ارسالها: 469
#82
Posted: 24 May 2012 13:14
sorena100: قسم حضرت عباسو باور کنیم یا دم خروسو
وقتی خوانوادش میگن شیعه بوده من موندم جوابتو چی بدم حتما ۱۰۰ سال دیگه میگین امام علی هم سنی بوده
در اینکه علی پیرو سنت پیامبر و هم مسلک با سه خلفای دیگه تردید نکن ، صد سال دیگه نمی خواد.
اما در مورد شاعران بزرگ ایران و ابیاتشون:
حکیم ابوالقاسم فردوسی:
چه گفت آن خداوند تنزیل و وحی خداوند امر و خداوند نهی
که خورشید بعد از رسولان مه نتابید بر کس ز بوبکر به
عمر کرد اسلام را آشکار بیاراست گیتی چو باغ بهار
پس از هر دو آن بود عثمان گزین خداوند شرم و خداوند دین
چهارم علی بود و جفت بتول که او را به خوبی ستاید رسول
صحابان او جمله اخیر بودنند همه هر یکی همچو اختر بودنند
ولیکن ازیشان چهار آمدند که در دین حق پایدار آمدند
ابوبکر صدیق شیخ عتیق که بد روز و شب مصطفی را رفیق
پس از وی عمر بد که قیصر به روم ز سهمش نیاراست خفتن به بوم
سیمین عثمان دین دار بود که شرم و حیا زو پدیدار بود
چهارم علی ابن عم رسول سر شیرمردان و جفت بتول
از آزار این چار، دل را بتاب که آزارشان دوزغ آرد به تاب
------------------
جلال الدین مولوی رومی:
چون محمد یافت آن ملک و نعیم قرص مه را کرد او در دم دو نیم
چون ابوبکر آیت توفیق شد با چنان شه صاحب و صدیق شد
چون عمر شیدای آن معشوق شد حق و باطل را چو، فاروق شد
چون که عثمان، آن را عین گشت نور فایض بود و ذی النورین گشت
چون ز رویش مرتضی شد در فشان گشت او شیر خدا در مرج جان
---------------------------
سعدی شیرازی:
چه نعمت پسندیده گویم ترا؟ علیک السلام ای نبی الورا
درود ملک بر روان تو باد بر اصحاب و بر پیروان تو باد
نخستین ابوبکر پیر مرید عمر پنجه بر پیچ دیو مرید
خردمند عثمان شب زنده دار چهارم علی شاه دلدل سوار
تریاق در دهان رسول آفریده حق صدیق را چه غم بود از زهر جانگزا؟
ای یار غار سید و صدیق نامور مجموعه ی فضایل و گنجینه ی صفا
مردان قدم به صحبت یاران نهاده اند لیکن نه هم چنانکه تو در کام اژدها
یار آن بود که مال و تن و جان فدا کند تا در سبیل دوست به پایان برد وفا
دیگر عمر که لایق پیغمبری بدی گر خواجه ی رسل نبدی ختم انبیاء
سالار خیل خانه ی دین صاحب رسول سر دفتر خدای پرستان بی ریا
دیوی که خلق عالمش از دست عاجزند عاجز در آنکه چون شود از دست وی رها؟
دیگر جمال سیرت عثمان که بر نکرد در پیش وی دشمن قاتل سر از حیا
آن شرط مهربانی و تحقیق دوستی است کز بهر دوستان بری، از دشمنان جفا
کس را چه زور و زهره که وصف علی کند جبار در مناقب او گفته "هل اتی"
زورآزمای قلعه ی خیبر که بند او در یکدگر شکست به بازوی "لا فتی"
شیر خدای و صفدر میدان و بحر جود جان بخش در نماز و جهانسوز در وغا
دیباچه ی مروت و سلطان معرفت لشکرکش فتوت و سردار اتقیاء
پیغمبر آفتاب منیر است در جهان وینان ستارگان بزرگند و مقتدا
در ضمن ابیاتی که نقل قول کردی مورد قبول همه اهل سنت هم هست چون ما هم اهل بیت و علی رو جزء جدا نشدنی پیامبر و دین اسلام می دونیم
اگه میشه شاعری نام ببر که مدح خلفا رو نگفته باشندتا ثابت بشه سنی نبودند.
sorena100: رفتم و دیدم اما این کاشی ها اسم پادشاهان دیگه بوده که برا اینکه وجوه شرعی به کارشون بدن اسمشون رو کنار اسم خدا و پیامبر میذاشتن .این اسمها اسم پادشاهان بوده نه خلفا
شما خودت رو ساده فرض کردی یا ما رو !؟
ابتدا نام الله بعد محمد میاد در آخر هم نام علی ، این وسط نام سه پادشاه که کنده شده کدوما بودن؟!
sorena100: و اینکه اینا واقعا دختر حضرت محمد بودن یا دختر خوانده؟
شبهه پراکنی نکن
به شما میگن از همه جا بی خبر!
هنوز نمی دونی تو قرآن اومده که فرزندانی که بزرگ میکنید فرزند شما نیستند؟! شما داستان زید ابن حارثه رو در قرآن نخوندی ؟ تنها صحابی پیامبر که تو قرآن نامش اومده
اول به اون میگفتن زید ابن محمد چون پیامبر اونو بزرگ کرده بودبعد آیه اومد که اون پسر محمد نیست و اونو با نام پدرش بخوانید .
شما هنوز آیه حجاب رو نخوندی که خطاب به کیه؟! در اون آیه اومده "بناتک" کلمه جمع به معنی دخترانت!
یعنی محمد (ص) بیش از یه دختر داشته، حالا چون از تنبلی ،شما این آیه رو نخوندی میگی شبهه پراکنی نکن؟!
sorena100: الان تو عرف ما نیست که اسم بچه هامونو بزاریم ابوبکر تو اون جامعه عرف بوده گذاشتن
این جوابت که منطقی نیست!
یه سوال دیگه ، چرا علی یا فرزندانش هیچکدام اسم بچه هاشون رو ابوطالب نگذاشتن ؟ آیا این اسم اون موقع عرف نبوده و الآن عرف هست؟ یا اینکه علی خلفا رو بیشتر از پدرش دوست داشته؟
sorena100: ازدواج های سیاسی که برا نزدیکی بیامبر به قبیله خودشون از دواج ها صورت گرفته نه
چرا؟
اگه همه مثل عایشه حدیث نقل میکردن چی میشد؟
چندین حدیث بر علیه هم بودن و حرف پیامبر گم میشد و ملت اسلامی سر در گم میشدن
حدیث کسا منظورش جلو گیری از شیوع این جور اتفاقاته
این نمونه رو برا مثال گفتم و....خودت تحقیق کن
اگه واقعا دنبال حقیقتی
ازدواج سیاسی چه صیغه ایه دیگه ؟ اونها همسران دایمیش بودن که اختیار کرده حالا با هر نظری چه سیاسی چه اجتماعی ، در عقد دائم پیامبر بودن
همه زنان پیامبر احادیثی از پیامبر نقل کردند و هیچکدوم اونها دو حدیث مغایر رو روایت ننمودند.
الآنش هم احادیث زیادی به پیامبر نسبت دادند که مال ایشون نیست و با قرآن مغایره یکیش حدیث کسا !
البته این حدیث صحیحه ولی تفسیری که از اون شده غلطه !
اگه بخواهی راویت صحیح حدیث کسا رو برات نقل میکنم.
sorena100: خوصوصیات آدم زنده چبه؟
شما زندگی در این دنیا با زندگی در اون دنیا رو اشتباه گرفتی !
فکر میکنی اونها هم تنفس میکنن، آب میخورن ، دیزی میل میکنن مثل ما !
sorena100: عقلت در مورد قدرت خدا چی میگه هر چی میگه جوابت همونه
عقل من میگه خداوند شریک نمی خواهد ، خداوند پیغوم رسون نمی خواد مثل ما تا چیزی به گوشش برسونن ، خودش دانای حکیمه ، خداوند نظرش تغییر نمیکنه ، تا وقتی من گناهکار ازش بخوام ، بگه نه ولی اگه من از علی بخوام و اون از خدا بخواد ،خداوند روی علی رو زمین نندازه و نظرش رو نسبت به من تغییر بده !
sorena100: خب از پیامبرن بخوان از چند نفر بهتره تا از یه نفر نه؟
اینقدر این جواب بچه گانه است که فقط میخندم
sorena100: از این دو جمله چه نتیجه ای می گیرید
متن عربی با ترجمه و سند ذکر شود !
sorena100: این مفتی های اهل سنت که این فتوا هارو میدن از جیره خوار های بنلادن هستن؟
کدوم مفتی فتوا داده ؟ بدون سند ادعا آسونه !
می خواهی برا ت با سند بیارم از کتب اهل تشیع که ریختن خون سنی حلاله؟!
علل الشرائع – الشيخ الصدوق – ج 2 – ص 601
أبي رحمه الله قال : حدثنا سعد بن عبد الله عن أحمد بن محمد عن علي ابن الحكم عن سيف بن عميرة عن داود بن فرقد ، قال : قلت لأبي عبد الله عليه السلام ما تقول في قتل الناصب ، قال : حلال الدم لكني اتقي عليك فان قدرت ان تقلب عليه حائطا أو تغرقه في ماء لكيلا يشهد به عليك فافعل ، قلت : فما ترى في ماله ، قال توه ما قدرت عليه
پدرم رحمة اللَّه عليه از سعد بن عبد اللَّه، از احمد بن محمّد از على بن حكم، از سيف بن عميره، از داود بن فرقد نقل كرده كه وى گفت: محضر مبارك حضرت ابى عبد اللَّه عليه السّلام عرض كردم: چه می فرماييد در باره كشتن ناصبى؟
حضرت فرمودند: ريختن خونش حلال است ولى بر تو می ترسم، اگر توانستى ديوارى را روى او بريزى يا در آب غرقش كنى تا شاهدى بر تو قايم نشود البته اين كار را بكن.
عرض كردم: راجع به مالش چه می فرماييد؟
حضرت فرمودند: در صورتى كه قدرت دارى مالش را تباه و تلف كن
ویرایش شده توسط: mahmudkhm
ارسالها: 104
#83
Posted: 24 May 2012 17:35
در اینکه علی پیرو سنت پیامبر و هم مسلک با سه خلفای دیگه تردید نکن ، صد سال دیگه نمی خواد.
اما در مورد شاعران بزرگ ایران و ابیاتشون:
حکیم ابوالقاسم فردوسی:
چه گفت آن خداوند تنزیل و وحی خداوند امر و خداوند نهی
که خورشید بعد از رسولان مه نتابید بر کس ز بوبکر به
عمر کرد اسلام را آشکار بیاراست گیتی چو باغ بهار
پس از هر دو آن بود عثمان گزین خداوند شرم و خداوند دین
چهارم علی بود و جفت بتول که او را به خوبی ستاید رسول
صحابان او جمله اخیر بودنند همه هر یکی همچو اختر بودنند
ولیکن ازیشان چهار آمدند که در دین حق پایدار آمدند
ابوبکر صدیق شیخ عتیق که بد روز و شب مصطفی را رفیق
پس از وی عمر بد که قیصر به روم ز سهمش نیاراست خفتن به بوم
سیمین عثمان دین دار بود که شرم و حیا زو پدیدار بود
چهارم علی ابن عم رسول سر شیرمردان و جفت بتول
از آزار این چار، دل را بتاب که آزارشان دوزغ آرد به تاب
------------------
جلال الدین مولوی رومی:
چون محمد یافت آن ملک و نعیم قرص مه را کرد او در دم دو نیم
چون ابوبکر آیت توفیق شد با چنان شه صاحب و صدیق شد
چون عمر شیدای آن معشوق شد حق و باطل را چو، فاروق شد
چون که عثمان، آن را عین گشت نور فایض بود و ذی النورین گشت
چون ز رویش مرتضی شد در فشان گشت او شیر خدا در مرج جان
---------------------------
سعدی شیرازی:
چه نعمت پسندیده گویم ترا؟ علیک السلام ای نبی الورا
درود ملک بر روان تو باد بر اصحاب و بر پیروان تو باد
نخستین ابوبکر پیر مرید عمر پنجه بر پیچ دیو مرید
خردمند عثمان شب زنده دار چهارم علی شاه دلدل سوار
تریاق در دهان رسول آفریده حق صدیق را چه غم بود از زهر جانگزا؟
ای یار غار سید و صدیق نامور مجموعه ی فضایل و گنجینه ی صفا
مردان قدم به صحبت یاران نهاده اند لیکن نه هم چنانکه تو در کام اژدها
یار آن بود که مال و تن و جان فدا کند تا در سبیل دوست به پایان برد وفا
دیگر عمر که لایق پیغمبری بدی گر خواجه ی رسل نبدی ختم انبیاء
سالار خیل خانه ی دین صاحب رسول سر دفتر خدای پرستان بی ریا
دیوی که خلق عالمش از دست عاجزند عاجز در آنکه چون شود از دست وی رها؟
دیگر جمال سیرت عثمان که بر نکرد در پیش وی دشمن قاتل سر از حیا
آن شرط مهربانی و تحقیق دوستی است کز بهر دوستان بری، از دشمنان جفا
کس را چه زور و زهره که وصف علی کند جبار در مناقب او گفته "هل اتی"
زورآزمای قلعه ی خیبر که بند او در یکدگر شکست به بازوی "لا فتی"
شیر خدای و صفدر میدان و بحر جود جان بخش در نماز و جهانسوز در وغا
دیباچه ی مروت و سلطان معرفت لشکرکش فتوت و سردار اتقیاء
پیغمبر آفتاب منیر است در جهان وینان ستارگان بزرگند و مقتدا
در ضمن ابیاتی که نقل قول کردی مورد قبول همه اهل سنت هم هست چون ما هم اهل بیت و علی رو جزء جدا نشدنی پیامبر و دین اسلام می دونیم
اگه میشه شاعری نام ببر که مدح خلفا رو نگفته باشندتا ثابت بشه سنی نبودند.
خب مولوی و سعدی سنی بودن اینو قبول دارم اما جو حاکم در زمان فردوسی سنی بود و امکان داره بر اساس جو حاکم اینو گفته در کتاب تیمور لنگ هم اومده که تیمور از کنار قبرش گذشت و گفت که شیعست
مراجعه کنی متوجه میشی
sorena100:
رفتم و دیدم اما این کاشی ها اسم پادشاهان دیگه بوده که برا اینکه وجوه شرعی به کارشون بدن اسمشون رو کنار اسم خدا و پیامبر میذاشتن .این اسمها اسم پادشاهان بوده نه خلفا
شما خودت رو ساده فرض کردی یا ما رو !؟
ابتدا نام الله بعد محمد میاد در آخر هم نام علی ، این وسط نام سه پادشاه که کنده شده کدوما بودن؟!
چقدر ساده هستن اینا که به قول شما سه تا جاخالیو پر نکردن
یه خورده از هنر دوران صفویه اطلاع کسب کن
sorena100:
و اینکه اینا واقعا دختر حضرت محمد بودن یا دختر خوانده؟
شبهه پراکنی نکن
به شما میگن از همه جا بی خبر!
هنوز نمی دونی تو قرآن اومده که فرزندانی که بزرگ میکنید فرزند شما نیستند؟! شما داستان زید ابن حارثه رو در قرآن نخوندی ؟ تنها صحابی پیامبر که تو قرآن نامش اومده
اول به اون میگفتن زید ابن محمد چون پیامبر اونو بزرگ کرده بودبعد آیه اومد که اون پسر محمد نیست و اونو با نام پدرش بخوانید .
شما هنوز آیه حجاب رو نخوندی که خطاب به کیه؟! در اون آیه اومده "بناتک" کلمه جمع به معنی دخترانت!
یعنی محمد (ص) بیش از یه دختر داشته، حالا چون از تنبلی ،شما این آیه رو نخوندی میگی شبهه پراکنی نکن؟!
بازم میگم از قران برداشت شخصی نکن
اینها از خون پیامبر بودن؟ایا منظور از دختران دختران حضرت رسول بوده یا همه امت اسلامی
خداوند به دختران حضرت فقط فرموده؟
درکت از قران حقیره
sorena100:
الان تو عرف ما نیست که اسم بچه هامونو بزاریم ابوبکر تو اون جامعه عرف بوده گذاشتن
این جوابت که منطقی نیست!
یه سوال دیگه ، چرا علی یا فرزندانش هیچکدام اسم بچه هاشون رو ابوطالب نگذاشتن ؟ آیا این اسم اون موقع عرف نبوده و الآن عرف هست؟ یا اینکه علی خلفا رو بیشتر از پدرش دوست داشته؟
این جوابم که منطقی نیست اون یکی بچه گونست از این خبر ندارم اونو از من مخفی کردن
میشه منطقو برام تعریف کنی؟
به نظرت بعد کاری که با حضرت زهرا کرذن امام اینارو دوست داره؟
جواب اسمم در پست های قبلی دادم میتونی در موردش بهتر فکر کنی
sorena100:
ازدواج های سیاسی که برا نزدیکی بیامبر به قبیله خودشون از دواج ها صورت گرفته نه
چرا؟
اگه همه مثل عایشه حدیث نقل میکردن چی میشد؟
چندین حدیث بر علیه هم بودن و حرف پیامبر گم میشد و ملت اسلامی سر در گم میشدن
حدیث کسا منظورش جلو گیری از شیوع این جور اتفاقاته
این نمونه رو برا مثال گفتم و....خودت تحقیق کن
اگه واقعا دنبال حقیقتی
ازدواج سیاسی چه صیغه ایه دیگه ؟ اونها همسران دایمیش بودن که اختیار کرده حالا با هر نظری چه سیاسی چه اجتماعی ، در عقد دائم پیامبر بودن
همه زنان پیامبر احادیثی از پیامبر نقل کردند و هیچکدوم اونها دو حدیث مغایر رو روایت ننمودند.
الآنش هم احادیث زیادی به پیامبر نسبت دادند که مال ایشون نیست و با قرآن مغایره یکیش حدیث کسا !
البته این حدیث صحیحه ولی تفسیری که از اون شده غلطه !
اگه بخواهی راویت صحیح حدیث کسا رو برات نقل میکنم.
بله تمام کتابهای شیعه و تفاسیرشون جعلیه و درست نیس
sorena100:
خوصوصیات آدم زنده چبه؟
شما زندگی در این دنیا با زندگی در اون دنیا رو اشتباه گرفتی !
فکر میکنی اونها هم تنفس میکنن، آب میخورن ، دیزی میل میکنن مثل ما !
مطمینا اینطوری نیست
اما میتونی معنی زنده بودن چیه؟و چرا خداوند گفت زندن؟
جواب ندادی معنی زنده بودن چیه؟
sorena100:
عقلت در مورد قدرت خدا چی میگه هر چی میگه جوابت همونه
عقل من میگه خداوند شریک نمی خواهد ، خداوند پیغوم رسون نمی خواد مثل ما تا چیزی به گوشش برسونن ، خودش دانای حکیمه ، خداوند نظرش تغییر نمیکنه ، تا وقتی من گناهکار ازش بخوام ، بگه نه ولی اگه من از علی بخوام و اون از خدا بخواد ،خداوند روی علی رو زمین نندازه و نظرش رو نسبت به من تغییر بده !
شریک؟
نعوذ بلله مشکلت همینجاست.در مورد شفاعت چیزی شنیدی؟
sorena100:
خب از پیامبرن بخوان از چند نفر بهتره تا از یه نفر نه؟
اینقدر این جواب بچه گانه است که فقط میخندم
شایدبچه گانه باشه اما خودت میگی جواب
!!!
sorena100:
از این دو جمله چه نتیجه ای می گیرید
بخاری در مسلم، محمدبن یوسف گنجی شافعی در باب 99کفایه :./ابو محمد عبد الله ابن مسلم بن قتیبه دینوری در صفحه 14الامامه والسیاسه:
من اهل کپی پیست نیستم خودت زحمتشو بکش
:
این مفتی های اهل سنت که این فتوا هارو میدن از جیره خوار های بنلادن هستن؟
کدوم مفتی فتوا داده ؟ بدون سند ادعا آسونه !
می خواهی برا ت با سند بیارم از کتب اهل تشیع که ریختن خون سنی حلاله؟!
علل الشرائع – الشيخ الصدوق – ج 2 – ص 601
أبي رحمه الله قال : حدثنا سعد بن عبد الله عن أحمد بن محمد عن علي ابن الحكم عن سيف بن عميرة عن داود بن فرقد ، قال : قلت لأبي عبد الله عليه السلام ما تقول في قتل الناصب ، قال : حلال الدم لكني اتقي عليك فان قدرت ان تقلب عليه حائطا أو تغرقه في ماء لكيلا يشهد به عليك فافعل ، قلت : فما ترى في ماله ، قال توه ما قدرت عليه
پدرم رحمة اللَّه عليه از سعد بن عبد اللَّه، از احمد بن محمّد از على بن حكم، از سيف بن عميره، از داود بن فرقد نقل كرده كه وى گفت: محضر مبارك حضرت ابى عبد اللَّه عليه السّلام عرض كردم: چه می فرماييد در باره كشتن ناصبى؟
حضرت فرمودند: ريختن خونش حلال است ولى بر تو می ترسم، اگر توانستى ديوارى را روى او بريزى يا در آب غرقش كنى تا شاهدى بر تو قايم نشود البته اين كار را بكن.
عرض كردم: راجع به مالش چه می فرماييد؟
حضرت فرمودند: در صورتى كه قدرت دارى مالش را تباه و تلف كن
این که معلموه جعلیه به قول خودت میشه هزار تا از اینا جور کرد
میخوای این این حدیثو برات بسازم؟
و در ضمن با یه سرچ تو نت میتونی دست گل مفتی هارو از سایت های عربی پیدا کنی
این کاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
(سکسی بوی)
ارسالها: 469
#84
Posted: 26 May 2012 12:39
sorena100: اما جو حاکم در زمان فردوسی سنی بود و امکان داره بر اساس جو حاکم اینو گفته در کتاب تیمور لنگ هم اومده که تیمور از کنار قبرش گذشت و گفت که شیعست
جو حاکم سنی بوده یعنی چی ؟! مگه الآن که جو حاکم شیعه هست اهل سنت در مدح خلفا چیزی نمی گن ؟! چرا هر طوریه دنبال یه بهونه میگردیم؟! تیمور لنگ اگه گفته بود کافره ، باید قبول میکردیم کافره؟ طرف تو کتاب خودش دیدگاهش رو آورده چکار به تیمور داریم مگه کتاب تیمور میشه سند ؟ این کتاب جز’ کتب تاریخی مهمه؟!
البته غصه نخور نه تنها این اشعار فردوسی که اشعار شاعران بزرگ دیگه هم در مدح خلفا الآن دیگه تو کتابهای جدید نیست و همشون سانسور شدن به لطف جمهوری اسلامی ، دیگه این اشعار رو باید تو نسخه های قدیمی و نسخه های خطی تو موزه های خارج دید
sorena100: اینها از خون پیامبر بودن؟ایا منظور از دختران دختران حضرت رسول بوده یا همه امت اسلامی
خداوند به دختران حضرت فقط فرموده؟
درکت از قران حقیره
بابا یکم بجای کل کل اون قرآن تو خونتون (اگه دارید) بردار و بخون !
خداوند بوضوح به پیامبرش می فرماید:
ای پیامبر! به همسرانت و دخترانت و زنان مومنان بگو ..... (آیه ۵۹ سوره احزاب جز’ ۲۲ )
دوباره نگی یه دختر یا دخترای دیگران!
sorena100: میشه منطقو برام تعریف کنی؟
منطق یعنی خودت بری تحقیق و عقلت رو قاضی کنی!
منطق یعنی وقتی گفتن تو قرآن اینو گفته نگی از خودت تفسیر نکن بلکه بری قرآن رو برداری و درش تدبر کنی
sorena100: اما میتونی معنی زنده بودن چیه؟و چرا خداوند گفت زندن؟
جواب ندادی معنی زنده بودن چیه؟
عزیزم چون در اون زمان تو جنگها خیلی از مسلمونها کشته میشدن و خانواده هاشون داغ دار بودن خداوند برای افزودن صبر و تحمل اونها گفت که شما فکر نکنید اینها دیگه از بینتون رفتن بلکه اینها در نزد شما نیستند ولی نزد پروردگارشون زنده هستند و زندگی ابدی و راحتی دارند اینها جونشون رو در راه خدا گذاشتند و خداوند اجر اونها رو زائل نمیکنه!
زندگانی پس از مرگ با این زندگانی کاملا متفاوته که کیفیتش برامون معلوم نیست
sorena100: شریک؟
نعوذ بلله مشکلت همینجاست.در مورد شفاعت چیزی شنیدی؟
من در مورد شفاعت شنیدم جانم ، تو قرآن هم اومده ، ولی اون مربوط به روز رستاخیز و قیامته و اونهم با اجازه خداوند و به کسانی که خداوند بخواد. تازه اون هم برای کسانی که صالح و نیکوکار بودن انجام میشه و هیچ پیامبری برای گناهکاران و کسانی که پیش خدا آبرو ندارند شفاعت نمیکنه.
حالا شما یه آیه بیار از قران (یه بار هم ببینیم یه چیزی از قرآن می دونی )که الآن هم امامان یا پیامبر شفاعت میکنن؟!
sorena100: شایدبچه گانه باشه اما خودت میگی جواب
یعنی چندنفری شاید خدا دلش برحم بیاد ولی پیامبر به تنهایی بگه ،کارگر نیست؟! یعنی اگه خدا از پیامبر قبول نکرد شاید از علی یا حسن یا دیگران قبول کنه ؟!
sorena100: این مفتی های اهل سنت که این فتوا هارو میدن از جیره خوار های بنلادن هستن؟
گفتم که شما یه فتوا از مفتی های بزرگ اهل سنت بیار که دستور قتل شیعیان رو داده باشن
sorena100: این که معلموه جعلیه به قول خودت میشه هزار تا از اینا جور کرد
خوب عزیز من ، همینطوری نگو جعلیه ، دلیل جعلی بودنش کجاست؟ ترجمه اش غلطه؟ سندش مشکل داره؟ کتابی که نقل کردم معتبر نیست؟
من که اسم کتاب ، اسم نویسنده ، صفحه کتاب ، رجال حدیث و متن عربی با ترجمه اش رو ذکر کردم !
پس کجاش از نظر شما جعلیه؟!
ویرایش شده توسط: mahmudkhm
ارسالها: 2554
#85
Posted: 21 Jul 2012 21:15
سلام منم دل خوش از این اخوندای دروغ گو ندارم اما شهادت حضرت زهرا در تاریخ بوده فقط تعطیل نبود مثل شهادت خیلی از امام ها و تکریمش کردن در سال ۷۱اینقدر در تواریخ وکتابهای شیعه و سنی اومده این جریان که قابل انکار نیست
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"
ارسالها: 2470
#86
Posted: 29 Jul 2012 19:28
pari68: زیاد به مختون فشار نیارید،تشیع محکم ترین مذهب و عقلانی ترین مذهب هستش،ی سفر برید عربستان متوجه میشید،دوم اینکه سوال میکنم چرا اینقدر گیر به اینکه ما شیعه هستیم؟مگه چ اشکالی داره؟
میشه یکی از بزرگترین پارامترهای عقلی تشیع رو توضیح بدی...؟
pari68: پسر جون پس معلومه علی رو نشناختی،اگر کاری میکرد،نمیگفتید چقد حکومت دوست بود،به خاطر حکومت ال کرد بل کرد،حکومت که بازیچه هست البته،مقام ایشون خیلی بالاتر از ایناست که من بگم،
تا اونجایی که من از کتب تاریخی از ایشون خوندم ، ایشون حکومت ترسان و لرزانی داشت که با زور شمشیر و جنایت نگهش داشته بود اتفاقا ایشون تشنه ی خلافت بود هر بحثی هم که در نهج البلاغه شده همش دستخوش تغییر بودهو با تواریخ محکم منافات داره...
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 103
#89
Posted: 9 Sep 2012 13:42
mahmudkhm
سلام دوست عزیز. بحث های روشنگرانه و منطقی که کردید، نشاندهنده ذهن آگاه شماست.
من هم با مطالعه "الکامل فی التاریخ" و "تاریخ طبری" به قطعیت پذیرفتم که حکایت شهادت فاطمه زهرا یک شیادی بزرگ و یک فریب تاریخی است. انگیزه این دروغ بافی و نشر اکاذیب مشابه هم که دیگر اظهر من الشمس است. ولی با احترام به صاحب تاپیک و دوستان دیگر معتقدم بزرگترین دروغ تاریخ-که متاسفانه مغز ایران و ایرانی رو نشانه گرفته-حکایت غیبت صغری و کبری "مهدی" است. این دروغ مثل طاعون به جان ما ایرانی ها افتاده و کار ما رو به جایی رسونده که یه عده کثیری از ما میریم جمکران و نامه ای رو که برای "مهدی" نوشتیم توی چاه جمکران می اندازیم. دوست عزیز نظر شما در این باره چیه؟
خوش به حال فرهاد. تلخ ترین خاطره اش "شیرین" بود...