ارسالها: 508
#181
Posted: 12 Dec 2012 18:40
mahmudkhm: شما توقع نداشته باش وقتی به مقدسات اهل سنت توهین میکنین
شما که میگفتین همه اون ادم های مقدس مردن و تموم شدن و فقط خدا چی شد یهو رنگ عوض کردی اخوی؟
mahmudkhm: و ناموس پیامبرشون رو مورد اهانت قرار میدین
حضرت محمد پیامبر تشیع هم هست و بلکه محترم تر و قابل احترام تر از اونی که واسه تسنن هست منتها تشیع خاندان رسول مکرم اسلام رو هم دوست داره و محترم میشمره اما تسنن زاده شده از تفکر ال سعود تنها احترامی دروغین براشون قائله و گاها با الفاظ زشت راجعشون صحبت میکنه به تخریب قبورشون اقدام میکنه که تخریب قبر در هیچ دین و مذهبی کاره درستی نیست الا مذهب زاده تفکر ال سعود
و در ثانی همسر حضرت محمد از نظر ما هم همسر حضرت محمد هست اما با توجه به روایات موجود در کتب خوده شما که قل از پیدایش ال سعود نگاشته شده و نشده تحریف بشن سندیت به خطا رفتنش هست اما این چه اصراریه که شما میگین پاک بوده و مقدس نمیدونم چیه؟
mahmudkhm: به خلفاشون لعنت میفرستین
خلیفه از کی مقدس بوده که ما نمیدونستیم مگه این خلفا رو پیامبر انتخاب کردند؟
ایا این خلفا بر اساس حق و قران و عترت پیامبر عمل میکردن؟
ایا به خطا نرفته اند؟
ایا پاک زندگی کردن و مردن؟
پس این روایات از کتب شما چی میگین؟
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
ارسالها: 2554
#182
Posted: 12 Dec 2012 19:10
mahmudkhm: شما توقع نداشته باش وقتی به مقدسات اهل سنت توهین میکنین و ناموس پیامبرشون رو مورد اهانت قرار میدین به خلفاشون لعنت میفرستین ، اهل سنت ساکت بمونن!
برادر سنی
من کدوم روایت و حدیث رو از شیعه اوردم
من اینقدر از کتب اهل سنت حدیث اوردم و مراجعه کردم که الان اونهارو بیشتر از کافی بلد شدم
وقتی خودشون به خودشون رحم نکردند چه میشود کرد الان تاپیک عایشه رو ببین از بخاری حدیث اوردم دیگه چه کنم
به هر حال
جمع بندی از جریان شهادت زهرا علیه السلام
انچه تا اکنون اجماع بر ان است است اینکه عمر با عده ای پشت درب خانه زهرا رفت و تهدید کرد
جریان اتش زدن و لگد زدن و اتفاقاتی که افتاده در اسناد سنی گنگ مانده و اشاره نشده چرا زهرا ازرده شد هم از عمر و هم از ابوبکر و چرا اونهار راه نداد و چرا نفرین خواست بکنه و اصلا چرا علی را به زور بردند برای بیعت و ......
من منتظرم تا کتب صحیح شما بالاخره مشخص شود تا از داخل اونها این جریانات را استخراج کنیم
ضمنا اعلام شد از طرف سنی ها که خانه علی نه در داشته و نه سقف و به همین دلیل اصلا دری نبوده که سوختن و لگدی در کار باشد و بعد گفتند اصلا پرده بوده و در بعلت فقر علی و گرانی چوب خونه علی نداشته
خلاصه الان باید تحقیق کرد در خانه بی سقف و بی در چگونه زهرا رندگی میکرد با علی ع و حسنین و ما کماکان در پی اسنادی که بر این داستان مهر تایید بزند میگردیم
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 150
#183
Posted: 12 Dec 2012 22:28
iraj_mirza: پس این روایات از کتب شما چی میگین؟
کدوم روایات؟؟ همین مونده شیعه احادیث اهل سنت رو برای خود اهل سنت تفسیر کند
iraj_mirza: خلیفه از کی مقدس بوده که ما نمیدونستیم مگه این خلفا رو پیامبر انتخاب کردند؟
بله صديق اكبر ابوبكر رو پيامبر انتخاب كردند.
iraj_mirza: خلیفه از کی مقدس بوده که ما نمیدونستیم مگه این خلفا رو پیامبر انتخاب کردند؟
خدايي جناب محمود فرمودند كه خلفا مقدس اند؟؟؟ iraj_mirza: ایا به خطا نرفته اند؟
اگر هم به خطا رفته اند معصوم و منزه از گناه نبودند مانند پيامبران
iraj_mirza: اما تسنن زاده شده از تفکر ال سعود
آل سعود تازه ۱۰۰ سال و يا كم تر تشكيل شده يعني امامان اهل سنت زاده تفكر آل سعود بودند كه اون زمان اصلا نبوده؟؟
iraj_mirza: بلکه محترم تر و قابل احترام تر از اونی که واسه تسنن
بله از توهين به عايشه و حفصه معلومه
mohan1978: جریان اتش زدن و لگد زدن و اتفاقاتی که افتاده در اسناد سنی گنگ مانده و اشاره نشده چرا زهرا ازرده شد هم از عمر و هم از ابوبکر و چرا اونهار راه نداد و چرا نفرین خواست بکنه و اصلا چرا علی را به زور بردند برای بیعت
اگر در کتب اهل سنت نیست پس از این به بعد نفرمایید از دانشمندان و کتب معتبر اهل سنت
mohan1978: من منتظرم تا کتب صحیح شما بالاخره مشخص شود تا از داخل اونها این جریانات را استخراج کنیم
کتب صحیح:صحیح بخاری و مسلم در این کتب همه احادیث صحیح هستند.
اينجا توضيح ميدم اگه نفهميدي به كسي بگو كه ميفهمه تا واست توضيح بده:هر حدیثی که متواتر باشد؛ حال چه در کتاب بخاری و مسلم باشد یا در هر کتاب حدیثی دیگر آمده باشد، بطور صد در صد صحیح است. حدیث متواتر عبارتست از حدیثی که: اصحاب کثیری آنرا از پیامبر صلی الله علیه وسلم روایت کرده باشند و افراد کثیر دیگری همان حدیث را از صحابه نقل کرده باشند،
*****************
...............................
انگار باید برای بار چندم یه بار دیگه قوانین رو بخونی که نوشته کل کل و توهین ممنوع هست.
سکسی بوی
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 508
#184
Posted: 12 Dec 2012 22:50
Sachme: خدايي جناب محمود فرمودند كه خلفا مقدس اند؟؟؟
mahmudkhm: شما توقع نداشته باش وقتی به مقدسات اهل سنت توهین میکنین و ناموس پیامبرشون رو مورد اهانت قرار میدین به خلفاشون لعنت میفرستین ، اهل سنت ساکت بمونن!
Sachme: بله صديق اكبر ابوبكر رو پيامبر انتخاب كردند.
https://www.looti.net/11_5377_34.html#msg142139709
https://www.looti.net/11_5377_34.html#msg142139705
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
ارسالها: 99
#185
Posted: 12 Dec 2012 23:49
mahmudkhm: شما توقع نداشته باش وقتی به مقدسات اهل سنت توهین میکنین و ناموس پیامبرشون رو مورد اهانت قرار میدین به خلفاشون لعنت میفرستین ، اهل سنت ساکت بمونن!
ببین اخوی هرچی ما کوتاه میایم و ساکت میشینیم فکر میکنید تعداد بچه های شیعه تو این سایت کمه !! اما بدونید ما همه جا هستیم ! حالا اینا به کنار !
دوست من ابوبکر و عمر هر دوی اینها خلفایی بودند که خب خوب یا بد حکومت کردند کسی به عمر ی که شما فکر میکنید لعنت نمیفرسته ! فقط بدبختی اینه ایران از شانس بد شما در زمان خلافت عمر فتح شده :دی
Sachme: iraj_mirza:
خلیفه از کی مقدس بوده که ما نمیدونستیم مگه این خلفا رو پیامبر انتخاب کردند؟
بله صديق اكبر ابوبكر رو پيامبر انتخاب كردند
آها اونوقت دقیقاً کجا این اتفاق افتاده؟؟ نکنه بعد غدیر خم بازم مراسمی بوده و ما خبر نداشتیم ههههه
کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است ! آرام گاهت غرق به زیر اب است این بار نه بیگانه که دشمن زخود است ننگ بر ما که روح تو بیتاب است !!
ارسالها: 150
#186
Posted: 13 Dec 2012 00:12
iraj_mirza: بشتابيد تا برايتان نوشتهاي بنويسم تا بعد از آن ديگر گمراه نشويد! عمر گفت: درد و بيماري بر پيامبر غلبه نموده است، و در حالي كه قرآن در ميان شما هست كتاب خدا ما را كفايت ميكند.
حدیث قرطاس
https://www.looti.net/11_3031_19.html#msg142154536
iraj_mirza: خداوند به راه راست هدایتتون کنه راهی که شکم پروران و جنایتکاران ال سعود توش نباشن
و همینطور شما رو از دزد های آخوندی
iraj_mirza: ديگر بر اساس اين روايت صلاة ابوبكر چه نفع و سودي براي ابوبكر داشته و چگونه ميتواند دلالت بر فضيلت او داشته باشد؟
مي خواستم كسي را به دنبال ابوبكر و پسرش بفرستم وابوبكر را به عنوان جانشين تأيين كنم صحيح بخاري ك 75-ب16-8/7 ومسلم ومسند106/6
iraj_mirza: پس پیامبر اومده و میتونسته بیاد به مسجد و نماز بخونه
iraj_mirza: عروه گفت : در اين حال رسول خدا صلى اللّه عليه وآله در خود احساس سبكى و آرامش كرد و از خانه خارج شد، در حالى كه مردم به ابوبكر اقتدا كرده بودند. وقتى ابوبكر پيامبر را ديد، عقب رفت. پيامبر صلى اللّه عليه وآله به او اشاره كرد كه همان جا بايست. سپس رسول خدا صلى اللّه عليه وآله به موازات ابوبكر و در كنار او نشست. ابوبكر نمازش را با اقتدا به پيامبر صلى اللّه عليه وآله خواند و مردم نيز به ابوبكر اقتدا كردند.
البته ايشان كمي از حديث رو قيچي كردند اشكالي نداره من كامل ميكنم و توصيه مي كنم ازاين به بعد قيچي رو بذاريد كنار
رسول الله به ابوبكر گفتند پيش نماز شود در حالي دو نفر زير بازوي پيامبر را گرفته بودند ابوبكر با ديدن پيامبر از محراب عقب آمدند اما پيامبر به ابوبكر اشاره كردند كه در محراب قرار گيرد و امامت نماز را بر عهده بگيرد بخاري كتاب الاذان ش 712)
iraj_mirza: از يك طرف رواياتي از قول عايشه ذكر شد مبني بر امامت جماعت ابوبكر از سوي پيامبر صلّي الله عليه و آله وسلّم از طرف ديگر رواياتي از قبيل روايت زير را داريم كه تمام رواياتي را كه قبلا ذكر شد را رد ميكند:
جناب من حرفي ميزنم حسابي روش فكر كن ابوبكر فقط يك نماز امام نبود چندين نماز امام بود
امامت سيدنا ابوبكر در روزهاي ديگر نيز ادامه داشت در نماز صبح كه مردم داشتند به سيدنا ابوبكر اقتدا ميكردند رسول الله از اتاق ام المومنين عايشه با كنار زدن پرده به مسلمانان نگريستند كه در پيشگاه خداوند ايستاده بودند رسول الله با ديدن آن منظره ي زيبا به قدري شادمان شدند كه برق شادي در چشمانشان نمايان شد(بخاري كتاب المغازي ش 4448 وسيره نبوي ص401)
پيامبر ميفرمايند:خداوند مرا به سوي شما برانگيخت شما مرا تكذيب كرديد و گفتيد دروغ ميگويي اما ابوبكر مرا تصديق كرد و به من ايمان آورد و گفت راست ميگوييد او مرا با جان و مالش همراهي نمود و دوبار فرمودند پس آيا شما يار و رفيق دلسوزم را برايم ميگذاريد؟ بخاري ش3661
سوال اينجاست چرا پيامبر علي رو به پيشنمازي انتخاب نكرد؟
iraj_mirza: با توجه به اين روايت اصلاً ابوبكر براي نماز امر نشد تا بخواهد به جاي رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم به نماز ايستد، بلكه بعد از آن كه حضرت به مسجد آمدند ديدند كه ابوبكر به جاي آن حضرت به نماز ايستاده است!!!
جناب ابوبكر چندين بار در زمان حيات رسول الله امامت نماز را برعهده داشتند:
به غیر از ابوبکر صدیق هیچ احدی بعنوان پیش نماز از جانب پیامبر صلی الله علیه وسلم تعیین نشد، و پیامبر صلی الله علیه وسلم در نماز ابوبکر رضی الله عنه را جانشین خود در پیش نمازی در اواخر حیاتشان کردند. در کتاب رحیق المختوم چنین نقل شده است:
« ابوبکر در حيات پيغمبراکرم -صلى الله عليه وسلم- جمعاً هفده نماز را با مردم گزارد که عبارت بودند از نماز و عشاي روز پنجشنبه و نماز صبح روز دوشنبه و پانزده نماز در سه شبانهروز فيمابين آندو». صحيح بخاري، همراه با فتح الباري، ج 2، ص 193، ح 681؛ صحيح مسلم، کتاب الصلاة، ج 1، ص 315، ح 100؛ مسندالامام احمد، ج 6، ص 229.
iraj_mirza: عبد الرحمن بن عوف براي خلافت سزاوارتر از ابو بكر است.
iraj_mirza: سالم مولي ابي حذيفه هم از سوي پيامبر به نماز ايستاده است
سيدنا ابوبكر اولين مردي بود كه به رسول الله ايمان آورد نه عبدالرحمان بن عوف
هر دو اين روايات صحيح ولي پيامبر علي رو به پيشنمازي انتخاب نكرد
iraj_mirza: مردم كه به همراه ابوبكر نماز را شروع كرده بودند همچنان به نماز با او ادامه مي دهند ولي ابوبكر به نماز پيامبر اقتدا ميكند.
جان هر كي دوست داري احاديث رو تحريف نكن
رسول خدا در حال بيمارى از منزل خارج و وارد مسجد شد ديد ابوبكر ايستاده و مردم به او اقتدا كرده اند. وقتى ابوبكر متوجّه شد عقب رفت. رسول خدا به او اشاره كرد كه همان جا بمان؛ سپس رسول خدا كنار ابوبكر نشست. ابوبكر نمازش را با اقتدا به پيامبر خواند، در حالى كه مردم به ابوبكر اقتدا كرده بودند.مالك از هِشام بن عُرْوَه نقل مىكند كه عروه گويد
الموطّأ، مالك (179 هـ )، ج 1، ص 136 .
چرا اين همه خش و خاشاك بهش اضافه كردي؟
iraj_mirza: چرا كه اين روايت تصريح دارد بر اين كه ابوبكر با آمدن رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم عقب آمد و نماز را قطع كرد و فقط شبيه به يك تكبيرگو، صداي نماز حضرت را به ديگران ميرساند.
جناب خط های بالا جواتان را دادم
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 99
#187
Posted: 13 Dec 2012 00:21
Sachme: امامت سيدنا ابوبكر در روزهاي ديگر نيز ادامه داشت در نماز صبح كه مردم داشتند به سيدنا ابوبكر اقتدا ميكردند رسول الله از اتاق ام المومنين عايشه با كنار زدن پرده به مسلمانان نگريستند كه در پيشگاه خداوند ايستاده بودند رسول الله با ديدن آن منظره ي زيبا به قدري شادمان شدند كه برق شادي در چشمانشان نمايان شد(بخاري كتاب المغازي ش 4448 وسيره نبوي ص401)
پيامبر ميفرمايند:خداوند مرا به سوي شما برانگيخت شما مرا تكذيب كرديد و گفتيد دروغ ميگويي اما ابوبكر مرا تصديق كرد و به من ايمان آورد و گفت راست ميگوييد او مرا با جان و مالش همراهي نمود و دوبار فرمودند پس آيا شما يار و رفيق دلسوزم را برايم ميگذاريد؟ بخاري ش3661
سوال اينجاست چرا پيامبر علي رو به پيشنمازي انتخاب نكرد؟
iraj_mirza:
با توجه به اين روايت اصلاً ابوبكر براي نماز امر نشد تا بخواهد به جاي رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم به نماز ايستد، بلكه بعد از آن كه حضرت به مسجد آمدند ديدند كه ابوبكر به جاي آن حضرت به نماز ايستاده است!!!
جناب ابوبكر چندين بار در زمان حيات رسول الله امامت نماز را برعهده داشتند:
به غیر از ابوبکر صدیق هیچ احدی بعنوان پیش نماز از جانب پیامبر صلی الله علیه وسلم تعیین نشد، و پیامبر صلی الله علیه وسلم در نماز ابوبکر رضی الله عنه را جانشین خود در پیش نمازی در اواخر حیاتشان کردند. در کتاب رحیق المختوم چنین نقل شده است:
« ابوبکر در حيات پيغمبراکرم -صلى الله عليه وسلم- جمعاً هفده نماز را با مردم گزارد که عبارت بودند از نماز و عشاي روز پنجشنبه و نماز صبح روز دوشنبه و پانزده نماز در سه شبانهروز فيمابين آندو». صحيح بخاري، همراه با فتح الباري، ج 2، ص 193، ح 681؛ صحيح مسلم، کتاب الصلاة، ج 1، ص 315، ح 100؛ مسندالامام احمد، ج 6، ص 229.
ای خدا آخه من چی بگم ؟؟ ها !!
دوست من شما انتظار داری ما مثلاً بر فرض که ابوبکر چندتا نماز خونده به جای پیامبر ما بپذیریم که پیامبر گفته آره ابوبکر بعد من خلیفه باشه؟؟؟؟؟ زکی واقعاً زکی !!
دوست من پیامبر خدا در روز غدیر خم رسماً اعلام کرد که آقا خلافت بعد از من برسه به حضرت علی !
وقتی شما سخن همین پیامبری که نقل میکین رو قبول نداری چطور انتظار داری ما حرف شما رو قبول کنیم البته من حرفتون رو کاملاً قبول دارم اما نه به معنی این که ابوبکر جانشین حق پیامبر بود.
حالا که بحث کشید به اینجا میخوای من چندین صفحه برات اینجا بنویسم که پیامبر از حضرت علی تعریف میکنه؟؟ دقت کن گفتم چندین صفحه نه چند خط !!
آخه واقعاْ خودت ببین با عقل جور در میاد؟؟
کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است ! آرام گاهت غرق به زیر اب است این بار نه بیگانه که دشمن زخود است ننگ بر ما که روح تو بیتاب است !!
ارسالها: 150
#188
Posted: 13 Dec 2012 00:26
iraj_mirza: حساسيت عائشه
جواب همه ي روايات درباره عايشه در تاپيك ام المومنين عايشه موجود است
iraj_mirza: آيا ابوبكر بدون امر پيامبر به نماز ايستاده است!!؟
به اين فقره از روايت موطأ مالك توجه نمائيد:
خَرَجَ فِي مَرَضِهِ، فَأَتَى فَوَجَدَ أَبَا بَكْرٍ
رسول خدا صلّي الله عليه وآله وسلّم در حال مريضي از منزل به مسجد آمد و ابوبكر را ديد كه به نماز ايستاده
با توجه به اين روايت اصلاً ابوبكر براي نماز امر نشد تا بخواهد به جاي رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم به نماز ايستد، بلكه بعد از آن كه حضرت به مسجد آمدند ديدند كه ابوبكر به جاي آن حضرت به نماز ايستاده است!!!
آيا با قبول اين روايت به طور كلي صورت مسئله عوض نخواهد شد و آنچه كه مستدلين به روايات نماز ابوبكر در صدد اثبات آن هستند نتيجه معكوس نخواهد داد؟ يعني: آيا ممكن نيست كسي بگويد: با توجه به آيه اول سوره احزاب «لا تقدموا بين يدي الله و رسوله» چرا ابوبكر بدون اجازه و امر رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم به جاي او به نماز ايستاده است؟
شیعه حدیث را بریده بریده نوشت ، این عادت زشت، از قومی که دروغگویی را عبادت میدانند ( تقیه =عبادت ) زیاد تعجب آور نیست ، فقط تعجبم از این است که در این زمانه اینترنت ،چرا ملایان شیعه روش قدیمی اجداد خود در عصر صفویی را ، برای فریب دادن مردم، تغییر نمیدهند!! آیا نمیدانند که دنیا دگرگون شده و با یک (کلیک!!) میتوانی اصل حدیث را بیرون بکشی و اول و آخر آن را ببینی ؟
اصل حدیث را ببینید:
و حَدَّثَنِي عَنْ مَالِك عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ
أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَرَجَ فِي مَرَضِهِ فَأَتَى فَوَجَدَ أَبَا بَكْرٍ وَهُوَ قَائِمٌ يُصَلِّي بِالنَّاسِ فَاسْتَأْخَرَ أَبُو بَكْرٍ فَأَشَارَ إِلَيْهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ كَمَا أَنْتَ فَجَلَسَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى جَنْبِ أَبِي بَكْرٍ فَكَانَ أَبُو بَكْرٍ يُصَلِّي بِصَلَاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ جَالِسٌ وَكَانَ النَّاسُ يُصَلُّونَ بِصَلَاةِ أَبِي بَكْرٍ
رسول خدا صلّي الله عليه وآله وسلّم در حال مريضي از منزل به مسجد آمد و ابوبكر را ديدند كه به نماز ايستاده و و مردم به امامت ابوبکر نماز میخوانند ، پس ابوبکر به عقب آمد، اما رسول الله به ابوبکر اشاره کردند که بر جای خود بایست ، پس رسول الله کنار ابوبکر نشست و ابوبکر به نماز رسول الله نماز میخواند در حالیکه رسول نشسته و ( ابوبکر ایستاده بود )، و مردم با نماز ابوبکر نماز میخواندند !
موطا مالک (باب صلاه امام و هو جالس)
پس حدیث میگوید: که پیامبر از پیشنمازی ابوبکر راضی بودند، پس چرا شیعه با بریدن حدیث و نصفه روایت کردن آن میخواهد نتیجه ای صد در صد بر عکس بگیرد؟
و این حدیث را هم ببینید که بعد از نماز رسول الله چه فرمود:
عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَرَجَ فِي مَرَضِهِ وَهُوَ عَاصِبٌ رَأْسَهُ بِخِرْقَةٍ، فَجَلَسَ عَلَى الْمِنْبَرِ فَحَمِدَ اللَّهَ وَأَثْنَى عَلَيْهِ، ثُمَّ قَالَ:مَا مِنَ النَّاسِ أَحَدٌ أَمَنُّ عَلِيَّ بنفْسِهِ وَمَالِهِ مِنْ أَبِي بَكْرِ بن أَبِي قُحَافَةَ، وَلَوْ كُنْتُ مُتَّخِذًا مِنَ النَّاسِ خَلِيلا لاتَّخَذْتُ أَبَا بَكْرٍ، وَلَكِنْ خُلَّةُ الإِسْلامِ أَفْضَلُ، ثُمَّ قَالَ:لا تَبْقَى فِي الْمَسْجِدِ خَوْخَةٌ إِلا سُدَّتْ إِلا خَوْخَةَ أَبِي بَكْرٍ.
ابن عباس میگوید رسول الله در ایام بیماری به مسجد امدند درحالی که سر شان را بسته بودند ( از درد )
و بر منبر نشستند و فرمودند : هیچکس از مردم بیش از ابوبکر با مال و و وجودش بمن خدمت نکرد و اگر من خلیلی میگرفتم او حتما ابوبکر میبود اما دوستی اسلامی بهتر است .همه شکاف های بسوی مسجد را ببندید ، الا شکافی که به خانه ابوبکر باز است.
المعجم الكبير لطبراني
در این حدیث رسول الله اشاره میکند که ابوبکر بهترین مردم است اما صریحا او را بعنوان جانشین معرفی نیمکنند چون باب رسالت بسته میشد و ترس از این میبود که اگر رسول الله ابوبکر را رسما جانشین خود کنند ، مردم ابوبکر را نیز نبی بدانند
ای فرد شیعه ! قبول نداری این حدیث را ؟ قبول نداشته باش!
اما وقتی از کتاب ما دلیل میاوری نصفه ننویس!! والله که این کار قباحت دارد.[b]
[b]من نمیدانم چرا شیعه ها، شما ها را رها نمیکنند؟ شما آنقدر در جواب عاجز هستید که آشکارا تقلب میکنید من نمیدانم چرا عوام شیعه به شما ها بی اعتماد نمیشوند؟
جالب است بدانید که شیعه جواب سوال را با فونت بزرگ داده ، این عادتش است چون میخواهد با پرگویی ناحق را حق جلوه دهد
iraj_mirza: فَكَانَ أَبُو بَكْرٍ يُصَلِّي بِصَلاَةِ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - وَهُوَ جَالِسٌ، وَكَانَ النَّاسُ يُصَلُّونَ بِصَلاَةِ أبِي بَكْرٍ
وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - يُصَلِّى قَاعِدًا، يَقْتَدِى أَبُو بَكْرٍ بِصَلاَةِ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - وَالنَّاسُ مُقْتَدُونَ بِصَلاَةِ أَبِى بَكْرٍ.
در روايات فوق نحوه عجيبي از نماز در مسجد النبي به نمايش گذارده شده؛ در اين نماز، ابوبكري كه درمحراب به نماز ايستاده با آمدن رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلّم ميخواهد كه در حين نماز از جاي خود عقب رفته تا آن حضرت به جاي او در محراب بايستد امّا حضرت با اشاره به او ميفهماند كه در جاي خود بماند و نماز را ادامه دهد؛ آنگاه حضرت آمده و در كنار ابوبكر مينشيند و نماز خود را شروع ميكند و مردم كه به همراه ابوبكر نماز را شروع كرده بودند همچنان به نماز با او ادامه مي دهند ولي ابوبكر به نماز پيامبر اقتدا ميكند.
تصور كنيد چگونه ابوبكر از ابتدا به نماز ايستاده و مردم هم به او اقتدا كردهاند ولي رسول خدا ميآيند و كنار ابوبكر مينشينند و در حالي كه مردم از قبل به ابوبكر اقتدا كردهاند، حال ابوبكر به پيامبر اقتدا ميكند و مردم نماز خود را به امامت ابوبكر ادامه ميدهند. آيا واقعاً عجيب نيست؟!!
وقتي نماز پيامبر طوري است که ابوبکر مي تواند به حضرت اقتدا کند چرا مردم به حضرت اقتدا نکردند؟
آيا اين چنين نمازي در طول 23 سال نبوت حضرت سابقه داشته است؟
رسول الله به ابوبکر اجازه نداد به عقب بیاید .و خودشان رفتند طرف راست ابوبکر ،و برای نماز خواندن نشستند( چون مریض بودند و توانایی ایستادن نداشتند) و با اشاره نماز خواندند
به اشاره، رکوع و سجود کردن برای صف اول، کاملا محسوس نبود اما برای ابوبکر کاملا محسوس بود چون کنار ایشان ایستاده بود و این را نیز بدانید که رسول الله صلی الله علیه وسلم از ضعف و بیماری ،تکبیر را بلند نمیگفتند
باز امر رسول الله صلی الله علیه وسلم بود که ابوبکر عقب نرود
پس تعجبی ندارد که بگوییم ابوبکر به رسول الله اقتداء کرد و مردم به ابوبکر.
خب ای عالم شیعی! ما اشکال ترا جواب دادیم حالا تو بگو:
تو بمن بگو که در این حدیثی که به آن استدلال کردی ، آمده رسول الله اجازه نداد ابوبکر بعقب برود پس چرا این را ندیدی؟ آیا دروغگویان پایبند ،مرزی در دروغگویی نیستند ؟
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 150
#189
Posted: 13 Dec 2012 00:27
jk5267: دوست من پیامبر خدا در روز غدیر خم رسماً اعلام کرد که آقا خلافت بعد از من برسه به حضرت علی
سند و مدرك؟؟
mohan1978: مسانید و سنن ها چطور
در آن ها هم صحيح است هم ضعيف
تعريف حديث صحيح رو نوشتم بعدا نگي كه انكار ميكني
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 99
#190
Posted: 13 Dec 2012 01:27
خب دوست من Sachme: Sachme
خب تکیه شما فقط براین هستش که پیامبر چون دیده مردم دارن به ابوبکر اقتدا میکنند و ازشون خوششون امده راضی بوده که ابوبکر بیاد بشه خلیفه ی بعد از خودش؟؟
آیا برای اثبات این مهم سند دیگری دارید یا من اسناد موجود خودم را ارائه کنم؟؟؟؟
کوروش تو نخواب که ملتت در خواب است ! آرام گاهت غرق به زیر اب است این بار نه بیگانه که دشمن زخود است ننگ بر ما که روح تو بیتاب است !!