ارسالها: 137
#11
Posted: 25 Mar 2012 16:12
بچه ها تمام صفحات رو کامل خوندم و خیلی جالب بود به جز یکی دو مورد که طبق معمول یه سری فقط به اعتقادات بقیه(حتی اگه غلط باشه) توهین میکنن
خوبه ادامه بدین ولی به نظرم خدا اینا رو فقط واسه درک بشر وصف کرده و بهشت جایی که زشتی های این دنیا توش نباشه.حالا فرض کن حوری هاش تو مایه های همین عروسک های خودمون باشن بازم همه راضی میشن!
پایان رنگ آبی شب سیاه و تار است عشق به رنگ قرمز همیشه افتخار است
6 تا یادت نره!!!
ارسالها: 533
#12
Posted: 25 Mar 2012 17:11
پیامبراکرم(ص):
همانا بهشتیان به چیزی بیشتر از نکاح اشتها ندارند و لذت نمیبرند. (کتاب لثالی، ص 503)
بهترین چیزهایی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذّت میبرند، لذت آمیزش و بهره برداری از زنان میباشد. (کتاب وسائل، جلد14، ص 468)
(دربهشت) توان بدنی انسان در کامیابی از زنان به اندازه صد نفر می گردد. ( کتاب کنزالعمال، جلد14، ص 468 )
این زنان، نورس و نار پستان هستند و شماری از ایشان همسر یک مرد بهشتی میشوند. از این رو در آیه11 «کواعب اترابا» از دختران نورسیده همسن و سال سخن گفته شده است. (نبا آیه33)
پس آن مؤمن با قوّت صد جوان با آن حوری جماع و آمیزش کند و یک آغوش با او هفتاد سال طول می کشد. مؤمن متحیّر می باشد که نظر به کدام اندام حوری بکند، بر روی او یا بر پشت او یا بر ساق او، بر هر اندام او که نگاه می کند از شدّت نور و صفا، روی خود را درآن مشاهده می نماید. پس دراین حال زن دیگری بر او مشرف میگردد که خوشروتر و خوشبویتر از اوّلی است. (بحارالانوار،ج 8، ح 205)
بیشتر نهر های بهشتی از نهر کوثر است که در کناره آن دختران نار پستان (مانند گیاه) میرویند.
در بهشت نهری وجود دارد که در دو طرفش دختران باکره سفید روی و سفید پوش نشستهاند و مشغول تغنی (آواز خواندن) هستند. (بحارالانوار،ج۸،ص۱۹۶)
نزد بهشتیان همسرانی زیباچشم است که جز به شوهران خود عشق نمی ورزند، گویی (از لطافت و سفیدی) همچون تخم مرغهایی هستند که (در زیر بال و پر مرغ) پنهان مانده (و دست انسانی هرگز آنرا لمس نکرده است ونزدیکی نکرده است). (سوره صافات،آیه 48)
از امام محمدباقر(ع) نقل است که فرمود: هرکسی بعد از وضو یکبار آیةالکرسی بخواند، پروردگار عالم به او ثواب چهل سال عبادت می بخشد و برای او چهل درجه(در بهشت) بالا می برد و به او چهل حوریه بهشتی تزویج می کند.
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 338
#13
Posted: 17 Apr 2012 03:22
s_z_annul: من شنیدم که بهشت بینهایت است. اگر اینطور نباشد محدود است و اگر هم بهشت بینهایت است پس جهنم کجاست؟ از جایی که بهشت تمام میشود؟
در زير پل صرات
حالا نپرسي كه پل صرات كجاست اينو كه بايد بداني
البته اگر مسلمان باشي
اینجا ســـــــــرزمین واژه های وارونه است
جایی که گنج, "جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد هـــمان "دزد" اســـت
درد هـــمان "درد".
و گـــرگ همـــان گــرگ.
ارسالها: 416
#14
Posted: 4 May 2012 17:41
manands: حالا یارو نمی تونه بازنش باشه
زناشون کجان
یعنی است که اگه از دنیا بریم یه دنیایی دیگه
یه زندگی جدید داریم
از حضرت محمد پرسیدند چرا همش از جنبه های مادی بهشت صحبت میکنی؟ گفت مردم اینقدر مادی پرست هستند که از جنبه معنوی بهشت نمیفهمند.
دوستان عزيز گول يوزر منو نخورين .اين يوزرو به عشق عشقم درست كردم. هميييييييييييييييين
ارسالها: 533
#15
Posted: 4 May 2012 21:09
shilap: از حضرت محمد پرسیدند چرا همش از جنبه های مادی بهشت صحبت میکنی؟ گفت مردم اینقدر مادی پرست هستند که از جنبه معنوی بهشت نمیفهمند.
شاید هم با جنبه های مادی بهشت برای شستشوی مغزی مردم عادی بهتر جواب میده .
تو بهشت جنبه معنوی هم هست مثلا پیامبر و امامان برای بهشتیان میرن بالای منبر و روضه میخونن و مداحی میکنن
shilap: از این که بخوام پاسخ شما رو بخونم خجالت میکشم
حوریان و دختران بهشتی
حور جمع حورا و حورا به دختران جوان و باکره و سفید و بسیار زیبا و سیاه چشم گفته می شود که دارای پستانهای بسیار زیبایی که گرد و تازه رسیده و کمی برامده اند می باشند.
۱− پیامبر اکرم فرمودند : همانا بهشتیان به چیزی بیش از نکاح اشتها ندارند ولذت نمی برند.(لئالی ص ۵۰۳)
۲− در حدیث دیگری آمده :بهترین چیزی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذت می برند,لذت آمیزش و بهره برداری از زنان می باشد.(وسائل ج۱۴ص۱۰)
۳− امام علی (ع) فرمودند: (در بهشت) توان بدنی انسان در کامیابی از زنان به اندازه صد نفر می گردد.(کنز العمال ج۱۴ص۴۶۸)
جملات بنده خجالت آوره یا این جملات بزرگان دینت
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 533
#16
Posted: 6 May 2012 14:43
mmaryamm: عزیزم شما که انقدر به تحقیق در دین ما علاقه دارید بد نیست در باره غلمان یه تحقیقی بکنید.
غِلمان واژهایاست که در قرآن آمده و جمع «غلام» است، و مراد از آن پسران نوجوانان زیبایی است که خدمتکاران بهشتیان اند و پیرامون مؤمنان میگردند.
در قرآن یک بار از کلمه غلمان استفاده شدهاست: در آیه ۲۴ سوره طور آمدهاست:
وَ يَطوف عَلَيهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ كَأَنهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّكْنُونٌ
«و پیوسته در گرد آنها غلمان گردش میکنند که همچون مرواریدهای در صدفند.»
دو بار هم (در سورهٔ انسان و سورهٔ واقعه) از ولدان (پسران)استفاده شدهاست که معنی همین غلمانان را منظور داشتهاست:
در آیه ۱۹ سوره انسان(دهر) آمدهاست:
وَ يَطوف عَلَيهِمْ وِلْدَنٌ مخَلَّدُونَ إِذَا رَأَيْتهُمْ حَسِبْتهُمْ لُؤْلُؤ اً مَّنثُوراً
«و بر گرد آنها پسرانی میگردند که هر گاه آنها را ببینی گمان میکنی مروارید پراکندهاند.»
در آیات ۱۷ و ۱۸ سوره واقعه هم توصیفی نسبتاً مشابه وجود دارد:
يَطوف عَلَيهِمْ وِلْدَنٌ مخَلَّدُونَ(17) بِأَکْوَابٍ وَ أَبَارِیقَ وَ کَأْسٍ مِّن مَّعِینٍ(18)
«خدمتکاران پسری جوان جاودانی (در شکوه و طراوت) پیوسته گرداگرد آنها میگردند. با قدحها و کوزهها و جامهایی از نهرهای جاری بهشتی »
قابل توجه است که در آیات قرآن هیچ اشاره ای به بهره برداری جنسی از غلامان بهشتی نشده است و اینان صرفا به خدمتگذاری ساکنان بهشت معرفی شده اند.
بیشتر مسلمان بر این باورند که غلمان، مردانی جاودانه جوانند که در خدمت و پذیرایی اهل بهشت اند.
برخی نیز گفتهاند که آنها مردانی (مردان تن فروش ) هستند، که خداوند آنها را برای تمتع جنسی مردان بهشتی آفریدهاست و آنها را در کنار حوران به مردان ( مرجع ضمیرهُم ) وعده داده است! آیتالله سید عبدالحسین دستغیب در کتابی به وصف زیبایی آنها و نیز آنکه تمتع جنسی با ایشان از تمتع جنسی با حوریان لذت بخش تر است پرداخته و غلمان را بهترین نعمت بهشتی برشمردهاست.( کتاب معاد نوشته آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، ناس (۱۴ شهریور، ۱۳۸۴) شابک: 964-8289-86-7)
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 533
#17
Posted: 27 May 2012 10:32
slash00: هارهارهار الان دارم ريسه ميرم از خنده با جوابات به اعتقاد مردم احانت نكن
دوست عزیز اهانت کجا بود شما چون خیلی متعصبی تصور میکنی بنده اهانت کردم
slash00: هدف از رسيدن به بهشت از نظر مسلمونا نزديك شدن به ذات خداست جنبعه معنوي هم داره محقق
ما میگیم جنبه هایی که الله در مورد بهشت توی قران ذکر کرده بیشتر حنبه های مادی هست شامل حوری و غلمان و ............
نه اینکه هدف شما چیه چه کسی با هدف شما کار داره
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 1329
#18
Posted: 28 May 2012 05:18
اگه متعصب بودم كه اينجا فعاليت نمي كرد بعد اين پست oshinam: تو بهشت جنبه معنوی هم هست مثلا پیامبر و امامان برای بهشتیان میرن بالای منبر و روضه میخونن و مداحی میکنن
و بعد گذاشتن اين شكلك پشتش اصل اهانت
بعد كي گفته هدف رسيدن به چيزهاي مادي؟
«رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ؛
خداوند از ان ها راضي است ان ها نيز از او رضايت دارند(جنبه معنوي)
.
.توي سوره توبه كلي در باره نعمتها بهشت خداوند حرف ميزنه اخر سر ميگه:
و اما بالاتر از هر نعمت مقام رضا و خشنودی حق است» (توبه/72).
.
.
ميدوني چيه مشكل اينجاست كه مني كه خدا پرستم و تويي كه بي خداييم هر دو به منابعي رجوع ميكنيم كه يا يك طرفه به قاضي رفتن يا اطلاعاتشون كامل نيست خود قران رو بخون همه جاش رو هم بخون
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
ارسالها: 533
#19
Posted: 30 May 2012 16:55
slash00: عزيز شما گفتي تو قران فقط جنبه هاي مادي بهشت ذكر شده و جنبه معنوي نداره
این سفسطه اولت بنده کی گفتم بهشت جنبه معنوی نداره
این جمله بنده است
oshinam: جنبه هایی که الله در مورد بهشت توی قران ذکر کرده بیشتر حنبه های مادی هست
بنده گفته ام در قران بیشتر به جنبه های مادی بهشت پرداخته تا معنوی
بنده هم میدونم جنبه های معنوی در بهشت وجود داره لطف بکن شما جنبه های معنوی قران رو با شماره سوره و ایه ذکر کن تا همه به فیض برسیم و بنده هم متقاعد بشم شما غیر از کل کل کردن چیز دیگه ای هم بلدی
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 533
#20
Posted: 30 May 2012 17:28
بنده گفتم
oshinam: کتابهای دينی را نمی خوانند، تلاوت ميكنند. اگر آنها را با همان ديد و دقتی ميخواندند که کتابهای راهنمای راه اندازی چرخ گوشت يا دستگاه دی وی دی را، اينقدر پر فروش نبودند.
(محمد رضا نيكفر)
اما شما میگی
slash00: زدي خاكي داش تو زبان پارسي واژه تلاوت وجود نداره ما هم داريم پارسي صحبت ميكنيم پس قران رو هم ميخونن
در اینجا دو حالت رو میشه متصور شد
درحالت اول یا شما منظور جناب محمد رضا نيكفر رو از خواندن و تلاوت درک نکردی که گمون نکنم اینقدر قدرت استدلالت پایین باشه
یا در حالت دوم اینه که داری کل کل میکنی
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن