انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 40 از 48:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  47  48  پسین »

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ


مرد

 
apadanakamali: اونهائی که خواب بودن چرا اون قسمت تهدید آتش زدن خونه رو نخوابیدن و برای من و شما تعریف کردن؟
آپادانا جان ایشون می خواد تفره بره و وقتی گیر می افته راهی جز مغلطه پیدا نمیکنه
مشخصه که اگه قرار بر سانسور باشه باید قسمت تهدید به آتش زدن خونه هم سانسور بشه!
اصلا در اسلام و اونهم اون زمان مردم مخصوصا اهل بیت محرم و نامحرم حالیشون بوده و بهش اهمیت می دادند پس چرا با وجود اینکه علی ابن ابی طالب تو خونه بوده فاطمه زهرا با توجه به شنیدن صدای عمر در رو باز کرده و علی خودش در رو باز نکرده؟علی مریض بوده و نتونسته بیاد در رو باز کنه یا فاطمه نزدیک در بوده و زودتر به در رسیده؟برای این قضیه هم راویان خواب بودن !
     
  
مرد

 
apadanakamali: علی به میل خود بیعت کرد ، علی به میل خود با اونها همکاری کرد به میل خود قاضی القضات اونها شد به میل خود بعد از عمر خلافت رو نپذیرفت و به میل خود خلیفه چهارم شد ، اینها رو باید پذیرفت هر چند با افکار ما مخالف باشه ، چپ بریم و راست بیاییم اینطور اتفاق افتاده
جالبه ادم همه این کارها رو به میل خود انجام بده و بعد به میل خود بیاد به همون مردم بگه

حکومت بر شما نزد من از دستمالی که اب بینی بزی را با ان پاک میکنند بی ارزش تر است

خیلی بده ادم اینقدر ساده انگار باشه

پس لابد سفر امام رضا ع به خراسان هم به میل خودش بوده و زهر خوردنشم به میل خودش بوده

علی ع هرگز قاضی اون ادمها نبوده

البته هر گاه خلاف و اشتباه میدیده به حکم وظیفه روش درست رو میگفته و البته کم نیست که عمر بارها گفته اگر علی ع نبود عمر هلاک میشد

ادمی که اینقدر مهارت شرعی و سیاسی نداشته که دایم باید یک نفر از هلاک شدن نجاتش میداده عجب به درد حکومت میخورده
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: اونهائی که خواب بودن چرا اون قسمت تهدید آتش زدن خونه رو نخوابیدن و برای من و شما تعریف کردن؟

واسه اینکه اهل سنت اصلا این کار عمر رو بد نمیدونن

ضمن اینکه اگر قرار به سانسور کل بود همش رو سانسور میکردن از بیخ اما تحریف راحتتر از انکاره

ضمن اینکه بزرگانشون برخی از راویان رو به خاطر عنوان کردن جریان حرق الدار شماتت میکنن و نه کل ماجرا

البته الان یقینا پشیمون هستن که چرا کلش رو سانسور نکردن

سوال من ساده است

از لحظه تهدید عمر تا زمانی که علی رو بردن مسجد و بیعت نکرد چه اتفاقاتی افتاد و چرا راویانی که شما اونها رو قبول دارید سکوت کردن

اگر علی با میل خودش اومد چرا در مسجد بیعت نکرد اگر بی میل خودش اومد چه کسی و چگونه او رو واردار به بیرون اومدن کرد

حالا کی داره طفره میره ((((ضمنا طفره با ت نیست ))))
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
rostam91: چرا با وجود اینکه علی ابن ابی طالب تو خونه بوده فاطمه زهرا با توجه به شنیدن صدای عمر در رو باز کرده و علی خودش در رو باز نکرده؟
مگر حضرت زهرا مرتکب عمل حرام شده که پشت در امده و فقط پرسیده کیست

بارها و بارها همچین اعمالی انجام شده حتی حضرت زهرا نقل حدیث میکردن و خطبه خوندن پس بیخودی این پشت در اومدن رو به محرم و نامحرم مربوط نکنید

نکنه توقع شما اینه که خانمکها رو تو صندوقخونه ها قایم کنن تا صداشون هم در نیاد

apadanakamali: دلیلی نداره که یه نفر قتلی رو ببینه و نخواد قاتلی رو لو بده بیاد بگه که من دیدم فلانی(قاتل) فلانی(مقتول) رو تهدید به مرگ کرد

دلیل داره دقیقا

یادته در بخاری چاپ قدیم روایتی بود که ذیلش در بابا حکم حرمت متعه تا فلان اومده بود و خود مولف فلان رو عمر عنوان کرده بود اما بعدتر در چاپهای دیگه اون جمله که عمر رو ناهی اعلام کرده بود حذف شده بود

یادته از قول یکی از بزرگانتون اورده بودم که شماتت کرده بود که چرا در واقعه حرق الدار مستقیم نام خلفا رو بردن و از اونها هتک حرمت کردن

عمر با تهدیدش و ابوبکر با غصب فدک خود مستوجب تعزیرند شنیدی که هر کس فاطمه را بیازارد .........

apadanakamali: مسلما آقای برقعی دارای اجتهاد و مرجع بودند چون در غیر اینصورت هر حوزوی که مرجع نباشه رو میشه محاکمه و خلع لباس کرد مخصوصا که عقایدی برضد تشیع رو در مرکز تشیع هم ترویج بده
اولا مرجع آیت الله العظمی است نه ایت الله خالی

دوما کدوم سایت معتبر ایشون رو مرجع تقلید معرفی کرده و رساله اش کجاست شما رساله اش رو نشون بده
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: حکومت بر شما نزد من از دستمالی که اب بینی بزی را با ان پاک میکنند بی ارزش تر است

خیلی بده ادم اینقدر ساده انگار باشه
این ساده انگاری شما رو میرسونه
این جمله علی بوضوح ثابت میکنه که حکومت و خلافت بعد از پیامبر الهی نیست و خداوند تعیین نکرده ، چون اگه طبق نظر تشیع ائمه منصوب خدا باشن پس علی به فرمان خدا بی احترامی کرده و نصب خداوند رو از دستمال آغشته به آب بینی بز هم بی ارزشتر دانسته و این جرم بسیار بزرگیه!
ametis: علی ع هرگز قاضی اون ادمها نبوده
تاریخ اسلام رو بدون تعصب بخون
ametis: البته کم نیست که عمر بارها گفته اگر علی ع نبود عمر هلاک میشد
باز نشانی دیگر از مودت و دوستی بین اون دو صحابی پیامبره
ametis: ادمی که اینقدر مهارت شرعی و سیاسی نداشته که دایم باید یک نفر از هلاک شدن نجاتش میداده عجب به درد حکومت میخورده
می بینی که خورده و می بینی که در زمان ایشون تحولی شگرف در اسلام پدید اومد آنچنان که در دوران هیچ خلیفه دیگه ای نبود! ametis: واسه اینکه اهل سنت اصلا این کار عمر رو بد نمیدونن
کدوم کار؟ تهدید به آتش یا آتش زدن؟شما در مقامی نیستی که بتونی بفهمی اهل سنت چی رو بد می دونن چی رو خوب! ametis: ضمن اینکه اگر قرار به سانسور کل بود همش رو سانسور میکردن از بیخ اما تحریف راحتتر از انکاره
خودت فهمیدی چی نوشتی؟ اینجا که تحریف براشون مشکل ساز شده اگه همه رو سانسور میکردن دیگه مشکلی نبود کسی که میتونه کمی از تاریخ رو بخوابه میتونه یکم بیشتر هم بخوابه تا کل ماجرا کن لم یکن بشه و دچار مشکل نشن
من بهت میگم چرا قسمت تهدید به آتش زدن اومده، این دست روایتها صداقت و درستی مردم اون زمان رو در نقل تاریخ نشون میده
ametis: از لحظه تهدید عمر تا زمانی که علی رو بردن مسجد و بیعت نکرد چه اتفاقاتی افتاد و چرا راویانی که شما اونها رو قبول دارید سکوت کردن
سکوت نکردن بلکه به شما چنین نشون دادند
بعد از تهدید عمر علی و دیگر مردانی که تو خونه بودن بیرون اومدن حتی برخیشون با شمشیر و بعد از صحبت علی و عمر به مسجد رفتن و بعد از شنیدن خطبه ابوبکر با ایشون بیعت کردن ، می خواهی خطبه ابوبکر رو هم برات بزارم؟
منتها به شما این قسمت رو نگفتن و بجاش تعریف کردن که خونه آتش زده شد و .... ametis: اگر علی با میل خودش اومد چرا در مسجد بیعت نکرد اگر بی میل خودش اومد چه کسی و چگونه او رو واردار به بیرون اومدن کرد
علی رضی الله عنه دو بار با ابوبکر صدیق بیعت فرمودند که بار اول در روز نخست و بار دوم در مسجد و همراه با سایر مردم بود
ametis: مگر حضرت زهرا مرتکب عمل حرام شده که پشت در امده و فقط پرسیده کیست
زنان اون زمان و حتی زنان صدها سال بعدش وقتی صدای مرد رو یا در زدنش مرد رو میشنیدن جواب نمیدادند همانطورذ که وقتی زن در میزن مرد خونه جواب نمیداد ظاهرا سن شما به این چیزها قد نمیده
در ضمن صدای عمر مشخص بود و نوع در زدنش هم مشخص که مرده پس فاطمه با اینکه میدونسته کی پشت دره قاعدتا نباید بپرسه کیست!!! ametis: دلیل داره دقیقا

یادته در بخاری چاپ قدیم روایتی بود که ذیلش در بابا حکم حرمت متعه تا فلان اومده بود و خود مولف فلان رو عمر عنوان کرده بود اما بعدتر در چاپهای دیگه اون جمله که عمر رو ناهی اعلام کرده بود حذف شده بود
شما از پس یه بحث بر نمیائی لطف کن و از این بحث به اون بحث نپر اینو که روشن شدید میریم سراغ اون بحث
ametis: عمر با تهدیدش و ابوبکر با غصب فدک خود مستوجب تعزیرند شنیدی که هر کس فاطمه را بیازارد .........
حیف که بحث فدک نیست و گرنه جوابت رو میدادم!
ametis: اولا مرجع آیت الله العظمی است نه ایت الله خالی
منم دارم از آیت الله العظمی سید ابوالفضل برقعی قمی میگم
هم عظمی هست هم سیده هم نام ابوالفضل روشه هم مال قمه ، حالا شما باور کن یا نکن فرقی برای من یا شهید برقعی نداره
ametis: دوما کدوم سایت معتبر ایشون رو مرجع تقلید معرفی کرده و رساله اش کجاست شما رساله اش رو نشون بده
ولله ویکی پدیا همون که موهان جان دوست داره و بهش معتقده! آخه چند بار آدرس بدم!
     
  
مرد

 
rostam91: این ساده انگاری شما رو میرسونه
این جمله علی بوضوح ثابت میکنه که حکومت و خلافت بعد از پیامبر الهی نیست و خداوند تعیین نکرده ، چون اگه طبق نظر تشیع ائمه منصوب خدا باشن پس علی به فرمان خدا بی احترامی کرده و نصب خداوند رو از دستمال آغشته به آب بینی بز هم بی ارزشتر دانسته و این جرم بسیار بزرگیه!
اتفاقا شما نگرفتی

علی صاحب ولایت و حکومت است که از او حکومت را غصب کردند اما مقام امامت و ولایت که بسیار بالاتر از خلافت است برای او محفوظ است

در مقابل مردمی که در مقابل غصب حق او سکوت کردند و نامردمی و بی معرفتی خود را بارها نشان دادند

منظور علی ع دقیقا حکومتی است که قرار است از طرف مردم به او واگذار شود و ایشان این نوع حکومت را کم ارزش میداند

البته باقی اون رو نشنیدی که میگه مگر بتوانم حقی را به حقدار برسانم یا حکمی شرعی را جاری سازم

همین امروز هم حکومت انتخابی مردم هست که دارای قداست نیست بلکه یک قرارداد قابل احترام بر اساس توافق اغلب مردم است

rostam91: تاریخ اسلام رو بدون تعصب بخون
جالبه

منظور شما از بی تعصب همیشه اینه که هر چی رو که راویان مورد قبول شما بگن قبول کنم

کی تا حالا قاضی القضات شهر دایم در حال کندن چاه و اباد کردن زمین بوده

حداقل حدود ۱۰۰ حلقه چاه در اطراف مدینه به ابار علی ع معروف و هنوز هم هستند ایا علی هم قاضی القضات بوده و هم میرفته و خودش چاه میکنده ؟؟؟؟؟

من تواریخ مختلف رو میخونم و کنار هم میذارم و به این میگم بدون تعصب خوندن

وقتی در تواریخ ایرانی و خارجی و عربی ا به مسئله ای اشاره شده باشه میشه اون رو قطعی دونست و وقتی چند تا شون اشاره کردن میشه اون رو باور کرد ولی وقتی اختلافات کلی هست باید دقت بیشتری داشت

rostam91: باز نشانی دیگر از مودت و دوستی بین اون دو صحابی پیامبره
اینکه مثلا یک معلم از صبح تا شب اشکال های مهلک یک دانشجو رو بگه و هی یاد آوری کنه و هی اون رو اخطار بده ...اسمش میشه مودت ؟؟؟؟

اتفاقا هر جا از اون استاد بگن خاطره ای بگه به عنوان بدترین خاطره و اتفاق داشتن همچین دانشجویی رو عنوان میکنه

rostam91: می بینی که خورده و می بینی که در زمان ایشون تحولی شگرف در اسلام پدید اومد آنچنان که در دوران هیچ خلیفه دیگه ای نبود!

در دوران عمر غیر از فتوحات زیاد همراه سفاکی و خونریزی چه اتفاق شگرفی افتاده

اتفاق شگرف اونه که مردمان مثل زمان پیامبر دسته دسته و با قلب و عشق و بدون اجبار تسلیم به اسلام شوند

اگر فتوحات تغییر شگرف است پس چنگیز و هیتلر هم تغییرات شگرفی در ادیان یاسا و مسیحیت دادن دادن

اتفاقا خلفا شیوه هایی رو پایه گذاری کردن که تا ابد الدهر اسلام به راه اصلی و واقعی خودش که البته حکومت بر قلوب است دور خواهد شد

انقدر تعاریف نابجا کردند که علی ع در هنگام شورای خلافت رفتار بر روال و سیره خلفا رو رد کرد و از خلافت گذشت اما حاضر به انجام اشتباهات خلفا نشد

علی به عنوان فقیه ترین و دانا ترین مردمدر آنزمان و نزدیکترین و مورد اعتماد ترین فرد به پیامبر و سیره خلفا را بر روال اسلام نمیدانست

rostam91: من بهت میگم چرا قسمت تهدید به آتش زدن اومده، این دست روایتها صداقت و درستی مردم اون زمان رو در نقل تاریخ نشون میده

شما درست نخوندی

انکار یک واقعه تاریخی روای و کل روایت او رو زیر سئوال میبره اما تحربف اینگونه نیست

اگر کل ماجرا رو سانسور میکردن با توجه به اینکه نقلهای بسیاری در اون زمان از افراد غیر همسو انجام شده بود امروزه همه میفهمیدن کتابی که در اون واقعه ای به این مهمی حذف شده قابل اعتماد نیست ضمنا برای داستان خودشون هم روال داستانی رو از دست میدادن اما وقتی بخشی رو تحریف میکنن کمنر مواخذه میشن چون استدلال میشه که این بخش رو ندیدن و یا به شکل دیگری شنیدن

حالا فهمیدی چرا تحریف بخش کوچکی از تاریخ راحت تر و امن تر از حذف کلی اونه

ضمنا من شک دارم که راویان نخستین این بخشها رو حذف کرده باشن این عمل قاعدتا بعد ها انجام شده


rostam91: علی رضی الله عنه دو بار با ابوبکر صدیق بیعت فرمودند که بار اول در روز نخست و بار دوم در مسجد و همراه با سایر مردم بود
علی و برخی افراد که در منزل او تحصن کرده بودند چی شد که از حرف خود برگشته و بیعت کردند ......بیعت علی ع بعد از شهادت زهرا س اتفاق افتاد شما خودت هم به این مطلب اشاره کرده قبلا

rostam91: بعد از تهدید عمر علی و دیگر مردانی که تو خونه بودن بیرون اومدن حتی برخیشون با شمشیر و بعد از صحبت علی و عمر به مسجد رفتن و بعد از شنیدن خطبه ابوبکر با ایشون بیعت کردن ، می خواهی خطبه ابوبکر رو هم برات بزارم؟
میخوای منهم خطبه زهرا سدر دفاع از علی رو برات بزارم تا بدونی علی رو با دست بسته بردن مسجد و میخواستن بکشنش تا بعت کنه اما زهرا با بدن اسیب دیده به مسجد امد و خطبه خواند و تهدید کرد تا علی ع را رها کردند

rostam91: زنان اون زمان و حتی زنان صدها سال بعدش وقتی صدای مرد رو یا در زدنش مرد رو میشنیدن جواب نمیدادند همانطورذ که وقتی زن در میزن مرد خونه جواب نمیداد ظاهرا سن شما به این چیزها قد نمیده
در ضمن صدای عمر مشخص بود و نوع در زدنش هم مشخص که مرده پس فاطمه با اینکه میدونسته کی پشت دره قاعدتا نباید بپرسه کیست!!!
من هم شنیدم ولی اینها رسوم ایرانه

عایشه خانم اینقدر با مردها صحبت میکرده و نقل حدیث ازش میشده ایا با زهرا س فرق داشته ؟؟؟؟

البته فرق داشته که چون زهرا س معصوم است و عایشه نیست ولی از این لحاظ رو میگم

عایشه در خانه مهمان مرد دعوت میکرده و بعد در مورد نحوه پاک کردن و طهارت از محتلم شدن و منی او با ان مرد سخن میگفته نکنه اینها هم همه دروغه ؟؟؟؟

rostam91: حیف که بحث فدک نیست و گرنه جوابت رو میدادم!

خوشحالم پایبند به روال بحث شدید

rostam91: منم دارم از آیت الله العظمی سید ابوالفضل برقعی قمی میگم
rostam91: ولله ویکی پدیا همون که موهان جان دوست داره و بهش معتقده! آخه چند بار آدرس بدم!
آخه چرا درست نقل نمیکنید نمیدونم چرا اصرار بر دروغ دارید

این متن ویکی پدیا ببین کجا ایشون مرجع تقلید است یا ایت الله العظمی است ...عنوان ایشون ایت الله است

این عنوان هزاران نفر از روحانیون شیعه در ایران است و به کسی میگن که درس خارج اصول فقه و مبانی رو تموم کرده و اجازه نقل حدیث داره

نام: سید ابوالفضل برقعی قمی
عنوان: آیت الله
زادروز: ۱۲۸۷ خورشیدی
درگذشت: ۱۳۷۰ خورشیدی
نژاد: ایرانی
منطقه: نجف، قم
مذهب: شیعه
زمینه‌های فعالیت: دین
ایده‌های قابل‌ذکر: درشیعه خرافات زیادی وارد شده
قرآن احتیاج به تفسیر ندارد.
آثار: سوانح ایام

کافیه سرچ کنی برقعی ویکی پدیا
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
rostam91: شما از پس یه بحث بر نمیائی لطف کن و از این بحث به اون بحث نپر اینو که روشن شدید میریم سراغ اون بحث

rostam91: کدوم کار؟ تهدید به آتش یا آتش زدن؟شما در مقامی نیستی که بتونی بفهمی اهل سنت چی رو بد می دونن چی رو خوب!

خوشحالم بعد از اینکه مدتها از شما خواستم در مباحث به این شاخه و اون شاخه نرید شما هم به همین نتیجه رسیدید

لذا با توجه به موضوع تاپیک همین مطلب رو ادامه میدیم

ایا تهدید عمر در اتش زدن در خانه زهرا س از نظر اهل سنت کار بدی است یا خیر

امیدوارم شما در مقامی باشی که پاسخ بدی


ضمنا انسانها در تفسیر و برداشت ازاد هستند و کسی نمیتونه بگه دیگری حق اظهار نظر در دایره ادب رو نداره

والا شما هم حق نداشتی کوروش رو به ازدوا با مادرش متهم و با جبهه گیری کار ایشون رو بد بدونی
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: منظور علی ع دقیقا حکومتی است که قرار است از طرف مردم به او واگذار شود و ایشان این نوع حکومت را کم ارزش میداند
خوب میتونست مثل زمان انتخاب خلیفه سوم که نپذیرفت باز هم نپذیره
نامه ۶ نهج البلاغه ثابت میکنه انتخاب خلافت به وسیله شورای مهاجرین و انصار صورت میگرفته
ametis: کی تا حالا قاضی القضات شهر دایم در حال کندن چاه و اباد کردن زمین بوده
از همون زمانی که خلیفه مسلمین در کوچه و بازار شبها میگشت تا ببینه مردمش در چه حال و روزی هستند از همون زمانی که بزرگترین پیامبر خدا و رهبر امت اسلام خودش آستینها رو بالا زد و در ساخت مسجد سنگها رو جابجا میکرد
شما کارهای صحابه رو با کارهای عادی مردم این عصر مقایسه نکن
ametis: حداقل حدود ۱۰۰ حلقه چاه در اطراف مدینه به ابار علی ع معروف و هنوز هم هستند ایا علی هم قاضی القضات بوده و هم میرفته و خودش چاه میکنده ؟؟؟؟؟
شما مشکلی درش می بینی؟!در ضمن آمار و ارقام تو هوا نده با سند و مدرک حرف بزن موقع دادن آمارها
ametis: در دوران عمر غیر از فتوحات زیاد همراه سفاکی و خونریزی چه اتفاق شگرفی افتاده
ویکی پدیا رو بخون صفحه عمر ابن خطاب
از حوصله این تاپیک با اون وسعتش خارجه
ametis: اتفاق شگرف اونه که مردمان مثل زمان پیامبر دسته دسته و با قلب و عشق و بدون اجبار تسلیم به اسلام شوند
اولا زمان پیامبر هم فتوحات زیادی شده
دوما میشه از این فوج و گروه که می پیوستن به اسلام در زمان خلافت و امامت علی یه نمونه مثال بیاری؟
علی بن ابی طالب خلیفه چهارم و تاج سر ماست اما واقعیات رو نمیشه نادیده گرفت در زمان ایشون دامنه اختلافات میان مسلمین که از اواخر خلیفه سوم شروع شده بود بیشتر و بیشتر شد و ایشون هرگز نتونست این اختلافات رو کنترل کنه و اقتدار خلفای اول و دوم رو نداشت حالا از روی تعصب قبول نکن فرقی در اصل ماجرا و اتفاقت نداره
ametis: علی به عنوان فقیه ترین و دانا ترین مردمدر آنزمان و نزدیکترین و مورد اعتماد ترین فرد به پیامبر و سیره خلفا را بر روال اسلام نمیدانست
هر کسی شیوه حکومتی خودش رو داره و این دلیل نمیشه کهکسی رفتار حاکم قبل از خودش رو نپسنده برای رسیدن به یه هدف راههای مختلفی میتونه باشه و هر کس بسته به صلاحدید خودش راه متفاوتی رو با دیگری بره مهم رسیدن به هدفه
ametis: انکار یک واقعه تاریخی روای و کل روایت او رو زیر سئوال میبره اما تحربف اینگونه نیست
شما نگرفتی چی به چیه! وقتی روایتی کلا سانسور شده و نیومده چجور آیندگان میتونن بفهمن همچین چیزی بوده و انکار شده؟
در ضمن در روایات ما آتش زدن خونه نیست این خودش انکاره واقعیته نه تحریف، تو روایات نیومده که تهدید به آتش زدن خونه فاطمه کردند ولی خونه بغلی رو آتش زدن که بگی تحریف!
ametis: اگر کل ماجرا رو سانسور میکردن با توجه به اینکه نقلهای بسیاری در اون زمان از افراد غیر همسو انجام شده بود امروزه همه میفهمیدن کتابی که در اون واقعه ای به این مهمی حذف شده قابل اعتماد نیست
شما یه روایت از افراد غیر همسو بیار، این افراد غیر همسو چه کسانی هستند اصلا اولین راویان تشیع مال چه زمانی هستند؟ راویان یهودی چنین روایتی رو نقل کردن( بعنوان افراد غیر همسو)؟ ametis: ضمنا من شک دارم که راویان نخستین این بخشها رو حذف کرده باشن این عمل قاعدتا بعد ها انجام شده
پس به موضوعاتی که شک داری چرا می پردازی؟ اول تحقیق کن و از شک و شبهه در بیا بعد بیا اینجا و بحث کن!
ametis: علی و برخی افراد که در منزل او تحصن کرده بودند چی شد که از حرف خود برگشته و بیعت کردند ......بیعت علی ع بعد از شهادت زهرا س اتفاق افتاد شما خودت هم به این مطلب اشاره کرده قبلا
علی جانشینی بعد از پیامبر رو حق خودش میدونست چرا که هم از خون پیامبر بود و هم دامادش و هم اینکه مثل ابوبکر از عشره مبشره فی الجنه اون افراد هم همین نظر رو داشتن مثل انصار که جانشینی رو بخاطر خدمات اهل مدینه حق خودشون می دونستند اما بعد که نظر عامه مردم رو شنیدن به نظر مردم احترام گذاشتن!
ametis: میخوای منهم خطبه زهرا سدر دفاع از علی رو برات بزارم تا بدونی علی رو با دست بسته بردن مسجد و میخواستن بکشنش تا بعت کنه اما زهرا با بدن اسیب دیده به مسجد امد و خطبه خواند و تهدید کرد تا علی ع را رها کردند
جالبه علی خودش زبون نداشته همش زنش رو میفرستاده جلو ، شما علی رو ترسو معرفی میکنی ، کسی که زنش بخاطر یه تکه زمین میره خطبه ایراد میکنه ولی حاضر نیست بخاطر حق الله و مسلمین حرفی بزنه!
این خطبه هائی هم که میخواهی بیاری دروغی بیش نیست، علی شیر خدا نمیشینه که زنش بیاد براش پا درمیانی کنه ametis: اما زهرا با بدن اسیب دیده به مسجد امد و خطبه خواند و تهدید کرد تا علی ع را رها کردند
زهرا اگه قدرتی داشت که تهدید کنه خونش رو آتش نمیزدن!
ametis: عایشه در خانه مهمان مرد دعوت میکرده و بعد در مورد نحوه پاک کردن و طهارت از محتلم شدن و منی او با ان مرد سخن میگفته نکنه اینها هم همه دروغه ؟؟؟؟
یک روایت بیار که عایشه مهمان مرد دعوت کرده؟ اصلا مهمان دعوت کرده باشه حتی مهمان زنش!
ametis: این عنوان هزاران نفر از روحانیون شیعه در ایران است و به کسی میگن که درس خارج اصول فقه و مبانی رو تموم کرده و اجازه نقل حدیث داره
اجازه اجتهاد هم داره ؟ یعنی حجت الاسلام اجازه نقل حدیث نداره؟ ametis: خوشحالم بعد از اینکه مدتها از شما خواستم در مباحث به این شاخه و اون شاخه نرید شما هم به همین نتیجه رسیدید
من اصلا با شما بحثی نداشتم این نشون میده شما خود موهان هستی و با این نام اومدی! ametis: ایا تهدید عمر در اتش زدن در خانه زهرا س از نظر اهل سنت کار بدی است یا خیر
با موهان بحثی ندارم چون بحثهای من ایشون رو از سافت سوینگرش باز میداره
ametis: والا شما هم حق نداشتی کوروش رو به ازدوا با مادرش متهم و با جبهه گیری کار ایشون رو بد بدونی
اتهام ؟!!!!!۱
این عین واقعیته!
     
  
مرد

 
فاطمه فوت شد یا شهید شد؟

بسم الله الرحمن الرحیم

شیعه میگوید که عمر رضی الله عنه آمد و درب خانه ی علی رضی الله عنه را آتش زد و پهلوی فاطمه رضی الله تعاله عنهما را شکست همچنین محسن نیز سقط شد و باعث شهادت فاطمه شد.
اگر اینطور باشد که می گویید ما این ایراد ها را به علی رضی الله عنه می گیریم.
اولا:چطور فاتح خیبر که درباره اش می گویند درب قلعه را با یک دست بلند کرده و بعد چهل نفر یا هفتاد نفر بعد از ان نتوانست ان را بلند کند چطور در خانه قایم شد و عمر چنین کار هایی کرد بدون هیچ واکنشی از علی؟
در مورد خیبر می گویند :
حضرت آن را با دست چپ کنده و سپر قرار داده بود و در پایان ، آن را (((چهل زراع))) به پشت سر خود پرتاب نمود.
این درب، آن قدر سنگین بود که پس از پایان جنگ هفت، هشت، چهل، پنجاه و حتی هفتاد مرد جنگی سعی کردند آن را از این رو به آن رو کنند،
ولی موفق نشدند. ناسخ التواریخ، ج2، ص 289؛ بحار الانوار، ج41، ص 652
ایا از عمر می ترسید؟ خب اگر نمیترسید چرا کاری نکرد؟
چرا برای باز کردن در زنش را فرستاد و خودش نرفت در را باز کند؟ شیر خدا و ترس؟
اما ایا اصلا درب را سوزاند یا تنها یک تهدید برای کسانی که دور خانه ی فاطمه را داده بودند بود؟
روایت این چنین است.
ابوبکر ابن ابی شیبه در کتاب المصنف ای روایت را اورده است
انّه‌ حين‌ بويع‌ لابي‌ بكر بعد رسول‌ اللّه‌ (صلي الله عليه وسلم)كان‌ علي‌ و الزبيريدخلان‌ علي‌ فاطمة‌ بنت‌ رسول‌ الله،
فيشاورونها و يرتجعون‌ في‌أمرهم‌.
فلما بلغ‌ ذلك‌ عمر بن‌ الخطاب‌ خرج‌ حتي‌ دخل‌ علي‌ فاطمة‌، فقال‌:يا بنت‌ رسول‌ الله (صلي الله عليه وسلم) و الله ما أحد أحب‌َّ إلينا من‌ أبيك‌ و ما من‌ أحدأحب‌ إلينا بعد أبيك‌ منك‌، و أيم‌ الله ما ذاك‌ بمانعي‌ إن‌ اجتمع‌ هؤلاءالنفر عندك‌ أن‌ امرتهم‌ أن‌ يحرق‌ عليهم‌ البيت‌.قال‌:
فلما خرج‌ عمر جاؤونا، فقالت‌: تعلمون‌ ان‌ّ عمر قد جاءني‌، وقد حلف‌ باللّه‌ لئن‌ عدتم‌ ليحرقن‌ّ عليكم‌ البيت‌،
و أيم‌ اللّه‌ لُيمضين‌ لماحلف‌ عليه‌. هنگامي‌ كه‌ مردم‌ با ابي‌بكر بيعت‌ كردند، علي‌ و زبير در خانه‌فاطمه‌ به‌ گفتگو و مشاوره‌ مي‌پرداختند،
و اين‌ مطلب‌ به‌ عمر بن‌خطاب‌ رسيد. او به‌ خانه‌ فاطمه‌ آمد، و گفت‌:اي‌ دختر رسول‌ خدا،محبوبترين‌ فرد براي‌ ما پدر تو است‌ و بعد از پدر تو خود شما؛ ولي‌سوگند به‌ خدا اين‌ محبت‌ مانع‌ از آن‌ نيست‌ كه‌ اگر اين‌ افراد در خانه ‌تو جمع‌ شدند من‌ دستور دهم‌ خانه‌ را بر سر آنها بسوزانند
در اینجا معمولا شیعه ها از آوردن بقیه ی روایت که اقدام به سوزاندن درب را کاملا منتفی می کند و بیعت علی و یارانش را ثابت می کند سرباز می زنند.
چنانكه‌ در ادامه‌ روايت‌ مي‌آيد كه‌ حضرت‌ فاطمه‌ رضي‌ الله عنها فرمودند: فانصرفوا راشدين‌، فروا رأيكم‌ و لا ترجعوا إلي‌، فانصرفوا عنها فلم‌ يرجعوا إليها حتي‌ بايعوا لابي‌بكر (المصنف ابن ابی شیبه، ج 8، ص: 572)
به‌ خوبي‌ بازگرديد و تصميمتان‌ را قطعي‌ نماييد، و نزد من‌ بر نگردید (((چنانکه‌ آنان‌ علي‌ و ياران‌ او از نزد فاطمه‌ برگشتند و تا با ابوبكر رضي الله عنه بيعت‌ نكردند به‌ خانه‌ فاطمه‌ رضي‌الله عنها باز نگشتند)))
شیعیان باز قیچی کاری کردند. به روایتی از کتب سنی ها استناد می کنند که به ظن خودشان عمر درب را اتش زده است
ولی در ادامه ی همان روایت هیچ خبری از آتش زدن نیست و روایت می گوید (((علی و یارانش تا بیعت نکردند نزد فاطمه بر نگشتند))).
پس کو اتش زدن؟؟؟!!! این تلبیس ها حرفه ی شیعه است و بس.
خدا رحمت کند شیخ ابن تیمیه که میگفت هر ایه ای که

در این روایت عمر با کمال بزرگداشت از فاطمه مقام و منزلتش را اینچنین بیان کرد و گفت: :
والله ما من‌ احد احب‌ الينا من‌ أبيك‌، و ما من‌ احد احب‌ الينا بعد ابيك‌ منك‌. (همان مرجع، ج 8 ص: 572) اي‌ دختر رسول‌ خدا،محبوبترين‌ فرد براي‌ ما پدر تو است‌ و بعد از پدر تو خود شما.
این نشانه ی احترام نیست؟
حضرت‌ فاطمه‌ زهرا رضي‌الله عنها به‌ مخالفان‌ ابوبكر رضي الله عنه مشورت‌ بيعت‌ داد و در تأكيد و تأييد فرموده‌هاي‌ حضرت‌ عمرفاروق‌ رضي الله عنه فرمود: فانصرفوا راشدين‌، فروا رأيكم‌ و لا ترجعوا الي‌ّ معنی:
به‌ خوبي‌ باز گرديد و تصميم‌ تان‌ را قطعي‌ نماييد و نزد من‌نياييد
(ابن ابي شيبه، المصنف في الاحاديث و الاثار، ج8، ص: 572، کتاب المغازي، باب ما جاء في خلافة ابي بکر و سيرته في الردة، دار الفکر 1409 هـ 1989م)
در این روایت درست است که عمر تهدید به آتش زدن کرده است
ولی پس باید روایاتی که پیامبر نیز تهدید به آتش زدن کرده است را (((حمل بر عمل کردن))) به آتش زدن کنیم.برای مثال:
ان‌ الله أمرني‌ أن‌ أحرق‌ قريشاً. معنی: خداوند به‌ من‌ دستور داده‌ تا قريش‌ را بسوزانم‌ (شرح نووي، ج17، ص: 195، کتاب الجنة، باب الصفة التي يعرف بها في الدنيا اهل الجنة و اهل النار شماره (7136-63/1) دار المعرفة 1414هـ 1994م)
والذي‌ نفسي‌ بيده‌، لقد هممت‌ أن‌ آمر بحطب‌ فيحطب‌، ثم‌ آمر بالصلاة‌ فيؤذن‌ لها، ثم‌ آمر رجلاً فيوم‌ الناس‌، ثم‌ اخالف‌ إلي‌ رجال فاحرق‌ عليهم‌ بيوتهم‌. معنی: قسم‌ به‌ ذاتي‌ كه‌ جانم‌ در دست‌ اوست‌، قصد كرده‌ ام‌ تا دستور به‌ جمع‌ آوري‌ هيزم‌ دهم‌ سپس‌ مؤذن‌ رابگويم‌ تا اذان‌ دهد و شخصي‌ را براي‌ امامت‌ مردم‌ مقرر نمايم‌ و خود به‌ خانه‌ي‌ متخلفان‌ بروم‌ و خانه‌ هايشان‌ را بر آنان‌ آتش‌ زنم‌.
(بخاري، صحيح بخاري، ج:1، ص: 197، کتاب الاذان، باب وجود صلاة الجماعة شماره حديث: 644، دار الکتب العلمية، 1412 هـ 1992م)?
چنان چه از این دو حدیث بر می آید سوزاندن قریش و اهمیت و تصریح پیامبر بر نماز جماعت می باشد.
و عمر نیز برای تصریح به وحدت و عدم افتراق و اهمیت موضوع گفتند که درب را آتش می زنم.
پس ای شیعه ی مغرض حد اقل روایتی که به آن استناد می کنی را به طور کامل قبول و استناد کن نه ناقص و نصفه!!!
دوما. مگر نمی گویید که عمر فاطمه رضی الله عنهم را شهید کرد؟ و فرزندش را نیز سقط کرد؟
پس چرا پدرش یعنی علی آمد و دختر فاطمه را به ازدواج قاتل زن و فرزندش در آورد؟ مگر می شود؟ این تناقض نیست؟
چنانكه‌ مورخ‌ شهير شيعي‌، احمد بن‌ أبي‌ يعقوب‌ يعقوبي‌ متوفي‌ (284هـ.ق) مي‌گويد: عمر، ام‌ كلثوم‌، دختر علي‌ بن‌ ابي‌ طالب‌ را كه ‌مادرش‌ فاطمه‌، دختر پيامبر بود از علي‌ بن‌ ابي‌ طالب‌ خواستگاري‌ كرد. پس‌ علي‌ گفت‌: كه‌ او هنوز كودك‌ است‌، عمر گفت‌:
آنچه‌پنداشتي‌ نخواستم‌. ليكن‌ خود از پيامبر خدا شنيدم‌ كه‌ فرمود: كل‌ سبب‌ و نسب‌ ينقطع‌ يوم‌ القيامة‌ الا سببي‌ و صهري‌
همچنین صفي الدين محمد بن تاج الدين معروف به ابن الطقطقي الحسني كرده در ذيل عنوان بنات امير المؤمنين علي عليه السلام مي نويسد:‌
وام كلثوم و أمها فاطمة‌ بنت رسول الله تزوجها عمر بن الخطاب فولدت له زيدا ثم خلف عليها عبد الله بن جعفر
يعني يكي ديگر از دختران امير المؤمنين ام كلثوم مي باشد كه مادرش فاطمه دختر رسول الله صلي الله عليه وآله وسلم است
كه (((عمر بن خطاب با وي ازدواج كرد))) و فرزندي به نام زيد از او به دنيا آورد و پس از عمر به عقد عبدالله ابن جعفر در آمد
در صاحب کافی نیز اعتراف به ازدواج عمر و دختر فاطمه کرده است:
(((باب المتوفي عنها زوجها المدخول بها أن تعتد وما يجب عليها))): ‌حميد ابن زياد عن
ابن سماعه عن محمد بن زياد عن عبدالله بن سنان و معاويه بن عمار عن ابي عبدالله عليه السلام قال
: سألته عن المرأة‌ المتوفي عنها زوجها أتعتد في بيتها او حيث شاءت ؟‌ قال بل حيث شاءت إن عليا عليه السلام لما توفي عمر أتي ام كلثوم فانطلق بها إلي بيته)
معاويه ابن عمار مي گويد از امام صادق عليه السلام پرسيدم زني كه همسرش وفات كند بايد در خانه اش (عده)بنشيند يا هر جايي كه خواست؟ فرمود بلكه هر جائيكه خواست، (((‌علي عليه السلام هنگامي كه عمر وفات كرد،
ام كلثوم را با خود به خانه خودش برد)))
عمر برای نزدیکی و قرابت خویشاوندی دوست داشت هر چه بیشتر به آنها نزدیک شود حالا بیاید و چنین کارهایی بکند؟؟؟
کجاست عقل های شیعیان؟ بیدار شوید.
چه کسی دوست دارد فرزندش را جگر گوشه اش را به خانه ی آدمی فاسق و ظالم و حتی قاتل زنش بفرستد؟ چه کسی حاظر است که علی رضی الله عنه دومینشان باشد؟
ایا از ترس عمر این کار را کرد؟ پس کجا رفت پهلوانی هایش؟ غیرتش در مورد زن و دخترش کجا رفت؟
من مانده ام کسی که غیرتش سر زن و دخترش بلند نشود چطور بعد 1400 سال رگ غیرتش برای تو بلند شود
و خونش بجوشد و به محض خواندنش و یا علی گفتنت بلافاصله می آید و درخواستت را انجام می دهد؟
چطور برای زنش کاری نکرد برای تو کاری کند؟ عقل هایتان کجا رفته؟
سوما مگر نه این است که شهید غسل داده نمی شود؟ پس چرا فاطمه را غسل دادند؟

چهارما: چطور بچه ای که هنوز به دنیا نیامده است را نام گذاری کرده اید؟

از کجا دانستید که پسر است که اسم محسن را برایش انتخاب کردید؟ هنگامی که سقط شد به این نتیجه رسیدید؟
در کدام روایتتان چنین آمده است؟ این کاملا دروغ بودن داستان را می رساند
پنجما: مگر حدیث صحیح نیست که فاطمه اولین نفری است از خانواده ی پیامبر که بعد از فوت پیامبر به او ملحق می شود؟ خب با((( فوت محسن علیه الاسلام))) که معلوم می شود اولین نفر نبوده است.!!!
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
مرد

 
rostam91: اولا:چطور فاتح خیبر که درباره اش می گویند درب قلعه را با یک دست بلند کرده و بعد چهل نفر یا هفتاد نفر بعد از ان نتوانست ان را بلند کند چطور در خانه قایم شد و عمر چنین کار هایی کرد بدون هیچ واکنشی از علی؟
شما اگر نقلهای شیعه را میگویید همه را بگویید نه نیمه و نصفه

علی امام است و در ارتباط با خدا و پیامبر در زمان وفات خود او را امر به صبر در مقابل ناملایمات و اتفاقات ناهنجار و وحشتناک بعد از وفات خود کردند و تمام داستان را بر ایشان عرضه کردند


لذا عمر هم وقتی این اعمال را مرتکب شد که از این داستان بو برد و هر چند مصمم بود در یک قائله همه اهل بیت واقعی پیامبر را از بین ببرد اما از سوی اهل بیت بهانه ای به دست عمر داده شد

rostam91: خوب میتونست مثل زمان انتخاب خلیفه سوم که نپذیرفت باز هم نپذیره
علی امام است و در مقابل خواست مردم مسئول

درکش سخت نیست

علی به واسطه اقبال مردم مجبور شد خلافت را در بدترین حالت بپذیرد در حالیکه در زمان عثمان خلافت از سوی چند نفر نماینده غیر قانونی عمر به وی عرضه شد

مثل اینه که رییس جمهور رو کل مکردم انتخاب کنن یا مثلا شورای نگهبان انتخاب کنه

یقینا انتخاب مردم شخص رو در مقابل مسئولیت شرعی بیشتری قرار میده

همچنین امام حسن وقتی دید مردم به او اقبال ندارند و همواره خیانت میکنند دست از خلافت شست

همچنین امام حسین در قبال نامه ها و دعوت مرد به سوی کوفه شتافت هر چند میدانست کوفیان وافی به عهد نیستند اما موظف بود به خاطر اقبال مردم


rostam91: از همون زمانی که خلیفه مسلمین در کوچه و بازار شبها میگشت تا ببینه مردمش در چه حال و روزی هستند از همون زمانی که بزرگترین پیامبر خدا و رهبر امت اسلام خودش آستینها رو بالا زد و در ساخت مسجد سنگها رو جابجا میکرد
شما کارهای صحابه رو با کارهای عادی مردم این عصر مقایسه نکن
بدترین چیز اینه که علیرغم دانستن این مسائل باز اونها رو عنوان میکنی

پیامبر در چه وضعی کمک کرد مسجد بسازند ....ضمنا ساخت موقت مسجد کجا و اینکه مثلا بنایی را شغل خود کند کجا

ضمنا از حال مردم مطلع شدن وظیفه خلیفه است


علی روزها به چاه کندن و اباد کردن میپرداخت چنانچه غذایش را برای او میفرستادند و به خانه بر نمیگشت

کجا همر همچین کاری کرده یا علی ع در زمان خلافت همچین کاری کرده یا دیگر خلفا یا حتی پیامبر

این کار علی نشون میده که وظیفه دولتی و حکومتی نداشته و الا چرا ایشون در زمان خلافت همچین کاری نمیکرد

علی بسیار معتقد بود و هرگز وقت خود را که متعلق به مردم و انجام امور انها باشد را برای امور شخصی یا حتی خیریه اختصاص نمیدهد
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
صفحه  صفحه 40 از 48:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  47  48  پسین » 
مذهب
مذهب

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA