ارسالها: 2554
#281
Posted: 27 Feb 2013 00:25
rostam91: درسته میشن وسیله اما نه تن مرده اونها و ارواحشون بلکه راه و شیوه خداجوئی اونها!
امامان زنده هستن همواره و میبینند و میشوند
rostam91: هرچند نگفته واقعیات رو نگید بلکه گفته برخی جزئیات که ممکنه صحت نداشته باشن رو بیان نکنیم بهتره!
متن رو نخوندی برو دوباره بخون و تحریف نکن
rostam91: این جمله به هیچ وجه نمیگه که برو تو سرت بزن چون تو سر زدن و سینه زدن و بوسیدن ضریح شکر گزاری نیست
میخواهی شاکر اونها باشی برو خدا رو که اونها براش جون دادن بشناس قرآن رو بشناس همین خوندن قرآن نمونه ای از شکر گزاری خدا و پیامبرشه که اونو به ما رسونده !
شما نمیفهمی تقصیر ما نیست
rostam91: معنی: لعنت خداوند بر یهودایان و مسیحیان که قبور پیامبران و صالحین امت خود را مسجد قرار داده اند.
پس قبر پیامبر که مسجد النبی هست چی ؟؟
rostam91: دمش ولی گریه نکردم و فقط به ای
عاطفه نداری
rostam91: و بدونی عاقبتت همین جاست و اون چه باقی میمونه افعال و کردار نی
ما هم اینو قبول داریم و تو ادعیه تذکر میدیم ولی چیزهای دیگه هم هست
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#283
Posted: 1 Mar 2013 11:52
rostam91: پس فاطمه شاهد و ناظر هوس بازی علی با دختر عمر بوده و همنشینی علی رو با قاتلش بر سر یک سفره ؟
خواهرش نه دخترش
ضمنا حالت خوبه پس حضرت علی دیگه هیچ کار حلالی نباید انجام بده
کلا روت فشار اومده چرت میگی
rostam91: دوما کسی رو به قبر پیامبر نماز نمیخونه
افرین حرم امام های ما هم بیای میبینی موقع اذون همه پشت به ضریح وامیستن و نماز میخونن
rostam91: موضوع عاطفه نیست موضوع آیه "انالله و انا الیه راجعون " هست که من بهش معتقدم و شما اونو فنا میدونی و باورش برات مشکله!
ما از شما بیشتر قبول داریم برا همین وقتی ادم خوب از دنیا میره یا شهید میشه به خانواده اش تبریک و تسلیت میگیم
تبریک واسه پیوستنش به خدا و لقلء الله و تسلیت برای ما که او را از دست دادیم
لطفا درک کن ما بخاطر فقدان شخص و اینکه دیگه نداریمشون [
ناراحتیم و عزا دار نه برای پیوستنش به خدا
rostam91: تنها طاعت و عبادت خالصانه براي خدا است
برات توضیحات قرانی رو گذاشتم دیگه ده بار یک حرف رو که نمیزنن
«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اسْتَعينُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاةِ؛(6) اى افرادى كه ايمان آوردهايد! از صبر(و استقامت) و نماز، كمك بگيريد. »
به نظرت آيا منطقي است بگوييم وقتي خود خدا هست، كمك گرفتن از نماز چه معنايي دارد؟
عالمان وهابي در برابر اين آيات صريح و حكم عقل نكتهای عجيب را مطرح میسازد و آن اينكه اين قبيل نمونههاي قرآني درخواست از افراد زنده بود كه قدرت بر كمك داشتند، نه به افراد مرده كه چنين تواني ندارند؛ در نتيجه، درخواست از مردگان شرك است !!
در پاسخ به اين ادعاي عجيب بايد گفت:
اول
ما معتقديم كه ائمه(ع) شهيد از دنيا رفتهاند و قرآن کريم تصريح نموده که شهدا زندهاند و برخي امور را چون زندگان، بلکه بهتر از بسياري از زندگان درک میکنند و میدانند:
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون؛ آنها را که در راه خدا کشته شدند، مرده مپنداريد؛ بلکه آنان زندگاناند و نزد خداي شان روزي میخورند. »
طبق اين آيات معلوم میشود که شهدا بعد از مرگ، مثل ساير مردم نيستند؛ بلکه داراي حياتي خاصاند و از برخي امور که در دنيا میگذرد، آگاه میشوند و آثار و اثرشان در دنيا باقي و برقرار است.
. آل عمران(3)، آيه 169.
دوماگه راست میگی
، چرا در تشهد نماز خطاب به رسول خدا ـ صلي الله عليه وآله وسلم ـ سلام داده مىشود: «السلام عليك ايها النبى و رحمة الله و بركاته»؟!
اگه پیامبرمرده و دستش کوتاهه از ما و نمیشنوه و نمیبینه چرا سلام بهش میدی
سوم
اگر مردهها سخن زندهها را نمىشنوند، چرا در روايات آمده است: پيامبر(ص) هرگاه به زيارت مردهها میآمده، با آنان اينگونه سخن میگفته: «السَّلَامُ عَلَيْكُمْ دَارَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ، وَإِنَّا إِنْ شَاءَ اللهُ بِكُمْ لَاحِقُونَ.... »
. مسلم بن الحجاج، صحيح مسلم، بيروت، دار إحياء التراث العربي، بیتا، ج 1، ص 218.
آيا عقيده به اينكه انسان پس از مرگ، هيچ سخنى نمىشنود، مخالف رواياتى نيست كه در صحيح بخارى آمده كه پيامبر(ص) فرمود: «شخصى كه از دنيا رفته، صداى كفش مردمى را كه براى تشيع جنازهاش آمدهاند، مىشنود. »؟!)
. بخاري، صحيح بخاري، بيروت، دار ابن كثير، اليمامة، 1407ق، ج 1، باب الميت يسمع خفق النعال، ص 448.
چهارم
در كتاب صحيح بخاري كه نزد اهل سنت اصح كتب بعد از قرآن است، نقل شده كه خليفه دوم در جريان طلب باران به عموي پيامبر(ص) متوسل شده و گفته: « اللهم إنا كنا نتوسل إليك بنبينا فتسقينا وإنا نتوسل إليك بعم نبينا فاسقنا؛(12) خدايا! ما به واسطه پيامبران به سوي تو متوسل میشويم. پس ما را سيراب نما و ما به واسطه عموي پيامبرمان به سوي تو متوسل میشويم، پس ما را سيراب نما. »
، بخاري، صحيح بخاري، بيروت، دار ابن كثير، اليمامة، 1407ق، ج 1، باب الميت يسمع خفق النعالاص 342، ح 964.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#285
Posted: 3 Mar 2013 08:54
rostam91: عزاداری در اسلام فقط سه روزه و بس اینو شما باید درک کنی و اینکه برای توجیح کارهاتون اعمالی که از ائمه سر نزده رو بهشون نسبت ندی!
اگه در جایی از قران عزاداری بیشتر از سه روز حرام اعلام شده رو بیاری من دربست قبول میکنم ؟
این حرفها چیه
ترجمه حديث : از زبير بن عباد روايت است كه گفت : عايشه مي گفت : زماني كه رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم از دنيا رفتند ، من با زنها بلند شدم و نوحه سرايي مي كردم و به سر و سينه خود مي زدم.
اين مطلب در كتاب مسند ابي يعلي موصلي - چاپ مؤسسة علوم القرآن بيروت - جلد ۴ - مسند عائشة - صفحه ۳۲۳ - حديث ۴۵۶۸ موجود مي باشد.
تصاوير زير مجلد كتاب و صفحه ۳۲۳ و حديث ۴۵۶۸ كتاب مسند ابي يعلي موصلي مي باشد.( توجه : براي ديدن تصاوير در اندازه واقعي روي آنها كليك نماييد )
مدارک تصویری عزاداری عایشه برای رسول الله
منابع بيشتر :
مسند احمد بن حنبل ، جلد ۷ ، صفحه ۳۹۰ ، حديث عائشة ، حديث ۲۵۸۱۶ ، چاپ دارالاحياء التراث العربي بيروت لبنان
نتيجه : ۱ ـ ثابت شد كه عايشه در وفات پيامبر نوحه خوانده است و سينه زني كرده است. پس اگر سينه زني بدعت است ، عايشه بدعت گذار است ، پس در نتيجه بدعت گذار كافر است.
۲ ـ پس اگر عايشه براي پيامبر سينه زني كرده است ، مانعي نيست كه شيعيان براي فرزند رسول خدا حضرت سيد الشهداء صلوات الله عليه سينه زني كنند.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2554
#286
Posted: 3 Mar 2013 09:04
عزاداري براي عثمان+سند
شامیان براى حضرت عثمان یکسال عزادارى کرده و براى رحلت او گریستند...اگر اهل سنت مى گویند گریه و نوحه براى میت مشروع نیست. چرا در حضور معاویه در این مدت عزادارى کرده ولى او نه تنها اینکه مانع نشد بلکه آنان را حمایت و پشتیبانى مى کرد.
free photo hosting
ذهبى مى گوید: «نصب معاویة القمیص على منبر دمشق و الأصابع معلقة فیه و آلى رجال من اهل الشام لا یأتون النساء، و لا یمسّون الغُسل الامن حلُم، و لا ینامون على فراش، حتى یقتلوا قتلة عثمان او تفنى ارواحهم، و بکوه سنة».[1]
معاویه پیراهن عثمان و بعضى از انگشتان قطع شده او را بر فراز منبر آویزان کرد، و عده اى از شامیان سوگند یاد کردند که به بستر استراحت و خواب نروند، و با همسران خود مقاربت نکنند. تا اینکه قاتلان عثمان را به قتل برسانند یا اینکه کشته شوند، و یکسال براى او گریستند.
خوب موضوع اين است چرا براي خليفه سوم عزاداري ايرادي ندارد و مرده را در قبر عذاب نميکنندو عين ديانت است ولي براي امام حسين سور جوانان بهشت ايراد دارد و بدعت است؟!
پي نوشت:
[1] . تاریخ الاسلام (الخلفاء)، 452
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ویرایش شده توسط: mohan1978
ارسالها: 2554
#288
Posted: 6 Mar 2013 00:54
rostam91: دوما شما لطف کن و نشون بده که کدوم کلمه این روایت در تصویر عکسی که نشون داده معنی زدن به سینه میده!
شما ملا نقطی نشو منظور این بود که خودش رو میزده
الان هم ما برای امام حسین به صورت و سینه میزنیم چون مسبوق به سابقه است
rostam91: اولا من هم گفتم عزاداری سه روزه و در این روایت مشخص نیست که عایشه بیش از سه روز عزاداری کرده
حضرت زهرا ۲۷ روز عزاداری میکرده برای رسول خدا
rostam91: باز هم میگم کجای روایت گفته سینه زنی کرده چرا روایت رو تحریف میکنی؟!
باز مغلطه ....بحث مجوز اینه که ادم در عزا خودش رو بزنه چه به سینه یا به صورت تازه به صورت زدن و لطم زنی که اسیبش بیشتره
rostam91: عکسی که گذاشتی بزرگ نمیشه و من نمیتونم اونو بخونم لطف کن و دوباره بزار!
rostam91: اولا اگه اهل سنت معتقد به این کار بود اهل سنت فقط شامل دمشق تنها نبود و مدینه و مکه هم چنین بودند و همین که در مرکز خلافت علی این عزاداری یکساله نبوده خودش نشون میده علی مخالف چنین عزاداری بوده و اگه مردم شام واقعا اون کار رو کردند اونها هم اشتباه کردن مثل مردمی که الآن اشتباه میکنند
داستان عزاداری مردم شام رو روایت کردن و جاهای دیگه رو روایت نکردن اونزمان تاریخ نگاری و وقایع نگاری قوی نبوده
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"