ارسالها: 572
#1
Posted: 16 Jun 2011 16:12
من در اینجا بهشت رو برای دوستان م.من . پارسا می خوام توضیح بدم تا دوستان ترس از مرگ رو از خودشون دور كنند
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 572
#2
Posted: 16 Jun 2011 16:17
هوای بهشت
پیامبر(ص) :
هوای بهشت پیوسته مانند هوای مابین هوای طلوع صبح تا طلوع افتاب است و همواره از ان خوشتر است.(بحارالانوار ج 8 ص 157)
وسعت بهشت
امام باقر
بهشت را هشت در است و عرض هر در راه چهل سال راه است
بحار الانوار ج8 ص 131
لباسهای بهشتی
پیامبر اسلام
اگر جامه ای از جامه های بهشتی را امروزه در دنیا بگشایند هركس به ان نگاه كند مدهوش می شود و تاب دیدن انرا ندارد
(رساله بهشت و دوزخ )
قصر های بهشتی
پیامبر اسلام
خدا در بهشت عمودی از یاقوت سرخ افرید كه بر سر ان هفتاد هزار قصر وجود دارد و در هر قصر هفتاد هزار غرفه است (بحار الانوار ج 8 ص 132 )
سكس در بهشت
توان مردان در كامیابی از زنان به اندازه صد نفر می شود .(كنز العمال ج 14 ص 468 )
حضرت علی :
هیچ مومنی وارد بهشت نمی شود مگر اینكه خداوند 500 حوری بدهد و با هر حوری 70 غلام و 70 كنیز می باشد
چرا حوریان همیشه باكره باقی می مانند؟
جواب امام صادق به این سوال :
حوری از طیب مخلوق شده و به او افت و جراحتی نمی رسد و در سوراخ او چیزی وارد نمی شود
و حیض و كثافت از او دفع نمی گردد.
پس رحم پیوسته بهم پیوسته است و به غیر از هنگام مقربت دیگر گشوده نمی شود برای همین چنین است (بحارالانوار ج 8 ص 136)
جوان شدن بهشتیان
پیامبر اسلام :
اهل بهشت هر روز جوان تر و زیبا تر می شوند برعكس دنیا كه مردم در انجا هر روز پیر و فرسوده می گردند.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
ارسالها: 405
#4
Posted: 16 Jun 2011 16:35
Prince: بهشت شامل ما هم میشه یا نه؟
توی آخرین سفر من به بهشت متوجه شدم یه قسمت درست کردن به اسم لوتیاا
من اونجا به عنوان رفتگر انتخاب شدم
راستی شما اونجا نقش رئیس جمهور رو داری
من برگشتم
ویرایش شده توسط: djjjjjjavad
ارسالها: 1079
#5
Posted: 16 Jun 2011 16:37
محمد ابن عبدالله سوار بر خر مخصوصش هنگام معراج بهشت را تماشا میکند.
این نقاشی مربوط به قرن نهم هجری و برگرفته از معراجنامه است.
کسی که سوار بر خری با چهرهی زن است، محمد ابن عبدالله میباشد، نفر بالدار کنار او جبرئیل است و شتر سوارانی که با زنان مشغول شتر سواری و گشتن در باغ هستند، بهشتیان مسلمان میباشند، این زنان نیز همان حوریان بهشتی هستند.
به نظر میرسد که شتر بهترین وسیلهی نقل و انتقال در بهشت باشد.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
ارسالها: 1079
#6
Posted: 16 Jun 2011 20:20
آیا شوهرانی مانند حورالعین برای زنان بهشتی وجود دارد؟
در قرآن به مردان مؤمن وعده داده شده است که الله آنها را به ازدواج حورالعین در میآورد، اما آیا برای زنان و دختران مومن بهشتی، در آنجا همسرانی مشابه حورالعین وجود دارد؟
در اینجا چند فرضیه مطرح میگردد:
1- الله همین زنان مومن را حورالعین قرار میدهد.
2- الله حورالعین مذکر نیز جهت آنها میآفریند.
3- آنها را به ازدواج مردان مومن بهشتی در میآورد.
4- آنها در آنجا بلاتکلیفند.
اکنون به بررسی هرکدام از این احتمالات میپردازم.
برای رد کردن حالت نخست، کافیاست بدانیم که الله بیان مینماید، دست هیچ جن و یا انسی پیشتر به آنها (حورالعین) نرسیده است:
فِيهِنَّ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/56) در آنها (باغهای بهشتی) زناني هستند چشم نگهدار از نامحرم و هيچ انس و جن قبلا با آنها تماس نگرفته است.
لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/74) زناني كه هيچ انس و جن قبلا با آنها تماس نگرفته.
بررسی حالت دوم.
برای رد کردن این حالت، کافیاست به این آیه دقت نمائیم که الله بیان مینمائید که ما آنها را باکره قرار میدهیم:
فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا (واقعه/36) پس ما آنها را (در بهشت) باکره قرار میدهیم.
اگر بیان شود که منظور زنان مومن هستند که در بهشت باکره میشوند، پس باز هدف رضایت مردان است.
ضمنا در تمام آیاتی که وصف حوریان شده از ضمیر مونث استفاده گردیده است و این بدین معناست که این حوریان فقط دختر هستند.
پذیرش حالت سوم، بدان معناست که برای آنها، همین مردان مومن دنیا در نظر گرفته شده است، مردانی که هر اندازه مایل باشند از حوریان بهرهمند هستند.
اما در برخی از روایات اسلامی و آیات قرآن گفته شده که زنان بهشتی به ازدواج شوهرانشان در میآیند؛
اُدْخُلُوا اَلْجَنَّةَ أَنْتُمْ وَ أَزْواجُکُمْ تُحْبرُونَ (زخرف/70) «شما (مردان)و همسرانتان در نهایت شادمانی وارد بهشت شوید.
اگر چنین باشد چند حالت پیش میآید:
نخست اینکه اگر شوهرانشان جهنمی باشند در آن صورت تکلیف آنها چیست؟
دوم: اگر شوهر بهشتی باشد ولی در مرتبهی متفاوتی از همسر، در آن صورت تکلیف چیست؟
سوم: تکلیف دختران مومن مجرد چه میشود؟
چهارم: اگر مردی چندهمسره باشد و همهی زنان همراه شوهرشان بهشتی باشند،آیا دوباره سر آنها هوو وجود دارد؟
پنجم: تکلیف دوجنسهها چیست؟
ششم: اگر زنی همسر اولش از دنیا رفت، او دوباره ازدواج نمود و هر دو همسرش به همراه خودش بهشتی شدند، تکلیفش چیست؟ او زن کدامیک از آنها میگردد؟
اما در آنجا نوجوانانی پسر که مانند حوریانند، نیز وجود دارند.
اگر گفته شود که آنها برای این زنان و مانند حوریان مردانند پس:
وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّكْنُونٌ (طور/24) و بدور آنها(مردان) غلمانی (پسران نوجوان) میگردند که برای آنها هستند و آنها(غلمان) مانند مروارید پنهان(دست نخورده) هستند.
همانگونه که ملاحظه مینمائیم در این آیه، پسران نوجوان برای مردان بهشتی هستند نه زنان، زیرا از ضمیر مونث "هم" استفاده نشده است. ضمنا صفاتشان، صفات زنانه است.
اگر تمام حالات گفته شدهی بالا رخ ندهد، پس:
زنان بهشتی بلاتکلیف میمانند؛ بنابراین احتمالا میل جنسی از آنها گرفته میگردد، که به نظر میرسد گزینهای جز همین گزینه باقی نماند.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
ارسالها: 1079
#7
Posted: 16 Jun 2011 20:22
غلمان و حوری، دو نعمت بهشتی برای مردان.
پس از رفع نیاز خوردن و مسکن، مهمترین نیاز هر انسان صرفنظر از جنسیتش، نیاز جنسی است.
اعراب، یکی از اقوامی هستند که مانند بسیاری از ملل به این نیاز بیشترین اهمیت را میدادند و زن را صرفا بعنوان ابزار جنسی در خدمت مرد میدیدند.
قرآن نیز برای تحریک هرچه بیشتر آنها به پذیرش اسلام، از این خصلتشان در جهت اهداف خویش استفاده مینماید.
اسلام برای مردان مؤمن، باغی را پس از مردن میبخشد که یکی از خصیصه های این باغ(بهشت)، وجود همسرانی است بینهایت زیبا.
از نظر یک عرب، همسری زیباست که دارای چشمانی درشت و رنگ پوستی کاملا سفید باشد؛ از ابتدائی ترین شرایط یک همسر خوب کم سال بودن او و باکره بودنش میباشد که صفت حیا و عدم کوچکترین تماس حسی (دیدن شکل و یا شنیدن صدا و لمس کردن و ...) با نامحرم را نیز باید با آن اضافه نمائیم.
قرآن برای مردان مسلمان، پس از مرگ، حوریانی چشمی درشت را وعده داده است:
وَحُورٌ عِينٌ ( واقعه/22) و حوریهای چشم درشت (در این باغ هستند).
این حوریها مانند مرواریدی که در صدف باشند و هنور کسی به آنها دست نزده و آنها را ندیده است، میباشند؛
كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ (واقعه/23) همچون مرواريد در صدف پنهان (دست نخورده)!
در اینجا صفت عدم تماس حسی نیز نهفته است.
كَذَلِكَ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِينٍ (دخان/54) اینچنین است که ما آنها را به ازدواج حور چشم در می آوریم.
پس تا اینجا دو نمونه از صفاتی که از دید عرب منطقهی عربستان، باید در همسر مناسب یافت گردد، به آنها وعده داده شده است؛ چشمانی درشت و عدم دست زدن و نگاه کردن نامحرم به آنها.
اما صفتی دیگر این حوریان، باکره بودنشان است؛ اعراب به این صفت اهمیتی بسیار میدادند:
فِيهِنَّ خَيْرَاتٌ حِسَانٌ (رحمن/70 ) در آنها دوشيزگان نيكخو و زيبا روست.
حُورٌ مَّقْصُورَاتٌ فِي الْخِيَامِ (رحمن/72) حوريان پردهنشين شده ها در چادرها.
لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/74) دست هيچ انس و جنى پيش از ايشان به آنها نرسيده است(باکره هستند(.
فِيهِنَّ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانّ (رحمن/56 ) در اینها ( باغها) پرده نشینان (چشم) نگهدار از نگاه(به نامحرم) کسانیکه پیشتر (نه) انسی آنها را لمس نموده است و نه جنی.
وَعِنْدَهُمْ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ عِينٌ (صافات/48) و نزدشان پرده نشینانی هستند چشم نگهدار از نگاه (به نامحرم).
در وصف رنگ پوست آنها نیزقرآن دچار تناقض گوئی شده، از یک سو آنها را مانند یاقوت و مرجان، قرمز میداند:
كَأَنَّهُنَّ الْيَاقُوتُ وَالْمَرْجَانُ (رحمن/58 ) آنها همچون ياقوت و مرجانند.
و از سوئی دیگر آنها مانند تخم مرغی که در زیر بال مرغ پنهان هستند، سفید میداند:
كَأَنَّهُنَّ بَيْضٌ مَّكْنُونٌ (صافات /49) (از شدت سفیدی) مانند تخم مرغی که (در زیر بال مرغ ) پنهان (دست نخورده) هستند.
اما در وصف زیبائی آنها
پیامبر اسلام به آنها وعده داده است که اگر مسلمان باشند و بر این دین استوار بمانند، الله آنها را به ازدواج زنان بسیار عاشق و زیبا در میآورد:
وَفُرُشٍ مَّرْفُوعَةٍ (واقعه/34 ) و همبسترانی بلند بالا.
إِنَّا أَنشَأْنَاهُنَّ إِنشَاء (واقعه/35 ) ما آنها را می نگاریم چه نگارشی!
فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا (واقعه/36 ) پس آنها را باکره قرار میدهیم.
عُرُبًا أَتْرَابًا (واقعه/37) (مانند) دخترانی همسال که همسرش را بسیار دوست میدارد.
البته درشرح این آیات، گفته شده که منظور از این زنان، همسران دنیائی مؤمنان میباشند، همسرانی که در صورت بهشتی بودن، ما (الله) آنها را عاشق تر از دنیا و زیباتر قرار میدهیم:
البته عُربًا به معنای دختر عرب بادیه نشین است.
آیا بین عُرُبًا و عُربًا ارتباطی هست یا نه، در حیطه ی تخصص من نیست و باید متخصصین زبان عرب به آن پاسخ دهند.
دختران بادیه نشین عرب، بدلیل زندگی قبیله ای همواره از قیافه ای ثابت و زیبا برخوردار بودند که سایر اعراب برای بیان زیبائی از آنها مثال میزدند. اعراب بادیه نشین تا پیش از اسلام حاضر نبودند که دخترانشان را به ازدواج یک شهرنشین در بیاورند 0البته بعدا هم این سنت ادامه داشت منتها با شدت کمتری) و این عقده در آنها مانده بود. پیامبر اسلام به آنها وعده داد اگر شکیبا باشید و دستورات اسلام را اجرا نمائید، در باغ(بهشت) همسرانتان را مانند همان دختران، بلکه زیباتر و عاشق تر قرار میدهیم.
اما آیا زیبارویانی که در قرآن از آنها بعنوان کسانیکه برای آنها هستند یاد میشود، فقط از مادیگان هستند؛ یا زیبارویانی دیگر نیز الله برای آنها در نظر گرفته است؟
قرآن ازپسرانی نوجوانانی برای بهشتیان یاد مینماید که الله آنها را مخصوص ایشان قرار داده است؛ اینها نوجوانانی هستند که از زیبائی همیشگی برخوردارند (همیشه نوجوانان میمانند)، و در حالیکه مومنان دنیا(بهشتیان)، بر تختی به ردیف چیده شده، نشسته اند؛ این نوجوانان برای آنها نوشیدنیهائی از جویهای بهشتی را که در کوزه، آفتابه و جامی پر کردهاند را (در صورت تمایل) میریزند:
عَلَى سُرُرٍ مَّوْضُونَةٍ (واقعه/15) آنها (مقربان) بر تختهائي كه صف كشيده و به هم پيوسته است قرار دارند.
مُتَّكِئِينَ عَلَيْهَا مُتَقَابِلِينَ (واقعه/16) در حالي كه بر آن تكيه كرده و روبروي يكديگرند.
يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ (واقعه/17) و بر گردشان نوجوانانی (در زیبائی) جاویدان میگردند.
بِأَكْوَابٍ وَأَبَارِيقَ وَكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ (واقعه/18) با كوزهها و آفتابه ها و جامهائي از نهرهايجاري .
يَتَنَازَعُونَ فِيهَا كَأْسًا لَّا لَغْوٌ فِيهَا وَلَا تَأْثِيمٌ (طور/23) در آنجا جامى را كه نه مايه بيهودهگويى و نه گناه است، از دست هم مىگيرند.
در اینجا از دو صفت منفی که با آمدن نام شراب در ذهن مسلمان ایجاد میشود یاد نموده و بیان مینماید که در آن باغ، نه بیهودهگوئی هست و نه گناهی.
پرسشی که به ذهن میرسد این است که آیا بیهودهگوئی(با توجه به مجزا شدنشی از گناه) گناه نیست؟
در آیهی پائین نیز باز از دو صفت منفی دیگری که شراب در دنیا داراست، یاد میشود؛ سردرد و بی عقلی (ناشی از مستی) :
لَا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ ( واقعه/19 ) نه از آن (شراب) دردسر میگيرند و نه بىعقل (ناشی از مستی) می گردند.
آیا وظیفهی این نوجوانان، تنها ریختن شراب برای مقربان الله میباشد، یا کاری دیگر نیز دارند؟
قرآن در بیان صفاتی که مستقیما به تحریک جنسی مربوط میگردد، از حوریانی یاد مینماید که مانند مرواریدی هستند که در صدف پنهان باشند و هنور کسی به آنها دست نزده و آنها را ندیده است.
این کتاب، دقیقا همین صفت را به این پسران نوجوان میدهد.
صاحبان این نوجوانان، اولین کسانی هستند که آنها را میبینند که دست نخورده (مکنون)هستند؛ این مشخصه، از بهترین صفات یک همبستر خوب، از دید اعراب است (در حال حاضر از مشخصه های خوب بهترین همبستر از دید تمام مسلمانان و شاید هم در بسیاری از فرهنگهای دیگر باشد).
مکنون(دست نخوردگی) صفتی است که برای تاکید بر عدم دسترسی نامحرم به آنها، بکار برده میشد.
کتاب مقدس مسلمانان نیز همین صفت را به این پسران نوجوان میدهد:
وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّكْنُونٌ (طور/24) و بر گرد آنها غلمانشان میگردند که مانند مرواريد در صدف پنهان(دست نخورده) هستند. صفت پسران نوجوان(غلمان).
از طرفی، هین صفت برای حوریان بهشتی هم بکار رفته است:
كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ (واقعه/23) (حوریان)همچون مرواريد در صدف پنهان (دست نخورده) هستند.(صفت حوریان) .
پس یکی از کارهای آنها، میتواند همبستر شدن با مردانی از اهل همان باغ(بهشت) باشد که تمایل به همبستر شدن با آنها را دارند!
اما تخت آنها از چه جنسی است؟
قرآن برای بیان جنس این تختها، از آنها به عنوان تختهائی که از استبرق درست شده اند، یاد مینماید:
مُتَّكِئِينَ عَلَى فُرُشٍ بَطَائِنُهَا مِنْ إِسْتَبْرَقٍ وَجَنَى الْجَنَّتَيْنِ دَانٍ (رحمن/54 ) آنها بر فرشهائي(بالشهائی) تكيه كردهاند كه درونشان استبرق (ابریشم و یا چیزی مانند این) و ميوههاي رسيده (از) دو باغ بهشتي در دسترس است.
منظور از استبرق همان درختی است که هنگام شکوفه دادن، پرهائی بسیار نرم از آن پخش میگردد که سفید درخشنده است و در جنوب ایران از آن بعنوان خرگ نام می برند.
أُوْلَئِكَ لَهُمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهِمُ الْأَنْهَارُ يُحَلَّوْنَ فِيهَا مِنْ أَسَاوِرَ مِن ذَهَبٍ وَيَلْبَسُونَ ثِيَابًا خُضْرًا مِّن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَّكِئِينَ فِيهَا عَلَى الْأَرَائِكِ نِعْمَ الثَّوَابُ وَحَسُنَتْ مُرْتَفَقًا (کهف/31) (اینان) کسانی هستند که در باغ عدنی که در زیر آنها جویهائی جاری است و لباسی سبز از سندس (ابریشم نازک) می پوشند و بر (بالشهائی) تکیه میزنند که در آنها ( پر شده از) استبرق، ، هم پاداشى نيكو است و هم مجلسى نيكو.
يَلْبَسُونَ مِن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَقَابِلِينَ (دخان/53 ) و (لباسهائی) می پوشند از سندس و استبرق درحالیکه روبروی همند.
همچنین علاوه بر لباسها و بالشتهای بسیار زیبا و در نهایت نرمی، طلا و نقره نیزبرای آنان حلال است:
عَالِيَهُمْ ثِيَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّوا أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا (انسان/21 ) بر اندام آنها لباسهائي است از سندس(حرير نازك) سبز رنگ، و از استبرق و با دستبندهائي از نقره تزيين شدهاند، و پروردگارشان شراب طهور به آنها مينوشاند!
تناقضی دیگر در قرآن
بر طبق نوشتههای قرآن، باغی (بهشت) که به هر مومن وعده داده شده است، ویژهی اوست و کسی در این باغ با او شریک نیست.
لذا هر نعمتی که در این باغ است، مخصوص همان مؤمن میباشد؛ اما قرآن میگوید که مؤمنان به ردیف بر روی تختهای چیده شده و هم ردیف، تکیه زدهاند و ما (الله) آنها را به ازدواج حور العین در میآوریم.
پس در اینجا آنها در باغی عمومی منتظر حوریان هستند:
مُتَّكِئِينَ عَلَى سُرُرٍ مَّصْفُوفَةٍ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِينٍ (طور/20) تختهايى رديف هم تكيه زدهاند و حوران درشتچشم را همسر آنان گرداندهايم.
عَلَى سُرُرٍ مَّوْضُونَةٍ (واقعه/15) بر تختهای به ردیف چیده شده زرنشان.
مُتَّكِئِينَ عَلَيْهَا مُتَقَابِلِين (واقعه/16 ) روبروی هم بر آنها تکیه زده اند.
اگر در نعمتهای باغ(بهشت) وعده داده شده برای مسلمانان نگاه نمائیم، اثری از پاداش برای زنان و دختران مؤمن نیست!
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
ویرایش شده توسط: bilbilak
ارسالها: 533
#9
Posted: 1 Mar 2012 08:51
رسول اکرم فرمودند:هر مومنی را هفتاد زوجه از حوران میدهند و چهار زن از آدمیان,که ساعتی با حوریه صحبت می دارد و ساعتی با زن دنیا و ساعتی با خود خلوت می کند و بر کرسیها تکیه زده اند .
بحار الانوار ج 8 ص 157ح98
کم نباشه حالا اگر زن مومنه باشه مجبور هستند4 تایی در بهشت با یه شوهر بسازن از حوری موری هم که خبری نیست حوری فقط برای مردهای مومن است نه بالعکس (مرد سالاری حتی توی بهشت)
حوریان بهشتی و آية الله گلپايگاني
روزي نشسته بودم، (در عالم مکاشفه) ناگاه وارد باغي شدم كه بسيار مجلّل و با شكوه بود و مناظر زیبا و دلفريبي داشت. ريگهاي زمين آن بسيار دلربا بود، و درختها بسيار با طراوات و خرّم، و نسيمهاي جانفزا از لابلاي آنها جاري بود.
من وارد شدم و يكسره به وسط باغ رفتم، ديدم حوضي است بسيار بزرگ و مملوّ از آب صاف و درخشان، بطوريكه ريگهاي كف آن ديده ميشد.
اين حوض لبهاي داشت و دختران زيبائي كه چشم آنها را نديده، با بدنهاي عريان دور تا دور اين حوض نشسته و به لبه و ديوارۀ حوض يك دست خود را انداخته و با آب بازي ميكنند، و با دست آبهاي حوض را بروي لبه و حاشيه ميريزند.
و آنها يك رئيس دارند كه از آنها مجلّلتر و زيباتر و بزرگتر بود، و او شعر ميخواند و اين دختران همه با جواب ميدادند.
(معاد شناسی ج ۱)
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
ارسالها: 533
#10
Posted: 25 Mar 2012 14:07
حضرت امیرالمومنین فرمودند : هیچ مومنی داخل بهشت نمی شود مگر آنکه خداوند غنی ,پانصد حوری به او عطا می فرماید که با هر حوری هفتاد غلام و هفتاد کنیز نیز می باشد .
هر یک را هفت قصر می بخشد که در هر قصری,هفتاد خانه می باشد و در هر خانه هفتاد تخت و بر هر تختی هفتاد فرش گسترده شده است و بر روی آنها حوریه هایی از سفید پوستان سیاه چشم یا گشاده چشم نشسته اند.
بحار الانوار ج8 ح 205
بازم خوبه محمد اشتهاش کمتر بوده با ۷۰ تا حوری ساخته ولی علی به کمتر از ۵۰۰ تا حوری راضی نیست.
oshinam: رسول اکرم فرمودند:هر مومنی را هفتاد زوجه از حوران میدهند و چهار زن از آدمیان,که ساعتی با حوریه صحبت می دارد و ساعتی با زن دنیا و ساعتی با خود خلوت می کند و بر کرسیها تکیه زده اند .
بحار الانوار ج 8 ص 157ح98
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن