ارسالها: 150
#21
Posted: 4 Nov 2012 23:26
King05: ولی در کل هرچی باشه
دور از انسانیته
اگر به اين قوانين عمل ميكردند احدي جرات نمي كرد به ناموس مردم تجاوز بكند
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 7673
#22
Posted: 4 Nov 2012 23:37
Sachme: اگر به اين قوانين عمل ميكردند احدي جرات نمي كرد به ناموس مردمتجاوز بكند
یعنی اینه منو و دوست دخترم با رضایت هم مشغول یه انجام عمل سکس بشیم بعد حالا به هر دلیلی کارمون به دادگاه بکشه و هر دو(که البته بیشتر این زنه که محکوم به سنگسار میشه و مرد تازیانه) محکوم بشیم.
در صورتی که نه ضرری واسه کسی بوجود اوردیم نه چیزی فقط و فقط از وجود هم دیگه لذت بردیم بازم باید این شکلی باهامون برخورد بشه
بعد بجز اون توی تعریف مجازات زنا هیچ لفظی از تجاوز نیومده پ لطفا قاتی نکن اینارو زنا با تجاوز بحثش جداست
حالا ابن یه سمت.
.
مثلا قطع دست چپ و پای راست یا دست و پای برعکس اینها که جذای کافره چی
یه کافر فقط واسه این موضوع باید مجازات بشه که عقیدش چیز دیگه ای
اگه اینطوره په آزادی چه معنی میده.
.
.
یه مثال دیگه در مورد قصاص
حکم اسلام در این مورد اینه که دست جای دست جون جای جون.
خوب حالا توی یه حادثه کسی مرد.
و خانوادش سرپرستشونو از دست دادن.
حالا ما هم باید بیام و اون شخصی که این کارو انجام داده بکشیم چرا جون حکم خدایه
خدایه که میگه مهربان و رحیمه بهتر نبود بگه شخصی که عمل قتل رو انجام داده باید به خانواده مقتول کمک مال بکنه تا هم اون خانواده یه سرپرست موقت داشته باشه و هم خانواده خودش از بین نره این معقول تر نیست
چون اعدام شدن فرد خاطی فقط باعث نمیشه خودش از بین بره یه خانواده هم باهاش از بین میره
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
ارسالها: 150
#23
Posted: 4 Nov 2012 23:44
King05: یعنی اینه منو و دوست دخترم با رضایت هم مشغول یه انجام عمل سکس بشیم بعد حالا به هر دلیلی کارمون به دادگاه بکشه و هر دو(که البته بیشتر این زنه که محکوم به سنگسار میشه و مرد تازیانه) محکوم بشیم.
در صورتی که نه ضرری واسه کسی بوجود اوردیم نه چیزی فقط و فقط از وجود هم دیگه لذت بردیم بازم باید این شکلی باهامون برخورد بشه
شما بريد آيات رو بخونيد شما و دوست دخترت سكس كن اما براي اثبات اين عمل شما چهار شاهد لازم است شما و دوست دخترت تنها بودين خب براي اثبات اين عمل شاهد لازمه اگر كسي به شما تهمت زد يا شاهدين چهار نفر نبودند مثلا سه نفر بودند طبق حكم قرآن بر آن سه نفر حد مي زنند
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 1329
#24
Posted: 4 Nov 2012 23:45
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
ارسالها: 150
#26
Posted: 5 Nov 2012 00:20
King05: جان من یکی از اون پستایی که صفحه قبل گذاشتمو خوندی
بعد شما چرا داری میپیچونی. اومدیم و چهار نفر جور شدو دیدن بعدش چی حکم اجرا میشه دیگه نه!
اصلا یه موضوع دیگه. یه چند نفر با زن و مردی مشکل داشته باشن بیان شهادت بدن زن و مرده سنگسار میشن دیگه نه!
آره خوندم از شما بابت اون پست ها تشكر ميكنم
اما شما گفتي دختر و پسر راضي باشن شما ميري جلوي چهار پنج نفر اينكارو ميكني؟
King05: اصلا یه موضوع دیگه. یه چند نفر با زن و مردی مشکل داشته باشن بیان شهادت بدن زن و مرده سنگسار میشن دیگه نه!
اونا از كجا ميدونن شما اينكارو كردين؟
King05: Sachme:
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما
اين حرفا مال من نبود اشتباه نقل قول كردي
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 7673
#27
Posted: 5 Nov 2012 00:29
سپاس خوب توی اون پستا تا اونجایی که بلد بودم هم آیه اوردم هم روایت پس الی چیزی نمی گم حتما آیه یا روایت مربوطرو خوندمه
.
.
اتفاقه دیگه دیدی یکهو چند نفر اومدن رو دستتومو گرفتن!
حالا حکم من ودوست دخترم چیه!
.
ببین. داداش
دارم میگم منو و پارمیدا و ژولین شایان با شما و خانوم فلان مشکل داریم درست.
حالا میایم و با برنامه ریزی قبلی شمارو به انجام زنا متهم میکینم تکلیف اون افراد چیه
طبق کدوم آیه قرآن می تونن خودشونو مبرا کنن
.
.
پوزش حواسم نبود بجا تایپ اسم شایان اسم شمارو تایپ کردم
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
ارسالها: 150
#28
Posted: 5 Nov 2012 00:50
King05: سپاس خوب توی اون پستا تا اونجایی که بلد بودم هم آیه اوردم هم روایت پس الی چیزی نمی گم حتما آیه یا روایت مربوطرو خوندمه
كارت درسته
King05: دارم میگم منو و پارمیدا و ژولین شایان با شما و خانوم فلان مشکل داریم درست.
حالا میایم و با برنامه ریزی قبلی شمارو به انجام زنا متهم میکینم تکلیف اون افراد چیه
طبق کدوم آیه قرآن می تونن خودشونو مبرا کنن
اگر سر عمل منو و آن شخص را گرفتين حد بر من و شخص مفعول انجام ميشود اما اگر سر عمل نبود
در ضمن پارميدا خانم هستش و شهادتش قبول نيست
اگر چهار مرد مسلمان، آزاد و عادل شهادت بدهند که آلت تناسلی فلان مرد را در فرج فلان زن مانند فرورفتن میل در سرمهدان، و ریسمان در چاه، دیدهاند بر آن زن و مرد حد جاری میشود.
بطور کلی؛ ثبوت حد زنا بوسیله دو چیز است:
اول: گواهی و شهادت چهار مرد بر اینکه دیده اند که فلان زن و مرد با هم زنا کرده اند.
چون اتهام به زنا دارای اثر بسیار بدی است و مرتبه و منزلت زن و مرد را بسیار پایین میآورد وکرامت و شرافت آنها را از بین میبرد و برای خودشان و خانوادهشان و فرزندانشان عار و ننگ بار میآورد، لذا اسلام در اثبات این جریمه و جنایت بسیار سختگیریکرده است، بگونهایکه راه اتهام ننگ ابدی و همیشگی زدن به پاکدامنان را بسته استکه هرکسی بگزاف و برایکوچکترین دشمنی و کینه ای، نتواند پاکان را متهم سازد، لذا برای گواهی چهار نفر (مرد) شروطی گذاشته اند از جمله:
1- شاهد باید عاقل باشد پسگواه دیوانه و سفیه بنا بمفهوم و معنی حدیثیکه ذکر شد مورد قبول نیست. هرگاهگواهیکودک بعلت نقصان عقل پذیرفته نشود، بطریق اولیگواهی دیوانه و سفیه پذیرفته نمیشود.
2- شاهد باید عادل باشد، پس گواهی و شهادت انسانهای فاسق و فاجر مقبول نیست.
3- شاهد باید مسلمان باشد. خواهگواهی بر علیه مسلمان باشد یا بر علیه غیرمسلمان و همه پیشوایان فقه بر این اتفاق نظر دارند.
4- شاهدان باید آلت تناسلی مرد را در آلت تناسلی زن ببینند همانگونه که میله سرمه را در سرمهدان و طناب در چاه را میبینند.
5- شاهد با صراحتگواهی دهد نه باکنایه و معنی دخول را بتصریح گوید همانگونه که در حدیث قبلیگفته شد.
6- جمهور علمای مذاهب – بجز شافیعه و ظاهریه – گفته اند: گواهیگواهان باید به یک مجلس و در یک نشست باشد، ونباید زمان و مکان گواهی اختلافی داشته باشد اگربصورت متفرقه بیایند شهادت وگواهی آنان پذیرفته نیست. اما علمای شافعیه و ظاهریه و زیدیه این شرط را قبول ندارند و میگویند اگر چهار نفرگواهی دادند فرق نمیکند که با هم باشند یا متفرقه، گواهی آنان پذیرفته میشود، چون خداوند شهود را نام برده و از مجالس سخن نگفته است. چون گواهان که با هم متفق و همآهنگ و یکسان باشند، قبول است اگرچه مجالس جداگانه باشد مانند دیگر گواهیها.
7- بر طبق نظر حنفیه: شهادت بایدکهنه نشده باشد و زمانی از آن نگذشته باشد، علمای حنفی که این شرط را معتبر دانستهاند مدتی برای آن تعیین نکردهاند بلکه آن را موکول به نظر قاضی نمودهاند که بمقتضای اوضاع واحوال آن را تقدیر و تعیین میکند و تعیین وقت را غیرممکن و دشوار دانستهاند چون عذرها متفاوت و مختلف میباشند.
بعضی از علمای حنفی،گذشت بیش از یک ماه را کهنه و قدیمی دانسته و برخی دیگرگذشت بیش از شش ماه راکهنه و قدیم بودن بحساب آوردهاند،که بعد از آن شهادت پذیرفته نمیشود.
اما جمهور می گویند: اگر شاهدان به زنایی در گذشته شهادت بدهند، حد ثابت می گردد و گفته اند: قدیم شدن و کهنه بودن، تاثیری در گواهی گواهان ندارد و گواهی قبول است هر اندازه دیر هم شده باشد. حنبلیها هم دو رای دارند که یکی موافق با ابوحنیفه و یکی موافق با رای جمهور فقها است.
دوم: اقرار و اعتراف به زنا:
اقرار و اعتراف همانگونه که گفتهاند «سید الادله» و بهترین دلیل است. و پیامبر صلی الله علیه وسلم اعتراف «ماعز» و «غامدیه» را پذیرفت. از ابن عباس رضی الله عنه روایت است : «لما أتیما عز بن مالک النبی صلی الله علیه وسلم قال له، لعلک قبلت أو غمزت أونظرت، قال لا یا رسول الله، قال : أنکتها؟ - لایکنی – قال : فعند ذلک أمر برجمه». بخاری (6824).
یعنی: «وقتی ما عز بن مالک نزد پیامبر صلی الله علیه وسلم آمد، پیامبر به او گفت: شاید او را بوسیدهای یا لمس یا نگاه کردهای، گفت: نه ای رسول خدا، پیامبر صلی الله علیه وسلم (با لفظ صریح) فرمود: آیا با او جماع کردهای – به کنایه نگفت – (ابن عباس) گوید: در این هنگام پیامبر دستور به رجم او داد».
و هیچ یکی از پیشوایان فقه دراین مطلب اختلاف ندارند اگرچه درباره تعداد دفعات اقراریکه موجب ثبوت حد می شود اختلاف کردهاند:
شافعی ومالک و داود و طبری وابوثور گفتهاند برای لزوم حد یک بار اعتراف و اقرار به زناکافی است. چون ابوهریره و زید بن خالد روایتکردهاندکه پیامبر صلی الله علیه وسلم گفت: «اغد یا أنیس علی امرأة هذا، فإن اعترفت فارجمها». «اگرآن زن به ارتکاب زنا اعترافکرد او را رجمکن».آن زن اعترافکرد و انیس او را رجم نمود و از تعداد دفعات اعتراف سختی نگفت.
حنفیها میگویند: باید چهار بار متفرقه در چهار مجلس جداگانه اعتراف و اقرار کند و احمد و اسحاق نیز همین طور گفتهاند ولی مجالس متفرقه را شرط ندانستهاند و مذهب اول راجح است.
نکته: پشیمان شدن از اقرار و اعتراف موجب سقوط حد است :
علمای شافعی و حنفی و احمدگفتهاند: پشیمان شدن و برگشت از اقرار موجب سقوط حد است. چون احمد و ترمذی از ابوهریره روایتکردهاند: «ماعز وقتی دیدکه سنگ بشدت بسوی او پرتاب میشود و احساس الم و دردکرد فرارکرد تا این ازکنار مردیگذشتکه استخوان فک شتر در دست داشت و او را با آن استخوان زد و مردم نیز شروعکردند به زدن او تا اینکه مرد، این واقعه را برای پیامبر صلی الله علیه وسلم بازگوکردند پیامبر صلی الله علیه وسلم گفت: «هلا ترکتموه!؟» «چرا او را بحال خود نگذاشتید!؟» ترمذی آن را حدیث حسن دانسته است.
نکته: مردیکه به زنا با زنی اقرار کند و زن منکر باشد :
هرگاه مردی به ارتکاب زنا با زنی معینی اقرارکرد و زن منکر شد و آن را انکار نمود، تنها برآن مرد حد اجرا میشود و آن زن حدی ندارد زیرا احمد و ابوداود از سهل بن سعد روایتکردهاند «که مردی نزد پیامبر صلی الله علیه وسلم آمد وگفت: با فلان زن که او را نام برد، مرتکب زنا شده است پیامبر صلی الله علیه وسلم بدنبال آن زن فرستاد و او را خواند و ازاو سوالکرد. آن زن منکرشد لذا پیامبر صلی الله علیه وسلم آن مرد را حد زد وآن زن را بحال خود گذاشت».
مراد ازاین حد حد زنائی استکه شخص خود اعتراف بدانکرده است و مراد حد قذف به زن نیست همانگونه که مالک و شافعی گفتهاند.
اوزاعی و ابوحنیفه گفتهاند: اگر مردی اقرار به زناکرد و زن منکر شد ایجاد شبهه میشود لذا تنها حد قذف درباره آن مرد اجرا میگردد نه حد زنا. و بر این رای اعتراض شده استکه انکار زن اقرارآن مرد را باطل نمیکند.
سوال: اگر چهار شاهد (مرد) با آن شروطی که ذکر شد وجود نداشت، و یا هیچکدام از زن و یا مرد اقرار و اعتراف نکردند، ولی نشانه هایی از قبیل (حاملگی) و یا (سالم نماندن بکارت) و یا (زایمان) در زن مشاهده شود، آیا حد زنا بر زن ثابت می شود؟
الف: توسط حاملگی: بستگی دارد که آیا زن ازدواج کرده باشد (متاهل بوده) و یا باکره باشد؟
بر طبق مذهب امام مالک و یکی از دو روایت منتسب به امام احمد، بر زنی که ازدواج نکرده باشد ولی بعدا حامله شود، حد زنا جاری می گردد. و این رای شیخ الاسلام ابن تیمیه و ابن قیم نیز هست. و دلیل آنها سخن عمر ابن خطاب رضی الله عنه است که در خطبه خود فرمود: «.. وَالرَّجْمُ فِی کِتَابِ اللهِ حَقٌّ عَلَی مَنْ زَنَی، إِذَا أُحْصِنَ، مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ، إِذَا قَامَتِ الْبَیِّنَةُ، أَوْ کَانَ الْحَبَلُ أَوِ الاعْتِرَافُ». بخاری (6829) و مسلم (1691).
یعنی: «..باید بدانید رجم کسی که بعد از ازدواج و نزدیکی با همسرش مرتکب زنا میشود امری است حق و در کتاب خدا ثابت است و وقتی که شاهد به زنا یا حاملگی وجود داشته باشد و یا اعتراف به زنا شود حکم رجم در حق چنین مرد و زنی اجرا میگردد».
و علاوه بر این: حاملگی نشانه و علامت ظاهر و روشنی بر زنا است، و این علامت از بینه گواهان نیز ظاهر تر است.
امام مالک و یاران او گفتهاند: هرگاه زنی حامله شد و شوهری برای اومعلوم نبود و دانسته نمیشدکه او مجبورگردیده است، باید حد بر او جاری شود. وگفتهاند: اگر ادعای اجبار و اکراه کند، بایستی دلیلی بیاوردکه اجبار و اکراه او را ثابتکند. و همچنین اگرادعاکندکه در اثر ازدواج حامله شده است مادامکه گواهان اقامه نکند دعوای او پذیرفته نمیشود و در این رای خود به قول حضرت عمر استدلال کردهاند: که گفت: «الرجم واجب علی کل من زنا من الرجال والنساء إذا کان محصنا: إذا کانت بینة، أو الحمل، أو الاعتراف» «رجم هر مرد و زن زناکاری که محصن باشد واجب است مشروط براینکهگواهی براینکار باشد یا زن حامله باشد یا خود مرد یا زن اعترافکنند».
اما جمهور علمای مذاهب (حنفیه و شافعیه و رای معتمد نزد حنابله) اینست که: زنا با حاملگی ثابت نمی شود، بلکه تنها با اعتراف یا گواهی چهار شاهد مرد ثابت می گردد. و براین رای استدلال کردهاندکه حدود با وجود شبهات برطرف میشود.
و از علی رضی الله عنه روایت شدهکه خطاب به یک زن حامله گفتند: «استکرهت؟ " قالت: لا. قال: " فلعل رجلا أتاک فی نومک» «آیا ترا بر این کار مجبورکردهاند؟گفت: نخیر. عمر گفت: شاید مردی در وقت خوابیدن پیش شما آمده باشد».احمد و نسائی.
رای راجح در این مسئله: بنا به قوت ادله؛ قول اول صحیح تر است، یعنی حاملگی زنی که ازدواج ناکرده باشد، دلیلی بر زنا است و حد تنها بر او جاری می گردد، ولی بر هیچ مردی بدون مدرک جاری نمی گردد.
ب: بوسیله زایمان: هرگاه زنی شوهرکرد ولی بعد از شش ماه بچهای زائید بر او حدی نیست. امام مالکگوید: بمن خبر رسیده استکه زنی را پیش عثمان رضی الله عنه آوردندکه بعد از شش ماه که از ازدواجشگذشته بود بچهای زائیده بود. عثمان دستور دادکه او را رجمکنند. علی رضی الله عنهگفت: او هیچگناهی ندارد. چه خداوند درکتاب خود فرماید: « وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا» [الأحقاف: 15]. «و دوران حاملگی و از شیرگرفتن بچه سی ماه میباشد». و باز هم فرموده: «وَالْوَالِدَاتُ یُرْضِعْنَ أَوْلاَدَهُنَّ حَوْلَیْنِ کَامِلَیْنِ لِمَنْ أَرَادَ أَن یُتِمَّ الرَّضَاعَةَ»[البقرة: 233]. «مادرانی که میخواهند دوران شیرخوارگی بکمال برسانند و تکمیلکنند دو سال تمام به بچه خود شیر بدهند».
بنابراین برای مدت حاملگی شش ماه میماند پس او نباید رجم شود. .
ج: بوسیله سالم نماندن بکارت:
اینکه دختری باکره باشد ولی بعدا مشخص گردد که بکارتش سالم نیست، نمی تواند چیزی را ثابت کند و حد زنا بر او جاری نمی گردد، زیرا بصورت طبیعی بعضی از دختران بکارتشان بگونه ای است که – سوراخ آن – بزرگتر است حالت معمول زنان دیگر است، و از طرفی گاها بعضی از حوادث موجب پاره شدن بکارت دختران می گردد بدون آنکه مرتکب زنا شده باشند، از اینرو هرگاه دختری ازدواج کند و سپس مشخص شود که بکارتش سالم نیست، نمی توان حکم به زنای او داد.
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
ارسالها: 2642
#29
Posted: 5 Nov 2012 01:27
King05
julien
paaaaaarmida
دوستان عزیز قبول دارید که مجازات اعدام برای متجاوز به بچه ها مناسبه ؟
الان هیچ کدومتون آنلاین نبودید. فردا و روزهای بعد منتظر جواباتون هستم
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه