انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 30 از 48:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  47  48  پسین »

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ


مرد

 
rostam91: ایشون میگه وقتی پیامبر وفات کرد من به صورتم زدم و گریستم، این احساس زنانگی بر اون غلبه کرده و یک بار یا بیشتر به صورتش زده و دلیل نمیشه تا سه روز یا هفتم یه چهلم و سالگرد پیامبر همین کار رو کرده باشه در ثانی اون کارش هم دلیل بر درستی عملش نیست و گفتم عایشه هم جایز الخطا هست و معصوم نیست!
شما چنین کاری رو از یه معصوم به قول شما نشون بده!
باز مغلطه

منظور اینه که این کار سنته و در دوران پیامبر هم انجام میشده و کسی منعش نمیکرده

مشخص هم نکرده ۳ روزه یا چند روز

حالا باز به اینجا رسید عایشه هم جایز الخطاست

پس عمر هم جایز الخطاست دیگه و حرمت متعه هم اشتباه بوده همچنین تکتف و .....

rostam91: کجاست ؟ نشون بده؟ چرا فاطمه ۲۷ روز عزاداری میکنه ولی به علی میگه هفتم من ازدواج کن مگه فاطمه عقیده داشته که علی بیش از ۷ روز به گناه میوفته؟!
علی و گناه اونهم بخاطر زن چقدر بی معرفت که زاهد شب و مبارز روز و باب علم نبی و وصی حضرت رو اینگونه خطاب میکنی

مردها همیشه در رتق و فتق امور خونه مشکل دارن مخصوصا با توجه به یسن و سال کمه بچه ها و اینکه ۴ فرزند داشته وصیت برای این بوده


rostam91: لطفا به روایاتی که میزاری دقت کن و شبهه نداز تا مطمئن بشی!
ذهبى مى گوید: «نصب معاویة القمیص على منبر دمشق و الأصابع معلقة فیه و آلى رجال من اهل الشام لا یأتون النساء، و لا یمسّون الغُسل الامن حلُم، و لا ینامون على فراش، حتى یقتلوا قتلة عثمان او تفنى ارواحهم، و بكوه سنة». تاریخ الاسلام (الخلفاء)، 452

معاویه پیراهن عثمان و بعضى از انگشتان قطع شده او را بر فراز منبر آویزان كرد، و عده اى از شامیان سوگند یاد كردند كه به بستر استراحت و خواب نروند، و با همسران خود مقاربت نكنند. تا اینكه قاتلان عثمان را به قتل برسانند یا اینكه كشته شوند، و یكسال براى او گریستند.

rostam91: اون زمان که تاریخ نگاری قوی نبوده پس هیچ روایتی رو نباید کاملا درست دونست!!!!
من فک کنم فارسی مینویسم

ما هر چی داریم از همین نوشته هاست اما قوی نیوده یعنی اخبار همه جا ذکر نشده و هر جا ادم فرهیخته ای بوده
تاریخی رو نوشته و برای ما گذاشته
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: منظور اینه که این کار سنته و در دوران پیامبر هم انجام میشده و کسی منعش نمیکرده
مگه نمیگی سنته ؟ پس فاطمه هم یه زن بوده باید ایم کار رو کرده باشه ، کجاست روایتی که ثابت کنه فاطمه به سر و سینه زده برای پیامبر؟!

mohan1978: مشخص هم نکرده ۳ روزه یا چند روز
میگه وقتی پیامبر مرد یعنی به محض فهمیدن و چون مدت تعیین نکرده و " به محض " هم مدت دار بودن رو نمیرسونه پس برای مدت خیلی کوتاه بوده!

mohan1978: حالا باز به اینجا رسید عایشه هم جایز الخطاست
به اینجا که رسید یعنی چی من کجا گفتم عایشه معصومه که شما الآن میگی به اینجا که رسید؟
اتفاقا من باید به شما بگم به اینجا که رسید کار عایشه میشه سند تشیع برای انجام کاری و چون عایشه اینکار رو کرده میشه سنت!

mohan1978: پس عمر هم جایز الخطاست دیگه و حرمت متعه هم اشتباه بوده همچنین تکتف و .....
دقیقا عمر هم جایز الخطا و تحریم متعه هم کار عمر نبوده چون اگه اینگونه بود علی باید اون تحریم رو برمیداشت اما هیچ جائی حتی در نهج البلاغه هم چنین سخنی از علی نمیبینیم!

mohan1978: علی و گناه اونهم بخاطر زن چقدر بی معرفت که زاهد شب و مبارز روز و باب علم نبی و وصی حضرت رو اینگونه خطاب میکنی
من خطاب نمیکنم این باور فاطمه بوده چون خودش برای پدرش ۲۷ روز عزاداری میکنه ولی به علی که میرسه وصیت میکنه یه هفت بعد از وفاتش زن بگیره بجز این چه دلیلی میتونه داشته باشه؟!

mohan1978: مردها همیشه در رتق و فتق امور خونه مشکل دارن مخصوصا با توجه به یسن و سال کمه بچه ها و اینکه ۴ فرزند داشته وصیت برای این بوده
اگه مردها مشکل دارن پس این شامل همه مردها میشه و مختص علی نیست آیا الآن تو شیعه یه مرد میتونه و میره تو ۷ همسرش زن بگیره؟! سنت رو مگه نباید به جا آورد یا اینم مشمول عرف میشه؟!

mohan1978: تا اینكه قاتلان عثمان را به قتل برسانند یا اینكه كشته شوند، و یكسال براى او گریستند.
خوب یکسال گریستند یعنی چی؟ یعنی یکسال مدام گریه کردند؟ اونهائی که قسم خوردن یکسال به بستر استراحت و خواب نرن واقعا یکسال نخوابیدن؟ اونهائی که قسم خوردن با زنهاشون هم بستر نشن یعنی یکسال نزدیکی نکردن؟! با عقل شما جور در میاد؟
ذهبی مال چه سالیه؟ آیا در زمان اون حوادث بسر میبرده؟ ذهبی از کی شنیده؟
هر چیزی که میبینی و میشنوی رو باتور نکن و اول تحقیق کن بعد بیار! اونی که این مطلب رو ازش برداشتی اومده تو سایتش نوشته و رفته و کسی ازش بازخواست نمیکنه ولی من از شما باز خواست میکنم و ازت دلیل میخوام!

mohan1978: ما هر چی داریم از همین نوشته هاست اما قوی نیوده یعنی اخبار همه جا ذکر نشده و هر جا ادم فرهیخته ای بوده
تاریخی رو نوشته و برای ما گذاشته
شما اینها رو از کجا آوردی و اون فرهیخته که ازش آوردی کیه؟!
     
  
مرد

 
rostam91: مگه نمیگی سنته ؟ پس فاطمه هم یه زن بوده باید ایم کار رو کرده باشه ، کجاست روایتی که ثابت کنه فاطمه به سر و سینه زده برای پیامبر؟!
فاطمه ۲۷روز عزاداری میکرده و صدای گریه و بیتابی وی بگوش میرسیده چنانچه همسایه ها شاکی میشن و حضرت میره بقیع برای گریه

تعداد روزها با اون سه روز شما فرق داره ضمنا هر کس به روشی عزاداری میکنه و مرسوم بین اعراب اون زمان لطم زدون بوده با توجه به اینکه عصمت الله فاطمه است و مقرر نبوده کسی عزاداری فاطمه رو ببینه و حتی عایشه هم خودش ذکر کرده به سر و صورت میزده

rostam91: اگه مردها مشکل دارن پس این شامل همه مردها میشه و مختص علی نیست آیا الآن تو شیعه یه مرد میتونه و میره تو ۷ همسرش زن بگیره؟! سنت رو مگه نباید به جا آورد یا اینم مشمول عرف میشه؟!
اگه زنی اینقدر شعور داشته باشه که وصیت کنه حتما شوهرش به وصیت اون عمل میکنه ضمنا این شمایی که ازدواج رو فقط در همخابگی تعریف میکنی


rostam91: خوب یکسال گریستند یعنی چی؟ یعنی یکسال مدام گریه کردند؟ اونهائی که قسم خوردن یکسال به بستر استراحت و خواب نرن واقعا یکسال نخوابیدن؟ اونهائی که قسم خوردن با زنهاشون هم بستر نشن یعنی یکسال نزدیکی نکردن؟! با عقل شما جور در میاد؟
من سانسکریت حرف نمیزنم

منظور من دقیقا اینه که برای عثمان عزاداری کردن و اگر بقول شما سنت ۳ روزه اونها بیش از این حرفها عزاداری کردن

شما به الفاظ دقت کن اونها خواب راحت و همبستر شدن رو حرام کردن بر خودشون نه کل خوابیدن رو

rostam91: دقیقا عمر هم جایز الخطا و تحریم متعه هم کار عمر نبوده چون اگه اینگونه بود علی باید اون تحریم رو برمیداشت اما هیچ جائی حتی در نهج البلاغه هم چنین سخنی از علی نمیبینیم!
چون اون روایت دروغه و اگر پیامبر تحریم میکرد دیگه لازم نبود عمر از اون الفاظ استفاده کنه و بگه من ممنوعش میکنم



rostam91: به اینجا که رسید یعنی چی من کجا گفتم عایشه معصومه که شما الآن میگی به اینجا که رسید؟
اتفاقا من باید به شما بگم به اینجا که رسید کار عایشه میشه سند تشیع برای انجام کاری و چون عایشه اینکار رو کرده میشه سنت!
دقیقا همینه چون سنت رو شما همینگونه برداشت میکنید مثلا از نحوه نماز خوندن عمر یا وضو گرفتن

این حرف هرگز مورد اعتراض بزرگان اون زمان قرار نگرفته و مهر تایید خورده اگر شما این کار عایشه رو درست ندونی و معترف به اشتباه اون باشی از کجا معلوم که باقی اعمال و حرفهای عایشه هم اشتباه نباشه و چگونه میشه به اون اعتماد کرد

کلا ادم جایز الخطا چگونه میتونه مورد اعتماد باشه برای امر مهمی مثل دین

ما اگر امام جماعت گناه علنی بکنه پشت سرش دیگه نماز نمیخونیم

اما چگونه میشه به حرف کسی عمل کرد و اعتقاد رو بنا گذاشت که خودش گناهان زیادی رو انجام میده
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: فاطمه ۲۷روز عزاداری میکرده و صدای گریه و بیتابی وی بگوش میرسیده چنانچه همسایه ها شاکی میشن و حضرت میره بقیع برای گریه
mohan1978: با توجه به اینکه عصمت الله فاطمه است و مقرر نبوده کسی عزاداری فاطمه رو ببینه
این دو جمله با هم جور در نمیاد ۱
فاطمه یه زن بوده و زنها منعی ندارن که جلوی هم عزاداری کنن۲
این روایت که فاطمه ۲۷ روز برای پیامبر عزاداری کرده رو بیار۳

mohan1978: اگه زنی اینقدر شعور داشته باشه که وصیت کنه حتما شوهرش به وصیت اون عمل میکنه
این در تشیع از محالاته اما تو اهل سنت امری عادی!

mohan1978: منظور من دقیقا اینه که برای عثمان عزاداری کردن و اگر بقول شما سنت ۳ روزه اونها بیش از این حرفها عزاداری کردن
بهت گفتم این یه مثله و شخصی که روایت رو آورده خودش صدها سال بعد زندگی میکرده و شاهد ماجرا نبوده
در ثانی اگه چنین میکردن کاری اشتباه انجام دادن و در بقیه بلاد اسلامی از مدینه گرفته تا ایران و عراق و مکه چنین اتفاقی نیوفتاده و اگه کار همه اهل سنت بود باقی نقاط هم باید اینکار رو میکردن!
mohan1978: چون اون روایت دروغه و اگر پیامبر تحریم میکرد دیگه لازم نبود عمر از اون الفاظ استفاده کنه و بگه من ممنوعش میکنم
اصلا متوجه نمیشی ! میگم اگه عمر تحریم کرده حتما باید علی اون تحریم رو بر میداشت تا مردم فکر نکنن حرامه! کجاست اون سخن یا خطبه یا نامه علی در باب رفع تحریم متعه؟!

mohan1978: اگر شما این کار عایشه رو درست ندونی و معترف به اشتباه اون باشی از کجا معلوم که باقی اعمال و حرفهای عایشه هم اشتباه نباشه و چگونه میشه به اون اعتماد کرد
شما نمیخواد به اون اعتماد کنی، این اعتماد بوسیله کسانی که باید صورت میگیره!

mohan1978: کلا ادم جایز الخطا چگونه میتونه مورد اعتماد باشه برای امر مهمی مثل دین
همانگونه که سیستانی در دین الآن مورد اعتماد شماست!

mohan1978: ما اگر امام جماعت گناه علنی بکنه پشت سرش دیگه نماز نمیخونیم
پس این همه ائمه مساجد مرتکب گناه علنی نشدند؟! ماشاءالله!

mohan1978: اما چگونه میشه به حرف کسی عمل کرد و اعتقاد رو بنا گذاشت که خودش گناهان زیادی رو انجام میده
همانگونه که شما از درکش عاجزی!
     
  
مرد

 
rostam91: این دو جمله با هم جور در نمیاد ۱
فاطمه یه زن بوده و زنها منعی ندارن که جلوی هم عزاداری کنن۲
این روایت که فاطمه ۲۷ روز برای پیامبر عزاداری کرده رو بیار۳
شنیدن صدا تا دیدن نحوه عزاداری فرق داره ضمنا زهرا همراهی در این عزاداری نداشته

ضمنا مهم این بوده که کسی باشه و روایت کنه این رفتارها رو که در بین زنان کسی نبوده

rostam91: بهت گفتم این یه مثله و شخصی که روایت رو آورده خودش صدها سال بعد زندگی میکرده و شاهد ماجرا نبوده
تاریخ هم شد مثلا

پس راوی بقیه چیزها هم چند صد سال بعد بودن پس اونها هم مثلا گفتن فلان کار حرامه یا حلاله



rostam91: این در تشیع از محالاته اما تو اهل سنت امری عادی!
این کار خیلی خوبیه که که زنی وصیت کنه شوهرش زود بعد مرگش ازدواج کنه اما وقتی وصیت نکنه مرد ها حرمت رو نگه میدارن

دربین اهل تسنن حرمتی برا زنشون قائل نیستن شاید هم منتظرن زناشون بمیرن برن زود داماد شن

rostam91: اصلا متوجه نمیشی ! میگم اگه عمر تحریم کرده حتما باید علی اون تحریم رو بر میداشت تا مردم فکر نکنن حرامه! کجاست اون سخن یا خطبه یا نامه علی در باب رفع تحریم متعه؟!
اصلا حروم نشده که بخواد حلالش کنه خلفا اینقد بدعت گذاشتن که رفع و رجوعش این همه سال هم هنوز مقدور نشده
حضترت علی وقتی کلا عمر و حرف و فتواش رو قبول نداشته نیازی نبوده که حرف اونو نقض کنه وقتی حرفی رو نقض میکنن که گوینده اش کسی باشه که قا بل توجه باشه

حضرت علی با رد کردن پیروی از خلفا ثابت کرد که قائل به رسمیت حکومت غاصبانه اونها نیست

rostam91: شما نمیخواد به اون اعتماد کنی، این اعتماد بوسیله کسانی که باید صورت میگیره!
همه در انتخاب ازادن منم حرفم همینه تو پی خودت باش من هم پی خودم

rostam91: همانگونه که سیستانی در دین الآن مورد اعتماد شماست!
سیستانی در دوره ماست و هیچ روایت ارتکاب گناه کبیره از ایشون نشده و ما بهش یقین داریم

rostam91: پس این همه ائمه مساجد مرتکب گناه علنی نشدند؟! ماشاءالله!
شیعه بسیار معقول تر از این حرفاست

هر کس گناه و فسقی رو از امام جماعت مسجدش ببینه دیگه نمیتونه پشت سر اون ادم نماز بخونه و البته بخاطر حفظ ابروی مسلمون حق نداره اون رو داد بزنه و به دیگران بگه

rostam91: اما چگونه میشه به حرف کسی عمل کرد و اعتقاد رو بنا گذاشت که خودش گناهان زیادی رو انجام میده
اگه ادمی معلوم بشه دروغ میگه دیگه نمیشه به حرفش اعتماد کرد حساب عایشه و عمر هم با توجه به اعمالشون همینه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: شنیدن صدا تا دیدن نحوه عزاداری فرق داره ضمنا زهرا همراهی در این عزاداری نداشته
هنوز نمیدونی که زنهای زمان پیامبر تمام چهره خودشون رو میپوشوندن و کسی نمیتونسته زنی رو در کوچه ببینه چون جلاب مینداختن روی سرشون مثل زنهای افغانی و مهم این بوده که صدای زن رو به شکل نامناسبش (چه خنده بلندش و چه گریه بلندش) رو کسی نشنوه!
در ضمن همراه نداشته یعنی چی؟

mohan1978: ضمنا مهم این بوده که کسی باشه و روایت کنه این رفتارها رو که در بین زنان کسی نبوده
فقط پیامبر از دنیا نرفته و دختران پیامبر در زمان خود پیامبر فوت کردند حضرت خدیجه هم در عهد رسول الله دار فانی رو وداع گفت اما برای هیچکدام روایاتی مبنی بر سینه زنی پیامبر یا عزاداری برای سالگرد و چهلم و هفتمش نیست اگر در بین زنان میخواهی ادعا کنی کسی نبوده که فاطمه رو ببینن در بین مردان خیلیها بودن که پیامبر رو دیدن!

mohan1978: پس راوی بقیه چیزها هم چند صد سال بعد بودن پس اونها هم مثلا گفتن فلان کار حرامه یا حلاله
روایت دارای سلسله رواویان هست که از شخصی که براش اتفاق افتاده تا شخص نویسنده دست به دست اومده اما واقعه ای که شما آوردی مدعی شدی ذهبی در کتابش آورده و معلوم نیست که این ذهبی روایت رو از چه کسانی نقل کرده!

mohan1978: این کار خیلی خوبیه که که زنی وصیت کنه شوهرش زود بعد مرگش ازدواج کنه اما وقتی وصیت نکنه مرد ها حرمت رو نگه میدارن

دربین اهل تسنن حرمتی برا زنشون قائل نیستن شاید هم منتظرن زناشون بمیرن برن زود داماد شن
نیازی به وصیت نیست و مرد هم عده نداره ما طبق سنت امام چهارم خودمون امام علی اگه مردان احساس کنند که نیاز دارن به همسر این کار رو میکنن و ربطی هم به احترام زن نداره احترام جای خودشه پس گرفتن زن دوم هم بی احترامی به زن اول محسوب میشه؟!

mohan1978: اصلا حروم نشده که بخواد حلالش کنه خلفا اینقد بدعت گذاشتن که رفع و رجوعش این همه سال هم هنوز مقدور نشده
حرام نشده؟ شما میگی عمر اونو حرام اعلام کرد پس یعنی به همه جا اعلام شده حرامه و کسی حق نداره انجام بده در عهد عثمان هم این حرام بودن ادامه داشته یعنی بیش از ۲۰ سال ممنوع بوده میشه یه نسل و خیلیها در زمان حکومت علی دیگه اونو حرام میدونستن پس علی باید میگفت ایها الناس این متعه که عمر حرام کرده سنت پیامبره و برای شما حلال و با صیغه میتونید به درجه ائمه برسید !
کجاست این سخن علی لطفا حاشیه نرو!

mohan1978: حضترت علی وقتی کلا عمر و حرف و فتواش رو قبول نداشته نیازی نبوده که حرف اونو نقض کنه وقتی حرفی رو نقض میکنن که گوینده اش کسی باشه که قا بل توجه باشه
باباجون عمر خلیفه مسلمین بوده حتما راجبش تو ویکی خوندی و قدرتی که داشته ، شاید علی اونو قبول نداشته ولی بسیاری از مردم چه بخواهی و چه نخواهی قبولش داشتن و حرفهاش رو باور داشتن علی باید برای اونها روشن کنه که متعه حلاله یا نه؟ در غیر اینصورت علی وظیفه هدایتش رو بدرستی انجام نداده!

mohan1978: سیستانی در دوره ماست و هیچ روایت ارتکاب گناه کبیره از ایشون نشده و ما بهش یقین داریم
پس ایشون هم از معصومین تشریف دارن!

mohan1978: هر کس گناه و فسقی رو از امام جماعت مسجدش ببینه دیگه نمیتونه پشت سر اون ادم نماز بخونه و البته بخاطر حفظ ابروی مسلمون حق نداره اون رو داد بزنه و به دیگران بگه
اگه شما فسق و گناه کبیره ای از کسی ببینی و متوجه بشی اون شخص داره اونو از دیگران مخفی میکنه مثلا کسی رو کشته یا زنائی نمرتکب شده شما بعنوان یه مسلمون موظفی که به همه بگی اینجا دیگه آبروئی برای طرف نیست که نخواهی بریزه!

mohan1978: اگه ادمی معلوم بشه دروغ میگه دیگه نمیشه به حرفش اعتماد کرد حساب عایشه و عمر هم با توجه به اعمالشون همینه
خوب شما ثابت کن عایشه دروغ گفته!
     
  
مرد

 
rostam91: هنوز نمیدونی که زنهای زمان پیامبر تمام چهره خودشون رو میپوشوندن و کسی نمیتونسته زنی رو در کوچه ببینه چون جلاب مینداختن روی سرشون مثل زنهای افغانی و مهم این بوده که صدای زن رو به شکل نامناسبش (چه خنده بلندش و چه گریه بلندش) رو کسی نشنوه!
در ضمن همراه نداشته یعنی چی؟
یعنی چی ...چی میگی

مویه کردن و زاری کردن تو جوهره صدا مشخص نمیکنه که چه کسی هست ضمنا حرف زدن با حالت عشوه و بی مورد ایراد داره نه هر حرف زدنی

که البته اگر ایراد داشته باشه همراهی عایشه با لشگری از نامحرم اشکالش وحشتناکه


rostam91: اگه شما فسق و گناه کبیره ای از کسی ببینی و متوجه بشی اون شخص داره اونو از دیگران مخفی میکنه مثلا کسی رو کشته یا زنائی نمرتکب شده شما بعنوان یه مسلمون موظفی که به همه بگی اینجا دیگه آبروئی برای طرف نیست که نخواهی بریزه!
مواردی که به حق الناس مرتبطه فرق داره

من اگه دیدم مثلا امام جماعت عمل قبیحی مثل دروغ گویی رو انجام میده و گناهیکه بین او و خدایش است حق ندارم اون رو مفتضح کنم و فقط خودم پشت سرش نماز نمیخونم

مثلا کسی دروغ بگه یا نماز نحونه یا روزه نگیره ...من حق ندارم اونو مفتضح کنم

rostam91: پس ایشون هم از معصومین تشریف دارن!
معصوم گناه نمیکنه چه صغیره و چه کبیره و حتی به گناه فکر نمیکنه و حتی اجازه وئسوسه هم نمیده

اقای سیصستانی یا هر مرجع دیگه شاید گناهان کبیره و صغیره علنی بکنن که به ما ربط نداره چون علنی نبوده

rostam91: باباجون عمر خلیفه مسلمین بوده حتما راجبش تو ویکی خوندی و قدرتی که داشته ، شاید علی اونو قبول نداشته ولی بسیاری از مردم چه بخواهی و چه نخواهی قبولش داشتن و حرفهاش رو باور داشتن علی باید برای اونها روشن کنه که متعه حلاله یا نه؟ در غیر اینصورت علی وظیفه هدایتش رو بدرستی انجام نداده!
حضرت بارها در مورد این مسایل تذکر داد اما بلرخی اینقدر عمر رو قبول داشتن که به عمر پرستی رسیدن و اعتقاد مردم هم با زور قابل تغییر نیست

در مورد نماز تراویح حضرت تذکر داد که شورش شد ولی مردم در خفا باز کار خودشون رو میکردن و برعت رو ادامه میدادن

rostam91: حرام نشده؟ شما میگی عمر اونو حرام اعلام کرد پس یعنی به همه جا اعلام شده حرامه و کسی حق نداره انجام بده در عهد عثمان هم این حرام بودن ادامه داشته یعنی بیش از ۲۰ سال ممنوع بوده میشه یه نسل و خیلیها در زمان حکومت علی دیگه اونو حرام میدونستن پس علی باید میگفت ایها الناس این متعه که عمر حرام کرده سنت پیامبره و برای شما حلال و با صیغه میتونید به درجه ائمه برسید !
کجاست این سخن علی لطفا حاشیه نرو!
توضیح دادم

حضرت علی خودش عامل بوده و فرموده و بارها انجام داده و اصلا اعلام برائت از شیوه خلفا خودش علته خوبیه

حضرت علی نه پاشو میشسته و نه دست بسته نماز میخونده و نه نماز تراویح به جماعت میخونده و نه اذان را به شیوه عمر میگفته و تفاوت شیعه و سنی هم از اینجا اغاز شده

الان موسقی مجاز داریم ولی خیلی از متدینین اصلا به اون گوش نمیدن و حرامش میدونن

ولی در جامعه چه حرام و چه حلال یک عده گوش میکنن و عنوان کردنش حتی توسط خامنه ای که گفت اونها رو حرام میدونه تغییری ایجاد نکرد

خمینی و خامنه ای اغلب ترانه های صدا و سیما رو حرام میدونن و علمای دیگه هم همینطور منتها از صدا و سیما جمع نمیشه همین اتفاق برای بدعتهای عمر هم افتاده یعنی در دل مردم انچنان بوده که اعلام اون تاثیری نذاشته و با زور هم نمیشه اعتقاد اشتباه کسی رو اصلاح کرد
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: مویه کردن و زاری کردن تو جوهره صدا مشخص نمیکنه که چه کسی هست
طبعا اونی که از همه به شخص متوفی نزدیکتره مخصوصا در زنها بیشتر مویه میکنه و فاطمه زهرا بواسطه رابطه خونی که با پیامبر داشته و دخترش بوده بیشتر زاری میکرده و مشخصه که اون شخص فاطمه هست!

mohan1978: من اگه دیدم مثلا امام جماعت عمل قبیحی مثل دروغ گویی رو انجام میده و گناهیکه بین او و خدایش است حق ندارم اون رو مفتضح کنم و فقط خودم پشت سرش نماز نمیخونم
داستان سرائی نکن مسلمه شخصی که معصوم نباشه مرتکب گناه میشه و آدم بی گناه وجود نداره و دروغ گوئی یکی از بارزترین اونهاست نمونش تو نماز جمعه تهران اون آخوندی که خطبه میخونه هر هفته داره یه دروغی تحویل مردم میده پس اون جماعتی که دارن حتی تو خیابون هم بهش اقتدا میکنن نمازشون باطله!

mohan1978: حضرت بارها در مورد این مسایل تذکر داد اما بلرخی اینقدر عمر رو قبول داشتن که به عمر پرستی رسیدن و اعتقاد مردم هم با زور قابل تغییر نیست

در مورد نماز تراویح حضرت تذکر داد که شورش شد ولی مردم در خفا باز کار خودشون رو میکردن و برعت رو ادامه میدادن
کجاست ؟ کوش؟ یکی از اون بارها رو بیار تو کدوم خطبه یا نامه نهج البلاغه هست ؟! یادت باشه گفتی بارها تذکر داده در مورد متعه و نماز تراویح شما یکیش رو با ذکر سند بیار!

mohan1978: حضرت علی نه پاشو میشسته و نه دست بسته نماز میخونده و نه نماز تراویح به جماعت میخونده و نه اذان را به شیوه عمر میگفته و تفاوت شیعه و سنی هم از اینجا اغاز شده
حضرت علی طبق روایتی که عکیش رو برات گذاشتم از مهمترین کتاب اعتقادی شیعه (اصول کافی) دستور به شستن پا داده در ضمن پشت سر ابوبکر هم نماز خونده کاریش هم نمیتونید بکنید و مسلما در عهد رسول الله اذان به شیوه ای که شما میگید نبوده چون تا قبل از غدیر خم کسی نمیدونست که علی ولی الله هست!

mohan1978: خمینی و خامنه ای اغلب ترانه های صدا و سیما رو حرام میدونن و علمای دیگه هم همینطور منتها از صدا و سیما جمع نمیشه همین اتفاق برای بدعتهای عمر هم افتاده یعنی در دل مردم انچنان بوده که اعلام اون تاثیری نذاشته و با زور هم نمیشه اعتقاد اشتباه کسی رو اصلاح کرد
اولا حرف و عمل این دوتا رو با حرف و عمل علی مقایسه نکن دوما لا اقل اینها گفتن هر چند کسی قبول نمیکنه پس علی هم لا اقل باید گفته باشه و در جائی سندش موجود هر چند کسی عمل نکنه!
     
  
مرد

 
rostam91: داستان سرائی نکن مسلمه شخصی که معصوم نباشه مرتکب گناه میشه و آدم بی گناه وجود نداره و دروغ گوئی یکی از بارزترین اونهاست نمونش تو نماز جمعه تهران اون آخوندی که خطبه میخونه هر هفته داره یه دروغی تحویل مردم میده پس اون جماعتی که دارن حتی تو خیابون هم بهش اقتدا میکنن نمازشون باطله!
اولا مرجع من اصلا نماز جمعه رو در عصر غیبت وارد نمیدونه و خیلی از علما هم همینطور

دوما قطعا نماز خوندن پشت سر ادم درغگو صحیح نیست و باید قضا بشه

rostam91: طبعا اونی که از همه به شخص متوفی نزدیکتره مخصوصا در زنها بیشتر مویه میکنه و فاطمه زهرا بواسطه رابطه خونی که با پیامبر داشته و دخترش بوده بیشتر زاری میکرده و مشخصه که اون شخص فاطمه هست!
خب برادر سنت به همین افعال میگم دیگه به نحوه عزاداری عایشه و خصوصا حضرت زهرا میشه استناد کرد

rostam91: اولا حرف و عمل این دوتا رو با حرف و عمل علی مقایسه نکن دوما لا اقل اینها گفتن هر چند کسی قبول نمیکنه پس علی هم لا اقل باید گفته باشه و در جائی سندش موجود هر چند کسی عمل نکنه!
شما یک وحدت رویه داشته باش

من از اول برا عمر باقی منافقین احترام قائل نبودم و نیستم و فقط در چهارچوب قوانین لوتی حفظ ادب رو میکنم

اما شما تا دیروز حضرت علی ه رو با بدترین الفاظ خطاب کردی و حالا باز طرفدار شدی که حرف اونها با این فرق داره

در مثل مناقشه نیست و بلا تشبیه

سند خیلی اتفاقات نیست چون به تاریخ نگاری اهمیت نمیدادن ...

البته حضرت علی خودش عامل بوده و این بهترین سنده


rostam91: حضرت علی طبق روایتی که عکیش رو برات گذاشتم از مهمترین کتاب اعتقادی شیعه (اصول کافی) دستور به شستن پا داده در ضمن پشت سر ابوبکر هم نماز خونده کاریش هم نمیتونید بکنید و مسلما در عهد رسول الله اذان به شیوه ای که شما میگید نبوده چون تا قبل از غدیر خم کسی نمیدونست که علی ولی الله هست!
بنا بر اینکه حکم تمام مراجه و ذی تمام شیعه به صورت مسح است به احتمال قوی روایت مذکور مورد داره یعنی یا سندش یو راوی اون و مشکلداره یا کلا کلینی من باب رد و نسخ اورده اش

اصلش رو بذار بررسی کنیم

ماتشنه دانش هستیم

اما شما هم مراقب باش چون

میگن با احمق هرگز بحث نکن چون احمق اول شما رو از جایگاهت پایین میکشه و تورو میبره تو طبقه اجتماعی خودش و بعد با یک عمر تجربه از زندگی در لایه های پایین و بی فرهنگ و کثیف خودش تو رو شکست میه و لجن مالت میکنه


rostam91: کجاست ؟ کوش؟ یکی از اون بارها رو بیار تو کدوم خطبه یا نامه نهج البلاغه هست ؟! یادت باشه گفتی بارها تذکر داده در مورد متعه و نماز تراویح شما یکیش رو با ذکر سند بیار!
بارها رفتار و منش خلفای غاصب و منافق ا ر نقد کرده و گله کرده


و نیز



ا

چرا حضرت علي(ع) بعد از به دست گرفتن حكومت، فدك را بر نگرداند؟! چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۳

سؤال:

چرا حضرت علي(ع) بعد از به دست گرفتن حكومت، فدك را بر نگرداند؟!



جواب:

در دوران حکومت حضرت علي (ع) جوّ ناسالمي توسط خلفاي پيشين فراهم شده بود و در جامعه بسياري از بدعت ها جاي سنت ها را گرفته بود و بسياري از حقايق اسلامي دستخوش تغيير شده بود.

این جوّ تا آن حد ناسالم شده بود که امکان بسیاری از اصلاحات برای حضرت علی (ع) وجود نداشت. آن حضرت احساس نمود که اگر بخواهد همه­ی ناهمواري هاي گذشته را اصلاح نمايد و بدعت ها را برگرداند جامعه آن روز تاب تحمل آن را ندارند.به عنوان نمونه:

نماز تراويح(1) که توسط خليفه دوم تاسيس شد و بنا به نقل بخاري، عمر با صراحت گفت: «چه بدعت خوبي است.» (2)

حضرت علي (ع) در زمان حکومت خويش به امام حسن(ع) دستور داد که مردم را از خواندن اين نماز مستحبي به جماعت ، جلوگيري کند ولي مردم همه فرياد در آوردند :

وا عمراه، وا عمراه،

به دنبال آن حضرت امير (ع) فرمود: «به آنان بگوييد به هر نحوي که مي خواهيد نماز بخواهيد!!»



آری وضعیت جامعه ی آن روز تا آن حد منحرف شده بود که امام شافعي در کتاب «الام» از وهب بن کيسان نقل مي کند که می گوید:

«تمام سنت و شريعت پيامبر گرامي حتي نماز هم تغيير يافته است»(3)



حسن بصري از علما وفقهاي بزرگ اهل سنت مي گويد:

«اگر صحابه پيامبر به ميان شما بيايد از اسلام شما جزاين که به طرف قبله مي ايستيد چيز ديگري مشاهده نخواهد کرد.»(4)



-----------------------------------

(1) نماز تراویح به نمازهایی گفته می شود که اهل سنت در شب‌های ماه رمضان به جماعت می‌خوانند. نماز تراویح بیست رکعت است و بعد از هر دو رکعت سلام داده می‌شود، که پس از هر چهار رکعت، استراحت (ترویحه) انجام می‌شود و از این رو آنرا نماز تراویح می­نامند.

(2) صحيح بخاري، ج1، ص342

(3) كتاب الام، ج1 ،ص 208

(4) جامع بيان العلم ج2، ص244



چند مورد در مخالفتهای علی ع با خلفا

1- آیا عزل معاویه (که منصوب دو خلیفه پیشین بوده) از امارت شام، مخالفت با نظر آنان نیست؟

2 - آیا تقسیم بیت المال به شیوه جدید، مخالفت به حساب نمی آید؟

3 - آیا عدم توجه به ادامه فتوحات خارجی و سعی در پاکسازی درونی جامعه مسلمانان، تغییر رویه ای در نظر گرفته نمی شود؟ ...و موارد دیگری از این قبیل.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mohan1978: اولا مرجع من اصلا نماز جمعه رو در عصر غیبت وارد نمیدونه و خیلی از علما هم همینطور

دوما قطعا نماز خوندن پشت سر ادم درغگو صحیح نیست و باید قضا بشه
پس مرجع شما اصولا مسلمون بحساب نمیاد چون بر خلاف آیه قرآن حکم داده
آیه ۹ سوره جمعه:
‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ
اي مؤمنان ! هنگامي كه روز آدينه براي نماز جمعه اذان گفته شد ، به سوي ذكر و عبادت خدا بشتابيد و داد و ستد را رها سازيد . اين ( چيزي كه بدان دستور داده مي‌شويد ) براي شما بهتر و سودمندتر است اگر متوجه باشيد
ظاهرا مرجع شما نمیدونه چه چیزی براش سودمندتره!
و اگه نماز پشت سر آدم دروغگو صحیح نیست پس همه نمازهای جماعت شیعیان باطله و قضا چون نمیتونی آخوندی پیدا کنی که مرتکب گناه نشده باشه!

mohan1978: به نحوه عزاداری عایشه و خصوصا حضرت زهرا میشه استناد کرد
شما یه بار میگی نحوه عزاداری فاطمه و عایشه ملاکه در حالی که هیچ روایتی از ۲۷ روز عزاداری فاطمه و چگونگی اون نمیاری دوباره میگی کسی ندیده فاطمه چجوری عزاداری کرده و مدعی میشی کیفیت صدا مشخص نمیکنه ! بالاخره چی شد فاطمه سینه زده یا نه لطم زده یا نه و اگه زده طبق کدوم روایت مدت ۲۷ روز و در چهلم پیامبر چنین کاری کرده؟!

mohan1978: من از اول برا عمر باقی منافقین احترام قائل نبودم و نیستم و فقط در چهارچوب قوانین لوتی حفظ ادب رو میکنم

اما شما تا دیروز حضرت علی ه رو با بدترین الفاظ خطاب کردی و حالا باز طرفدار شدی که حرف اونها با این فرق داره
والا ادبی من ندیدم و به خیال خودت با ادب بودی و اگه من میخواستم نشون بدم از تعداد خارج میشد اما بهت گفتم علی خلیفه چهارم ماست و اونو هم تراز سه تای دیگه میدونم اما شما با آوردن روایت جعلی خواستی به اصطلاح رو دست بزنی غافل از اینکه اون روایت صد در صد به ضرر شیعه هست و بهت گفتم اگه بنا رو بر قبول اون روایت و مهمانی خونه عمر بزاریم پس باید قبول کنیم که علی با عمر دشمنی نداشته نون و نمکش رو خورده نتونسته جلوی شهوت خودش رو حتی برای یه شب بگیره حتما با زنش مشکل داشته که حتی شب به خونش بر نگشته با اینکه خونش نزدیک بوده
حالا بگو کدوم یک از این حرفها بنابر اون روایت غلطه و در موردش صادق نیستن! و توهین بحساب میاد؟

mohan1978: سند خیلی اتفاقات نیست چون به تاریخ نگاری اهمیت نمیدادن ...

البته حضرت علی خودش عامل بوده و این بهترین سنده
پس لطف کن از آوردن روایات بی سند خود داری کن تا ناراحت نشی!

mohan1978: بنا بر اینکه حکم تمام مراجه و ذی تمام شیعه به صورت مسح است به احتمال قوی روایت مذکور مورد داره یعنی یا سندش یو راوی اون و مشکلداره یا کلا کلینی من باب رد و نسخ اورده اش

اصلش رو بذار بررسی کنیم

ماتشنه دانش هستیم
کدوم اصل رو میخواهی من تمام صفحه کتاب رو حتی پاورقی اونو برات گذاشتم تا نگی قیچی کردی و روایات دیگه رو هم آدرسش رو دادم نمیدونم کجاش تحریفه که اصلش رو میخواهی؟!

mohan1978: اما شما هم مراقب باش چون
فقط بهت میگم پاسخ نمیدم!

mohan1978: بارها رفتار و منش خلفای غاصب و منافق ا ر نقد کرده و گله کرده
نه شما انگار نمیخواهی قبول کنی وقتی یه قانون توسط یه حاکم تغییر میکنه و سالهای سال اون قانون موجوده حاکم جدید برای اصلاح اون باید حکم بده عجیبه این از بدیهیاته !اگه عمر اونو حرام دونسته پس علی باید حلالی که حرام کردن رو دوباره حلال اعلام کنه تا مردم بدونن تکلیفشون چیه!

mohan1978: چرا حضرت علي(ع) بعد از به دست گرفتن حكومت، فدك را بر نگرداند؟!
چون علی میدونست فدک حق بیت الماله و فهمیده بود کار ابوبکر درست بوده!

mohan1978: این جوّ تا آن حد ناسالم شده بود که امکان بسیاری از اصلاحات برای حضرت علی (ع) وجود نداشت. آن حضرت احساس نمود که اگر بخواهد همه­ی ناهمواري هاي گذشته را اصلاح نمايد و بدعت ها را برگرداند جامعه آن روز تاب تحمل آن را ندارند.
پس علی از روی احساس تصمیم میگرفته نه وظیفه!
اگه اون جو برای علی بوده پس خدا به داد رسولش رسید که با اون احساسی که مشرکین مکه داشتند باز هم به وظیفش عمل کرد!

mohan1978: به دنبال آن حضرت امير (ع) فرمود: «به آنان بگوييد به هر نحوي که مي خواهيد نماز بخواهيد!!»
نه این علی با توصیفات شما بدرد خلافت بر مسلمین نمیخورده! چون از همسرش که نمیتونه دفاع کنه ، جلوی هوس خودش حتی برای یه شب هم نمیتونه بگیره، احکام خدا رو هم که نمیتونه اجرا کنه و ... چنین آدمی بدرد حکومت میخوره؟!
نه جانم علی اگه داماد پیامبر و از خاندان اونه چنین کارهائی ازش بعیده شیر خدا اگه کوچکترین انحرافی در دین پیامبر میدید حتما در صدد اصلاح برمیومد حتی اگه قرار بود بین بدعت گزاران و مومنان جنگ بشه و تعداد قلیلی باقی بمونن!


mohan1978: - آیا عزل معاویه (که منصوب دو خلیفه پیشین بوده) از امارت شام، مخالفت با نظر آنان نیست؟
خیر چون سه خلیفه دیگه هم حاکمان تعیین شده در دوره خلیفه قبل رو تغییر میدادن نمونه بارزش عزل و نصبهای زمان عثمانه
هر حاکمی وقتی به قدرت میرسه سعی میکنه کسانی رو به خدمت بگیره که احساس میکنه بیشتر میتونن خواسته های اونو برآورده کنن مثلا عمر از خالد ابن ولید خوشش نمیومد در حالی که ابوبکر اعتماد زیادی بهش داشت یا عمر معاویه رو جانشین برادرش یزید در حکومت شام کرد پس بگیم که عمر با ابوبکر مخالف بوده؟!

mohan1978: 2 - آیا تقسیم بیت المال به شیوه جدید، مخالفت به حساب نمی آید؟
خیر اتفاقات و حوادث بسته به شرایط تغییر میکنه مثلا ممکنه در دوره ای وضع بیت المال بد بوده اونو فقط بین افراد فقیر توضیع میکردن اما در دوره ای دیگه شرایط خوب و خزانه لبریز افراد با تمول بیشتر هم جزءشون میومدن یا در یک دوره به تعداد افراد میدادن در یک دوره بسته به فقری که تو اون منطقه بوده کم یا زیاد میشده اینها موارد اجتماعی و مدنی هست که بنابر زمان تغییر میکنن!
الآن در ایران یارانه میدن ۱۰ سال پیش هم میدادن ولی به شیوه دیگه پس این کار رو نتیجه مخالفت و دشمنی بین حکومت تلقی کنیم؟الآن ماه به ماه یارانه میگیری ممکنه سال بعد بشه هر شش ماه یه بار ! پس اینها شرایطی هست که با تغییر حاکم و زمان تغییر میکنه!

mohan1978: آیا عدم توجه به ادامه فتوحات خارجی و سعی در پاکسازی درونی جامعه مسلمانان، تغییر رویه ای در نظر گرفته نمی شود؟ ...و موارد دیگری از این قبیل.
جنگهای داخلی توانی برای علی باقی نگذاشت تا به فتوحات اسلامی ادامه بده و گرنه علی حتما سعی در گسترش اسلام داشت!
     
  
صفحه  صفحه 30 از 48:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  47  48  پسین » 
مذهب
مذهب

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA