ارسالها: 2554
#111
Posted: 7 Oct 2012 22:11
برای اینکه بدونید اهل سنت چگونه در کنب خودشون تحریف میکنن و اثار حق رو از بین میبرند این نمونه خوبه
بدعت در دین اسلام گناهی نابخشودنی است و عمر این بدعت را در مورد متعه و نماز تراویح گذاشت که نمونه اش در زیر است
اينجا بخاري حديثي را درباره متعه (ازدواج مؤقت) نقل ميكند
photo sharing
كه ترجمه كامل آن را براي شما ميگذاريم :
picture hosting
( " عمران بن حصين ميگويد : آيه متعه در كتاب خدا نازل شد وما اين كار را با رسول خدا (ص) انجام داديم وآيه اي در تحريم آن نازل نشد وتا وقتي كه نبي اكرم (ص) از دنيا رفتند آن را منع نكردند , بعد يك مردي آمد وبه رأي خودش عمل كرد , محمد گفت : ميگويند أو عمر بود " )
توضيح
درپایان حدیث نوشته بعد از انکه تا زمان وفات نبی متعه حرام نشده بود مردی امد و انرا منع کرد و در ادامه از قول صاحب کتاب صحیح بخاری یعنی محمد بن اسماعيل بخاري (صاحب خود كتاب) گفت : او عمر بوده است
حالا نكته اينجا است كه متاسفانه وبراي حفظ آبروي بعضي ها ونفي كردن عمل آن هابه خلاف سنت پيامبر (ص) آمده اند و پوشاندن پناه بدعت در دین خدا در چاپهاي جديد اين جمله را برداشته اند :
عكس ها ومستندات ذيل را نگاه كنيد ؛كه توجه خواهيد كرد اين جمله در سه چاپ :
دار احياء التراث العربي &ndash بيروت
free image hosting
دار الكتب العلمية - بيروت
upload picture
دار المعرفة &ndash بيروت
photo sharing websites
کلمه ((وان مرد عمر بود )) نيست وحذف شده وبه تعبيري ديگر در اين حديث دست كاري وتحريف شده است . !!
به وهابيت و اهل سنت تبريك عرض ميكنيم ,چون كه دين ومذهبشان بر تحريف ودروغ وعوام فريبي بنا شده است
حكم را به شما واگذار ميكنيم .
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#112
Posted: 7 Oct 2012 22:52
«سلیم بن قیس» به نقل از «سلمان فارسى» آورده است:فقالت فاطمة علیها السلام : یا عمر ، ما لنا ولك ؟ فقال : افتحی الباب وإلا أحرقنا علیكم بیتكم . فقالت : ( یا عمر ، أما تتقی الله تدخل على بیتی ) ؟ فأبى أن ینصرف . ودعا عمر بالنار فأضرمها فی الباب ثم دفعه فدخل .كتاب سلیم بن قیس ، تحقیق اسماعیل انصارى، ص 150 .... حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود: اى عمر، ما را با تو چه كار است؟ جواب داد: در را باز كن و گرنه خانه تان را به آتش مى كشیم! فرمود: اى عمر، از خدا نمى ترسى كه به خانه من وارد مى شوى؟! ولى عمر ابا كرد از این كه برگردد. عمر آتش طلبید و آن را بر در خانه شعله ور ساخت و سپس در را فشار داد و باز كرد و داخل شد... .
از طبری . عن زیاد بن كلیب قال: أتى عمر بن الخطاب منزل علىّ وفیه طلحة والزبیر ورجال من المهاجرین فقال: واللّه لأحرقنّ علیكم أو لتخرجنّ إلى البیعة»، فخرج علیه الزبیر مصلتاً بالسیف فعثر فسقط السیف من یده فوثبوا علیه فأخذوه. تاریخ الطبرى ، ج2 ، ص443. عمر بن خطاب به خانه على آمد در حالى كه گروهى از مهاجران در آنجا گرد آمده بودند. وى رو به آنان كرد و گفت: به خدا سوگند خانه را به آتش مى كشم مگر اینكه براى بیعت بیرون بیایید. زبیر از خانه بیرون آمد در حالى كه شمشیر كشیده بود، ناگهان پاى او لغزید و شمشیر از دستش افتاد، در این موقع دیگران بر او هجوم آوردند و شمشیر را از دست او گرفتند. سند روایت: حدثنا ابن حمید ، قال : حدثنا جریر ،عن مغیرة ، عن زیاد بن كلیب .
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ویرایش شده توسط: mohan1978
ارسالها: 150
#113
Posted: 23 Nov 2012 19:32
mohan1978: سیر خلقت نورانى حضرت زهرا سلام الله علیها
mohan1978: (۱). تفسیر فرات، ص ۱۱، ط نجف.
اين منابع معتبر نيستن
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 2554
#114
Posted: 23 Nov 2012 19:33
ضرت زهرا سلام اللَّه علیها و اهل بیت علت آفرینش هستى
رسول خدا فرمود: هنگامى که خداى تعالى حضرت آدم ابوالبشر را آفرید و از روح خود در او بدمید، آدم به جانب راست عرش نظر افکند، آن جا پنج شبح غرقه در نور به حال سجده و رکوع مشاهده کرد، عرض کرد: خدایا قبل از آفریدن من، کسى را از خاک خلق کرده اى؟ خطاب آمد: نه، نیافریدهام. عرض کرد: پس این پنج شبح که آن ها را در هیئت و صورت همانند خود مى بینم چه کسانى هستند؟
خداى تعالى فرمود: این پنج تن از نسل تو هستند، اگر آن ها نبودند، تو را نمى آفریدم، نام هاى آنان را از اسامى خود مشتق کردهام (و من خود آنان را نام گذارى کردهام)، اگر این پنج تن نبودند، نه بهشت و دوزخ را مى آفریدم و نه عرش و کرسى را، نه آسمان و زمین را خلق مى کردم و نه فرشتگان و انس و جن را.
منم محمود و این محمد است، منم عالى و این على است، منم فاطر و این فاطمه است، منم احسان و این حسن است، و منم محسن و این حسین است. به عزتم سوگند، هر بشرى اگر به مقدار ذره ى بسیار کوچکى کینه و دشمنى هر یک از آنان را در دل داشته باشد، او را در آتش دوزخ مى افکنم… یا آدم، این پنج تن، برگزیدگان من هستند و نجات و هلاک هرکس وابسته به حب و بغضى است که نسبت به آنان دارد. یا آدم، هر وقت از من حاجتى مى خواهى، به آنان توسل کن.
ابوهریره مى گوید، پیامبر اکرم در ادامه ى سخن فرمود: ما پنج تن کشتى نجاتیم، هرکس با ما باشد، نجات یابد، و هرکس که از ما روگردان شود هلاک گردد. پس هرکس حاجتى از خدا مى خواهد پس به وسیله ى ما اهل بیت از حضرت حق تبارک و تعالى مسئلت نماید».
حقیقت آنست که پنج تن مقدّس رمز خلقتند: «یا أحمَدُ! لَو لاکَ لَما خَلَقتُ الأفلاکَ، وَ لَو لا عَلِىُّ لَما خَلَقتُکَ، وَ لَو لا فاطِمَةُ لَماخَلقُتُکما».(۲) / اى احمد! اگر تو نبودى آسمان و زمین نمى آفریدم و اگر على نبود تو را نمى آفریدم و اگر فاطمه نبود شما را نمى آفریدم. (یعنى شمایان رمز خلقتید)
فاطمه حوریّهاى بود که چند صباحى لباس آدمیان دربرنمود۳)
(۲). میرجهانى: (ال) جُنّة العاصمة، ص ۱۴۸ (به نقل از کشف الآلى صالح بن عبدالوهّاب بن عرندس) (و) مرندى: ملتقى البحرین، ص ۱۴ (و) مستنبط: القطره ج ۱: ص ۱۶۴ (و) قمى: سفینةالبحار، ماده «خلق» (و) نمازى: مستدرک سفینةالبحار، ج ۳: ص ۳۳۴ (حدیث قدسى) شاید در نظر نخست این روایت احتیاج به تأمّل داشته باشد؛ امّا با اندکى دقّت، لطافت تعبیر به کار رفته در آن اشکار مى گردد. همچنان که مى دانید کنیه ى حضرت زهرا علیهاالسّلام «امّابیها» است. در سبب مکّنا شدن حضرتش به این کنیه با مدد از روایتى که از امام باقر علیه السلام نقل شده است – و ما آن را در سطور بالا ذکر نمودیم – که حضرت فرمودند ریشه درخت نبوّت زهراى اطهر است و یا روایتى که ذهبى در کتاب میزان الاعتدال (ج ۱:ص ۲۳۴) از رسول خدا نقل مى کند که حضرت مى فرمایند: «أنَا شَجَرَةٌ، وَ فاطِمَةُ أصلُها، وَ عَلِىُّ لِقاحهُا، وَ الحَسَنُ وَ الحُسَینُ ثَمَرُها» (یعنى من درخت، فاطمه ریشه آن، على لقاح آن، و حسن و حسین میوه ى آن هستند) آشکار مى گردد که خلقت پیامبر، على، حسن و حسین علیهم السّلام در عالم انوار بسته به خلقت حضرت زهرا علیهاالسّلام بوده است. فَافهَم فَإنَّهُ دَقِیقٌ جِدّاً.
(۳). خطیب بغدادى: تاریخ بغداد، ج ۵: ص ۸۶٫
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#115
Posted: 23 Nov 2012 19:34
روشنى عالم از نور حضرت زهرا سلام الله علیها
ابن مسعود نقل مى کند که، دیدم على بن ابى طالب علیه السلام را که مشغول نماز است و در رکوع و سجودش مى گوید: «اللهم بحق محمد صلى اللَّه علیه و آله و سلم عبدک، اغفر للخاطئین من شیعتى» / پروردگارا، به حق بنده ى مقربت محمد صلى اللَّه علیه و آله و سلم خطاکاران از شیعیان مرا ببخش.
از نزد او خارج شدم و به محضر رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم شرفیاب شدم. ایشان را در حال نماز یافتم. دیدم که رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم در نماز خود مى گوید: «اللهم بحق على علیه السلام عبدک اغفر للخاطئین من امتى» / خداوندا، خطاکاران از امت مرا، به حق على علیه السلام بنده ى مقربت ببخش.
از آن چه دیده بودم، در من وحشت و تردید بزرگى ایجاد شد. وقتى نماز رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم به پایان رسید، خطاب به من فرمودند: اى پسر مسعود، آیا کافر شدى بعد از آن که ایمان آورده بودى؟
عرض کردم، ابداً چنین نیست یا رسول اللَّه، بلکه دیدم على علیه السلام را که خداوند را به حق شما طلب مى کرد و شما را دیدم که خدا را به حق على علیه السلام مى خواندید. پس تردید کردم که کدامیک از شما نزد خداى عزوجل برترید.
پیامبر صلى اللَّه علیه و آله و سلم فرمودند: اى پسر مسعود، بنشین. پس من در مقابل، رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم نشستم.
آن حضرت فرمودند: «ان اللَّه خلقنى و علیاً من نور قدرته قبل ان یخلق الخلق بالفى عام اذ لا تسبیح و لاتقدیس.» خداوند من و على علیه السلام را از نور عظمت و بزرگى خود خلق کرد: هزار سال قبل از آن که سایر خلائق را بیافریند. زمانى که هیچ تسبیح و تقدیسى وجود نداشت.
«ففتق نورى، فخلق منه السموات و الارضین و انا و اللَّه اجل من السماوات و الارضین.» پس نور مرا شکافت و از نور من آسمان ها و زمین را آفرید به خداى تبارک و تعالى قسم که من از آسمان ها و زمین برترم.
«وفتق نور على بن ابى طالب علیه السلام فخلق منه العرش و الکرسى و على بن ابى طالب علیه السلام و اللَّه افضل من العرش و الکرسى» و چون نور على علیه السلام را منتشر ساخت عرش و کرسى از نور او خلق گردید؛ به پروردگار قسم که على علیه السلام از عرش و کرسى افضل است.
«و فتق نور الحسن علیه السلام فخلق منه اللوح و القلم و الحسن علیه السلام و اللَّه افضل من اللوح و القلم». سپس نور حسن علیه السلام] را باز کرد و لوح و قلم از نور حسن علیه السلام به وجود آمد و به خدا قسم که حسن علیه السلام از لوح و قلم نیز برتر است.
«وفتق نور الحسین علیه السلام فخلق منه الجنان و الحور العین و الحسین علیه السلام و اللَّه افضل من الحور العین.» و چون هستى را از نور حسین علیه السلام معطر کرد، بهشت و حوریان زیباروى از نور او پدیدار گشتند؛ واللَّه حسین از حورالعین برتر است.
«ثم اظلمت المشارق و المغارب فشکت الملائکه الى اللَّه تعالى ان یکشف عنهم تلک الظلمه فتکلم اللَّه جل جلاله کلمه فخلق منها روحا ثم تکلم بکلمه فخلق من تلک الکلمه نورا فاضاف النور الى تلک الروح و اقامها مقام العرش فزهرت المشارق و المغارب فهى فاطمه الزهراء علیهاالسلام و لذلک سمیت الزهراء لان نورها زهرت به السماوات.» سپس همه ى هستى از شرق تا به غرب تاریک ماند. ملائکه بر پروردگار از آن همه تاریکى و ظلمت شکایت کردند و خواستند که پروردگار تاریکى را از ایشان برطرف کند. پروردگار در اجابت خواستهى آنان کلمهاى فرمود، از آن کلمه روحى خلق گردید، سپس کلمهاى دیگر فرمود و از آن کلمه نورى خلق شد پس آن نور را به آن روح اضافه کرد و آن را در بلندترین مکان عرش قرار داد. همه ى عالم از شرق تا به غرب نورانى شد. آن روح آمیخته به نور خلق شده از لطف پروردگار کسى نیست، جز فاطمه زهرا علیهاالسلام و به همین دلیل او را زهرا علیهاالسلام نامیدند زیرا نورش آسمان ها را روشن ساخت.
در ادامه ى این روایت زیبا پیامبر صلى اللَّه علیه و آله و سلم مى فرمایند: «یابن مسعود اذا کان یوم القیامه یقول اللَّه جل جلاله لى و لعلى ادخلا الجنه من شئتما و ادخلا النار من شئتما و ذلک قوله تعالى (القیا فى جهنم کل کفار عنید) فالکافر من جحد نبوتى و العنید من جحد بولایه على بن ابى طالب علیه السلام و عترته و الجنه لشیعته و لمحبیه.»
اى پسر مسعود، چون روز قیامت فرا رسد، پروردگار به من و على علیه السلام مى فرماید: هر کس را که مى خواهید به بهشت داخل کنید و به جهنم بفرستید هر کس را که مى خواهید. و این قول پروردگار در قرآن مجید است که (القیا فى جهنم کل کفار عنید).(۴)
هر کافر متکبر لجوج را به جهنم افکنید پس کافر کسى است که از نبوت من سرپیچى کند و عنید کسى است که از ولایت على بن ابى طالب علیه السلام و عترتش و محبت کردن به شیعیان و دوستانش سر باززند.(۵)
و در روایت دیگرى است که: خداوند نور پنج تن را از نور عظمتش آفرید، و آسمان و زمین را از نور پیامبر اکرم صلى اللَّه علیه و آله و عرش و کرسى را از نور على علیه السلام و لوح و قلم را از نور حسن علیه السلام و حورالعین را از نور حسین علیه السلام آفرید. مشرق و مغرب عالم در ظلمت و تاریکى بود. فرشتگان از این ظلمت به خدا شکایت کردند و خدا را به این انوار قسم دادند که ظلمت را بردارد. این بود که خداوند روح و نور فاطمه علیهاالسلام را آفرید، و مشرق و مغرب آفرینش روشن شد.
(۴). سوره ق، آیه ى ۲۴٫
(۵). بحارالانوار، ج ۴۰، ص ۴۳٫
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#116
Posted: 23 Nov 2012 19:35
خلقت حضرت زهرا سلام الله علیها و شیعیان از سرشت یکسان
امام صادق علیه السلام مى فرمایند: «إن اللَّه خلق محمداً من طینة من جوهرة تحت العرش، و إنه کان لطینته نضح فجبل طینة أمیرالمؤمنین علیه السلام من نضح طینة رسول اللَّه صلى اللَّه علیه و آله و سلم، و کان لطینة أمیرالمؤمنین علیه السلام نضح فجبل طینتنا من فضل طینة أمیرالمؤمنین علیه السلام، و کانت لطینتنا نضح فجبل طینة شیعتنا من نضح طینتنا، فقلوبهم تحن إلینا، و قلوبنا تعطف علیهم تعطف الوالد على الولد و نحن خیر لهم و هم خیر لنا، و رسول اللَّه صلى اللَّه علیه و آله و سلم لنا خیر و نحن له خیر». (بصائر الدرجات ص ۱۴، بحارالانوار ۲۵/ ۸)
یعنى: «خداوند محمد را از طینت و سرشتى که از گوهرى در زیر عرش بود خلق فرمود، و طینت محمد را تراوشى بود که خداوند طینت امیرالمؤمنین را از همان تراوش طینت رسول خدا خلق نمود. و طینت امیرالمؤمنین را از نیز تراوشى بود که خداوند طینت ما را از باقیمانده ى طینت امیرالمؤمنین خلق کرد، و براى طینت ما نیز تراوشى بوده که خداوند شیعیان ما را از همان تراوش طینت ما خلق فرموده است. دل هاى شیعیان ما مشتاق ما هستند و دل هاى ما نیز – به مانند مهربانى و شفقت پدر به فرزند – به آنان توجه دارد. ما براى شیعیان مان بهترین ها هستیم و شیعیان ما براى ما بهترین ها هستند، رسول خدا نیز براى ما بهترین است و ما هم براى او بهترین ها هستیم».
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 150
#117
Posted: 23 Nov 2012 19:36
mohan1978: رسول خدا فرمود: هنگامى که خداى تعالى حضرت آدم ابوالبشر را آفرید و از روح خود در او بدمید، آدم به جانب راست عرش نظر افکند، آن جا پنج شبح غرقه در نور به حال سجده و رکوع مشاهده کرد، عرض کرد: خدایا قبل از آفریدن من، کسى را از خاک خلق کرده اى؟ خطاب آمد: نه، نیافریدهام. عرض کرد: پس این پنج شبح که آن ها را در هیئت و صورت همانند خود مى بینم چه کسانى هستند؟
خود رسول الله ميپرسن اين پنج نفر كي هستند خب به غير از پيامبر علي حسن حسين و فاطمه يكي ديگه كيه؟
mohan1978: ضرت زهرا سلام اللَّه علیها و اهل بیت علت آفرینش هستى
خرافه
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 2554
#118
Posted: 23 Nov 2012 19:36
عرض ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها بر موجودات
در ضمن حدیث معراج آمده است که خداوند فرمود: اى محمد، من، تو و على و فاطمه و حسن و حسین و امامان از فرزندان حسین را از نور خودم آفریدم و ولایت شما را بر اهل آسمان ها و زمین عرضه کردم، هر کس آن را پذیرفت در نزد من از مؤمنین به حساب آمد و هرکس آن را منکر شد، در نزد من از گمراهان (از ستمگران. خ – ل) محسوب شد، اى محمد! اگر بندهاى از بندگان من آن قدر مرا بپرستد و عبادت کند که از کار افتد و از لاغرى و ناتوانى به سان مشک خشکیده و فرسودهاى شود و بعد به هنگام ورود بر من منکر ولایت شما باشد او را نخواهم آمرزید تا این که اقرار به ولایت شما نماید.
اى محمد، آیا دوست دارى آنان را ببینى؟ گفتم: آرى، پروردگارا! فرمود: نگاه کن، من به طرف راست عرش نگریستم، و اسم خود را دیدم و اسم على و فاطمه و حسن و حسین و على و محمد و جعفر و موسى و على و محمد و على و حسن را و اسم مهدى را در وسط آن به گونهاى دیدم که گویا ستارهاى درخشان است.
فرمود: اى محمد! اینان حجت هاى من بر آفریدگانم مى باشند و این آن کسى است که از فرزندان تو، به شمشیر قیام مى کند و از دشمنانم انتقام مى گیرد.(۶)
(۶). تأویل الایات ۱/ ۹۸٫
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 150
#119
Posted: 23 Nov 2012 19:38
mohan1978: روشنى عالم از نور حضرت زهرا سلام الله علیها
خرافه
mohan1978: تصویر حضرت زهرا سلام الله علیها در بهشت
«آدم و حوا در کنار هم نشسته بودند که جبرئیل به نزدشان آمد و آنان را همراه خود به داخل قصرى از طلا برد، در آن جا تختى از یاقوت قرمز بود و بالاى آن تخت قبهاى بود نورافشان، و در میان آن قبه چهرهاى غرقه در نور، که تاجى بر سر نهاده و دو گوشوار از لؤلؤ در گوشش، و گردن بندى از نور بر گردنش آویخته بود. هر دو از نورانیت حیرت انگیز آن تمثال در شگفت شدند به حدى که حضرت آدم زیبائى همسرش حوا را فراموش نمود (زیرا شاهد یک زیبائى بى سابقه و حسن بى نظیرى بود)، لذا روى به جبرئیل کرد و پرسید این صورت کیست؟
جبرئیل گفت: این فاطمه است، و آن تاجش احمد نما، گردن بندش حیدر نما و دو گوشوارش نشانگر حسن و حسین اوست. آن گاه حضرت آدم سر خویش را به سوى قبه نور بلند کرد، و در آن جا این پنج اسم را با خط نور نوشته دید: من محمودم و این محمد است، من اعلى هستم و این على است، من فاطرم و این فاطمه است، من محسنم و این حسن است، و احسان از من است و این حسین است.
بي سند و باطل
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 150
#120
Posted: 23 Nov 2012 19:39
mohan1978: در ضمن حدیث معراج آمده است که خداوند فرمود: اى محمد، من، تو و على و فاطمه و حسن و حسین و امامان از فرزندان حسین
پس دختران سيدنا علي؟
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت