انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

ایران در قرون وسطای معاصر


مرد

 
رهبر خدا نیست ، خدا رهبر است
در تاپیک بالا که در تالار سیاست هست نیز میتوانید اطلاعاتی در اینباره بخوانید
https://www.looti.net/10_3251_1.html
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
به برکت وجود حکومت اسلامی؛ نشیمنگاه خامنهای نیز به مقدسات مردم اضافه شُد

مملکتی که اداره اش به دست مشتی انسان بی سواد ، عقب افتاده، نادان و فرومایه که تمام اعتقادات شان بر دستوراتی ضد انسانی بنا شده است، افتاده باشد؛ به جز پَسرفت، عقب گرد، فقر، درماندگی، بد بختی، بی آبرویی و بی هویت کردن مردمانش در سطح بین المللی، کاری انجام نداده و مردم خود را به نیستی و نابودی می کشاند.
امروز در ایران اسلامی، نه تنها کمترین پیشرفتی از سوی مردم در هیچ زمینه ای به جز خرافات گستری دیده نمی شود و خلاقیت و نبوغ دیگر وجود خارجی ندارند، بلکه ایران و ایرانی داشته های خویش را نیز از دست داده و دیگر از صنایع مختلفی که اقتصاد ایران بدان ها وابسته بود و میلیون ها ایرانی در سرپا نگاه داشتن آن صنایع نقش داشتند، خبری نیست.
رژیم اسلامی که به دست انسان های بی سواد گردانده می شود، اقتصاد ایران را نابود و صنایع بسیاری را که زندگانی میلیون ها ایرانی بدان ها وابسته بود، ویران کرده و مردم ایران را غرق در فقر، بیچارگی، درماندگیو نداری نموده است. به راستی دستاورد سی و سال حکومت دیکتاتوری اسلامی برای ایران و ایرانی، چیزی به جز فقر گستری ونابودی کشور بوده است؟
http://m-01.fozoolemahaleh.com/2012/05/Islamic-regime-is-trying-to-make-Khamenei-look-like-a-prophet-in-peoples-eyes-in-Iran.jpg
فرتور تابلویی را که نشانگر محل نشستن خامنه ای در کوه است را نشان می دهد. به راستی اینگونه تابلوها و اعمال رژیم شرم آور و مایه سرافکندگی تمامی ایرانیاناست. آیا باید شاهد حضور مردم به دور این تابلو و دخیل بستن به آن برای شفا گرفتن شان نیز باشیم؟
اما هر چقدر این حکومت جنایتکار در زمینه اداره درست مملکت و آبادانی کشور و فراهم نمودن شرایط برای بهتر و آسان تر شدن زندگانی مردمان ایرانی، ضعیف و ناتوان است؛ اما این رژیم در زمینه خرافات گستری و گسترش خط تولید امامزاده و قبرستان و ساخت هزاران هزار مسجد و پایگاه های دینی ، فعالیت چشمگیری داشته و دارد.
این حقیقت تلخ ایران را به قهقرایی رسانده که امروز کمتر روستایی وجود دارد که امامزاده مخصوص خود را نداشته باشد و یا بیشتر دهات ایران، دارای مسجد شده و از انواع و اقسام کلاس های دینی بهره می برند. این در حالی است که کمتر ده و روستایی را میتوان یافت که دارای مدرسه ای استاندارد بوده و از کتابخانه ای درست و حسابی برخوردار باشد.
ملت خرافات پرور و خردباخته ایران هم که کمترین امیدی به بهتر شدن شرایط ندارند و آینده خود و فرزندان شان را سیاه و غم بار می بینند، به جای باور پیدا کردن به قدرت و استعداد های خود و تکیه به یکدیگر و تلاش برای رسیدن به یک آشتی و اتحاد ملی برای براندازی این رژیم، هر روز اسیر جادوی تازه ای شده و امیدوارند که روزی زندگی شان ازراه دعایی تازه، وردی موهوم و یا به خواست امامزاده تغییر کند.
ملتی که خود را باور نداشته باشد و خویش را ضعیف، ناتوان، شکست خورده و تمام شده ببیند، با زندگی های انسانی و زمینی و همچنین منطقی انیشیدن وتصمیم گرفتن خداحافظی کرده و زندگی و سرنوشت خود را در دستان دعانویس، رمال، جن گیر، فال گیر و یا آخوند بی سوادی گذاشته و از ما بعدالطبیعه، چیزهایی غیر واقعی و حتی اموات درخواست یاری می نماید.
حکومت اسلامی نیز از این ضعف بزرگ ایرانیان بر علیه ایشان استفاده کرده و هر ساله، هزاران هزار میلیارد تومان خرج گسترش خرافات و تربیت آخوندهای فرومایه کرده و با ساخت امامزاده، مسجد، قدم گاه و مکانهای زیارتی، ملت بینوای ایران زمین را در جهل و تاریکی نگاه داشته و بدون کمترین درد سری، به دزدی ها و جنایت های خود ادامه می دهد.
چند سالی است که مزدوران اطراف خامنه ای، با امام و حضرتخواندن وی و همچنین روایت داستانهایی نظیر شفا دادن کور و مریض توسط خامنه ای و… قصد دارند که وی را فردی آسمانی و مقدس جلوه داده و از او برای مردمان، امام معصوم تازه ای خلق کنند تا بتوانند چند ده سال دیگر نیز مردم را چاپیده و از آنان به عنوان برده های خردباخته خود، استفاده نمایند.
http://m-01.fozoolemahaleh.com/2012/05/Baiji-guys-kissing-the-floor-that-Khamenei-walked-on-in-Tehran-Iran.jpg
فرتور چندین رأس بسیجی را در حال گریه کردن و بوسیدن جای پای خامنه ای نشان می دهد. آیا به راستی آدمی از دیدن حقارت و عقب افتادگی این جانوران خجالت زده نمی شود؟ بوسیدن دست و پا و یا جای پای یک انسان چه معنایی دارد؟ آیا خامنه ای جنایتکار خدایی تازه است که باید به درگاهش سجده کرد؟
آن مزدوران در تازه ترین اقدام خود در راستای “مقدس سازی خامنه ای” ، جایی در کوه را به عنوان “محل جلوس مقام معظم رهبری” علامت گذاری کرده و همچون امامزاده ها، آن مکان را با تابلویی بزرگ در دید همگان قرار داده اند. نشیمنگاه مقدس خامنه ای، تازه ترین دستاورد حکومت اسلامی برای سفره خرافات و خردباختگی ملت ایران است.
این تابلو و علامت گذاری شرم آور، تازه شروع یک حرکت ضد ایرانی و ضد میهنی است و باید منتظر دیگر اعضای مقدس بدن خامنه ای بود که به جای نان، بر سر سفره های مردم قرار خواهد گرفت. دور نخواهد بود روزی که مردم ایران مجبور خواهند شد تا صبح ها پیش از رفتن به سر کار و مدرسه و دانشگاه و شب ها پیش از خواب، همه به مجسمه حضرت امام خامنه ای تعظیم کرده از وی طلب کمک و آمرزش نمایند.
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
هر جا اسم دین و مذهب بیاد مترادف اون خرافه و توهم هم شکل میگیره و این کار رو سه دسته از افراد انجانم میدن با سه تفکر

۱- عالمان

۲- معتقدان نادان

۳- معتقدان اگاه با اهداف سود جویانه

۱- عالمان دین با توجه به اینکه همواره مصرف کننده هستند و هرگز تولید کننده نیستن باید بر امواج احساس و اعتقاد مردم سوار بشن و در این راه یک بهانه هم دارن و اون تشخیص است

اونها علاوه بر اعلام احکام دینی گاهی به خودشون حق میدن تشخیص باید ها و نباید ها رو علیرغم وجود مبانی و قوانین خودشون انجام بدن و مثلا تنباکو رو تحریم کنن بدون مجوز شرعی و به صرف تشخیص عالم کاری مثل تشخیص مصلحت و البته چرا علما خودشون رو دارای این حق میدونن خدا میدونه

۲- معتقدانی که خالصانه قلبشون رو در اختیار دین قرار میدن و تحت القائ علما و افراد شیاد در گیر خرافات میشن و به عنون امعتقد بدون تفکر مدافع هم میشن

۳- این دسته خیلی نامردن چون خرافات رو برای منافع شخصی اشاعه میدن و نه بحث مصلحت دینه و نه بحث ساده لوحی

خلاصه عوامل قرون وسطایی موندن ایران برخی هاش اینها هستن

دین متحجر نیست کسانی که میگن احکام اسلام برای همیشه هست و غیر قابله تغییرع اشتباه میکنن

فقط کسی کهجرات کنه و علمش رو هم داشته باشه که این تغییرات رو بده نیست

اینهمه اختراع تو دنیا پیش اومده و اسلام هنوز نتونسته خودش رو با این سرعت پیشرفت همگون کنه

یک عده با همه مظاهر تمدن مخالفند و زندگی رو زندگی زمان پیامبر میدونن مثل طالبان

یک عده همزیستی رو پیش گرفتن و بینابین رو گرفتن مثل شیعیان ایران

یک عده هم بیخیال شدن مثل اغلب مسلمونها دنیا تو اروپا و همین کشورها ی خلیج فارس یا مصر و لیبی و اردن و و ....

هنوز هیچکدوم نتونستن هر دو مزیت رو داشته باشن یعنی اسلام رو در کنار تجدد

تجدد ازادی زنان رو مطرح میکنه و اسلام محدودیت رو

تجدد موسیقی رو هنر میدونه اسیلام اغلب دستگاهها رو حرام و غیر قابل استفاده تجدد خیلی از احکام جزایی رو خشونت میدونه اما اسلام نمیتونه از قصاص بگذره حتی در مورد قتلی که شبه عمد است

تجدد گردش سرمایه و بانک رو مظهر خودش میدونه اما واقعیت اینه که تمام امور بانکی ربا و نزول هستن حتی برخی قرض الحسنه ها که کارمزد دارن و

تجدد ارتباط مردمان و سلایق مختلف جهان رو با هم لازم و ملزوم زندگی میدونه و اسلام با نجس دونستن کافر و حرمتهایی در معامله با اونها این کار رو نهی میکنه

خلاصه هیچ کس این قدرت و جسارت رو نداشته که بیاد این مشکلها رو حل کنه اگر هم داشته اونقدر بزرگ نبوده که بتونه و بزرگترها قلع و قمع شده
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
مذهب
مذهب

ایران در قرون وسطای معاصر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA