انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 41 از 47:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
slash00: پس طبق این قاعده در زمانی که علی بن ابیطالب هم خلیفه هست اگر کسی بر خلافش قیام کند. باید مرتد شود.
عایشه و طلحه و زبیر هیچ گاه بر علیه حکومت اسلامی قیام نکردند چه اگه اینطور بود علی ، عایشه رو بخاطر اون قیامش باید مجازات میکرد نه اینکه با خدم و حشم بفرسته مدینه و پسرش حسن رو هم بمدت یک روز اونو همراهی کنه !

slash00: اگه علی خلیفس چرا عایشه برای علی تصمیم میگیره؟
اولا امیدوارم مثل موهان نباشی که یه لحظه تو انجمن سکسه و از هوسش پیروی میکنه یه لحظه تو انجمن مذهب و از شیعه دفاع!
دوما ، طلحه و زبیر ابتدا به علی مراجعه کردند حتی بسیاری دیگه از اصحابل و بزرگان مدینه و از او خواستند که عاملین شهادت عثمان رو قصاص کنه و علی در پاسخ گفت که فعلا آشوبگران در مدینه هستند و نمیشه بر علیه اونها اقدام کرد چون ممکنه شهر رو به آشوب بکشند و وعده داد که بعدا این کار رو انجام بده ولی بسیاری از مسلمین و صحابه اینو نپذیرفتند و عقیدشون این بود که باید فورا اونها نجازات بشن برای همین به عایشه مراجعه کردند( اگه سریال عمر رو از ماهواره دیده باشی ماجرا رو مفصلا شرح میده) ، عایشه هم برای علی تصمیم نگرفت بلکه اون هم حق زو به علی داد و علی رو بحال خود گذاشتند تا بتونه راحتر بر امور مدینه مسلط بشه !

slash00: این کلام علی بن ابیطالب در مورد گروهی بود که به اسم خونخواهی عثمان بر علیه او قیام کردند.

روایت بدون سند مانند کاهی است که با یه باد به هر سو میره و فاقد اعتبار!

slash00: طبری و ابن اثیر نوشته اند: عایشه با تعبیر از عثمان به نعثل می گفت: اقتلوا نعثلا فقد کفر. یعنی بکشید نعثل (عثمان) را، قطعا او کافر شده است.
اولا اینها بر گرفته از کتب خودتونه نه ما دوما اسناد این روایات کجاست؟

slash00: از کی تا به حالا. یه سری افراد ابتدا حکم قتل یه شخص رو میدن. بعد از اینکه به قتل رسیده میشه. باز برای خونخواهی او قیام میکنند؟
به نظر شما با عقل جور میاد؟
در تمام این روایات شما اثری از راویان و اسناد روایات دیده نمیشه اونوقت میخواهی روایاتت هم مورد قبول واقع بشه؟!
     
  
مرد

 
چرا حضرت عایشه در خانه نماند وجنگ جمل به راه انداخت؟؟؟

در موردجنگ جمل سوال می شود چگونه عایشه از منزل خود خارج می شود در حالی که خداوند به او امر كرده‌ که در آن باقی بماند: {وَقَرْنَ فِی بُیُوتِكُنَّ وَلا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ الْأُولَى}. (الأحزاب: 33). «در خانه ‌های خود بمانید و همانند زمان جاهلیت زینتهای خود را آشکار نسازید».
این دستور خداوند را زیر پا گذاشت واطاعت نكرد.
در جایی دیگر این سوال است كه:عایشه با چه حقی جنگ با خلیفة مسلمانان، علی بن ابیطالب را كه ولیّ هر مومنی است مباح دانسته است و روایت بخاری را نقل می‌ کنند كه می‌گوید: هنگامی كه طلحه و زبیر و عایشه به بصره رفتند علی، عمار بن یاسر و حسن بن علی را به طرف ما، در كوفه فرستاد، پس آن دو بر منبر رفته و حسن بن علی بالاتر و عمار پایین‌تر از حسن قرار گرفتند، ما گرد آمدیم و من شنیدم كه عمار می ‌گوید: عایشه به طرف بصره رفته، وبه خدا قسم او همسر پیامبر در دنیا و آخرت است. اما خداوند شما را به وسیله او آزمایش كرده‌ است تا بداند كه از او اطاعت می‌ كنید یا از خدا.

همچنین بخاری در (كتاب الشروط) در باب آنچه در بارة خانة همسران پیامبر آمده، روایت کرده است: پیامبر سخنرانی نمود و به طرف خانة عایشه اشاره كرد و گفت: فتنه ‌ها از اینجاست، فتنه ‌ها از اینجاست، فتنه‌ ها از اینجاست، جایی که شاخ شیطان از آن بیرون می ‌آید..

وبازم می پرسند چگونه عایشه مستحق این همه احترام و تقدیر از طرف اهل سنت و جماعت است؟ آیا به خاطر این است که همسر پیامبر است؟ همسران پیامبر -صلى الله علیه وسلم- فراوانند و در میان آنها افضل‌ تر از عایشه به تصریح خود پیامبر وجود دارد».

در پاسخ به این ادعا باید گفت:

این که گفته عایشه آتش جنگ جمل را برافروخت‌ و خودش آن را فرماندهی كرده است... تا آخر ؛ از آشکارترین دروغهایی است كه هر فرد آگاه به تاریخ و حوادث جنگ جمل، فساد این گفته را درمی‌یابد؛ زیرا این جنگ به تدبیر هیچ یك از صحابه رخ نداد، نه علی و نه طلحه و زبیر و نه عایشه، هیچ کدام در این جنگ، نقش نداشتند بلكه بدون اراده و اختیار آنها رخ داده آنها خواستار وقوع آن نبودند. همچنان که مورخان و محققین در این حوادث نقل كرده ‌اند، آتش افروزان معركه، قاتلان عثمان بودند كه چون دیدند صحابه درصدد صلح و آشتی هستند، آن فتنه را به پا کردند.

باقلانی می‌گوید: بسیاری از علما گفته ‌اند درگیری بصره بدون تصمیم آنها و بلكه به طور ناگهانی رخ داده كه هر گروه برای دفاع از خود با این گمان که طرف دیگر به آنان خیانت کرده، دست به دفاع از خود زدند. در حالی این اتفاق در میان آنها صورت گرفت كه بیشتر بر صلح متفق شده و با خشنودی از همدیگر جدا شده بودند. قاتلان عثمان از این بیم داشتند كه آنها قدرت را به دست گرفته و بساط آنان را برچینند، لذا گرد آمده و پس از مشورت و نظرخواهی نهایتاً بر این متفق شدند که هنگام سحر میان هر دو گروه جنگ را آغاز كرده‌ و در هر دو گروه نفوذ یابند، آنگاه گروهی كه در میان لشكر علی است فریاد بزند كه طلحه و زبیر خیانت كرده‌اند و گروه دیگری كه در میان لشكر طلحه و زبیر است فریاد بزند: علی خیانت كرده است. سرانجام توطئه و دسیسة آنان عملی شد و جنگ در گرفت، و هر گروهی از خود دفاع می نمود و خواستار حفظ خون خود بود.

این عمل از جانب هر دو گروه درست و در اطاعت الهی به وقوع پیوسته است. این نظری صحیح و مشهور است وما نیز به آن معتقدیم[التمهید فی الرد علی الملحدة ص233].

ابن العربی می‌گوید: علی به بصره آمد و به یكدیگر نزدیك شدند تا رای گیری كنند اما فتنه‌ جویان آنان را به حال خود نگذاشته و شروع به خونریزی كردند و جنگ در گرفت. افراد باغی غوغای زیادی بر پا کردند تا فتنه و دسیسه شان برملا نشود و وضعیت روشن نشود، و قاتلان عثمان مخفی شوند. بی‌ تردید یک نفر در لشکر می ‌تواند دسیسة دشمن را عملی سازد، حال اگر هزار نفر باشند، وضعیت چگونه باید باشد؟[العواصم من القواصم ص159].

ابن حزم می‌ گوید: اما ام المومنین و زبیر و طلحه و كسانی كه با آنها بودند هرگز امامت علی را باطل نمی ‌دانستند. در روایت صحیحی آمده است که آنها برای جنگ با علی و یا به خاطر مخالفت و یا نقض بیعت او به بصره نرفتند... دلیل این امر هم اجتماع آنهاست كه جمع شدند و نجنگیدند. هنگامی كه شب فرا رسید قاتلان عثمان دانستند كه صلح و تدبیر به زیان آنهاست، از این رو شبانه به لشكر طلحه و زبیر حمله كرده‌ و علیه آنان شمشیر كشیدند، لشکر طلحه و زبیر هم از خود دفاع كرده‌ و جلو آنان را گرفتند. سپس آنان وارد لشکر علی شدند و لشکر علی نیز از خود دفاع كردند. هر گروهی گمان برده که بدون شک گروه دیگری جنگ را آغاز كرده‌ است. موضوع كاملاً موجب شبهه و تردید شده بود و همه فقط از خود دفاع كردند، هر گروهی گمان برده و تردیدی نداشت كه گروه دیگر جنگ را آغاز كرده‌ و موضوع شدیداً سبب شبهه شد كه هیچكس جز دفاع از خود كار دیگری نمی ‌توانست انجام دهد و قاتلان فاسق [عثمان كه خداوند آنها را لعنت كند!] همچنان به جنگ ادامه دادند[الفصل فی الملل و الاهواء و النحل 4/238-239].

ابن‌كثیر در بیان وصف شبی را كه دو گروه صحابه با هم صلح كردند می ‌گوید: «مسلمانان بهترین شب را پشت سر گذاشتند و قاتلان عثمان در بدترین شب بودند. فتنه ‌جویان تا صبح همچنان با همدیگر مشورت و نظرخواهی كرده‌ تا اینکه متفق شدند در تاریکی جنگ را شروع کنند[البدایة و النهایة 7/5.].

ابن ابی العزّ حنفی می‌گوید: جنگ جمل بدون اختیار علی، طلحه و زبیر رخ داد، و فاسدان و فتنه جویان آن را برانگیختند بدون آنکه سابقین از خود اختیاری داشته باشند[شرح العقیدة الطحاویة ص723].

این اقوال علمای محقق است كه همگی متفق هستند جنگ جمل بدون قصد و ارادة صحابه رخ داده است. آنان از جنگ بیزار بودند و صلح را بر جنگ ترجیح می‌ دادند و هیچ كدام از آنها نقشی در ایجاد جنگ و ادامة آن نداشتند. نه عایشه [رضی الله عنها] چنان كه این رافضی پنداشته است و نه دیگران، کمترین نقشی در رخداد جنگ و ادامة آن نداشتند. بلكه جرقه آن را نیاكان این رافضی كینه‌توز و بقیة قاتلان عثمان برافروختند، که او اکنون ام ‌المومنین را بدان متهم می ‌كند. خداوند با آنها چنان معامله كند كه سزاوارآنند. امت اسلامی هرگز به وسیلة هیچ فرقه‌ای جز آنان دچار آزمایش نشده است. جنایتشان بر امت اسلامی درگذشته و حال چقدر بزرگ بوده است؟!

اینکه گفته است عایشه از خانة خود خارج شده و حال آنکه خداوند به او امر كرده است كه: {وَقَرْنَ فِی بُیُوتِكُنَّ وَلا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ الْأُولَى}. (الأحزاب: 33). «در خانه‌های خود بمانید و همانند زمان جاهلیت زینتهای خود را آشکار نسازید».

در جواب باید گفت: بی‌تردید عایشه برای اتحاد مسلمانان و صلح میان آنان خارج شد، زیرا به خاطر موقعیتش در میان مسلمانان برای چنین امر جای امید بود، و این تنها رأی او نبود بلكه رأی بعضی از صحابه‌ای بود كه در اطراف او بوده و بدان اشاره می‌ كردند.

ابن العربی می گوید: در حادثة جمل، خروج عایشه به قصد جنگ نبود، امّا چون مردم به او مراجعه كرده‌ و از فتنه ‌های عظیم و هرج و مرج میان مردم شكایت داشتند و امیدوار بودند كه به بركت او صلح و سازش صورت گیرد و اگر در میان مردم به پا خیزد، حیا كنند و او نیز چنین گمانی داشت از این رو از خانه خارج شد و به این آیه كریمه اقتدا نمود: {لا خَیْرَ فِی كَثِیرٍ مِنْ نَجْوَاهُمْ إِلَّا مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلاحٍ بَیْنَ النَّاسِ}. (النساء: 114). «در بسیاری از نجواهایشان فایده‌ای نیست مگر آنکه کسی به صدقه دادن یا نیکی کردن و یا ایجاد صلح و آشتی در میان مردم فرمان دهد».

{وَإِنْ طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَیْنَهُمَا{. (الحجرات: 9). «و اگر دو گروه از مومنان جنگیدند در میان آنها صلح نمایید».

تمام مردم از زن و مرد و برده و آزاد همگی موظف هستند که در میان مردم صلح و آشتی برقرار نمایند[ احكام القرآن 3/59-57].

خود عایشه در خیلی جاها اظهار داشته است كه سبب خروج او همین است، چنان كه یک روایت در این زمینه آمده است. طبری روایت می‌كند عثمان بن حنیف -رضی الله عنه- كه از طرف علی بن ابی‌طالب –رضی الله عنه- والی بصره بود، هنگام رسیدنش به بصره قاصدی به سوی عایشه فرستاد و سبب آمدن او را جویا شد. عایشه گفت: به خدا كه شخصی چون من برای كاری سرّی گام برنمی‌دارد و قضیه را از مؤمنان دیگر که همگی فرزندان وی هستند، مخفی نمی دارد. بی‌تردید اوباش و غوغاگران شهرها و قبایل به حرم رسول خدا حمله كرده و در آنجا کمک و یاری كردند و به خاطر قتل خلیفه مسلمانان بدون هیچ عذر و سببی مستحق لعنت خدا و لعنت رسول او شدند، آنها خون حرام را ریخته و مال حرام خورده و غصب كرده و ماه حرام را حلال دانسته، آبروریزی کرده و به جان مسلمانان افتاده اند و در میان قومی اقامت گزیده ‌اند كه آنها از ماندن آنان به خاطر شخصیت و جایگاهشان ناخشنود بوده و نفرت داشتند. آنها اهل ضرر و زیان بوده و هیچ منفعت و تقوایی ندارند و نمی‌ توانند دیگران را از کارهای ناپسند بازدارند و به مردم امان بدهند از این رو من از طرف عالم ‌ترین مسلمانان به پا خاسته‌ ام تا به آنان بگویم این قوم برای چه آمده ‌اند، مردم بعد از ما چگونه ‌اند و اینکه تا چه حدی شایسته است برای اصلاح این امر قیام كنند سپس این آیه را خواند كه می‌ فرماید: }لا خَیْرَ فِی كَثِیرٍ مِنْ نَجْوَاهُمْ إِلَّا مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلاحٍ بَیْنَ النَّاسِ{. (النساء: 114). «در بسیاری از نجواهایشان فایده‌ای نیست، مگر آنکه کسی به صدقه دادن یا نیكی كردن و یا ایجاد صلح و آشتی در میان مردم فرمان دهد».

كه باید برای اصلاح قیام كنند كه خداوند و پیامبر او، كوچك و بزرگ و زن و مرد را بدان دستور داده است. وظیفه ماست که شما را به کار معروف امر و پسندیده و تشویق کنیم و شما را از کار ناپسند باز داریم و از شما می خواهیم كه آن را تغییر دهید»[تاریخ طبری 4/462].

ابن حبان روایت كرده‌ است عایشه به ابوموسی اشعری والی علی بر كوفه نوشت: می دانی آنچه را كه درباره قتل عثمان رخ داده است، و من برای اصلاح میان مردم خارج شده ‌ام. به كسانی كه نزد تو هستند دستور بده كه در منازل خود مانده و خیالشان راحت باشد تا اینكه خبر اصلاح میان مسلمانان را كه دوست دارند بشنوند»[الثقات ابن حبان 2/282].

ابن‌حجر در شرح حدیث ابوهریره می‌گوید: جبرئیل پیش پیامبر -صلى الله علیه وسلم- آمده و به او گفت كه سلام خداوند را به خدیجه برسان. سهیلی می‌گوید: ابوبكر بن داود از این قصه استدلال كرده‌ كه خدیجه از عایشه برتر است، چون جبرئیل بر عایشه از طرف خود سلام نمود و اما سلام خدیجه از طرف خداوند بود. ابن‌عربی چنین پنداشته است که در مورد برتری خدیجه بر عایشه اختلافی نیست. چنین تصوری مردود است، زیرا در این مورد اختلاف از قدیم ثابت است، اگر چه در این مسأله برتری خدیجه به خاطر این مسأله و غیره است[فتح الباری 7/139].

در اینجا هدف این است که اختلاف علما درباره برتری میان خدیجه و عایشه مشهور است، که اینجا جای توضیح و بسط آن نیست، بلکه قصد، بیان بطلان ادعای این رافضی است که می پندارد پیامبر -صلى الله علیه وسلم- در برتری خدیجه بر عایشه صراحتا سخن گفته است. اگر چنین می ‌بود این اختلاف بزرگ در میان علما برای برتری میان آن دو رخ نمی ‌داد.

به هر حال برتری یكی بر دیگری سبب طعن بر دیگری نیست، و خود این موضوع، بزرگترین دلیل بر علوّ مقام این سه زن (فاطمه، خدیجه و عایشه) است، چون اختلاف خارج از این نیست که آنان بهترین زنان امت اسلامی هستند. این درست خلاف آن چیزی است که تیجانی می ‌خواست آن را اثبات نماید، چون او با برتری خدیجه بر عایشه قصد طعن عایشه داشته است و این ناشی از نادانی و کودنی اوست، زیرا اگر عایشه دومین یا سومین زنان این امت باشد چه ضرری برایش دارد؟ آیا این سبب احترام و تقدیر اوست یا طعن و انتقاد از او؟ قضاوت را به خوانندة محترم واگذار می‌كنیم تا میزان گمراهی رافضیان و نادانی و سبك عقلی آنها را بشناسد.
     
  
مرد

 
آیا ام المومنین عائشه گفتند این نعثل را بکشید ؟

حق انست که ام المومنین عائشه برای امام عثمان احترام زیادی قائل بود

انهم بخاطر انکه می دانست جایگاه امام عثمان نزد رسول خدا جایگاه رفیعی است همانطور که رسول خدا به ام المومنین عائشه فرمو د چگونه من شرم نداشته باشم به نسبت کسی که ملائکه از او شرم دارند

" ألا أستحي من رجل تستحي منه الملائكة " مسلم 2401.

اما انچه که از ابن حدید شیعی معتزلی آمده است که ام المومنین عائشه گفته اند این نعثل را بکشید بدون اساس و باطل است - ذكره ابن أبي الحديد في شرحه لنهج البلاغة، 20 / 17 و 22 .

و این روایت از طیق سیف بن عمر آمده است

اما حال سیف بن عمر ذكره الدارقطني في الضعفاء والمتروكين ، ص 104 ، وقال محققه ما نصه : سيف بن عمر الضبي الأسيدي الكوفي ، مصنف الفتوح والردّة وغير ذلك ، كان إخبارياً عارفاً ، عمدة في التاريخ وهو كالواقدي ، أمّا في الحديث فهو ضعيف باتفاق ،

قال يحيى بن معين : وابن أبي حاتم : ضعيف الحديث ، وقال النسائي : كذاب ، وقال ابن حبان : يروي الموضوعات عن الأثبات ، قال وقالوا : إنه كان يضع الحديث ، وقال الدارقطني : متروك ابن حجر : تهذيب التهذيب ، 4 / 296 ، والذهبي : المغني في الضعفاء ، 1 / 392 ، وميزان الاعتدال ، 2 / 255 . ، وقال ابن أبي حاتم : مرّة : متروك الحديث ، يشبه حديثه حديث الواقدي ابن أبي حاتم : الجرح والتعديل ، 4 / 278 ، وقال أبوداود : ليس بشيء وقال ابن عدّي : عامّة حديثه منكر الذهبي : ميزان الاعتدال ، 2 / 255 .
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
مرد

 
rostam91: اولا اینها بر گرفته از کتب خودتونه نه ما دوما اسناد این روایات کجاست؟
تاریخ الطبری – الطبری – ج ۳ – ص ۴۷۷
rostam91: روایت بدون سند مانند کاهی است که با یه باد به هر سو میره و فاقد اعتبار!

این سندش دیگه
*نهج السعاده ج۱ص۲۴۸
rostam91: اولا امیدوارم مثل موهان نباشی که یه لحظه تو انجمن سکسه و از هوسش پیروی میکنه یه لحظه تو انجمن مذهب و از شیعه دفاع!
نه.شما اصلا از اول به تیر ارشاد جوانان به این سایت اومدید.
rostam91: دوما ، طلحه و زبیر ابتدا به علی مراجعه کردند حتی بسیاری دیگه از اصحابل و بزرگان مدینه و از او خواستند که عاملین شهادت عثمان رو قصاص کنه و علی در پاسخ گفت که فعلا آشوبگران در مدینه هستند و نمیشه بر علیه اونها اقدام کرد چون ممکنه شهر رو به آشوب بکشند و وعده داد که بعدا این کار رو انجام بده ولی بسیاری از مسلمین و صحابه اینو نپذیرفتند و عقیدشون این بود که باید فورا اونها نجازات بشن برای همین به عایشه مراجعه کردند( اگه سریال عمر رو از ماهواره دیده باشی ماجرا رو مفصلا شرح میده) ، عایشه هم برای علی تصمیم نگرفت بلکه اون هم حق زو به علی داد و علی رو بحال خود گذاشتند تا بتونه راحتر بر امور مدینه مسلط بشه !
لشکر کشی بدون اجازه از خلیفه زمان میشه نافرمانی دیگه. از این روشن تر برای من فقط وجود خداست
rostam91: در تمام این روایات شما اثری از راویان و اسناد روایات دیده نمیشه اونوقت میخواهی روایاتت هم مورد قبول واقع بشه؟!

میشه
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 
rostam91: این که گفته عایشه آتش جنگ جمل را برافروخت‌ و خودش آن را فرماندهی كرده است... تا آخر ؛ از آشکارترین دروغهایی است كه هر فرد آگاه به تاریخ و حوادث جنگ جمل، فساد این گفته را درمی‌یابد؛ زیرا این جنگ به تدبیر هیچ یك از صحابه رخ نداد، نه علی و نه طلحه و زبیر و نه عایشه، هیچ کدام در این جنگ، نقش نداشتند بلكه بدون اراده و اختیار آنها رخ داده آنها خواستار وقوع آن نبودند. همچنان که مورخان و محققین در این حوادث نقل كرده ‌اند، آتش افروزان معركه، قاتلان عثمان بودند كه چون دیدند صحابه درصدد صلح و آشتی هستند، آن فتنه را به پا کردند.
این حسن ظن اهل سنت شاهکاره

عایشه ناخواسته باطلحه و زبیر لشگر تشکیل دادند

عایشه ناخواسته بر شتر سوار شد و مردم را تهییج به جنگ میکرد و وعده بهشت میداد

عایشه و طلحه و زبیر و مروان حکم و ولید ناخواسته رفتن به بصره و والی اونجا رو کشتند و ریش صورتش رو کندند و خزانه رو تصرف کردند

عجب هنرهایی دارن اهل سنت

این ادمی که اینها رو نوشته سنی نبوده شیعه بوده و خواسته اخحتمالا عمق ساده اوحی طرفداران عایشه رو نشون بده

راستی فک کنم هیتلر هم بنده خدا ناخواسته دنیا روبه اتش کشید اگه عایشه ناخواسته از مکه تا بصره رفته واسه جنگ خوبهیتلر هم ناخواسته تا روسیه اومده
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
rostam91: انهم بخاطر انکه می دانست جایگاه امام عثمان نزد رسول خدا جایگاه رفیعی است همانطور که رسول خدا به ام المومنین عائشه فرمو د چگونه من شرم نداشته باشم به نسبت کسی که ملائکه از او شرم دارند
روغهای آبدار و شاخدار

عایشه حرمت خود رسول خدا رو در زمان حیات ایشون نگه نداشت چه رسد به عثمان

ضمنا همه روایات از کتب خود شماست بروید و کتابهاتون رو اصلاح کنید

نقش عايشه در قتل عثمان+سند

1- ابو الفداء ـ از مورّخان بنام و مورد اعتماد اهل سنت ـ در کتاب المختصر في أخبار البشر مي‌گويد:

كانت عائشة تنكر على عثمان مع من ينكر عليه و كانت تخرج قميص رسول الله و تقول: هذا قميصه و شعره لم يبل و قد بلي دينه.

عايشه جزء انقلابيون بود و با افرادي که در برابر عثمان قيام کرده بودند، همگام بود. پيراهن و تکه‌اي از موي پيامبر را به دستش گرفته بود و مي‌گفت: پيراهن و موي پيامبر، هنوز پوسيده نشده، ولي دين پيامبر را پوساندند و از بين بردند.

المختصر في أخبار البشر، ج1، ص172 نقل مي‌کنند:

عايشه، نعلين پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله و سلم) را به دستش گرفته بود و خطاب به عثمان مي‌گفت:

ما أسرع ما تركتم سنة نبيكم و هذا شعره و ثوبه و نعله لم يبل بعد. فغضب عثمان غضبا شديدا حتى ما درى ما يقول.

هنوز پيراهن و کفش و موي پيامبر از بين نرفته است، دين پيامبر را شما کنار گذاشتيد .عثمان خيلي عصباني شد، بطوري‌که نمي‌دانست چه مي‌گويد.


أنساب الأشراف للبلاذري، ج2، ص276(نرم افزار المکتبة الشاملة) ـ الفتوح لإبن أعثم، ج1، ص4 ـ شرح نهج البلاغة لإبن أبي الحديد، ج3، ص49

حتي آقايان آورده‌اند که أم المؤمنين عايشه صراحت داشت بر اين‌که به مسلمانان مي‌گفت:

اقتلوا نعثلا، قتل الله نعثلا.

پير احمق را بکشيد.

كتاب الفتوح لإبن أعثم، ج2، ص421 ـ الإمامة و السياسة لإبن قتيبة الدينوري، تحقيق الزيني، ج1، ص51 ـ روح المعاني للآلوسي، ج22، ص11 ـ المحصول للرازي، ج4، ص343

اگر عزيزان اهل سنت به کتاب‌هاي لغت مراجعه کنند، نهاية إبن أثير و تاج العروس زبيدي و لسان العرب إبن منظور و ماده نعثل را پيدا کنند و ببينند که مي‌گويد:

النعثل الشيخ الأحمق و منه حديث عائشة: "اقتلوا نعثلا، قتل الله نعثلا"، تعنى عثمان و هذا كان منها لما غاضبته و ذهبت إلى مكة.


اين پير احمق را بکشيد، خدا او را بکشد. مقصودش عثمان بود. از دست عثمان غضبناک شد و به مکه مسافرت کرد.

النهاية في غريب الحديث لإبن الأثير، ج5، ص80 ـ لسان العرب لإبن منظور، ج11، ص669 ـ تاج العروس للزبيدي، ج15، ص745

اين مسائل، چيزي نيست که آدرسي باشد، چون کتاب‌هاي لغت، بر مبناي حروف الفباء است. هر چاپي که داريد،‌ به ماده «نعثل» مراجعه کنيد و اين عبارات در آنجا کاملا موجود است.
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   
مرد

 
slash00: این سندش دیگه
*نهج السعاده ج۱ص۲۴۸
فردا یه کتابی چاپ میکنم و توش مینویسم که پیامبر یه پسر داشت که دشمنان پیامبر اونو شبانه دزدیدند آیا کسی میتونه به اون کتاب استناد کنه و بگه تو فلان کتاب صفحه فلان چنین چیزی نوشته ، پس حتما درسته؟!
لطف کن و روایاتی که از این کتاب) نهج السعاده) آوردی بیار ، مسلما این کتاب قرنها بعد از اون حوادث نوشته شده و نویسنده اون جریان رو به چشم ندیده و فقط شنیده ، حالا باید دید ایشون از چه کسانی شنیده!

slash00: لشکر کشی بدون اجازه از خلیفه زمان میشه نافرمانی دیگه. از این روشن تر برای من فقط وجود خداست
مگه من گفتم کارشون درست بوده؟ منم میگم کار عایشه اشتباه بوده ، در این شکی نیست ، موضوع اصلی جنگ جمله که من میگم عایشه قصد جنگ نداشته! در ضمن دستوری از سوی خلیفه مبنی بر عدم لشکر کشی نیومده بود که بشه اسمش رو نافرمانی گذاشت بلکه کارشون یه کار سرخود ، بدون مشورت با خلیفه و اشتباه بوده!
     
  
مرد

 
mohan1978: عایشه ناخواسته باطلحه و زبیر لشگر تشکیل دادند

عایشه ناخواسته بر شتر سوار شد و مردم .....
طبیعی هستش کسی که با داشتن یه همسر باز به فکر زیر شکمشه و تو انجمنهای سکسی دنبال سکس ضربدری میگرده این چیزها رو درک نکنه!
اما کسی که بدنبال حقیقته میره تحقیق و پی به حقایق میبره

mohan1978: ضمنا همه روایات از کتب خود شماست بروید و کتابهاتون رو اصلاح کنید
فکر کنم تاپیک "سکس ضربدری فانتزی با مدیوم و سافت سوینگر" که ایجاد کردی بیشتر به دردت بخوره

mohan1978: از ابويحيى انصارى از عائشه نقل شده است كه رسول خدا (ص) او را در حالى كه روزه‌دار بود، مى‌بوسيد و زبانش را مى‌مكيد. عفان مى‌گويد: به محمد بن دينار گفتم كه اين روايت را از سعد بن أوس شنيده‌اي؟ گفت: آري.

mohan1978: نمیدونم شما هم با خوندن این حدیث شرم وجودتون رو فرا گرفت یا نه ؟ قطع نظر از دروغ بستن عایشه به رسول خدا در این حدیث، به نظر شما اگر یک زن عادی این طور بی شرمانه اسرار بین خودش و شوهرش رو تازه اون هم برای یک غریبه نامحرم تعریف کنه چه دیدی بهش پیدا میکنید ؟
جالبه ، آدم دنبال سکس ضربدری باشه و شرم نکنه ولی با دیدن این روایت شرم سر تا پاش رو فرا بگیره!
احتمالا این نوع سکس و حد اقل صحبت در مورد چنین سکسی در عهد پیامبر مباح بوده و اگر این آقا برای اثبات دروغهاش اومد و گفت :" علی و خانومش با عمر و خواهرش چنین برنامه ای داشتن " اصلا نباید تعجب کرد ( مثل جریان متعه علی با خواهر عمر که بدون شرم در محضر خدا اینو به علی نسبت داد)

mohan1978: قبل از نوشتن این پست از محضر مبارک رسول خدا عذر خواهی میکنم والله!!! از نوشتن این پست خجالت میکشم ولی چه کنم که اگر ننویسم رسالت خود را در شناساندن دشمنان خدا به انجام نرسانده ام.
برای این مطلب هم فقط میشه خندید
     
  
مرد

 
rostam91: فردا یه کتابی چاپ میکنم و توش مینویسم که پیامبر یه پسر داشت که دشمنان پیامبر اونو شبانه دزدیدند آیا کسی میتونه به اون کتاب استناد کنه و بگه تو فلان کتاب صفحه فلان چنین چیزی نوشته ، پس حتما درسته؟!
لطف کن و روایاتی که از این کتاب) نهج السعاده) آوردی بیار ، مسلما این کتاب قرنها بعد از اون حوادث نوشته شده و نویسنده اون جریان رو به چشم ندیده و فقط شنیده ، حالا باید دید ایشون از چه کسانی شنیده!

نهج السعاده شیخ محمودی
rostam91: عایشه قصد جنگ نداشته!
داشته یا نداشته یه لشکری کشیده که بعدا باعث جنگ شده و کلی کشته داده. اگه عایشه سر خود لشکر نمی کشید جنگی هم نمی شد. rostam91: در ضمن دستوری از سوی خلیفه مبنی بر عدم لشکر کشی نیومده بود که بشه اسمش رو نافرمانی گذاشت بلکه کارشون یه کار سرخود ، بدون مشورت با خلیفه و اشتباه بوده!
به این فقط باید خندید
مگه باید خلیفه به تک تک افراد جامعه بگه لشکر کشی سر خود نکنید؟!! حرف میزنیا احمدی نژاد روت تاثیر گذاشته انگار.
یک نفر خلیفس تموم دستور های نظامی مسلما فقط باید از اون صادر بشه هر لشکر کشی که بدون اجازه باشه میشه نافرمانی که اگه کسی در زمان ابوبکر یا عمر انجام بده میشه مرتد!!.
شده قضیه ناموس حسن!
گروهبان به سربازش میگه حسن این چیه دستته میگه تفنگه میگه نه پسر این ناموسته! به یه سرباز دیگه میگه پسر این چیه دستته میگه این ناموس حسنه!!!! اینم دقیقا همونه
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
slash00: نهج السعاده شیخ محمودی
برادر عزیز ، من نمیگم چنین کتابی نیست ، صدها جلد در مورد حوادث اسلامی نگاشته شده و هر نویسنده ای برداشت خودش رو از یه روایت داره نمیشه گفت که حتما اون برداشت درسته! ممکنه نویسنده مذهب حنفی دیدگاهش از نویسنده مذهب شافعی فرق داشته باشه و یکی میانه روتر و دیگری تندرو تره چه رسد به اینکه گروه مخالف بخواد از یه گوشه اون مطلب به نفع خویش هم بهره ببره!

slash00: داشته یا نداشته یه لشکری کشیده که بعدا باعث جنگ شده و کلی کشته داده. اگه عایشه سر خود لشکر نمی کشید جنگی هم نمی شد.
شما اینو میگی ، منم میگم اگه عایشه با شورشیانی که در بصره بودند جنگ نمیکرد شاید اونها به مدینه حمله میکردند ! پس نمیشه بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال بگیم اگه جنگ نمیشد اینطور میشد ! پس من هم میگم اگه علی در جنگ صفین شرکت نمیکرد اونقدر مسلمون کشته نمیشد چون با اینکه جنگید باز هم معاویه پیروز شد! یا اگه پیامبر اسرای جنگ بدر رو طبق نظر خداوند میکشت اون اسرا تو جنگ احد شرکت نمیکردند و تعداد زیادی از مسلمونها رو نمیکشتند!
دوست گرامی ، ما در اینجا نیومدیم که عایشه رو محاکمه کنیم یا علی و دیگران رو اونها هر کاری کردند تموم شده رفته و نتیجه کارهای خوب و بدشون رو خداوند میده ما میخواهیم ببینیم که رفتار ما در قبال اونها بعنوان یک مسلمان درسته یا خیر! خداوند چه دستوری در حورد اونها داده و شرع اسلام میگه که در قبال اونها چه برخوردی بکنیم!

slash00: یک نفر خلیفس تموم دستور های نظامی مسلما فقط باید از اون صادر بشه هر لشکر کشی که بدون اجازه باشه میشه نافرمانی که اگه کسی در زمان ابوبکر یا عمر انجام بده میشه مرتد!!.
باز هم میگم ، کار اونها در جمع آوری سپاه اشتباه بوده ولی اونها بر عیله خلیفه لشکر کشی نکردند که اسمش رو بزاریم مرتد، مرتد کسیه که بر علیه حکومت اسلامی بلند بشه و اعمالی کفر آمیز انجام بده ، وظیفه هر مسلمانیه که در مقام دفاع از اسلام هر جا لازم ببینه قیام کنه مثل امام حسین که این کار رو کرد ،مخصوصا اگه حکومت مرکزی ضعیف باشه، سپاه عایشه و طلحه و زبیر هم به همین منظور گرد آوری شد!
     
  
صفحه  صفحه 41 از 47:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA