انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 2 از 47:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  44  45  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
برائت عائشه وحفضه ام المومنین از زنان نوح ولوط

شیعه امامیه به سوره تحریم استناد میکنند ومی گویند چرا از عائشه رضی الله عنها دفاع می کنید مگر هرکس همسر پیامبری شد بهشتی است زنان نوح ولوط هم به همسری دو پیامبر در امدند ولی خداوند در سوره تحریم آنها را از اهل دوزخ می داند
یعنی خلاصه کلام نزد امامیه عائشه مانند همسران نوح ولوط است

واما جواب بر شبهه وبیان جهل برخی از شیعیان امامیه

ابتدا سوال می کنیم از منصفین طیب وخبیث یکی هستند؟!

خداوند در سوره تحریم ایه 10 می فرماید

( ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً لِّلَّذِینَ كَفَرُوا اِمْرَأَةَ نُوحٍ وَاِمْرَأَةَ لُوطٍ كَانَتَا تَحْتَ عَبْدَیْنِ مِنْ عِبَادِنَا صَالِحَیْنِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَمْ یُغْنِیَا عَنْهُمَا مِنَ اللَّهِ شَیْئاً وَقِیلَ ادْخُلَا النَّارَ مَعَ الدَّاخِلِینَ ) [التحریم : 10]

معنی ایه خدا براى كسانى كه كفر ورزیده‏اند آن نوح و آن لوط را مثل آورده [كه] هر دو در نكاح دو بنده از بندگان شایسته ما بودند و به آنها خیانت كردند و كارى از دست [شوهران] آنها در برابر خدا ساخته نبود و گفته شد با داخل شوندگان داخل آتش شوید


به زور وبهتان می گویند که عائشه رضی الله عنها هم داخل این آیه است

می گویم اگر عائشه وحفصه رضی الله عنهما مانند اینها هستند وکافرند پس چرا خداوند در قرآن کفرشان را بیان نکرده در حالی که در جاهای مختلف خداوند کفر زن نوح ولوط را بیان واثبات کرده
به عنوان مثال

وَإِنَّ لُوطاً لَّمِنَ الْمُرْسَلِینَ (133) إِذْ نَجَّیْنَاهُ وَأَهْلَهُ أَجْمَعِینَ (134) إِلَّا عَجُوزاً فِی الْغَابِرِینَ (135) "" سورة الصافات


ودر مورد اثبات کفر همسر نوح می گوید
حَتَّى إِذَا جَاء أَمْرُنَا وَفَارَ التَّنُّورُ قُلْنَا احْمِلْ فِیهَا مِن كُلٍّ زَوْجَیْنِ اثْنَیْنِ وَأَهْلَكَ إِلاَّ مَن سَبَقَ عَلَیْهِ الْقَوْلُ وَمَنْ آمَنَ وَمَا آمَنَ مَعَهُ إِلاَّ قَلِیلٌ (40) وَقَالَ ارْكَبُواْ فِیهَا بِسْمِ اللّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا إِنَّ رَبِّی لَغَفُورٌ رَّحِیمٌ (41) هود

تا آنگاه كه فرمان ما دررسید و تنور فوران كرد فرمودیم در آن [كشتى] از هر حیوانى یك جفت با كسانت مگر كسى كه قبلا در باره او سخن رفته است و كسانى كه ایمان آورده‏اند حمل كن و با او جز [عده] اندكى ایمان نیاورده بودند


سوال می کنیم از امامیه اگر سیده عائشه و سیده حفصه مانند همسران نوح هستند چرا در آیه ای از قرآن خداوند از کفرشان صحبتی نکرده بلکه برعکس ادعای شما گفته

الله تعالی در قرآن در مورد همسران نبی می فرماید


جالب اینکه خداوند وقتی نوح دعا می کند برای فرزندش خداوند می گوید او کافر است از اهل تو نمی باشد

الله تعالی می فرماید
( قَالَ یَا نُوحُ إِنَّهُ لَیْسَ مِنْ أَهْلِكَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَیْرُ صَالِحٍ فَلاَ تَسْأَلْنِ مَا لَیْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّی أَعِظُكَ أَن تَكُونَ مِنَ الْجَاهِلِینَ ).
فرمود اى نوح او در حقیقت از كسان تو نیست او [داراى] كردارى ناشایسته است پس چیزى را كه بدان علم ندارى از من مخواه من به تو اندرز مى‏دهم كه مبادا از نادانان باشى


اما خداوند در مورد همسران رسول الله انها را بخشی از رسول الله صلی الله علیه وسلم و مادران مومنین می داند

النَّبِیُّ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِینَ مِنْ أَنفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ وَأُوْلُو الْأَرْحَامِ بَعْضُهُمْ أَوْلَى بِبَعْضٍ فِی كِتَابِ اللَّهِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُهَاجِرِینَ إِلَّا أَن تَفْعَلُوا إِلَى أَوْلِیَائِكُم مَّعْرُوفاً كَانَ ذَلِكَ فِی الْكِتَابِ مَسْطُوراً "" [الأحزاب : 6]
پیامبر به مؤمنان از خودشان سزاوارتر [و نزدیكتر] است و همسرانش مادران ایشانند و خویشاوندان [طبق] كتاب خدا بعضى [نسبت] به بعضى اولویت دارند [و] بر مؤمنان و مهاجران [مقدمند] مگر آنكه بخواهید به دوستان [مؤمن] خود [وصیت‏یا] احسانى كنید و این در كتاب [خدا] نگاشته شده است


چطور است که خداوند همسران نوح ولوط را کافر میداند واز اهل دوزخ و آنها از اهل بیت نوح ولوط نمی داند اما در مورد همسران رسول الله می گوید مادر مومنان هستند واز اهل بیت محمد؟!آیا عقلانی است که عائشه وحفصه با زن نوح ولوط مقایسه شوند؟

اینها اگر کافرند چطور مادر مومنان شدند؟


الله تعالی در شان امهات می فرماید
وَاذْكُرْنَ مَا یُتْلَى فِی بُیُوتِكُنَّ مِنْ آیَاتِ اللَّهِ وَالْحِكْمَةِ إِنَّ اللَّهَ كَانَ لَطِیفاً خَبِیراً "" [الأحزاب : 34]

و آنچه را كه از آیات خدا و [سخنان] حكمت[آمیز] در خانه‏هاى شما خوانده مى‏شود یاد كنید در حقیقت‏خدا همواره دقیق و آگاه است

وما از این دوایه می فهمیم
که امهات مومنین مومنه وصادقه هستند در ایمانشان
ودر ایه 34 خداوند انها را به تزکیه وامر می کند به یاد خدا وتلاوت قران وعمل به سنت


این است احوال ازواج محمد صلی الله علیه وآله وسلم
و احوال زنان نوح ولوط


در آخر می گویم به کسانی که عقولشان را بکار نمی گیرند


"" أَفَلاَ یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَیْرِ اللّهِ لَوَجَدُواْ فِیهِ اخْتِلاَفاً كَثِیراً "" [النساء : 82]
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
جنگ جمل

الف:علل شروع جنگ:

حضرت ام المومنین عائشه (س)وقتی باخبرشدندکه عثمان را پس ازتوبه به شهادت

رسانده اند وعاملان قتل ایشان به مجازات نرسیده اند تصمیم گرفتند خود این کاررا

انجام دهند.

۱-از ابومنحف(انساب الاشراف)ص۱۳۰:طلحه وزبیر نزدعائشه رفته،اورابه مخالفت

وقیام فراخواندند.

عائشه گفت:آیاازمن میخواهید که با اوبجنگم؟آن دوگفتند نه ولی مردم را آگاه کن که

عثمان مظلومانه کشته شده وازآنان بخواه که خلافت را به امرشورای مسلمین

واگذارند.توازاین طریق مبان آنان صلح وآرامش به وجود می آوری.

۲-نهج البلاغه خ۱۷۲:بیرون شدند وحرمت رسول خدا(ص)رامیکشانیدند،چنانکه کنیزی

رابه هنگام خریدن کشند.با اوبه سوی بصره شدند.همسران خویش را درخانه

هاشان نهان داشتند ونهانداشته پیامبر(ص)رابرخویش ودیگران آشکار کردنددرسپاهی

که درمیان آنها مردی نبود جز آنکه فرمانبری مرا برده وبامن به دلخواه بیعت کرده

بودند.

ب:دربصره

۱-کتاب نقش عائشه (رض)درتاریخ اسلام(علامه عسکری):

ام المومنین عائشه چون به حواب رسید وصدای پارس سگان آنجا راشنید به یاد گفته

رسول خدا افتاد تصمیم گرفت که به مدینه برگردد ،عبدالله بن زبیر به ام المومنین گفت

که چه کسی اینجا را حواب معرفی کره؟اشتباه کرده بلکه ما حواب را پشت سر

گذاشته ایم.

۲-طبری(۵/۱۸۲):هنگامی که شهره بصره تصرف شد عثمان بن حنیف را دستگیر

کردند ونزد ام المومنین آوردند که ام المومنین دستور آزادیش راداد.

۳-طبری(۵/۱۸۳)-المستدرک(۳/۳۷۲):علقمه بن وقاص:من از ابتدا تا انتها درقیافه طلحه

دقت میکردم واورا آشفته ونگران وناراحت میدیدم وبیشتر اوقات تنها مینشست وسربگربان تفکر فرومیبرد.

ازاو علت را جویا شدم وی گفت:ای علقمه،روزی ما مسلمانان درمقابل دشمن یکدل

ویک زبان بودیم ولی متاسفانه امروزبه صورت دوگروه مخالف هم درآمدیم.ای علقمه

در حادثه عثمان خطائی از من سرزدکه قابل جبران نیست مگر آنکه خون من درراه

خونخوتهی وی ریخته شود.

ج:درجمل

۱-صحیح بخاری به شرح کرمانی ج۲۴ص۱۷۳و۱۷۴ ازعبدالله بن زیاداسدی:

وقتی که طلحه وزبیر وعائشه به بصره رفتند ،عمار وحسن بن علی نزد ما آمدند و عمار میگفت همانا عائشه به بصره رفته است وبه خدا سوگند عائشه همسر

پیامبرشماست دردنیا وآخرت،ولی خدای تبارک وتعالی میخواهد شما راآزمایش کرده

تامعلوم سازد که آیا ازاو اطاعت میکنید یا از عائشه.

۲-کتاب نقش ام المومنین عائشه درتاریخ اسلام:حضرت علی پس ازگفتاری طولانی

بازبیر اورا به یاد حدیثی انداخت که رسو خدا(ص)فرموده بود زبیر تو به ناحق با

پسردایی ات علی خواهی جنگید.وزبیر پس ازشنیدن این حدیث گفت به خدا سوگن

د ازاین پس دیگر با تونخواهم جنگید وسپس ازمیدان بدورشد.

۳-شرح نهج البلاغه (۲/۸۱-کتاب نقش ام المومنین عائشه درتاریخ اسلام:مردم به

صورت دایره وار دور شتر ام المومنین محافظت میکردند ابومنحف میگویدچون علی دید

که شتر عائشه محور جنگ گردیده دستور دادکه شتر رانابود سازند.بجیر که ازنخع بود

به شتر حمله ورشد وصدایی ازنعره شتر شنیده شد که تاکنون چنین صدایی

شنیده نشده بود.دبعد ازپی شدن شتر همه مردم پراکنده شدند .

دربرخی روایات آمده که وقتی دودست شتر راقطع کردند شتر به زمین نیافتاد

تامحمدبن اب بکر وحضرت علی آمدند وحضرت عائشه را ازآن پایین آوردند وسپس شتر

به زمین افتاد.(کتاب عائشه بعد ازپیغمبر)

د:پس ازجنگ

۱-کتاب زندگانی امیرالمومنین علی علیه السلام ازهاشم رسول محلاتی:هنگامی که

مردی که زبیر را درهنگام نماز کشته بود سر وی را به نزد حضرت علی آورد ،حضرت

علی فرموداز پیامبرشنیدم که فرمود قاتل زبیر رابشارت ده به دوزخ.

۲-کتاب زندگانی حضرت علی ازجواد فاضل:هنگامی کهحضرت علی به جسد طلحه

رسید،آهی کشید وفرمود :ابو محمد داین گوشه غریب مانده است .

۳-سخن علی(ع)با ام المومنین عائشه(س):علی به عائشه گفت:حال رفتار خدا

رانسبت به خود چگونه میبینی؟عائشه گفت:حال که پیروزگشته ای نیکی کن وبگذر.

علی (ع)نیز وی را به همراه چهل محافظ وبرادرش عبدالرحمن بن اب بکر به مدینه فرستاد.

۴-حضرت ام المومنین عائشه هروقت جنگ جمل رابه یاد میآوردند افسوس میخورد ومیفزمود:

الف:مرا درکنار رسول خدا دفن نکنید زیرا پس ازاو کاری راانجام دادم .(شرح الاخبارج۲ص۵۲۵)

ب:به خدا سوگند دوست داشتم درختی بودم دوست داشتم برگی بودم وراهی را که

رفتم،نرفته بودم.(نقش ام المومنین عائشه درتاریخ اسلام ج۳ص۲۱۱)

ج:هنگامی که ام المومنین به حال احتضار افتاد سخت ناراحت وپریشان بود به او

گفتند چرا نگرانی ،توهمسر رسول خدا ودختر ابوبکر صدیق هستی!وی گفت جنگ

جمل مانند استخوانی درگلویم مانده است ای کاش پیش از آن روز مرده بودم ودر

شمار فراموش شدگان قرار داشتم.(بلاغات النساءص۸)

آری جنگ جمل جنگی بیهوده بود که با فتنه آتش بیارانی همچون مروان وعبدالله بن

زبیر به وقوع پیوست.جنگی که به گفته خود ام المومنین حضرت عائشه سلام الله

علیها درآن حق باحضرت علی (ع)بود.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
داستان تهمت به حضرت ام المومنین عايشه (سلام الله علیها)

حضرت پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم در هر سفر يكي از همسران خويش

را به همراه مي بردند در باز گشت از سفري حضرت عايشه رضي الله عنها

همراه ايشان بودند و در يكي از استراحتگاههاي وسط راه حضرت عايشه از

كجاوه ( اتاقكي كه بر روي شتر قرار ميدادند ) خارج شدند و براي قضاي حاجت

از كاروان دور رفتند ناقوس حركت در اين بين به صدا در آمد و شتربان كجاوه

را بربالاي شتر قرار داد غافل از اينكه عايشه در ميان آن نيست و ساربان

كاروان را به حركت در آورد . عايشه رضي الله عنها كه برگشت ديد كه اي داد و

بيداد كاروان رفته است چون يقين داشت بدنبالش خواهند آمد در جاي خود نشست

. قانون اين بود كه هميشه پشت سركاروان و بافاصله فردي حركت ميكرد تا

اشياء بجامانده را جمع آوري كند در آن سفر اين وظيفه به حضرت صفوان محول

شده بود او وقتي به عايشه رسيد گفت ( سبحان الله زن رسول خدا ) و ديگر

بدون آنكه كلمه اي بگويد شتر را خواباند تا عايشه بنشيند و دهانه شتر را گرفت

و حركت كرد تا به كاروان رسيد اما همين اتفاق ساده سوژه خوبي براي منافقان

بود كه بگويند بله زن جوان است و مرد جوان و از اين حرفها كه قلم را نمي

رسد كه جسارت كند و بنويسد اما حرفها كه پخش شد و تا آنكه آيات برائت

عايشه در سوره نور نازل شد و درقسمتي از آيات آمد . (إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ

تَشِيعَ الْفَاحِشَهُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَهِ (النور:19) (آنان

كه دوست دارند تا فاش شود تهمت بدكاري در بين ايمان آورنده گان براي آنها در

دنيا و آخرت عذابي درد ناك است .) درسوره احزاب آيه 58 درهمين رابطه مي

فرمايد . (وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَاناً

وَإِثْماً مُبِيناً) (الأحزاب:58) (و آنها كه آزار ميدهند زنان و مردان مؤمن را به

تهمت عمل بدي كه انجام نداده اند پس بدرستيكه بردوش خود بار گراني از گناه

آشكار و پنهان را نهادند ) بهر حال ما اين آيات را نياورديم كه حضرت عايشه

را از زنان مبرا كنيم خوشبختانه در اين مورد كسي با ما اختلاف ندارد ما آيه را

شاهد آورديم تا مطلب ديگري از آن گواهي بياوريم نخست اينرا بگويم كه شيعه

نيز در اينكه آيات فوق در حق عايشه است با ما متفق است پس توجه كنيد خدا

چه مي گويد .


(وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ)(الأحزاب:58) (كسانيكه آزار ميدهند ( باتهمت

زدن ) زنان و مردان مؤمن را ) منظور از مؤمنات در اينجا حضرت عايشه و از

مومنين حضرت صفوان است پس خدا كه آنها را از زمره مومنين و مومنات مي

نامد آيا برايمان حقي باقي مي ماند.كه ايشان را كافريا منافق بدانيم . يا وقتي در

آيات زير مي خوانيم : (إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي

الدُّنْيَا وَالْآخِرَهِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ) (النور:23) ( و كسانيكه اتهام به بد كاري

ميدهند زنان نيكوكار ايمان آورنده بي خبر از همه جاي را ، خدا آنها را در دنيا

و آخرت لعنت ميكند و براي آنها عذابي بزرگ است ) منظور از محصنات غافلات

مؤمنات حضرت عايشه است .پس ما چگونه بعد از آنكه خدا ( جل و علا ) به

عايشه لقب هاي عظيم ميدهد .حي يكيش لقبهاى كه اگر يكى از آن در حق هر

زنى ديگر نازل مى شد براى افتخارش كافى بود . چگونه بعد از همه اينها به

عايشه بد ميگوييم ؟و او را منافقه و مغرض مي شناسيم ؟ باز گوئي اين ماجرا

در قرآن با آيه اي پايان مي يابد كه اگر مسلمانان با دقت به آن توجه كنند ديگر

از ميان آنها كسي پيدا نخواهد شد كه در حق حضرت عايشه زبان درازي كنند .

مگر آنكه بنام مسلمان و در دل منافق باشد . مگر آنكه به قرآن ايمان نداشته

باشد آيه مي فرمايد الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ

وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَئِكَ مُبَرَّأُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَرِزْقٌ

كَرِيمٌ) (النور:26) (زنان نا پاك لايق مردان نا پاكند و مردان خبيث براي زنان

خبيث استند و زنان پاك مال مردان پاكند و مردان پاك مال زنان پاك اند آنها برئ

اند از آنچه كه ( منافقان ) ميگويند و براي آنها آمرزش و رزق كريم است )اين

آيه يعني چه ؟ يعني اگر عايشه خبيث بود بايد نصيب خبيث مي شد و اگر طيبه

و پاك و پاكيزه بود بايد حق طيب و پاك ميشد و اين آيه در باره عايشه است

زيرا از برائت او از تهمت صحبت ميكند .خوب آدمهاي حسابي ! عايشه نصيب

كي بود از لحظه بلوغ نصيب رسول خدا شد و پيامبر در حالي از جهان فاني

رحلت نمود كه سرشان بر سينه عايشه بود و پس از وفات رسول الله حضرت

عايشه تا آخر عمر شوهر هم نكرد و در همان اطاق كه ده سال با پيامبر سپري

كرده بود باقي عمر را نيز به سر برد و پيامبر در حق او فرموده كه ( او زن من

در بهشت است )‌.و اين اظهر من الشمس است ، كه بعد از خديجه ، عايشه بيش

از زنان ديگر عزيز و مورد توجه پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم بوده است .

روزي كه افترا زدن به عايشه ورد زبانها شد حضرت عمر رضي الله عنه به

حضرت محمد صلي الله عليه آله وسلم عرض كرد . ( يارسول الله تو يادت ميآيد

كه يكبار در نماز ، لباست آلودگي داشت و جبريل بتو خبرداد خوب خدائي كه

راضي نشده آلودگي را در لباس تو ببيند چطور امكان دارد كه زنت را ، شريك

زندگيت را ، آلوده ببيند و خبرت ندهد .)


حضرت عمر در پايان اين جمله فرياد زد . ( هذا بهتان عظيم ) ( اين افترائى

بس بزرگ است .) وخداوند (ج) آيه نازل كرد وحرف عمر راتاييد فرمود و عيناً

تكرار كرد. آيه آمد كه( هذا بهتان عظيم ) سورة النور آية 16

كجاست عمر تا امروز ببيند كه برخى از مسلمين به حضرت عايشه تهمتى

بزرگتر از زنا را نسبت ميدهند ؟ به ام مومنان اتهام كفر و نفاق و ارتداد

مياورند؟ كجاست عمر تا نعره بزند .( سبحانك هذا بهتان عظيم ) سورة النورآية 16 حالا كه او نيست بياييد اى مسلمانان يكصدا براى حفظ ناموس پيامبر بگوييم

.( سبحانك هذا بهتان عظيم )بعضى از دانشمندان شيعه كه علم خويش را در راه

رشد مردم بكار نمى گيرند مثال عجيبى مياورند و مى گويند . ( اين تازگى ندارد

كه زن پيامبرى فاسد باشد بيش از اين زن حضرت لوط و زن حضرت نوح

نابكار بودند ) آنها در اين دليل تراشى به همان شيوه عجيب يعنى قياس خود

متوسل مىشوند درجواب بايد گفت .( اين كه حرف نشد ! زن حضرت لوط و نوح

فاسد بودند كه بودند به زن پيامبر چه ربطى دارد با اين استدلال چرا زن حضرت

على نباشد ( استغفرالله ) ما الان گفتيم كه خدا آلودگى را بردامان پيامبر

خويش تحمل نمى كند وبه همين دليل است كه زن نوح را غرق كرد وبرسر زن

لوط باران آتش باريد ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍اما با زن محمدصلي الله عليه وآله وسلم چه كرد‍‍‍؟ محمد

صلي الله عليه وآله وسلم تا لحظه مرگ در اتاق عايشه در كنار عايشه بود خدا

در باره زن پيامبر ما جز خوبى نفرموده است . آخر اينها چه وجه تشابهى بين

حضرت عايشه وزنان حضرات نوح و لوط يافتند . حتى ببينيد بعد ها وقتى كه

بين على و عايشه اختلاف بروز كرد و على پيروز شد بر سرزن پيامبر باران

آتش نباراند ويا او را غرق نكرد بلكه با احترام تام او را به خانه پيامبر بر

گرداند پس اين يك قانون كلى است كه خبيث باطيب يكجا نمى توانند باشند

چنانكه بين لوط بين نوح و زنش و بين آسيه و فرعون جدائى افتاد و اگر تا

آخر عمر يكجا بودند اين معنى را دارد كه يا هر دو پاكند ويا هر دو نا پاك . تا

نظر علماى شيعه چه باشد.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
[b]17 رمضان[/b]

۱۷ رمضان سالروز وفات مادر مومنان حضرت عایشه سلام الله علیها میباشد.

در اینجا می خواهم روایاتی را مبنی بر وفات یا شهادت حضرت ام المومنین ذکر کنم.

۱-در بسیاری از کتب از جمله کتاب عایشه بعد از پیغمبر آمده است که پس از اینکه حضرت عایشه بطور مخفیانه توسط معاویه مورد بازجویی قرار گرفت چند روز بعد فوت نمود.

۲-این روایت هم است که به شهادت ایشان توسط معاویه برمیگردد.

ابتدا محاکمه سری حضرت عایشه توسط معاویه را ذکر میکنم:

معاویه باخبر شد که حضرت عایشه قصد دارد برعلیه وی شورش کند واورا از خلافت برکنار نماید وبطوری که خود معاویه نقل میکند از پدرش ابوسفیان که گفته بود من آنقدر که از عایشه می ترسم از آتش جهنم نمیترسم.معاویه رابه شدت نگران کرد.ودرصدد برآمد تا از ایشان بازجویی کند.

متن بازجویی:

معاویه گفت مامور مخفی من ثابت بن ارطا ۸۳ مدرک کتبی وشفاهی راجع به تو بدست آورده که مربوط به مذاکرات تو با امرای عربستان وعراق است که نشان میدهد قرار بود تو

زمستان امسال کشور عراق ویمن رابرعلیه من بشورانی !آیا تو این توطئه را میپذیری؟

حضرت عایشه فرمودند:آنچه را که تو توطئه میخوانی من عملی میدانم که به صلاح اسلام ومسلمین است.

معاویه گفت:پس اعتراف میکنی؟

حضرت فرمودند:بلی

معاویه گفت آیا میدانی کسی که بر علیه خلیفه مسلمین توطئه کند چه مجازاتی دارد؟

حضرت فرمودند:ممکن است من بر علیه حاکم وقت اقدامی کرده باشم ولی برعلیه خلیفه مسلمین توطئه نکرده ام.

معاویه گفت آیا تو میخواهی بگویی که مرا خلیفه نمیدانی؟

حضرت فرمودند:نه

معاویه گفت از خدا سپاسگذار باش که همسر رسول الله هستی ولقب ام المومنین را داری والا اعضای بدن تو را به ۴شتر میبستم واز ۴طرف به حرکت در می آوردم تا اینکه بدنت پاره پاره شود.

در این هنگا صدای اذان آمد وبه قسمت اشهد ان محمد رسول الله رسید.که معاویه گفت به خاطر رسول الله از مجازاتت صرف نظر میکنم ودستور میدهم تا تو تا آخر عمرت در خانه ات محبوس شوی ونگهبان مردوک از تو محافظت میکند

حضرت عایشه گفت پس به نگهبانت دستور بده روزی یکبرتمه مرا به مسجد ببرند وقبر رسول الله راببینم ونماز بخوانم.معاویه موافقت کرد.

چند روز بعد حضرت عایشه برسر قبر پیامبر آنقدر گریست که دیگر مردوک صدایی از ایشان نشنید.

(کتاب عایشه بعد ازپیغمبر)

واما شهادت ایشان توسط معاویه:

معاويه برای گرفتن بيعت مردم مدينه با پسرش يزيد به آن شهر سفر كرده بود، ولی بسياری از صحابه با اومخالفت كردند; چرا كه يزيد را شخصی فاسق و نادان می دانستند.

در اين شرايط معاويه تصميم گرفت از مخالفان اين بيعت، به خصوص كسانی كه عثمان را كشته بودند انتقام بگيرد; لذا دستور قتل عبدالرحمان بن ابی بكر و خواهرش عايشه را صادر كرده و هر دو را ترور نمود.

عبدالرحمان مسموم شد و برخی نيز گفته اند زنده به گور شد، و به نظر می رسد هر دو روايت درست باشد و معاويه او را پس از مسموم كردن زنده به گور كرده باشد.

حضرت عايشه به سبب جنايت جديد معاويه ترور عبدالرحمان بن ابی بكر، بر معاويه شوريد و به طور علنی با مروان بن حكم كه فرماندار مدينه از جانب معاويه بود در افتاد و بالاخره معاويه او را نيز به مانند دوبرادرش محمد و عبدالرحمان به شهادت رسانید.

معاويه برای ترورحضرت عايشه نيز چاهی حفر كرد وته آن را از آهک ونیزه سمی پرکردو وروی آن را فرشی قرمز پهن کرد واز حضرت عایشه برای نماز عشا درمنزلش دعوت کردوبه ایشان گفت بفرمایید وبالای تخت بنشینید وقتی که حضرت عایشه برروی تخت نشستند درداخل چاه فرو رفتند وبه شهادت رسیدند .]

اين ترور نيز در شب دوشنبه۱۷رمضان سال 58 هجری اتفاق افتاد.

دشمنی بين عايشه و بنی اميه در بالاترين حدّ ممكن بود، ليكن بنی اميه با ترور برادرانش و عموزاده اش طلحه، او را تضعيف كردند.

ابن كثير در «البدايه والنهايه» نوشته است كه عايشه و عبدالرحمن در يك سال مردند و سنّ عايشه 67 سال بود.[

درکتاب تفسیر تاریخ سرخ آمده است هنگامی که معاویه امام حسین را تهدید به قتل کرد حضرت عایشه بر وی خشمناک شد ومانع این عمل شد.

در كتاب «الصراط المستقيم» آمده است:

معاويه روی منبر نشسته بود و می خواست برای پسرش يزيد بيعت بگيرد ولی عايشه گفت: آيا خلفای بيش از تو براى پسرانشان بيعت گرفتند؟

گفت: نه.

عايشه گفت: پس تو به كدام يك از آنها اقتدا مى كنى؟ معاويه از اين سخن شرمسار شد و چاهى بر سر راه عايشه حفر كرد و عايشه در آن افتاد و مرد.

عبدالله بن زبير در اعتراض به معاويه گفت:

می دانيم كه خر، ام عمرو را برد ولی نه ام عمرو برگشت و نه خرش.

{(درود خداوند برروح پاکشان)}

↑ البداية والنهاية، ابن كثير، ج 8، ص 123، المستدرك الحاكم، ج 3، ص 476
↑ كتاب حبيب السير، غياث الدين بن همام الدين حسينی، ص 425
↑ البداية والنهاية، ابن كثير، چاپ دار احياء التراث العربی، ج 8، ص 96
↑ البداية والنهاية، ابن كثير، چاپ دار احياء التراث العربی، ج 8، ص 96
↑ الصراط المستقيم، ج 3 / باب 12 / 45
↑ الصراط المستقيم، ج 3 / باب 12 / 45


دوستان جالب اینه بدونید ای شیعیان رافضی اینقدر از اهل بیت محمد متنفرن روز مرگ عایشه رو قبول ندارن و اعلانی براش ندارن
انگار نه انگار زن پیامبر بوده
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: bilbilak   
مرد

 
و در اخر

منبع ویکی پدیا در مورد عایشه

عایشه

دوستان لازم به ذكر است كتب بخاری و طبری رو مطالعه كنید تا بی دانش نباشید چون بری به كل از عایشه داستان های زیادی نقل میكند.

البته هر چند میدونم الان شیعیان میان عایشه رو مورد حمله و دشنام قرار میدن اما یادشون باشه هیچ زنی در اسلام به اندازه ی عایشه در بطن اسلام و مسلمین و قضایا نبوده و نیست و بیشتر از همه زنان مسلمان تاثیرگذار بوده منهای جنگ جمل


دوباره بازم میگم هیچ زنی در اسلام به اندازه ی عایشه تاثیرگذار نبوده (به نقل از طبری)
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
طلاق عایشه و حفصه

بخاری دوری جستن پیامبر ص از زنانش یعنی طلاق عایشه و حفصه را ذکر کرده است. (صحیح بخاری ج۶ص۷۰)
مسلم نزول آیه: "امیداست که اگر پیامبر شما را طلاق داد خدا به جای شما زنانی بهتر از شما به او بدهدکه همه با مقام تسلیم و ایمان باشند" را درباره این حادثه تایید کرده است. مسلم ج۴ص۱۸۸
حاکم نیشابوری نیز گفته است: پیامبر ص عایشه و حفصه را طلاق داد اما دوباره رجوع فرمود. المستدرک ج۴ص۱۶
این از چیزهایی است که بداخلاقی ناسازگاری و عدم محبت این دو را نسبت به پیامبر می رساند و نیز مبین خشم رسول خدا ص نسبت به آن دو چون همسران نوح و لوط هستند.
اذیت و آزار پیامبر اکرم ص توسط عایشه و حفصه

حفصه و عایشه علیه رسول خدا و برای آزار او اتفاق کرده بودند. (صحیح بخاری ج۶ص۶۹) و ایه نازل شد که "اگر شما [همسران پيامبر] از كار خود توبه كنيد [به نفع شماست‏، زيرا] دلهايتان از حق منحرف گشته‏؛ و اگر بر ضدّ او دست به دست هم دهيد، [كارى از پيش نخواهيد برد] زيرا خداوند ياور اوست و همچنين جبرئيل و مؤمنان صالح‏، و فرشتگان بعد از آنان پشتيبان اويند" (سوره تحریم ایه ۴ و ۵- تفسیر الثعلبی ذیل همین ایه و تفسیر ابن کثیر ج۴ص۶۳۴ و صحیح بخاری ج۳ص۱۶۳.
عایشه و حفصه آنقدر رسول خدا را آزار می دادند که تمام آنروز را خشمگین سپری میکرد. (صحیح بخاری ج۶ص۶۹ و طبقات ابن سعد ج۸ص۵۶ )
اینکه بخاری به این مساله اعتراف میکند بیانگر آنست که خبر آزار رساندن آن دو به پیامبر میان مردم شایع و متواتر شده بود.
عایشه و حفصه در حالیکه قرآن میفرماید: وَأَطِيعُواْ اللّهَ وَالرَّسُولَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ. اما بارها با خدا و رسول خدا مخالفت کردند:
عایشه و حفصه در زمان بیماری رسول خدا با او مخالفت کرده و هر کدام خواستند تا پدر خود را برای امامت نماز جماعت دعوت کنند که پیامبر ص به آن دو فرمود: شما چون زنان فتنه گر اطراف یوسف هستید. (تاریخ الطبری ج۲ص۴۳۹ وسیره ابن هشام ج۴ص۳۰۱)
عایشه با کلام خداوند که میفرماید: "ای زنان پیامبر در خانه هایتان بنشینید و آرام بگیرید و مانند دوره جاهلیت پیشین آرایش و خود آرایی نکنید" (احزاب آیه۳۳) مخالفت آشکار کرده و راهی بصره گردید.
و سفارش رسول خدا مبنی بر امتناع از جنگیدن با امیرمومنین علی بن ابیطالب را ندیده گرفت و آتش جنگ جمل را برافروخت و در آن با امیرمومنین جنگیده و حفصه نیز میخواست در آن شرکت جوید اما برادرش عبدالله جلوی او را گرفت. (شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ج۲ص۸۰ و تاریخ طبری ج۳ص۴۷۷ و معجم البلدان ج۲ ص ۳۶۲ و.... )
درحالیکه رسول خدا فرموده بود: حسنین علیهم السلام دو سید جوانان اهل بهشتند. عایشه ومروان بن حکم از دفن امام حسن مجتبی در کنار جدش رسول خدا جلوگیری کردند. (مقاتل الطالبین ابوالفرج اصفهانی ص ۴۳ )
و نیز عایشه در نسبت ابراهیم پسر پیامبر تشکیک کرد. (المستدرک حاکم ج۴ص۴۲). و از خدیجه بد گفت. (المنتظم ابن جوزی ج۳ص۱۸)
     
  
مرد

 
shakaat: طلاق عایشه و حفصه

بخاری دوری جستن پیامبر ص از زنانش یعنی طلاق عایشه و حفصه را ذکر کرده است. (صحیح بخاری ج۶ص۷۰)
مسلم نزول آیه: "امیداست که اگر پیامبر شما را طلاق داد خدا به جای شما زنانی بهتر از شما به او بدهدکه همه با مقام تسلیم و ایمان باشند" را درباره این حادثه تایید کرده است. مسلم ج۴ص۱۸۸
حاکم نیشابوری نیز گفته است: پیامبر ص عایشه و حفصه را طلاق داد اما دوباره رجوع فرمود. المستدرک ج۴ص۱۶
این از چیزهایی است که بداخلاقی ناسازگاری و عدم محبت این دو را نسبت به پیامبر می رساند و نیز مبین خشم رسول خدا ص نسبت به آن دو چون همسران نوح و لوط هستند.
اما خداوند در مورد همسران رسول الله انها را بخشی از رسول الله صلی الله علیه وسلم و مادران مومنین می داند

النَّبِیُّ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِینَ مِنْ أَنفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ وَأُوْلُو الْأَرْحَامِ بَعْضُهُمْ أَوْلَى بِبَعْضٍ فِی كِتَابِ اللَّهِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُهَاجِرِینَ إِلَّا أَن تَفْعَلُوا إِلَى أَوْلِیَائِكُم مَّعْرُوفاً كَانَ ذَلِكَ فِی الْكِتَابِ مَسْطُوراً "" [الأحزاب : 6]
پیامبر به مؤمنان از خودشان سزاوارتر [و نزدیكتر] است و همسرانش مادران ایشانند و خویشاوندان [طبق] كتاب خدا بعضى [نسبت] به بعضى اولویت دارند [و] بر مؤمنان و مهاجران [مقدمند] مگر آنكه بخواهید به دوستان [مؤمن] خود [وصیت‏یا] احسانى كنید و این در كتاب [خدا] نگاشته شده است


چطور است که خداوند همسران نوح ولوط را کافر میداند واز اهل دوزخ و آنها از اهل بیت نوح ولوط نمی داند اما در مورد همسران رسول الله می گوید مادر مومنان هستند واز اهل بیت محمد؟!آیا عقلانی است که عائشه وحفصه با زن نوح ولوط مقایسه شوند؟

اینها اگر کافرند چطور مادر مومنان شدند؟
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
آرزوی مرگ عایشه توسط حضرت رسول ص

عایشه میگوید: رسول خدا آرزومند مرگ من بود و میگفت: دوست داشتم تا زنده هستم پیش بیاید که بر تو نماز بخوانم و تو را دفن کنم. (الطبقات ابن سعد ج۲ص۲۰۶)
فتنه اینجاست !!!

رسول خدا ص درباره منزل عایشه فرمود: فتنه اینجاست فتنه اینجاست فتنه اینجاست. از اینجا شاخ شیطان بیرون می آید. بخاری ج۴ص
     
  
مرد

 
shakaat: من از جایی كه شما قبول كردی واست دارم سند میارم
شما كه اینا رو قبول داری
من اگه از تواریخ شیعه بیارم شما قبول میكنی
فكر نكنم
عجبا !
شما رجوع كن اولین پست من ببین چی نوشتم

من فقط حقایق رو مینویسم این شما هستی داری تعصب به آل علی نشون میدی برای من مهم نیست كدمتون برحق باشید من فقط حقایق رو مینویسم به زودی تاپیكی در مورد علی هم تشكیل میدم ببین اینجوری حقایق رو نقل قول میكنید یا نه.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
آیه اول:
خیانت عائشه و حفصه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله

يَأَيهَُّا النَّبىِ‏ُّ لِمَ تحَُرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ تَبْتَغِى مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيم

یعنی:اى پيامبر! چرا آنچه را كه خدا بر تو حلال كرده براى به دست آوردن خشنودى همسرانت بر خود حرام مى‏كنى؟ و خدا بسيار آمرزنده و مهربان است. سوره تحریم ایه ۱

درباره شان نزول این ایه اختلافاتی وجود دارد که ما اینجا بیان می کنیم. ولی نکته اینجاست که هر کدام از اقوال که صحیح باشد نشان دهنده خباثت شدید حفصه و عائشه می باشد.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 47:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  44  45  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA