انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 46 از 47:  « پیشین  1  ...  44  45  46  47  پسین »

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


مرد

 
rostam91: شما عایشه رو کفر . منافق می دونی و برای همین خواستی مناظره کنی
الآن در پاسخ دوسپتمون میگی بحثی سر مسلمونیش نداری
این عین نقل قول خودته
مسلمان میتونه منافق باشه گنه کار باشه و میتواند کافر شود

rostam91: سیاست یک بام و دو هوا و ریاکاری رو بزار کنار

بله او کافر از دنیا رفته ...در طول حیات هم منافق بوده

rostam91: شما یه نقل قول از من بیار که من شیعه رو مسخره کرده باشم
حرف من انتقاد به شیعه هست نه تمسخر
فرواون دروغ و تهمت و تمسخر به شیعه دارید تو اغلب پستها وقتی غیر از شکلک های تمسخر امیز گفتید چیزی نمیشه بگین و ......

در وغ هم که فراوان هم بدلیل بی اطلاعی محض از اعتقادات تشیع و چه از سر........

یک مجموعه بزودی درست میکنم و میزارم تا فرق انتقاد و تمسخر و استهزا روشن بشه

rostam91: اینم لطفا ثابت کن چون من اینو بار اوله که می شنوم

در مناظره مولوی ابوبکر صفی در اخرین پارت با اقای اللهیاری اشاره میکنه به ایه ای که میفرماید در روز قیامت همه چیز از بین میرود و از خدا تنها وجه او باقی میماند


اینجا جاش نیست تو تاپیک شیعه و سنی بگو برات مفصل ده صفحه مدرک غیر قابل رد دارم

rostam91: اما اینکه این دستان چه شکلیه؟ چسبیده به بدن؟ دارای انگشت ؟ جسمانی یا نورانی؟ و در کل اینکه کیفیت و ماهیت اونها چیه بر هیچ کسی آشکار نیست
همینکه معتقدید خدا دست داره که یک شکلی داره از هر مکتریال که باشه و به هر شکل قائل شدن حدود برای خدا و جسمیت است

و اینکه معتقدی خدا شبها میاد پایین صدای بنده هار بشنوه

وقتی میاد پاییئ بالا نیست و صدای اونجا رو نمیشنوه خودش و وقتی بره بالا پایین نبیست و صدای اینجا رو. نمیشنوه شخصا و اینها مشخصات اجسام است که حدود دارند ولی خدا همواره همه جا هست و هر صدایی رو در هر جا میشنود

rostam91: روخوانی قرآن خوبه و دارای اجر و پاداش مهم فهمیدنشه که من ازت خواستم یه بار دقیق بخون با ترجمه نه تفسیر بعد برو سراغ تفاسیر مختلف

اینجا از عایشه حرف بزن

rostam91: همون اعتقاد کفار مکه که قرآن رو شعر و جادو و داستانسرائی می دونستند

قران معجزه الهی است و در نظم مانند شعری است اما تفاوتهایی داره و باعث ایمان بسیاری همین نغز بودن و اهنگین بودن مضامین عالی ان در وهله اول بود که باعث رسوخ نور ایمان در دل بسیاری از کفار شد

rostam91: قرآن برای مسلمونها کتاب قانون اساسیه نه دیوان

هیچ ایرادی نداره که کتاب قانون یک شاهکار ادبی باشه

خدا هم در تحدی به عدم توانالیی در ارائه یک قران مشابه بحث مضامین تنها رو نداره بحث کلیت مضامین و آهنگین بودن است

به جز این که کار ی نداره قران گفتن

افلا ینضرون الی البقر کیف خلقت و الی االسحاب کیف رفعت و الی االبحر کیف ملات و الی االازهار کیف فتحت فذکر ..........

rostam91: پس این شمائید که دروغ می بندید نه من

چه دورغی من به شما بستم
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
بنام خدا

منچند بار دوستان اهل سنت رو به مناظره مستقیم و درباره یک مطلب دعوت کردن که هر بار به یک بهانه رد کردند

مانندمرتدی که میخواست در باره خدا با یک مومن بحث کنه و مومن شرط گذاشت که اول توبه کن تا بعد بمناظره کنیم ....خوب اگکر قرار بود توبه کنه چرا مناظره کنه


اقا رستم هم میگه اول ایمان داشتن عایشه رو قبول کن بعد بریم بحث کنیم

موضوع بحث کفر عایشه است و من اگر قبول داشتم عایشه ایماندار باقی مانده و منافق و کافر نشده بحث نداشتم





شیعه و سنی معتقدند که هر کس اعتقاد به تحریف قران داشته باشد کافر است بلاشک


مناظره فقط در مورد خانم عایشه و کفر اوست نه شخص دیگری و هر بحث دیگر بعد از اتمام این بحث قابل طرح است
[font#2E2EFE][/font]

عایشه میگوید و ابن ماچه روایت کرده و البانی هم انرا حسن میداند

در سنن ابن ماجه، ج ۱، ص ۶۲۵، کتاب النکاح، باب ۳۶، ح ۱۹۴۳٫ روایت شده است:


- حدثنا أبو سلمة یحیى بن خلف . حدثنا عبد الأعلى عن محمد بن إسحاق عن عبد الله بن أبی بكر عن عمرة عن عائشة . وعن عبد الرحمن بن القاسم عن أبیه عن عائشة
: - قالت لقد نزلت آیة الرجم ورضاعة الكبیر عشرا . ولقد كان فی صحیفة تحت سریری . فلما مات رسول الله صلى الله علیه و سلم وتشاغلنا بموته دخل داجن فأكلها
[ ش ( فی صحیفة تحت سریری ) ولم ترد أنه كان مقروءا بعد . ( داجن ) هی الشاة یعلفها الناس فی منازلهم . وقد یقع على الشاة من كل ما یألف البیوت من الطیر وغیرها ] .

قال الشیخ الألبانی : حسن

البته چندین روایت مانند این و دقیق تر هم هست که منتظر هستم این روایت را رد کگنید تا الباقی را بیاورم و همه مستند و صحیح یا حسن از بخاری و سیوطی و مسلم و حنبل و ابن ماچه




عایشه میگوید ایات رضاع کبیر و رجم در صفحه ای نوشته بود و نزد من بود تا هنگام وفات رسول خدا که بزی داخل خانه شد و انها را خورد


حالا سئوال ما از اهل سنت این است

یا ایات رجم و رضاع کبیر را در قران به ما نشان بدهید

یا باید قبول کنید که عایشه معتقد است این ایات در قران بوده و امروز نیست و معتقد به تحریف قران است

دنبال نسخ و این حرفها هم نروید چون نسخ هم اگر بوده اصل ایه از بین نمیرود و همچنین عایشه اعتراف میکند که تا زمان حیات و بعد از رسول خدا این ایات را میخوانده اند




بحث فقط بر سر اثبات یا رد کفر عایشه است

در مورد کفر و یا عدم کفر هر شخص دیگر از کلینی گرفته تا دیگران بعد از اتمام این بحث مباحث خواهیم کرد

طفرع رفتن و عدم پاسخکویی یا پراکنده گویی و پرداختن به مسائل دیگر نشان میدهد که کفر عایشه ثابت شده و نیازی به یحث بر سر ان نیست
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: بله او کافر از دنیا رفته ...در طول حیات هم منافق بوده
بر اساس آیه قرآن شما الآن خودت به آیات قرآن داری کافر میشی چون خداوند غیر از این نظر داره
ametis: در مناظره مولوی ابوبکر صفی در اخرین پارت با اقای اللهیاری اشاره میکنه
هیچ مولوی با آدم بد دهن هتاکی که خود علمای شیعه هم مسلمونش نمی دونن مناظره نمی کنه
قردا شما هم برو زنگ یزن شبکه کلمه بگو من آیت الله هستم از کلیپت تو یوتیوب بعنوان مناظره آیت الله آمتیس و هاشمی در کلمه یاد میشه
ametis: اشاره میکنه به ایه ای که میفرماید در روز قیامت همه چیز از بین میرود و از خدا تنها وجه او باقی میماند
خوب اون آیه کدوم آیه بود تا بررسی کنیم
ametis: اینجا جاش نیست تو تاپیک شیعه و سنی بگو برات مفصل ده صفحه مدرک غیر قابل رد دارم
همون آیه ای که میگی رو در همون تاپیک توضیح بده تا ببینیم کدومه
ametis: همینکه معتقدید خدا دست داره که یک شکلی داره از هر مکتریال که باشه و به هر شکل قائل شدن حدود برای خدا و جسمیت است
باز هم دروغ شاخدار
آقا من میگم یه برق یا دوتا برقاو ته تو آسمون زد آیا این برقی که من می بینم بهش جسمیت دادم و جسمه؟!
الآن سایه دسته تو روی زمین جسمه؟ دوتا سایه دست هست ولی اون سایه ها جسم نیست
تحلیلهات با منطق باشه نمیخواد زود زود جواب بدی فکر کن روی مسئله بعدا پاسخ بده
گفتم که ما میگیم خداوند میگه دو دست خدا بازه، خداوند اینو خودش میگه من نمی گم، وقتی خودش میگه ما هم میگیم خدا دودست داره ولی اینکه چجوری هستن، صفته، جسمه، نوره؟یا هر کیفیتیه بر ما پوشیده هست و تصورش هم کفره
ametis: اینجا از عایشه حرف بزن
همین دیگه میخوام از عایشه برات بگم که میگم اول قرآن بخون وگرنه یه مسیحی هم عایشه رو میشناسه ممکنه یه گاو پرست هم در خوندن تاریخ اسلام با عایشه آشنا شده باشه
میگم قرآن بخون تا عایشه رو از قرآن بشناسی نع از روایاتی که به دلخواه خودتون تفسیرش می کنین و معتقدین ما برای فضیلت سازی ساختیم
از قرآن بخون تا بدونی که خاوند تبارک و تعالی شخصا به مومن بودن عایشه صدیقه شهادت داده
ametis: هیچ ایرادی نداره که کتاب قانون یک شاهکار ادبی باشه
نتنها ایرادی نداره بلکه دقیقا یک شاهکار ادبی هم هست کسی نتونسته مثل اونو بیاره و یا تا الآن حرفی ازش کم یا زیاد کنه
ametis: به جز این که کار ی نداره قران گفتن

افلا ینضرون الی البقر کیف خلقت و الی االسحاب کیف رفعت و الی االبحر کیف ملات و الی االازهار کیف فتحت فذکر ..........
اگه کاری نداشت که اون زمان کفار آورده بودن و به رخ پیامبر کشیده بودن
به این دلیل قرآن شد معجزه پیامبر که فردی امی و بیسواد اونو آورد و همه ادبا و شاعران عرب با اون همه تبحر در ادبیات از آوردن یه آیه مثل اون عاجز موندن

ametis: شیعه و سنی معتقدند که هر کس اعتقاد به تحریف قران داشته باشد کافر است بلاشک


مناظره فقط در مورد خانم عایشه و کفر اوست نه شخص دیگری و هر بحث دیگر بعد از اتمام این بحث قابل طرح است
[/font]


عایشه میگوید و ابن ماچه روایت کرده و البانی هم انرا حسن میداند
ببین عزیزم با چه زبونی برات بگم
اینهائی که شما میاری روایته، روایت از بنده خدا ولو پیامبرش باشه، من دارم از کلام خود خداوند برات میارم شما توش موندی میخواهی بپردازی به روایت بندگان خدا که ممکنه هرکدوم یه حرف اضافه یا کم کرده باشن
قرآن قانون اساسی اسلامه و خداوند و رسولش در همه جا گفتن اول قرآن بعد سنت یعنی سنت میشه تبصره های قرآن یعنی وقتی نتونستی چیزی رو از قرآن ثابت کنی و برات گنگ بود بزو سراغ سنت ببین چی میگه و با سنت قرآن رو تفسیر کن
اینهائی که شما میاری که سنت هم نیست بلکه روایت اشخاص مختلفه
پس اول با قانون اساسی خودت کنار بیا بعد برو سراغ ریزه کاریها و روایات و ....
شما میخواهی کفر عایشه رو ثابت کنی از قرآن ثابت کن اگه نمی تونی برو سراغ سنت
منم چون شما میگی عایشه کافره میگم خداوند خودش در آیات افک که شیعه و سنی معترف هستن در برائت عایشه و تهمت منافقین به ایشون نازل شده ،به با ایمان بودن و پاک بودن عایشه اذعان می کنه
سوره نور آيه 23

‏ [font#0B610B]إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ‏


‏كساني كه زنان پاكدامن بي‌خبر ( از هرگونه آلودگي و ) ايماندار را به زنا متّهم مي‌سازند ، در دنيا و آخرت از رحمت خدا دور و عذاب عظيمي‌دارند ( اگر توبه نكنند ) .‏
این از تفسیر نور هیت آدرسش هم اینهhttp://tafseerenoor.persiangig.com/surah_024.htm
ترجمه آیت الله مشکینی
همانا کسانی که به زن های پاکدامن بی خبر ( از گناه ) باایمان نسبت زنا می دهند ، در دنیا و آخرت مورد لعنت اند و برای آنها عذابی بزرگ است.

» آیت الله مکارم شیرازی
کسانی که زنان پاکدامن و بی خبر ( از هر گونه آلودگی ) و مؤمن را متهم می سازند ، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی برای آنهاست.
آیت‌الله موسوی همدانی (ترجمه‌المیزان)
کسانی که به زنان با ایمان عفیف بی خبر از کار بد ، تهمت بستند محققا در دنیا و آخرت ملعون شدند و هم آنان به عذاب سخت معذب خواهند شد .
این آیه در ادامه آیات افک هست و به روشنی مشخصه که چه معنی و مفهومی داره
حالا با توجه به اینکه میگی عایشه در زمان حیات پیامبر منافق بوده باطنا و بعدش کافر شده این آیه رو چطوری باید قلمداد کنیم؟
تازه دوتا آیه بعدش هم این آیه هست:
سوره نور آيه 26

الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ‏

‏زنان ناپاك ، از آنِ مردان ناپاكند ، و مردان ناپاك ، از آنِ زنان ناپاكند ، و زنان پاك ، متعلّق به مردان پاكند ، و مردان پاك ، متعلّق به زنان پاكند . آنان از نسبتهاي ناموسي ناروائي كه بدانان داده مي‌شود مبرّا و منزّه هستند ، ايشان از مغفرت الهي برخوردارند و داراي روزي ارزشمندند .‏
همون آدرس تازه توضیحات درون پرانتز رو برداشتم تا ذهنت به سوی شیعه و سنی نره و آزاد و فارغ از دین و تعصب و مذهب بخونی(البته اگر بتونی)
شما اول قانون اساسی رو تموم کن تا برسیم به تبصره ها و روایات دیگه
تعجب من از اینه که چرا شما از این کتاب (قرآن) ترس و واهمه داری و نمی ری سراغش!
     
  
مرد

 
rostam91: هیچ مولوی با آدم بد دهن هتاکی که خود علمای شیعه هم مسلمونش نمی دونن مناظره نمی کنه
قردا شما هم برو زنگ یزن شبکه کلمه بگو من آیت الله هستم از کلیپت تو یوتیوب بعنوان مناظره آیت الله آمتیس و هاشمی در کلمه یاد میشه
شما همیشهاز این حرفها میزنی و بعد هم محکوم میشی این ادرسش

هر دو طرف شناخته شده هستند تازه هر دوتا عینه هم هستند مولوی شما هم میگه ملا بقر مجلسی
http://youtu.be/BHeX2u1WLYY

همه بحث ها باشه برای جاهای خودش


ایات قران روی چشم ما

در جایی که عایشه کاری کرذده بود که مردم به او تهمت زنا زدند خدا فرمود که او زنا نکرده


گرچه در قران هم حرفها هیچکدوم در تعریف از عایشه به عنوان شخصی ممتاز نیست و سر جای خودش بحث میکنیم


الان سئوال من روشنه


اقران بدون سنت و روایت اصلا قابل استفاده نیست حتی ننوشته نماز ها رو چطور بخونیم

اما سئوال من واضحاست و دیگر نمیگذارم از پاسخ طفره بروید

قران بر چشم ما و من اصلا اعتراف میکن عایشه خوب عالی بوده و خدا هم به ایمان او اعتراف دارد اما این عایشه را چه شد که بعد از وفات پیامبر این حرف را زد و کافر شد




عایشه گفته ایات خمس رضعات و عشر رضعات و ایات رجم در قران یوده و بعد از رسول خدا اونها رو قرائت میکردند اما بعد از وفات پیامبر این ایات که در صفحه ای نزد من بود و اها را در زیر بسترم پنهام میکردم را یزی که وارد اتاق شده بود خورد





حالا روشن جواب بدهید

ااین ایات در قران هست؟؟؟
[aligncenter]

اگر نیست عایشه چرا معتقد به تحریف قران است ......مگر تحریف شده دانستن قران موجب کفر نیست

لطفا فقط در مورد همین روایت بنویسید پراکنده گویی نشانه عدم توانایی در رد کفر عایشه و اثبان کفر ام المومنین است


[/align]


Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
ametis: اقران بدون سنت و روایت اصلا قابل استفاده نیست حتی ننوشته نماز ها رو چطور بخونیم
!!!!!!!
عجب !!!
چطور قابل استفاده نیست چون نگفته نماز صبح چند رکعته؟
تا الآن میگفتی روایت بنابر قرآن سنجیده میشه و اگه مخالف قرآن باشه باطله ، یعنی اینجا معیار سنجش روایت قرآنه ولی الآن میگی قرآن بدون سنت و روایت قابل استفاده نیست؟؟؟
قرآن اصول قانونی و چهارچوب حرکتی اسلامه ابتدا باید به قرآن مراجعه کنی بعد اگه در اون به نتیجه نرسیدی باید تفسیرش رو از سنت پیامبر و حدیث پیامبر نه هر روایتی پیدا کنی
اون هم فقط در آیات متشابه نه محکم در آیات محکم قرآن نیازی به روایت نیست و روایت هیچ وقت آیات محکم رو تفسیر نمی کنه
خداوند میگه سهم زن در ازث نصف مرده ، اینجا هیچ روایتی نمی تونه اینو نقض کنه حتی سخن پیامبر یا برای زنا باید چهار شاهد مزد عاققل بالغ شهادت بدهند اینجا هیچ روایتی نمی تونه بگه میشه مثلا سه مرد و یک زن و یک بچه شهادت بدن کافیه حتی سخن پیامبر باشه
سنت و حدیث پیامبر در راستای قرآن یعنی قرآن در مقام نخست و سنت برای تبین قرآن هست
ametis: قران بر چشم ما و من اصلا اعتراف میکن عایشه خوب عالی بوده و خدا هم به ایمان او اعتراف دارد اما این عایشه را چه شد که بعد از وفات پیامبر این حرف را زد و کافر شد
حالا این شد ، پس اقرار کردی که عایشه با ایمان بوده و منافق نبوده
حالا میشه رسید به بعد از پیامبر

ametis: عایشه گفته ایات خمس رضعات و عشر رضعات و ایات رجم در قران یوده و بعد از رسول خدا اونها رو قرائت میکردند اما بعد از وفات پیامبر این ایات که در صفحه ای نزد من بود و اها را در زیر بسترم پنهام میکردم را یزی که وارد اتاق شده بود خورد
حالا این روایت رو با متن عربی و رجالش بیار بحث کنیم
ametis: حالا روشن جواب بدهید

ااین ایات در قران هست؟؟؟
خیر نیست چون من نخوندم و ندیدم
ametis: مگر تحریف شده دانستن قران موجب کفر نیست
اگه اینطوره که امام معصوم شما هم کافره
قبلا بارها روایت و تصویرش رو برات آوردم که امام معصوم میگه فلان آیه در قرآن بوده و الآن نیست

ametis: لطفا فقط در مورد همین روایت بنویسید پراکنده گویی نشانه عدم توانایی در رد کفر عایشه و اثبان کفر ام المومنین است
بطور خلاصه:
اما در رابطه با این روایت باید گفت که حدیث فوق دلالتی بر تحریف قران ویا اعتقاد به تحریف قران ندارد
بلکه از جمع بین روایات و احادیث این نتیجه استنباط میگردد که ایه رجم و رضعات عشره ابتدا در در قران بود و سپس نسخ میگردد.اما این بدین معنا نیست که همگی اصحاب از نسخ ایه خبر داشته باشند و ان ایات را از مصاحیف خود پاک کنند به همین علت ایات در بعضی از مصاحف وجود داشت.یکی از این مصاحف،مصحف سیدتنا عایشه رضی الله میباشد
اگر هم تصور کنیم چنین ایه ای نسخ نشده باشد باید گفت که در زمان پیامبر چندین مصحف وجود داشت.اگر مصحف عایشه نابود شده باشد بقیه مصاحف هم وجود داشتند و ما باید شاهد این ایه در قران بوده باشیم
برای همین ابوبکر در زمان جمع اوری قرآن از کاتبان وحی خواست تا همه آیاتی رو که نوشته اند رو بیارن و تنها به یک کاتب وحی بسنده نکرد چون ممکن بود یک کاتب در موقع نزول آیه حاضر بوده و نوشته و یکی دیگه حاضر نبوده
درباره آیه رجم هم عایشه نسخ شدنش رو نشنیده بود و فکر میکرد هنوز موجوده ولی دیگر کاتبان وحی شنیده بودن و اونو از مصحفشون پاک کرده بودند
حتی خود علمای تشیع هم به وجود این آیات اذعان دارنند که ابتدا بوده ولی بعدا منسوخ شده و تلاوتش حذف و حکمش باقی مونده:

1. کلینی می نویسد: « عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع الرَّجْمُ فِي الْقُرْآنِ قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ إِذَا زَنَى الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ فَإِنَّهُمَا قَضَيَا الشَّهْوَة»(الكافي ،ج‏7، ص: 177 ، دار الکتب الاسلامیه _تهران)
یعنی: « امام صادق عليه السلام فرمود: «سنگسار كردن در قرآن فرموده خداوند عز و جل است: زمانى كه پيرمرد و پيرزن زنا كنند، آن دو را قطعا سنگسار كنيد؛ چرا كه اين دو شهوت را سپرى كرده‏اند».
مجلسی در مورد این روایت می نویسد: «الحديث الثالث‏: صحيح. و عدت هذه الآية مما نسخت تلاوتها دون حكمها، و رويت بعبارات أخر أيضا، و على أي حال فهي مختصة بالمحصن منهما على طريقة الأصحاب، و يحتمل التعميم كما هو الظاهر.»
(مرآة العقول في شرح أخبار آل الرسول، ج‏23، ص: 267 ، اسلامیه _تهران،ط2)
پدر مجلسی یعنی محمد تقی مجلسی مشهور به مجلسی اول نیز می نویسد: «و روى هشام بن سالم عن سليمان بن خالد» في الصحيح- و روى الشيخان في الصحيح، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله عليه السلام: الرجم‏ في‏ القرآن‏ قول‏ الله‏ عز و جل: إذا زنى الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة فإنهما قضيا الشهوة»
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏10، ص: 19 ،مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)
2.شیخ طوسی : « حَمَّادٍ عَنِ الْحَلَبِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: إِذَا قَذَفَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ فَإِنَّهُ لَا يُلَاعِنُهَا حَتَّى يَقُولَ رَأَيْتُ بَيْنَ رِجْلَيْهَا رَجُلًا يَزْنِي بِهَا وَ قَالَ إِذَا قَالَ الرَّجُلُ لِامْرَأَتِهِ لَمْ أَجِدْكِ عَذْرَاءَ وَ لَيْسَ لَهُ بَيِّنَةٌ يُجْلَدُ الْحَدَّ وَ يُخَلَّى بَيْنَهُ وَ بَيْنَ امْرَأَتِهِ وَ قَالَ كَانَتْ آيَةُ الرَّجْمِ فِي الْقُرْآنِ وَ الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ بِمَا قَضَيَا الشَّهْوَةَ قَالَ وَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْمُلَاعَنَة......»
(تهذيب الأحكام ، ج‏8، ص: 195 ، دار الكتب الإسلاميه‏_تهران ،ط4)
محمد با قر مجلسی در مورد سند روایت می نویسد: « الحديث الثالث و الأربعون: صحيح.»
(ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الأخبار، ج‏13، ص: 379 ، مکتبة مرعشی _قم)
پدر مجلسی می نویسد: « و روى الشيخ في الصحيح عن الحلبي عن أبي عبد الله عليه السلام قال: إذا قذف الرجل امرأته فإنه لا يلاعنها حتى يقول رأيت بين رجليها رجلا يزني بها، و قال إذا قال الرجل لامرأته لم أجدك عذراء و ليس له بينة يجلد الحد و يخلي بينه و بين امرأته، و قال كانت آية الرجم في القرآن (و الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة بما قضيا الشهوة
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏9، ص: 185 ؛ مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)
به نظر همین دو روایت که به گواهی دو عالم شیعی از نظر سندی نیز صحیح هستند برای اینکه شما سکوت اختیار کنید ، کافی باشد!

در ضمن مجددا از اینکه باور کردید خداوند به ایمان عایشه اذعان کرده و متوجه شدید که در حیات پیامبر منافق نبوده سپاسگزارم
لطفا مورد بعدی عایشه در بعد از وفات پیامبر
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
مرد

 
ametis: اما از همه مهمتر


بحث من کلا بارستم فقط و فقط به خاطر دروغ بستن به شیعه و مسخره کردن اعتقادات تشیع است

چند بار قسم خوردن و این بار هم قول میدم به شیعه دروغ نبنده من یک کله لازم نمیبینم جوابش رو بدهم

دائما شیعه رو بخاطر ...لعن بر ملعونین ....شرک در خداپرستی.....و اعتقاداتشون مسخره میکنه و دروغ در موردشون مینویسه
دوست من سلام
من چون همیشه این بحث ها رو دنبال نمیکنم اینه که نمیدونم ایشون توهین میکنه یا خیر . ولی کلن توهین به هر تفکر و هر انسانی کار جالبی نیست و اما نقد و نپسندیدن انسانها و عقاید ها حق انسانه .

اما کلن با این تعصبی که بین شیعه و سنی موج میزنه رابطه خوبی ندارم باور کنید اگه بدون تعصب کنار هم مینشستند از سالهای پیش دین اسلام یککپارچه تر و پالایش شده تر در اختیار ما بود .

بنده باز بلاتر هم عرض کردم حتی اگر هم ثابت بشه عایشه مشکلی داشته این سند قطعی بر این نیست که روایات نقلی او دروغه .همانطور که اگه ثابت بشه فلان کس مشکل اخلاقی علنی نداشته دلیل نمیشه که تمام روایات نقلی وی صحیح باشه

هر چند به شخصه با مطالعه تاریخ بار ها و بارها متوجه شدم همیشه افراد نزدیکتر به رهبر - امام - حاکم- پادشاه و یا هر منسب حاکم دیگری بیشتر از بقیه افراد موجود دروغ بافی میکنند تا به سبب بزرگ جلوه دادن فرد حاکم خود به نان و نوا و یا بزرگی کاذبی برسند .در واقع به هر میزانی که بتوان فرد مورد نظر را بزرگتر و مهم تر جلوه داد منزلت خودشان بالا تر میرفت . به نظر شخصیه من نه عایشه و نه هیچکدام از یاران حضرت محمد از این قاعده استثنا نیستند .

موفق باشید
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
     
  
مرد

 
برای اینکه بحث تحریف نشه من هیچ جوابی جز عایشه نمیدهم


rostam91: اگه اینطوره که امام معصوم شما هم کافره
قبلا بارها روایت و تصویرش رو برات آوردم که امام معصوم میگه فلان آیه در قرآن بوده و الآن نیست

ببین قرار شد بحث رو تموم کنیم تا بعد برسیم به اینکه مثلا کلینی و مجلسی و الا به قول شما همه شیعیان کافر هستند یا نیستند


الان بحث عایشه رو تموم کن ....چون این کار شما فرار از موضوع بحثه


پس اون ایان در قران نیست ولی عایشه معترفه که بچزو قرانه و نسخ هم نشده بلکه دست عایشه بوده و بز خورده



خوب به این ترتیب عایشه معتقده قران تحریف شده و معتقد به تحریف هم کافره پس عایشه کافر شده؟؟؟


rostam91: درباره آیه رجم هم عایشه نسخ شدنش رو نشنیده بود و فکر میکرد هنوز موجوده ولی دیگر کاتبان وحی شنیده بودن و اونو از مصحفشون پاک کرده بودند
چوابتون کاملا ناقص و اشتباهه خداوند در قران میفرماید ما هیچ ایه ای ر نسخ نمیکنیم در قران مگر بهتر از اون رو بیاریم و همچنین ایات نسخ شده از قران پاک نمیشه

شما بفرمایید مثلا حرمت شراب برای نماز ب نسخ شد با حرمت کامل شراب

پی هم ایه ناسخ و هم منسوخ در قران هست و همچنین ایه بهتری طبق فرموده خدا امدره


شما بما نشون بده بجای رجم و رضاع کبیر چه ایه ای اومده

همچنبن عایشه اعتراف داره کتا زمان حیات پیامبر این ایات رو میخوندن یعنی پیامبر نگفته اینها و رو نخونین

پیامبری که مهم ترین وظیفه اش حمل و ابلاغ وحی است چندین ایه نسخ بشه اونوقت عایشه که شما به دروغ مدعی هستید زیاد ا با پیامبر بوده تا بشه افقه

نسخ شده و عایشه با جمعی اینها رو در زمان حیات رسول خدا میخوندن و هیچکس نکگفته تسخ شده


لطفا پاسخ بدهید


ایان ناسخ ومنسوخ رو نسان بدهید در مورد رجم و رضاع کبیر



rostam91: در ضمن مجددا از اینکه باور کردید خداوند به ایمان عایشه اذعان کرده و متوجه شدید که در حیات پیامبر منافق نبوده سپاسگزارم
لطفا مورد بعدی عایشه در بعد از وفات پیامبر
شما بحث رو منحرف نکن هر چی بگی من قبول میکنم

اصلا اصلاح میکنم


من به عنوان یک شیعه مکعتقدم عایه ر زمکان حیات پیامبر مسلمون بوده و ایمان داشته اما گنه کار بوده و زیاد گناه میکرده

در اواخر حیات پیامبر رو به ریا و نفاق میاره

بعد ار فوت پیامبر قطعا کافر شده به چند دلیل

یکی اعتقاد به تحریف قران

جنگ با علی ع
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: ببین قرار شد بحث رو تموم کنیم تا بعد برسیم به اینکه مثلا کلینی و مجلسی و الا به قول شما همه شیعیان کافر هستند یا نیستند


الان بحث عایشه رو تموم کن ....چون این کار شما فرار از موضوع بحثه
عزیز من شما خودتو چرا به کوچه علی چپ می زنی
بحث سر عایشه هست و برای روشن شدن موضوع دارم در تایید حرف عایشه از امام معصومتون دلیل میارم که ایشون هم اونو تایید کرده
ametis: پس اون ایان در قران نیست ولی عایشه معترفه که بچزو قرانه و نسخ هم نشده بلکه دست عایشه بوده و بز خورده
دقیقا درسته
ametis: خوب به این ترتیب عایشه معتقده قران تحریف شده و معتقد به تحریف هم کافره پس عایشه کافر شده؟؟؟
کجاش این حرف و مفهوم رو رسوند؟!
عایشه گفت این آیات جزو قرآن هست و اون زمان هم فکر می کرد هنوز هست و خبر نداشت که نقض شدهیا در موقعی که نسخ شده بود و پیامبر به دیگرا اعلام میکرد عایشه حضور نداشت
ametis: چوابتون کاملا ناقص و اشتباهه خداوند در قران میفرماید ما هیچ ایه ای ر نسخ نمیکنیم در قران مگر بهتر از اون رو بیاریم و همچنین ایات نسخ شده از قران پاک نمیشه
الله اکبر، کی گفته آیات نسخ شده پاک نمیشه؟
ametis: شما بفرمایید مثلا حرمت شراب برای نماز ب نسخ شد با حرمت کامل شراب
مگه در آیات مربوط به شراب شما ناسخ و منسوخی می بینی؟
در ضمن دارم با روایت به قول خودتون صحیح از امام معصومتون روایت میارم که اون آیات بوده ، حالا شما نمی خواهی بپذیریش من چکار کنم
اگه من حرف شما رو قبول کنم که عایشه با این روایت کافره بالطبع باید قبول کنیم که امام صادق هم کافره چون عینا همین حرف رو زده تازه عایشه در زمان جمع آوری قرآن این حرف رو زده ولی امام صادق دهها سال بعد از بوجد آمدن قرآن به شکلی واحد !
ametis: همچنبن عایشه اعتراف داره کتا زمان حیات پیامبر این ایات رو میخوندن یعنی پیامبر نگفته اینها و رو نخونین
باز هم تکرار حرف
بابا این آیات در زمان پیامبر نازل شدند و پیامبر دستور به نسخ دادند اما این نسخ شدن به گوش همه نرسیده بود( آخه اون زمان اخبار ۲۰:۳۰ هنوز شروع به کار نکرده بود بی بی سی و بلندگو هم نبود)و تا بعد وفات پیامبر هم خونده میشد تا اینکه قرآن رو ابوبکر صدیق جمع آوری کردند
ametis: اصلا اصلاح میکنم


من به عنوان یک شیعه مکعتقدم عایه ر زمکان حیات پیامبر مسلمون بوده و ایمان داشته اما گنه کار بوده و زیاد گناه میکرده

در پایان دوباره روایت امام صادق رو میزارم در تایید اینکه عایشه دروغ نگفته و قائل به تحریف نبوده


1. کلینی می نویسد: « عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع الرَّجْمُ فِي الْقُرْآنِ قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ إِذَا زَنَى الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ فَإِنَّهُمَا قَضَيَا الشَّهْوَة»(الكافي ،ج‏7، ص: 177 ، دار الکتب الاسلامیه _تهران)
یعنی: « امام صادق عليه السلام فرمود: «سنگسار كردن در قرآن فرموده خداوند عز و جل است: زمانى كه پيرمرد و پيرزن زنا كنند، آن دو را قطعا سنگسار كنيد؛ چرا كه اين دو شهوت را سپرى كرده‏اند».مجلسی در مورد این روایت می نویسد: «الحديث الثالث‏: صحيح. و عدت هذه الآية مما نسخت تلاوتها دون حكمها، و رويت بعبارات أخر أيضا، و على أي حال فهي مختصة بالمحصن منهما على طريقة الأصحاب، و يحتمل التعميم كما هو الظاهر.»
(مرآة العقول في شرح أخبار آل الرسول، ج‏23، ص: 267 ، اسلامیه _تهران،ط2)
پدر مجلسی یعنی محمد تقی مجلسی مشهور به مجلسی اول نیز می نویسد: «و روى هشام بن سالم عن سليمان بن خالد» في الصحيح- و روى الشيخان في الصحيح، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله عليه السلام: الرجم‏ في‏ القرآن‏ قول‏ الله‏ عز و جل: إذا زنى الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة فإنهما قضيا الشهوة»
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏10، ص: 19 ،مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)
2.شیخ طوسی : « حَمَّادٍ عَنِ الْحَلَبِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: إِذَا قَذَفَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ فَإِنَّهُ لَا يُلَاعِنُهَا حَتَّى يَقُولَ رَأَيْتُ بَيْنَ رِجْلَيْهَا رَجُلًا يَزْنِي بِهَا وَ قَالَ إِذَا قَالَ الرَّجُلُ لِامْرَأَتِهِ لَمْ أَجِدْكِ عَذْرَاءَ وَ لَيْسَ لَهُ بَيِّنَةٌ يُجْلَدُ الْحَدَّ وَ يُخَلَّى بَيْنَهُ وَ بَيْنَ امْرَأَتِهِ وَ قَالَ كَانَتْ آيَةُ الرَّجْمِ فِي الْقُرْآنِ وَ الشَّيْخُ وَ الشَّيْخَةُ فَارْجُمُوهُمَا الْبَتَّةَ بِمَا قَضَيَا الشَّهْوَةَ قَالَ وَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْمُلَاعَنَة......»
(تهذيب الأحكام ، ج‏8، ص: 195 ، دار الكتب الإسلاميه‏_تهران ،ط4)
محمد با قر مجلسی در مورد سند روایت می نویسد: « الحديث الثالث و الأربعون: صحيح
(ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الأخبار، ج‏13، ص: 379 ، مکتبة مرعشی _قم)
پدر مجلسی می نویسد: « و روى الشيخ في الصحيح عن الحلبي عن أبي عبد الله عليه السلام قال: إذا قذف الرجل امرأته فإنه لا يلاعنها حتى يقول رأيت بين رجليها رجلا يزني بها، و قال إذا قال الرجل لامرأته لم أجدك عذراء و ليس له بينة يجلد الحد و يخلي بينه و بين امرأته، و قال كانت آية الرجم في القرآن (و الشيخ و الشيخة فارجموهما البتة بما قضيا الشهوة)»
(روضة المتقين في شرح من لا يحضره الفقيه ، ج‏9، ص: 185 ؛ مجلسی اول، مؤسسه فرهنگى اسلامى كوشانبور _قم،ط2)
به نظر همین دو روایت که به گواهی دو عالم شیعی از نظر سندی نیز صحیح هستند برای اینکه شما سکوت اختیار کنید ، کافی باشد!
     
  
مرد

 
rostam91: کجاش این حرف و مفهوم رو رسوند؟!
عایشه گفت این آیات جزو قرآن هست و اون زمان هم فکر می کرد هنوز هست و خبر نداشت که نقض شدهیا در موقعی که نسخ شده بود و پیامبر به دیگرا اعلام میکرد عایشه حضور نداشت
از کجای این احادیث این همه حرفهای نگفته رو شما استخراج کردی

خیلی روشن و واضح داره میگه

این ایات در قران بود و ما تا زمان حیات رسول خدا اونها رو تلاوت میکردیم و....

کجاش معنی این حرفهای شما رو میده که فکر میکرده نقض نشده . .....



خداوند در قران میفرماید مکا ایه ای را نسخ نکردیم مگر بهتر از ان را ةآوردیم


در مورد اجازه شراب خوردن و فقط حرمت نماز خواندن در حال مستی .........این ایه نسخ شد بوسیله ایه نحریم کلی شراب


حالا شما بفرمایید که این ایاتی که عایشه فرموده در قران بوده اگر نسخ شده اون جایگزین های بهتر از اونها که خدا وعده داده کجاست


ایه رجم اگر نسخ شده ...بهترش کجاست .........پس این بهانه نسخ فقط دروغ و دروغ است


ایه خمس و عشر رضعات ....اگر نسخ شده ایه جایگزین و بهتر کجاست


پیامبری که بزرگترین وظیفه او در ابلاغ وحی است و شما در ابلاغ معصوم میدونید او را چطور عایشه میگه این ایات را در حیات پیامبر میخوندند و پیامبر نمیگفته اینها نسخ شده

این افقه الفقها شما

که ابوبکر هم به او اقتدا میکرده .....خبر از نسخ ایه نداشته ؟؟؟؟


اگر هم به او نسخ رو خبر داده اند .......چرا از فتوای خودش بر نگشته و این همه روایات صحیح از دستور عایشه به رضاع کبیر هست

مادر جماعت عمریه که افقه الفقها هم هست اینقدر نمیدونسته ؟؟؟؟؟؟


rostam91: در پایان دوباره روایت امام صادق رو میزارم در تایید اینکه عایشه دروغ نگفته و قائل به تحریف نبوده

این همون فراره بزرگه شماست

مثل اتینکه من بگم چرا شما یک ادم بیگناه را کشتی .........شما در جواب بگویی چون تو هم ادم بیگناه را میکشی


این جواب نیست

برای اینکه مناظره منحرف نشود .......اول جواب این عمل عایشه را با مدرک بدهید تا کفر یا ایمان او ثابت شود

بعد نوبت شما به کفر هر کس خواستید رسیدگی میکنیم

[font][font#08088A] ]


همینطور رو هوا نمیشه گفت این آیه نسخ شده ...عایشه هم خبر نداشته .....داستانسرایی و تخیلات که نشد جواب

rostam91: به نظر همین دو روایت که به گواهی دو عالم شیعی از نظر سندی نیز صحیح هستند برای اینکه شما سکوت اختیار کنید ، کافی باشد!

خیلی جالبه که دین و اعتقاد رو محل معاوله میدونید


طبق نص قران در مقابل کفر عایشه و کلینی و حتی امام شیعه سکوت کنیم

نخیر یکی یکی بهشون میرسیم به کفر همه ...اول عایشه و بعد هر کس که معتقده قران تحرف شده
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: خیلی روشن و واضح داره میگه

این ایات در قران بود و ما تا زمان حیات رسول خدا اونها رو تلاوت میکردیم و....
الآن یعنی عایشه با این حرف داره به پدرش که قرآن رو جمع آوری کرد اعتراض می کنه که قرآنی که آوردی تحریف شده هست؟
باز خوبه که امام معصوم شما هم میگه این آیات بوده و نسخ شدهاگه نمی گفت چی می گفتین لابد زمین و زمان رو بهم می دوختین
اگه با این روایت میخواهی کفر عایشه رو ثابت کنی پس امام معصوم شما هم بنابر همین روایت کافر اعلام میشه!
ametis: در مورد اجازه شراب خوردن و فقط حرمت نماز خواندن در حال مستی .........این ایه نسخ شد بوسیله ایه نحریم کلی شراب
کجای آیه نماز خوندن در حال مستی کلمه "فقط" اومده و کی گفته این آیه نسخ شده اگه نسخ شده بود که در قرآن نمی اومد و آیه بهترش که شما فکر می کنی آیه تحزیم شرب هست میومد
ametis: پیامبری که بزرگترین وظیفه او در ابلاغ وحی است و شما در ابلاغ معصوم میدونید او را چطور عایشه میگه این ایات را در حیات پیامبر میخوندند و پیامبر نمیگفته اینها نسخ شده
ولله از امام معصوم بپرس که حرف مادرش ام المومنین رو تصدیق کرده
ametis: .چرا از فتوای خودش بر نگشته و این همه روایات صحیح از دستور عایشه به رضاع کبیر هست
رضاع کبیر دستور پیامبره نه عایشه
ametis: این جواب نیست

برای اینکه مناظره منحرف نشود .......اول جواب این عمل عایشه را با مدرک بدهید تا کفر یا ایمان او ثابت شود
عجبا!
مدرک از کتاب خودتون و از قول امام معصوم برات آوردم که حرف عایشه رو تصدیق کرده چجوری جار بزنم با کلمات " امام معصوم گفته اما المومنین عایشه رو تصدیق کرده

دیگه مدرک چجوری باید باشه
ametis: طبق نص قران در مقابل کفر عایشه و کلینی و حتی امام شیعه سکوت کنیم
یادت باشه اقرار به ایمان عایشه کردی و گفتی قبول داری عایشه با ایمان بوده
اینکه بخواهی هر جا به قول معروف می خواهی خرت از پل بگذره بگی با ایمان هر جا نه بگی کافر مصداق عینی نفاق و کار منافقینه
     
  
صفحه  صفحه 46 از 47:  « پیشین  1  ...  44  45  46  47  پسین » 
مذهب
مذهب

Aisha | عایشه (ام المومنین) و پیامبر (توسط مدیر بسته شد)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA