انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 12 از 47:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
ali_t4nh44: خداوند در قرآن می فرماید: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُون‏(حجر/9) یعنی: "البته ما قرآن را بر تو نازل كرديم و ما هم آن را محققا محفوظ خواهيم داشت‏." خداوند با تأکیدات فراوان در این آیه بیان می کند که حافظ بر قرآن خود خداوند جل جلاله می باشد و امکان تحریف به هیچ وجه ندارد. ولیکن عایشه معتقد بود که قرآن تحریف شده است و ادعا می کرد بعضی آیات در قرآن بوده که الان از بین رفته است!
خوبه که اقرار میکنی خداوند گفته کسی نمیتواند قرآن را تحریف کند حالا برات سندی میارم که مثل یخ آب بشی!

توجه این روایت از امام معصوم نقل شده است

بقفل
من دیگه دربارش توضیح نمیدم ، قضاوت با خوانندگان!
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
mahmudkhm: خوبه که اقرار میکنی خداوند گفته کسی نمیتواند قرآن را تحریف کند حالا برات سندی میارم که مثل یخ آب بشی!
این حدیث صحیح نیست و خود کلینی و دیگر راوبان و محققان اونو رد کردن با چند اشکال

در حالیکه شما خودتون میدونید و در تاپیک خرافات خودتون گفتید من این حدیث رو اوردم که ببینم شما چه جوابی دارید و گرنه خودم میدونم این حدیث صحیح نیسن ودر بحش نوادر اومده و توسط خیلی ها رد شده و خود شما اونجا گفتید
mahmudkhm: برخی نیز بر این نظرند که در بعضی نسخه های کافی « سَبْعَةَ آلاف آیَةٍ» است و 7000 مقدار تقریبی آیات است نه مقدار تحقیقی آن که شش هزار و دویست و اندی است البته چنین نسخه ای هم وجود دارد
نظر بعضی بر این است که شمارش آیات قرآن امری متأخر است و مربوط به زمان صدر اسلام نیست سیوطی در الاتقان هم چنین نظری ( شمارش متاخر) را از برخی نقل کرده است.
اما به نظر می رسد بهترین جواب را خود کلینی داده است. ایشان این روایت را در باب نوادر آورده است و شیخ مفید ابوادر نوادر را مبنای عمل نمی داند و می گوید که احادیث چنین ابوابی شاذ است. (جوابات‏أهل‏الموصل ص19 ؛ نیز رک: السرائر الحاوی لتحریر الفتاوى، ج‏2، ص 186.)
وباز در همین مورد گفتید

mahmudkhm: من شرح مجلسی رو درباره این روایت برات نذاشتم تا ببینم جوابت چیه!
یعنی خودتون میدونید که این حدیث از نوادر و شاإ است و شیعه قبولش نداره اما باز اون رو نقل میکنید ...خدایا

جواب کامل در https://www.looti.net/11_7395_6.html و .....https://www.looti.net/11_7395_4.html پست ۳۷ هست پس وقتتون رو نمیگیرم

محمود خان خواهش میکنم عناد رو بذارید کنار از این روایات ضعیف در کتب محترم اهل سنت یسیار بیشتر است ذوایاتی که حتی به صحابی محترم پیامبر و خلفا اهانت کرده و اونا رو شارب خمر و یا حتی بدتر معرفی کرده که ما هم میدونیم اونا روایات صحیحی نیست که اگر ما هم اونا رو بنویسیم فقط دعوا و جدل راه میافته

لذا شما مخصوصا که میگی روایت و حدیث رو میشناسی دیگه این هارو نبار

واقعا کی باید مثه یخ آب بشه

فتوا های زیر گوشه ای از فتواهای مسلمانان سنی است که همه در کتب ایشان امده و بعنوان نمونه میگم و نمیخوام بهش بپردازم تا بحث روال صحیح تری بگیره به پست بعد دقت کنبد
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
*حلال بودن نبیذ شراب خرما در مذهب حنفی :

به گزارش «شیعه نیوز» فتواى امام مالك و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد و همچنين با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش كه به همين روش به دنيا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دليلى كه بر جواز آن نيز آورده است نادر تر از خود حكم و شنيدنى است.
وى مى گويد: به اين دليل نكاح جايز است كه اين پدر و دختر شرعاً با يكديگر نسبتى ندارند و بيگانه هستند و چون از راه غير مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نيست.


جواز استفاده زن از آلت مصنوعى
ابن قيّم جوزى مى گويد: اگر زنى شوهر نداشت و شهوت بر وى غلبه كرد بعضى از فقيهان ما گفته اند مى تواند از آلت مصنوعى استفاده نمايد.
اين فتوا را با فتواهاى فقهاى شيعه مقايسه كنيد كه فرموده اند استفاده از چنين وسايلى حرام و گناه است.
آيا اين است اسلام ناب ابن تيميّه ها و...


از قول ام المومنین عایشه رض

مرد بزرگسال با خوردن شير مَحرَم مى شود !!
اهل سنت طبق روایت مضحک و دروغی که در کتب خود راجع به شیر دادن مرد بزرگسال نقل کرده اند فتاوای عجیب و غریبی داده اند. روایت جعلی که نقل کرده اند میگوید:
پس از نزول آيه چهارم و پنجم سوره أحزاب كه در آن خداوند پسر خوانده را همانند فرزند واقعى ندانسته و فرمان مى دهد كه آنان را فرزندان پدران خودشان بدانيد و بايد حريم شرعى را رعايت كنيد، مسلم و أبو داود ونسائى و ابن ماجه ودارمى وبيهقى ومالك وأحمد و طبرانى وديگران از عائشه نقل كرده اند كه گفت: زنى بنام سهله دختر سهل خدمت پيامبر صلی الله علیه و اله آمد وگفت: اى رسول خدا صلی الله علیه و اله سالم فرزند خوانده أبو حذيفه است كه در خانه ما است، و من با سر برهنه و بدون پوشش در برابرش ظاهر مى شوم، احساس مى كنم ابو حذيفه اينگونه دوست ندارد و ناراحت مى شود، چكار كنم؟
رسول خدا صلی الله علیه و اله فرمود: ازپستانت به او شير بده تا مشكل حل شود، عرض كرد: او مردى بزرگ وداراى ريش ومحاسن است چگونه او را شير دهم؟ پيامبر لبخندى زد وفرمود: مى دانم او خرد سال نيست بلكه مردى بزرگ و داراى ريش و محاسن است، او را شير بده با تو محرم شود و آنچه در ذهن أبو حذيفه است پاك مى شود. سهله از خدمت پيامبر رفت و باز هم خدمت آن حضرت آمد وگفت: او را شير دادم و خيال أبو خذيفه را راحت كردم. (1)

ابن حزم و داود ظاهرى تحت عنوان «مذهب عائشه» مى گويند: اگر مردى بزرگسال از پستان زنى شير بنوشد حكم طفلى را خواهد داشت كه از پستانش شير نوشيده است. (2)
شافعى نيز اين حديث را پذيرفته است زيرا وى پس از نقل آن و طرح سؤالاتى پيرامون آن مى گويد: بنا بر نقل أمّ السلمه اين فرمايش رسول خدا صلی الله علیه و اله مخصوص همان يك نفر يعنى سالم مولى أبو حذيفه خواهد بود، چون شير دادنى كه موجب محرميّت مى شود در باره طفل شير خواره است كه لاأقل بايد پنج نوبت و بدون فاصله از پستان زنى شير بنوشد و افراد بزرگتر از اين قاعده خارج هستند. (3)

هزاران فتوا از این دست که البته فنواهای وهابیون خیلی جالبتره از حرمت فوتبال و شادی بعد گل تا حرمت خیار و موز به دلیل تحریک خانمها و یا اجرای حد برای سیندرلا و باربی ..........والله و اعلم

چی میشه دست از این دین بردارید و فقط تاریخ رو مورد بررسی قرار بدید این روایان و حدیثها باعث دعوا و اختلاف و جنجاله منم میگم از همه هم میگم تا شاید یک کم متوجه بشید دین چگونه مخلوق انسانهاست

بله دین رو انسانها خلق کردند ولی بعدها چنان این دروغ باورشون شد که خودشون هم گرفتارش شدن

مثه ملا که به دروغ گفت بالای شهر آش میدن و بعد چن دق وقتی دبد همه کاسه به دست میرن بالا شهر خودش هم یک کاسه برداشت و گفت نکنه واقعا دارن آش میدن

والسلام

من فقط یک خدا و یک دین از تو کمتر دارم و وقتی فکر کنی که چگونه با رد کردن تمام دینها و خداها به یک خدا رسیدی خواهی دانست که من چرا آن یک خدا را هم رد کرده ام
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
تهمت های عائشه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله



پیامبر عاشق رقص و آواز !!!

صحیح بخاری و صحیح مسلم از عائشه روایت کنند که گفت: ابوبکر در ایام منی بر او وارد شد و دید که دو دخترک نزد وی دف می زنند و ضرب می نوازند. و پیامبر نیز خود را در جامه پوشانیده است. ابوبکر آنها را سرزنش کرد و براند و پیامبر پوشش چهره اش را پس زد و فرمود: آبوبکر! آن دو را به حال خود بگذار که ایام عید است و این روز ها روزهای منی است. (۱)

بخاری و مسلم از عایشه نقل میکنند که: دیدم پیامبر مرا با ردایش می پوشاند و من حبشی ها را که در مسجد بازی میکردند تماشا میکردم. که عمر آنها را بازداشت و پیامبر فرمود: آنها را به حال خو بگذار! ای حبشی ها آسوده خاطر باشید! پس قدر دخترکان نورسیده بازیگوش را بدانید. (همان)

و صحیح بخاری و صحیح مسلم در روایات دیگری گوید: یا من از پیامبر درخواست کردم یا خود او فرمود که: آیا دوست داری تماشا کنی؟ گفتم: آری پس مرا در پشت خود قرار داد و گونه ام بر گونه اش بود که می فرمود: ای بنی ارفده (حبشی ها) ادامه دهید!! تا آنگاه که خسته شدم و فرمود: سیر شدی؟ گفتم: آری فرمود: پس برو.
و در روایات دیگری گوید: حبشی ها آمدند و می رقصیدند و در روایات دیگری گوید: دوست دارم آنها را ببینم! (۲)

و در سنن ابن ماجه از ابن عباس روایت کند که گفت: عائشه یکی از خویشاوندانش را به ازدواج یکی از انصار در آورد. رسول خدا آمد و فرمود: عروس را به خانه شوهر بردید؟ گفتند: آری. فرمود: کسی را که آواز بخواند با او همراه کردید؟ عائشه گفت: نه. رسول خدا فرمود: انصار مردمی اند که از مکالمه با زنان لذت می برند. ای کاش کسی را همراه او می نمودید تا بخواند: اتیناکم اتیناکم. فحیانا و حیاکم. (۳)


بررسی این روایات

اینها تنها سه نمونه از روایات فراوانی است که عائشه نقل کرده است. و در آنها تهمت گوش دادن به غنا و آواز و حتی دیدن رقص دختران حبشی در مسجد را به پیامبر زده است !!! این روایات اول از همه خباثت عائشه را نشان می دهد که با این روایات جعلی چگونه چهره پاک پیغمبر را عوض کرد. و الان بعد از هزار چهارصدسال مستشرقین و اسلام شناسان و حتی مسلمانان منحرف از ولایت چنین چهره ای از پیامبر اکرم صلی الله علیه واله را دارند !

جالب این جاست عائشه این احادیث را در حالی نقل کرده است که خود او ناقل این حدیث از پیامبر اکرم صلی الله علیه واله می باشد : "خداوند کنیز آوازه خوان و خرید و فروش و قیمت آن و تعلیم و گوش دادن به صدای او را حرام فرموده است." و به این ترتیب به اعتقاد عائشه و پیروان او پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فعل حرام انجام داده است !

پیامبری که خداوند درباره او می فرماید:

وَ ما یَنْطِقُ عَنِ الْهَوى‏ إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْیٌ یُوحى‏ . یعنی او از هوای خودسخن نمیگوید و هر آنچه که میگوید وحی الهی است.

و همچنین می فرماید:

لَقَدْ كانَ لَكُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَة. یعنی تمامی افعال و اقوال پیامبر اکرم برای ما اسوه ای حسنه می باشد.
چگونه می تواند شاهد رقص و اواز و... باشد و به آن علاقه داشته باشد ؟

همچنین جالب است که عایشه در این روایات دروغین میگوید مجلس غنا و رقص در مسجد برگزار میشده است !!! نمیدانم آیا پیامبر مسجد خود را برای اقامه نماز و قرائت قرآن ونشر تعالیم اسلام و اداره شوون مسلمانان بنا کرده بود یا برای نمایش رقص و سرگرمی ؟!


مردم به امور دنیای خود از پیامبر داناترند !!!

صحیح مسلم و سنن ابن ماجه و مسند احمد از انس بن مالک و عائشه روایت کنند که : رسول خدا به قومی برخورد و دید مشغول گرده افشانی بر درختان خرما هستند به آنها گفت: اگر این کار را نکنید محصول نیکو دهد! گوید: محصول آن سال خشکید و پست شد. دوباره به آنان برخورد و گفت: نخلهای شما را چه می شود؟ گفتند: چنین و چنان! گفت: شما به امور دنیای خود داناترید!(۴)


بررسی این حدیث

هر کس در سرزمینهای دارای نخل خرما زندگی کند می داند که درخت نخل نر و ماده دارد و شکوفه نخل ماده با شکوفه نخل نر بارور میشود تا ثمر دهد. و گرنه خرمای آن خشکیده شده و هسته اش محکم نمی شود و قابل خوردن نیست. حال چگونه می شود که این موضوع بر رسول خدا که از ساکنان جزیرة العرب و سرزمین نخل ها بوده پوشیده مانده باشد !؟

بر فرض محال که پیامبر آن را نمی دانسته چگونه انصار مدینه او را از آن با خبر نکرده اند؟ نه چنین نیست. بلکه صحیح آن است که گفته شود: هدف نهایی از نسبت دادن این داستان به رسول خدا آن است که آن را سند و دستاویز قرار داده و بگویند:
پیامبر خود فرموده: "شما به امور دنیایتان داناترید" و از او روایت کنند که دیگر افراد بشر به امور دنیا از رسول خدا داناترند! تا نتیجه و لب این روایت با روایات دیگر همراه آن "جدایی امور دنیا از امور دین" گردد. همان سخن مشهوری که گوید: "کار قیصر را به قیصر واگذار و کار الله بر خدا!" و تا سنت رسول الله همگی به جز عبادات باطل و بی ارزش گردد!

همانطور که گفته شد قران کریم پیامبر اکرم صلی الله علیه واله را به عنوان اسوه و پیشوا در تمامی افعال و اقوال برای ما معرفی می کند. و همچین پیامبری نمیتواند از امور دنیا بی خبر باشد.


پیامبر آیاتی از قرآن کریم را فراموش کرد !!!

صحیح بخاری و مسلم با سند خود از عائشه روایت کنند که گفت: رسول خدا در مسجد به قرائت مردی گوش می داد که ناگهان گفت: رحمت خدا بر او باد. آیاتی را که فراموش کرده بودم به یاد آورد.

و در عبارتی دیگر این چنین است که: رحمت خدا بر او باد که آیات فلان و فلان را که از سوره فلان و فلان انداخته بودم به یادم آورد.
و در عبارت صحیح بخاری چنین است که: آنها را از سوره فلان و فلان فراموش کرده بودم. (۵)


بررسی این روایت

نمیدانم چگونه پیامبر صلی الله علیه و اله چنین سخن می گوید؟ در حالی که صحیح بخاری و مسلم با سند خود از ابن مسعود روایت کنند که گفت: "بسیار بد است که کسی بگوید: ایه فلان و فلان را فراموش کردم. بلکه او خود فراموش شده است قران را به حافظه بسپارید که آن سریعتر از رها شدن بند زانوی شتر از سینه مردان رها میشود." (۶)

و چگونه پیامبر اکرم قران را فراموش می کند در حالی که قرآن می فرماید: "سنقرئک فلا تنسی" یعنی به زودی بر تو می خوانیم و تو فراموش نمی کنی. (سوره اعلی ایه ۷)


هر کس را پیامبر لعنت کند و دشنام دهد, رحمت و پاکی اش افزاید !

مسلم در صحیح خود از عایشه روایت کند که گفت: دو نفر بر رسول خدا وارد شدند و با او سخنانی گفتند که من ندانستم چه بود و او را به خشم آوردند تا آن دو را لعنت کرد و دشنام داد. هنگامی که بیرون رفتند گفتم: یا رسول الله! کسی که چیزی همانند آنچه به این دو رسید به او برسد چگون خیر می بیند؟ فرمود: آنچه به این دو رسید چه بود؟ گفتم: آن دو را لعن فرمودید و دشنام دادید. فرمود: آیا نمی دانی من با پروردگار خود چه شرط کرده ام؟ گفته ام: خداوندا! من تنها یک بشرم. پس هرکس را که لعن کردم یا دشنام دادم, آن را برای او پاکی و پاداش قرار بده. و در عبارت دیگری گوید: آن دو با رسول خدا خلوت کردند. پس آن حضرت دشنامشان داد و لعنتشان فرمود و بیرونشان کرد...(7)

همچنین عایشه گوید: رسول خدا در پوششی از شلوار و ردا به خانه من آمد و رو به قبله شد و دست هایش را گشود و گفت: خداوندا! من تنها یک بشرم. پس هر بنده ای از بندگان تو را که زدم یا آزار دادم, مرا به خاطر آن عقوبت مفرما.(8) و در روایتی دیگر: هر مردی از مومنان را که اذیت نمودم و دشنام دادم, مرا به خاطر آن کیفر مفرما.(9)


بررسی این حدیث

احادیث زیادی در کتب اهل سنت با این مضامین از اشخاص مختلفی نقل شده است تا جایی که مسلم در صحیح خود بابی دارد به نام "باب کسی که پیامبر لعنتش کند یا دشنامش دهد و او سزاوار آن نباشد, برای او پاکی و پاداش و رحمت باشد"!

در حالی عایشه و همفکران وی این روایات را جعل کردند که قران به صراحت می فرماید:

وَ إِنَّكَ لَعَلى‏ خُلُقٍ عَظِيمٍ(قلم/4) یعنی: به راستی که تو را خُلقی عظیم است.

فَبِما رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَ لَوْ كُنْتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِك‏...(آل عمران/159) یعنی: از پرتو رحمت الهى در برابر آنها نرم (و مهربان و خوشخوی) شدى و اگر خشن و سنگدل بودى از اطراف تو پراكنده مى‏شدند.

لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيم‏(توبه/128) یعنی: همانا پیامبری از خود شما نزد شما آمد. که رنج شما بر او گران است و سخت به شما دلبسته است و با مومنان رؤوف و مهربان است.

آری, چگونه این روایات عایشه صحیح است, در حالیکه رسول خدا فرموده است: دو نفری که به هم دشنام می دهند دو شیطانی هستند که دروغ می گویند.(10) و همچنین فرمودند: مومن, طعنه زننده و لعنت کننده و فحاش بدزبان نباشد. (11)

البته مثل روز روشن است که وقتی بنی امیه با احادیثی روبرو شدند که در آنها پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله, بنی امیه و مخصوصا معاویه و حکم بن ابی العاص و مروان را لعنت کرده بودند(12) چاره ای جز این نداشتند که دست به جعل روایاتی بزنند که در آنها پیامبر اکرم – نعوذ بالله – فرموده باشند " خداوندا! من تنها یک بشرم. پس هرکس را که لعن کردم یا دشنام دادم, آن را برای او پاکی و پاداش قرار بده"!


هدف از نقل این روایات جعلی

جعلی بودن این روایات بسیار واضح و روشن می باشند. اما سوال اینجاست هدف دشمنان اسلام همچون عائشه از نقل این روایات چیست ؟ به طور قطع و یقین هدف اصلی کم ارزش کردن و همچنین بی اعتماد کردن مسلمین نسبت به سخنان پیامبر اکرم ص می باشد.

زیرا پیامبری که خود عاشق رقص و آواز است دیگر چگونه قابل تبعیت می باشد؟

پیامبری که در امور دنیا آشنایی ندارد چگونه می تواند حکومت کند و یا چگونه می تواند جانشینی برای مسلمین انتخاب کند تا او امور دنیایی مسلمین را به دست بگیرد؟

پیامبری که ایات مهمترین کتاب یعنی قران که هر سال بر او نازل میشود را فراموش می کند از کجا معلوم که احکام و دستورات خداوند را فراموش نمی کند و به مسلمین احکام خدا را به اشتباه میگوید. و...

همانطور که دیدید این روایات جعلی شخصیت پیامبر ص را بسیار پایین می آورد و مردم را نسبت به ایشان بی اعتماد میکند. هدف دیگر از نقل این احادیث بالابردن افرادی مانند عمر و ابابکر می باشد. در روایات "رقص و اواز" به خوبی مشاهده کردید که به صراحت بیان می کنند که پیامبر ص اصرار و علاقه به فعل حرام داشت ولی عمر و ابابکر از این افعال متنفر بودند و میخواستند جلوی آن را بگیرند !!

در واقع میتوان گفت این احادیث در راستای تحقق اهداف غاصبین خلافت بیان شده اند. سعی آنها پس از شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله همین بود که مقام پیامبر را در نظر مردم پایین بیاورند و از طرفی شخصیت خودشان را بالا برند.


اسناد:

(1) صحیح بخاری کتاب المناقب ج۲ص۱۷۹ - و کتاب العیدین ج۱ص۱۲۳ - صحیح مسلم کتاب صلاه العیدین ج۲ص۶۰۸ -مسند احمد ج۶ص۸۴

(2) صحیح بخاری کتاب العیدین ج۲ص۶۰۸

(3) سنن ابن ماجه کتاب النکاح ج۱ص۶۱۲

(4) صحیح مسلم کتاب الفضائل ج۴ص۱۸۳۶ - مسند احمد ج۱ص۱۶۲ - سنن ابن ماجه ج۲ص۸۵۲ ح۲۴۷۰ و ۲۴۷۱

(5) صحیح بخاری کتاب فضائل القرآن ج۳ص۱۵۵ - صحیح مسلم کتاب صلاه المسافرین ج۱ص۵۴۳ - مسند احمد ج۶ص۱۲

(6) صحیح بخاری کتاب الفضائل القران ج۳ص۱۵۵ - صحیح مسلم ج۱ص۵۴۴.

(7) صحیح مسلم تحقیق محمد فؤاد عبدالباقی 4/2007- 2010 ح88 – 97 از کتاب البر و الصلة, باب من لعنه النبی.

(8) مسند احمد 6/123 و 180

(9) مسند احمد 6/258 و 251 همچنین روایات دیگری با همین مضامین از عایشه: مسند احمد 6/160 و 225 و 52 و 107 و کنزالعمال 3/348 ح3039 و همان ص349 ح3041 و همان ص347 ح3027

(10) مسند احمد 4/162 , طبقات ابن سعد 7/36 در شرح حال عیاض, کنزالعمال 3/341 چاپ هند حیدراباد دکن.

(11) مسند احمد 1/405, و نزدیک به آن در مستدرک 1/12 و 13

(12) کنزالعمال 11/349 و 354 و 351 و 352, و منتخب آن در حاشیه مسند احمد 5/453, تذکرة الحفاظ ص698-701.
     
  
مرد

 
ametis: یعنی خودتون میدونید که این حدیث از نوادر و شاإ است و شیعه قبولش نداره اما باز اون رو نقل میکنید ...خدایا
خیر !
من اگه گفتم این حدیث صحیح نیست فقط به خاطر اینه که میدونم امام جعفر صادق چنین حرفی رو بر خلاف قرآن نمیزنه و اینو ساخته علمای تشیع صفوی میدونم تا به مقاصد شوم خودشون برسند!و کلا مذهبی که الآن در ایران حاکمه و خودش رو تشیع میدونه بر پایه چنین روایاتی بنا شده

نمونه دیگه چنین ادعایی در سند زیر :

رجم
کلینی
شسثصی


ametis: محمود خان خواهش میکنم عناد رو بذارید کنار از این روایات ضعیف در کتب محترم اهل سنت یسیار بیشتر است
شکی نیست!
ولی در کتب اصلی اهل سنت در زیر روایات گفته شده که این روایت صحیح یا ضعیف یا موضوع هست در حالی که در کتب تشیع این جدا سازی انجام نشده است!
در ضمن اهل سنت کتاب موضوعات هم دارند که کتابی معتبره و در اون فقط برای اطلاع عموم به روایات دروغین و ضعیف اشاره شده!

ametis: ذوایاتی که حتی به صحابی محترم پیامبر و خلفا اهانت کرده و اونا رو شارب خمر و یا حتی بدتر معرفی کرده که ما هم میدونیم اونا روایات صحیحی نیست
برای نمونه به یکی از روایاتی که شارب الخمر بودن صحابه اشاره شده ذکر کنید با متن عربی و سند

ametis: به گزارش «شیعه نیوز» فتواى امام مالك و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش كه از طريق غير مشروع يعنى زنا به دنيا آمده باشد و همچنين با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش كه به همين روش به دنيا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دليلى كه بر جواز آن نيز آورده است نادر تر از خود حكم و شنيدنى است.
وى مى گويد: به اين دليل نكاح جايز است كه اين پدر و دختر شرعاً با يكديگر نسبتى ندارند و بيگانه هستند و چون از راه غير مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نيست.
خوب منبع و مطلب کتاب کجاست ؟
من که دارم صفحه کتاب رو برات میارم شما نمیتونی متن عربی رو لا اقل بیاری که بدونیم درسته یا نه!
در ضمن نمیدونی وقتی مطلبی میاری که با مخالف بحث کنی باید مطلب رو از کتب و منابع مخالف بیاری نه از سایت شیعه نیوز؟!!!! ametis: جواز استفاده زن از آلت مصنوعى
ابن قيّم جوزى مى گويد: اگر زنى شوهر نداشت و شهوت بر وى غلبه كرد بعضى از فقيهان ما گفته اند مى تواند از آلت مصنوعى استفاده نمايد.
اين فتوا را با فتواهاى فقهاى شيعه مقايسه كنيد كه فرموده اند استفاده از چنين وسايلى حرام و گناه است.
آيا اين است اسلام ناب ابن تيميّه ها و...
من دارم از امام معصوم روایت میارم شما از ابن قیم جوزی که نه برامون حجته و نه سر سلسله مذهب!!!!!!

ametis: مرد بزرگسال با خوردن شير مَحرَم مى شود !!
اهل سنت طبق روایت مضحک و دروغی که در کتب خود راجع به شیر دادن مرد بزرگسال نقل کرده اند فتاوای عجیب و غریبی داده اند. روایت جعلی که نقل
این مضحکه یا روایت زیر؟!

بقفثقصق

اما آیا رضاع یعنی اینکه حتما باید پستان زن مکیده و شیر خورده شود یا میشود شیر را دوشید و در لیوان نوشید؟!
رضاع

اما در مورد این مطلب:
ametis: *حلال بودن نبیذ شراب خرما در مذهب حنفی :
شما هنوز نمیدونی نبیذ چیه ؟ و به زبان عربی هم آشنایی نداری تا تفاوت نبیذ و شراب رو بدونی!
لفقفغ
تمامی این اسناد از متب اهل تشیع با جلد کتاب!
قضاوت با بینندگان
     
  
مرد

 
ametis: من فقط یک خدا و یک دین از تو کمتر دارم و وقتی فکر کنی که چگونه با رد کردن تمام دینها و خداها به یک خدا رسیدی خواهی دانست که من چرا آن یک خدا را هم رد کرده ام
دوست گلم دچار خلط مبحث شدین شما.از شروط مسلمانی ایمان و اعتقاد به تمامی انبیا و پیامبران قبل از پیامبر اسلام هم میشه.چون شیعه معتقده اسلام که در لغت از مسلم به معنای تسلیم شده است و در اینجا مراد تسلیم شده در برابر خدا نشآت میگیره و به همین دلیل چون همه ی پیامبران و انبیا قبل از پیامبر خاتم نیز بنده و فرستاده و تسلیم خالق خویش بودن دین و شریعت ایشان هم اسلام نامیده میشه و مسلمان و شیعه حقیقی موظفه به پیامبران پیشین احترام بزاره و ایشان رو باور داشته باشه. وسع نظر مسلمان خیلی بیشتر از این باید باشه که چارچوب دین و پیامبری رو فقط دین اسلام و حضرت خاتم بدونه. بگذریم از اینکه امروز از صحف ابراهیم خلیل اثری نمونده و از تورات و انجیل دو پیامبر بزرگ و عزیز خدا جز نوشتاری تحریف شده و تغییر یافته اثری نمونده.
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
مرد

 
mahmudkhm: من دارم از امام معصوم روایت میارم شما از ابن قیم جوزی که نه برامون حجته و نه سر سلسله مذهب!!!!!!
شما هم روایت معصوم رو از فلا و فلان و فلان تا مثلا مجلسی یا کلینی میاری و من یقین دارم که تشیع هم مثه بقیه مذاهب بواسطه مصالح علما بین و واسطه تحریف شده هر چند شاید کسی که گاهی دستکاری کرده قصد خوب داشته ولی در نهایت اونکارش منجر به تحریف شده
مثلا اگه میرزای شیرازی بعد تحریم تنباکو میمرد و تحریم رو بر نمیداشت الان از نظر شیعه حتما تنباکو حرام بود

پس من همینجا هم میگم دوست دارم بحث باشه تا خودم هم روشن بشم مثل مسئله نبیذ که ازتون متشکرم و با این کار سوتفاهم برام روشن شد

همینجا هم میگم ما هر چه غیر قران داریم ممکنه دستکاری شده باشه حتی حرف مقدس و کلینی و مجلسی و یا بخاری و مسلم پس هر چی بیاریم توش تشکیک هست پس باید چیکار کنیم من دیدم روایت در همین سایت واسه شما از مسلم و بخاری با رواه هم اوردن ولی بازم قبولش نکردین مثله تراویح و متعه حج


الان من میخوام به عنوان نماینده شیعه و شما سنی در مورد مجوز اینکه میگن میشه به برخی ها لعن کرد بحث کنیم و من میگم چون دور و برم عیدی میگیرن بنام عید عمر که من اصلا قبولش ندارم و وقتی اعتراض میکنم دلیل و حدیث میارن حالا با هم این بجث رو بریم جلو

ضمنا بگم این جشن در روز وفات عمر هست و شیعه ها میگیرن و در اون کارهایی میکنن که واقعا شرم اوره من به کاراشون کاری ندارم چون بنظرم رقص خوبه اما بخاطر مرگ کسی نمیتونم برقصم و اینکه کارایی مثه شوخی های رکیک و حتی کارایی که در شان یک انسان نیست رو نمیتونم قبول کنم

و از همه عحیب تر لعن هایی است که برای ثواب میفرستن و ابن خیلی عجیبه الان هم بروشورهایی دادن که من بر اساس اونها میخوام بحث کنم و واقعیت رو بفهمم
اگه دوست دارین به شرط حق طلبی بحث کنیم یعنی اگه حتی ثابت شد که لعن ثواب داره ))که من میدونم اینجوری نخواهد شد))شما قبول کنب و اگه لعن کردن گناه داشت من قبول کنم و از لعن نکردن همه جا دفاع کنم و نذارم لعن کنن اونهم با دلیل و سند

ممنون
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: الان من میخوام به عنوان نماینده شیعه و شما سنی در مورد مجوز اینکه میگن میشه به برخی ها لعن کرد بحث کنیم .....
چون موضوع خارج از عنوان تاپیک هست پاسخ شما رو در تاپیک مبارزه با خرافات مینویسم
https://www.looti.net/11_7395_15.html#msg142052471
     
  
مرد

 
توهین های عایشه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله

احترام به رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله و رعايت ادب در مقابل آن حضرت، بلكه در مقابل بزرگان، مسأله‏اى است كه هر انسان عاقلى آن را مى‏فهمد و نياز به تعليم ندارد. اما متاسفانه در زندگانی عایشه می بینیم که بارها به پیامبر اکرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله توهین و بی احترامی کرده است. به عنوان مثال: روزى پيغمبر صلّى اللّه عليه وآله بر عایشه غضبناک شد و از چشم ایشان افتاد. در آن حال عایشه به پيغمبر گفت : تو هستى كه گمان مى كنند پيغمبرى ؟!!! (1)


بلندکردن صدا بر پیامبر اکرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله

نعمان بن بشير مى‏گويد: ابوبكر اجازه خواست كه بر پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله وارد شود. صداى عايشه را شنيد كه بلند است. چون داخل شد خواست او را بزند و گفت: چرا بر سر رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله فرياد مى‏زنى؟ پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مانع از كتك خوردن عايشه شد. ابوبكر با غضب خارج شد. (2)

همچنین انس مى‏گويد كه رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله 9 زن داشت... هر كه نوبتش بود در آن شب همه زنها آنجا جمع مى‏شدند يك شب كه نوبت عايشه بود زينب وارد شد. پيامبر دستش را به سوى او دراز كرد. عايشه گفت: اين زينب است! (يعنى شبى كه نوبت من است چرا به زنى ديگر دست مى‏زنى!) حضرت دست باز داشت. گفتگوى آن دو (پيامبر و عايشه) بالا گرفت و صدا بلند شد. ابوبكر از آنجا گذشت و صداى آن دو را شنيد سپس وارد شد و سخن تندى به عایشه گفت و (در ضمن آن) گفت: آيا اينگونه (با پيامبر) رفتار مى‏كنى؟! (3)


پادرازی به سمت پیامبر اکرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله

عايشه مى‏گويد: من در مقابل رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دراز مى‏كشيدم (يعنى آنگاه كه آن حضرت به نماز شب مشغول بود) هرگاه به سجده مى‏رفت پايم را فشار مى‏داد من آن را جمع مى‏كردم و چون برمى‏خاست دراز مى‏كردم. (4)

سؤال ما اين است كه آيا اين از مصاديق رعايت ادب است كه پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله در حال نماز باشد و عايشه پايش را به طرفش دراز كند به طورى كه اگر او پايش را جمع نمى‏كرد نمى‏شد سجده كند؟ آيا محل ديگرى نبود كه دراز بكشد؟


عایشه: یا رسول الله عدالت پیشه کن !

همچنین روزی عائشه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله گفت:

یا رسول الله عدالت پیشه کن !

این سخن این قدر توهین و بی احترامی بزرگی بود که حتی ابوبکر که خود از بزرگترین دشمنان اهل بیت علیهم السلام محسوب می شد پس از این ماجرا عائشه (دختر خود را) سیلی می زند! (5)

جالب اینجاست که تنها دو نفر جرات کردند که به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله اینگونه توهین کنند. یکی عائشه و دیگری ذوالثدیة. ذوالثدیة از خوارج بود و در جنگ نهروان امیرالمومنین علیه السلام او را به درک واصل کرد.

ذوالثدیة نیز به پیامبر اکرم صلی الله علیه واله چنین گفت:

به خدا قسم که عادل نیستی (والله ماتعدل)

پیامبر اکرم صلی الله علیه واله در جواب او گفتند:

پس چه کسی عادل است اگر من را عادل نمی دانی؟ (یحک فمن یعدل اذا لم اعدل) (6)

هر دو (عائشه و ذوالثدیة) با مولا علی علیه السلام جنگیدند و با بغض مولا علی علیه السلام مردند. و هردوی آنها دو فتنه عظیم را به راه انداختند= جمل و نهروان.


اسناد:

(1) اين روايت در كتاب آداب نكاح ، جلد دوم احياء العلوم غزالى ، صفحه 35، و در باب 94 كتاب مكاشفة القلوب صفحه 238 آمده است

(2) سنن أبى داود، ج 4، ص 300، كتاب الأدب، باب ما جاء في المزاح.

(3) صحيح مسلم، ج 2، ص 1084، كتاب الرضاع، باب 13، ح 46.

(4) صحيح بخارى 1/107 و 137 كتاب الصلاة بابهاى: «الصلاة على الفراش» و «التطوع خلف المرأة»، و ج 2، ص 81، كتاب الجمعة، باب إستعانة اليد في الصلاة...، باب ما يجوز من العمل في الصلاة. سنن أبى داود، ج 1، ص 189، كتاب الصلاة، باب من قال المرأة لاتقطع الصلاة، ح 712 و 713. سنن نسائى، ج 1، ص 126، كتاب الطهارة، باب 120، ح 167 و 168.

(5) تفسیر القرطبی ۱۸/۲۰۲ - کنزالعمال ۷/۲۹۴ - الطبقات ابن سعد ۸/۱۶۱ - فتح القدیر شوکانی ۵/۲۵۵

(6) تاریخ الطبری ۴/۷۶ - الاصابة 2/44ح1666 - صحیح بخاری ۳/۱۳۲۱ - صحیح مسلم ۲/۷۴۴
     
  
مرد

 
رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم در در مورد ِ آینده ی برخی از همسران خویش سخنانی فرموده اند که می تواند ملاک تشخیص حق از باطل در موارد نیاز باشد . به عنوان نمونه می توان به روایتی که بخاری آن را نقل کرده است اشاره نمود که گفته است :

رسول خدا به خانه عایشه اشاره فرمودند و سه بار گفتند : فتنه ( آزمایش ) در اینجاست ؛ فتنه در اینجاست ، فتنه در اینجاست .

۲۸۷۳ - حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِیلَ حَدَّثَنَا جُوَیْرِیَةُ عَنْ نَافِعٍ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ قَامَ النَّبِیُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ خَطِیبًا فَأَشَارَ نَحْوَ مَسْکَنِ عَائِشَةَ فَقَالَ هُنَا الْفِتْنَةُ ثَلَاثًا مِنْ حَیْثُ یَطْلُعُ قَرْنُ الشَّیْطَانِ
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
صفحه  صفحه 12 از 47:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA