انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 66 از 74:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  73  74  پسین »

Real Islam - اسلام راستین


مرد

 
rostam91: آیا فرق و مرده و زنده را نمیدانید یا خود را به نادانی زده اید؟

متاسفانه شما متوجه نمیشوید برای خدا و در بارگاه او تفات ها رو درک نمیکنید و فقط فکر میکنید همه چیز باید جوری باشد که ما میفهمید


پیامبر قبل از تولد با باقی افراد متفاوت بود و وقتی در شکم امنه بود و چون بدنیا اومد متفاوت بود و بعد از مرگ هم متفاوته خدا پیامبر رو و اولیا و شهیدان رو مرده نمیدونه بلکه میگوید

بل احیا عند ربکم یرزقون

ما نمیگیم حیاتنی شبیه دنیا دارند اتفاقا میگویم حیاتی روحانی دارند و همه را میبینند و همه چیز را میشنوند


شما حرف خدا راهم نادیده مگیرید

خدا دستور داده در نماز بگوئید

السلام علیک ایها النبی ورحمه الله و برکاته


السلام الینا و علی عباد الله الصالحین

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خوب مگر خدا نمیداند پیامبر اکنون وفات یافته ......ایا خدا ما را به کار بیهوده ای دستور داده rostam91: چرا پسران یعقوب بر سر قبر جد خود ابراهیم نرفتند و نگفتند

۱-یعقوب پیامبر بود و زنده بود

۲- یعقوب پدرانها بود

۳- انها در حق یعقوب مرتکب خطا شده بودند و حق التاس بود ...البته گناه عمومی سر جای خودش

جالبه اینها رو متوجه نمیشید

اما امروز پیامبر و هیچیک از اولیا الهی نیست

شعه اگر امامش هم حاضر باشد به او متوسل میشود و بعد در خانه باقی صالحان میرود در ادعیه ما هست


یا محمد و یا علی یا علی و یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی


در این دعا با اینکه نام ۴ بزرگوار برده شده اما فقط از امام زمان با صیغه مفرد درخواست کمک کرده چون امام زمان و امروز او ایشان است و بقیه معصومین بعنوان واسطه نام برده شده اند


اهل سنت در یک مادیگرایی واضح هر مرده را غافل از این دنیا میدانند


گرچه قبلا گفتم و توضیح دادم و اقا رستم در جواب ماند که


در قران گفته پیامبر در اخرت شاهد امتش خواهد بود ......اگر پیامبر ص مرده و از این جهان غافل است چگونه در قیامت شعادت خواهد داد

در قرآن، آیات فراوانی دلالت دارد که پیامبر و صدیقان ))اشاره به ائمه ))ـ ـ در دنیا و آخرت، ناظر بر اعمال مردم اند و در آخرت، در محکمه عدل الهی شهادت می دهند؛ از جمله:

«وکذلک جعلناکم أمة وسطاً لتکونوا شهداء علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیداً»

«ما شمارا گروهی خوب و معتدل قرار دادیم تا گواه بر مردم باشید و پیامبر گواه بر شما است.»

«والذین آمنوا باللّه و رسله اولئک هم الصدیقون و الشهداء عند ربهم»


حالا افرادی که مرده اند و به قول باطل شما از دنیا بی خبرند چگونه میخواهند شاهد باشند نزد خدا ؟؟؟؟شهادت دروغ خواهند داد یا خدا نمیدانمسته این افراد بعد از مرگ دیگر هیچ خبری ازدنیا نخواهند دید و شنید ؟؟؟؟؟


مدتهاست صرفا به خواندن اکتفا میکنم گرچه متاسفانه دروغ پردازی های شما تمام نشده و نخواهد شد و اجبارا پاسخ دادم
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
rostam91: ای علمای شیعه!
این هم از مواهب اسلام راستین

اسلام به ۷۳ فرقه تقسیم شده که هر کدوم خودشون رو بر حق میدونن و مدعی اسلام راستین هستند

تازه برخی ها دیگران رو کافر میدونن و لعن میکننو اسامی افراد مورد اعتماد گروه دیگه رو در توالت و جاهای کثیف مینویسن که مثلا به اونها اهانت کنند غافل از اینکه اول به خودشون اهانت کردن

برخی گروههای دیگر ورکافر میدونن و اونها رو میکشن و فکر میکنن با ادم کشی میرن بهشت

یک عده هم که کلا اسلام تازه ای اوردن که یک کم به دنیای امروز سازگار بشه و دیگه بهشون نگن وحشی و متوحش

این نتیجه اسلامی است که مدعی هست خدایی وجود داره که همه چیز رو میدونه و این دین رو دین کامل و نسخه نجات بخش همه بشریت در همه اعصار معرفی کرده و گفته


الیوم اکملت لکم دینکم و رضیت لکم الاسلام دینا


حالا چرا همین خدای عاقل کل و دانای کل و توانای کل به همین دین همه بشریت رو بجون هم انداخته ....هیچکس نمیدونه

خبر های روز رو بخونید

این همه جنگ و کشتار و تجاوز و ظلم نتیجه چیه .....کار چه افرادیه ؟؟؟؟


میتوان گفت قریب به اتفاق این حوادث و جنگها و جنایات و نیز حتی جنگها و جنایات و نسل کشی های تاریخ ریشه در همین اسلام داره و نیز مذاهبی که مدعی هستند همین خدا برای ما فرستاده

برای ما فرستاده که سعادتمند شویم ؟؟؟؟؟؟؟؟سعادتمند در دنیا و اخرت


دنیامون که این شده ....آخرت چی میشه .....باز همین ادمهای خوش خیال میگن فقط خدا میدونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفته و العاقبه للمتقین ....متقین کی هستن ....اونهم فقط خدا میدونه


خدایی که دینی که اورده و اونموقع هم همه چی رو میدونسته بجای سعادتمندی برای بشریت شقاوت و بدبختی اورده

همون خدا رحمن کنه به چیزهای دیگری که میدونه
     
  
مرد

 
ametis: بل احیا عند ربکم یرزقون

ما نمیگیم حیاتنی شبیه دنیا دارند اتفاقا میگویم حیاتی روحانی دارند و همه را میبینند و همه چیز را میشنوند
قبل از هر چیز بازگشتتون رو خوش آمد میگم و اقرار میکنم دلم باتون تنگ شده بود

دوست گرامی جناب آمتیس !
"بل احیا عند ربهم یرزقون" در مورد همه هست همه ما از نزد پروردگار روزی میگیریم اما باید دید منظور از روزی که خداوند صحبتش رو میکنه همین غذا و نوشیدنی ما انسانهاست یا متفاوته؟ مسلما مردگان نیازی به برنج و گوشت ندارند پس متفاوته در ثانی کیفیت زندگی اونها بر ما پوشیده نیست از سوی دیگر بارها برات گفتم که افراد اون دنیا خبری از حال ما ندارن و حتی برات حال عیسی بن مریم رو آوردم باز هم اون آیه رو برات میزارم:
سوره مائدة آيه 116

‏ وَإِذْ قَالَ اللّهُ يَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ أَأَنتَ قُلتَ لِلنَّاسِ اتَّخِذُونِي وَأُمِّيَ إِلَهَيْنِ مِن دُونِ اللّهِ قَالَ سُبْحَانَكَ مَا يَكُونُ لِي أَنْ أَقُولَ مَا لَيْسَ لِي بِحَقٍّ إِن كُنتُ قُلْتُهُ فَقَدْ عَلِمْتَهُ تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَلاَ أَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِكَ إِنَّكَ أَنتَ عَلاَّمُ الْغُيُوبِ
‏و آن گاه را كه خداوند مي‌گويد : اي عيسي پسر مريم ! آيا تو به مردم گفته‌اي كه جز الله ، من و مادرم را هم دو خداي ديگر بدانيد. عيسي مي‌گويد : تو را منزّه از آن مي‌دانم كه داراي شريك و انباز باشي . مرا نسزد كه چيزي را بگويم حق من نيست . اگر آن را گفته باشم بيگمان تو از آن آگاهي . تو از راز درون من هم باخبري ، ولي من از آنچه بر من پنهان مي‌داري بي‌خبرم . زيرا تو داننده رازها و نهانيهائي .‏


سوره مائدة آيه 117

‏ مَا قُلْتُ لَهُمْ إِلاَّ مَا أَمَرْتَنِي بِهِ أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ وَكُنتُ عَلَيْهِمْ شَهِيداً مَّا دُمْتُ فِيهِمْ فَلَمَّا تَوَفَّيْتَنِي كُنتَ أَنتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ وَأَنتَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ ‏

‏ترجمه : ‏
‏من به آنان چيزي نگفته‌ام مگر آنچه را كه مرا به گفتن آن فرمان داده‌اي ( و آن ) اين كه جز خدا را نپرستيد كه پروردگار من و پروردگار شما است . من تا آن زمان كه در ميان آنان بودم از وضع ( اطاعت و عصيان ) ايشان اطّلاع داشتم ، و هنگامي كه مرا ميراندي ، تنها تو مراقب و ناظر ايشان بوده‌اي و تو بر هر چيزي مطّلع هستي .‏
خوب به قسمت پر رنگ تر شده دقت کن!عیسی واضح بیان می کند که " تا زمانی که بین آنها بودم از ایشان اطلاع داشتم و هنگامی که مرا میراندی تنها خودت مراقبشون بودی"
دیگه از این واضحتر ؟ نیازی به توضیح بیشتر نداره
اما تشیع انگار این آیه رو نمیبینه و درجه افراد رو با مرگ بالا میبره درست کاری که با شهدای الآن میکنن طرف اگر سرتیپ هست وقتی میمیره میشه سرلشکر یا سرلشکر میمیره میشه سپهبد......
ametis: خدا دستور داده در نماز بگوئید

السلام علیک ایها النبی ورحمه الله و برکاته


السلام الینا و علی عباد الله الصالحین

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خوب مگر خدا نمیداند پیامبر اکنون وفات یافته ......ایا خدا ما را به کار بیهوده ای دستور داده
کار بیهوده!!
شما بارها میگین سلام بر عاشورا ، یا سلام بر کربلا!! یا سلام بر زائران حسین یا سلام بر حجاج کعبهو.... آیا اینها صدای شما را میشنون؟ مسلما خیر اما این سلام چه معنی میده این سلام یعنی خوشا به سعادتشون درود بر اونها که چنین راهی را رفتند
ما در نماز به خودمان هم سلام میدیم به همه انبیاء و صالحین هم سلام میدیم اما این دلیل نمیشه که اونها میشنوند بلکه این سلام ما میشه خیر جاریه ، شما مسجد بسازی یا عمل خیر دیگری ، ثوابش تا زمانی که اون خیر هست به شما میرسه حتی بعد از مرگ!
ametis: شعه اگر امامش هم حاضر باشد به او متوسل میشود و بعد در خانه باقی صالحان میرود در ادعیه ما هست


یا محمد و یا علی یا علی و یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی


در این دعا با اینکه نام ۴ بزرگوار برده شده اما فقط از امام زمان با صیغه مفرد درخواست کمک کرده چون امام زمان و امروز او ایشان است و بقیه معصومین بعنوان واسطه نام برده شده اند
یادمه قبلا در بحثمون گفتم که اگر پیامبر و ائمه معصوم هستند چرا اینقدر از خداوند طلب بخشش میکنند ؟ بخشش برای چی؟
شما در پاسخ گفتید اینها به این شیوه به ما درس میدن وگرنه گناهی نکردن که بخوان توبه کنند( خیلی از اون پستها گذشته و پیدا کردنش سخت وگرنه برات میاوردم)
الآن همین رو چرا بعنوان درس دادن انجام ندادن یعنی برای درس دادن مردم هم که شده نرفتن از یه پیامبر دیگه کمک بخوان یا امام حسین در اون لحظه سخت کربلا هیچگاه در کنار خداوند از پیامبر هم کمک نخواستن؟

ametis: در قران گفته پیامبر در اخرت شاهد امتش خواهد بود ......اگر پیامبر ص مرده و از این جهان غافل است چگونه در قیامت شعادت خواهد داد
در قیامت پرونده اعمال هر کس دستشه و تمام کارهائی که انجام داده در اون پرونده ثبت است
اما شهادت در قیامت رو شما اشتباه گرفتی
سوره نساء آيه 41
‏ فَكَيْفَ إِذَا جِئْنَا مِن كُلِّ أمَّةٍ بِشَهِيدٍ وَجِئْنَا بِكَ عَلَى هَؤُلاء شَهِيداً ‏

‏( اي محمّد ! حال اينان ) چگونه خواهد بود بدان گاه كه از هر ملّتي گواهي ( از پيغمبران براي شهادت بر قوم خود ) بياوريم و تو را ( نيز به عنوان ) شاهدي بر ( قوم خود ، از جمله ) اينان ( يعني تنگچشمان و نافرمايان ) بياوريم‌ ؟‏

در اینجا هر پیامبری بعنوان شاهد برای قوم خودش در نظر گرفته شده و نه برای دیگر اقوام ، با این حساب الآن نوح نباید شاهد ما باشه و ما رو ببینه ، چون قومش دیگر نیستند و دیگه نوح بازنشسته شده!!!!
خیر چنین نیست بلکه در قیامت هر پیامبری بعنوان شاهد خواهد بود که بر هیچ کس از مردم ستم نمیشه نه اینکه چیزی گواهی بده البته شفاعت در قیامت هست و اون هم در شرایط خاص نه برای همه مثلا یه قاتل و جانی بیاد بگه ای پیامبر شفاعت منو بکن
ametis: در قرآن، آیات فراوانی دلالت دارد که پیامبر و صدیقان ))اشاره به ائمه ))ـ ـ در دنیا و آخرت، ناظر بر اعمال مردم اند و در آخرت، در محکمه عدل الهی شهادت می دهند؛ از جمله:

«وکذلک جعلناکم أمة وسطاً لتکونوا شهداء علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیداً»

«ما شمارا گروهی خوب و معتدل قرار دادیم تا گواه بر مردم باشید و پیامبر گواه بر شما است.»
جناب آمتیس این آیه ربطی به شاهدی روز قیامت نداره و خطاب به صحابه هست
منظور آیه اینه که ای صحابه شما رو گروه خوب و متوسط برای آیندگان قرار دادیم تا الگو باشید برای آنها و برای شما هم الگوئی قرار دادیم که پیامبر باشد اینجا کلمه گواه به معنی الگو هست
سوره بقرة آيه 143

‏ وَكَذَلِكَ جَعَلْنَاكُمْ أُمَّةً وَسَطاً لِّتَكُونُواْ شُهَدَاء عَلَى النَّاسِ وَيَكُونَ الرَّسُولُ عَلَيْكُمْ شَهِيداً وَمَا جَعَلْنَا الْقِبْلَةَ الَّتِي كُنتَ عَلَيْهَا إِلاَّ لِنَعْلَمَ مَن يَتَّبِعُ الرَّسُولَ مِمَّن يَنقَلِبُ عَلَى عَقِبَيْهِ وَإِن كَانَتْ لَكَبِيرَةً إِلاَّ عَلَى الَّذِينَ هَدَى اللّهُ وَمَا كَانَ اللّهُ لِيُضِيعَ إِيمَانَكُمْ إِنَّ اللّهَ بِالنَّاسِ لَرَؤُوفٌ رَّحِيمٌ

‏و بيگمان شما را ملّت ميانهروي كردهايم ( نه در دين افراط و غلوي ميورزيد ، و نه در آن تفريط و تعطيلي ميشناسيد . حق روح و حق جسم را مراعات ميداريد و آميزهاي از حيوان و فرشتهايد ) تا گواهاني بر مردم باشيد ( و بر تفريط ماديگرايانِ لذائذ جسماني طلب و روحانيّت باخته ، و بر افراط تاركانِ دنيا و تركِ لذائذ جسماني كرده ، ناظر بوده و خروج هر دو دسته را از جاده اعتدال مشاهده نمائيد ) و پيغمبر ( نيز ) بر شما گواه باشد ( تا چنانچه دسته ي از شما راه او گيرد ، و يا گروهي از شما از جاده سيرت و شريعت او بيرون رود ، با آئين و كردار خويش بر ايشان حجّت و گواه باشد ) . و ما قبلهاي را كه بر آن بودهاي ( و تا كنون به سوي آن نماز خواندهاي و هم اينك فرمان روكردن به جهت كعبه صادره شده است ) قبله ننموده بوديم مگر اين كه بدانيم چه كسي از پيغمبر پيروي مينمايد و چه كسي بر پاشنههاي خود ميچرخد ( و به عقب بر ميگردد تا صف ثابتقدمان بر ايمان ، و فرصتطلبان بيايمان از هم روشن و جدا شود ) . و اگرچه ( تغيير قبله براي كسي كه الفت گرفته است بدان رو كند ) بس بزرگ و دشوار است مگر بر كساني كه خدا ايشان را رهنمون كرده باشد ( به احكام دين و راز قانونگذاري و بداند كه هدف از روكردن به اين سو يا آن سو اطاعت فرمان خدا است نه به خاطر تقدّس خود جهات ) و خدا ايمان شما را ( كه انگيزه پيروي از پيغمبر است ) ضايع نميگرداند ( و اجر و پاداش عبادات قبلي شما را هدر نميدهد ، چه ) بيگمان خدا نسبت به مردم بس رؤوف و مهربان است .‏
ametis: مدتهاست صرفا به خواندن اکتفا میکنم گرچه متاسفانه دروغ پردازی های شما تمام نشده و نخواهد شد و اجبارا پاسخ دادم
این. در پیام خصوصی برات پاسخ میدم
     
  
مرد

 
rostam91: کار بیهوده!!
شما بارها میگین سلام بر عاشورا ، یا سلام بر کربلا!! یا سلام بر زائران حسین یا سلام بر حجاج کعبهو....
دوست عزیز شما چرا قاطی میکنی

ما شیعه هستیم و معتقدیم این سلام ها چه بر زنده یا مرده اونها میرسه و حداقل ارزوی سلامتی برای اونهاست

اما شما دارید بر پیامبری سلام میفرستید که معتقدید مرده و مرده نه چیزی از این دنیا میبینه و نه میشنوه


پس این سلام به پیامبر چیه چه فایده داره

rostam91: شما مسجد بسازی یا عمل خیر دیگری ، ثوابش تا زمانی که اون خیر هست به شما میرسه حتی بعد از مرگ!
جالبه شما معتقدی ادمی که مرده از این دنیا هیچ خبری نداره

چه جوری پس هی مثلا ثواب مسجدی که ساخته اند بهش میرسه

مثلا میشه مثل یک حساب بانکی که ببینی هی دارن توش پول میریزن و نمیدونی کی و از کجا و چطور

وقتی کار خیر ما از این دنیا به کسانی که مرده اند میرسه چرا دعای اونها به ما نرسه

rostam91: یادمه قبلا در بحثمون گفتم که اگر پیامبر و ائمه معصوم هستند چرا اینقدر از خداوند طلب بخشش میکنند ؟ بخشش برای چی؟
شما در پاسخ گفتید اینها به این شیوه به ما درس میدن وگرنه گناهی نکردن که بخوان توبه کنند( خیلی از اون پستها گذشته و پیدا کردنش سخت وگرنه برات میاوردم)
این رو گفتم و البته این یکی از چند دلیل بود

دلایل دیگر این بودد که اونها بخاطر معصوم بودن حق سهو نداشتن پس مثلا علی ع که از یک خانواده یتیم در مدینه فراموش کرده بود وقتی اونها رو یافت خود را تنبیه کرد

دلیل دیگه هم اینکه خوده استغفار موضوعیت داره و و ثواب داره


دلیل دیگه اینکه اونها به عنوان امام برای امت خودشون استغفار میکنند و احادیث زیادی داریم که امام برای امت گنه کار خودش استغفار میکرده

rostam91: الآن همین رو چرا بعنوان درس دادن انجام ندادن یعنی برای درس دادن مردم هم که شده نرفتن از یه پیامبر دیگه کمک بخوان یا امام حسین در اون لحظه سخت کربلا هیچگاه در کنار خداوند از پیامبر هم کمک نخواستن؟
اولا که خوده ایشون امامه و مقام امام با پیامبر خیلی متفاوت نیست

دوما امام حسین چندین بار پیامبر رو شاهد گرفتن که شاید در منابع اهل سنت نباشه و حتی زینب کبری س

و حتی بعد از عاشورا چندین روایت داریم که به سمت مدینه ایستاده و شکایت امت رو بواسطه قتل امام به پیامبر کردند

rostam91: در اینجا هر پیامبری بعنوان شاهد برای قوم خودش در نظر گرفته شده و نه برای دیگر اقوام ، با این حساب الآن نوح نباید شاهد ما باشه و ما رو ببینه ، چون قومش دیگر نیستند و دیگه نوح بازنشسته شده!!!!
خدا در قران اودرده هر پیامبر مسئول شهادت برای قوم خودشه

لابد انتظار داری مثلا پیامبر ما بیاد برای مسیحی ها شهادت بده ...خوب اونها قبولش ندارن چی رو شهادت بده

شما راست میگی همه پرونده دستشون اما اگر اینجوریه خدا چرا میگه اعضا شما بر علیه شما شهادت میدهند لابد شاهد لازمه که خدا فرموده

rostam91: خیر چنین نیست بلکه در قیامت هر پیامبری بعنوان شاهد خواهد بود که بر هیچ کس از مردم ستم نمیشه نه اینکه چیزی گواهی بده البته شفاعت در قیامت هست و اون هم در شرایط خاص نه برای همه مثلا یه قاتل و جانی بیاد بگه ای پیامبر شفاعت منو بکن
اینکه میگن اعضا و زبان و دست بر علیه ادمها شهادت میدهند چی ...دروغه ؟؟؟

یا همین معنی رو میده که برکسی ظلم نشه

بعدش هم مگر خدا ظالم هست که بخواد برای عدالتش شاهد بگیره ...اصلا معنی نمیده

معنی درست همون شهادته که اگر کسی انکار کرد که کاری کرده پیامبر او بیاد و شهادت بده که خودش شاهد ماجرا بوده و مطلع هست تا اون شخص دیگه دروغ نگه و کتمان نکنه

rostam91: منظور آیه اینه که ای صحابه شما رو گروه خوب و متوسط برای آیندگان قرار دادیم تا الگو باشید برای آنها و برای شما هم الگوئی قرار دادیم که پیامبر باشد اینجا کلمه گواه به معنی الگو هست
این حرفها از کجا در میاد

کجا شاهد به عنوان الگو اومده

کجای این کلمات تاکید داره فقط بر همون مردم زمان رسول خدا

از کلمه مردم استفاده کرده در حالیکه مردم اون زمان یا صحابه بودند چه محاجر و چه انصار و.....اگر پیامبر رو دیدن که صحابی بودن اگر هم ندیدن که دیگه معنی نمیده پیامبر شهادت بر چیزی که ندیده بده البته طبق اعتقاد شما
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: اما شما دارید بر پیامبری سلام میفرستید که معتقدید مرده و مرده نه چیزی از این دنیا میبینه و نه میشنوه


پس این سلام به پیامبر چیه چه فایده داره
برات گفتم که خیر جاریه هست مثل وقف !
شما اگر ملکی رو وقف کنید ثوابش همیشه برای شما منظور میشه
آیه 76 سوره مریم :

"وَيَزِيدُ اللَّهُ الَّذِينَ اهْتَدَوْا هُدًى وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ مَّرَدًّا"

"و خدا هدایت یافتگان را بر هدایت می‌افزاید و اعمال صالحی که (اجرش نعمت) ابدی است نزد پروردگار تو بهتر (از مال و جاه فانی دنیا) است هم از جهت ثواب الهی و هم از جهت حسن عاقبت اخروی."
وقف از جمله اموری هست که اجر اون ابدی هست و همیشه برای شما ثبت خواهد شد
شما اگر که ملک و مال رو وقف میکنی پیامبر خودش رو وقف مردم و اسلام کرد و این سلام هم میشه پاداش پیامبر بعنوان صدقه جاریه همینطور برای عبادالله الصالحین و خودمون که مشغول نمازیم یا برای حجاج کعبه یا از نظر شما برای زائران حسین
ametis: جالبه شما معتقدی ادمی که مرده از این دنیا هیچ خبری نداره

چه جوری پس هی مثلا ثواب مسجدی که ساخته اند بهش میرسه
گفتم که بهش میگن باقیات الصالحات الآن چیزی نمیدونه وقتی پرونده اعمالش رو دادن دستش متوجه میشه که اون اجر و پاداشها از کجا اومده البته در امور شر هم همین هست مثلا شما به یکی دزدی یاد میدی حالا اون فرد اگه دزدی کنه برای شما هم گناه نوشته میشه حتی بعد از مرگ شما ، اگه طرف دزدی کنه گناهی در پرونده شما ثبت میشه در زمان وفات نمیدونی که گناهی پاتون ثبت شده ولی در آخرت که نامه اعمال رو دادن دستت متوجه میشی اون گناه از کجا اومده
ametis: وقتی کار خیر ما از این دنیا به کسانی که مرده اند میرسه چرا دعای اونها به ما نرسه
چون اونها از وضعیت ما بی خبرن همانطور که ما از وضعیت اونها بی خبریم جالبه که حاضر نیستی در مورد آیات پایانی سوره مائده درباره حضرت عیسی تفکر کنی!!!!
ametis: دوما امام حسین چندین بار پیامبر رو شاهد گرفتن که شاید در منابع اهل سنت نباشه و حتی زینب کبری س

و حتی بعد از عاشورا چندین روایت داریم که به سمت مدینه ایستاده و شکایت امت رو بواسطه قتل امام به پیامبر کردند
کجاست؟شما یک مورد از حاجت خواستن ائمه از پیامبر رو بیار نه برای خودشون برای اینکه درسی به مردم داده باشن یعنی اسوه حسنه باشن برای پیروانشون و به اونها یاد بدن که چنین کاری جایزه.
ametis: خدا در قران اودرده هر پیامبر مسئول شهادت برای قوم خودشه
خوب منم گفتم خداوند به عیسی گفت "آیا شما به پیروانت گفتی که بجز من ،تو و مادرت رو هم به خدائی بگیرن ؟"و عیسی پاسخ داد "من اطلاعی ندارم چون بینشون نبودم"
خیر جانم خداوند انبیاء رو حاضر میکنه که شاهد باشن طبق وعده ای که داده به اعمال پیروان و دشمنان اونها رسیدگی می کنه و هیچ ظلمی در حق اونها نخواهد شد.
ametis: شما راست میگی همه پرونده دستشون اما اگر اینجوریه خدا چرا میگه اعضا شما بر علیه شما شهادت میدهند لابد شاهد لازمه که خدا فرموده
شما اگر در اون دنیا لسانی منکر اعمال ثبت در پرونده ات بشی اعضاء به سخن میان
ametis: بعدش هم مگر خدا ظالم هست که بخواد برای عدالتش شاهد بگیره ...اصلا معنی نمیده
کی از ظلم خدا حرف زد ؟ من گفتم انبیاء شاهد عدالتی که خداوند وعده اونو بهشون داده ،خواهند بود
ametis: معنی درست همون شهادته که اگر کسی انکار کرد که کاری کرده پیامبر او بیاد و شهادت بده که خودش شاهد ماجرا بوده و مطلع هست تا اون شخص دیگه دروغ نگه و کتمان نکنه
خوب اگه اینجوری باشه که من مثلا مدعی میشم پیامبر دروغ میگه و من اون کار رو نکردم!!!
ametis: کجای این کلمات تاکید داره فقط بر همون مردم زمان رسول خدا
افعال رو بخونیم نشون میده خطاب به مردم اون زمان هست
البته بعضی افعال برای یه دوره میاد اما میشه به دوران بعد هم ربط داد مثلا پیامبر به صحابه گفت: خداوند میفرماید نماز بخونید اما این جمله برای افراد این زمان هم صدق میکنه
بنظر من در اون آیه هم همینه به پیامبر و یارانش اون خطاب رو کرده ولی هر کسی راه اونها رو ادامه بده شامل اون آیه میتونه بشه
     
  
زن

andishmand
 
SPARTAK: اما تا حالا به یک توافق نرسیدید....حتی یکدونه مصالحه
مسلمه که به توافق نمی رسن . چون یکی از دید شیعه و دیگری از دید تسنن صحبت میکنند .

و متاسفانه این در مسیحیت هم هست مثلا" یک پیوریتن ( شاخه ای از پروتستان ) عقاید یک کاتولیک رو باور نداره
حتی شده عقاید دیگر فرقه های پروتستان رو هم قبول نداره . تنها تعصب دلیل این تضاد و تفرقه فکری و بحث و جدل که همیشه وجود داره نیست .مشکل اصلی تقسیم یک دین به مذاهب مختلفه . مذهب تفسیرهای مختلف یک دین است و اصول آن را تبیین می‏کنه و همین تفسیر در نزد اشخاص است که یکپارچگی یک دین رو به مخاطره میندازه . در اسلام شیعه / سنی و در مسیحیت هم میشه به تقسیم به مذاهب سه گانه کاتولیک / پروتستان و ارتدکس اشاره کرد که خود آونها هم صدها فرقه دارن . فقط در مورد دین یهود واقعا" نمی دونم به چند مذهب تقسیم شده ؟ فکر کنم مذهب خاصی نداره و بخاطر همینه که اتحاد و یکپارچگی میان پیروانش بیشتر دیده میشه .
بی تو
اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها، هجری و شمسی، همه بی خورشیدند
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
andishmand: مسلمه که به توافق نمی رسن . چون یکی از دید شیعه و دیگری از دید تسنن صحبت میکنند .
سلام


شاید منظورم رو درست بیان نکردم

ببینید من منظورم رسیدن به یک نتیجه مشترک هست

مثلا ما اختلاف بر سر فاصله زمین تا ماه داریم بالاخره یکی از ما میتونه با ارائه مدارک مستدل اون یکی رو متقاعد کنه که حرفش درست یا غلطه

الان من بعنوان یک فرد بی طرف در برخی مناظرات اونها به این نتیجه رسیدم که استدلال یکی از طرفین قوی تر و حتی شاید متقن است اما هرگز طرف دیگر قبول نمیکنه

چند بار شده یکی از این افراد در مساله ای کاملا شکست خورده

اما با فرافکنی و فرار حاضر نشده حق رو قبول کنه


مثلا شیعه در مورد معصوم بودن پیامبر و امام ها بارها بوسیله ایات قران شکست خورده اما حاضر نیست بپذیره


سنی در مورد اعتقاد به شنوایی و بینایی پیامبر در دنیای دیگر باز بوسیله متن نماز و برخی ایات شکست خورده اما با بهانه های واهی و حتی سخیف حاضر به قبول نشده


خوب این چه مناظره و بحثی است اصلا چه فایده داره


من به این عدم قبول کردن حق کلام حداقل در ظاهر اعتراض دارم و میگم اینها تعصب است


اگر نه اختلاف تو مذهب که شامل اعتقاد اونها میشه و برخی از این تفاوت ها غیر قابل حل است مد نظر من نیست
     
  
مرد

 
andishmand: فقط در مورد دین یهود واقعا" نمی دونم به چند مذهب تقسیم شده ؟ فکر کنم مذهب خاصی نداره و بخاطر همینه که اتحاد و یکپارچگی میان پیروانش بیشتر دیده میشه .
البته یهودیت هم به فرقه های مختلف تقسیم شده که عمده ترین اونها صهیونیست یا ملی گرا ها و ارتدوکس ها که مورد توجه دولت ایران هستند بخاطر ضدیت با صهیونیست ها. اومانیست ها .لیبرال ها.هستند تا جایی که حافظه یاری میکنه صهیون ها معتقد به ظهور منجی هستند و برای این ظهور باید سرزمین موعود رو اماده کنن و معبد سلیمان رو بجای مسجد الاقصی جایگزین کنند

وجود فرقه اومانیستی به مفهوم اصالت انسان در جهان که تضاد های ساختاری با خدا پرستی داره هم در یهودیت خیلی جالبه

البته فرقه ها رو تا ۷۰ فرقه شنیدم

اگر حافظه درست یاری کنه در روایتی از محمد قوم یهود ۷۰ فرقه و مسیح ۷۲ فرقه و مسلمون ها ۷۳ فرقه معرفی شدند که از هر کدام فقط یک فرقه فرقه ناجیه هستند
     
  
مرد

 
SPARTAK: سنی در مورد اعتقاد به شنوایی و بینایی پیامبر در دنیای دیگر باز بوسیله متن نماز و برخی ایات شکست خورده اما با بهانه های واهی و حتی سخیف حاضر به قبول نشده
میشه لطف کنی بهانه به قول شما "واهی" رو در این باره بگی چیه؟ لطفا با ذکر نقل قول و شماره پست باشه
یا شما آیاتی که در این مورد هست رو ذکر کنید
     
  
مرد

 
rostam91: لطفا با ذکر نقل قول و شماره پست باشه
یا شما آیاتی که در این مورد هست رو ذکر کنید
همینکه گفتید سلام بر محمد در نماز به معنی ای خوشا هست

کدوم واژه نامه همچین معنایی رو برای کلمه سلام به کار برده

واسه این میگم دلیل شما واهی هست



همه مسلمونهای جهان در اخر نماز بر محمد و آل او سلام میفرستند

در حالیکه یقینا محمد و بسیاری از خاندان او مردند


حال شما که میگی مرده از این دنیا هیچ نمیشنوه و از اتفاقات این دنیا خوشحال و ناراحت نمیشه ...


چرا خدای شما امر کرده بر محمد و آل او درورد بفرستید


عجیب تر اینه که استدلال میکنید که شیعه ها میگن سلام بر زوار حسین


خوب بنده خدا شیعه معتقده همین الان که سلام میده ثواب و ارزوی او به زوار حسین و خودش و میرسه


شما هستید که معتقدید نمیرسه


از اعتقاد خودشون برای خودشون نقض میارید


خدایی متوجه هستید یا


سلام بر حسین و کربلا از دید شما غلطه اما از دید شیعه کاملا درسته دقیقا بصورت مفهومی نه استعاره و معنوی


همون ایه که از عیسی گذاشتید


کجاش عیسی گفته من ناآگاه هستم ...بلکه به خدا گفته که تو آگاه تری


صفت تفضیلی یعنی چی


یعنی گوینده متصف به اون صفت هست اما مخاطب بیشتر متصف به صفت است هست


شما به کسی بگی تو از من کریم تری یعنی که خودت کریم نیستی ؟؟؟؟


اینها استدلال های واهی است جناب رستم


ضمنا ببین اقا من نه مدافع شیعه هستم نه سنی


اعتراف دارم چون بچه شیعه بودم با تشیع آشناترم و با مباحث اون


اما دیدی که از هر دو گروه اشکال کرده و شما توضیح خواستی و من توضیح دادم


راستی اقا رستم چرا در اسلام راستین مرتد محدور الدم است ؟؟؟؟
     
  
صفحه  صفحه 66 از 74:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  73  74  پسین » 
مذهب
مذهب

Real Islam - اسلام راستین

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA