انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 5 از 28:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  28  پسین »

Satanism | شیطان پرستی


مرد

 
*علت پیدایش این همه مکاتب نوپدید از آیین مسیحیت چیست؟

حضرت مسیح، غیر از چند مورد معدود، هیچ‌گاه خود را پیامبر معرفی نکرده، ثانیاً انجیل‌ها پس از مصلوب شدنش نگاشته شده‌اند، ثالثاً تشتت در کلیساهای مسیحی و تلاش برخی برای اینکه با زبان خود و فهم خود، با مسیح همراهی کنند، مزید بر علت شد تا این آتش افروخته‌تر شود. امروزه کلیساهای فراوانی وجود دارند که هیچ‌کدام دیگری را به رسمیت نمی‌شناسند. در چنین فضایی تشتت و مسمومی، امکان روییدن قارچ‌های سمی هم وجود دارد.
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
*وضعیت شیطان‌پرستی در جوامع اسلامی را چگونه می‌بینید؟

در کشورهای عربی، به دلیل نگرش سنت و یا همان سنی بودن، در نسل‌های گذشته، شیطان پرستی جایگاهی نداشته است، در نسل‌های جدید، مگر به واسطه ماهواره، اینترنت و دیگر وسایل ارتباط جمعی،شاید تا حدی ورود پیدا کرده باشد، شیطان‌پرستی در کشورهای عربی جایگاه مستحکمی ندارد.
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
* برای جلوگیری از گسترش شیطانی پرستی و دیگر مکاتب نو پدید و عرفانی‌های دروغین چه باید کرد؟
دفاع عارفانه از دین، بهترین و مهمترین عامل است. پرداختن به پرسش‌های جدید جوانان بدون هیچ محدودیت و هیچ انگ و برچسب تخریب‌کننده‌ای ، پذیرفتن این نکته که دین در همه زمان‌ها و مکان‌ها و در میان همه اقشار می‌تواند حرف نو و جدیدی برای گفتن داشته باشد، باید هنر استخراج این یافته‌های نو را داشته باشیم. و از همه مهمتر آشنایی عالمان و حاکمان دینی، با مکاتب نوپدید و انحرافات آنهاست. همراهی بیشتر با جوانان و شفقت بیشتر با طیف جوان که مملو از انرژی، زندگی و در عین حال متفاوت بودن است.البته باید حساسیت بیشتری را نسبت به موضوعات و مسائل اعتقادی و عرفانی جامعه و جوانانمان داشته باشیم.
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
ماسونیسم(1)
(ماسون) یعنى بناء(2).
(ماسونیسم) حزبى است مخفى که فقط بخاطر ریشه کن ساختن ادیان،اخلاق و دولتها به حساب یهود، تأسیس شده است.
مطالب این بخش از کتاب (اسرار الماسونیة) تألیف ژنرال جواد رفعت ایلخان مى‏باشد.
الف ـ تعریف حزب:
ماسونیسم حزبى است مخفى که تا به حال کسى از مقرّرات و قوانین آن اطلاع نداشته و در هیچ کتابى راجع به آن مطلبى نوشته نشده است(3).
عقائد رموز و اشارات ما به لغت مصرى فرعونى است، که به وسیلهبنى اسرائیل به ما ارث رسیده است(4).
ب ـ هدف حزب:
حزب ماسونى نباید به یک دولت، یا دو دولت اکتفا نماید بلکه تمام دولتهاى جهان را باید تحت سیطرهخود قرار دهد براى رسیدن به این هدف در ابتدا لازم است دین و علماء دین را که یگانه دشمن ما هستند نابود کنیم(5).
برادران عزیز، علماء دین مى‏خواهند بر امورات دنیوى ما نیز چیره شوند و این وظیفه ما است که تز آزادى مذهب را در اذهان مردم بگنجانیم و آنها را از دور علماء پراکنده کنیم.
دین را که یگانه دشمن بشریّت است باید نابود کرد چون باعث جنگها، جدالها، کشتارها و همه کشمکشهاى مردمى مى‏باشد.
برادران عزیز، تا مى‏توانید قانون و مقرّراتى جعل کنید تا این که مجالى براى دستورات و قوانین دین و مذهب باقى نماند، زیرا حاکمیّت علماى دین را تا مى‏توانیم از بینبرده و کار دین و دینداران و مؤمنین رابا خدا یکسره کنیم(6).
حزب ماسونى، در چندین سال اخیر نقشهاى مهمّى در سیاست اروپا داشتهاست(7).
افراد این حزب نباید به هیچ دینى معتقد باشند(8).
فرد ماسونى ممکن است (وطن‏پرست) باشد، ولى به شرط آن که پاى بند به مقرّرات حزب ماسونى باشد.
افراد این حزب مى‏توانند کارمند دولت، وکیل مجلس و یا رئیس جمهور بشوند، به شرط آن که بدون مشورت با مجلس ماسونى کارى انجام ندهند و از هدف ماسونیسم نباید دور شوند(9).
اگر فرد ماسونیسم، زمامدار مملکتى شد، بقیه افراد حزب را باید در کنار خود به مقامات عالیه برساند(10).
ماسونیسم، حزبى است مخفى که هدفش نشر افکار و عقائد خود و چیره شدن بر جهان و جهانیان است و اگر گروهى افکار ما را قبول کنند سبب راحتى ما مى‏گردند(11).
ماسونیسم یگانه حزبى است که با ادیان، عقائد و مقدّسات دینى سختمبارزه مى‏کند(12).
هدف ما این است که دولتها و ملّتها را بر پایه انکار خدا تأسیس کنیم(13).
هدف ماسونیسم برپائى نظام جمهورى لامذهب بودن در جهان مى‏باشد(14).
آنها براى رسیدن به اهداف خود بایستى تشکیلات خانواده را به هم زنند و اصول اخلاقى جامعه را کاملاً بدون داشتن دین و اهمیّت دادن به ناموس و اخلاق حسنه تربیت کنند. البته این کار در مرحله اوّل مشکل بهنظر مى‏رسد ولى چون در میان آنها میل به شهوت و لاابالى گرى فطرى و طبیعى است از این رو شاید چندان هم مشکل نباشد.
افراد حزب را با مقامهاى بالا در حزب، فریب داده و آنها را به ناهمواریهاى زندگى آشنا مى‏سازند، تا از زیر بار حزب شانه خالى نکنند.
یکى از اهداف بزرگ مهم آنها این است که تشکیل خانواده را جدّى نگرفته و اهمیتى به رفع مشکلات خانواده نمى‏دهند گرچه همه نقشه‏هاى آنها نقش برآب خواهد شد.
طبیعت انسان میل به محرمات و شهوترانى است و این وظیفه ما است که درجه حرارت شهوت را در جامعه بالا ببریم، تا اینکه به تمام مقدّسات خود کافر گردند.
تنها از این راه مى‏توان افراد را براى ورود و جذب در حزب آماده کرد(15).
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
انسان بایستى بر خداوند، خود چیرهشده و علیه او اعلام جنگ کند.
آسمانها را مانند ورق کاغذ، پاره پاره کند(16).
الحاد و شرک به خداوند، یکى از مفاخر این حزب است.
و شعارهاى آنها این است که زنده باد مردان و زنان دلیرى که به اصلاحدنیاى خویش پرداختند و منتظر آخرتنشدند(17).
به زودى باید مؤمنین، دینداران و متدیّنین را اعدام کرد و بدین وسیله بر عقائد باطله آنها پیروز شد(18).
فراموش نکنید، ما از دشمنان حقیقى ادیان هستیم(19).
یکى از ذخیره‏هاى پرارزش بشر این است که پاى بند هیچ عقیده‏اى نباشد. آنچه مردم به آن عقیده دارند از ترشحات فکر و اندیشه‏هاى انسان است، مغز انسان است که حقیقت را مى‏تراشد و بخورد دیگران مى‏دهد و بر ما است که از این حقیقت منتهاى استفاده را بکنیم. جمال و زیبائى و الحاد در همین است و این تنها هدف گمراهى و اساس بین ریشه الحاد است(20).
هدف تنها این نیست که بر (متدینین) غالب شویم بلکه هدف ما نابود ساختن آنها است(21).
نتیجه جنگى که بر علیه (دین) آغاز کرده‏ایم، جدائى دین از سیاست است(22).
تمام قوانین سیاسى و اجتماعى را کنفرانسهاى ماسونى وضع مى‏کند(23).
به زودى ماسونیسم جاى ادیان را گرفته و (مساجد و معابد) آنها تبدیل به (محفلهاى) ماسونى خواهد شد.
وقتى (البرت بایک) فوت کرد و به جاى او آقاى (لمى) رئیس حزب انتخاب شد، عکس (مسیح) را بر سر در قصر (ماسونیسم) نصب کرده و در زیر آن عکس چنین نوشتند: پیش از آن که این مکان را ترک گوئید بر صورت این شیطان خائن آب دهان بیاندازید(24).
زمینه براى انقلاب (مارکس) آماده است، فقط باید با (کارگران) همصدا شده و اعلان انقلاب کنیم و حتما این انقلاب پیروز خواهد شد، زیرا ما (قوّه متفکّره) اجتماع هستیم و کارگران (قوّه مادى) اجتماع مى‏باشند، وقتى این دو قوّه باهم جمع بشوند اضطراب و انقلاب بزرگى به وجود خواهد آمد(25).
افراد حزب ماسونى اکثریّت دستگاه حاکمه فرانسه را تشکیل مى‏دهند(26).
آزادى پدران به اصطلاح (مقدس) مصالح ما را تهدید مى‏کند(27).
سالخوردگان را اهمیّت نداده و نسل جوان را دریابید، سعى کنید نوجوانان و جوانان را به مجالس خود جلب کنید، تا تعالیم حزب را در کودکى و جوانى بیاموزند(28).
انطباعات دوران کودکى، هرگز فراموش نمى‏شود و باید افکار خود را در آن دوران به جوانان تزریقنمائیم و آنها را دور از دین و خدا و مقدّسات تربیت کنیم(29).
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
Arash_Love: بابا ول کن توروخدا
هر کی خیلی شیطونو دوست داره امیدوارم بره به جهنم پیش معشوقش که همون شیطان باشه حسابی خوش بگذرونه
وقتی خودش دوست داره بره جهنم به منوتو چه ربطی داره
دوست من کسی که شیطان رو پرستش میکنه , نه به بهشت ایمان داره نه جهنم .
شاید ان نقطه نورانی دشت , چشم گرگان بیابان باشد .
     
  
مرد

 
تاسیس حکومت جهانی فراماسونی یا نظم نوین جهانی
درست در زمانی که همة خلق زمین،یهود و سلطة یهود را در «فلسطیناشغالی» جست‌وجو می‌کنند و دولت‌های مسیحی اروپایی را غیر بنی‌اسرائیلی و غیریهودیبه شمار می‌آورند، دولت جهانی با محوریّت یهود محقّق شده است.
از تأسیس سازمان‌های جهانی بعد از جنگ دوم جهانی پایه‌های این دولت جهانی ریخته شد. همه‌گیر شدن فرهنگ غربی و جهانی شدن تمدّن مدرن با زیر ساخت فکری ماتریالیستی و سکولاریستی که در نهایت به اصالت لذّت و اخلاق هدونیسم و غلبةشهوت انجامید، چیزی جز بر پا شدن تمدّن جهانی فراماسونی نبودهمان که جهان را عاری از اخلاق و بی‌خدایی جست‌وجو می‌کردند.
انهدام همة فرهنگ‌ها و تمدّن‌ها و بسط فرهنگ جهانی و تمدّن واحد در قرن بیستم به نهایت خودش رسید. امروزه در جهانجز این فرهنگ و تمدّنی وجود ندارد. در سراسر عالم، سرخ و سیاه و سفید ورزد در صورت و سیرت آلودة همین فرهنگ و تمدّن ملحدانة جهانی‌اند. ته مانده‌های برخی آداب ملّی و منطقه‌ای در حاشیة این فرهنگ جانی بسر می‌برد و دخالتی در تحوّلات فراگیر اجتماعی، اقتصادی، سیاسی جهان کنونی ندارد.
مختصری صورت‌سازی باقی مانده که در سکوت و خلوت در حال انجام است که اگر سر برگردانیم و کمی دقیق‌تر به اخبار و حوادث بنگریم، محقّق شدن آن را هم ملاحظه خواهیم کرد.
در پشت صورت ظاهری دولت‌های آمریکایی، اروپایی و حتّی آسیایی، نظام پنهان «سیاسی اقتصادی» جهانی که حاکمان اصلی‌اند قابل شناسایی است.
فراماسونرها، باشگاه رم، بیلدربرگ و مؤسسة سلطنتی امور بین‌المللی، با عقاید و اهداف مشترک و قدرت سیاسی و اقتصادی در سطح جهانی که با اشاره‌ای رؤسای «کاخ سفید» و «الیزه» را جابه‌جا می‌کنند و با نیم‌نگاهی دلار را به خاک سیاه می‌نشانند، حاکمان جهانی‌اند و گردانندة حکومت سیاه جهانی.
شما، نماد این حکومت شیطانی، یعنی ستون سنگی با نوک هرمی را که به ابلیسک (obelisk) معروف است در همه جا می‌توانید ببینید در «واتیکان»، «واشنگتن»،«نیویورک»، «پاریس»،«برزیل»، «لندن» و سایر نقاط جهان به میز بزرگ مجمع جهانی سازمان ملل که به شکل جی (G) ساخته شده، توجّه کنید تا حاکمان اصلی مسلّط بر این مجامع را بشناسید. این شکل G یکی از نمادهای شناخته شدة سازمان فراماسونری جهان است.تا پیش از این حرکت مذبوحانه برای تأسیس حکومت جهانی در خفا صورت می‌گرفت. گویا آنان شرایط را برای علنی و یکسره کردن کارها فراهم دیده‌اند.
طیّ سال‌های اخیر این مجامع مخفی اقدامات آخرین را با آشکاری تمام انجام می‌دهند که از آن جمله یکسره کردن کار «بیت المقدّس»، «تخریب مسجدالاقصی»و ساختن «معبد سلیمان» در«اورشلیم» است.
از جمله اقدامات این جریان پنهان امّا حاکم، نظم نوین جهانی است اخیراً و به جریان انداختن پول واحدجهانی است.
نباید تصوّر کنید که ایالات متحدة آمریکا یا برخی کشورهای اروپا قطب محوری این حکومت جهانی و میدان‌دار «نظم نوین جهانی‌اند»، قدرت و ثروت آمریکا و سایر دول در اختیار جریان اصلی پنهان است و به هر صورت که بخواهد با آمریکا بازی می‌کند.
حال به این یکی دو چیز توجّه کنید:
طیّ سال گذشته بحران اقتصادی بر «آمریکا» سایه‌ افکند. تا بهامروز هیچ کس قادر به کنترل اینبحران دست‌ساز نشده است. این بحران امپراتوری آمریکا را در هم خواهد شکست.
رئیس بانک مرکزی چین،«خیاچوان» با تذکّر دربارة بحران اقتصادی کنونی پیشنهاد به کارگیری ارز جدید به جای دلار در مبادلات مالی و اقتصادی جهان را ارائه کرده است.
او تنظیم سیاست دوباره این ارز جدید را در صلاحیّت «صندوق بین‌المللی پول» داست فراموشنکنید که این سازمان‌های جهانی جملگی ابزار همان سلطه و حکومت جهانی سازمان‌های مخفی ماسونی و اشرار یهودند که به نیابت صاحبان شرکت‌های چند ملیّتی دربارة همة امور اقتصادی و سیاسی جهان تصمیم می‌گیرند
روزنامة «فاینشنال تایمز» از آقای جرج سوروس میلیونر جهان وطن، مصاحبه‌ای را منتشر ساخت که کسی درباره‌اش سخنی نگفت اگر چه مطلب بسیار مهم و تعیین کننده بود.
سوروس از «ماجرای سقوط دلار»، فروپاشی جایگاه آمریکا و جایگزینیارز جدید جهانی به جای دلار سخن گفت.
سوروس گفت: ‌روندی در راستای تغییر ذخایر ارزی از دلار به ارزهایدیگر در جریان بوده است. این سقوط منظّم و مطلوب و مورد نظر است و سیستم مالی جهانی نیازمند یک ارز واحد جهانی است. وی همچنینگفت:‌
جهان باید از مرحلة سازگاری دردناک ناشی از فروپاشی دلار و معرفی پول رایج جهانی عبور کند. او حتّی تلویحاً تهدید کرد: در صورتی که ایالات متّحده در پروژةایجاد پول رایج جهانی مشارکت نکند، دلار برای همیشه از میان خواهد رفت.
آنها SDR را جایگزین دلار می‌سازند.
به هر روی، پس از تأسیس پلیس جهانی و سایر سازمان‌های جهانی، پول جهانی زمینة تحقّق تمام عیار حکومت جهانی را فراهم می‌آورد.
آنها زمینه‌ها را برای علنی کردن آنچه تا الآن مخفی بود، مناسب می‌شناسند. دربارة تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان به جای آن در بیت المقدّس اشاره می‌کنم که آنان، به دلیل داشتن عقاید شیطانی ماسونی، تلاش دارند با تخریب نماد یکتاپرستی یعنی مسجد الاقصی، معبد سلیمان را به عنوان نماد جهانی الحاد و کفر برپا کنند. آنها، سلیمان را نه به عنوان یک پیامبر بلکه به عنوان یک جادوگر، یک ماسون اعظم می‌شناسند که در معبد بت‌ها را جمع‌آوری کرده بوده. از همینرو معبد را پایگاه قدرت شیطانی وجهانی در آینده انتخاب کرده
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
چگونه جوامع سری شیطانی کشورها را به اشغال خود در می آورند؟
این بخش گزیده ایی است از کتابپروتکل های حکمای صهیون که سالها قبل در اروپا فاش شد و در آن چگونگی راهکارهای بین المللی این جوامع جهت در هم کوبیدنو بنا نهادن ساختارهای نوین در جهان را به همفکران شان توضیح می دهد:
براى آنکه بتوانیم هدفهایمان را هر چه زودتر عملى سازیم، مى‏باید میزان تولید جنگ‏ افزارها و نیز شماره نظامیان و پلیس را افزایش دهیم. خواست ما این است که در همهکشورهاى جهان کارگران، سربازان، پلیس و تعداد اندکى « بزرگ سرمایه ‏دار» از ما جانبدارى کنند.
- هم در سراسر اروپا و هم در سایر کشورها از طریق نوعى بى‏نظمى، شورش و دشمنى ایجاد مى‏کنیم تا بدین‏وسیله بتوانیماستفاده دو چندان ببریم. راه رسیدن به این هدف آن است که در مرحله نخست کشورها را به زیر سلطه و نفوذ خود درآوریم تا بتوانیم در مواقع لزوم هم بى‏نظمى ایجاد کنیم و هم، نظم برقرار سازیم. وقتى به چنین نفوذى رسیدیم، کشورهاى تحت سلطه وجود ما را به عنوان نیروى تهدیدکننده‏اى تلقى مى‏کنند. در مرحله دوم با اعمال روشهاى سیاسى، اقتصادى و ایجاد تعهدات مالى، دولتها را به جان همدیگر مى‏اندازیم. البته براى آنکه این برنامه را با موفقیت به انجام برسانیم، باید نفوذ و حضور خود را با زیرکى خاصى در تمام ملاقات‏ها و مذاکراتى که به منظور توافق و ترک مخاصمه بین کشورها به عمل مى‏آید، افزایش دهیم و نیز با استفاده از یک زبان دیپلماسى و زیرپوشش درستکارى، خود را طرفدار « توافق» معرفى مى‏کنیم. از آنجا که ملتهاى غیر خودی همواره براى پیشنهاداتى کهازخارج به آنها عرضه مى‏شود، یعنى در واقع پیشنهاداتى که ما به آنها ارائه مى‏دهیم، اهمیت خاصى قائلند، لذا پیشنهادات ما را پذیرفته و متقاعد مى‏شوند که ما منجى و خدمتگزار بشریت هستیم.
اگر کشورى بخواهد با ما مخالفتکند، ما باید آنقدر قوى باشیم که حتى همسایگان کشور مخالف را نیزتهدید به جنگ کنیم. اگر همسایگاننیز همراه کشور مخالف همگى علیه ما متحد شوند، آنگاه ما باید آنها را به یک جنگ جهانى تهدید کنیم.
- عامل اصلى موفقیت ما در امور سیاسى پنهانکارى است. بدین ‏معنى، گفتار و عمل سیاستمدار هیچگاه نباید یکى باشند.
- ما باید دولتهاى غیر خودی را مجبور کنیم که در جهت خواسته‏هاى ما قدم بردارند. روشکار چنین خواهد بود که افکار عمومى را از طریق مطبوعات که به قدرت بزرگ معروفند و تقریباً در دست ما مى‏باشند، شکل بدهیمو طبیعى است که دولتها به افکار عمومى توجه خواهند کرد.
- ما باید تمام جنگ ‏ابزارهایى که مخالفانمان ممکن است علیه‏مانبکار گیرند، در اختیار داشته باشیم. ضمناً باید پیچیده ‏ترین واژه‏ هاى حقوقى را از میان کتب قانونگذارى بیرون بکشیم تا به هنگام داورى و قضا از آنها استفاده کنیم. البته این واژه‏ها ممکن است ناموجه و غیرعادلانه جلوه کنند ولى براى آنکه چنین وضعى پیش نیاید، باید از قبل چاره‏جویى کنیم بدین‏معنى، واژه‏هاى پیچیده را در قالب عباراتى زیبا بیان کنیم تااصولى اخلاقى، عالى، متعالى و معقول جلوه کنند.
کادر رهبرى جامعه ما باید خود را با تمام مظاهر تمدن که به موقع بکار آیند، مجهز کند. کادر رهبرى باید عواملى چون روزنامه ‏نگاران،وکلاى مدافع ورزیده، سیاستمداران کار کشته، مدیران برجسته و خلاصه افرادى که در مدارس ویژه ازتعلیم و تربیتى عالى برخوردار بوده ‏اند، در اختیار داشته باشد.
چنین افرادى با ساخت اجتماعى جوامع ( جامعه شناسى)، انسان شناسى، و همه زبانهایى که با الفباى سیاست ساخته شده‏اند، باید آشنا باشند. وانگهى این افراد باید با تمام مسایل حساس جامعه ‏اى که در آن نقشهایى بازى مى‏کنند، آشنا گردند. منظور از مسایل حساس، تمایلات، علایق، نارسایى‏ها و نقاط ضعف مردم غیریهودى و نیز شرایط محیط زندگىآنها است. نیازى به گفتن نیست که معاونان و مشاوران کادر رهبرى از میان غیریهودیان انتخاب نخواهند شد. غیریهودیان که عادت دارند رییس و مدیر بشوند، خود را در مسایل مربوط به مدیریت به زحمت نمى‏اندازند و هدف را از وسیله تمیز نمى‏دهند و معمولا" نامه ‏هارا بدون آنکه بخوانند امضاء مى‏کنند و پست و مقام ریاست و مدیریت را یا به منظور گرفتن دستمزد احراز مى‏کنند و یا به خاطر ارضاء جاه ‏طلبى‏هایشان.
- دولت ما تمام اقتصاددانان جهان را به خدمت خود درمى‏آورد. به علاوه آموزش ‏اصول و مبانى اقتصاد نشانگر اهمیتى است که ما براى علم اقتصاد قائلیم. دولت ما از مشورت بانکداران، صاحبان صنایعسرمایه ‏داران و میلیونرها برخوردار خواهد بود و همه چیز به زبان ارقام و اعداد بیان خواهد شد.
- تا زمانى که نتوانیم مشاغل دولتى را به برادران ‏مان بسپاریم، ناگزیریم افرادى را از میان غیرخودیبراى تصدى مشاغل دولتى انتخاب کنیم. البته این افراد را زیرنظر مى‏گیریم و آنها را کاملا" از مردمجدا نگه مى‏داریم چنانچه این افراد از اجراى دستورات ما سرپیچى کنند، به مجازاتهاى سنگین و احتمالا" اعدام محکوم خواهند شد. غرض از اعمال چنین سختگیرى‏هایى آن است که این افراد تا آخرین قطره خونشان ازمنافعما دفاع کنند.
پروتکل شماره 9
- توجه به خصوصیات و خلق و خوى مردمى که شما در ممالکشان زندگى و فعالیت مى‏کنید، اهمیت بسیار به سزایى در اجراء و پیاده کردن برنامه‏هایمان دارد.تا زمانى که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره ‏هاى تربیتىما دوباره تربیت نشوند، نمى‏توانیم برنامه ‏هایمان را در اینگونه جوامع مطابق با روشى کلىو یکسان پیاده کنیم. اما اگر برنامه ‏ها را محتاطانه و توأم با آموزش آغاز کنیم، مى‏توانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوى سرسخت ‏ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادى که از پیش مطیع ساخته ‏ایم، به زیرسلطه خویش درآوریم.
- کلماتى چون آزادى، برابرى و برادرى در واقع اسمهاى مستعارى هستند که فراماسونرهاى ما آنها را بکار مى‏برند. هنگامى که حکومت شاهنشاهى ما آغاز گشت این کلمات را از صورت استعارى بودن بیرون آورده و به صورت عباراتى ایده‏ آلى چون حق آزادى، وظیفه برابرى و آرمان برادرى درمى‏آوریم. بدین ‏معنى ما غلطترین کار را انجام مى‏دهیم و به اصطلاح « با شاخ گاو درمى‏افتیم».
هرگونه قانونى را عملاً از بین مى‏بریم و تنها آنهایى را که خوب باشند، حفظ مى‏کنیم. امروزه اگر دولتى علیه ما اعتراض کند بنا به تشخیص ما شاید هم بعید نباشد حتى اگر مبارزه علیه سامى‏گرایى را شروع کند، این مبارزه لازم و ضرورى به نظر مى‏رسد. زیرا نسل آینده ما را آماده کارزار مى‏کند.
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
نظم نوین جهانی چیست؟قسمت اول
حتما همه شما با نظم نوین جهانی آشنا هستید، گروهی از صاحبان قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای سالهاست تحت پوشش جوامع مخفی مانند فراماسونری، ایلومناتی و … برای ایجاد یک نظامجدید و جهان تک حکومتی برنامه ریزی و تلاش کرده و می کنند. اماآرزوی برپایی نظم نوین جهانی قدمتی بسیار بیشتر از تشکیل این جوامع مخفی دارد. برای این کهمتوجه سخن بنده شوید به این بخش از سخنرانی جورج بوش در سخنرانی افتتحایه ریاست جمهوری اش در سال ۲۰۰۵ توجه کنید:«هنگامی که بنیانگذارن کشور ما، نظم نوین اعصار را اعلان کردند، بر اساس یک آرزوی باستانی عمل کردند که بایستی محقق شود.»این آرزو که هزاران سال است نزد نهان پیشه گان حفظشده، برپایی مجدد امپراطوری آتلانتیس، حکومت فیلسوفان برگزیده است که از آن با عنوان “کار بزرگ” یاد می کنند.
«دموکراسی جهانی، آرزوی سری فلاسفه بزرگ باستان بوده است. آن ها هزاران سال پیش از کلومبوس از وجود نیمکره غربی ما آگاه بوده اند و آن را به عنوان مکان امپراطوری فیلسوفان انتخاب کردند. … طرح هوشمندانه مردم باستان تا به امروز باقی مانده است و اجرای آن ادامه خواهد داشت تا “کار بزرگ” محقق شود.»
منلی پی هال– “تقدیر سری آمریکا”
منلی پی هال فیلسوف-ماسون درجه۳۳ و بگفته آن ها بزرگترین فیلسوف ماسونری، در جایی دیگر می گوید:«آتلانتیس جدید ترسیم حکومتی ایده آل در زمین است و روزی را پیشگویی می کند که از میان بشر سازمانی گسترده از فیلسوفان برگزیده برخواهد خواست. انجمنی متشکل از افراد روشنی یافته که هم پیمان شده اند تا بدنبال کشف قوانین زندگی و اسرار گیتی بگردند. … عصر حدود و مرزها به پایان رسیده استو ما در حال نزدیک شدن به عصریباشکوه هستیم که در آن دیگر ملیت ها وجود نخواهد داشت، مرزهای نژادی و طبقاتی حذف می شوند و تمام زمین تحت فرمان یک نظام، یک حکومت و یک مجموعه اجرایی قرار می گیرد.»
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
مرد

 
آتلانتیس: اتوپیای نهان پیشگان
قدیمیترین نوشته موجود درباره آتلانتیس متعلق به افلاطون فیلسوف یونان باستان است. در ۲۵۰۰ سال پیش افلاطون رساله ای با نام کریتیاس نوشت و در آن داستان سفر شاعر و قانون گذار یونان باستان “سالون” را بازگو می کند.سالون برای کسب دانش و معرفت به مصر سفر می کند و در آنجا با یک روحانی مصری ملاقات می کند که برای او امپراطوری باشکوه آتلانتیس را توصیف می کند.
منلی پی هال در این رابطه می نویسد:«در توصیف افلاطون از آتلانتیس، اتحادیه ای از ۱۰ فرمانروای کریم بر ملل پایین تر حکمرانی می کردند و با هم عهد بسته بودند تا از قانون الهی امپراطوری پاینده خود پیروی کنند.آن (آتلانتیس) دموکراسی فیلسوفان بود که در آن هر کسی حق داشت ازطریق خود تأدیبی و خود شکوفایی به مقام حکیمی برسد. از داستان اینطور برداشت می شود که آن ۱۰ فرمانروای کریم، فیلسوف بوده اند.»بر اساس داستان ها ساکنین آتلانتیس دارای تمدن بسیار پیشرفته بودند، در فراوانی نعمت و شادمانی زندگی می کردند، هر کاری را به سرعت انجام می دادند،در یک لحظه از جایی به جایی دیگر سفر می کردند، دارای دانش و حکمت بودند و با سفر به نقاط مختلف جهان آن را به انسان ها منتقل می کردند و در هرجا وارد می شدند تمدن ایجاد می کردند و بناهاو معابد بزرگ می ساختند. اما بعد از یک دوره طلایی دست به فساد زدند و به همین خاطر بوسیله یک طوفان بزرگ در آب غرق و نابود شدند.
ایگناتیوس دانللی در کتابش با نام “آتلانتیس، جهان پیش از طوفان” مینویسد:«داستان طوفان نوح به روشنی اشاره به ویرانی آتلانتیس است و با بسیاری از خصوصیات آتلانتیسِ توصیف شده توسط افلاطون مطابقت دارد. مردمی که در آنجا از بین رفته اند در سرور، شادمانی و به نوعی در معصومیت زندگی می کردند. آن ها بسیار قدرتمند شدند، اما دست به تباه کاری زدند و بوسیله آب نابود شدند.»
در دستانت گرمای دست دیگری را احساس میکنم.راستش را بگوحقیقت چیست؟؟؟

Signature
     
  
صفحه  صفحه 5 از 28:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  28  پسین » 
مذهب
مذهب

Satanism | شیطان پرستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA