انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 17 از 30:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  29  30  پسین »

20 تناقض علمی در قرآن


مرد

 
King05: قلب در قرآن
سوره حج (22) - آيه 46 ، افلم يسيروا في الارض فتكون لهم قلوب يعقلون بها اوء اذان يسمعون بها فانها لا تعمي الا بصرو لكن تعمي القلوب التي في الصدور
آيا در زمين سير نكردند تا آنان را قلبهايي باشد كه با آن تعقل كنند يا گوشهايي كه با آن بشنوند چرا كه چشمهاي آنان كور نمي شود بلكه قلبهايي كه در سينه هاست كور مي شود .
امروز چیزهای جالبی میشنویم مثله هوش عاطفی و مرکز عاطفه در قلبه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
bilbilak: البته در بیان معنای خلقت باید به این نکته هم اشاره گردد که خلقت یعنی به ناگاه پدید آمدن، که با نظریه‌ی تکامل کاملا در تضاد است؛ در نظریه‌ی خلقت، جانداران همیشه همین جاندار بوده‌اند و خواهند بود؛ مرغ همواره مرغ بوده، الاغ و گاو و سایر جانداران هم همینگونه بوده‌اند. درنظریه‌ی تکامل، فرگشت هر جاندارتابعی است از زمان و شرایط آن.
اما دوست نویسنده ناشناس، نظریه تکامل هم از لغت "همواره جاندار_همواره تکامل" استفاده نکرده...
حلقه های رابط گونه ها و تیره ها و دسته ها نشون میدن که موجودات از هم تبدیل شدن و مثلا" شصت میلیون سال پیش گاوی به وجود نیومده بوده!
تاکید میکنم مثلا"...
حیات کل جانداران از عناصر و کل موجودات از نیای مشترک که آغازیان حدس زده شدن(در منابعی لیپید) آغاز شده که میتونن ناگهانی و به طور یکهو باشن...
حتی ممکنه هزاران سال بعد گونه هایی شکل بگیرن که تا به حال در هیچ اکو سیستم قادر به شروع حیات نبودند!!!
پس بدانید که همه چیز مهیا نبوده و نیست...تا چند میلیارد سال از پیدایش یا خلقت یا هر چیزی که هست، سیاره ما جوی نداشته تا جایی که سیانو باکتری ها نتونستن حیات رو آغاز کنن...
پس معلوم میشه کسی که به همه بیسواد میگه خودش از ساده ترین مفاهیم زیست یا فیزیک یا هر علم مرتبط دیگه ای بی اطلاعه!!!



فیلم معجزات قرآن کریم

http://www.mediafire.com/?5sulbmn5qgdqgp9

http://www.mediafire.com/?wc6ue245vfowr3a

http://www.mediafire.com/?62hg9ar62r6z9oz
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  
مرد

 
bilbilak: پنجمین تناقض :
تناقضات قرآن در پیدایش زمین و آسمان.
اتفاقا" اگر وجه مشترکی بین علم با قرآن باشد همین مبداء آغاز حیات است، که هردو در موردش سربسته گفته اند.
شما "انفجار بزرگ" رو اصلا" خوب نگفتی تا به نفع خودت تموم شه.
قبل از تراکم عالم، سه مورد در جهان بود که در دههء نود میلادی کشف شد؛
1.چگالی
2.انرژی
3.از همه مهمتر گرانش که این سه رو دور هم جمع کرد!
اما میتونم بپرسم این سه چیز خودشون از کجا و کی پدید اومدن؟
خود قرآن در مورد مبداء و مقصد جهان و خدا و فکر کردن به اینها هشدار داد که موجب جنون خواهند بود!!!!
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  
مرد

 
mohan1978: لجن
bilbilak: لجن
الله اکبر
لجن
جلبک اسپیروژیر که تا قبل از فهمش غیر جاندار و زاید به نظر میرسید و لجن نامیده میشد از فرمانروی وسیع و گوناگون آغازیان است که به روش هم یوغی تولید مثل میکند.
در کتب نوین در رابطه با نظریه انتخاب طبیعی یا همان تکامل هم نیای مشترک موجودات را آغازیان حدس میزنند!
اسپیروژیر : جلبک رشته ای غیر منشعب شایع در آب های تازه است که در نهرها و استخرها یافت می شود پرسلولی و سلولهای اسپیروژیر کلروپلاست مارپیچی شکل زیبایی دارند که اطراف سلول درست زیر غشای پلاسمایی پیچیده شده است کلروپلاست مارپیچی دارای دانه بزرگ پیرنوئید می باشد .
منبع: مقاله ای از کامی جان زیست....
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  ویرایش شده توسط: ellipseses   
مرد

 
bilbilak: فاصله ی زمین تا عرش الله، حداکثر 84960000 کیلومتر می‌باشد.

الله آسمان را بصورت هفت طبقه آفرید:
أَلَمْ تَرَوْا كَيْفَ خَلَقَ اللَّهُ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا(نوح/14) آيا نمی بینید چگونه الله هفت آسمان را يكي بالاي ديگري آفريده.
این تناقض نیست و سوء برداشت شماتست

خدا که نگفته هر طبقه مثل خونه سقف و کف و پی داره

الان میدونید که لایه های جو وجود دارن و هر کدوم چقدر طول و عرض دارن و یا اینکه برای لایه دیگه قابل نفوذ نیستند و حتی هنوز علم خیلی پیشرفتهای دیگه هم ممکنه بکنه چون هزار سال پیش اینها رو هم مردم نمیفهمیدن و هزار سال دیگه و نزد مردم اون زمان ما ادمهای بیسواد و نادان به حساب خواهعیم اومد

پس همینقدر که خدا اون زمان این اطلاعات رو از طریق پیامبرش به ما عنوان کرده نشون میده که گوینده دارای اطلاعات دقیقی بوده

مثل اینکه قران اون موقع گفته همه موجودان رو نرو ماده افریده و تازه حالا ما فهمیدیم گیاهان هم نر و ماده دارن


bilbilak: در زمان قدیم مسافتهای دور را با مقدار فاصله‌ی طی شده از سوی کاروانها در یک روز اندازه می‌گرفتند. اگر سرعت حرکت کاروانها را km/h 10 فرض نمائیم(بیشترین حالت )، آنها در 24 ساعتkm240 را طی می‌کردند؛ پس در یک سال km84960 را می‌پیمودند که در 1000 سال معادل 84960000 کلیومتر می‌باشد.
لذا عرش الله از خورشید نیز به ما نزدیکتر است.
این چه مدل حساب کردنه کی و کجا گفته که ملاک کاروانهاست

در همون زمان هم اسب و چاپار بوده که در هر ساعت ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر مسافت رو طی میکرده و البته وقتی بحث برای عروج و سقوط است چرا حساب حرکت عمودی و یا سقوط رو نمیکنی شاید منظور ۱۰۰۰ سال سقوط است چون وقتی از جو خارج بشی با کوچکترین نیرو به سمت خورشید جذب میشی و به رعتی سرسام اور میرسی


شما اگر سرعت رو با اسب و ۶۰ کیلومتر حساب کنی میشه ۶۰*۲۴*۳۶۵*۳۰۰۰=۱۵۷۶۰۰۰۰۰۰

و البته فاصله زمین با خورشید فاصلهٔ متوسط خورشید از زمین نزدیک به۰۰۰۰۰۰ ۱۴۹٫۶ میلیون کیلومتر است


لذا همچین حساب کتابهایی نه علمی است نه عقلی و اصلا قرار نیست عرش همراستای خورشید باشه
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
bilbilak: یک نکته‌ی جالبی که در اینجا وجود دارد این است که به نظر می‌رسد ابلیس حق داشته باشد به چیزی که از لجن بدبوخلق شده است، سجده نکند!
خدا انسان طبق ایات الهی فقط ادم و حوا را مستقیم خلق کرده و بقیه بندگان از اونها حاصل شدن لذا شاید ادم از گل خلق شده و اما ما به نظرت وجودمون از چیزی غیر از خاک است

مواد مغذی بدن ما از کجاست غیر از گیاهان و اونها از چی تغذیه میکنن ...غیر ازخاک ...حالا برنج خور هم باشی که از لجن و در لجن رشد میکنه

حالا بعد از همه اینها مگر نطفه اولیه ما غیر از منی است .....به نظرت چیز خوب و پاکیه ......خیلی چیزها تغییر میکنن و ماهیت شون عوض میشه ....

اغلب پروانه ها کرم های زشت هستند که میرن تو شفیره و پروانه میشن

انسان هم دلیلی نداره به اون چیزی که ازش تشکیل شده فکر کنیم ...

خدا به ابلیس گفت به انسانی سجده کند که قادر به تشخیص و عقل است و مختار در زندگی

انسانی که میتونه بین صفر تا صد خوبی و بدی قرار بگیره
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

SexyBoy
 
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
من این مطالبو چندین ماه پیش نوشتم و تصمیم داشتم در وبلاگم قرار بدم.ولی دیدم متنم کمی از نظر نگارش مشکل داره و خودم هم زیاد وقت و حوصله ویرایش ندارم:

بارداری و جنین (2)- خروج منی از بین ستون فقرات و دنده ها
الطارق(86): فَلْيَنْظُرِ الإِْنْسانُ مِمَّ خُلِقَ5 خُلِقَ مِنْ ماءٍ دافِقٍ6 يَخْرُجُ مِنْ بَيْنِ الصُّلْبِ وَ التَّرائِبِ7
پس آدمي بنگرد که از چه چيز آفريده شده است،5 از آبي جهنده آفريده شده است،6 که از ميان پشت و سينه بيرون مي آيد.7
در آیه زیر نیز می گوید نسل آدم را از پشت انسان برگرفته است که موید همان آیات قبل است.
الأعراف (7): وَ إِذْ أَخَذَ رَبُّكَ مِنْ بَنِي آدَمَ مِنْ ظُهُورِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ وَ أَشْهَدَهُمْ عَلى أَنْفُسِهِمْ أَ لَسْتُ بِرَبِّكُمْ قالُوا بَلى شَهِدْنا أَنْ تَقُولُوا يَوْمَ الْقِيامَةِ إِنَّا كُنَّا عَنْ هذا غافِلِينَ172
و پروردگار تو از پشت بني آدم فرزندانشان را بيرون آورد و آنان را برخودشان گواه گرفت و پرسيد : آيا من پروردگارتان نيستم ؟ گفتند : آري ،گواهي مي دهيم تا در روز قيامت نگوييد که ما از آن بي خبر بوديم172
-----------------------------------------------
(نکته:محل تشکیل منی و نگهداری آن در بخض بیضه و یا آلت تناسلی مرد است نه بالا تنه او!)
ابتدا لازم است که معنای دقیق کلمات به کار رفته در آیات 5-7 طارق را موشکافی کنیم،طباطبایی در تفسیر المیزان می نویسد:
آبى را كه با سرعت و فشار جريان داشته باشد آب دافق(مذکور در آیه 6) گويند، كه در اينجا منظور نطفه آدمى است، كه با فشار از پشت پدر به رحم مادر منتقل مى شود، و اين جمله جواب از استفهامى تقديرى است كه جمله «مم خلق» آن را مى فهماند (و آن همين است كه بعد از انديشيدن، از خود مى پرسد من از چه خلق شده ام ؟ جوابش هم جمله مورد بحث است كه مى فرمايد از آبى جهنده.)
به نظر در این امر که قران تنها منی مرد را مستقل از تخمک زن،عامل ساخت و حیات انسان می داند شکی نیست.که این غلطی فاحش است.طبابایی در ادامه در مورد آیه 7 طارق و محل خروج و نگهداری منی می نویسد:
كلمه «صلب» به معناى پشت، و كلمه «ترائب» جمع «تريبه» است كه به معناى استخوان سفيد است
مفسرين در توجيه اين آيه اختلافى عجيب به راه انداخته اند، و ظاهرا منظور از جمله «بين الصلب و الترائب» اين است كه: منى از نقطه محصورى از بدن خارج مى شود كه آن نقطه بين استخوانهاى پشت و استخوانهاى سينه قرار دارد.البته اين را ياد آور شويم كه مراغى صاحب تفسير معروف به(مراغى) در ذيل اين آيه از بعضى اطباء توجيه دقيق و علمى براى اين آيه نقل كرده اگر كسى بخواهد مى تواند به آنجا مراجعه كند.
هرچند طباطبایی خود، آیه 7 طارق را به تنهایی متناقض با علم و به شکل: (كه از، ما بين استخوانهاى پشت و استخوانهاى سينه بيرون مى آيد) ترجمه کرده ولی در حین بررسی آیه،می بینیم که در ترجمه دقیق آن ایجاد شبهه و تردید کرده!گروهی از مدافعان قرآن در رد این تناقض وارد بر قرآن بیان داشته اند که:
خدا برای حفظ عفت کلام از ذکر نام آلت تناسلی مرد به طور مستقیم، خودداری کرده و به طور غیر مستقیم به محل تشکیل منی یعنی بیضه ها یا همان آلت تناسلی مرد اشاره کرده.(این دسته از مدافعان ادعا دارند که) «ترائب» از ریشه‌ی «تراب» به معنای دو چیز مساوی در بدن است... (تا آنجاکه) منظور از آیه 7 الطارق این می شود:«آب منی از بین ستون فقرات پشت و دو استخوان ران پا (محل اندام های تناسلی) خارج می‌شود» پس، بنابراین آیه به هیچ وجه متناقض با علم نیست!
در پاسخ به این مدافعان باید گفت اولا آنگونه که معروف و مشهود به نظر می رسد و همان طور که علامه طبابایی نیز اشاره کرده ترجمه ای که مدافعان از آیه 7 در نظر می گیرند صحیح به نظر نمی رسد.در تفسیر نمونه نیز نوشته شده:
(ترائب) جمع (تريبه) بنابر مشهور علماى لغت استخوانهاى بالاى سينه است ، همانجا که گردنبند روى آن قرار مى گيرد، چنانکه اين منظور در لسان العرب مى گويد: قال اهل اللغة اجمعون موضع القلادة من الصدر.
با این توضیح به نظرم سخنی که باید با مدافعانی که در بالا، اظهارات آنها بیان شد، داشت این است که به نظر نمی رسد که حق با آنها باشد. چرا که خدا می توانست از کلمات مناسبتر ی استفاده کند و در این بین عفت کلام را نیز زیر پا نگذارد! وقتی حتی اهل دین و مفسران صدر اسلام نیز آیه 7 را مطابق با نظر این مدافعان امروزی معنا نکرده اند چطور این دسته از مدافعان این اجازه را به خود می دهند که معنای جدید و دور از ذهنی از آیه ارائه دهند!مگر نه این است که معنای لغوی آیاتی که پیامبر برای مردم می خواند در وهله اول برای مردم عرب معاصر خود واضح و مشخص و روشن بوده و همچنین در وهله بعد برای همه دوران ها!آیا اینکه، از نظر آنها علمای بسیاری در طول تاریخ در درک معنای آیه 7 الطارق به اشتباه رفته اند و تازه در قرون حاضر یا به عبارتی در مواقعی که با پیشرفت علم رو به رو شده ایم، معنای حقیقی آن آیه را که دور از انتظار می نمایاند متوجه شده اند،خود تناقضی در ساختار زبانی قرآن نیست؟ به نظرم با این توضیحات این دعوی مدافعان مبنی بر اینکه باید ترجمه دیگری از آنچه که علامه طباطبایی و بسیاری دیگر از علمای قدیم و جدید و مترجمان روز از آیه 7 الطارق داده اند،داشته باشیم(تا آیه با علم روز مطابقت بکند) به نظر توجیه ای معقول ندارد.البته دسته ای از مدافعان توجیه های دیگری برای تناقضات وارده بر آیات 5-7 الطارق داده اند، اما آنهایی که بنده خود دیده و شنیدم به هیچ وجه یک توجیه معقول و عقلانی به نظر نمی رسیدند.

این غلط ها ریشه در خرافات باستان دارد.مثلا گروهی معتقد بودند که منی از مغز سرچشمه و سپس وارد نخاع موجود در ستون فقرات می شود...
از طرفی حتی اگر به فرض این توجیه مدافعان صحیح باشد، همچنان توجیهی برای این دعوی که قرآن از دخالت تخمک زن در پدید آمدن انسان (نه در آیات 5-7 الطارق و نه در آیات دیگر) سخنی به میان نیاورده، به نظر وجود ندارد.که این تناقضی علمی است که در قرآن به چشم می خورد.
     
  ویرایش شده توسط: naashenas   
مرد

 
در آیات سوره فصلت 9-12می گوید آسمانها بعد از زمین خلق شده اند:

قُلْ أَ إِنَّكُمْ لَتَكْفُرُونَ بِالَّذِي خَلَقَ الأَْرْضَ فِي يَوْمَيْنِ وَ تَجْعَلُونَ لَهُ أَنْداداً ذلِكَ رَبُّ الْعالَمِينَ 9 وَ جَعَلَ فِيها رَواسِيَ مِنْ فَوْقِها وَ بارَكَ فِيها وَ قَدَّرَ فِيها أَقْواتَها فِي أَرْبَعَةِ أَيَّامٍ سَواءً لِلسَّائِلِينَ 10 ثُمَّ اسْتَوى إِلَى السَّماءِ وَ هِيَ دُخانٌ فَقالَ لَها وَ لِلأَْرْضِ ائْتِيا طَوْعاً أَوْ كَرْهاً قالَتا أَتَيْنا طائِعِينَ 11 فَقَضاهُنَّ سَبْعَ سَماواتٍ فِي يَوْمَيْنِ وَ أَوْحى فِي كُلِّ سَماءٍ أَمْرَها وَ زَيَّنَّا السَّماءَ الدُّنْيا بِمَصابِيحَ وَ حِفْظاً ذلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ 12
بگو : آيا به کسي که زمين را در دو روز آفريده است کافر مي شويد و براي او همتايان قرار مي دهيد ؟ اوست پروردگار جهانيان 9 بر روي زمين کوهها پديد آورد و آن را پر برکت ساخت و به مدت چهار روزرزق همه را معين کرد ، يکسان براي همه سائلان 10 سپس به آسمان پرداخت و آن دودي بود پس به آسمان و زمين گفت : خواه يا ناخواه بياييد گفتند : فرمانبردار آمديم 11 آنگاه هفت آسمان را در دو روز پديد آورد و در هر آسماني کارش را به آن ، وحي کرد و آسمان فرودين را به چراغهايي بياراستيم و محفوظش داشتيم اين است تدبير آن پيروزمند دانا 12
همین مطلب در آیه زیر نیز آمده:
هُوَ الَّذِي خَلَقَ لَكُمْ ما فِي الأَْرْضِ جَمِيعاً ثُمَّ اسْتَوى إِلَى السَّماءِ فَسَوَّاهُنَّ سَبْعَ سَماواتٍ وَ هُوَ بِكُلِّ شَيْ‏ءٍ عَلِيمٌ اوست که همه چيزهايي را که در روي زمين است برايتان بيافريد ، آنگاه به آسمان پرداخت و هر هفت آسمان را برافراشت و خود از هر چيزي آگاه است(البقرة (2) آیه 29)
ایده خلقت زمین قبل از آسمان در تورات کتاب پیدایش مطرح شده.کپی!
درست برعکس آیات قبل، در آیات 27-33 سوره النازعات گفته شده که آسمانها قبل از زمین خلق شده اند،آسمان قبل از زمین خلق شده است!:
أَ أَنْتُمْ أَشَدُّ خَلْقاً أَمِ السَّماءُ بَناها 27 رَفَعَ سَمْكَها فَسَوَّاها 28 وَ أَغْطَشَ لَيْلَها وَ أَخْرَجَ ضُحاها 29 وَ الأَْرْضَ بَعْدَ ذلِكَ دَحاها 30 أَخْرَجَ مِنْها ماءَها وَ مَرْعاها 31 وَ الْجِبالَ أَرْساها 32 مَتاعاً لَكُمْ وَ لأَِنْعامِكُمْ 33
آيا شما به خلقت سخت تريد يا اين آسماني که او بنا نهاده ؟ 27 سقفش را، برافراشت و بپرداختش ، 28 شبش را تاريک کرد و روشنايي اش را آشکار ساخت ، 29 و پس از آن زمين را بگسترد، 30 و از آن آب بيرون آورد و چراگاهها پديد کرد، 31 و کوهها را استوار گردانيد، 32 براي بهره گيري شما و چارپايانتان33
----------------------------------

گروهی از مدافعان قرآن در رد این تناقض با استناد به آیه 29 از سوره بقره بیان می کنند که درست این است که زمین قبل از آسمان آفریده شده و این متضاد با آیات سوره نازعات نیست!زیرا سوره نازعات خلقت زمین را بعد از آسمان ذکر نمی کند بلکه آنچه بعد از آفرینش آسمان بیان کرده گسترش زمین(دحو الارض) می باشد نه خلقت زمین،بنابراین خلقت زمین قبل از آفرینش آسمان بوده و از طرفی در دو مرحله(یک، مرحله خلقت، دو، مرحله گسترش(دحو الارض)) که آیات 9 تا 12 سوره فصلت نیز از نظر آنها به این دو مرحله بودن آفرینش زمین اشاره دارد.
در پاسخ به این مدافعان قرآن اولا باید گفت آنچه در سوره نازعات در پی آفرینش آسمان آمده تنها دحو الارض(از نظر مدافعان،گسترش زمین) نیست!بلکه پدید آوردن چراگاهها و استخراج آب و استوار کردن کوهها(ارزاق مورد استفاده انسان و چهارپایان) نیز در پی آفرینش آسمان آمده، و این درحالیست که از طرفی در آیه 29 بقره اشاره شده که خدا همه چیزهایی که بر روی زمین است را بیافریده و سپس به آسمان پرداخته و هفت آسمان را برافراشته.و از طرفی در سوره فصلت هم اشاره شده که خدا تمام آنچه در زمین است حتی خلق کردن واستوار کردن کوهها را به انجام رسانده و سپس به آسمان ها پرداخته!دوما ضروری است که در مورد مفهوم کلماتی مخصوصا دحو الارض بیشتر تحقیق کنیم:
علامه طباطبایی در تفسیر آیات ابتدایی سوره فصلت آورده:
"""...بعضی گفته اند: اين آيات سوره نازعات دلالت ندارد بر اينكه خلقت زمين بعد از آسمان بـوده ، چون آيات مزبور گستردن زمين(دحو الارض) را بعد از آسمان مى داند، نه خلقت آن را. ولى اين اعـتـراض وارد نـيـسـت، بـراى ايـنـكـه زمـيـن كـروى شـكـل اسـت و گـسـتـردن آن بـه جـز خـلقـتـش بـه ايـن شكل نمى تواند باشد. عـلاوه بـر اين ، آيات مزبور بعد از گستردن زمين ، به اخراج آب و چراگاه زمين و ريشه دار كـردن كـوهـهـايـش اشـاره كـرده و ايـن عـيـنـا هـمـان مـطـلبـى اسـت كـه جـمـله (و جعل فيها رواسى من فوقها و بارك فيها و قدر فيها اقواتها)، در آيات مورد بحث بيان مى كند، چون در اين آيات قرار دادن كوهها در زمين و بركت دادن به زمين و تقدير ارزاق را بـا خـلقت زمين يكجا بيان كرده و سپس خلقت آسمان را با كلمه (ثم) به آن عطف كرده . پس ديگر نمى توانيم اين كلمه را به معناى بعديت زمانى بگيريم . به عبارت ساده تر:در آيـات مـورد بـحث كلمه (ثم) ظهور در اين دارد كه خلقت آسمانها بعد از زمين بوده و در آيـات سـوره(نازعات) كلمه (بعد ذلك) نيز ظهور دارد در اينكه خلقت زمين (كه گـفـتـيـم بـا دحـو و گـسـتردن آن يكى است)، بعد از خلقت آسمانها بوده ، ولى ظهور جمله (بعد ذلك) روشنتر، و قويتر از ظهور كلمه (ثم) در بعديت است - و خدا داناتر است ."""
جدا از همه اینها چیزی که باید به خاطر داشته باشیم این است که در قرآن اگر بدونه هیچ شبهه ای خلقت زمین پیش از خلق آسمان بیان شده باشد(همچون آیه 29 بقره= اوست که همه چيزهايي را که در روي زمين است برايتان بيافريد ، آنگاه به آسمان پرداخت و هر هفت آسمان را برافراشت)،ما با بیانی خلاف با علم روبه رو شده ایم!چرا که امری که در علم روز به اثبات رسیده این است که اختلاف عمر زمین و عمر عالم در حد چند میلیار سال بوده و زمین در پی تشکیل شدن بسیاری از ستاره ها و اجرام آسمانی یا به عبارتی در پی تشکیل آسمان بود که شروع به شکل گیری کرد.همچنین لازم به تذکر است که از نظر علم،(در کنار اینکه شکی نیست که زمین قبل از آسمان خلق نشده!) این هم منطقی نیست که بخواهیم بیان کنیم آسمان به تمامی قبل از زمین خلق شده،چرا که در پی آنکه پس از چند میلیارد سال که از عمر عالم می گذشت و زمین شروع به شکل گیری کرد، آسمان(تشکیل شده از انواع اجرام آسمانی)نیز همچنان در حال رشد و نمو بود...همینک نیز ستاره ها و کهکشان ها و در کل اجرام آسمانی تازه ای در نقاط مختلف عالم در حال شکل گیری یا نابودیست!بنابراین خلقت آسمانها پس از زمین یا قبل از آن غلط فاحشی می تواند باشد.با توجه به تمام توضیحات داده شده به نظر یک تناقض در قرآن به چشم می آید!
     
  ویرایش شده توسط: naashenas   
مرد

 
قران می گوید خورشید در حال حرکت است.همانطور که انجیل هم همین را می گفت و گالیله را به این خاطر که متناقض با انجیل حرف می زد را می خواستند به دار یا به محاکمه بکشانند:
سوره الأنبياء (21) آیه 33 وَ هُوَ الَّذِي خَلَقَ اللَّيْلَ وَ النَّهارَ وَ الشَّمْسَ وَ الْقَمَرَ كُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ اوست کسي که شب و روز و خورشید و ماه را که هر يک در فلکي شناورند، بيافريد
     
  ویرایش شده توسط: naashenas   
صفحه  صفحه 17 از 30:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  29  30  پسین » 
مذهب
مذهب

20 تناقض علمی در قرآن

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA