انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 11 از 47:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
mahmudkhm: کما اینکه تعدادی از مخالفینش رو در آتش زنده سوزوند که عصبانیت و مخالفت عباس رو بدنبال داشت ، پس اشتباه جزئی از زندگی انسانه و علی و دیگر خلفا هم انسان بودند و نمیشه بخاطر یه اشتباه کسی رو کافر شمرد یا بگیم کل حکومتش درست نبوده!
میشه سند حرفهاتو بهمون نشون بدی گازشو گرفتی داری میری هرچی هیچی نمیگم.
mahmudkhm: ما نمیتونیم بگیم که کار امام حسن در صلح با معاویه درست نبوده و کار امام حسین در جنگ با یزید درست، کما اینکه امام حسن نسبت به برادرش فردی مدبرتر و باهوشتر بود!

اینم نظر شماست ما بین ائمه فرق نمیزاریم مثل شما که معلوم نیست عمر پیامبرتونه یا رسول اکرم شما خودتونم خوب میدوند عمر براتون جایگاهش بیشتر از ۳ خلیفه دیگه است.
mahmudkhm: دقیقا!
چی دقیقا اخه انسان مگه تو سقیفه اون اجماع برای ابوبکر بود؟ یکم تاریخ مطالعه کن
.آنچه از تواریخ به دست می آید ، و مورد اتفاق همه مورخین و محدثین است ،این است که هیچ گونه اتفاق آرایی در مورد بیعت ابوبکر حاصل نشده است،گروه زیادی از بیعت تخلف ورزیدند، و این گروه افرادی عادی نبودند، بلکه همه جزو شخصیت های بارز علمی، و مردان شایسته ای بودند همچون بنی هاشم،
و بنو زهره و بنو امیه(2) . در اینجا فقط کوتاهی از گفتار ابن ابی الحدید معتزلی حنفی مذهب را ذکر می نماییم که در این باره میگوید :
(( عمر کسی است که برای ابوبکر از مردم بیعت گرفت، و مخالفین را سرکوب نمود و او بود که شمشیر زبیر را هنگامی که شمشیر کشید تا حمله نماید، شکست و با دست به سینه مقداد کوبید، و سعد بن عباده را زیر دست و پا له کرد، و گفت : او را بکشید، خداوند او را بکشد، او بود که بینی حباب بن منذر را به خاک مالید، و او بود که افرادی را که به خانه فاطمه سلام الله پناه برده بودند به قتل و آتش زدن تهدید نمود، و آنها را از خانه فاطمه سلام الله بیرون کشید و اگر او نمی بود، خلافت برای ابوبکر صورت نمی گرفت.))(3)
و نیز شاید از شرایط اجماع باشد که علی علیه السلام را به زور به مسجد برده و او را وادار به بیعت نمودند، و آنگاه که امتناع ورزید، او را به قتل تهدید کردند؟!! که حضرت فرمودند :
(( و اذا تقتلون عبدالله و اخا رسوله ))(4)
(( در این صورت بنده خدا ، و برادر رسول خدا را می کشید))
و عمر در جواب گفت :
(( اما عبدالله فنعم، و اما اخا رسوله؛ فلا))(5)
اینم منابع
2- صحیح مسلم، ج5، ص 152. صحیح بخاری، ج 5، ص 82،
3- شرح نهج البلاغه ، ابن ابی الحدید ، ج 1 ، ص 174
4- الامامه و السیاسه ، ابن قتیبه، ص 13
5- نظریه الامه لدی الشیعه الانثی عشریه ، ص 100-
...............
خوش باشی با تعصباتت به کجا قراره برسی خدا داند
ضمنا اگر از این به بعد خواستی راجع ائمه ما دروغ پردازی کنی با منبع حرف بزن از خودت دروغ نساز اینقدر از این دروغ ها ساختین چوب خطتون پره
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  ویرایش شده توسط: iraj_mirza   
مرد

 
iraj_mirza: میشه سند حرفهاتو بهمون نشون بدی گازشو گرفتی داری میری هرچی هیچی نمیگم
«غلات متظاهر به اسلام، امیر المؤمنین و امامان از نسل او- علیهم السّلام- را به خدا بودن و پیغمبر بودن منسوب کرده و چندان در برترى آنان در دین و دنیا سخن گفته‏اند که از حدّ تجاوز کرده است. چنین کسان کافر و گمراهند و امیر المؤمنین (ع) به کشتن و سوزاندن ایشان به آتش فرمان داده، و امامان نیز به کافر بودن و خروج از اسلام ایشان حکم کرده‏اند

شیخ مفید درباره آنان می فرماید :اینها گمراهان کافری هستند که امیرالمومنین علیهم السلام درباره آنان حکم به کشتن و سوزاندن با آتش کرده است و ائمه علیهم السلام به تکفیر آنها و خروجشان از اسلام حکم کرده اند. - تصحيح اعتقادات الإمامية - الشيخ المفيد - ص 131

iraj_mirza: اینم نظر شماست ما بین ائمه فرق نمیزاریم مثل شما که معلوم نیست عمر پیامبرتونه یا رسول اکرم شما خودتونم خوب میدوند عمر براتون جایگاهش بیشتر از ۳ خلیفه دیگه است.
خوب حالا شما برای این حرفت سند بیار!
اتفاقا اهل سنت ابوبکر رو با تقوا تر از همشون میدونه چون پیامبر ایشون رو امامت جماعت مسلمانان در زمان بیماریش قرار داد و حتی پیامبر در زمان بیماری اواخر روزهای عمر شریفشون پشت سر ایشون نماز خوند

iraj_mirza: چی دقیقا اخه انسان مگه تو سقیفه اون اجماع برای ابوبکر بود؟ یکم تاریخ مطالعه کن
همه مسلمانان مدینه در مسجد دست خود را به نشانه بیعت در دست ابوبکر گذاشتند

iraj_mirza: در اینجا فقط کوتاهی از گفتار ابن ابی الحدید معتزلی حنفی مذهب را ذکر می نماییم که در این باره میگوید :
بررسی شرح نهج‌البلاغه او نشان می‌دهد که برخلاف نظر ابن کثیر که وی را شیعی غالی‌ شمرده است‌، می‌توان او را معتزلی معتدلی دانست‌. او در آغاز کتابش اتفاق همه شیوخ معتزلی خود را بر صحت شرعی بیعت با ابوبکر نقل می‌کند و تصریح می‌نماید که از پیامبر اسلام نصّی بر آن بیعت وارد نشده، بلکه تنها انتخاب مردم که هم به اجماع و هم به غیراجماع راه تعیین پیشوا شمرده شده، موجب صحت آن است.
در مرتبه بعدی که روایت میاری بعنوان سند از شیوخ بزرگ اهل سنت و یا کتب سته باشه لطفا، چون هر چیزی ممکنه در متب اهل سنت باشه و دلیل بر صحت همه اونهات نیست!

iraj_mirza: 2- صحیح مسلم، ج5، ص 152. صحیح بخاری، ج 5، ص 82،
این کتاب رو قبول دارم و برای بحث حول این سند ، لطفا متن عربی با ترجمه رو بزار تا با هم تبادل نظر کنیم
هر چند داریم از بحث تاپیک منحرف میشیم
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
عایشه ام المومنین نیست !
منحرفین از خط ولایت مولا علی علیه السلام معتقدند که تمامی زنان پیامبر صلی الله علیه و اله حتی عایشه لقب "ام المومنین" را دارند. و برای ادعای خویش آیه ذیل را مطرح می کنند:

النَّبِيُّ أَوْلى‏ بِالْمُؤْمِنِينَ مِنْ أَنْفُسِهِمْ وَ أَزْواجُهُ أُمَّهاتُهُم‏.

یعنی: " پيامبر، نسبت به مؤمنان از خودشان اولى و سزاوارتر است، و همسرانش [در حرمت ازدواج به منزله‏] مادران آنانند." (احزاب/6)

ایشان لقب "ام المومنین" را نوعی افتخار برای زنهای پیامبر صلی الله علیه و اله محسوب می کنند. ولی طبق آیات قرآن ما معتقدیم که ام المومنین به تنهایی فضیلتی نیست بلکه زنان رسول خدا فقط اگر تقوی پیشه کنند و از خدا بترسند دارای ارزش و مقام می باشند. و به همین جهت است که قرآن می فرماید: يا نِساءَ النَّبِيِّ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفاً.

یعنی: "اى همسران پيامبر! شما اگر پرهيزكارى پيشه كنيد [از نظر منزلت و موقعيت‏] مانند هيچ يك از زنان نيستيد، پس در گفتار خود، نرمى و طنّازى نداشته باشيد تا كسى كه بيمار دل است طمع كند، و سخن پسنديده و شايسته گوييد.." (احزاب/32)

همچنین قرآن می فرماید: يَانِسَاءَ النَّبىِ‏ِّ مَن يَأْتِ مِنكُنَّ بِفَحِشَةٍ مُّبَيِّنَةٍ يُضَعَفْ لَهَا الْعَذَابُ ضِعْفَينْ‏ِ وَ كاَنَ ذَالِكَ عَلىَ اللَّهِ يَسِيرًا

اى همسران پيامبر! هركس از شما كار بسيار زشت آشكارى مرتكب شود [قطعاً پيوند همسرى با پيامبر به او مصونيّت نمى‏دهد، بلكه‏] عذاب براى او دو چندان خواهد شد، و اين [كار] بر خدا آسان است. (آیه:30)

پس ام المومنین تنها به این معناست که رابطه بین مسلمانان و زنان پیامبر مانند رابطه مادر و فرزند می باشد. یعنی همانطور که فرزند نمی تواند با مادر خویش ازدواج کند، مسلمانان نیز بعد از شهادت پیامبر صلی الله علیه و اله نمی توانند با زنان ایشان ازدواج کنند. و به همین دلیل است که قرآن می فرماید:

وَ مَا كاَنَ لَكُمْ أَن تُؤْذُواْ رَسُولَ اللَّهِ وَ لَا أَن تَنكِحُواْ أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا إِنَّ ذَالِكُمْ كَانَ عِندَ اللَّهِ عَظِيمًا

یعنی: "و شما را نسزد [و جايز نباشد] كه پيامبر خدا را آزار دهيد. و بر شما هرگز جايز نيست كه پس از او با همسرانش ازدواج كنيد كه اين [كار] نزد خدا بزرگ است." (آیه:53)

و اما عایشه چون جزء زنان پیامبر صلی الله علیه و اله بوده لقب "ام المونین" را داشته است. ولی این لقب تا آخر عمر برای او باقی نماند! زیرا پیامبر صلی الله علیه و اله حق طلاق زنان خویش را به امیرالمومنین علیه السلام و جانشینان به حق ایشان داده بودند.

قال النبی صلی الله علیه و اله: یا اباالحسن انّ الشرف باق لهنّ (شرف الامّهات) ما دمن لله علی الطاعة فأیّتهنّ عصت الله بعدی بالخروج علیک فأطلق لها فی الأزواج و أسقطها من شرف أمومة المومنین.

یعنی: پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله به مولا علی علیه السلام فرمودند: ای اباالحسن همانا شرف "ام المومنین" برای زنان من باقی است تا زمانیکه اطاعت خدا را کنند. پس هرکدام از آنها که خدا را به واسطه خروج بر تو عصیان کرد، او را طلاق بده و از شرافت ام المومنین بودن ساقط کن.(1)

این وظیفه بعد از امیرالمومنین به امام حسن علیه السلام و بعد به امام حسین علیه السلام منتقل شد. و امام حسین علیه السلام عایشه را طلاق دادند.

شیخ حر عاملی در کتاب اثبات الهداة بالنصوص و المعجزات از کتاب اثبات الوصیة نوشته مسعودی (از علمای اهل سنت) نقل می کند که: پس از کاری که عایشه کرد (مقصودش جلوگیری حسین علیه السلام از دفن حسن بن علی در جوار جدش رسول خدا است) حسین علیه السلام طلاقش را برایش فرستاد. و رسول خدا صلی الله علیه و اله طلاق همسرانش را بعد از خودش به امیرالمومنین علیه السلام و امیرالمومنین به امام حسن علیه السلام و امام حسن علیه السلام به اباعبدالله الحسین علیه السلام داده بود. و رسول خدا صلی الله علیه و اله فرمود: بعضی از زنهای من در روز رستاخیز مرا نخواهند دید و او زنی است که اوصیاء بعد از من طلاقش خواهند داد.(2)

ناگفته پیداست که وقتی می گوییم امام حسین علیه السلام عایشه را طلاق دادند، به این معناست که او دیگر جزء زنهای پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله محسوب نمی شود. و بنابراین لقب "ام المومنین" از عایشه برداشته شده و مانند زنهای معمولی دیگر می باشد.


اسناد:

(1) سفینة البحار 2/93 و 9/277 ، المناقب ابن شهر آشوب 1/331، الدرجات الرفیعة علی خان 303، شرح اصول الکافی المازندرانی 6/368، البحار الانوار علامه مجلسی 27/292 و 48/335 و 71/265 و 108/293 و 110/101 از کافی و بصائر الدرجات. و کتاب کمال الدین و تمام النعمة شیخ صدوق.

(2) اثبات الهداة بالنصوص و المعجزات 3/135 فصل 72 حدیث 903.
     
  
مرد

 
ali_t4nh44: و اما عایشه چون جزء زنان پیامبر صلی الله علیه و اله بوده لقب "ام المونین" را داشته است. ولی این لقب تا آخر عمر برای او باقی نماند! زیرا پیامبر صلی الله علیه و اله حق طلاق زنان خویش را به امیرالمومنین علیه السلام و جانشینان به حق ایشان داده بودند.
این چیزها رو فقط افراد سبک مغز باور میکنند

ali_t4nh44: قال النبی صلی الله علیه و اله: یا اباالحسن انّ الشرف باق لهنّ (شرف الامّهات) ما دمن لله علی الطاعة فأیّتهنّ عصت الله بعدی بالخروج علیک فأطلق لها فی الأزواج و أسقطها من شرف أمومة المومنین.

یعنی: پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله به مولا علی علیه السلام فرمودند: ای اباالحسن همانا شرف "ام المومنین" برای زنان من باقی است تا زمانیکه اطاعت خدا را کنند. پس هرکدام از آنها که خدا را به واسطه خروج بر تو عصیان کرد، او را طلاق بده و از شرافت ام المومنین بودن ساقط کن.(1)
روایتی بدون رجال حدیث که شیعیان خوش دارند روایاتشون رو اینطور نقل کنند تا مردم رو فریب بدهند ولی باز جای شکرش باقیه که متن عربی و ترجمه رو با هم آورده و این خودش یه پیشرفته!

ali_t4nh44: شیخ حر عاملی در کتاب اثبات الهداة بالنصوص و المعجزات از کتاب اثبات الوصیة نوشته مسعودی (از علمای اهل سنت) نقل می کند که: پس از کاری که عایشه کرد (مقصودش جلوگیری حسین علیه السلام از دفن حسن بن علی در جوار جدش رسول خدا است) حسین علیه السلام طلاقش را برایش فرستاد.
این دیگه از اون حرفها بودا!!!!!!!
جالبه که عایشه با علی ابن ابی طالب جنگیده و در این جنگ خون هزاران نفر ریخته شده ولی این کار عایشه ، باعث طلاقش نشده اما پسرش حسین فقط بخاطر جلوگیری از دفن برادرش در جوار پیامبر عایشه رو طلاق داده !
ببینید طرز فکر علی و پسرش رو که با هم چقدر متفاوته!
جالبتر اینکه معلوم نیست عایشه در زمان امام حسین چقدر قدرت داشته که مانع از دفن برادرش شده ظاهرا عایشه کلید دار قبرستان بقیع بوده!!!
اگه این روایت رو صحیح بدونیم ، ظاهرا امام حسین اینقدر از مسائل شرعی اسلام بی خبر بوده که نمیدونسته یک زن به مجرد فوت شوهرش نیازی به طلاق نیست و طلاق گرفته شده هست و بعد از گذروندن مدت عده میتونه با هر غیر محارمی ازدواج کنه ولی نسبت اون با فرزندانش همون نسبت مادر و فرزندی هست؟

خوب ، باز خوبه که این روایت ثابت میکنه که پیامبر در حجره عایشه دفن شده نه در خانه فاطمه و این فضیلتی بر فضیلتهای عایشه نسبت به سایر زنان پیامبره و ثابت میکنه که پیامبر عایشه رو بیشتر از دیگر زنانش دوست داشته که آخرین لحضات عمرش رو در خانه و در کنار عایشه گذروند
اما خانه عایشه یک حجره بسیار کوچک بود و در اون حجره بعد از پیامبر ، ابوبکر خوابید و یه جای دیگه بود که عایشه برای خودش میخواست ، تا در کنار شوهر و پدرش دفن بشه ولی با درخواست عمر از عایشه ، اون محل رو به عمر داد و بعد از دفن عمر ، از اون خونه رفت.
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
mahmudkhm: پیامبر عایشه رو بیشتر از دیگر زنانش دوست داشته که آخرین لحضات عمرش رو در خانه و در کنار عایشه گذروند
قطعاً آنان كه خدا و پيامبرش را مى‏آزارند، خدا در دنيا و آخرت لعنتشان مى‏كند، و براى آنان عذابى خواركننده آماده كرده است‏." (احزاب/57)



خشم پیامبر اکرم بر عایشه و حفصه

حفصه و عایشه علیه رسول خدا و برای آزار او اتفاق کرده بودند. (1) و ایه نازل شد که "اگر شما [همسران پيامبر] از كار خود توبه كنيد [به نفع شماست‏، زيرا] دلهايتان از حق منحرف گشته‏؛ و اگر بر ضدّ او دست به دست هم دهيد، [كارى از پيش نخواهيد برد] زيرا خداوند ياور اوست و همچنين جبرئيل و مؤمنان صالح‏، و فرشتگان بعد از آنان پشتيبان اويند" (2)

عایشه و حفصه آنقدر رسول خدا را آزار می دادند که تمام آنروز را خشمگین سپری میکرد. (3)

عمربن خطاب به دخترش حفصه گفت: تو میدانی که رسول خدا تو را دوست ندارد. (4)

اینکه بخاری به این مساله اعتراف میکند بیانگر آنست که خبر آزار رساندن آن دو به پیامبر میان مردم شایع و متواتر شده بود.

همچنین عایشه و حفصه در زمان بیماری رسول خدا صلی الله علیه و اله با او مخالفت کرده و هر کدام خواستند تا پدر خود را برای امامت نماز جماعت دعوت کنند که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله به آن دو فرمودند: شما چون زنان فتنه گر اطراف یوسف علیه السلام هستید. (5)

و نیز روزی پیغمبر خد با علی قدم زنان گفتگو می کرد و سخنان پنهانی آن دو مدتی به طول انجامید. عایشه که بی خبر به دنبالشان افتاده بود. خود را غفلتاً در میان آن دو انداخت و گفت: چه موضوع مهمی است که شما دو نفر را تا به این حد به خود مشغول داشته و مدت زمانی وقت گرفته است؟

می گویند رسول خدا صلی الله علیه و اله از این برخورد ناگهانی عایشه در آن روز سخت خشمگین شده است. (6)


آرزوی مرگ عایشه توسط رسول اکرم صلی الله علیه و اله

عایشه میگوید: رسول خدا آرزومند مرگ من بود و میگفت: دوست داشتم تا زنده هستم پیش بیاید که بر تو نماز بخوانم و تو را دفن کنم. (7)

در روایتی دیگر عایشه میگوید: رسول خدا صلی الله علیه و اله بر من وارد شد در حالی که سر درد داشت و من نیز از سر درد شکایت کردم و گفتم: ای وای سرم. پیامبر اکرم فرمودند: بلکه به خدا این من هستم که باید بگویم ای وای سرم. سپس فرمود: چه می شد ای عایشه اگر قبل از من می مردی و من کارهای تو را به عهده می گرفتم و بر تو نماز می گذاشتم و تو را دفن می کردم. (8)


فتنه اینجاست !!!

در صحیح بخاری آمده است که رسول خدا صلی الله علیه و اله به منزل عایشه اشاره کردند و فرمودند: فتنه اینجاست فتنه اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. (9)

و در صحیح مسلم آمده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از منزل عایشه خارج شدند و فرمودند: رأس کفر اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. (10)

همچنین احمد بن حنبل آورده است که روزی رسول خدا صلی الله علیه و اله به عایشه فرمودند: آیا شیطانت تو را تسخیر کرده است ؟! (11) البته معلوم است که این جمله رسول اکرم صلی الله علیه و اله استفهام حقیقی نمی باشد بلکه استفهام توبیخی است.


طلاق عایشه و حفصه

بخاری دوری جستن پیامبر صلی الله علیه واله از زنانش یعنی طلاق عایشه و حفصه را ذکر کرده است. (12)

مسلم نزول آیه: "امیداست که اگر پیامبر شما را طلاق داد خدا به جای شما زنانی بهتر از شما به او بدهدکه همه با مقام تسلیم و ایمان باشند" را درباره این حادثه تایید کرده است. (13)


این از چیزهایی است که بداخلاقی ناسازگاری و عدم محبت این دو را نسبت به پیامبر می رساند و نیز مبین خشم رسول خدا صلی الله علیه و اله نسبت به آن دو چون همسران نوح و لوط هستند.


اسناد:

(1) صحیح بخاری ج۶ص۶۹

(2) سوره تحریم ایه ۴ و ۵- تفسیر الثعلبی ذیل همین ایه و تفسیر ابن کثیر ج۴ص۶۳۴ و صحیح بخاری ج۳ص۱۶۳.

(3) صحیح بخاری ج۶ص۶۹ و طبقات ابن سعد ج۸ص۵۶

(4) صحیح مسلم ج۴ص۱۸۸

(5) تاریخ الطبری 2/439 و سیره ابن هشام 4/301

(6) صحیح ترمذی 2/200, تاریخ خطیب 7/402, و کنزالعمال 6/159 و 399 – اسدالغابة 4/27

(7) الطبقات ابن سعد ج۲ص۲۰۶

(8) السیرة النبویة ابن کثیر دمشقی 4/446 و البدایة و النهایة ابن کثیر 5/244

(9) صحیح بخاری ج2ص125 باب ما جاء في بيوت أزواج النبي من كتاب الجهاد والسير

(10) صحیح مسلم ج2 ص503 کتاب الفتن و اشراط الساعة

(11) مسند احمد حنبل6/221

(12) صحیح بخاری ج۶ص۷۰

(13) مسلم ج۴ص۱۸۸
     
  ویرایش شده توسط: ali_t4nh44   
مرد

 
دوست عزیز جناب mahmudkhm

شما فعلا جواب اون سوال من و بده بقیه بماند پیش کشت.

شما فعلا بگو چرا عایشه با طلحه ازدواج کرد مگر نه این که حضرت محمد (ص) ازدواج زنان پیامبر را بعد از خود منع کرده بود؟
پس چرا عایشه با طلحه ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
  ویرایش شده توسط: ali_t4nh44   
مرد

 
ali_t4nh44: شما فعلا بگو چرا عایشه با طلحه ازدواج کرد مگر نه این که حضرت محمد (ص) ازدواج زنان پیامبر را بعد از خود منع کرده بود؟
پس چرا عایشه با طلحه ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم ، من میگم نره شما میگی بدوش!
اگه ازدواج کرده بود که بی عرضگی علی رو میرسوند که نتونست شرع و کلام خداوند رو اجرا کنه و اونو مجازات کنه
یعنی علی از این موضوع بی اطلاع بود و شما تونستی بفهمی؟!
ببین جانم ، نقل روایت شرایط و قوانین خاص خودش رو داره که متاسفانه شما بلد نیستی!
شما هر چه شنیدی رو در بست قبول میکنی بدون اینکه بفهمی معنی اون گفته ها چیه ، در حقیقت شما یه قفل کتابی زدی به عقلت و کلیدش رو دادی به آخوندها که هر وقت خواستند برات باز میکنند یه مشت روایات جعلی دیگه میریزن توش و دوباره قفلش میکنند
البته یه همچین روایت مضحکی رو فقط آخوندهایی مثل اللهیاری درست میکنند و گرنه آخوندهایی که یه کم عاقلانه تر دروغهاشون رو میسازند ، به این فاحشی دروغ پردازی نمیکنند
شما با این روایت مسخرتون حتی به امام اول خودتون که اونو جانشین پیامبر خدا میدونید هم توهین میکنید ، در واقع اونو نادان ، بی عرضه معرفی میکنید که چه قبل از خلافت و چه بعدش هیچ کار مثبتی نکرد و فقط آلت دست معاویه و عایشه و عمرو عاص و دیگران بود...
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
ali_t4nh44: قطعاً آنان كه خدا و پيامبرش را مى‏آزارند، خدا در دنيا و آخرت لعنتشان مى‏كند، و براى آنان عذابى خواركننده آماده كرده است‏." (احزاب/57)
این دقیقا مصداق شماست که با توهین به ناموس پیامبر باعث رنجش و آرزدگی پیامبر خدا میشید!

ali_t4nh44: همچنین عایشه و حفصه در زمان بیماری رسول خدا صلی الله علیه و اله با او مخالفت کرده و هر کدام خواستند تا پدر خود را برای امامت نماز جماعت دعوت کنند که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله به آن دو فرمودند: شما چون زنان فتنه گر اطراف یوسف علیه السلام هستید. (5)
راستی به این سوال چند روز پیش من پاسخ ندادی ؟!
پیامبر چه کسی رو امام جماعت بعد از خود در زمان بیماریش قرار داد؟!

ali_t4nh44: در صحیح بخاری آمده است که رسول خدا صلی الله علیه و اله به منزل عایشه اشاره کردند و فرمودند: فتنه اینجاست فتنه اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. (9)

و در صحیح مسلم آمده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله از منزل عایشه خارج شدند و فرمودند: رأس کفر اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. (10)
متن عربی این روایت رو با ترجمه بزار تا برات دروغت رو ثابت کنم ، ولی عمرا اگه بزاری ( همون طور که تا حالا نذاشتی یعنی بلد نیستی!)چون فقط یه مطلبی شنیدی و خودت هیچ وقت تحقیق نکردی ( یعنی همون موضوع قفله که گفتم)
ولی فقط اینو برات مینویسم تا بدونی که چی میگی!

ali_t4nh44: در صحیح بخاری آمده است که رسول خدا صلی الله علیه و اله به منزل عایشه اشاره کردند و فرمودند: فتنه اینجاست فتنه اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. (9)
منزل عایشه همون منزل پیامبر خداست و حجره ای است که پیامبر و عایشه با هم در اون زندگی میکردند و عایشه اون خونه رو خودش نساخته !
نقل روایت قیچی شده شما ، اینو میرسونه که فتنه داخل خانه پیامبره و شاخ گاو از خونه پیامبر میاد بیرون و در حقیقت پیامبر خودش با فتنه گرانه ، با فتنه گران میخوابه ، با فتنه گران میخوره و با فتنه گران همخوابی میکنه!
و چون پیامبر این فتنه گر رو طلاق نمیده با علم به اینکه این موضوع رو میدونه خود پیامبر هم میشه همدست فتنه گر و کسی که فتنه گر رو پرورش میده ، پس خود پیامبر نعوذبالله میشه مجرم اصلی!

اینها رو نوشتم که بدونی تحقیق یعنی چی ، هر چند نرود میخ آهنین در سنگ!

یه چیز دیگه ، عایشه رو خداوند به همران دیگر زنان پیامبر در قرآن "امهات المومنین" نام نهاد و روایت مسخره "طلاق دادن امام حسین "و "آزردگی پیامبر از اونها" و روایت تحریف شده "جنگ جمل" نمیتونه اینو ازش بگیره نه شما و نه هیچ کس دیگه چون وقتی خداوند حرفی رو میزنه از آینده خبر داده و خداوند خلاف وعده حرف نمیزنه ، یه آیه هم برات میزارم تا برات جا بیوفته:
سنته الله فى الذين خلوا من قبل و لن تجد لنسته الله تبديلا (62)
سنت خدا در اقوام گذشته و قبل از اين نيز همين بود، و تو هرگز سنت خدا را دگرگون نخواهى ديد (62).
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
ادعای فهم بیشتر از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله توسط عایشه !

تا به امروز اهل سنت معتقدند که آمدن زنها به مسجد اشکالی ندارد. و در این رابطه احادیث فراوانی را نقل کرده اند که نشان می دهند پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله این مساله را جائز می دانستند. از جمله خود عایشه نقل می کند که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمودند: هرگاه نماز صبح پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله تمام مى‏شد زنها در حاليكه خود را پوشانده و در تاريكى بين الطلوعين شناخته نمى‏شدند بر مى‏گشتند. (1)

همچنین سالم، پسر عبد اللّه بن عمر از پدرش نقل مى‏كند كه گفت: از رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شنيدم كه مى‏فرمود: زنهايتان را از رفتن به مسجد باز نداريد. بلال -پسر ديگر عبد اللّه بن عمر- گفت: به خدا قسم جلوى آنها را مى‏گيريم. عبد اللّه رو به او كرد و دشنام زشتى به او داد كه هرگز مثل آن را از او نشنيده بودم، و گفت: من از رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله براى تو نقل مى‏كنم و تو مى‏گوئى به خدا قسم جلوى زنها را مى‏گيريم! (2)

ولی عایشه می گوید: «لو أدرك رسول اللّه صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم ما أحدث النساء لمنعهن كما منعت نساء بنى اسرائيل...» (3). يعنى اگر رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مى‏ديد كه زنها چه مى‏كنند آنها را (از رفتن به مسجد) باز مى‏داشت همانگونه كه زنان بنى اسرائيل باز داشته شدند.

ما معتقدیم که انبیاء احکام و دستورات را از خداوند تبارک و تعالی به صورت وحی اخذ می کنند و به مردم ابلاغ می نمایند. فلذا این حکم خاص را نیز نبی اکرم از خداوند دریافت کرده بود. با توجه به این مقدمات, در واقع عایشه با حکم و دستور خداوند مخالفت ورزیده است و ادعا کرده که من چیزهایی را از زنان دیده ام که خداوند تبارک و تعالی از آنها آگاه نمی باشد و اگر آگاهی داشت حتما زنان را از رفتن به مسجد منع می کرد! و در حقیقت عایشه ادعا می کند که بیشتر از خداوند و پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله می فهمد.

اسناد:
(1) صحيح بخارى، ج 1، ص 219، كتاب الصلاة، باب انتظار الناس قيام الإمام العالم.
(2) صحيح مسلم، ج 1 ص 327، كتاب الصلاة، باب 30 ح 135. و مشابه آن (قسمت اول حديث): صحيح بخارى ج 1 ص 219 و 220، كتاب الصلاة، بابهاى: «خروج النساء إلى المساجد بالليل والغلس» و «استئذان المرأة زوجها بالخروج إلى المسجد». و نيز مشابه حديث مسلم را ابو داود نيز در ج 1 سنن ص 155، كتاب الصلاة، باب ما جاء في خروج النساء إلى المسجد، به شماره 568 نقل كرده است.
(3) سنن ترمذي، ج 2، ص 419، ابواب الصلاة، باب 36، ح 539.
     
  ویرایش شده توسط: ali_t4nh44   
مرد

 
ali_t4nh44: ادعای فهم بیشتر از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله توسط عایشه !
ali_t4nh44: در حقیقت عایشه ادعا می کند که بیشتر از خداوند و پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله می فهمد.
گویند، چون پیامبر (صلی الله علیه وآله) از صلحنامه فراغت یافت و سهیل بن عمرو و یارانش رفتند، به اصحاب خود فرمود: برخیزید قربانیهاى خود را بکشید و سرهایتان را بتراشید! ولى هیچ کس فرمان را اجابت نکرد – ظاهرا علی علیه السلام قربانی همراه نداشتند که اگر داشتند قطعا امر پیامبر را اطاعت میفرمودند-. پیامبر (صلی الله علیه وآله)، این دستور را سه مرتبه تکرار فرمود ولى حتى یک نفر هم دستور را اجرا نکرد. حضرت (صلی الله علیه وآله)، به خیمه ام سلمه بازگشت و در حالى که سخت خشمگین بود، دراز کشید. ام سلمه چند بار گفت: اى رسول خدا(صلی الله علیه وآله) شما را چه مى شود؟ چرا پاسخ مرا نمى دهید؟ فرمود: جاى شگفتى است! من چند بار به مردم گفتم قربانیهاى خود را بکشید و سرهایتان را بتراشید و از احرام خارج شوید، ولى هیچ کس از ایشان اطاعت نکرد و پاسخ هم نداد، در حالى که گفتار مرا مى شنیدند و به صورتم نگاه مى کردند. ام سلمه گوید، گفتم: اى رسول خدا، برخیز و خودت قربانیت را بکش، بدون شک مردم از شما پیروى خواهند کرد.
ام سلمه میگوید: «پیامبر (صلی الله علیه وآله) جامه خود را از زیر بغل راست خود رد کرد و به شانه چپ پیچید و کاردى به دست گرفت و قربانیهاى خود را هى کرد. گویى هم اکنون مى بینم که با کارد قصد ضربه زدن به گلوگاه شتران را کرده و صداى خود را بلند کرده و مى گوید: بسم الله و الله اکبر.
- آری- وقتی مردم آن حضرت را به این حال دیدند براى قربانى کردن هجوم آوردند، و چنان ازدحامى کردند که ترسیدم بعضیها باعث زحمت بعضى دیگر شوند.»
http://www.tahoordanesh.com/page.php?pid=18986
این مطلب بر گرفته از روایت اهل تشیع بود ، حالا میشه اینجا این استدلال رو بیاوریم که ام سلمه بیشتر از رسول خدا میفهمید و این فکر به ذهن رسول خدا نرسید ولی به ذهن ام سلمه رسید؟!!
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
صفحه  صفحه 11 از 47:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA