدواج فقط و فقط به استفاده جنسی از زن پرداخته میشه ......در صورت طلاق این فقط زنه که متضرر میشه و مرد در بدترین حالت فقط مالی اذیت میشه و.........
۲- قوانین مجازات خشونت بار
قصاص در اغلب موارد حکمی خشن است مثلا و عموما قتل در شرایط حاد روحیی صورت میگیره اما بعدا چند تا ادم عاقل در نهایت ارامش مینشینند و حکم قتل اون رو میدن قتل و مجازات فقط برای جرائم پیش بینی شده و نقشه دار و قاتلین بالفطه باید باشه ....بریدن دست ....سنگسار......شلاق برای روزه خوری ......
۳- قوانین اعتقادی نامتوازن
در اسلام اوئلین وظیفه ادم بالغ تحقیق در دین است و انتخاب اون اما جالبه که باید تحقیق کنی اما حق انتخاب نداری چرا که اگر مسلمون باش و به این نتیجه برسی دین دیگری بر حق هست تو را اعدام میکنند به جرم ارتداد یا اگر مسلمان شوی حق تغییر دین نداری و باز اگر تغیییر یدهی مرتد هستی و محکوم به مرگ
پس در اسلام با این همه تعقلون و یعقلون ........باید همه افکار تو به نتیجه ای برسد که اسلام گفته و سرکاری
۴-عقوبت های عظیم برای گناهانی خفیف
در روز قیامت زنانی که حتی اندکی از موی سرشان در دنیا دیده شده مجازات جالبی تدارک دیده شده انان را هزار سال قیامتی که هر سالش صد سال دنیاست از موها اویزان میکنند و بجای آب به انان زقوم .....لجن و کثافت داف شده میدهند و به جای غذا مدفوع جهنمی ها که چون اهن گداخته است
در رو.ز قیامت زنانی را که قوزک پایشان را نامحرم دیده و یا بدنشان را در معرض نمایش گذاشتند هزار سال از پستان اویزان میکنند و گرز اتش در دهانشان فرو میکنند و دائم از فرج انها زقون وارد و از دهانشان خارج میشود
هزاران بار سوزاندن ......زقوم به خورد ادمها دادن....سرب و اهن گداخته به جای اب در دهان مردم ریختن .....عمود آهنین کداخته در مقعد و فرج زن و مردکرده
آنهم هزاران سال که هر سال معادل هزار یا صد سال این دنیاشست
اخر این چه خدایی است که افریده ...اختیار داده تا گناه کنی و........بعد ببرد جهنم و با شکنجه دادن ما عشق کند
هر از گاهی بیاید و چون جهنم پرشده با پایش مردم را فشرده کند تا جا باز شود
ایم چه احکامی است و این ایا همان خدای مهربان و رحمان و رحیم و.....است
میلیون ها سال برای دیده شدن چند تار مو
یک فیلم از داعش میبینی چهار نفر رو سرمیبرند بهشون میگی وحشی و تا روزها حالت بده
به نظرت خدا از داعش بدتر انتقام میگیره یا اصلا شاید داعش دست انتقام خداست
بوکو حرام رو ببین صدها نفر زن و مرد مسلمون رو ردیف کردن جلوییک گودال و اونها خودشون یکی یکی میان و دراز میکشن و چاقوی جلاد رو روی گردن خودشون میزارن تا گردنشون رو ببره
یعنی روز قیامت از این صحنه هم بدتره
دوست گرامی ولی من
معتقدماسلام دین رافت و مهربانی است و دین بخشش و باورم نمیشه خدای این دین خودش اینگونه نباشه و اینقدر خشونت داشته باشه
خدایی که اشک یتیم عرشش رو میلرزونه
همه ادمها رو تو ادون دنیا که یتیم هستند شکنجه میکنه ؟؟؟؟؟؟؟
sara_blue_xxx: کجای اسلام گفته برید وسایل ارایشی بخرید و بینی تونو عمل کنید برید تو جامعه............
مجدد و دوباره میگم
اسلام خیلی چیزها رو مستقیم نگفته اما نتیجه قوانین بازخوردی اینچنین پیدا میکنه
وقتی مهم ترین وظیفه زن
ا- دادن سرویس جنسی در هر حال به شوهر
۲- بچه اوردن و تربیت اونها
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
ارسالها: 350
#527
Posted: 7 Sep 2014 17:49
ametis: چرا تو غرب خودشون اینقد استفاده نمیکنن اگر فرهنگ غربیه
چرا ایران مقام اول رو داره
تو غرب زنها فقط به واسطه زیبایی مورد توجه قرار نمیگیرن
اتفاقا دقیقا بر عکس اونچه میگن در ایران از زنان خیلی خیلی بیشتر استفاده ابزاری میشه
میدونی فرقش چیه
تو ایران مردها در مجموعه های کوچکتر استفاده ابزاری میکنن
کاملن درسته البته ارایش زنان با انواع و اقسام وسایل از ۳۲۰۰ سال پیش در مصر و حدود ۵ هزار سال پیش در چین انجام میشده هیچ ربطی هم به غرب نداره خانم سارا . اطلاع نداشتن باعث میشه ادم همینجوری بلغور های صدا و سیما رو تکرار کنه .
ametis: خانم محترم
خسته شدیم از بس تا به هر چی اعتراض کردیم گفتند اسلام واقعی این نیست
از داعش میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از القاعده میگی میگن .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از حکومت ایران میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از عربستان میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از اعراب شکم چران که رختران رو برده میگیرند .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از سنی میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
از شیعه میگی .....همه میگن اسلام واقعی این نیست
خوب قربون هر چی انسان چیز فهم این خدا چی جور دینی اورده که ۱۴۰۰ ساله هیچکس نتونسته اون رو اجرا کنه
درود به شرفت دوست من . زنده باد .
ametis: من یقین دارم اسلام اون چیزی نیست که الان بین مردم هست چه شیعه و چه سنی
اما معتقد هم نیستم اسلام بری از اشکال است
مخصوصا در حقوق زنان و مجازات های اسلامی
عالیه با شما موافقم . ametis: مجدد و دوباره میگم
اسلام خیلی چیزها رو مستقیم نگفته اما نتیجه قوانین بازخوردی اینچنین پیدا میکنه
وقتی مهم ترین وظیفه زن
ا- دادن سرویس جنسی در هر حال به شوهر
۲- بچه اوردن و تربیت اونها
کاملن درسته .
ما احادیثی داریم که زن روی کوهان شتر هم باید تاکید میکنم بااااید نیاز جنسی شوهرشو بر طرف کنه .
این قوانین کوچکترین حق انتخاب و برابری انسانی برای تصمیم گیری به زن نمیده .
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
ارسالها: 1495
#529
Posted: 9 Sep 2014 01:06
rostam91: همچین می گی امروز مسائلی مثل عشق و محبت هست انگار اینها از کشفیات یکی دو قرن اخیره
در اون زمان و قبل اون هم عشق و مهر و محبت بوده
قوانین اسلام رو ببین
در ازدواج اسلامی زن بدن خودش رو به مرد در قبال مهریه میفروشه ....زوجتک نفسی
ولی امروز از پیوند دو قلب و روح و برای ارامش و راحتی صحبت میشه
rostam91: در اون آیه شرط برتری مرد نسبت به مرد رو بعضی فضیلتها مثل قدرت جسمانی و .... و دادن نفقه عنوان کرده ، مسلما مردی که این شرایط رو نداره حق حکم کردن بر زن رو هم نداره
rostam91: مردی که نفقه اش رو زنش میده مرد نیست بلکه اون مرده میشه زن و اون زنه رو باید مرد خونه حساب کرد
پس واضح بگم اگه زنی قدرت زدن مردش رو داره و نفقه مرد رو میده و مرد نافرمانی کرد می تونه اونو بزنه
البته زنه باید کاراته کا و رزمی کار باشه و مرده بی عرضه
الان داری دروغ میگی و از خودت در اوردی چون زن در هر حال زیر دست مرده
کافیه مرد نفقه رو بده که بخور و نمیره ...زن هر چقدر هم پول داشته باشه بدون اجازه مرد نمیتونه اب بخوره
rostam91: خداوند نمی دونست این قوانین به درد الآن نمی خوره و فقط برای ۱۴۰۰ سال پیشه؟
اگه اینطور که شما میگی بوده که باید تا حالا چند پیغنبر برای آ=دیت اسلام آورده بود
اینها قوانین اسلامه و من قبول دارم خدا فرموده و دین روکامل کرده
اما خدا ۱۲ امام بعد از پیامبر هم قرار داده بود تا این دین کامل رو تبیین کنن که شما نگذاشتید و امثال شما
دین رو تحریف کردید
همین یک اشکاله که خدا نمیفهمید که نمیشه احکام ابدی باشه و باید تعدیل بشه
من معتقدم این احکام میتونن حتی نسخ بشوند
برده داری چگونه نسخ شد در حالیکه نه امام بود و نه پیامبر
این احکام هم به همون اندازه غیر انسانی است و باید اصلاح بشه
rostam91: من نمی دونم شما بگو میدونسته یا نه؟
آیا گفته قوانین رو بنا به تغییر شرایط تغییر بدین؟
نگفته باشه ...عقل که داده ....برده داری چرا نسخ شد
rostam91: اگه چنینه چرا غربیها به کشورهای اسلامی بابت حقوق بشر گیر میدن ؟ کشورهای اسلامی هم قانون خودشون رو دارن
اولا شلوغش نکن قانون داشتن نمادهای مذهبی و قومیتی رو ممنوع میکنه اونهم در اماکن دولتی لذا برقع و حجابی مثل عبا و پوشیه مشکله نه یک روسری ساده نه روسری عربی و لبنانی روسری مثل همین ایرانی ها این قانون برای همه است و مثلا یک ایرلندی نمیتونه با دامن قرمز متداول قدما بره دانشگاه یا یک عرب با دشداشه و عقال و این فقط برای مسلبمونها نیست بماد های شیطان پرستی و همکجنس بازی و ....ممنوعه
مساله اینه که قوانین موافق حقوق بشر هست یا نه
جامعه ترکیه لائیک هست و دخالت دادن دین ونمادهای اون در تمام مراکز دولتی ممنوع است
لذا کسی بخواد حجاب داشته باشه ازاده امانمیتونه به استخدام دولت در بیاد یا در مراکز دولتی درس بخونه اتفاقا این یک نوع تعریف حقوق بشره تا تفاوتها ونمادها باعث تبعیض ها نشه
چون وقتی یکی با برقع بیاد فردا اون یگکی هم دوست داره لخت مادر زاد بیاد سرکلاس و دیگری هم دوسا داره میلیون تا حلقه بخودش وصل کنه و شاخ بذاره چون شیطان پرسته و .......
rostam91: اینکه زنان اونجا چقدر آزاد هستند این قانون منع حجاب برای تحصیل نمونه ای از آزادی زنان هست؟
ببین اولا ظلم بالسویه عدله اونجا هر کونه نماد مذهبی و قفومیتی ممنوعه برای درست نشدن تبعیض و یکسان بودن همه تهمچنین این ازادی وجود داره که در این کشورها انواع دانشگاههای غیر دولتی و انتفاعی و حتی مذهبی وجود داره
در فرانسه و انگلیس بزرگترین دانشگاههای اسلامی و ایرانی وجود داره میتونن اونجا درس بخونن
و حتی اگر حرف شما درست باشه که نیست.....سلب حق تحصیل که اونهم میتونه با برداشتن برقع وبا یک روسری ادامه بده کجا و سلب حقوق انسانی که در ایلام صورت میگکیره کجا
شما اینقدر منتقد صدا و سیمایی ولی داری عین اونها عمل میکنی
خدا نکنه یک جایی تو امریکا یک سیاهپوست رو جیز کنن ایرران ده روز خبرش رو کار میکنه یا مثلا جنبش یک درصدی که چقدر مسخره بود
شنما هم داری سیاست اونها رو میری
مقایشه شما مثل قیاش بین قتل است و نیشگون
rostam91: قانون در ایران میگه همه باید حجاب رو رعایت کنند از مسلمان گرفته تا مسیحی و بهائی و ارمنی و ...
قانونی که مورد اعتبار مجلس برخواسته از ملت باشه بله
چاره ای نیست چون دموکراسی همینه
اگر ۵۰ درصد بعلاوه یک نفر اعتقاد به حجاب داشته باشن اون قانون میشه
اما در مورد ایران چون نه مجلس و نه خبرگان و نه .....منخب حقیقی نیستند اصلا حرفش رو نزن اسمش اسلامی اما جمهوری اجباریه
rostam91: من تنها بخاطر اینکه این سایت رو سکولار دونستی و گفتی قبولش داری میرم سروقتش و برات دلیل میارم وگرنه بعنوان سایت منبع و اینکه همه چیز رو بی طرفانه نوشته قبول ندارم این سایت حوادث رو به اون شکلی که می خواد خواننده هاش بدونن می نویسه یعنی مثلا جنگ ایران و اعراب رو در قسمت فارسی به شکلی که عامه ایرانیها بهشون بر نخوره آورده در قسمت زبان عربی به شکل خوَ آمد اعراب
معروفه ویکی پدیا تا ۸۰ درصد قابل اعتناست
ضمنا شمنا مگر اطلاع نداری که نویسنده های ویکی از بین مردم هستند که فیلتر میشوند و البته جریان جنگ ایران و اعراب منابع مختلفی داره که ممکنه هر کدوم قسمتی از واقعیت باشه پس نمیشه گفت جانبدارانه است
در دیکی عربی عرب زبانها مینویسند و در فارسی فارس زبانها
همچنین منابع هر کدوم هر چند معتر اما عربی و فارسی زاست و با هم تفاوت دارند
rostam91: نگاه ! باز تند رفتی خداوند نگفته زن رو شکنجه کن بر عکس رفتار پیامبر هم نشون میده زن مثل مرد دارای حقوق مختص به خودشه
دوری از همبستری یک شکنجه روانی است و بهش طلاق عاطفی میگن
rostam91: اما شما اگه مردی رو دیدی که تو افغانستان وحشیانه زنش رو زده یا گوشش رو بریده می زاری پای حکم
روایت صحیح از عمر ابن الخطاب هست که نیمه شبی شروع به کتک زدن همسرش کرد در حالیکه مهمان بود و میزبان امد برای جدا کردنت
عمر گفت از پیامبر شنیدم که هر گاه مردی زنش را کتک میزد بر هیچ کس نسزد کمه اورا نمواخذه و انکار کند
ضمنا گون و بینی بریدن برای یک نافرمانی نیست بلکه مربو=ط به روابط نامشروع و....میشه که تازه اون شکنجه کننده فکر میکنه حقش بوده که زنه رو بکشه و حالا تخفیف داده که گوشش رو بریده یا دماغش رو بریده مانند عایشه نکگون بخت
rostam91: قسمت اول رو قبول ندارم اما با قسمت دوم مطلبت کاملا موافقم
من دقیقا درست میگم
این همه نقض حقوق حیاتی و ذاتی و انسانی زن در اسلام رو کاملا توجیه میکنی و اونوقت به یک قانون فرانسه در ممنوعیت بروز نمادهای مذهبی در اماکن عمومی انتقاد میکنی ....یعنیچی
یعنی از ته سوزن رد شدن و از در دروازه جانشدن
rostam91: زن در حجاب باشه بر میگرده به قدرت ایمانش و پیروی از دستورات خدا و اینکه مال یک مرد باشه هم همینجور بعلاوه ایمان و غیرت مرد
عفت و حیا ارتباطی با حجاب نداره
همونقدر که عفت و حیا برای زن لازمه برای مرد هم لازمه و اصلا به حجاب نیست
مثل اینه که یک ادم رو بکنی تو یک اتاق و بعدا بگی او تا حالا گناه نکرده ...خوب براش مقدور هم نبوده که گناه کنه
اما ارزش کار زنی که در جمع و در جامعه عفت خودش رو نگه میذاره خیلی خیلی بیشتره
rostam91: خیر فرقش بی بند وباری لجام گسیخته هست اینکه یه زن به شوهرش بگه دوستت دارم و شوهرش رفت بیرون پسر دوران دانشجوئی یه کادو براش بیاره و بخوابه تو تختش به اون هم بگه دوستت دارم یه وقت یه دوست دیگه و ....
این به حجاب و بی حجاب بر نمیگرده به عفت و حیا یک زن هست نمونه هم زیاده کم نمیبینیم خانمهای محجبه که روابط زیادی دارن
rostam91: آمار طلاق رو ببین در اون کشورها
هم ملاک نیست
هم تو کشور خودمون هم نگاه کن در کشوری که طلاق پایان یک زن است اما گاهی مجبورن برای اینکه زنده بمونن
امار رو خودت نگاه کن ما با این همه ادعا اتفاقا در دنیا جایگاه خوبی داریم
شما کاملا در اشتباهی نسبت به برداشتت از غرب
در اونجا هم ادمهای محترم مشروب نمیخورن یا کم میخورن ....به جاهایی نمیرن که برهنه بشن و رعایت اخلاق رو میکنن
در اونجا هم خیانت امری ناپذیرفتنی است و برای زن ومرد خیلی مهمه
شما خیالل میکنی چون غربه هر زنی با چند مرد و هر مرد با چند زن رابطه داره
از کلینتون یادت بیاد تا بدونی چقدر این عمل رو بد میدونن
تو میبینی دارن میرقصن و میرن بغل هم و با تفکر ایرانی خودت فکر میکنی در مرحله هم کار تمومه و شوهر این با زن اون و بلعکس بودن و شوهر ها هم دیدن
اما خیلی در اشتباهی
در اون رقش دستها کاملا دیزاین و مشخص شده باید کجا باشه اگر دست بلغزه روی باسن با عکس العمل شدید مواجه میشه
و در پایان رقص خیلی راحت از هم جدا میشن ضمن اینکه این رقص اغللب توسط مجرد ها یا در عروسی و مراسم خاص هست و هر کس انجام نمیده
اونها ظرفیت رو به حدی رسود که تفاوتی بین زن و مرد نیست
شهوت با برخورد بدن به بردن یا دست به جاهای معمولی بدن تحریک نمیشه
رفتار تحریک کننده پالسهایث خاصی داره
پس فک نکن اگر مثلا اون پیرمرد لیلا حاتمی رو بوسی کیفکرد ....نه احترام گذاشت
برای همینه که اگر بک زن لخت تو خیابون باشه جلب توجه نمیکنه مگر اینکه به کسی پالش جنسی بده
اما اگرتو ایران باشه هیچ چی بعید نیست با این مردهای ندید بدید ایران
rostam91: زمانی که تو امارات کار میکردم یه مشتری روسی داشتم می گفت سه بار شوهر کردم ولی هیچکدوم نتونستن منو خوشبخت کنن گفتم الآن چی شوهر داری یا نه گفت در لابلای صحبتهاش فهمیدم که شبها رو با سگش تو تخب می خوابه و با اون معاشقه می کنه
خیلی بهت حال داده از این حرفها باهات زده
نمیدونم چرا همیشه موردهایی به پست شما میخورن که عینا نظراتتون رو تایید میکنن
اما من
نیل ارمسترانگ رو میبینم همراه با زنش خوشبخت و شاد در سن بالاتی نود سالگی
بیل گیتس و همسرش رو میبینم با خوشبختی تمام و وقف همه امئالشون برای انسانهای دیگر
اوباما و همسرش
بوش و همسرش
و مرکل و همسرش و .....
اینقدر این نمونه ها هست که همسران با هم تا اخر عمر و در کمکال عشق و محبت و نه از سر عادت و اجبار زندگی میکنند
اما در ایران زندگی های قدیمی دیگه نشونه ای از عشق نداره شده عادت و احترام
و شاید ترس از جدایی و بی در کجایی
rostam91: راستی یه نمونه از آزادی زنان رو تو هند برات بگم دیروز تو العربیه خوندم که یه دختر هندی که مردم میگفتن نفرین شده هست با یه سگ ازدواج کرد عکسش تو العربیه با لباس عروسی و سگ آرایش شده هست نظرت چیه بعنوان یه نمونه آزادی زنان تو ایران باب بشه
اره راه برای ازدواج خیلی ها باز میشه میگن بعضی از مردها اخلاقشون مثل سگه و ازدواج با سگ شرف داره به ازدواج با مردی که تا شک کنه به زنش و قبل از اثبات اون رو بکشه یا دماغ و گوشش رو ببره
میگم شما بیشتر طرفدار مسخره بازی هستی تا مباحثه و درک
استثنا ها رو پیدا میکنی ....خوبه نشونه میزان درک شماست
rostam91: اونها حسابشون با خداست اگر قیامتی باشه به حسابشون رسیدگی میشه اگر نباشه هم برنده شدن و ما بازنده بسته به اعتقاده انسانه
شانسی دیگه
rostam91: اینجا من و شما داریم نظرمون رو میگیم
از نظر شما کتک زدن زن ظلمه از نظر اسلام نیست از نظر من کاری که در غرب زنان انجام میدن فحشا هست از نظر مذهب خودشون هم فساده ولی خودشون میگن فساد نیست نظر خودشونه
ببین تعریف فساد باید جامع باشه
مثل تجاوز
تجاوز به سکس با زور و به اجبار میگن
حالا تعریف فساده هم متفاوت نیست
فساد جنسی به هر گونه رابطه خارج از شرع و عرف میکگن وقتی رابطه ای در شرع و عرف اومده
کتک زدن در هر حال کاری غیر انسانی است حتی معلم یا گدر به بچه اش و حتی اروم و برای متنبه شده چه رسد به یک زن بالغ و عاقل
اما فساد اصلا فرض کن تو غرب باشه خوب مگه تو کشورهای اسلامی نیست
غیر عربستان که تختناق داد میزنه و باز هم علیرغم این فشارها بسیار فاحشه و فاحشه خونه هست در حالیکه مرگ مجازات فواحشه اما باز هم هست و کم هم نیست چه رسد به امارات و عراق و کویت و ......
rostam91: تو همه جوامع انسانهای گنه کار و هرزه هست اعراب هم توشون مستثنی نیست اون کسانی هم که تو فیلمه مفتی ها و علمای مذهب اهل نیستند پولدارهای عربن که تن پرور بار اومدن و خوشگذران ، پول زیادی مستشون کرده
اخه چرا برای اهل سنت ینجوریه ولی برای شیعه اینجوری فکر نمیکنی و میگی همسش کار شیعه هاست و اونها حرمسرا دارن و.....
اگه راست میگی که تقصیر قانون متعه است
رواج اون بین سنی ها بخاطر چیه
اینها رو میگم که بدونی تحلیل ها و استدلال هاتون چقدر دور از واقعیت و غلطه
rostam91: شما اینطور فکر می کنی؟
کشتار صفویه رو شما نادیده گرفتی؟
میشه مدارکش رو بیاری که مثلا نسل کشی شده و قتل عام مردم عادی و زن و بچه بوده مثل داعش که داره نسل کشی میکنه و هزار هزار تا مرد و پسر رو میکشه و زن و دختر رو به بردگی میفروشه
رو هوا حرف نزن
اگر صفوی تو جنگ کشته که متداول و مرسوم اون زمان بوده
اما نسل کشی فرق داره امیدوارم منظورم رو گرفته باشیب
نسل کشی از بین بردن ایل یا تیره و نژاد یا پیروان یک مشرب مذهبلی یا سیاسی است که بیدفاع هستند و جزو نیروهای مسلح به حساب نم آیند از زن مرد و کودک
rostam91: بطور قانونمند شیعیان بنام متعه
قانون بد از بی قانونی بهتره
متعه باعث میشه حداقلزن شو هر دار و دختر باکره مورد تجاوز قرار نگیره
متعه باعث میشه یک زن بعد از هر بار متعه سه ماه از مردان دیگر دوری کنه و نتواند هرسب زیر یکی بخوابه
متعه باعث میشه زن حداقل اجرت مهریه خودش رو بگیره
اما شما سنی های محترم از کجا معلوم بین اون همه زن چند تاشون شوهر دار نباشن
یا دختر ها رو که قیمتشون خیلی بالاتره و برای دوشب اجاره میشن نامشروع و بی اجازه ولی و ب و حاتی اگر شرعی هم باشه درذ کمال ددمنشی مورد تجاوز قرار میدن
همچنین این زنها میتونن هرشب با یکی یا چجند نفر باشن
خدا رو شکر از این سنی های چشم چران و شکم چران و هوسباز کم هم نداریم
عمدتا باید ببنیم چند نفر سالم هستند چون تعداشون کمتر هت و شمارشش راحت تنر
اینقدر از این فیلمها زیاده که خدا میدونه
و از اینها خیلی خیلی بدتر
rostam91: کشیشهای مسیحی هم از این دست اعمال دارن حتی کلینتون و سارکوزی روئسای جمهور آمریکا و فرانسه همینطور رئیس صندوق بین المللی هم از این دست کارها کردن
میدونی چیه
منکه واقعیت رو قبول دارم و میدونم در همه دنیا هست و هر جا پول بیشتری هست فساد بیشتری هست
مشکل شمایی که شیعه رو به حرمسرا داری
و غربی ها رو به فساد و بی بند و باری متهم میکنی من اینها رو نه از دین میدونم نه مرتبط با دین این ها همش بخاطر غریزه های انسانی لجام گسیخته و البته عدم عزت نفس و انسانیت است
این همه برادران اهل سنت چی اینها که اسلام حقیقی رو دارن ؟؟؟؟؟
شما که منحرف نشدید و متعه ندارید ؟؟؟؟؟
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت