انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 21 از 35:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  34  35  پسین »

بهترین راه مبارزه و حذف خرافات مذهبی در ایران چیه ؟


مرد

 
rostam91: چرا نباید برای هر موردی که می شنویم دلیل و پاسخ داشته باشیم ؟ چرا نباید فکر کنیم و آگاهی بدست آوریم ؟ پرسش و کنجکاوی و تحقیق و مطالعه است که انسان را به رشد و تکامل می رساند بدون تحقیق و مطالعه و کنجکاوی هرگز کسی به سعادت و پیروزی و رستگاری نخواهد رسید.
برای همین سوالات زیر تو ذهنم تداعی شد:
این خیلی خوبه به دوشرط

اول از اهلش بپرسی

دوم واقعا دنبال روشن گری باشی

البته شما هیچکدوم از این خصوصیات رو ندارید اصلا


rostam91: ۲: آیا جای تولد انسان دلیل سعادت و فضل و برتری اوست؟

بله کاملا البته وقتی اون مکان جایی باشه که حتی ادمهای عادی هم نمیتونن برن ........چه رسه برای تولد

rostam91: ۶: در صورتی که تولد در داخل کعبه را فضیلتی مسلم برای علی بدانیم؛ آیا این فضیلت ایشان را از پیامبر برتری می دهد؟.

کلا سئوال شما اشتباهه ...در موردی مثل شجاعت که مسلما علی ع افضلیت داشته ....دلیل بر برتری میشه ؟؟؟اما این فضیلت او را از دیگران متمایز میکند

rostam91: ۹: آیا در طول تاریخ برای اثبات فضیلت یک پیامبر یا یک امام اتفاق افتاده که تولد او در مکان مقدسی صورت گیرد؛ کدام پیامبر و کدام امام؟!.

بسیار یاز اتفاقات عالم اولین بار برای علی ع رخ داده و اما امام اول و اولینهاست

rostam91: ۱۱: اگر مکلف هستند پس پیامبر گرامی صلی الله علیه و سلم قبل از بعثت چگونه شغل اصلی یعنی دعوت به حق را فرو گذاشته و مشغول تجارت شدند؟!.
برای اینکه تکالیف متفاوت است پیامبر در نوجوانی موظف به حفظ خود و امانت داری و حسن شهرت بودند و بعثت ابتدای تکلیف دعوت بود


پیامبر هرگز بت نپرستید ...علی هم نپرستید ....تکالیف قبل و بعد از واگذاری مسئولیت متفاوتند

جالبه خودت نوشتی قبل از بعثت و بعد باز هم سئوالهای اینگونه مطرح میکنی


rostam91: ۱۵: و اگر خبر ندارد پس تولد او داخل کعبه یا در دشت و صحرا چه فرقی می کند؟!.

این همان تمایزی است که خدا به امام اعطا میکند تا بقیه بدانند امام متفاوت است


rostam91: ۱۶: بر فرض اینکه تولد در داخل کعبه فضیلت شمرده شود , آیا پیامبران و امامانی که خارج از کعبه متولد شده اند فضیلتشان از علی رضی الله عنه کمتر است؟ یا حضرت عیسی که در خارج از شهر و آبادی در زیر درختی متولد شد آیا -نعوذ بالله- این اهانتی به شمار می آید؟!.
دقیقا جایگاه برتر علی ع بر مسیح نشان میدهد چون عیسی از بیت الله برای تولد دستور اخرج گرفت ولی علی برای تولد جواز ورود دریافت کرد

چرا به مسیح گفتند بو بیرون و لی برای علی حتی خدا فرصت نداد در باز شه و دیوار شکافته شد تا کعبه میزبان علی باشد

rostam91: ۲۰: آیا در طول زندگی حضرت علی رضی الله عنه حتی از سوی پیامبر و خانواده و فرزندان و یاران و شاگردان ایشان این فضیلت مطرح گردیده است؟! كي و كجا؟! و اگر نشده پس چرا؟!!.
تا دلت بخواد چه سنی و چه شیعه



چون حوصله پست هابلند رو ندارم احادیث رو در پپست بعد میارم


ضمنا شما کلا نوع سوالاتت اشتباه است

مثلا علی خشلی شجاع بوده و یا جلوی عمراین عبد ود ایستاده ...ایا چون پیامبر نایستاده علی برتر است ؟؟؟؟

شان پیامبر افضل از این حرفهایت اما مجموعه فضائل جایگاه علی را نسبت به بقیه مردم ممتاز میکند
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
علی(ع) مولود کعبه از نظر اهل سنت


1-حاکم نيشابوري- متوفاي 405 هجري و معاصر با شيخ مفيد (ره) - در مستدرک، ج3، ص483 مي گويد:
فقد تواترت الاخبار ان فاطمة بنت أسد ولدت أميرالمؤمنين علي بن أبي طالب كرم الله وجهه في جوف الكعبة.

روايات متواتري است که فاطمه بنت اسد، حضرت علي (عليه السلام) را در درون کعبه به دنيا آورده است.

المستدرك , حاكم نيشابوري , ج3 , ص483 ذيل ترجمه حكيم بن حزام .

روايت تواتر، از ديدگاه اهل سنت، به منزله قرآن است. يعني اگر کسي روايت متواتر را انکار کند، گويا آيه اي از آيات قرآن را انکار کرده است.

اين سخن از يک شخصيت برجسته اهل سنت است به نام حاکم نيشابوري که ذهبي در حق او مي گويد:امام المحدثين؛ پيشواي محدثين است.

تذکره الحفاظ ذهبي، ج3، ص1093

ابوالفداء که از شخصيت هاي رجال شناس اهل سنت است،درباره حاکم نیشابوری مي گويد:امام اهل الحديث في عصره ؛حاکم نيشابوري، پيشواي اهل حديث در عصر خويش بوده است.

المختصر في احوال البشر، حوادث 405

خير الدين زرکلي، که از بزرگان وهابي است، در کتاب الاعلام، ج6، 227 در شرح حال حاکم نيشابوري مي گويد:

من اکابر حفاظ الحديث و هو اعلم الناس بصحيح الحديث و تنجيزه عن سقيمه.

از بزرگترين حافظان حديث است. عالم ترين انسان ها است به حديث است و حديث ناصحيح است.

طبقات الشافعيه سبکي، ج4، ص155 - وفيات الاعيان ابن خلکان، ج3، ص408 - شرح مواهب اللدنيه زرقاني ، ج1، ص302 - جامع الاصول ابن اثير، ج1، ص92


2- حافظ گنجي - که از علماي شافعي مذهب است و متوفاي 658 هجري- مي گويد:

ولد اميرالمومنين علي بن أبي طالب بمکه في بيت الله الحرام ليله الجمعه لثلث عشرة ليلة خلت من رجب سنة ثلثين من عام الفيل و لم يولد قبله و لا بعده مولود في بيت الله الحرام سواه إكراما له بذلك و إجلالا لمحله في التعظيم

امير مؤمنان عليه السلام شب جمعه سيزده رجب ، سال سيم بعد از واقعه عام الفيل در داخل خانه خدا به دنيا آمد . كسي پيش از آن حضرت و بعد از آن در داخل خانه كعبه به دنيا نيامده است و اين از فضائل اختصاصي آن حضرت است كه خداوند به جهت بزرگداشت مقام او عطا كرده است .
الگنجي الشافعي ، أبي عبد الله محمد بن يوسف بن محمد القرشي ، كفاية‌ الطالب في مناقب علي بن أبي طالب ، ص407 ، الباب السابع في مولده عليه السلام ، ناشر : دار أحياء تراث اهل البيت (ع) ، طهران ، الطبعة‌ الثالثة ، 1404هـ ، 1362 ش .
حاجي خليفة، صاحب کشف الظنون، از گنجي شافعي به شيخ الحافظ تعبير مي کند.

کشف الظنون، ج2، ص1497

عمر رضا کحاله - از علماي معاصر اهل سنت -، از گنجي شافعي، با عظمت ياد مي کند و او را از فضلا به حساب مي آورد و از آثار او کفاية الطالب را مي شمارد.


3- دهلوي - چندين نفر به نام دهلوي داريم. يکي شاه ولي الله دهلوي است و يکي هم عبد العزيز دهلوي، صاحب کتاب التحفة الاثني عشرية في الرد على الشيعة است که در حقيقت فحش نامه اي است عليه شيعه؛ که مرحوم مير حامد حسين (ره) در عبقات، جواب دندان شکني داده که تاکنون کسي نسبت به جواب هاي ايشان، پاسخي نتوانسته بدهد.

احمد بن عبدالرحيم، پدر ايشان است و معروف به شاه ولي الله دهلوي، متوفاي 1176 است که در کتاب إزالة الخفاء، ج2، ص251 قضيه ولادت اميرالمومنين (عليه السلام) در درون کعبه را مطرح مي کند و به عنوان يک امر قطعي و مسلم محسوب مي کند:

تواترت الأخبار إن فاطمة بنت أسد ولدت أمير المؤمنين عليا في جوف الكعبة فإنه ولد في يوم الجمعة ثالث عشر من شهر رجب بعد عام الفيل بثلثين سنة في الكعبة و لم يولد فيها أحد سواه قبله و لا بعده.

أخبار به تواتر رسيده است كه فاطمه بنت أسد در كعبه أمير المؤمنين علي را به دنيا آورد . أو روز جمعه 13 رجب ...


4- آلوسي، متوفاي1270 است که برای اهل سنت و وهابيت، چهره شناخته شده است. بنابر آنچه که خود خيرالدين زرکلي ترجمه مي کند، مي گويد:

کان سلفي الاعتقاد، مجتهدا، تقلد الافتاء ببلده سنة 1248.

آلوسي از نظر اعتقاد، وهابي و سلفي است. مفتي شهرش در سال 1248 بود.

الاعلام، ج7، ص176

همين جناب آلوسي، وقتي به قضيه ولادت اميرالمومنين (عليه السلام) در کعبه مي رسد، مي گويد:

کون الامير کرم الله وجهه ولد في بيته، امر مشهور في الدنيا و ذکر في کتب الفريقين السنه و الشيعه ... و لم يشتهر وضع غيره كرم الله وجهه كما اشتهر وضعه بل لم تتفق الكلمة عليه. ، وما أحرى بإمام الأئمة أن يكون وضعه فيما هو قبلة للمؤمنين ؟ وسبحان من يضع الأشياء في مواضعها وهو أحكم الحاكمين .

اينکه اميرالمومنين (عليه السلام) در درون کعبه به دنيا آمده است، شهرت جهاني دارد و در کتاب هاي شيعه و سني آمده است. غير از اميرالمومنين (عليه السلام)، براي کسي همچنين اتفاق نظري نيست که در درون کعبه به دنيا آمده باشد. وجه افتخاري براي امام أئمّه است كه در جائي كه قبله مؤمنين است به دنيا آمده باشد ؟ سبحان خداوندي كه أشياء را در مكان مناسبش ميكذارد .

آلوسي در شرح الخريدة الغيبية في شرح القصيدة العينية، لعبد الباقي أفندي العمري، ص15

در ص 75 بعد أز كلام الأفندي العمري ميكويد :

وأنت أنت الذي حطت له قدم * في موضع يده الرحمن قد وضعا

وقيل : أحب عليه الصلاة والسلام ( يعني عليا ) أن يكافئ الكعبة حيث ولد في بطنها بوضع الصنم عن ظهرها فإنها كما ورد في بعض الآثار كانت تشتكي إلى الله تعالى عبادة الأصنام حولها وتقول : أي رب حتى متى تعبد هذه الأصنام حولي ؟ والله تعالى يعدها بتطهيرها من ذلك . ا ه‍ .

كفته شده : كه أو (سلام وصلوات بر أو باد) -يعني علي- دوست داشت كه كعبه را مشرّف وأز كعبه قدرداني كند با أفتادن بت ها أز روي آن جائي كه أو در داخلش به دنيا آمده است , همانطور كه در بعضي آثار ذكر شده است كه كعبه به خداوند (تبارك وتعالى) أز برستيدن بت ها شكايت ميكرد وميكفت : خداوندا تا كي اين بت ها نزديك من برستش ميشوند ؟ خدا هم وعده ميداد كه كعبه را أز بت ها مطهّر كند .


5- سبط ابن جوزي(متوفاي 654هـ) دارد:

وروي أن فاطمة بنت أسد كانت تطوف بالبيت وهي حامل بعلي (ع) فضربها الطلق ففتح لها باب الكعبة فدخلت فوضتعه فيها .

روايت شده است كه فاطمه بنت أسد ، در حالي كه باردار بود ، خانه خدا را طواف مي‌كرد ، درد زايمان او را فراگرفت ، در خانه كعبه به روي او باز شد ، پس داخل خانه كعبه شد و فرزندش را به دنيا آ‌ورد .

سبط بن الجوزي الحنفي ، شمس الدين أبوالمظفر يوسف بن فرغلي بن عبد الله البغدادي ، تذكرة الخواص ، ص 20 ، ناشر : مؤسسة أهل البيت ـ بيروت ، 1401هـ ـ 1981م .
6- علي بن الحسين مسعودي ، مورخ و اديب مشهور شافعي مذهب (متوفاي346هـ) دارد:

در باره ولادت امير مؤمنان عليه السلام در خانه كعبه مي‌فرمايد :
وكان مولده في الكَعبة .
محل تولد علي عليه السلام ، خانه كعبه است .
المسعودي ، أبو الحسن على بن الحسين بن على (متوفاي346هـ) ، مروج الذهب ، ج 1 ، ص 313 .
7-ابن صباغ مالكي(855 هـ) در الفصول المهمة مي‌نويسد :
ولد علي ( عليه السلام ) بمكة المشرفة بداخل البيت الحرام في يوم الجمعة الثالث عشر من شهر الله الأصم رجب الفرد سنة ثلاثين من عام الفيل قبل الهجرة بثلاث وعشرين سنة ، وقيل بخمس وعشرين ، وقبل المبعث باثني عشرة سنة ، وقيل بعشر سنين . ولم يولد في البيت الحرام قبله أحد سواه ، وهي فضيلة خصه الله تعالى بها إجلالا له وإعلاء لمرتبته وإظهارا لتكرمته .
على عليه السلام در مكه مشرفه در داخل بيت الحرام ( كعبه ) در روز جمعه سيزدهم ماه خدا يعنى ماه رجب سال سى ام عام الفيل و بيست و سه سال پيش از هجرت به دنيا آمد ... پيش از او هيچ كس در كعبه متولد نشد ، و اين فضيلتى است كه خداوند به جهت بزرگداشت و بالا بردن مقام و اظهار كرامت او مخصوص حضرتش گردانيده است .
ابن الصباغ ، علي بن محمد بن أحمد المالكي المكي (متوفاي855 هـ) الفصول المهمة في معرفة الأئمة ، ج 1 ، ص 171 ، تحقيق : سامي الغريري ، ناشر : دار الحديث للطباعة والنشر ـ قم ، الطبعة : الأولى ، 1422هـ .
8- علي بن برهان الدين حلبي ، صاحب كتاب مشهور سيره حلبي ،‌ بعد از سخني طولاني در باره علي عليه السلام ، به ولادت آن حضرت در داخل خانه كعبه استدلال مي‌كند :
لأنه ولد في الكعبة وعمره (يعني النبي) (ص) ثلاثون سنة .
زيرا آن حضرت در داخل خانه كعبه متولد شد و عمر رسول خدا در آن روز سي سال بود .
الحلبي ، علي بن برهان الدين (متوفاي1044هـ) ، السيرة الحلبية في سيرة الأمين المأمون ، ج 1 ، ص 226 ، ناشر : دار المعرفة - بيروت – 1400هـ .
9- عباس محمود عقاد، که از شخصيت هاي برجسته و معاصر مصري است و مورد تائيد تمام مذاهب اسلامي، حتي وهابيت است - غير از آندسته از وهابيت که برايشان ناخوش است - ايشان در کتاب عبقرية الامام علي (عليه السلام)، ج7، ص43 چاپ بيروت مي گويد:
ولد علي في داخل الكعبة و كرم الله وجهه عن السجود لأصنامها، فكأنما كان ميلاده ثمة إيذانا بعهد جديد للكعبة و للعبادة فيها و كاد علي أن يولد مسلما، بل لقد ولد مسلما على التحقيق إذا نحن نظرنا إلى ميلاد العقيدة و الروح، لأنه فتح عينيه على الإسلام، و لم يعرف قط عبادة الأصنام، فهو قد تربى في البيت الذي خرجت منه الدعوة الإسلامية.

حضرت علي (عليه السلام) در درون کعبه به دنيا آمد و خداوند بر اميرالمومنين (عليه السلام) کرم کرد بر اينکه در برابر بتهاي کعبه سجده نکند. گويا ولادت اميرالمومنين (عليه السلام) در درون کعبه، يک عهد و ميثاق جديدي براي کعبه و عبادت در پيرامون کعبه است. روزي که اميرالمومنين (عليه السلام) به دنيا آمد، قطعا مسلمان به دنيا آمد. زيرا چشم هاي حضرت علي (عليه السلام) بر اسلام گشوده شد و کوچکترين حرکتي که به سوي اصنام برود، از او مشاهده نشد. حضرت علي (عليه السلام) تربيت يافته دودماني است که خورشيد اسلام از آن دودمان (نبي مکرم صلي الله عليه و آله) طلوع کرده است.

تذکره الخواص سبط ابن جوزي، ص7 - فصول المهمه اين صباغ مالکي، ص14 - سيره نبوي حلبي، ج1، ص150 - شرح شفاي شيخ علي، ج1، ص151 - اوائل کتاب مفتاح النجاة بدخشي - نور الابصار شبلنجي، ص76 - کفاية الطالب، ص37

همه اينها، قضيه ولادت اميرالمومنين (عليه السلام) را در درون کعبه، به عنوان يک امر مسلم و قطعي بيان کرده اند.

بعضي أز منابع ديگر أهل تسنن كه اعتراف دارند حضرت أمير المؤمنين علي (عليه السلام) در كعبه شريفه به دنيا آمده اند :

1-مروج الذهب , ابو الحسن مسعودي هذلي : ج2 / ص2 چاپ مصر

2-تذكرة خواص الأمة , سبط ابن الجوزي حنفي : ص7

3-الفصول المهمّة , ابن الصباغ مالكي : ج1 / ص173 به نقل أز ابن المغازلي , ص14 , ص30

4-السيرة النبوية , نور الدين علي حلبي شافعي : ج1 / ص150

5-شرح الشفا , شيخ علي القاري حنفي : ج1 / ص151

6-مطالب السؤول , ابو سالم محمد بن طلحه شافعي : ص11 , ص156

7-محاضرة الأوائل , شيخ علاء الدين سكتواري : ص120

8-نزهة المجالس , عبد الرحمن الصفوري شافعي : ج2 / ص204

9-آيينه تصوّف , شاه محمّد حسن جشتي : ص1311

10-روائح المصطفى , صدر الدين أحمد بردواني : ص10 چاپ 1302 هـ

11-كتاب الحسين , سيد علي جلال الدين : ج1 / ص16

12-نور الأبصار , محمد مؤمن شبلنجي : ص76 , ص73 چاپ مصر

13-كفاية الطالب , شيخ حبيب الله شنقيطي : ص37 , ص25

14-النعيم المقيم , عمر بن محمد بن عبد الواحد : ص16 مخطوط كتابخانه آياصوفيا – تركيه , مراجعه كنيد : إيضاح المكنون : ج2 / ص661 , أهل البيت –عليهم السلام- في المكتبة العربية .

15-إثبات الوصية , أبو الحسن مسعودي هذلي : ص155 چاپ إيران

16-سير الخلفاء , عبد الحميد خان دهلوي : ج8 / ص2

17-إنسان العيون , الحلبي : ج1 / ص165

18-مرآة الكائنات , نشانچه زاده : ج1 / ص383

19-كفاية الطالب , كنجي شافعي : ص260 باب 7

20-ينابيع المودّة , قندوزي حنفي : ج2 / ص306

21-فرائد السمطين , أبو المعالي حموئي جويني : ج1 / ص425 ح354

22-المناقب , ابو الحسن واسطي جلابي مالكي , مشهور به ابن المغازلي : ص54 ح3 تحقيق : محمد كاظم محمودي – چاپ مجمع تقريب بين مذاهب إسلامي – إيران 1426 هـ

23- معارج الوصول , زرندي : ذيل ترجمه أمير المؤمنين (عليه السلام)

24-المناقب , أمير محمّد صالح ترمذي

25-مدارج النبوة , شيخ عبد الحق دهلوي

26-تاريخ كزيده , حمد الله مستوفي

27-مفتاح الفتوح , أحمد بن المنصور الكازروني

28- مفتاح النجا في مناقب آل العبا , ميرزا محمّد بدخشي

الغدير , علامه أميني : ج6 / ص22- 27 أكثر مصادر فوق را ذكر ميكند .
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  ویرایش شده توسط: ametis   
مرد

 
ametis: بله کاملا البته وقتی اون مکان جایی باشه که حتی ادمهای عادی هم نمیتونن برن ........چه رسه برای تولد
پس عجیبه که خداوند پیامبر خاتم و اشرف مخلوقاتش رو از این فضیلت محروم کرد؟ ametis: چون عیسی از بیت الله برای تولد دستور اخرج گرفت ولی علی برای تولد جواز ورود دریافت کرد
عیسی کجا و بیت الله الحرام کجا، اون بیت الحمه نه بیت الله محل تولد عیسی شهر بیت الحم در فلسطین!
ametis: و لی برای علی حتی خدا فرصت نداد در باز شه و دیوار شکافته شد تا کعبه میزبان علی باشد
اینم من موندم که چرا در باز نشد؟ حتما اینم فضیلته که از دیوار دیوید کاپرفیلدوار رد بشن ametis: تا کعبه میزبان علی باشد
راستی میدونی که اون موقع کعبه میزبان بتها هم بوده و حتما این برای بتها فضیلت بحساب میاد میدونی که زنها و مردان قبل از اسلام طوافشون دور کعبه لخت و عریان بوده ؟ این فضیلت بحساب میاد؟
ametis: تا دلت بخواد چه سنی و چه شیعه



چون حوصله پست هابلند رو ندارم احادیث رو در پپست بعد میارم
من هرچی تو پست بعدی گشتم ندیدم که نه علی و نه خانوادش و نه پیامبر از این موضوع حرفی زده باشن

ametis: اينکه اميرالمومنين (عليه السلام) در درون کعبه به دنيا آمده است، شهرت جهاني دارد و در کتاب هاي شيعه و سني آمده است. غير از اميرالمومنين (عليه السلام)، براي کسي همچنين اتفاق نظري نيست که در درون کعبه به دنيا آمده باشد. وجه افتخاري براي امام أئمّه است كه در جائي كه قبله مؤمنين است به دنيا آمده باشد ؟ سبحان خداوندي كه أشياء را در مكان مناسبش ميكذارد .
میگم ادعای گفتن یا علی توسط رهبر هم شهرت جهانی پیدا کرده و غیر از ایشون تا حالا کسی این حرف رو موقع تولد نزده عجب فضیلتی!
ametis: روايات متواتري است که فاطمه بنت اسد، حضرت علي (عليه السلام) را در درون کعبه به دنيا آورده است.

المستدرك , حاكم نيشابوري , ج3 , ص483 ذيل ترجمه حكيم بن حزام .
خوب کجاست اون روایت متواتر رو بیار چرا نمیاری؟ روایت با ذکر سند در کتب اهل سنت اگه هست بیار جانم
ametis: روايت تواتر، از ديدگاه اهل سنت، به منزله قرآن است. يعني اگر کسي روايت متواتر را انکار کند، گويا آيه اي از آيات قرآن را انکار کرده است.
عجب تحریف و غلو بزرگی تو مونیتوز من جلوی این متنت یه شاخ گوزن نشون میده
ما حدیث قدسی رو که سخن خداونده رو به منزله قرآن نمیدونیم چه بلرسه به حدیث متواتر البته در درستیش تردیدی نداریم (که از فلان گوینده نقل شده ولی ممکنه گوینده دروغ گفته باشه منظورم حدیث متواتره) ولی نه اینکه برامون قرآن باشه
ametis: روايت شده است كه فاطمه بنت أسد ، در حالي كه باردار بود ، خانه خدا را طواف مي‌كرد ، درد زايمان او را فراگرفت ، در خانه كعبه به روي او باز شد ، پس داخل خانه كعبه شد و فرزندش را به دنيا آ‌ورد .
از کی روایت شده؟؟؟؟
آمتیس جان تکلیف ما و خودت رو مشخص کن بالاخره از دیوار رد شدن یا در باز شده؟
ظاهرا این روایاتی که آوردی و گفتن از در رفتن تو مربوط به یه زایمان دیگه هست
     
  
مرد

 
rostam91: پس عجیبه که خداوند پیامبر خاتم و اشرف مخلوقاتش رو از این فضیلت محروم کرد؟

اصلا عجیب نیست ...نوع برداشت شما عجیبه ...مگر قراره پیامبر همه چی تمام باشه یا همه فظیلت ها برای پیامبر باشه

مثلا در شجاعت هم اسم حمزه و علی ع در میان هست و پیامبر اینگونه رفتاری نداشته ......ایا این اشکال برای پیامبره

rostam91: عیسی کجا و بیت الله الحرام کجا، اون بیت الحمه نه بیت الله محل تولد عیسی شهر بیت الحم در فلسطین!

مگر بیت المقدس خانه خدا نبوده و اولین قبله مسلمین نبوده ....مگر منظور من کعبه و مکه بوده و فقط اونجا بیالله بوده؟؟؟

بیت المقدس هم خونه خدا بوده و محل عبادت خدا ....مسجد الحرام هم همینطور ....مریم حتی خادم اون محل بود اما وقت وضع حمل خطاب اومد اخرج ...خارج شو اینجا زایشگاه نیست ...اما در مورد علی خدا آغوش گشود

بیت المقدس آنچنان مکانی است که قبله اول مسلمون ها بوده

اخرجی عن البیت فان هذه بیت العباده لابیت الولاده

rostam91: اینم من موندم که چرا در باز نشد؟ حتما اینم فضیلته که از دیوار دیوید کاپرفیلدوار رد بشن

خدا کنه معنی معجزه رو متوجه بشی که دیوار شکافت و فاطمه وارد شد و اگر در باز میشد همین امروز دشمنانی مثل شما میگفتید کسی در را گشوده و .....

اما معجزه وار و به امر خدا دیوار شکافت تا هر معاندی و دشمنی رسوا گردد

rostam91: راستی میدونی که اون موقع کعبه میزبان بتها هم بوده و حتما این برای بتها فضیلت بحساب میاد میدونی که زنها و مردان قبل از اسلام طوافشون دور کعبه لخت و عریان بوده ؟ این فضیلت بحساب میاد؟

بعله .....

اولین باری که پیامبر به قصد حج رفتن و منجر به صلح حدیبیه شد بمگر داخل کعبه بت نبوده و نمیخواستند برن طواف کنند ..... ایا پیامبر میخواست بت ها رو طواف کنه ....در سال هفتم که رفتند چی ؟؟؟سال هفتم هم کعبه پر از بت بود و پیتمبر سال هشتم مکه رو فتح کرد

پس بازهم حرف شما کاملا بی پایه و اساس است

اگر تولد علی ع در کعبه برای بت ها فضیلت است طواف پیامبر به دور اونها که بیشتر برای بتها فضیلته ...و این نشون میده شما باز هم صحیح نگفتی

نخیر آب دریا نجس نمیشه

کعبه از ابتدا محل یکتا پرستی بوده و خانه خدا .....در زمان کوتاهب بت پرستان اونجا رو اشغال کردند

rostam91: میگم ادعای گفتن یا علی توسط رهبر هم شهرت جهانی پیدا کرده و غیر از ایشون تا حالا کسی این حرف رو موقع تولد نزده عجب فضیلتی!

فرق بین روایت صحیح و دروغه ...راوی علی گفتن خامنه ای یکنفر که نه ادمه و نه قابل اعتماد ...کاش متوجه تفاوت این دو گونه روایت باشید که هستید البته منتها در این مواقع براتون مقرون به صرفه نیست

rostam91: خوب کجاست اون روایت متواتر رو بیار چرا نمیاری؟ روایت با ذکر سند در کتب اهل سنت اگه هست بیار جانم

ادرس دادم خودتون بخونید حضرت اقا ...اینجا رجال شناسی نیست که سند ذکر میشه ....مثل وقتی منبع یک خبر درج میشه

منتها برای جلوگیری از بهانه جویی شما باز هم در پست بعدی تکرار میکنم

rostam91: آمتیس جان تکلیف ما و خودت رو مشخص کن بالاخره از دیوار رد شدن یا در باز شده؟
ظاهرا این روایاتی که آوردی و گفتن از در رفتن تو مربوط به یه زایمان دیگه هست
دوست محترم

من همه روایات و آوردم
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
ametis: مثلا در شجاعت هم اسم حمزه و علی ع در میان هست و پیامبر اینگونه رفتاری نداشته ......ایا این اشکال برای پیامبره
منظورت از شجاعت جنگ آوریه دیگه نه؟ چون پیامبر بسیار از علی و حمزه شجاع تر بود و ترس رو بدلش هیچگاه راه نداد
ametis: فرق بین روایت صحیح و دروغه ...راوی علی گفتن خامنه ای یکنفر که نه ادمه و نه قابل اعتماد ...کاش متوجه تفاوت این دو گونه روایت باشید که هستید البته منتها در این مواقع براتون مقرون به صرفه نیست
شاید یکی از راویان تولد علی در کعبه هم از این دست آدمها باشه چجوری میشه ثابت کرد که اینطوری نبوده؟
ametis: دوست محترم

من همه روایات و آوردم
یهع روایت میاری از در رفته تو دوباره روایت میاری از دیوار رفته تو آخه کدومش درسته همین تناقض ها خودش نشون میده روایت می لنگه
در ضمن تو تاپیک عایشه هم گفتم دیگه باهات بحثی ندارم چون حرفهات بچه گانه هست و از روی عدم آگاهی حتی کوچکترین آشنائی با قرآن و مسائل دینی نداری و فقط تعصب و تعصب و تعصب، مگه اینکه با اسم دیگه بیائی که اونم مطمئن هستم نهایتش همینه! برای اینکه پیگر هم نشی همه حقها رو بخودت میدم انشاءالله موفق باشی
     
  
مرد

 
rostam91: منظورت از شجاعت جنگ آوریه دیگه نه؟ چون پیامبر بسیار از علی و حمزه شجاع تر بود و ترس رو بدلش هیچگاه راه نداد

بله جنگاوری است که البته فظیلتی است که علی ع داره و محمدص نداره

یکی از وجوه تشابه علی ع و پیامبر صهم همینه وقتی پیامبر علی ع رو جان خودش میدونه

نه پیامبر ص نه علی ع هیچ جا نمیبینی ترس داشته باشن

حالا یک نگاه کن به ابوبکر که حتی ترسش در قران هم اومده و جاهای دیگه هم فراوان

rostam91: شاید یکی از راویان تولد علی در کعبه هم از این دست آدمها باشه چجوری میشه ثابت کرد که اینطوری نبوده؟

راوی این حرف مفت یکی از نوچه های رهبره در حالیکه راوی اون چند تن از بزرگان و مورخین چه سنی و البته بسیاری از شیعیان هستند
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
گوسفند مقدس شيبان (شیعیان)

در ماه محرم سال گذشته در شهر كوچك شيبان نزديك اهواز گوسفندی پيدا می‌شود كه می‌گويند روی شاخ سمت چپ او شمشير امام علی نقش بسته است. بلافاصله اين موضوع دهان به دهان گشته و به يك افسانه‌ی مذهبی در منطقه مبدل شده و كم‌كم به رسانه‌های سراسری نيز كشيده می‌شود. مردم دسته دسته برای تماشای گوسفند مقدس به سمت شيبان هجوم می‌برند و به تدريج شايعات عجيب و قوی‌تری در مورد اين گوسفند زبان بسته و از همه‌جا بی‌خبر پديد آمد مثلاً اين كه هيچ چاقوی گلويی او را نمی‌برد و با بعضی از خواص به طور خصوصی صحبت می‌كند و احتمالاً پشكل و ادرارش هم شفاست از اين قضيه مدت‌ها گذشت و ظاهراً تقدس گوسفند هم كمرنگ‌تر شد. برخی آن را شايعه‌‌ای ساخته‌ی صاحب گوسفند می‌دانند كه به هر صورت درآمد خوبی از طريق نذورات مردم خرافی به پای اين «گوساله‌ی سامری» به جيب زد.
     
  
مرد

 
دستخط امام زمان

مدتی پيش تصوير اسكن شده‌ای از نامه‌ای منسوب به امام زمان( توجه كنيد! به خط فارسی و نه عربی) در تهران و مسجد جمكران توزيع شد و در نشريه‌ی خورشيد نيز به چاپ رسيد و به تعداد زياد در محافل مذهبی تكثير و در سايت‌های اينترنتی نيز منتشرشد كه در آن اشاره شده اين دستخط امام زمان است و خادم مسجد آن را پيدا كرده است. خادم مسجد نوشته در تاريخ 12 محرم 1404 هجری قمری صندوق موقوفه مسجد را كه نذورات و كمك‌های مردمی در آن جمع و صرف اطعام به نام حضرت اباالفضل عليه السلام و عاشورا و مناسبت‌های ديگر دينی می‌شود، باز كردم و مشاهده نمودم به همراه پول‌های درون صندوق نامه‌ای در آن انداخته شده كه روی آن دو عدد شكلات تقريبا بزرگ قرار دارد در حالی كه همه می‌دانيم اين شكلات‌ها هر قدر كوچك باشند ممكن نيست از روزنه باريك صندوق به درون آن وارد شده باشند».

اين كه چرا امام زمان ناگزير شده‌اند وجود خود را با انداختن دو شكلات در صندوقمسجدی اثبات كنند مشخص نيست..... اما مشخص‌تر اين است كه به مصداق هر چه دروغ بزرگ‌تر باورش آسان‌تر: «هر چه دروغ عوامانه ‌تر، عوام‌پذيرتر خواهد بود.
[imgs= ][/imgs]
     
  
مرد

 
چندان عجیب نیست اگر با دعا و رمل و استرلاب و پرداخت سهم آقایان از سد کنکور گذشت.

[imgs= ][/imgs]
     
  
مرد

 
گذری بر خرافات در میان شیعیان
بیاید نظری به منابع معتبر و اصیل شیعه رافضی بیاندازید, مسواک زدن در حمام باعث درد دندان میشود! ـ (منبع: من لا یحضره الفقیه - جلد یک، ص53) خوردن آب در حالت ایستاده در شب باعث زردی میشود! 'شرب الماء من قیام باللیل یورث ماء الاصفر' ـ ( منبع: اصول کافی جلد 6-ص498)
در ادرار ائمه آلودگی نیست! 'لیس فی بول الائمه استخباث' (منبع: انوار ولایه، ص. 440)

آه اسم خدا ست!-
'آه اسم من اسماء الله الحسنی' - مستدرک الوسائل جلد 2 ص556

ملکی بنام خرقائیل هست که 18 هزار بال دارد و بین هر بالش پنجاه سال زمان برای دیدن لازم است! ـ
'ان لله ملکا یقال خرقائیل له ثمانیه عشر الف جناح مابین جناح الی جناح خمس مائه عام' (منبع : کتاب البرهان جلد، 2 ص. 327)
ملکی هست که اسمش منت و همیشه بالای قبر امام حسین است ! ـ ( الکافی جلد 4 ص 583)
امام ده علامت دارد از جمله آنها ختنه شده بدنیا می آید!، با پا وبراحتی متولد میشود!، جنب نمیشود!، اگر بخوابد قلبش بیدار است، چشمش میخوابد ولی قلبش بیدار است!، همانطور که از جلو میبیند از عقب هم میبیند! ـ
'یولد مطهرا مختونا و لا یجنب و تنام عینه و لا ینام قلبه و یری من خلفه کما یری من امامه' ـ ( منبع : اصول کافی جلد یک ص 319 کتاب حجه باب موالید الائمه )

امام زمان لخت و عریان ظاهر میشود! ـ
'انه سیظهر عاریا امام قرص الشمس' ـ (منبع: حق الیقین، ص. 347)

ابن بابویه روایت میکند که ابی عبد الله مردی را دید که کفش سیاه پوشیده فرمود چرا کفش سیاه پوشیدی، مگر نمی دانی کفش سیاه نور چشم را کم میکند و مردانگی را ضعیف میکند؟ . بر تو باد پوشیدن کفش زرد که نور چشم را زیاد میکند و باعث قوت مردانگی میشود!. ـ
'عن ابی عبد الله انه رای رجل و علیه نعل سوداء فقال مالک و لبس السوداء؟ هی تضعف البصر و ترخی الذکر و' ـ ( منبع : کتاب خصال شیخ صدوق ..ابن بابویه باب سوم جلد یک، ص. 99)

روایت از علی عليه السلام: اولین حیوانی که پس از رسول خدا از دنیا رفت عفیر خر رسول خدا بود! این خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود : پدر و مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرده که نوح عليه السلام جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل این خر، خری متولد میشود که رسول خدا بر او سوار میشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! ـ 'عن امیر المومنین علی قال ان اول شیی من ادواب توفی هو عفیر حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابی انت و امی ' ـ
( منبع: اصول کافی جلد 1 ص 184 کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله )


از امام حسن عليه السلام روایت شده است که ایشان فرمود برای خداوند دو شهر است ( خدا دو شهر دارد) یکی از آنها در مشرق است و یکی در مغرب، و در آنها 70 میلیون زبان و جود دارد! و من همه آن زبانها را میدانم! ـ 'عن ابی عبد الله الحسن قال ان لله مدینتین احداهما بالمشرق و اخری بالمغرب و فیها سبعون الف الف لغه و انا اعرف جمیع تلک اللغات' ـ ( منبع: اصول کافی - جلد یک - ص 384 و 385باب مولد حسن ابن علی)

خوردن خاک نفاق می آورد! 'اکل الطین یورث النفاق' ـ ( منبع: الکافی جلد2- ص265 ). خوردن خاک حرام است مثل خون و مردار و گوشت خوک اما خوردن خاک قبر امام حسین باعث شفاء از بیماریها میشود! . ـ 'اکل الطین حرام مثل المیته و الدم و لحم اخنزیر الا طین قبر الحسین فیه شفاء من کل داء'- ( منبع: اصول کافی جلد 3 - ص 387)
توسل به امام موسی کاظم باعث جلای چشم میشود!' التوسل بالامام موسی الکاظم ینفع لوجع العین' ـ ( منبع : باقیات الصالحات ضمیمه مفاتیح الجنان -شیخ عباس قمی ص 745)

امام حسین عليه السلام از سینه حضرت زهرا شیر نخورد بلکه پیامبر انگشتش را در دهان او میگذاشت و او می مکید و برای سه روزش کافی بود!. ـ ' لم یرضع الحسین من فاطمه و لا من انثی کان یوتی به النبی فیضع ابهامه فی فمه فیمص منها ما یکفیه الیومین و الثلاث 'ـ ( منبع: اصول کافی کتاب الحجه - باب مولد حسین ابن علی )
پیامبر از ابوطالب شیر میخورد! ' لما ولد النبی مکث ایاما لیس له لبن فالقاه ابو طالب علی ثدی نفسه فانزل الله فیه لبنا فرضع منه ایاما' ـ ( منبع: اصول کافی - کتاب الحجه - باب مولد النبی - جلد یک ص 373)


فاطمه زهرا عليها السلام حیض نمیشده است! ـ 'عن ابی الحسن قال ان بنات الانبیاء لا یطمثن' ـ ( اصول کافی - کتاب الحجه - باب مولد الزهراء - جلد یک ص. 382)

هنگامیکه امام حسین به شهادت رسید بین امام سجاد و محمد ابن حنفیه فرزند علی عليه السلام بر سر امامت اختلاف افتاد محمد ابن حنفیه به امام سجاد گفت تو خودت بهتر میدانی که من از تو لایق تر هستم و امام سجاد در جواب گفت پاسخ تو را حجر الاسود میدهد! و دعوت کرد که به آنجا بروند ..آنگاه محمد ابن حنفیه حجر الاسود را صدا زد و هیچ جوابی نشنید اما تا امام سجاد حجر الاسود را صدا زد حجر به صدا در آمد و گفت امامت مال علی ابن الحسین است و نزدیک بود حجر الاسود از جا کنده شود! ـ 'لما قتل الحسین عليه السلام ارسل محمد ابن الحنفیه الی علی ابن الحسین و ' ـ ( منبع: اصول کافی - جلد یک ص 348 اعلام الوری للطبرسی 258)

علی عليه السلام بر روی ابرها پرواز میکند ! . خداوند ابرها را برای علی مسخر ساخت و او شرق و غرب عالم را درنوردید! . ـ 'ان الله سخر لعلی السحاب فکان یسیر فی الارض شرقا و غربا' ـ ( منبع: تفسیر المیزان جلد 13 - ص 372 بحار الانوار جلد 39 - ص 138)

رعد و برق آسمان از تدبیر علی است! .' قال ابو عبد الله علیه السلام .. ماکان من هذا الرعد فانه من امر صاحبکم قلت من صاحبنا؟ قال امیر المومنین علی علیه السلام الاختصاص' ـ ( منبع: المفید ص 63
     
  ویرایش شده توسط: rostam91   
صفحه  صفحه 21 از 35:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  34  35  پسین » 
مذهب
مذهب

بهترین راه مبارزه و حذف خرافات مذهبی در ایران چیه ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA