انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 19 از 47:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
mahmudkhm: ابوبکر!
یار غار پیامبر و اولین مرد مسلمان و پدر خانم پیامبر ، کسی که پیامبر اونو در زمان بیماری جانشین خودش در اقامه نماز جماعت در مسجد النبی قرار داد و پیامبر تنها پشت سر ابوبکر بهنگام بیماری نماز خوند!
میشه بگی چرا پیامبر ابوبکر رو به غار برد؟
ایا از تنهایی میترسید یا حوصلش سر رفته بود یا میترسید تو راه حوصلش سر بره یا به جز خدا به کسه دیگه ای برای کمک نیاز داشت یا اینکه مجبور شد ببرتش؟
میشه بگی اون موقع که ابوبکر با پیامبر تو غار بود حضرت علی کجا بود؟
میشه بگی راجع کدوم ایه نازل شد؟
نفر اول ابوبکر بود که به پیامبر ایمان اورد اینم از اون حرفها بودا
نفر اولی که ایمان آورد: حضرت خدیجه بود (السيرة النبوية،ج‏1،ص:240 )

نفر دوم حضرت علی بود که نفر اول از مردان هم به حساب می آمد(الطبقات الكبرى، محمد بن سعد بن منيع الهاشمي البصري (م 230)، تحقيق محمد عبد القادر عطا، بيروت، دار الكتب العلمية، ط الأولى، 1410/1990.،ج‏3،ص:15؛ مروج ‏الذهب،ج‏2،ص:276)

نفر سوم: غلام حضرت پیامبر یعنی زید بن حارثه بود (االسيرة النبوية، عبد الملك بن هشام الحميرى المعافرى (م 218)، تحقيق مصطفى السقا و ابراهيم الأبيارى و عبد الحفيظ شلبى، بيروت، دار المعرفة، بى تا.،ج‏1،ص:247)

نفر چهارم، ابوذر غفاری(الكامل في التاريخ ، عز الدين أبو الحسن على بن ابى الكرم المعروف بابن الأثير (م 630)، بيروت، دار صادر - دار بيروت، 1385/1965،ج‏2،ص:59) یا عمرو بن عبسه بود (تاريخ الأمم و الملوك ، أبو جعفر محمد بن جرير الطبري (م 310)، تحقيق محمد أبو الفضل ابراهيم ، بيروت، دار التراث ، ط الثانية، 1387/1967،ج‏2،ص:315)
نفر پنجم: ابوذر غفاری(الكامل في التاريخ ، عز الدين أبو الحسن على بن ابى الكرم المعروف بابن الأثير (م 630)، بيروت، دار صادر - دار بيروت، 1385/1965،ج‏2،ص:59) یا سعد بن ابی وقاص (تاريخ‏ الطبري،ج‏4 ،ص:121)
نفر ششم: عبدالله بن مسعود (أسد الغابة فى معرفة الصحابة، عز الدين بن الأثير أبو الحسن على بن محمد الجزرى(م 630)، بيروت، دار الفكر، 1409/1989،ج‏3،ص:281 ) یا خباب بن ارت (كتاب جمل من انساب الأشراف، أحمد بن يحيى بن جابر البلاذرى (م 279)، تحقيق سهيل زكار و رياض زركلى، بيروت، دار الفكر، ط الأولى، 1417/1996،ج‏1،ص:200)
نفر هفتم: ارقم بن ابی ارقم. گفتنی است در نفر هفتم بین 14 نفر اختلاف است. برخی می گویند سعد بن ابی وقاص هفتم است. (الاستيعاب فى معرفة الأصحاب، أبو عمر يوسف بن عبد الله بن محمد بن عبد البر (م 463)، تحقيق على محمد البجاوى، بيروت، دار الجيل، ط الأولى، 1412/1992،ج‏1،ص:131)
نفر هشتم پیدا نشد
نفر نهم: حكم بن حزن كلفي (الاستيعاب فى معرفة الأصحاب، أبو عمر يوسف بن عبد الله بن محمد بن عبد البر (م 463)، تحقيق على محمد البجاوى، بيروت، دار الجيل، ط الأولى، 1412/1992.،ج‏1،ص:361)

ملاکتون برای ابوبکر فقط نمازیه که پیامبر پشت سرش خوند تو بقیه مسائل که علی ع امین و انتخاب پیامبر بود ابوبکر کجا بود؟
در مواردی که ابوبکر بود ولی پیامبر علی ع رو انتخاب میکرد؟
mahmudkhm: میشه بگی از کجا میدونی لقب ابوبکر بالاتر از عثمان یا علیه که شد خلیفه اول؟!
من نگفتم لقب گفتم ایمان تقوا و مقام معنوی
لقب مگه میشه بالاتر و پایین تر باشه؟
خودتون هم میدونین که علی ع از هر لحاظ برتر از ۳ خلیفه دیگتون بوده ولی چرا شد خلیفه چهارم جالبه
میشه بگی عمر رو کی خلیفه کرد و به چه مبنایی؟
mahmudkhm: تاییدش تو کتب شما سنده!
نه حرفی که شما از قول اون زدین سنده
mahmudkhm: کم کم داری جاده خاکی میری و به قول معروف داری داغ میکنی و از کوره در میری!
تو هم جای من با یه ادم بی منطق هم صحبت بودی که همش حرف خودشو میزنه و به بحث بالو پر یداد از کوره در میرفتی ولی نترس من صبرم زیاده هستم در خدمتتون
mahmudkhm: مفتی من که تو شهر خودمه و از این حرفها نمیزنه، اونو هم من از طریق شما شناختم! راستی مذهب من شافعی و اون مذهبش حنبلیه! پس مفتی من نیست! تازه من میتونم حرف ایشون رو اگه با عقلم جور در نیومد بندازم تو سطل آشغال

چه مذهبی که حرف مفتیش (عالمش) توی سطل اشغاله
اون مفتی منابع اعتقادی تو رو خونده و عالمه به اونه تو بیشتر میفهمی یا اون؟
mahmudkhm: بر عکس تو که چون نمیتونی این کار رو با حرف امام معصوم بکنی میگی خدا میتونه قدرتش رو به بندگانش بده مثل تقسیم بهشت و جهنم
امام معصوم سخن لغو و بیهوده نمیزنه منتها برخی از سخنانی که بهشون نسبت میدن از اونها نیست
احادیث جعلی که میدونی چیه؟
برای همینه که امامان معصوم گفتن سخنانشون رو با قران بسنجیم اگر مخالف قران بود قبول نکنیم
این حرفمو اگر بفهمی خیلی جو می افتی اگرم نه که هیچی باز حرف خودتو میزنی
mahmudkhm: میگی خدا میتونه قدرتش رو به بندگانش بده مثل تقسیم بهشت و جهنم
شما میگی نمیتونه؟
یعنی خدا محدوده؟
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
mahmudkhm: نگفته از خونه بیرون نرن و آرایش نکنند بلکه گفته مثل زمان جاهلیت آرایش کرده بیرون نرن!
گفته از خونه بیرون نرین و در خانه‌هايتان قرار گيريد

اینم ترجمش.
احزاب ۳۲ : اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان نيستيد، اگر سر پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد.
احزاب ۳۳ :و در خانه‌هايتان قرار گيريد و مانند روزگار جاهليت قديم زينتهاى خود را آشكار مكنيد و نماز برپا داريد و زكات بدهيد و خدا و فرستاده‌اش را فرمان بريد. خدا فقط مى‌خواهد آلودگى را از شما خاندان بزدايد و شما را پاك و پاكيزه گرداند.
احزاب ۳۴:و آنچه را كه از آيات خدا و حكمت در خانه‌هاى شما خوانده مى‌شود ياد كنيد. در حقيقت، خدا همواره دقيق و آگاه است.

mahmudkhm: این آیه در وصف زنان پیامبره یا اهل بیتش؟!
این آیه با توجه به این سوره در وصف زنان پیامبره.
     
  
مرد

 
mahmudkhm: ابوبکر!
یار غار پیامبر و اولین مرد مسلمان
جمله خیلی قشنگی بود کلی خندیدم.

افسانه یار غار بودن ابی بکر

اما با تحقیقی که استاد محترم جناب نجاح عطا الطایی در کتاب صاحب الغار ابی بکر ام رجل آخر؟ انجام داده است ثابت کرده که این هم یکی دیگر از افسانه هایی است که در فضیلت ابی بکر ساخته شده است. که در این مقاله به برخی از این دلایل اشاره شده است. البته ما در این جا اشاره ای به نفر دوم که همراه پیامبر وارد غار شده اشاره نمی کنیم و خوانندگان محترم را به این کتاب ارجاع می دهیم.
و اینک برخی از این دلایل را در پایین اشاره می کنم:

1-پیامبر(صلي الله عليه و اله) در طول حیاتشان نفرمودند که ابوبکر با من درون غار بوده است:

بالاخره پیامبر به عنوان یکی از آن دو نفر که در غار بودند باید جایی به این مطلب اذعان می فرمود که من و ابوبکر با هم وارد غار شدیم اما هرگز چنین چیزی وجود ندارد. چرا؟؟؟

2-ابی بکر هم در طول حیاتش نگفته که من با پیامبر به غار رفته ام:

آن چه مسلم است این است که بالاخره یا پیامبر و یا ابی بکر که با هم در آن شب تاریک هجرت کرده اند باید بعدها بگویند و از خاطرات آن شب دیگر صحابه را آگاه کنند اما می بینیم که نه پیامبر به چنین مطلبی اعتراف داشته و نه خود ابی بکر چنین چیزی بیان کرده است. چرا؟ جز این است که به جعلی بودن این قضیه پی می بریم.

3-فرزندان ابی بکر هم نگفته اند که پدر ما با پیامبر درون غار رفته است:

و جالب تر این که فرزندان ابی بکر هم چنین قضیه ای را بیان نکرده اند و معلوم نیست که این قضیه را چه کسانی درست کرده و در امت اسلام پخش کرده اند. اما آن چه مسلم است این است که بعد از شهادت پیامبر باید چنین وقایعی ساخته شده با شد چرا که اسباب جعل فضیلت برای صحابه فراهم بوده است.

4- کفار و مشرکین مکه هم به همراهی ابوبکر با پیامبر اعتراف نکرده اند:

به خصوص آنکه بلاذری در کتاب خودش روایت صحیحی را نقل کرده است که:
کرز قیافه شناس که تعقیب کنندگان را تا غار رسانده است آثار قدم پیامبر را در جلوی غار مشاهده کرده ولی او و عبدالعزی فرزند ابوبکر اثر قدم ابوبکر را در نزدیکی غار ندیده اند.
این روایت را راوندی هم تایید کرده است.
فتوح البلدان ج 1 ص 64.

آقایان اهل سنت معلوم است چه کسی گفته ابی بکر با پیامبر
درون غار رفته است که عالم اسلام را پر از سر و صدای آن کرده اید؟؟؟
به خصوص آن که:

5-ابوبکر با عمر هجرت کرده بود نه با پیامبر(صلي الله عليه و اله):

درکتاب بخاری آمده است که:
ابوبکر و عمر و سالم غلام ابی حذیفه وابوسلمه و زید وعامربن ربیعه ازمکه به مدینه مهاجرت کردند و در راه نماز جماعت را به امامت سالم خواندند.

متن حدیث اول:

حدثنا عثمان بن صالح: حدثنا عبدالله بن وهب: اخبرنی ابن جریج: ان نافعآ اخبره: ان ابن عمر رضی الله عنهما اخبره قال:
کان سالم مولی ابی حذیفه یوم المهاجرین الاولین و اصحاب النبی(صلي الله عليه و اله) فی مسجد قبا، فیهم ابوبکروعمر و ابو سلمه و زید و عامر بن ربیعه.

ترجمه: سالم غلام ابی حذیفه – روزی که مهاجرین هجرت کردند – و اصحاب پیامبر در مسجد قبا بودند که در میان آن ها ابی بکر و عمر و ابوسلمه و زید و عامر بن ربیعه بود.
کتاب بخاری رقم 7175 باب استقضائ الموالی و استعمالهم.

متن حدیث دوم:
حدثنا: ابراهیم بن المنذر قال: حدثنا انس بن عیاض، عن عبید الله، عن نافع، عن ابن عمر قال: لما قدم المهاجرین الاولون العصبه- موضع بقبا- قبل مقدم رسول الله (صلي الله عليه و اله) کان یومهم سالم مولی ابی حذیفه، وکان اکثرهم قرآنآ

ترجمه : هنگامی که اولین مهاجرین رسیدند به عصبه – موضعی در مسجد قبا – قبل از آن که رسول خدا بیایند سالم غلام ابی حذیفه ( بر اصحاب ) امام شد چرا که او از همه بیشتر قرآن را بلد بود.
کتاب بخاری رقم 692.

توضیح دو حدیث بالا:

اگر با دید منصفانه ای نگاه کنیم می بینیم که حدیث 692 و حدیث 7175:
1-هر دو از نافع از ابن عمر هستند.
2-هر دو اشاره به امامت سالم غلام ابی حذیفه دارند.
3-هر دو در یک مسجد و آن هم مسجد قبا هستند.
4-مامومین هم در هر دو حدیث که به سالم اقتدا کرده اند مهاجرین اولین را دارند که ابوبکر هم
( طبق حدیث 7175 ) در میان آن هاست.

نتیجه:
حدیث 7175 مکمل حدیث 692 است. که نام تعداد بیشتری از افراد را ذکرکرده است و هرگز به بعد از هجرت ارتباط ندارد. و به راستی چگونه بعد از هجرت سالم امام مهاجرین و اصحاب در مسجد قبا باشد در حالی که پیامبر آنجاست. از این دو حدیث فهمیده می شود که ابن عمر اولی را زمانی بیان کرده که هنوز مسجد قبا ساخته نشده و در آن لفظ موضع بقبا را بیان کرده است. و حدیث دوم را زمانی بیان کرده که مسجد را ساخته بودند و او هم گفته در همین جا یعنی "فی مسجد قبا" آن نماز جماعت اتفاق افتاده است.
     
  
مرد

 
البته اولین مرد مسلمان بودن مهم نیست و بهترین مسلمان بودن مهمتر است اما با همه این توضیح اولین و بهترین مسلمان علی ع است

چرا اهل سنت امام علي را اول مسلمان نمي دانند

بسیاری از علمای اهل سنت اولین مسلمان را حضرت علی علیه السلام می دانند که تعداد آنها و روایاتشان به قدری زیاد و متواتر است که هر گونه شک و شبهه ای را در این زمینه مرتفع می سازد اما متاسفانه از آنجایی که داب برخی از علمای اهل سنت بر فضیلت تراشی برای خلفا بنا نهاده شده است آنان هر فضیلتی که برای مولای متقیان ثبت شده است را به گونه ای سعی در تحریف داشته و آنرا به خلفا نسبت داده اند. فضیلت اولین مسلمان هم ازین قائده مستثنی نشده و آنان با جعل برخی روایات دروغ سعی در اثبات این فضیلت کذب برای ابوبکر بر آمده اند. این در حالی است که اکثر منابع و مدارک معتبر اهل سنت و نیز جمهور علمای اهل سنت این مطلب را رد کرده و تصریح می کنند که ابوبکر اولین مسلمان نبوده است.

مثلا طبری به سند صحیح از محمد ابن سعید نقل کرده است که او به پدرش گفت: «آیا ابوبکر اولین فرد بین شما بود که اسلام آورد؟» پدرش در پاسخ گفت: «نه، بدرستیکه پیش از او بیش از پنجاه نفر اسلام آورده بودند!!» (تاریخ طبری ج 2 ص 60) جالب است که همین نقل را ابن کثیر که از علمای متعصب اهل سنت است در کتاب «بدایه و نهایه» ج 3 ص 28 آورده و آنرا تایید کرده است.

ابن ابی الحدید و جاحظ نیز می نویسد: همانا جمهور علما ذکر کرده اند که ابوبکر مسلمان نشد مگر بعد از گروهی از مردان که از آنان می باشد علی بن ابیطالب و....و هنگامی که دقت میکنیم در روایات صحیح سندهای قوی و مورد وثوق همه آنها را ناطق می یابیم بر اینکه علی بن ابیطالب اولین کسی بود که مسلمان شد.(شرح نهج البلاغة - ابن أبي الحديد - ج 13 - ص 224؛العثمانية - الجاحظ - ص 286 – 287)

از طرفی دیگر بسیاری از علمای اهل سنت در کتبشان تصریح می کنند که اولین مسلمان حضرت علی علیه السلام بوده و بر این مطلب تاکید دارند به طور مثال به این کتب مراجعه بفرمایید:

سنن الترمذي - ترمذي - ج 5 - ص 306

فضائل الصحابة - نسائي - ص 13

السنن الكبرى - بيهقي - ج 6 - ص 207

مجمع الزوائد - هيثمي - ج 9 - ص 102

تحفة الأحوذي - مباركفوري - ج 10 - ص 164

المصنف - عبد الرزاق صنعاني - ج 11 - ص 227

الآحاد والمثاني - ضحاك - ج 1 - ص 151

كتاب الأوائل - ابن أبي عاصم - ص 36

السنن الكبرى - النسائي - ج 5 - ص 44 و ج 5 - ص 106

المعجم الكبير - طبراني - ج 11 - ص 21

كتاب الأوائل - طبراني - ص 78 و ص 66

الاستيعاب - ابن عبد البر - ج 3 - ص 1094و ص 1092 و ص 1091

شرح نهج البلاغة - ابن أبي الحديد - ج 4 - ص 118 - 117و ج 1 - ص 30 و ج 13 - ص 228 و ج 4 - ص 117

نظم درر السمطين - زرندي الحنفي - ص 82

خصائص الوحي المبين - حافظ ابن البطريق - ص 197

تاريخ مدينة دمشق - ابن عساكر - ج 42 - ص 33

تهذيب الكمال - مزي - ج 12 - ص 18 و ج 22 - ص 514

كنز العمال - متقي هندي - ج 13 - ص 122 و ج 11 - ص 616

تذكرة الموضوعات - فتني - ص 96

ميزان الاعتدال - ذهبي - ج 3 - ص 102

العثمانية - جاحظ - ص 290و ص 291و ص 300

المستدرك - حاكم النيسابوري - ج 3 - ص 136

ما روي في الحوض والكوثر - ابن مخلد القرطبي - ص 121

التمهيد - ابن عبد البر - ج 2 - ص 305

بغية الباحث عن زوائد مسند الحارث - حارث بن أبي أسامة - ص 295

جزء بقي بن مخلد - ابن بشكوال - ص 121

با این وجود جای شک و شبهه ای باقی نمی ماند که حضرت علی علیه السلام اولین مسلمان و ایمان آورنده به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بوده است و جمهور علمای اهل سنت و تمام علمای شیعه بر این قول تاکید دارند و قول عده ای قلیل از اهل سنت مبنی بر اولین مسلمان بودن ابوبکر بی پایه و اساس است.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
البته ما شیعیان هم میگیم ابوبکر در غار بود اما چون او با سرک کشیدن فهمیده بود اون شب قراره علی ع در جای پیامبر بخوابه و پیامبر هجرت کنن و پیامبر بیم این رو داشتن که ابوبکر ایشون و نقشه شون رو لو بده ابوبکر رو همراه خودشون بردن

البته باز هم اونشب علی ع کار مهم رو انجام داد که جونش رو برای سلامت پیامبر وسط گذاشت و جای حضرت خوابید
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
mahmudkhm: هیچ کس در تسنن ملزم به فتوای مفتیان نیست و در زمینه مسائل روز به حرف مفتی و فتواش گوش میدن با عقلشون میسنجن و با کتاب خدا و سنت مقایسه میکنند اگه در راستای هم بود میپذیرند و اگه نبود نمیپذیرند مفتی برای ما مرجع تقلید نیست!
خوب مگه فکر کردی شیعه چه جوریه ما هم اگه مرجه مون شرایطش رو از دست بده و یا حکم مغایره عقل بده سریع از تقلیدش خارج میشیم مثلا فک میکنی الان یک مرجع حکم بده روزه نگیرین مقلد هاش دیگه روزه نمیگیرن

واقعا برداشتت اشتباهه محمود خان ما از خمینی برگشته داریم زیاد . از صانعی برگشت و از خیلی ها و الان سیستانی و سید صادق شیرازی مرجعیت اعلم هستند


mahmudkhm: چندتا از این مراجع امروزی که دارای خصوصیاتی که میگی هستند نام ببر ! مثلا مرجع تقلید خودت!
الآن منتظری مرجع تقلید بود یا نه چرا به اون روز افتاد؟ تو تشیع الآن بالای ۵ یا ۶ تا مرجع فقط تو قم نشستند بعلاوه رهبر و چندتا هم تو عراقن شما اونی که باهاش موافقی اسم ببر تا برات ار فتواهاش بیارم!
مرجع تقلید من سیستانی است الان ضمن اینکه فتواهاش تو دست ما بیشتره و ما هم مخیر به فکر کردن و قبول یا عدم قبول وی داریم منتها دل بخواه نیست شرایطش رو اگه از دست بده ازش دست میکشیم

عامه مومنین و معتقدین شیعه کل مراجع ایران که طی فوت خویی و روحانی در ایران قد علم کردند برای داخلی کردن مرجعیت و عدم خروج خمس و زکات رو قبول ندارن من جمله خود خامنه ای رو واینها رو علمای حکومتی میدونن

در ایران فقط وحید خراسانی مورد اقبال هست اونم چون حکومتی نشده و هر وقت رهبر میره قم سریعا میره بیرون از قم تا دیدار نکنن یا اگه بیاد مشهد سریع خارج میشه و خلاصه اگه تو یوتوب نگاه کنی چند بار حرفهای درشتی به خامنه ای زده حتی بهش گفته بیسواد تو غلط میکنی فتوا میدی
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
اهل تسنن معتقداند که تمامی زنان پیامبر صلی الله علیه و آله حتی عایشه لقب " ام المومنین " را دارند . وبرای ادعای خویش آیه ذیل را مطرح میکنند : النبی اولی بالمومنین من انفسهم و ازواجه امهاتهم یعنی : پیامبر نسبت به مومنان از خودشان اولی تر و سزاوارتر است و همسرانش ]در حرمت ازدواج [ به منزله ی مادران آنان اند.سوره مبار که احزاب آیه 6.

معنی این است که ازدواح با انان حرمت داره چون برخی به طعن به پیامبر میگفتن که بعد مرگت زنانت رو عقد میکنیم و پرده حیا اونهارو میدریم


اینها لقب "ام المومنین " را نوعی افتخار برای زن های پیامبر صلی الله علیه وآله محسوب میکنند ولی طبق آیات قرآن ما معتقدیم " ام المومنین " به تنهایی ، فضیلتی نیست بلکه زن های رسول خدا صلی الله علیه و آله فقط اگر تقوا پیشه کنند و از خدا بترسند دارای ارزش و مقام میباشند . وبه همین جهت است است که قر آن میفرماید :

یا نساء النبی لستن کاحد من نساء ان اتقیتن فلا تخضعن بالقول فیطمع الذی فی قلبه مرض و قلن قولا معروفا .

یعنی :

ای همسران پیامبر ! شما اگر پرهیزگاری پیشه کنید {از نظر منزلت و موقعیت} مانند هیچ یک از زنان نیستید پس در گفتار خود ، نرمی و طنازی نداشته باشید تا کسی که بیمار دل است طمع کند و سخن پسندیده و شایسته گوید... . سوره مبارکه احزاب آیه شریفه 32.

همجنین قران میفرماید

یا نساء النبی من یأت منکن بفحشة مبینة یضعف لها العذاب ضعفین و کان ذالک علی الله یسیرا.

یعنی :

ای همسران پیامبر هرکس از شما کاربسیار زشت آشکارا مرتکب شود { قطعا پیوند همسری با پیامبر به او مصونیت نمی دهد بلکه } عذاب برای او دوچندان خواهد شد ، و این کار بر خدا آسان است . سوره مبارکه احزاب آیه شریفه 30.


حالا ایا گناه ریختن اونهمه خون در جنگ جمل و خروج بر امام گناهی نیست که عایشه مرتکب شد
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
iraj_mirza: نفر دوم حضرت علی بود که نفر اول از مردان هم به حساب می آمد(الطبق
علی اون زمان ده سالش بود و هنوز به سن بلوغ هم نرسیده بود ، ایشون رو اولین نوجوان مسلمان میشه نامید در ضمن ایشون در خونه پیامبر زندگی میکرد و مسلمه زود تر از بقیه از دعوت آگاه شد در ضمن وقتی میگن مسلمان خانواده و اهل بیت رو جدا حساب میکنند چون به مسلمانی اونها کسی شک نداره! همانطور که شما میگید هنگام وفات پیامبر همه مسلمانان جز سه نفر مرتد شدند ، در این جا سه نفر جزء اهل بیت نیستند و با احتساب اهل بیت خیلی بیشتر از سه نفر میشدند!

iraj_mirza: خودتون هم میدونین که علی ع از هر لحاظ برتر از ۳ خلیفه دیگتون بوده ولی چرا شد خلیفه چهارم جالبه
خودمون از کجا میدونیم ! نظر اهل سنت اینه که از نظر تقوا ابوبکر برتر از سه خلیفه دیگه بوده و دلیلش هم جانشینی ایشون در نماز جماعت بدستور پیامبره در حالی که از همه مسن تر و ریش سفید تر هم نبود از اهل بیت هم نبود!
راستی چرا پیامبر علی رو جانشین خودش در اقامه نماز جماعت نکرد؟!

iraj_mirza: تو هم جای من با یه ادم بی منطق هم صحبت بودی که همش حرف خودشو میزنه و به بحث بالو پر یداد از کوره در میرفتی
ولی من با فردی که مشخصاتش رو میدی دارم بحث میکنم و از کوره هم در نمیرم!

iraj_mirza: چه مذهبی که حرف مفتیش (عالمش) توی سطل اشغاله
جای حرف پوچ تو سطل آشغاله حالا مفتی بگه یا دیوانه!

iraj_mirza: برای همینه که امامان معصوم گفتن سخنانشون رو با قران بسنجیم اگر مخالف قران بود قبول نکنیم
سخنان امام معصوم در مورد عزاداری امامان و سینه زنی هیچ جایی در قرآن نداره و با هیچ کدام از آیات قرآن همخونی نداره ، میشه بگید چرا قبولشون دارید و اجراش میکنید؟!

iraj_mirza: شما میگی نمیتونه؟
یعنی خدا محدوده؟
نه اینکه نمیتونه ، و نه اینکه محدوده ولی خداوند صفات خدایی خودش رو به بنش نمیده ، اون هم بنده ای که ممکنه دچار هوی و هوس بشه !
مشکل تشیع اینه که پیامبر و امامان رو افرادی فرا زمینی میدونن و اونها رو از جنس خودشون نمیدونند در حالی که خداوند بصراحت میفرماید پیامبر هم بشری است مثل شما!
     
  ویرایش شده توسط: mahmudkhm   
مرد

 
ali_t4nh44: و در خانه‌هايتان قرار گيريد و مانند روزگار جاهليت قديم زينتهاى خود را آشكار مكنيد و نماز برپا داريد و زكات بدهيد
پس خودت اقرار داری که گفته مانند روزهای جاهلیت از خانه خارج نشوید!
در ضمن شما گفتی که اصلا نباید از خونه بیان بیرون پس میشه بگی این زکاتی که گفته بدید رو باید به کی بدن و از کجا بدونن کی مستحقه زکاته؟! لابد باید زکاتشون رو از پشت دیوار بندازن بیرون تا هر کی خواست برداره!

ali_t4nh44: خدا فقط مى‌خواهد آلودگى را از شما خاندان بزدايد و شما را پاك و پاكيزه گرداند.
عزیزم کلمه خاندان تو آیه زیر کجاست؟
وَ قَرْنَ فىِ بُيُوتِكُنَّ وَ لَا تَبرََّجْنَ تَبرَُّجَ الْجَهِلِيَّةِ الْأُولىَ‏ وَ أَقِمْنَ الصَّلَوةَ وَ ءَاتِينَ الزَّكَوةَ وَ أَطِعْنَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَكمُ‏ْ تَطْهِيرًا(33)
اهل البیت رو شما چجور خاندان معنی کردی رو من نمیدونم؟
اهل بیت همون معنی ساکنان خونه رو میده در حالی که خاندان یعنی فرزندان و آبا و اجداد حال و گذشته!

ali_t4nh44: این آیه با توجه به این سوره در وصف زنان پیامبره.
پس اهل بیت به اقرار شما شامل زنان پیامبر هم میشه!
     
  
مرد

 
ali_t4nh44: افسانه یار غار بودن ابی بکر
باید اینو افسانه بدونی ، راه فرار دیگه ای جز افسانه خوندش نیست !
خوب حالا این افسانه ، شما بگو پس اون شخص کی بود، علی که نبود چون جای پیامبر خوابید!

ali_t4nh44: -پیامبر(صلي الله عليه و اله) در طول حیاتشان نفرمودند که ابوبکر با من درون غار بوده است:
وقتی همه دیدن دیگه باید برای کی بگه ؟

ali_t4nh44: -ابی بکر هم در طول حیاتش نگفته که من با پیامبر به غار رفته ام:
ali_t4nh44: -فرزندان ابی بکر هم نگفته اند که پدر ما با پیامبر درون غار رفته است:
همون جواب بالائی! آنچه عیانه چه حاجت به بیانه!

ali_t4nh44: کرز قیافه شناس که تعقیب کنندگان را تا غار رسانده است آثار قدم پیامبر را در جلوی غار مشاهده کرده ولی او و عبدالعزی فرزند ابوبکر اثر قدم ابوبکر را در نزدیکی غار ندیده اند.
خوب رد پای دیگه مال کی بود؟!

شما اگه دلیل میاری که ابوبکر نبود پس باید بگی کی بوده! لطف کن نام اون کسی که همراه پیامبر بوده رو به ما بگو تا بدونیم!

متاسفانه شما کوچکترین و بدیهی ترین داستانها و اتفاقات صدر اسلام هم بی خبری!
mohan1978: البته ما شیعیان هم میگیم ابوبکر در غار بود اما چون او با سرک کشیدن فهمیده بود اون شب قراره علی ع در جای پیامبر بخوابه و پیامبر هجرت کنن و پیامبر بیم این رو داشتن که ابوبکر ایشون و نقشه شون رو لو بده ابوبکر رو همراه خودشون بردن

البته باز هم اونشب علی ع کار مهم رو انجام داد که جونش رو برای سلامت پیامبر وسط گذاشت و جای حضرت خوابید
باز دوستمون موهان بیشتر اطاعات داره هر چند کم و بیش درست و غلط
     
  
صفحه  صفحه 19 از 47:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA