انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 30 از 47:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
bmw7100: لعن علی عدوک یاعلی (اولی،دومی،سومی) / لعن علی عدوک یا حسین (اولی و دومی و سومی)
به این میگن فرهنگ ناب شیعه صفوی !
وقتی آدم تا صبح بزنه تو کلش و لعن بشنوه معلومه که ساعت ۶ صبح وقتی میاد خونه فرهنگ نابشو اینطور نشون میده!
آفرینگفتن برای پدر و مادری که اینطور تربیتش کردن نداره؟! به خیال خودش دیشب راه حسین رو ادامه بده نمیدونستیم راه حسین یعنی بد دهنی!
     
  
مرد

 
mahmudkhm: آفرینگفتن برای پدر و مادری که اینطور تربیتش کردن نداره؟! به خیال خودش دیشب راه حسین رو ادامه بده نمیدونستیم راه حسین یعنی بد دهنی!
شما اهل سنت میخواهید ضعف خودتون رو در ایم زمینه با این حرفها بپوشونید

خدا و رسول هم لعن کردن اونها هم پس بی ادب بودن نعوذبالله

شما اهل تسنن با ادبید و خدا و رسولش بی ادب

خداوند ، ملائکه ، همه مردمان ، پنج تن آل عبا ، داوود و عيسی بن مريم ، ندا دهنده‌ای در روز قيامت ، مرد در لعان ، امت‌هاي كافر در روز قيامت و در جهنم ، لعنت‌کنندگان (اللاعنون) ، نامشخص (مواردي كه صيغه لعن به صورت مجهول آمده است)


همه اینها نمیفهمیدن لعن بی ادبی است و شما الان فهمیدید

برخی افراد مستحق لعن هستند و چون عملکرد کسانی که شما صحابی میخونیدشون به لعن شدگان نزدیک است این کار رو محکوم میکنید

خال المومنین شما معاویه اول بار لعن رو در بعد از هر نماز بر علی ع واجب دونست

دهها آیه قران باعث میشه که ما برخی رو لعن کنیم که یکی را اینجا میگم و بقیه رو در پست بعد



إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآَخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا

سوره أحزاب آيه57

بی گمان کسانی که خدا و پيامبر او را آزار می‌رسانند ، خدا آنان را در دنيا و آخرت لعنت کرده و برآنان عذابی خفت‌آور آماده ساخته است .


کسانی که زهرا را آزردند یعنی پیامبر را ازار دادند و ازار دهندگان پیامبر مستحق لعن هستند

حالا باز بگو چرا لعن ...چون دستور قرآنه

اما شیعه ای که بجای لعن سب کند و ناسزا گوید باید از این کار خود دست بردارد.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
در ۴۴ مورد خدا در قران افراد رو لعنت میکنه که از این ۴۴ مورد

۷ مورد کفار و مشرکین هستند

۱ مورد نصارا

۱ مورد اصحاب سیت

۲ مورد اهل کتابی که ایمان نیاوردند به اسلام

۱ مورد ایمان اورندگان به جبت که گفتند مشرکان هدایت تر شده از مسلمانان هستند

۱مورد کسانی که خدا و رسولش را بيازارند :

۱مورد کسانی که در صلح حديبيه به خدا گمان بد بردند :

۱مورد کسانی که در دل‌هايشان بيماری است و کسانی که در مدينه شايعه پراکنی می‌کردند


۳ مورد منافقين

و چند تا دیگه که نمونه هاشو در زیر میارم باز نگی قران هست چسبیدی به حدیث که الیته این حرف عجیبه چون قران و عترت و سنت به هم گره خوردن


إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ ...

سوره بقره آيه 159

کسانی که نشانه‌های روشن و رهنمودی را که فرستاديم بعد از آنکه برای مردم در کتاب توضيح داده‌ايم نهفته می‌دارند ، آنان را خدا لعنت کرده است... .



وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا

سوره نساء آيه 93

و هرکس مومنی را عمدا بکشد کيفرش دوزخ است که در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم می گيرد و لعنتش می کند و عذابی بزرگ برايش آماده ساخته است .


فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِيثَاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ ...

سوره مائدة آيه 13

پس به سزای پيمان‌ شکستنشان لعنتشان کرديم ...


... فَأَذَّنَ مُؤَذِّنٌ بَيْنَهُمْ أَنْ لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ

سوره أعراف آيه44

... پس آواز دهنده‌ای در ميان آنان آواز در‌ می‌دهد که لعنت خداوند بر ستمکاران باد .

وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا هِيَ حَسْبُهُمْ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ

سوره توبه آيه 68

خدا به مردان و زنان دوچهره و کافر آتش جهنم را وعده داده است . در آن جاودانه‌اند . آن آتش برای ايشان کافی است و خدا لعنتشان کرده است و برای آنان پايدار است .

... أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ

سوره هود آيه 18

هان لعنت خدا بر ستمگران باد .


وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا * رَبَّنَا آَتِهِمْ ضِعْفَيْنِ مِنَ الْعَذَابِ وَالْعَنْهُمْ لَعْنًا كَبِيرًا

سوره أحزاب آيات 67 و 68

و مي‌گويند : پرودگارا ! ما رؤسا و بزرگتران خويش را اطاعت كرديم ؛ و ما را از راه به در كردند !

پرودگارا ! آنان را دو چندان عذاب ده و لعنتشان كن لعنتي بزرگ !


وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءَتْ مَصِيرًا

سوره فتح آيه 6

و مردان و زنان منافق پيشه و مردان و زنان مشرک را که به خدا گمان بد برده‌اند عذاب کند ؛ بد زمانه بر آنان باد ؛ و خدا بر اينان خشم نموده و لعنتشان کرده و جهنم را برای آنان آماده گردانيده و چه بد سرانجامی است .
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
mahmudkhm: به این میگن فرهنگ ناب شیعه صفوی !
شما خوت از کتب شیعه حدیث میاری

اون کتابها چه سالی نوشته شدن چند سال قبل از صفویه

سال ۴۰۰ الی ۳۰۰ قمری کتب بزرگ و اربعه شیعه نوشته شده

در دوره صفویه فقط فضایی ایجاد شد تا شیعه رشد کنه چون بر عکس تمام تاریخ تا اون موقع با علویون رفتار ید و قتل و مهاجرت دادن زوری صورت نگرفت

عمری ها در طول تاریخ دائما شیعه رو مورد ازار و قتل و شکنجه قرار دادن

امروز هم باید شما بگین لعن نده و بگین لعن بده

ولی در عوض هم کیشان و هم باوران سلفی شما ۳ شیعه باید سر ببرن تا برن بهشت

دوران حجاج و منصور کم شیعه لای دیوارهای قصر الحمرا نکردن و کم شیعه رو با خوراندن خاکستر فقط و فقط برای حب علی و به جرم عشق علی نکشتید

این چه کینه شتری با علی است برادران و پدرانتون رو کشته ...خوب اسلام نیاوردن و بدستور دین کشنه

الان هم دست اهل سنت برسه مضایقه نمیکنند بخدا

بعد همه این شاهکارها و ...... الان لعن بده و شیعه بده چون لعن میگه

کجای تاریخ یک شیعه یک سنی رو برای ثوابش سر بریده

ولی کافیه یک دوری تو نت بزنی ببینی چقدر شیعه رو با دست و پای بسته سر میبرن و وفت سر بریدن الله و اکبر میگن و شادی میکنن و میگن خدا را شکر رافضی را سر بریدم و یهشت را بر خودم واجب کردم

امروز هم دلمون خونه و خون دلمون رو به خون حسین پیوند میزنیم به ثار الله که عمری های اموی و فرزند خال المومنین دستور قتلش رو داد


جالبه

با این اعتقاد شما اگه در زمان یزید بودی اونو امام زمان خودت میدونستی دیگه

خالا زن باره است و شرابخوار و میمون باز و سگ بازو دستور داده در مدینه زنان مسلمین مورد تجاوز قرار بگیرن و کعبه رو سنگ باران کرده اینها عیب نداره چون ادم جایز الخطاست

واقعا یزید خوب امامی است برای شما
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
mahmudkhm: ابوموسی با علی بیعت نمود و با وجود اینکه با روی کار آمدن علی، اکثر حاکمان گمارده شده از سوی عثمان، عزل شدند، در مقامش ابقا شد. اما وقتی که جنگ بین طلحه و زبیر و عایشه با علی بالا گرفت، ابوموسی موضعی بی طرف اتخاذ کرد و با وجود تحت فشار گذاشتنش، از تصمیمش منصرف نشد. حامیان علی وی را از کوفه بیرون کردند و علی نامه ای شدید الحن به وی نوشت و عزلش کرد. اما چند ماه بعد، علی، به وی امان داد.[۱]
واقعا ادمی که درک نداره فرق بین حق و باطل رو که با این وضوح نمایان است چه با استانداردهای اهل سنت و چه شیعه

به درد هیچ چی نمیخوره این ادم مشکل فهم و درک داره چه جوری میشه بهش اعتنا کرد

هر چی میشه هی بگید جایز الخطاست و ماست مالی اش کنید ولی انگار عایشه و عمر و صحابه نزدیک و منافق پیامبر زیادی جایز الخطا بودن

جایز الخطا مال ادمی هست که از غیر عمد و یا نادانی خطا کند نه با درک و فهم که اینجا ظالم و جائر میشه
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: هر چی میشه هی بگید جایز الخطاست و ماست مالی اش کنید
بابا من از ویکی پدیا آوردم ، همون سایتی که موهان خان قبولش داره، من از خودم چیزی ننوشتم !
mohan1978: ولی در عوض هم کیشان و هم باوران سلفی شما ۳ شیعه باید سر ببرن تا برن بهشت
قبلا هم ازت خواستم که این روایت رو بیاری و بگی تو کدام کتاب هست ! مثل من که این سند رو برات میزارم.
mohan1978: کجای تاریخ یک شیعه یک سنی رو برای ثوابش سر بریده
علل الشرایه شیخ صدوق از کتب معتبر تشیع:
[imgs= ][/imgs]

mohan1978: با این اعتقاد شما اگه در زمان یزید بودی اونو امام زمان خودت میدونستی دیگه
باز هم یادت رفت ، بهت گفتم اهل سنت کسی بنام امام زمان نداره و امام زمان ما قرآنه ولی ، ولی امر داره و اونهم هر کسی باشه که در راس اموره و طبق قرآن و سنت حکم میکنه !

mohan1978: در ۴۴ مورد خدا در قران افراد رو لعنت میکنه که از این ۴۴ مورد
خداوند خیلی کارها میکنه که شما مجاز به انجامش نیستی!
خداوند انسان رو با آتش مجازات میکنه انسان حق چنین کاری نداره، یکی از صفات خداوند جبار بودن و کتکبر بودن خداست ولس انسان حق نداره جبار و متکبر باشه و ...

mohan1978: کسانی که نشانه‌های روشن و رهنمودی را که فرستاديم بعد از آنکه برای مردم در کتاب توضيح داده‌ايم نهفته می‌دارند ، آنان را خدا لعنت کرده است
mohan1978: و هرکس مومنی را عمدا بکشد کيفرش دوزخ است که در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم می گيرد و لعنتش می کند و عذابی بزرگ برايش آماده ساخته است .
mohan1978: هان لعنت خدا بر ستمگران باد .
mohan1978: و مي‌گويند : پرودگارا ! ما رؤسا و بزرگتران خويش را اطاعت كرديم ؛ و ما را از راه به در كردند !

پرودگارا ! آنان را دو چندان عذاب ده و لعنتشان كن لعنتي بزرگ !
mohan1978: و مردان و زنان منافق پيشه و مردان و زنان مشرک را که به خدا گمان بد برده‌اند عذاب کند ؛ بد زمانه بر آنان باد ؛ و خدا بر اينان خشم نموده و لعنتشان کرده و جهنم را برای آنان آماده گردانيده و چه بد سرانجامی است .
توی هیچ کدوم از اینها بنده ای بنده دیگر رو لعن نکرده و این خداونده که اینکار رو کرده ، شما بجای این همه آیه اگه میخواهی آیه بیاری ، ایه ای بیار که خدا دستور به لعن داده باشه!
ولی من برات ایه آوردم باز هم میارم:
سوره انعام آیه ۱۰۸
‏ وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَيَسُبُّواْ اللّهَ عَدْواً بِغَيْرِ عِلْمٍ كَذَلِكَ زَيَّنَّا لِكُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلَى رَبِّهِم مَّرْجِعُهُمْ فَيُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ ‏
‏( اي مؤمنان ! ) به معبودها و بتهائي كه مشركان بجز خدا مي‌پرستند دشنام ندهيد تا آنان ( مبادا خشمگين شوند و ) تجاوزكارانه و جاهلانه خداي را دشنام دهند . همان گونه ( كه معبودها و بتها را در نظر اينان آراسته‌ايم ) براي هر ملّتي و گروهي كردارشان را آراسته‌ايم . ( هركسي كار خود را زيبا مي‌بيند . بزهكار بر اثر تكرار گناه قبح آن در نظرش زدوده مي‌شود و بر اثر وسوسه شيطاني و نفساني زشت زيبا جلوه‌گر مي‌گردد . به هر حال ) عاقبت بازگشتشان به سوي خدايشان است و خدا آنان را از آنچه كرده‌اند آگاه مي‌سازد ( و پاداش و پادافره نيكان و بدان را خواهد داد ) .‏


mohan1978: خال المومنین شما معاویه اول بار لعن رو در بعد از هر نماز بر علی ع واجب دونست
اگه اینکار رو کرده کارش غلط بوده و گناهش گردن خودش!

mohan1978: کسانی که زهرا را آزردند یعنی پیامبر را ازار دادند و ازار دهندگان پیامبر مستحق لعن هستند
اگه آزردند پس لعنت خدا بر اونهاست نه لعنت بنده خدا!

mohan1978: اما شیعه ای که بجای لعن سب کند و ناسزا گوید باید از این کار خود دست بردارد.
بنازم!
پس همه کتب معتبر شیعه که در اون به ناموس پیامبر توهین شده و اونو فاحشه خونده رو باید ریخت تو چاه!
نمونه اش رو از معتبر ترینش میارم تا شما از اونچه که تو کتابتونه خجالت بکشید:
اصول کافی

[imgs= ][/imgs]
وقتی میگم این فرهنگه ، بهتون بر میخوره ! چکارش میشه کرد از قدیم گفتن از ماست که بر ماست!!!!!!
اینها رو نمیشه کاریش کرد ، چون جزئی از مانیفیست تشیع هست بخش اعظم مکتب رو تشکیل میده !
راستی اگه منکرشی بگو باز هم دارم که برات بیارم!
-------
حالا این یکی رو ببین و بقیه مطلب رو خودت از سایتش بخون:
بنده خدا تازه یادش افتاده!
http://www.shia-leaders.com/?p=4873
آیت الله خامنه ای با صدور فتوایی توهین به عایشه همسر پیامبر اسلام و هر یک از نمادهای اسلامی اهل تسنن را حرام اعلام کردند. این فتوا ، با استقبال گسترده در جهان اسلام مواجه شده است.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی اعلام کردند: ” اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام [عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمد(ص) -می شود.”

آیت الله خامنه ای این موضوع را در پاسخ به استفتائی مطرح کردند که در آن خواسته شده بود تا ایشان نظر خود را درباره “اهانت و استفاده از کلمات تحقیرآمیز و توهین به همسر پیامبر اسلام ام المومنین حضرت عایشه اعلام کنند.”

این درخواست صدور فتوا از سوی جمعی از علما و فرهیختگان شیعه منطقه احساء عربستان سعودی ارائه شد.
استفتاء از آیت الله خامنه ای در پی توهین به عایشه توسط یاسر الحبیب روحانی شیعه کویتی صورت گرفت که با واکنش ها و مخالفت های بسیاری روبه رو شد. در شدیدترین این واکنش ها، کابینه کویت، این روحانی را سلب تابعیت کرد.[/font]
پس توهین بوفور وجود داره وگرنه از مرجع سوال نمیکردند که جایزه یا نه !!!!
ملتی که هنوز نمیدونه توهین خوبه یا نه ، دیگه چه توقعی ازش هست تو تمام دنیا همه میدونن که توهین بده و دیگه سوال کردن نمیخواد.
     
  
مرد

 
mahmudkhm: بابا من از ویکی پدیا آوردم ، همون سایتی که موهان خان قبولش داره، من از خودم چیزی ننوشتم !
اولا بمن ربطی نداره که کی قبول داره و کی قبول نداره

دوما تو همون نوشته های شما نوشته علی هم قبول نداشته ابوموسی رو و سر چنگ جمل ابوموسی نافهمی خودش رو اثبات کرده
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
نظر سوء طلحه به عایشه!

وَ إِذَا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتَاعًا فَسَْلُوهُنَّ مِن وَرَاءِ حِجَابٍ ذَالِکُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِکُمْ وَ قُلُوبِهِنَّ وَ مَا کاَنَ لَکُمْ أَن تُؤْذُواْ رَسُولَ اللَّهِ وَ لَا أَن تَنکِحُواْ أَزْوَاجَهُ مِن بَعْدِهِ أَبَدًا إِنَّ ذَالِکُمْ کَانَ عِندَ اللَّهِ عَظِیمًا

یعنی: و زمانى که از همسرانش متاعى خواستید از پشت پرده و حجابى از آنان بخواهید، که این براى قلب شما و قلب‏هاى آنان پاکیزه‏تر است. و شما را نسزد [و جایز نباشد] که پیامبر خدا را آزار دهید. و بر شما هرگز جایز نیست که پس از او با همسرانش ازدواج کنید که این [کار] نزد خدا بزرگ است. (سوره احزاب آیه۵۳)

در تفاسیر اهل سنت از جمله تفسیر ابن کثیر و تفسیر قرطبی و تفسیر آلوسی آمده است که: این آیه درباره طلحة بن عبیدالله نازل شده. آن کسی که پیامبر را به وسلیه گفته هایش آزار و اذیت می داده است و چنین می گفت: اگر پیامبر بمیرد دختر عمویم عائشه را به ازدواج خود در می آورم. این خبر به رسول گرامی اسلام رسید. و حضرت از این گفته و قسم طلحه ناراحت شدند و اذیت گردیدند. (۱)

همچنین جویبر از ابن عباس نقل می کند: در زمان پیامبر صلی الله علیه واله مردی (طلحه) به نزد یکی از زوجات رسول خدا (عائشه) آمده که پسر عموی او بود و با او گفتگو کرد. پیامبر صلی الله علیه و اله به آن مرد چنین فرمود: از این پس چنین کاری را نکن. آن مرد گفت: ای رسول خدا! او دختر عموی من است. و هیچ منکری در میان گفتگوی ما نبود نه من با او…داشتم و نه او با من… .

حضرت فرمودند: می دانم ولی هیچ کس غیرتمندتر از خدا نیست و بعد از او از من کسی دیگر غیرتمندتر نیست. بعد از مدتی که از آن جریان گذشت. آن مرد گفت: پیامبر مرا با صحبت کردن با دختر عمویم منع می کند. قسم میخورم که بعد از مرگ او (پیامبر) با ایشان (عائشه) ازدواج خواهم کرد. و به همین خاطر خداوند آیه ۵۳ سوره احزاب مبنی بر منع ازدواج با همسران پیامبر ص را نازل کرد. (۲)

طلحه در حالی با این کلام خویش موجبات اذیت و آزار پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله را فراهم کرد که قران کریم درباره اذیت کنندگان خدا و رسول اینگونه می فرماید:

إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهِینا. یعنی: آنها که خدا و پیامبرش را ایذاء مى‏کنند خداوند آنها را از رحمت خود در دنیا و آخرت دور مى‏سازد، و براى آنان عذاب خوار کننده‏اى آماده کرده است. (احزاب/۵۷)

عدم پشیمانی طلحه حتی بعد از نزول آیه تحریم ازدواج زنان پیامبر!

وقتی طلحه کلام رسول الله را شنید این چنین گفت: محمد ازدواج با زنانش را بر ما حرام می کند. در حالی که زنان ما را به ازدواج خود در می آورد. اگر خداوند جان او را بستاند قسم می خورم میان پاهای زنانش بدویم هم چنان که او میان پاهای زنان ما دوید…(یعنی زوجاتش را بعد از مرگ او به همسری خود در می آوریم.) (۳)

علی بن ابراهیم رحمه الله در تفسیر خود ذیل این آیه شریفه میفرماید: بر عائشه حد اقامه می کنند (یعنی وقتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنند یکی از کسانی را که از قبر بیرون می آورند و او را به جزای اعمال خود می رسانند و بر او حد اقامه می کنند, عایشه است.) زیرا که طلحه به عائشه علاقه داشت و وقتی که خواست به سوی بصره حرکت کند. طلحه به عائشه گفت: جایز نیست زنی بدون محارم خود از شهر خارج شود. پس عائشه خودش را به ازدواج طلحه در آورد !!! (۴)

اسناد:

(۱) خیراشرقت الروح مستبضره: لمیاءحماده ص۴۰، تفسیر ابن عباس سوره احزاب ص۳۵۶، تفسیر سمرقندی ج۳ص۶۶، تفسیر فخر رازی ج۱۳، زادالمسیر ج۶ص۵۳، نسخه خطی تفسیر قران کریم تالیف ابوبکر عتیق سورآبادی قرن ۶ ص ۳۵۰،تفسیر القرآن العظیم ابن کثیر ج۳٫

(۲) الدر المنثور جلال الدین سیوطی ج۵ص۱۷۹ – لباب النقول سیوطی ص۱۷۹ و ص ۱۶۳ و فتح القدیر شوکانی ج۵۴ص۳۰۰ – تفسیر آلوسی ج۲۲ص۷۴

(۳) ابن ابی الحدید سنی مذهب در شرح نهج البلاغه خود ج۹ص۳۲۳ در روایتی اشاره به این کلام طلحه می کند. مصادر شیعی: بحار الانوار ج۱۷ ص۱۵ – ج۲۲ص۱۷۲. تفسیر قمی ج۲ص۱۹۴ – تفسیر فیض کاشانی ج۲ص۹۸۱ – نورالثقلین ج۴ص۷۹۶ – اربعین ص۱۳۰ – شرح نهج البلاغه ج۹ص۹۴

(۴) تفسیر صافی فیض کاشانی ج۷ و تفسیر علی بن ابراهیم ج۲ص۳۷۵ و بحار الانوار ج۲۲ص۲۳۰- و کتاب تطبیقات متفرقه للتفسیر و التاویل و کتاب عائشه بنت ابی بکر چاپ مرکز المصطفی و کتاب تفسیر نورالثقلین ج۵ص۳۷۵ و دیگر کتب تاریخی و دیگر کتب تاریخی و روایی ومعتبر به این موضوع مهم پرداخته اند.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
یا عایشه ام المؤمنین است؟


آیه ای که در آن زنان پیامبر صلی الله علیه و آله را مادران مومنین خوانده این آیه می باشد :

النبی اولی بالمومنین من انفسهم و ازواجه امهاتهم.

پر واضح است منظور از اینکه همسران پیامبر مادران مومنین هستند جواز نگاه محرمیت و یا ارث بردن مومنین از آنان و یا حکم عدم ازدواج با دختران آنان و … نمی باشد بلکه منظور این آیه حکم حرمت ازدواج با زنان پیامبر صلی الله علیه و آله است چنانکه اکثر تفاسیر چه شیعه و چه سنی این را بیان داشته اند .

همچنین آیه مذکور دلیلی بر مومن بودن و یا مورد تایید بودن تمام زنان پیامبر صلی الله علیه و آله نمی شود بلکه این اصلی مسلم و قطعی است که ملاک ایمان هر شخصی بندگی و سرسپردگی او به دستورات خداوند و رسول او و جانشینان به حقش می باشد و قرابت و خویشاوندی به تنهایی در ایمان فرد نقشی ندارد مانند پسر حضرت نوح علیه السلام و یا زنان ناپاک پیامبران الهی حضرت لوط ونوح علیهم السلام همچنانکه قرآن هم به صراحت می فرماید : ای زنان پیامبر چنانکه هر یک از شما فحشایی آشکار مرتکب شود عذاب او مضاعف خواهد بود …احزاب /۳۰ و یا بنگرید به آیات ۴ و۵ سوره تحریم که می فرماید اگر شما دو زن توبه نکنید و …..شما را طلاق خواهد داد و از شما بهتر و …..نصیبش می گردد . پس به لفظ ساده معلوم می شود خبرهایی بین زنان پیامبر بوده مخصوصا آن دو زن .
در پایان باید گفت که مخالفت و دشمنی عایشه با حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام امری انکار ناپذیر است که درتاریخ شیعه و سنی ثبت گردیده است. به عنوان یک نمونه آشکار آن ، بر پا کردن جنگ جمل و مبارزه کردن او با امیر مومنان حضرت علی علیه السلام بود . همان علی که پیامبر درباره ایشان فرموده بود : حق با علی و علی با حق است ( مبارزه با حق ؟!) و در جای دیگر فرموده بود دوستی علی ایمان و دشمنی او کفر است (ابن مغازلی در مناقب الامام علی بن ابیطالب علیه السلام ص ۱۶۲) و یا حدیث ثقلین و …
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
عائشه و حکم او به کفر و قتل عثمان

با هر دو خلیفه به جنگ برخواست



طبری و ابن اثیر نوشته اند: عایشه با تعبیر از عثمان به نعثل می گفت: اقتلوا نعثلا فقد کفر. یعنی بکشید نعثل (عثمان) را, قطعا او کافر شده است. ابن ام کلاب وی را بدین دو بیت مخاطب قرار داد:

فمنک البداء و منک الغیر … و منک الریاح و منک المطر

و انت امرت بقتل الامام … و قلت لنا انه قد کفر

و خاطر نشان کرد: تو خود امر به قتل عثمان نمودی و به ما گفتی او کافر شده است. بعد از قتلش هم به خون خواهی وی برخواستی. پس آغاز و انجام ماجرای قتل عثمان و خون خواهی وی همه ازناحیه تو بوده است. (۱)

و ابن قتیبه می نویسد: عایشه می گفت: اقتلو نعثلا فقد فجر. یعنی نعثل را بکشید که فاجر و متجاوز شده است. (۲)

و ابن ابی الحدید نوشته است: هر کس پیرامون سیره و اخبار تصنیف نموده گوید: عایشه سر سخت ترین مردم بر علیه عثمان بود. تا آنجا که یکی از لباسهای پیامبر را در خانه اش آویخته بود و هر کس داخل خانه او می شد, می گفت: این لباس پیامبر خداست که هنوز کهنه نشده اما عثمان سنت اش را کهنه و فرسوده کرد. و گویند اولین کسی که عثمان را نعثل خطاب کرد عائشه بود. (۳)

مدائنی در کتاب ” جمل ” مینویسد: ” هنگامی که عثمان کشته شد عائشه در مکه بود، و خبر قتل او را در ” شراف ” به او رسید، و هیچ شک نداشت در این که طلحه به حکومت خواهد رسید و میگفت: مرگ بر نعثل، نابود باد نعثل. خوشابحال طلحه خوشا بحال پسر عمویم گوئی الان دارم به انگشتش نگاه میکنم که دارند با او بیعت میکنند. شتران را هی بزنید و به حرکت آورید!

در رابطه با معنای نعثل علامه شرف الدین در النص و الاجتهاد ص ۴۱۹ می فرمایند که: نعثل به کسی می گویند موی صورت و بدنش زیاد باشد. و این لقبی است که مادر عثمان برای وی انتخاب کرده بوده است .

و فیروز آبادی می گوید: نعثل پیرمرد احمق و ریش بلندی بود در مدینه (که عایشه و دیگران) عثمان را به او تشبیه می کردند. (۴)

و ابن اثیر می نویسد: دشمنان عثمان وی را نعثل می نامیدند و از جمله دشمنان او عایشه بود که می گفت: بکشید نعثل را خدا بکش او را و مقصودش از این سخن عثمان بود. (۵)

اسناد:

(۱) تاریخ طبری ۴/۴۰۷ و ۴۵۹ و ۴۶۵, کامل ابن اثیر ۳/۸۰٫

(۲) الامامة و السیاسة ۱/۵۲, شرح ابن ابی الحدید ۶/۲۱۵

(۳) النهایة لابن الاثیر الجزرى ج ۵ / ۸۰، تاج العروس ج ۸ / ۱۴۱، لسان العرب ج ۱۴ / ۱۹۳، شرح نهج البلاغة لابن أبى الحدید ج ۲ / ۷۷ ط ۱ وج ۶ / ۲۱۵ تحقیق أبو الفضل وج ۲ / ۴۰۸ ط مکتبة الحیاة وج ۲ / ۱۲۱ ط دار الفکر، الغدیر ج ۹ / ۸۰ و ۸۱ و ۸۴، شیخ المضیرة أبو هریرة ص ۱۸۱٫

(۴) نهایة اللغة ۵/۷۹-۸۰, لسان العرب ۱۴/۱۹۳٫

(۵) النهایة لابن الاثیر الجزرى ج ۵ /
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
صفحه  صفحه 30 از 47:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA