انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 16 از 47:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
ametis: دانشمندان اهل سنت چون براى عايشه فضيلتى نيافتند، حديث ساختگى افك را پر و بال دادند. البته نمايشنامه نويس اين داستان خود عايشه بود و اين نشان مى‏دهد كه او نيز مى‏خواسته به جبران آنچه كه از او نقل كرديم -از حسادتها و آزارهاى او نسبت به پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله و جنگ او با امام زمانش و...- فضيلتى براى خود نقل كرده و آياتى از قرآن را متوجه خود نمايد تا بعدها بگويند كه خداوند عايشه را تبرئه كرد. حال از چه؟
عایشه خواست کی رو گول بزنه ؟ خداوند رو ؟
در برائت و پاکی عایشه همین بس که خداوند این آیه رو برای پیامبر و همسرش نازل فرمود!

آیه ۱۱ سوره مبارکه نور:
سوره نور آيه 11 ‏
‏ إِنَّ الَّذِينَ جَاؤُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِّنكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرّاً لَّكُم بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ لِكُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُم مَّا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‏

كساني كه اين تهمت بزرگ را ( درباره عائشه ، امّ‌المؤمنين ) پرداخته و سرهم كرده‌اند ، گروهي از خود شما هستند ، امّا گمان مبريد كه اين حادثه برايتان بد است ، بلكه اين مسأله برايتان خوب است ( و خير شما در آن است . چرا كه : منافقان كوردل از مؤمنان مخلص جدا ، و كرامت بيگناهان را پيدا ، و عظمت رنجديدگان را هويدا مي‌كند ، برخي از مسلمانان ساده‌لوح را به خود مي‌آورد . آناني كه دست به چنين گناهي زده‌اند ، هر يك به اندازه شركت در اين اتّهام ، سهم خود را از مسؤوليّت و مجازات آن خواهد داشت و ) هر كدام از آنان به گناه كاري كه كرده است گرفتار مي‌آيد ، و كسي كه ( سردسته آنان در اين توطئه بوده و ) بخش عظيمي از آن را به عهده داشته است ، عذاب بزرگ و مجازات سنگيني دارد .‏
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
ametis: او كه در زمان بعثت هنوز به دنيا نيامده بود چگونه تمام ريزه كاريهاى واقعه را مى‏دانست؟
من ریزه کاری ندیدم شما از کدوم ریزه کاری حرف میزنید؟
داستان رو هم عایشه از شوهر بزرگوارش شنیده است

ametis: آيا مى‏توان پذيرفت كه پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله به باب مدينه علمش كه هر شب با او خلوتها داشت ونجواها مى‏كرد، نگفت كه من در ابتدا در نبوت خويش مردد بودم و خديجه مرا دلدارى مى‏داد و مرا نزد «ورقة بن نوفل» برد و او بود كه به من آرامش بخشيد و فهميدم كه واقعا به پيامبرى مبعوث شدم!
آیا چون علی این روایت رو نقل نکرده دلیل بر عدم اطلاع علی هست؟ این مطلب رو ابوبکر هم که اولین مرد مسلمان پس از پیامبر بود هم نقل نکرده ولی دلیل بر ندانستن نمیشود!

ametis: آيا عايشه نمى‏دانست كه اين داستان خرافى باعث پايين آوردن مقام رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله در افكار و انظار ديگران مى‏شود؟
میشه بگید آیا با این داستان از منزلت پیامبر کم شده؟ اگر این روایت نبود الآن شان پیامبر چی بود؟
پیامبر با یک روایت از شان و منزلتش کاسته نمیشود چون او یار و یاوری همچون خداوند رو با خود دارد!

ametis: آيا يهوديان نمى‏گويند كه پيامبر ما آنگاه كه به رسالت مبعوث شد كسى لازم نبود كه به او دلدارى دهد ولى پيامبر مسلمانان را بايد ديگران ارشاد كنند؟
حضرت موسی طبق آیه صریح قرآن هنگام نزول وحی به ایشون و دیدن معجزات خودش در بار اول ترسید حتی پس از اینکه پیامبر شده بود و خداوند بهش گفت اگر میخواهی مرا ببینی پس به کوه نگاه کن و وقتی نور روی کوه را دید از شدت ترس از هوش رفت! پس یهودیان هیچوقت همچین حرفهایی که امثال صفویان میزنند را نمیگویند!

ametis: يكى از ادعاهاى عايشه اين است كه مى‏گويد: رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله در دامن من جان داد و چون به او گفتند على عليه‏السلام وصى آن حضرت است او گفت كه رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله در دامن من جان داد پس چه زمانى به او وصيت كرد؟!
شما که مدعی شدی یک بار حج و دوبار عمره رفتی ؟!!!!
پس میتونی تو مسجد النبی خونه فاطمه و خونه عایشه رو ببینی و ببینی که قبر پیامبر در کدوم خونه هست!
ametis: على عليه‏السلام كه هرگز در شديدترين مشكلات از حضرتش جدا نمى‏شد كجا بود؟

دختر دلبندش چه مى‏كرد؟

نور چشمانش كجا بودند؟

ساير همسرانش چقدر بى وفا بودند؟
همه در کنارش و در خونه عایشه بودند !
     
  
مرد

 
محل دفن پیامبر محل خانه اختصاصی حضرت فاطمه است

چون عایشه خونه خودش رو فذوخت و اگه مدفن گیامبر درون خونه او بوده آیا میتونست اون رو بفروشه

خانه اختصاصی حضرت زهرا با منزلی که با علی زندگی میکرده متفاوت بوده ودر کنار هم بوده

مزار پیامبر در نزد مسلمین مکان بسیار مقدس و محترمى شمرده شده است. در طول تاریخ دیده‏ایم که آن مکان مقدس محل رفت و آمد مسلمانان بوده است و از روز دفن پیامبر تا کنون بسیارى از مسلمانان آرزوى زیارت آن مکان مقدس را داشته‏اند. به راستى آیا چنین محل مقدسى را مى‏توان خرید یا فروخت؟ چگونه مى‏توان تصور کرد که کسى مدفن پیامبر را خرید و فروش کرده باشد؟ اما در تاریخ مى‏بینیم که عایشه حجره‏ى خود را در کنار مسجد به مبلغ 180000 یا 200000 درهم فروخت. (طبقات ابن سعد 8/64و194؛ وفاء الوفاء 1/464) بنابراین در واقع حجره‏ى عایشه مکانى جز مدفن پیامبر بوده است. به طورى که عایشه حجره‏ى خود را فروخته و کسى در فروش آن اعتراضى نکرده است. البته اینکه زنان پیامبر مالک حجره‏هاى کنار مسجد بوده‏اند یا خیر خود بحث مستقلى را مى‏طلبد.


من خونه حضرت علی و فاطمه رو دیدم مزار پیامبر رو هم دیدم بین محراب و منبر هم نماز خوندم و با موبایل خودم از همه عکس گرفتم چند تاشم میزارم تا مستفیض بشید اختصاصی که هیکس دیگه اینارو نداره ضمنا نشانه های ائمه ما هم اونجا هستن واقعا میدونی چرا دور تا دور بنای اصلی مسجد النبی اسم چهاردخ معصوم ما تا امام زمان هست

من خودم فیلم و عکس گرفتم و خودم دیدم تا جایی که تونستن دور اسم عمر و عثمان و ابوبکر رو با نور پر جلوه کردن و هرجا اسم علی است و اسم امامان ما جلوش یا بلندگو گذاشتن یا نشانه های مسیر یابی
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: پاسخ: عايشه در صحاح سته اهل سنت

قسمت بيست و دوم - حديث افك

دانشمندان اهل سنت چون براى عايشه فضيلتى نيافتند، حديث ساختگى افك را پر و بال دادند. البته نمايشنامه نويس اين داستان خود عايشه بود و اين نشان مى‏دهد كه او نيز مى‏خواسته به جبران آنچه كه از او نقل كرديم -از حسادتها و آزارهاى او نسبت به پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله و جنگ او با امام زمانش و...- فضيلتى براى خود نقل كرده و آياتى از قرآن را متوجه خود نمايد تا بعدها بگويند كه خداوند عايشه را تبرئه كرد. حال از چه؟... بگذريم از اينكه بعض از محققين از اهل سنت نيز به اين داستان اشكالاتى وارد كردند.
دانشمندان اهل سنت نيافتند اما الله جل و جلاله بزرگترين دانشمند جهان اينگونه اين تهمت را از ام المومنين دور ميكند:
بعد از بازگشت به مدینه و سروصدای منافقین در این قضیه، عایشه رضی الله عنها برای آنکه متوجه قضیه شود به خانه ی پدرش بازمی گردد، عایشه می‌گوید: یک ماه بود که وحی بر آن پیامبر صلی الله علیه وسلم نازل نشده بود. پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم نزد من آمد و به من گفت: ای عایشه! در مورد تو به من خبرهایی رسیده است. اگر تو واقعاً بی‌گناه هستی، پس به زودی خداوند بی‌گناهی تو را اثبات خواهد کرد، اما اگر مرتکب گناهی شده‌ای، پس استغفار و توبه کن؛ زیرا بنده وقتی گناهی مرتکب شود و بعد از آن به خدا روی آورد، خدا نیز گناهش را می‌آمرزد. هنگامی که سخنان رسول خدا صلی الله علیه وسلم به پایان رسید، اشکهایم تمام شد، حتی قطره‌ای نمی‌چکید.
عایشه می‌گوید: به خدا سوگند! هنوز رسول خدا صلی الله علیه وسلم از جایش تکان نخورده بود و هیچ یکی از کسانی که داخل خانه بودند، خارج نشده بودند که وحی بر آن حضرت صلی الله علیه وسلم نازل گردید و آثار نزول وحی برایشان پدیدار شد و عرقها از چهره‌اش مانند دانة مروارید سرازیر گردید؛ پس از اینکه آثار وحی برطرف گردید، رسول خدا صلی الله علیه وسلم خندید و اولین سخنی که بر زبان آورد، این بود که فرمود: ای عایشه! خدا نیز تو را تبرئه کرد.
این آیات نازل گردید: « إِنَّ الَّذِینَ جَاؤُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِّنکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَّکُم بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُم مَّا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّی کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ * لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْکٌ مُّبِینٌ * لَوْلَا جَاؤُوا عَلَیْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ یَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُوْلَئِکَ عِندَ اللَّهِ هُمُ الْکَاذِبُونَ * وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ لَمَسَّکُمْ فِی مَا أَفَضْتُمْ فِیهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ * إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِکُمْ وَتَقُولُونَ بِأَفْوَاهِکُم مَّا لَیْسَ لَکُم بِهِ عِلْمٌ وَتَحْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَهُوَ عِندَ اللَّهِ عَظِیمٌ * وَلَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُم مَّا یَکُونُ لَنَا أَن نَّتَکَلَّمَ بِهَذَا سُبْحَانَکَ هَذَا بُهْتَانٌ عَظِیمٌ * یَعِظُکُمُ اللَّهُ أَن تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ * وَیُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمُ الْآیَاتِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ * إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّه رَؤُوفٌ رَحِیمٌ» (نور 11-20)
«کسانی که این تهمت بزرگ را پرداخته و سرهم کرده‌اند، گروهی از خود شما هستند، اما گمان مبرید که این حادثه برایتان بد است؛ بلکه این مسئله برایتان خوب است. هر کدام از آنها به گناه کاری که کرده است، گرفتار می‌آید و هر کسی که بخش عظیمی از آن را به عهده داشته است، عذاب بزرگ و مجازات سنگینی را دارد.
چرا هنگامی که این تهمت را می‌شنوید، نمی‌بایست مردان و زنان مومن نسبت به خود گمان نیک‌بودن را نیندیشند و نگویند: این تهمت بزرگ، آشکار و روشنی است. چرا آنان نمی‌بایست چهار شاهد را حاضر بیاورند تا بر سخنان ایشان گواهی دهند؟ اگر چنین گواهانی را حاضر نمی‌آوردند، آنان برابر حکم خدا دروغگو بودند. اگر فضل و مرحمت خدا در دنیا و در آخرت شامل حال شما نمی‌شد، هر آینه به سبب خوض و فرورفتنتان در کار تهمت، عذاب سخت و بزرگی گریبانگیرتان می‌گردید. در آن زمان که به استقبال این شایعه رفتید و آن را از زبان دیگران می‌قاپید و با دهان چیزی پخش می‌کردید که علم و اطلاعی در مورد آن نداشتید و گمان می‌بردید این مسئله کوچک و ساده‌ای است، در حالی که در پیش خدا بزرگ بوده است. چرا نمی‌بایستی وقتی که آن را می‌شنوید می‌گفتید: ما را نسزد که زبان بدین تهمت بگشاییم. سبحان الله! این بهتان بزرگی است.
خداوند نصیحتتان می‌کند که اگر مسلمان هستید، هرگز چنین کاری را تکرار نکنید. خداوند این آیات را برای شما بیان می‌دارد و خدا بس آگاه و حکیم است. بیگمان کسانی که دوست می‌دارند گناهان بزرگی در میان مؤمنان پخش کنند، ایشان در دنیا و آخرت شکنجه و عذاب دردناکی دارند. خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید.»
زمخشری می‌گوید:

با بررسی قرآن و همچنین بررسی تهدیدهایی که از جانب خداوند متوجه بندگان معصیت کار او می‌گردد به این موضوع پی ببریم که هیچ یک از این تهدیدها به غلظت و شدت تهدیدهایی که در مورد بهتان عایشه بیان گردیده است، وجود ندارد و در مورد هیچ حادثه و گناهی و حتی در مورد عذابهای شدید و رویدادهای خطیر قیامت، با این لحن سخن نگفته است. در اینجا به روشهای مختلف، تهدیدها و وعیدهای مختلفی را بیان داشته است. به گونه‌ای که هریک ازآنها در جای خود عذاب کافی و مستقلی است و اگر آیه‌ای دیگر در مورد آنان نازل نمی‌کرد، همین یک آیه کافی بود که می‌گوید: «إِنَّ الَّذِینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ» (نور 23) « کسانی که زنان پاکدامن و بی‏خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم می‏سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی برای آنهاست.»

که در آن پاداش کسانی که حادثة افک را آفریدند و ساز و برگ دادند، این گونه بیان گردیده است:

- مورد لعنت خدا در دنیا و آخرت هستند.

- در آخرت دچار عذاب بزرگی می‌شوند.

- در آنجا اعضای جسمشان علیه آنها گواهی خواهد داد.
- خداوند در آنجا پاداش کامل جرمشان را به آنها خواهد داد.( حدیث القرآن الکریم عن غزوات الرسول، ج 1، ص 386 به نقل از تفسیر کشاف، ج 3، ص 223)
در ضمن، به اتفاق تمامی علماء اهل سنت، هر کسی که تهمت فاحشه به عایشه رضی الله عنها بزند مرتد و کافر میشود. سبحان الله خود ذات برتر الله ايشان را از تهمت مبرا ميدانند اما روافض قبول نمي كنند؟
ametis: محل دفن پیامبر محل خانه اختصاصی حضرت فاطمه است
ابن کثیر می‌گوید: به تواتر به اثبات رسیده است که پیامبر در زاویة غربی حجرة عایشه دفن گردیده است؛ سپس ابوبکر و آن گاه عمر نیز در کنار آن حضرت دفن گردیدند.» (سیره ی نبوی؛ دکتر محمد علی صلابی).
این برائت راخداوند در سوره نور به عایشه هدیه نمود تا نگینی باشد در آسمان حقیقت و برای همیشه در تایید شرافت او بدرخشد.
خانه حضرت فاطمه زهرا ( س ) :
خانه حضرت فاطمه (س) پشت خانه عايشه بود و درب خانه علي (ع) كنار ستونهاي وفود و حرس قرار داشت.
پيامبر در روزهاي‌ آخر حيات‌ مباركش‌، در حجره‌ي‌ عايشه –رضی الله عنها-‌ به‌ سر مي‌برد، و هنگام‌ پرواز كردن‌ روح‌ مطهرش‌، سر مبارك‌ آن‌ حضرت‌ ـ در آغوش‌ عايشه صديقه‌ ـ رضي‌الله عنهاـ قرار داشت‌.
سيره‌نگاران‌ و محدثين‌ واقعه‌ را اين‌گونه‌ نقل‌ كرده‌اند:
ماه‌ ربيع‌ الاول‌ بود، رسول‌ الله در مريضي‌ به‌ سر مي‌برد، و هر روز بر شدت‌ مريضي‌اش‌ افزوده‌ مي‌شد. به‌ دليل‌ اينكه‌ اخلاق‌ كريمانه‌اي‌ داشت‌، صراحتاً نمي‌فرمود كه‌ دوست‌ دارد نزد كدام‌ يك‌ از همسرانش‌ باشد، بلكه‌ مي‌فرمود: فردا نوبت‌ كدام‌ خانه‌ است‌؟ همسران‌ نيز به‌ دليل‌ محبّت‌ رسول‌ الله نسبت‌ به‌ عايشه ـ رضي‌الله عنهاـ گفتند: يا رسول‌الله! در هر خانه‌اي‌ كه‌ دوست‌ داريد، بمانيد.نبي‌َّ رحمت‌
اتاق‌ عايشه –رضی الله عنها-‌، مدفن‌ رسول‌الله
جسد مبارك‌ پيامبر اكرم‌ در همان‌ اتاقي‌ كه‌ روح‌ مباركش‌ از آن‌ جدا شد، دفن‌ گرديد و اين‌ بر افتخارات‌ حضرت‌ عايشه –رضی الله عنها-‌ افزوده‌ شد كه‌ رسول‌الله تا هنگامه‌ي‌ قيامت‌ ميهمان‌ حجره‌ي‌ عايشه –رضی الله عنها-‌ مي‌باشد. و هر روز و هر شب‌، هر ساعت‌ و هر آن‌، هزاران‌ عاشق‌ شيفته‌ در مقابل‌ درب‌ حجره‌ي‌ آن‌ بانوي‌ بزرگوار با ادب‌ مي‌ايستند و بر پيامبرشان‌ درود و سلام‌ مي‌فرستند. عايشه –رضی الله عنها-‌ در حيات‌ محمد، ص‌ 90.
ametis: واقعا میدونی چرا دور تا دور بنای اصلی مسجد النبی اسم چهاردخ معصوم ما تا امام زمان هست
گفتي كه در اين رابطه عكس داري ميتواني به ما هم نشان دهي تا علممان بيشتر شود؟(البته نسخه اصلي آن)
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
  
مرد

 
ametis: من خونه حضرت علی و فاطمه رو دیدم مزار پیامبر رو هم دیدم بین محراب و منبر هم نماز خوندم و با موبایل خودم از همه عکس گرفتم چند تاشم میزارم تا مستفیض بشید اختصاصی که هیکس دیگه اینارو نداره ضمنا نشانه های ائمه ما هم اونجا هستن واقعا میدونی چرا دور تا دور بنای اصلی مسجد النبی اسم چهاردخ معصوم ما تا امام زمان هست
بی صبرانه منتظر عکسهای شما هستم !
ametis: من خودم فیلم و عکس گرفتم و خودم دیدم تا جایی که تونستن دور اسم عمر و عثمان و ابوبکر رو با نور پر جلوه کردن و هرجا اسم علی است و اسم امامان ما جلوش یا بلندگو گذاشتن یا نشانه های مسیر یابی
لطفا این عکسها رو بزار تا ببینیم کجا دور اسم سه خلیفه اول رو با نور جلوه دادن!
از کجا فهمیدی که پشت بلندگوها اسم ائمه شما نوشته ؟!
اصلا این اسمها رو روز اول چه کسی نوشته؟ پیامبر ؟ علی ؟ ملک فهد؟ مهندسین ایتالیایی که اونجا رو ساختند؟ یا خود امام زمان شبانه وقتی کسی نبود نوشت؟!!!
     
  
مرد

 
mahmudkhm: بی صبرانه منتظر عکسهای شما هستم !
این عکسها تو اینترنتم هست منم از نزدیک دیدم
توی مدینه مسجدالنبی از در فهد که وارد شی میرسی به یه صحن که سقفش متحرکه و بازه دور تا دورش اسام اهل بیت و اصحاب پیامبر هست حتی اسم حضرت مهدی (محمدالمهدی)
mahmudkhm: صلا این اسمها رو روز اول چه کسی نوشته؟ پیامبر ؟ علی ؟ ملک فهد؟ مهندسین ایتالیایی که اونجا رو ساختند؟ یا خود امام زمان شبانه وقتی کسی نبود نوشت؟!!!
این اسم ها رو هر کس نوشته مطمئن باش شیعه نبوده و همین بر حقانیت ائمه مهر تایید میزنه
چون عربستان و مدینه از اول دست اهل تسنن بوده ولی مشکل اینجاست که وهابی ها کاسه داغتر از اشن و یه دین جدیدی اوردن و قوانین جدید نشتن تا جایی که میگن جدیدا اصلا حضرت مهدی نیست
چرا قبلا بوده ولی تو این جندسال دیگه نیست رو باید از اونا پرسید سوال منم همینه امامانی که شما میگین نبودن چطور اسمشون رو کتیبه کردین زدین تو مسجدالنبی؟
picture hosting
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
iraj_mirza: سوال منم همینه امامانی که شما میگین نبودن چطور اسمشون رو کتیبه کردین زدین
عزیزم ،اولا شما گفتی نام همه ائمه ولی شما یک اسم رو بیشتر نذاشتی و لابد بقه پشت بلندگو بوده!!!!!!!!!
دوما ، ما هیچ وقت نگفتیم امامان یازده گانه (بجز دوازدهمی) نبودند بلکه معتقد به وجودشون هستیم و میگیم همه اونها اهل سنت و جماعت بودند!
ametis: من خودم فیلم و عکس گرفتم و خودم دیدم
آیا این عکسیه که خودت گرفتی؟ یا عکسی که از نت پیدا کردی؟!
لطفا نام باقی ائمه رو که عکسهاش رو گرفتی بزار تا بعد دربارش بهت بگم دروغت کجاست ! مثلا عکس مربوط به امام صادق یا امام زین العابدین
البته هرچند اگر عکسهای دیگه رو هم نذاری باز هم دروغت ثابت میشه!
باز هم هر چند ما منکر ائمه اطهار و خاندان و نوادگان پیامبر بجز آخریش نیستیم!
     
  
مرد

 
زن رابطه حسبی داره و با یک جمله اومده و با یک جمله میره اما دختر و نو نسبی هستن و بعدش هم وای بر مسلمونایی که ام المومنینشون

بر امام زمان خودش خروج کرده

برخلاف دستور شوهرش و قران خونه اش رو ترک کرده

با بی حیایی از خصوصی ترین روابط خودش با نبی گفته گرچه دروغه

از نوه پیامبر و سید شباب اهل الجنه بدش میومده و گفته وی را در کنار پیامبر دفن نکنن

وصدها کار و عمل دیگه که گناه آلود است و هنور به مقام ام المومنی ایشون خدشه نیومده به به

ادم جایز الخطاست ادم کشی هاش هم بتو چه و بمن چه ((این استدلال محترمین اهل سنت است))
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
mahmudkhm: عزیزم ،اولا شما گفتی نام همه ائمه ولی شما یک اسم رو بیشتر نذاشتی و لابد بقه پشت بلندگو بوده!!!!!!!!!
نه همشون هستن هر ۱۲ تن پشت یلندگو هم نیستن لااقل اون موقع که من اونجا بودم نبود
mahmudkhm: دوما ، ما هیچ وقت نگفتیم امامان یازده گانه (بجز دوازدهمی) نبودند بلکه معتقد به وجودشون هستیم و میگیم همه اونها اهل سنت و جماعت بو
اخه ادم باحال من اسم امام دوازدهمی که قبولش نداری رو گذاشتم لااقل یکی دیگه رو منکر مبشدی باهوش
کلا تو همینجوری هستی چون ندیدی و همش تو خونت نشستی میگی نیست
من رفتم و دیدم حتی ادرس محل دقیقشم که بهت دادم
mahmudkhm: آیا این عکسیه که خودت گرفتی؟ یا عکسی که از نت پیدا کردی؟!
اینو از نت گرفتم اما خودمم دارمش
mahmudkhm: لطفا نام باقی ائمه رو که عکسهاش رو گرفتی بزار تا بعد دربارش بهت بگم دروغت کجاست ! مثلا عکس مربوط به امام صادق یا امام زین العابدین
البته هرچند اگر عکسهای دیگه رو هم نذاری باز هم دروغت ثابت میشه!
لطف کن چرت نگو فلسفه هم نباف عیین ادم حرف بزن کجا من دروغ گفتم که قراره ثابت بشه؟
mahmudkhm: باز هم هر چند ما منکر ائمه اطهار و خاندان و نوادگان پیامبر بجز آخریش نیستیم!
بازم میگم لااقل تو همون عکس وهابی های عربستان وجودشو تایید کردن تو به چه ئینی هستی نمیدونم



این عکس همون صحنیه که گفتم دایره های سیزی هم که میبنی تو هر کدومش اسم یکی از اصحاب هستش و تو دوازده تاش اسم ائمه
عکس از نزدیک چندتا از اونهارو دارم سیدیشو پیدا کنم میزارم ببینی
ولی یه سرچم تو نت بکنی میفهمی من دارم دروغ میگم یا تو داری میزنی کوچه علی چپ
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  ویرایش شده توسط: iraj_mirza   
مرد

 
تیرباران کردن جسد امام حسن علیه السلام به دستور عایشه

امام مجتبى - عليه السّلام - قبل از شهادتش ، بنى هاشم را از فتنه اى كه خوف داشت بخاطر دفن وى در كنار قبر پيغمبر - صلّى اللّه عليه وآله - به وسيله بنى اميه برپا شود، بيم داد. به همين جهت به برادرش ‍ سيدالشّهداء وصيت نمود كه اگر ديد باد مخالف مى وزد، جلو شرّ را بگيرد و حضرتش را در قبرستان بقيع نزديك جدّه اش فاطمه بنت اسد دفن كند و نگذارد قطره خونى در اين راه ريخته شود.

پس از آنكه امام مجتبى - عليه السّلام - وفات يافت ، هاشميان خواستند او را پهلوى جدّش پيغمبر اكرم - صلّى اللّه عليه وآله - دفن نمايند، ولى يكباره بنى اميه قيام كردند و مسلّح و مجهز شده ، آماده جنگ شدند. در رأ س آنها مروان حكم و سعيدبن عاص و عایشه قرار داشتند.

در كتاب مقاتل الطالبيين ابوالفرج اصفهانى مروانى در شرح حال امام حسن - عليه السّلام - از على بن طاهر بن زيد روايت مى كند كه وقتى خواستند امام حسن - عليه السّلام - را دفن كنند، عايشه سوار قاطرى شد و از بنى اميه و مروان حكم و ساير طرفداران ايشان كمك گرفت و مردم را بر علیه امام حسن علیه السلام می شوراند. عایشه گفت: به خدا سوگند تا مو در سر من هست، نمی گذارم حسن علیه السلام را در اینجا (کنار قبر پیامبر صلی الله علیه و اله و اتاق حضرت زهرا سلام الله علیها) دفن کنید. و جنازه آن حضرت را تیرباران کردند, تا آنکه هفتاد تیر از جنازه آن حضرت بیرون کشیدند.(1) در آنجا بود كه ابن عباس گفت: روزى قاطر سوار و روزى شتر سوار است ! یعنی روزی سوار بر شتر می شود و به جنگ با مولا علی علیه السلام می رود و روزی بر قاطر سوار می شود و با جنازه حسن بن علی علیه السلام مقابله و جنگ می کند.

مسعودى مى نويسد: آن روز عايشه سوار قاطر سفيد وسياهى بود.

شاعر در همين خصوص مى گويد:

تجملت تبغلت و لو عشت تفيلت

لك التسع من الثمن و فى الكل تصرفت

يعنى : اى عايشه ! روزى سوار شتر شدى ، روز ديگرى هم قاطر سوارى كردى ، اگر بمانى ، سوار فيل هم خواهى شد! تو از هشت يك ارث خانه پيغمبر، يك نهم مى برى ، ولى همه را تصرف كردى . (یعنی با اینکه تنها مالک بخشی از خانه پیامبراکرم صلی الله علیه و اله هستی ولی در همه آن تصرف کردی و مانع دفن امام حسن علیه السلام در آن خانه شدی.)


[b]اسناد:[/b]

(1) منع عایشه از دفن کردن امام حسن علیه السلام: الطبقات 8/175، مختصر تاریخ دمشق، ابن عساکر ترجمة الامام الحسن علیه السلام، و انساب الاشراف، ترجمة الامام الحسن 3/61، مقاتل الطالبین 74. عایشه سوار قاطر شد و با بنی هاشم مبارزه کرد تا جسد امام حسن علیه السلام دفن نشود: مجمع البحرین، الطریحی1/572، شرح اصول کافی، المازندرانی 6/167، الایضاح، ابن شاذان 262، تاریخ الیعقوبی 2/225 ...
     
  
صفحه  صفحه 16 از 47:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA