ارسالها: 533
#21
Posted: 10 Sep 2012 13:39
jojojoni1990: منم ۵سال پیش مثل شما بودم اما با این تفاوت که میگفتم خدا هست و ما نه چیزی ازش طلب داریم و نه بدهکاریم
دوست عزیز بنده اعتقاد دارم خدایی وجود نداره که ما ازش طلب کار باشیم یا بدهکار!
کسانی که به علت بروز مشکلات زندگی به سمت بی دینی میروند تصور کودکانه ای از بی دینی دارند بنده صحبتم اینه خدا و متعاقب اون دین زاییده ذهن یه عده آدم فرصت طلب است که از عواطف دیگران در جهت منافع خودشون سو استفاده میکنند .(ترس اکثریت و زرنگی افلیت)
دوست عزیز بعضی مواقع انسان در زندگی به جایی میرسه که دیگه نمی تونه خودشو گول بزنه بنده به یقین رسیدم چیزی به نام خدا وجود خارچی ندارد(زاییده ذهن انسانه) اصلا وجودش مفهوم نداره مجموعه تهی است.
البته این ایرادی نداره که بعضی انسانها برای فرار از مشکلات به سمت موجود خیالی خود پناه ببرند و با اون به آرامش روحی برسند ولی مشکل از جایی شروع میشه که یه عده از این آب گل آلود میخواهند ماهی شونو بگیرند و این موقع است که دین بوجود میاد و متعاقب اون استثمار انسانها و متاسفانه بعضی هاهم مثل ما بی دینها در جوامعی مثل ایران باید چوب خرافاتی بودن دیگران رو بخوریم .
مثلا هندوها گاو میپرستند فرزندان آنها نیز همین آیین رو باید اطاعت کنند اما کسی که درک و منطقش بالاتر از سطح جامعه هندوها باشه اینو درک میکنه که اینها خرافات هست ولی اگر بخواد این رو عنوان کنه از طرف جامعه و دیگران طرد میشه
در جوامع که نظام آن سکولار و یا حتی لائیک چنین مشکلی نیست چون سیاست و دین دو مقوله جدا از هم هستند پس تضاد بین عقاید کمتر است
jojojoni1990: حالا اگه شما سطح آگاهی و عقلتون در حد پرداختن به ارضاء جنسی شدن تو بهشته پس همین براتون کفایت میکنه
دوست عزیز این مواردی که شما ذکر کردی صرفا توجیه است سطح آگاهی و عقل بزرگان دینتون در ۱۴۰۰ سال پیش در همین حد بوده است مگر سطح سواد و درک و منطق فردی امی (پیامبر امی) چقدر میتونه باشه
به طور مثال
oshinam: ۱− پیامبر اکرم فرمودند : همانا بهشتیان به چیزی بیش از نکاح اشتها ندارند ولذت نمی برند.(لئالی ص ۵۰۳)
۲− در حدیث دیگری آمده :بهترین چیزی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذت می برند,لذت آمیزش و بهره برداری از زنان می باشد.(وسائل ج۱۴ص۱۰)
۳− امام علی (ع) فرمودند: (در بهشت) توان بدنی انسان در کامیابی از زنان به اندازه صد نفر می گردد.(کنز العمال ج۱۴ص۴۶۸)ش
جملات بنده خجالت آوره یا این جملات بزرگان دینت
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 533
#23
Posted: 12 Sep 2012 12:48
jojojoni1990: اين که خدا هست يا نه رو خيلي ها سعي کردن اثبات کنن ولي نتونستن با يقيين صحبت کنن و همش تئوريه اي بيش نيست
دوست عزيز مگر خرافات تابع الگوي خاصي هست که بشه اونو به طور کامل نقض کرد .
در ضمن هنوز کسی نتونسته وجود خدا را تجربی و عملی اثبات کنه و وجود خدا صرفا یه نظریه خرافی است
jojojoni1990: من مادي گرايي رو رد نميکنم ولي بلاخره اون پديده اي که باعث شده ماده اوليه اي که الان شده اين منظورم همه چيه کهکشانو منظومه و ...چيه بهم بگو و برام اثبات کن خدا نيست
ببين عزيزم بنده عقده اينو ندارم که بگم خدا نيست بيا يه مقدار بدون تعصب نگاه کنيم
شما مذهبيون ميگيد خدا وجود داره حالا بايد پرسيد اين خدا چيه؟
آيا خدا موجوده يا شي مسلمه که هيچکدوم از اينها نيست چون هر دو اينها در بعد مکان قرار ميگيرند حالا يه سطح ميريم بالاتر, آيا خدا مثل اجنه(خرافات) که ميتونن نامريي (غيب بشوند) و در جايي ديگر ظاهر بشوند ميماند؟مسلما نه چون اجنه نمي تونند در يک لحظه در همه جا باشند حتما اينو شنيدي که ميگن خدا در همه جا هست (از رگ گردن به شما نزديکتره) پس خدا نه موجود نه شي نه اجنه بعضي از عرفا ميگن خدا وجوده نه موجود پس وجود نمي تونه مثل يه انسان داراي شخصيت باشه و صفات و اسم مثل ,عالم, خير محض , جبار ....... بهش تعلق نميگيره چون اين صفات مختص موجوده نه وجود , شما اگر در ايات قران توجه کني الله شخصيت و صفات يه انسان يعني خالقش رو داره(شخصيت موجود باهوش) پس ميبيني حرکت از موجود خيالي به نام خدا داره به سمت واقعيت حرکت ميکنه و اين وجود چيزي نمي تونه باشه جز قوانين طبيعت(خدا) که نه تابع بعد زمانه نه بعد مکان و در يه لحظه در همه کهکشان و جهان هستي ميتونه باشه .
يه نظريه هست که هاوکينگ در کتاب طرح عظيمش ميگه چون قوانيني مثل گرانش وجود داشته کل جهان ميتونسته بيکباره از هيچ خلق شده باشه
در اين دنيا هر چرايي علتي داره و علتش ما رو به سمت قوانين سوق ميده فقط در يک حالته که اين چرايي جوابش موجود خيالي به نام خداست دقيقا اون جايي که علم بشر نمي تونه به اون سوال و چرايي جواب بده و اونجاست که خرافات خودشو توجيه ميکنه(خداي حفره ها)
هر جا که پاي استدلال عقلي و علمي لنگ بر مي دارد، جا براي استدلال و منطق الهي باز مي شود. به اين معنا که هر جا ادعايي از لحاظ علمي و منطقي قابل اثبات نباشد، شخص مدعي ادعاي خود را به کلام خدا نسبت مي دهد و از آنجا که در منطق مذهب کلام خدا سوال بردار نيست، از اين طريق قبول آن را براي همه اجباري و بي چون و چرا مي کند.
(سيامک ستوده)
پس علت پيدايش موجود خيالي به نام خدا و شکل گيري اديان جهل و ناداني بشره
دين ناشي از عقل محدود و قاصر بشري است.
(فردريش انگلس)
jojojoni1990: درسته من لائيک بودم ولي الان به تنها حسن اين اعتقاد که جدايي دين از سياست هستش اعتراض دارم
دوست عزيز دنبال توجيه نباش سوتي رو دادي شما ادعا ميکني لائيک بودي در صورتي که هنوز معني لائيک رو نمي دوني اين صحبت شما است
jojojoni1990: راستش اون زمان لائيک بودم و به اصرار يه دوست علي رغم ميلم باهاش مشهد رفتم و اونجا وقتي مردمو ميديدم که ميرن سمت زريح براي زيارت خندم ميگرفت
به روشني معلومه شما منظورت از لائيک چي هست
اما امروز که معني لائيک رو فهميدي اومدي ميگي به جدايي دين از سياست اعتراض داري , ميگم يه وقت کم نياري
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 572
#24
Posted: 15 Dec 2012 12:21
امام صادق (علیه السلام):
ان ادنى اهل الجنة منزلا لو نزل به الثقلان الجن والانس لوسعهم طعاما وشرابا و لاینقص مما عنده شى ء؛(4)
کمترین فرد بهشت چنان است که اگر جن و انس میهمان او شوند همه را با خوردنى و آشامیدنى پذیرایى کند و از آنچه دارد چیزى کم نشود.
رسول اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم):
ان فى الجنة دارا یقال لها دار الفرح لایدخلها الا من فرح یتامى المومنین ؛
در بهشت خانه اى است که آن را شاد سرا گویند و جز آنان که یتیمان مومنان را شاد کرده اند وارد آن نمى شوند.
دربهشت)توان بدنی انسان درکامیابی اززنان به اندازه صد نفر می گردد. کتاب کنزالعمال، جلد14، ص 468
بهترین چیزهایی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذّت میبرند، لذت آمیزش و بهره برداری از زنان میباشد. (کتاب وسائل، جلد14، ص 468)
پیامبراکرم(ص): همانا بهشتیان به چیزی بیشتراز نکاح اشتها ندارند و لذت نمیبرند. (کتاب لثالی، ص 503)
حوری از خیمه خود بیرون آید و روی به تخت مؤمن بخرامد و چون به نزد مؤمن می آید با پانصد سال ازسالهای دنیا همدیگر را بوسه زنند که برای هیچ کدامشان ، خستگی و ملال حاصل نمی گردد. هرمؤمنی را هفتاد زوجه از حوران می دهند و چهار زن از آدمیان، که ساعتی با حوریّه صحبت میدارد و ساعتی با زن دنیا و ساعتی باخود خلوت می کند و بر کُرسیها تکیه زدهاند و بایکدیگر صحبت میدارند. (بحارالانوار،ج 8، ص 157، ح 98)
بیشتر نهر های بهشتی از نهر کوثر است که در کناره آن دختران نار پستان (مانند گیاه) میرویند. در بهشت نهری وجود دارد که در دو طرفش دختران باکره سفید روی و سفید پوش نشستهاند و مشغول تغنی (آواز خواندن) هستند. (بحارالانوار،ج۸،ص۱۹۶)
به نقل از محمد صلی الله علیه وآله : ساختمان های بهشت خشتی از نقره و خشتی از طلاست و گل آن مشک اذفر است و سنگریزه آن لولو و یاقوت است و خاک آن زعفران است و هرکه وارد آن شود پیوسته متنعم است و از بدبختی بر کنار ، جاودان زنده است و نمیرد ، لباسشان کهنه نمی شود و ... . اگر زنی از زنان بهشت بر زمین نمودار شود زمین را از بوی مشک پر کند و نور خورشید و ماه ببرد . در اسرار معراج آمده : اگر یک حوری بهشت سر از دریچه ی بهشت به طرف دنیا بیرون کند از نور جمال او نور خورشید مضمحل و نابود می گردد ، هیچ بنده ای نیست که وارد بهشت شود مگر این که دو حوریه دربالای سر او و دو حوریه در پایین پای او می نشینند و با صدا و نوای خوش از برای او خوانندگی می کنند . حوری های بهشتی از خاک بهشت خلق شده اند و به قدری بدن آن ها لطیف است که مغز ساق پاهای آن ها از زیر هفتاد حله دیده می شود و خداوند به هر مومنی که وارد بهشت شود هشتصد حوریه ی باکره و چهار هزار حوریه ی بیوه تزویج می کند و در بهشت نهری است که در کنار آن مانند علف ها حوریه روئیده می شود ! و چون مومنی از آن نهر عبور می کند ، از هر یک آن ها که خوشش آمد دست او را می گیرد و به همراه خود می برد و خدا او را برای او حلال و تجویز می نماید و فورا به قدرت الهی به جای آن حوریه یک حوریه ی دیگر روئیده می شود ! امام صادق علیه السلام گفته اند : عشق بازی با حوریه های بهشتی در هر نوبت به مقدار پانصد سال از عمر دنیا طول می کشد !
به نقل از محمد صلی الله علیه وآله آمده :
میوه های بهشتی از عسل شیرین تر و از کره نرم تر است و هسته ندارد و هر درختی از بالا تا ساق پر از میوه است و هر چه از میوه های او چیده شود فورا به جای آن سبز می شود و رسیده می گردد . میوه های بهشت به انسان چنان نزدیک می شوند به نحوی که اگر خواسته باشند در حال ایستاده یا نشسته و یا خوابیده از آن استفاده نمایند برای آن ها ممکن است ، از خوردن غذا های بهشتی لذتی می برند که هرگز از غذای دنیا لذت نبرده اند . در سفره های بهشتی هفتاد نوع غذای لذیذ می باشد و هر گاه میل به گوشت طیور پیدا کنند فورا پخته و در طبقی از طلا مقابل آن ها گذاشته می شود و آن طیورها هر کدام به قدر شتری می باشند و چون از آن طیور خوردند و شکر خدا کردند به قدرت الهی آن مرغ دو باره زنده می شود و به هوا پرواز می کند . خداوند به هریک از اهل بهشت قدرت و قوه ی صد مرد برای خوردن و آشامیدن و جماع می دهد و چون از غذای بهشتی سیر شدند فورا آن غذا مبدل به عرق خوشبو می شود و از بدن آن ها خارج می گردد .
تخت های بهشتی دارای پایه هائی از طلاست و مرصع به زبرجد و در و یاقوت است و پایه های آن بلند ، اما چون مومن بخواهد بر روی آن تخت ها بنشیند آن تخت بر روی زمین پهن می شود ، چون آن مومن بر روی تخت قرار گرفت فورا بلند می شود ( لابد مانند شتر ! ببخشید قرار بود بدون شرح باشد ! )
و در پایان به نقل از محمد صلی الله علیه وآله در اسرار معراج آمده :
در شب معراج چون وارد بهشت شدم درخت طوبی را دیدم که دارای پستان های زیاد می باشد مثل پستان گاو و اطفال زیاد به گرد آن درخت می چرخند و از آن پستان ها شیر می خورند و جدم حضرت ابراهیم متصدی پرورش آن بچه ها می باشد و هر گاه از دهان آن بچه ها پستان در آید او به دهان آن ها می گذارد ! از جدم جناب ابراهیم سوال کردم : این اطفال کیستند که تو متصدی آن ها می باشی ؟ فرمود : این ها اطفال شیعیان علی علیه السلام می باشند که در کوچکی از دنیا رفته اند ، من چون می خواستم به پسر عمت علی ذی حق گردم ، اطفال شیعیان او را سرپرستی می کنم
دوشیزگان با چنان صدایی می خوانند که خلایق تا کنون چنین صدایی را نشنیدهاند و این نعمت، بالاترین نعمات بهشتی است این دوشیزگان به تسبیح (ذکر صفات الهی) تغنی میکنند. (بحارالانوارص۱۲۷)
هریک ازآن حوریان، هفتاد حلّه پوشیده اند و سفیدی ساق ایشان از زیر هفتاد حلّه معلوم است. از جماع با هر یک ازآن حوریان لذّت صد مرد را می یابد که هریک چهل سال خواهش مجامعت و آمیزش داشته باشند و برایشان میسّر نشده باشد. (بحارالانوار،ج 8، ح 205)
پس آن مؤمن با قوّت صد جوان با آن حوری جماع و آمیزش کند و یک آغوش با او هفتاد سال طول می کشد. مؤمن متحیّر می باشد که نظر به کدام اندام حوری بکند، بر روی او یا بر پشت او یا بر ساق او، بر هر اندام او که نگاه می کند از شدّت نور و صفا، روی خود را درآن مشاهده می نماید. پس دراین حال زن دیگری بر او مشرف میگردد که خوشروتر و خوشبویتر از اوّلی است. (بحارالانوار،ج 8، ح 205)
هیچ مؤمنی داخل بهشت نمی شود مگر آنکه خداوند غنیّ ، پانصد حوری به او عطا میفرماید که با هر حوری هفتاد غلام وهفتاد کنیز نیز میباشد که هریک مانند لؤلؤ منثور و لؤلؤ مکنون میباشند. (بحارالانوار،ج 8، ح 205)
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 572
#25
Posted: 15 Dec 2012 12:23
آفرينش حورالعين از چيست ؟
گروهي از ماوراء النهر از امام رضا (ع) سوال کردند که: حورالعين از چه آفريده شده ؟ حضرت فرمودند : حورالعين از زعفران و خاک بهشتي آفريده شده اند که هرگز فاسد شدني نيستند. بحار الانوار ، ص122
و روايات زيادي در تفسير آيه {( فيهن خيرات حسان )} آمده است که : يعني در شط کوثر حورياني روييده اند که هر کدام از آنها چيده شوند ، در جايش حوري ديگري مي رويد . و به قدري اين حوري ها نوراني و زيبا هستند که چشم از ديدن نورشان خيره مي شود .
1: مرگ و مير ندارند. هميشه زنده و جاويدند و هيچ آفت و بلايي به ايشان نمي رسد و هيچ گاه مريض و بيمار نمي شوند.
2: حورالعين ها هيچ گاه بچه دار نمي شوند بلکه اگر کسي در بهشت بچه بخواهد در هر سن و سال و اندازه اي که بخواهد خداوند همان گونه برايش مي آفريند.
3: بدن حورالعين ها از زير 70 پرده لباس ديده مي شود ؛ چنانچه اگر شما سکه پولي را در داخل حوض يا استخر صاف بيندازيد ديده مي شود.
4: بهشتيان از هيچ چيز بهشتي حتي خوردنيها و آشاميدنيهايش به اندازه حورالعين لذت نمي برند.
5: بدن حورالعين بس که شيشه اي و صاف و زلال است که وقتي آب مي خورد و آب از گلويش پايين مي رود از بيرون معلوم است.
ابو بصير از ياران امام ميگويد: از امام صادق (ع) در مورد بهشت پرسيدم ؛ حضرت فرمودند: در بهشت به هر فردي سه عدد باغ مي دهند که يکي از ديگري ارزشمندتر است و داراي همه گونه نعمت مي باشد تا اينکه وارد جنت خلد مي گردد، در آنجا نهري است که داخل آن حوريه مي رويد، وقتي مؤمن وارد آنجا مي شود از هر حوريه اي که خوشش مي آيد او را مي چيند سپس خداوند به جاي آن حوريه ديگري مي روياند.
آنگاه فرمودند: هر مومن در آنجا با 800 دختر باکره ، 4000 بيوه و دو تا حورالعين ازدواج مي کند .
حوريان بهشتي به همسران خود عشق مي ورزند و مي گويند ما براي شما هستيم و شما براي ما و هيچ گاه به يکديگر حد نمي ورزند .
حوري يا حور العين در کتاب آسماني قرآن به معناي زنان مرداني که به بهشت مي روند ميباشد، و در واقع نويد مردان پاک دنيا است.
حور (در فارسي امروزي حوري) جمع حوراء و احور، به كسى مى گويند كه سياهى چشمش كاملا مشكى و سفيدى آن كاملا شفاف است و داراي پلک هايي باريک است(همانند چشمان آهو)، و گاه به زنان سفيد چهره و سفيد پوست نيز اطلاق شده است.
عين به معنى "درشت چشم" است و از آنجا كه بيشترين زيبائى انسان در چشمان او است روى اين مسئله مخصوصا تكيه شده است.
بعضى نيز گفته اند كه حور از ماده حيرت گرفته شده يعنى آنچنان زيبا هستند كه چشمها از ديدن آنها حيران مى شود.
برخي صفات آن ها که در آيات مختلف کتاب آسماني قرآن چنين آمده است:
1- پاکي و پاک نهادي
2- نيک خويي و زيبا رويي
3- مهرباني
4- همسن و سالي با همسر
5- فقط براي همسر خويش
در زبان عامه، زنان زيبا به حوري تشبيه مي شوند. ضمنا در زبان فارسي حور (که در اصل عربي جمع است) به صورت مفرد به کار مي رود. در شعر جناب سعدي ، هم حور و هم حوري به کار برده شده است:
حور خطا گفتم اگر خواندمت غفو کن از بنده قصور اي صنم
بهشت روي من آن لعبت پري رخسار که در بهشت نباشد به لطف او حوري
يکي از ياران پيامبر اسلام به نام عبدالله بن عباس مي گويد: رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود:
شب معراج وقتي مرا وارد بهشت کردند، نوري به صورتم برخورد. به جبرئيل گفتم:«اين چه نوري بود؟»
گفت:« اي محمد، اين نور خورشيد و ماه نبود؛ يکي از حوريه هاي علي بن ابي طالب عليه السلام از قصرش سرک کشيد و به تو نگريست و خنديد؛ و اين نور از دهانش خارج شد. اين حوريه در بهشت مي گردد و مي چرخد تا علي وارد بهشت شود.»
بحارالانوار، ج 39، ص 236، حديث 21 - کشف اليقين
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 141
#26
Posted: 8 Jan 2013 08:35
درود
من کاملا موافقم تمام مسئله ی اسلام از همان روز اول به خانوم و حوری و میوه و شراب آخرت بود.اگه اینا رو نمی گفت چه جوری باید یه مشت عرب رو دور خودش جمع می کرد.
این مسئله ی غلمان رو هم من تا دیروز فک می کردم که به خانوم ها می دن اما با منابعی که دوستان دادند تحقیق کردم و بسیار تعجب می کنم زن های بدبخت ما برای هیچ و پوچ می رن بهشت.اون آیت الله(دستغیب بود فک کنم یادم نمی آد بالا بچه ها گفتن) هم که گفته سکس با غلمان حتی از حوری هم بهتره این دیگه برمی گرده به این که این آغا لواط کارن و بالاخره این جوریاست و دارن برعلیه دین خودشون حرف می زنن.
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
ارسالها: 572
#27
Posted: 8 Jan 2013 11:09
حورالعین یعنی چه؟
شهید بزرگوار آیت الله دستغیب در کتاب خود(معاد)، می فرماید: «حور» به معنای سفیداندام و «عین» به معنای گشاده چشم (کسی چشم درشت داره) است، پس حورالعین به معنی زن سفید پوستِ درشت چشم است که سفیدی چشمانش به غایت سفید و سیاهی آن به غایت سیاه است و بدنشان به قدری لطیف و سفید و نورانی و زیباست که از زیر 70 لباس ساق پایشان دیده می شود. عقل انسان در مورد حورالعین متحیر و حیران و سرگردان می ماند. اگر قطره ای از آب دهان حورالعین به دریاهای شور بریزد، همه را شیرین می کند. نور حوری، بیشتر از نور خورشید است و نور خورشید در مقابل آنان مثل نور ستاره ای در کنار نور خورشید است. اگر یک حوری به دنیا بیاید همه خلایق هلاک می شوند و اگر لباس او را بیاورند همه بیهوش می شوند. حورالعین مثل مروارید پنهان شده در صدف است.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 572
#28
Posted: 8 Jan 2013 11:10
آفرینش حورالعین از چیست؟
گروهی از ماوراءالنهر، از امام رضا (ع) سؤال کردند که: حورالعین از چه آفریده شده اند؟ حضرت در پاسخ فرمودند: حورالعین از زعفران و خاک بهشتی آفریده شده اند که هرگز فاسدشدنی و فنا ناپذیر نیستند.
روایات زیادی در تفسیر آیه «فیهنُّ خَیراتُ حسانُ» آمده است که: یعنی در شط کوثر حوریانی روییده اند که هرکدام چیده شوند(برداشته یا انتخاب شوند) در جایش حوری دیگر می روید و به قدری این حوری ها نورانی، زیبا و خوشگل هستند که چشم از دیدن نورشان خیره می شود.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 572
#29
Posted: 8 Jan 2013 11:10
خصوصیات و ویژگی های حورالعین:
1) حورالعین همیشه باکره هستند و هیچگاه ثیبه نمی شوند؛
2) مرگ و میر ندارند، همیشه زنده و جاویدند و هیچگاه مریض و بیمار نمی شوند؛
3) حوریان بهشتی هیچگاه حیض و عادت ماهیانه نمی شوند، رحمشان همیشه به هم چسبیده است و دارای مجرای ادرار نیستند؛ چون در بهشت ادرار و غایطی درکار نیست بلکه تمام خوردنی ها به صورت عرق از بدن خارج می شود، آن هم عرقی که بویش مثل مشک و عنبر است؛
4) حورالعین ها هیچگاه بچه دار نمی شوند بلکه اگر کسی در بهشت بچه بخواهد در هر سن و سال و اندازه ای که بخواهد خداوند همانگونه برایش می آفریند؛
5) بدن حورالعین از زیر 70 لباس دیده می شود؛ چنانچه اگر شما سکه پولی را در داخل اسختر یا حوض صاف بیندازید دیده می شود؛
6) بهشتیان از هیچ چیز بهشتی، حتی خوردنیها و آشامیدنیهایش به اندازه حورالعین لذت نمی برند؛
7) بدن حورالعین بسیار شیشه ای صاف و زلال است.
- روایت است: هنگامی که فرد بهشتی با همسر خود (حورالعین) خلوت می کند، نمی داند به صورت او نگاه کند یا به پشتش یا به ساق پایش، به هرجای بدن او که نگاه می کند، از فرط صافی و براقی و روشنی و نورانیت، همانند ایینه چهره خودش را در آن می بیند.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 572
#30
Posted: 8 Jan 2013 11:11
خوب اینم از اونچه که من تو کتابهای مختلف درمورد حورالعین خونده بودم، حالا یه چیزی: درسته این آفریده های خدا مؤمنن، پاکدامنن، دست غیر اونها رو لمس نکرده، اگر آواز بخونن حمد خداست؛ اما این دلیل نمی شه که به شوهر هاشون عشق نورزن، نمونه های از عشقی که یه حوریه نسبت به همسر بهشتیش داره ایناست:
- پیامبر مکرم اسلام به حضرت علی(ع) می فرماید: زمانی که بهشتیان به در بزرگ بهشت می رسند، فرشتگان زنگ در را چنان به صدا در می آورند که صدایش به گوش حوریانی که خداوند در بهشت برای اولیائش آماده ساخته، می رسد. حوریان بهشتی با شنیدن صدای در بهشت دور هم جمع می شوند و بعضی از آنان به دیگری می گوید: اولیای خداوند(بهشتیان) آمدند، آنگاه درب بهشت به روی آنان گشوده می شود و ایشان وارد بهشت می گردند و همسرانشان به استقبالشان می آیند و می گویند: خوش آمدید، ما چقدر مشتاق دیدار شما بودیم.
- پیامبر اکرم(ص) فرمودند: گاه هست که مؤمنی بر تخت خود تکیه داده است، ناگاه شعاع نوری او را فرا می گیرد. در آن حال به خدمتکاران خود می گوید: این شعاع تابان از کجاست .
ایشان می گویند: این نور حوریه ای است که هنوز تو او را ملاقات نکرده ای. آن حوریه از شوق لقای تو از خیمه خود سر بیرون کرد و به تو نظر کرد، او خواهان تو شده است و محبت تو بر او غالب گردیده است و چون تو را دید که بر تخت تکیه داده ای از کثرت شوق و فرح، متبسم شد و آن شعاعی که مشاهده نمودی و نوری که تو را گرفت، از سفیدی و صفا و پاکیزگی و نزاکت دندانهای او بود.»
* یه جایی هم خوندم که مؤمن بعد از رؤیت نور جلال الهی از خودبیخود می شه و از هوش می ره؛ تو این حالت همسرانش به خدا شکایت می کنن که دلمون واسه شوهرمون تنگه، به هوشش بیار! و خدا هم این کار رو می کنه.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست