انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 5 از 57:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  57  پسین »

End Of Sunni And Shia Dispute | پایان دعوای سنی و شیعه


مرد

 
mahmudkhm: mmaryamm:
به فکر تمام مسلمانان جهان در تمام کشورها .......باشیم

این درسته!
caman99: اکثریت ملت ایران شیعه اند وحدت هیچ نفعی برای ایران ندارد
اگه اینجوره اکثریت مسلمونها سنی هستند پس وحدت اسلامی بیهوده هست!

caman99: این منافقهای وهابی ها نابودی شیعه ارزوشونه
شیعیان هم نابودی سنیها آرزوشونه!


caman99: جمهوری اسلامی از وحدت حرف میزنه که اهداف خودشو در کشورهای مسلمان پیش ببره
دقیقا!
ولی هدفش وحدت نیست
هنوز تهران تنها پایتخت جهانه که مسجدی برای اهل سنت نداره !!
حتی تو اسرائیل هم مسجد برای شیعه و سنی هست ! تو کشورهای کومونیستی هم همینطور!

آخوندها فقط شعار وحدت رو بلدن ! یکی از شعارهاشون هفته وحدته که فقط اسم وحدت رو یدک میکشه!
     
  
مرد

 
iran_sam: کدام یک بر سخن پیامبر در واقعه غدیر خم ارج نهادن و اون رو قبول کردند؟
شما این سخن پیامبر در غدیر خم رو ترجمه کن!
من کنت مولا فهذا علی مولا ( تاکید من مخصوصا روی کلمه "مولا " است .
اگه تونستی من میگم حق با شماست !
     
  
مرد

 
iran_sam: دین اسلام الان چند شعبه شده و اینکه تمامی این انشعابات بر حق هستند چیزه محالیه.
فقط یکی بر حق هست.
حالا شیعه اثنی عشری بر حقه یا شیعه اسماعیلی یا زیدیه ؟
     
  
مرد

 
آيا نشنيده ايد كه پنج چيز واجب به پيامبر وحي شد تا او به امت

مسلمان اعلام كندکه همه را به نحو احسن انجام دادند؟؟



1- نماز و اوقات ان و طريقه خواندن ان

2- حكم زكاة و اداب ان

3- حكم روزه ماه مبارك رمضان

4- حكم حج و اداب ان

5- و پنجمين موردكه متاسفانه امت رها نموده

و راه را گم كردند دستور ولايت بود
............................................................................................
حالا چندتا سوال
چرا پيامبر در سال اخر عمر خويش علي را اينچنين به مردم معرفي ميكند؟
×××××
اين يكي از مواردي است كه برنامه دوستي علي با امت را منتفي

و غير عقلاني ميكند چون اگر چنين بود

هزاران سوال ديگر در پيرامون ان به وجود مي امد

مثلا اينكه مگر علي در اين مدت 25 سال رسالت پيامبر با مردم

خصومتي داشتند كه رسول الله در سال اخر عمر

خود به فكر اشتي دادن علی با امت برمي ايد؟؟

......................................................
چرا رسول خدا ابتدا به مردم ميگويد

ايا قبول داريد من از خود شما به شما برتر هستم؟

چرا رسول خدا وقتي اين خطابه را ميخواند همه

را مامور به رساندن اين پيام به ديگران ميكند؟؟



..................................................................

ایا دوستي امت با علي و علي با امت اينقدر مهم است

كه رسول الله بگويد به گوش انان كه نيستند برسانيد؟؟!



نتیجه اينكه پيامبر گفته باشد علي را دوست بداريد از محال ترين تصوراتي است

كه ميتوان در مورد خطبه غدير داشت!!

يعني ميتوانم بگويم امكان ندارد

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي

الأَمْرِ مِنكُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي

شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللّهِ وَالرَّسُولِ ...........


اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد خدا را اطاعت كنيد و

پيامبر و اولياى امر خود
را اطاعت

كنيد پس هر گاه در امرى اختلاف نظر يافتيد اگر به خدا

و روز بازپسين ايمان داريد آن

را به خدا و سنت پيامبر او عرضه بداريد اين بهتر و نيك‏فرجام‏تر است

میدونم نتیجه ای نداره میدونم که رفته بودم اما باید اینو مینوشتم
آیه 5 بقره می فرماید: "کسانى که کافر شدند، براى آنان تفاوت نمى‏کند که آنان را (از عذاب الهى) بترسانى یا نترسانى ایمان نخواهند آورد...،خدا بر دل ها و گوش هاى آنان مهر نهاده و بر چشم هایشان پرده‏اى افکنده شده و عذاب بزرگى در انتظار آنها است

وسلام.
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  ویرایش شده توسط: ebicd   
مرد

 
ebicd: آيا نشنيده ايد كه پنج چيز واجب به پيامبر وحي شد تا او به امت

مسلمان اعلام كندکه همه را به نحو احسن انجام دادند؟؟
دوست من این پنج چیزی که شما نام بردید و گفتید مهم هستند رو اگه به دقت فکر کنیم ، می بینیم چهارتاش توی قرآن با صراحت بیان شده!

خداوند در قرآن بوضوح و با صراحت امر به خواندن نماز ، دادن زکات ، گرفتن روزه و رفتن به حج تمتع ، کرده است
اما مورد پنجم رو هر چی میگردیم تو قرآن نمی بینیم
لطفا بگید کدام آیه بوضوح راجب ولایت و جانشینی بعد از پیامبر اشاره دارد که تشیع اون رو جزئی از اصول دین یا اصول مذهب قرار داده است.
نتجه گیریهای بعدی شما هم تقریبا غیر منطقی است چون :

۱- خطبه غدیر رو تشیع بزرگ جلوه داده ، در حالی که بسیاری از خطبه های دیگر پیامبر هم اگر این چنین روی آن مانور داده شود میتواند از آن مهمتر باشد

۲-پیامبر شاید چون احساس میکرد به لحظات پایانی عمر شریفشان نزدیک میشود ، خواستند تا هیچ کدورتی بین مردم با اهل بیتش باقی نماند

۳-اگر بنا بود علی جانشین پیامبر باشد و ولایت یک امر مهم و جزئی از اصول دین باشد ، باید در قرآن به صراحت در مورد آن آیه ای نازل میشد و به آیات کنایه ای که تشیع به آنها اشاره دارد قناعت نمیگردید.

۴-چگونه ممکن است ۱۲۰ هزار نفر از مردمی که با پای پیاده پیامبر را همراهی میکردند و همه آن خطبه را شنیدند ، ناگهان همه سخنان رسول خدا را پشت گوش بیندازند ،آیا در بین آن ۱۲۰ هزار نفر فقط چهار یا پنج مسلمان واقعی بود؟ آیا اگه چنین تصوری درست باشد ، این دلیل ضعف پیامبر و ناکامی او در تبلیغ دین اسلام نیست که در پایان زندگی اش توانست فقط چهار یا پنج نفر رو هدایت کنه!
۵- آیا جمعیت عظیمی که آن خطبه رو شنیدند نفهمیدند که منظور آشتی علی با ملت نیست بلکه تعیین جانشینت پیامبر است؟

۶-چرا خداوند به پیامبر در روز عرفه که جمعیت بیشتری حضور داشتند و مردم مکه هم در بین آنها بودند وحی نفرمودند که علی رو بعنوان جانشین انتخاب فرمایند؟ شما که میگویید پیامبر دستور داد آنها که دور تر بودند برگردند و به سخنانش گوش دهند پس باید در روز عرفه که خطبه عرفه رو جاری کردند این رو میفرمود یا در خطبه نماز عید!

۷- معنی جمله " من کنت مولا فهذا علی مولا کدوم جمله زیر است؟
--- هر کس من جانشین ( مولای ) او هستم پس علی هم جانشین (مولای) اوست !( که معنی کاملا نا مفهومه! چون پیامبر جانشین کسی نبود !)

-- هر کس من رهبر (مولای)او هستم پس علی هم رهبر (مولای ) اوست ! ( با توجه به وجود دو رهبر در آن واحد ، این هم نمیشه)

-- هر کس من دوست ( مولای ) او هستم پس علی هم دوست ( مولای ) اوست ! ( این جمله ممکنه )
شما در این جمله مولا رو چطور معنی میکنید


اما آیه ای که اشاره کردید ،
شما لطفا توضیح دهید اگر در این آیه اولوا الامر ، ائمه هستند بنا بر این آیه ، مردم در چه موضوعی اختلاف پیدا کردند (با توجه به معصوم بودن ائمه ) نباید به ائمه مراجعه کنند و حتما باید به خدا و پیامبر ارجاع دهند؟
شما از کجای این آیه برداشت کردید این آیه دلیل بر جانشینی علی (ع) است ؟
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
نظریه یک شیعه درباره سنی

caman99: برای هر ایرانی شیعه بودن و زرتشتی بودن بسیار شرافتمندانه تراست تا سنی بودن
از دو جهت
۱) عمر وعثمان قاتل پدران ومادران ما
۲)پیرو عمر زنا زاده و عثمان فاسد بودن برای هر انسانی شرم اوره
حالا دیدگاه یک سنی در مقابل یک شیعه
ghati: من سنی ام وبه سنی بودنم هم افتخار می کنم. و به شیعه هم احترام می گذارم. و به همه توصیه می کنم مواظب باشند آگاه باشند آنانکه که شیعه وسنی می کنند آگاهانه وبه عمد این کار را انجام می دهند
البته همه شیعیان اینطور نیستند ولی این نظر ، نظر عمده شیعیانه !
لعن و نفرین به ناموس و یاران و اصحاب نزدیک پیامبر چیزیه که هر آخوندی روی منبر اونو به پیروانش یاد میده!
     
  
مرد

 
KM136: به جای این همه حرف های احمقانه و بی اساس برو یه کم مناظره بین شیعه و سنی رو نگاه کن تا ببینی حق با کیه
شیعیان از آوردن یک آیه محکم از قرآن درباره امامت عاجزند ولی امامت رو جزئی از اصول دین میدونند!!!!!!
شیعیان بر خلاف نص صریح قرآن به اصحاب پیامبر توهین میکنند و ناموس آن حضرت را مورد هتک حرمت قرار میدهند
شیعیان خمس را که فقط و فقط یک آیه از قرآن به آن اشاره دارد و مربوط به غنایم جنگی است جزئی از اصول دین میدونند
اهل تشیع در حالی که واقفند مولایشان علی ابن ابی طالب نام سه فرزندش را ابوبکر و عمر و عثمان گذاشت و دخترش را به ازدواج عمر در آورد باز هم به آنان لعن و ناسزا میگویند و خلاف رفتار امام اولشان رفتار میکنند
باید گفت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
  
مرد

 
jojojoni1990: دوستان عزیز افتخار من اینه که شیعه هستم و با آگاهی و مطالعه و با قضاوت کاملا بی طرفانه انتخابش کردم ولی تا حالا به هیچ دین دیگه ای توهین نکردم چون وقتی که خوب نگاه کردم دیدم همه شون زیبایی های خودشونو دارن ولی اعتقادم اینه که متعصب نباشم و نرم برخورد کنم حتی اگر بهم بی احترامی بشه همونطوری که پیامبرم رفتار میکرد: گوش کنم و اگر جایی برای گوش کردن دیدم حرف بزنم و اگر تو اون موضوع علم کافی ندارم حرف نزنم
شما که دینتون رو با مطالعه و آگاهی کامل انتخاب کردید ، میشه بگید چرا در دین شما اینقدر به لعن و نفرین و ناسزا تاکید شده و به مقدسات برادران اهل سنیتون اینقدر اهانت میشه و اونو ثواب هم میدونند؟
البته این باعث خوشحالیه که شما این کار رو نمیکنید ولی خواستم بدونم چطور شما دینی که درش لعن و نفرین اجر و ثواب داره رو کامل و صحیح تشخیص دادید و میشه یک دین دیگر الهی و غیر الهی نام ببرید که فحش و ناسزا درش سفارش شده باشه؟!
     
  
مرد

 
jojojoni1990: اما لعن و بی حرمتی به برادران مسلمان سنی و یا بزرگانشون مکروه که چی بگم حق الناس هستش و اگه دل کسی از این طریق شکسته بشه باید طلب بخشش بشه
دوست گرامی من ، از حسن خلق و رفتار با ادب و نزاکت شما خرسندم و امیدوارم که بحثهای مفید و پر بازی با هم داشته باشیم، در اینکه به نظر میرسد شما از شخصیت تربیتی والایی برخوردارید بسیار مسرورم.
اما منافقان و کوردلان در طول حیات اسلام سعی کرده اند چهره اسلام را سیاه و تاریک نشان داده و با توهین به مقدسات دیگران در پی تخریب افکار مسلمانان برآیند
متاسفانه آنچه دیدگاه ناب شماست با دیدگاهی که در کتب تشیع به دروغ وارد شده کاملا متفاوت است با هم نظری به روایاتی که به دروغ به ائمه نسبت داده شده و آنها به لعن و نفرین در تشیع سفارش کرده اند نظری می افکنیم:

امام صادق علیه السلام فرمودند: ما طائفه بنی هاشم (اهل بیت علیهم السلام) کوچک و بزرگ خود را به سب و لعن آن دو و بیزاری جستن از آن دو (عمر و ابابکر) امر می نمائیم. (معجم رجال الحدیث ج15 ص129)

--------------------------------------------------------------------------------
حنان بن سدیر از پدرش نقل می کند که امام باقر علیه السلام فرمودند: همانا آن دو شیخ (عمر و ابابکر) از دنیا رفتند وتوبه نکردند و به یاد نیاوردند آن ظلمهایی که در حق امیرالمومنین علیه السلام روا داشتند پس لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آن دو باد. (اصول کافی, ج8 ص 246 ح343)
امام كاظم علیه السلام فرمودند: هردو نفر (عمر و ابابکر) کافرند. نفرین و لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آنها باد. به خدا سوگند هیچگاه به دل ایمان نداشتند ... همیشه حیله باز و اهل شک و ریب و نفاق بودند تا ملائکه عذاب, آنها را قبض روح و به جایگاه ذلت و خواری در دارالمقام (دوزخ) فرستادند. (اصول کافی ج 8 ص 125 ح95)

--------------------------------------------------------------------------------
ابوحمزه ثمالی می گوید: به امام سجاد علیه السلام عرض کردم: از شما درباره فلانی و فلانی (عمر و ابابکر) سوال دارم ؟ حضرت در پاسخ فرمودند: لعنت خدا بر آن دو باد به عدد تمام لعنت های الهی و به خدا سوگند آن دو مردند در حالی که کافر و مشرک به خدای بزرگ بودند. (بصائر الدرجات ص269 ح9 – بحارالانوار ج30 ص145)

--------------------------------------------------------------------------------
ابو علی خراسانی از غلام امام سجاد علیه السلام نقل می کند که او گفت: در خدمت امام سجاد علیه السلام خلوتی داشتیم به او عرض نمودم: از من بر شما حقی است اگر من را از احوال آن دو (عمر و ابابکر) با خبر نسازید ؟ پس حضرت فرمودند: آن دو کافرند و هر کس محبت آنها را داشته باشد کافر است. (بحارالانوار ج72 ص 137 ح25)

--------------------------------------------------------------------------------
ابوحمزه ثمالی می گوید از امام سجاد علیه السلام راجع به آن دو نفر (عمر و ابابکر) سوال شد. پس حضرت فرمودند: آن دو کافرند و هر کس دوست دار آنها باشد هم کافر است. (بحارالانوار ج72 ص128)
امام صادق علیه السلام فرمودند: هر ظلمی که در اسلام اتفاق افتاده و یا در آینده تا روز قیامت اتفاق افتد و هر خونی که تا روز قیامت به حرام بر زمین بریزد و هر عمل منکر و ناشایستی که تا روز قیامت اتفاق افتد همانا وزر و وبال آن به گردن آن دو (عمر و ابابکر) و پیروان آن دو نوشته خواهد شد. (مجمع النورین ص124)
امام صادق علیه السلام فرمودند: کسی که ذره ای از محبت اولی و دومی را به دل داشته باشد استحقاق بهشت ندارد. (تفسیر عیاشی ج1ص156 – بحارالانوار ج30ص215)

--------------------------------------------------------------------------------
عیاشی در تفسیر خود به اسناد ابی بصیر از امام صادق علیه السلام روایت کرده است:هنگامی که قیامت بر پا میشود. ابلیس را در هفتاد قید و هفتاد زنجیر می آورند(قید را در پا و زنجیر را به دست و گردن می زنند.) و زفر (عمر) با صد و بیست قید و صد و بیست زنجیر است.
ابلیس به زفر (عمر) می نگرد و می گوید: این کیست که خدا عذابش را چندین برابر کرده در حالی که من همه خلق را گمراه کرده بودم؟ گفته می شود: این فرد زفر (عمر) است. می پرسد: چرا سزاوار چنین عذابی شده است؟ در جواب او می گویند: به خاطر سرکشی و طغیان بر امیرالمومنین علیه السلام.
ابلیس به زفر (عمر) می گوید: وای بر تو. آیا ندانستی خدا مرا به سجده آدم امر کرد, من عصیان نمودم و سجده نکردم و از خدا خواستم مرا بر محمد و اهل بیتش علیهم السلام و شیعیان تسلط دهد. خدای مرا اجابت نکرده و گفت: قطعاً تو را بر بندگانم تسلّطى نيست، مگر بر گمراهانى كه از تو پيروى مى‏كنند. (اعراف/42)

این فقط نمونه کوچکی از توهین به مقدسات یک امت بود

آیا مذهب دیگری در جهان وجود دارد که چنین سفارشاتی و چنین روایاتی برای پیروان خود داشته باشد؟
همه مذاهب برای تربیت نفس و تزکیه روح و پرستش خدای یگانه آمده اند ولی وقتی به مذهب تشیع مینگریم خلاف اینو میبینیم
     
  
مرد

 
jojojoni1990: mahmudkhm عزیز به نظر من درست نیست شما اینطوری میگید: همه مذاهب برای تربیت نفس و تزکیه روح و پرستش خدای یگانه آمده اند ولی وقتی به مذهب تشیع مینگریم خلاف اینو میبینیم. من هرگز به اهل سنت توهینی نکردم و نمیکنم چون من به اعتقادات اهل سنت درست نگاه کردم و برای اون اعتقادات احترام قائلم چرا که اعتقادات شما نیز برگرفته از قرآن هستش که من هم قبولش دارم و هیچ وقت صحبتهای متعصبانه از اهل سنت رو در تصورم وارد نکردم و لازمه بگم همه ما پیرو یک دین و در یک مسیر هستیم

من این دیدگاهو مدیون همه دوستانی هستم که باعث شدن مسلمان شم و الان افتخار میکنم مسلمانم و شیعه و سنی بودنش تو کلیات چیزی که منو شما قبول داریم خدشه ای وارد نمیکنه
اندیشه شیعی یا سنی فرقی نداره باید باز باشه و در اندیشه خودش ارزشی برای صحبتهای متعصبانه قائل نشه تنها در این صورته که میشه دید درستی از دین پیدا کرد

شما نگاه کنید توی هیچ کدوم از این احادیث نامی از ابوبکر عمر و عثمان برده نشده و فقط این تفسیرها اینطوری میگه آیا ممکن نیست تفسیر درستی نشده باشه از این صحبتها آیا این 2 که گفته شده به تنهایی معنی پیدا میکنه و آیا صحبت دقیقا درمورد عمر و ابوبکر بوده و خیلی پرسشهای دیگه که جواب درستی ندارن
اگر هر تفسیری درست بود چرا قرآن به عربی بین ما مسلمانان فارسی زبان قرار گرفت چرا ترجمه اش نمیکنیم و اونو چاپ و انتشار بدیم چون هنوزم بسیاری نکات هست که با گذشت زمان تجلی پیدا میکنه و از دلش بیرون میاد و اگه ترجمه بشه بسیاری اشکالات بهش وارد میشه و من میگم اگه به فارسی برگردانده بشه قرآن ما دیگه قرآن نیست

من نمیخوام صحبت ائمه رو با قرآن و کلام خدا مقایسه کنم نه اصلا اشتباه برداشت نکنید من چنین منظوری ندارم منظورم اینه که تفسیر یه کلام میتونه تو یه زمان نامناسب یه چیز نامناسب برداشت بشه که اصلا چنین مفهومی نداشته همین (حتی ممکنه متعصبانه تفسیر شه) و من هیچ وقت چیزی که از روی تعصب باشه رو قبول نمیکنم چون پیامبرمون تعصبو رد کرده
اياك و اللجاجه، فان اولها جهل و آخرها ندامه___ از لجاجت ‏بپرهيزيد كه آغازش جهل و پايانش پشيماني است. ‏ ميزان الحكمه، ج 4، ص 2770
چرا باید با برادر خودم سر هیچی ستیز و بحث کنم

آیا فکر نمیکنید تفسیر قسمتی از یک صحبت اونم به این شکل فقط برای سرگرم کردن ما مسلمانها و ایجاد تفرقه بین ماست چرا که اگه این اختلافات نباشه وقت بیشتریو میتونیم روی مطالعه روی تخصصمون بزاریم

و تازه آیا غیر از اینه که 3خلیفه قبل از علی بودن و اگه لعنی گفته شده چرا به هر 3 گفته نشده چرا به جای این 2نفر گفته نشده این 3نفر آیا ممکن نیست این 2نفر معاویه و پسرش باشن که با اعمالشون نشان دادن لیاقت رحمت الهی رو ندارن

و آیا این علی نبود که وقتی توی سقیفه بنی ساعده ابوبکر به عنوان جانشین اعلام شد با اون به منظور یکپارچگی مسلمانان بعد از خاکسپاری پیامبر بیعت کرد و آیا علی برای اولین بار دستشو برای اتحاد اسلام برای بیعت جلو نیاورد حالا آیا ممکنه که نواده های چنین شخصیتی بیان و با چنین احادیثی تمام زحمتهای جدشونو از بین ببرن

شمارو قسمتون میدم این چیزهارو نگید چون اینا چیزیو ثابت نمیکنه و فقط زمینه یه اختلافو بین برادر با برادر درست میکنه همین

من فقط درمورد یکیش صحبت میکنم خود شما قضاوت کنید که آیا ممکنه امام صادقی که توصیه میکنه به گذشت حتی اگه به شما ظلم شده، سفارش کنه به لعن اون هم به کسانی که تنها با اسرار و رای مردمه زمانشون انتخاب شدن، خودشون که به زور خلافتو نگرفتن پس چرا باید لعن بشن اگر معاویه و یزید در تفسیر گفته میشد یه چیزی

و چرا امام صادق باید زحمتهای جدشو خراب کنه و دعوت به لعن و ایجاد ستیز بین امت پیامبر بده

در صورتی که امام صادق و بسیاری از ائمه دعوت به گذشت و بخشش کردن چرا باید این حرفهارو بزنن

امام صادق - علیه السلام___ سه چیز از خصلتهای ارزشمند دنیا و آخرت است: بخشودن کسی که به تو ستم کرده است، پیوستن به کسی که از تو بریده است و بردباری ورزیدن هر گاه نسبت به تو رفتار جاهلانه ای شود.
امام علی (ع)____العفو تاج المکارم ____ گذشت، اوج بزرگواريهاست. غررالحكم، ج1، ص140، ح520
امام رضا (ع)____ ما التقت فئتان قط الا نصر اعظمها عفوا___هرگز دو گروه با هم روياروى نشدند، مگر اين كه با گذشت ترين آنها پيروز شد. كافى، ج2، ص108، ح8
امام علی (ع)___شر الناس من لا یعفو عن الذلة ولا یستر العورة___بدترين مردم كسى است كه خطاى ديگران را نبخشد و عيب را نپوشاند. غررالحكم، ج4، ص175، ح5735

و دوست و برادر عزیزم اینو که پیامبر جفتمون گفته مگه غیر از اینه
تعافوا تسغط اضغائن بینکم____از يكديگر گذشت كنيد، تا كينه‏ هاى ميان شما از بين برود. كنزالعمال، ج3، ص373، ح7004
بهتر نیست اگه خطایی دیدیم گذشت کنیم بسه اینقدر گفتیم شیعه و سنی بهتر نیست جاش بگیم مسلمانیم
اگر دلی از برادران مسلمان سنی شکسته به هر دلیلی همه بدونن من همینجا ازش معذرت میخوام و طلب حلالیت میکنم
پس خواهش میکنم بیاید کنار هم باشیم، همه از یه قرآن اطاعت میکنیم پس همه تو یه مسیر هستیم و از هم جدا نیستیم و نصبت به هم برتری نداریم مگر در ایمان که تنها وزنه ایه که در روز محشر ما باهاش سنجیده میشیم نه اینکه کی سنیه و کی شیعه
و یا حتی برادرای مسیحی و یهودی هیچ فرقی نداره همه ما یکتا پرستیم

«قُلْ یَآأَهْلَ الْکِتَـبِ تَعَالَوْاْ إِلَی کَلِمَةٍ سَوَآءِ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللَّهَ وَلاَ نُشْرِکَ بِهِ شَیْـئا. بگو: ای اهل کتاب بیایید به سوی سخنی که میان ما و شما یکسان است، که جز خداوند یگانه را نپرستیم و چیزی را همتای او قرار ندهیم. سوره : آل عمران آیه : 64

وَأَطِیعُواْ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَـزَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ. و (فرمان) خدا و پیامبرش را اطاعت نمائید، و نزاع (و کشمکش) نکنید، که سست شوید و قدرت و (شوکت) شما از میان برود.» سوره : الانفال آیه : 46

این اسلام و قرآنیه که من شناختم حتی برای اتحاد انسانها ادیان دیگه رو هم دعوت میکنه به خداپرستیه واحد و نشون میده مسیر یکیه حتی اگه اختلاف نظر وجود داره حالا درسته دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی آیا به وجود آوردن این اختلافات مخالف کلام خدا نیست وقتی خدا در قرآن همه ادیانو کنار هم جمع میکنه ما که مسلمانیم و قرآن کتاب ماست خودمونو از هم جدا بدونیم
دوست من ، بالاخره منظور از این لعن و نفرین یه شخصی باید باشه، اون شخص کیه؟
توهینهایی که به همسران پیامبر میشه چی ، آیا توهین به ناموس پیامبر توهین به خود پیامبر نیست؟اینکه همسر پیامبر رو فاحشه و بدکاره بدانیم خلاف نص صریح آیه قرآن که میفرماید"زنان پاک برای مردان پاک و بالعکس و زنان نا پاک برای مردان ناپاک و بالعکس هستند نیسـت"؟



قرآن به زبانهای مختلف ترجمه و منتشر شده است! و همین باعث اسلام آوردن خیلیها شده.


منم همینو میگم ، همه این روایات که از زبان ائمه نقل شده برای تفرقه در مذهب تشیع و تسنن وارد شده ولی علمای دین اونها رو درست دانسته و ترویج میدهند.


دوست من ، در تسنن ما فرقه های مختلف داریم شافعی ، حنفی ، مالکی و حنبلی ، ما با شیعه علوی که شما نکات زیبای سخنان و طرز تفکرشون رو بیان کردید و اون برخاسته از اندیشه های والای علی ابن ابیطالبه مشکلی نداریم و در اصل همه رو مسلمون میدونیم و این اختلاف نظر رو فقهی میدونیم نه اعتقادی ،ما با اون قسمت از تشیع که سعی دارد با ایجاد خرافه و لعن و نفرین چهره اسلام رو خراب کنه مشکل داریم همانطور که با سنی متعصب که سر میبره و قوانین خشک خاص خودش رو داره مشکل داریم، علی ابن ابی طالب خلیفه چهارم ما و فرزندانش اهل بیت پیامبر بودند .
شما فرمودید که علی جزء اولین کسانی بود که دست خود را بعنوان بیعت بسوی ابوبکر دراز کرد و در امور به آنها مشورت میداد ، jojojoni1990: و آیا این علی نبود که وقتی توی سقیفه بنی ساعده ابوبکر به عنوان جانشین اعلام شد با اون به منظور یکپارچگی مسلمانان بعد از خاکسپاری پیامبر بیعت کرد و آیا علی برای اولین بار دستشو برای اتحاد اسلام برای بیعت جلو نیاورد
چرا تشیع که خود را پیرو علی میدونه این خلافتو قبول نداره؟

چیزی که ما ازش صحبت میکنیم سخنان زیبای ائمه و پیامبر نیست ، ما در مورد سخنان زشت و ناپسندی که از این بزرگواران در دین وارد شده صحبت میکنیم و قصدمون زدودن آنها از چهره اسلامه .
سخنانی که صیغه رو جزء اعمال پر ثواب میدونه یا سخنانی که در مورد وفات فاطمه زهرا بیان میشه و همینطور خمس و دیگر مسائل ، اینهاست که باعث تفرقه و دوری سیصد چهارصد میلیون از امت اسلامی با بیش از یک و نیم میلیارد نفر دیگه شده
     
  
صفحه  صفحه 5 از 57:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  57  پسین » 
مذهب
مذهب

End Of Sunni And Shia Dispute | پایان دعوای سنی و شیعه

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA