ارسالها: 2470
#161
Posted: 9 Aug 2012 09:08
mereng: این آدم هم نبود،لاریجانی و هفت نسل خانوادش بودن که دو دستی حکومتو گرفتن.مشکل ما یک فرد نیست.مشکل شخص سید علی و حکومتشه.مشکلات هم با پرچم سبز و اومدن یک رئیس جمهور دیگه حل نمیشه.مشکل از اساسه.این حکومت باید ریشه کن بشه.
همین ادم ثمره ی همین حکومت هست..
وقتی میگم ادم منظور شخص این آدم وقیح و پر رو و بیمار روانی نیست بلکه اصل حکومتی هست که همچین ادمی توش داره جولان میده و مردمی که زمینه ی همچین حکومتی رو در مملکت ایجاد میکنن.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 2470
#163
Posted: 9 Aug 2012 21:38
shakaat: خدا نکنه این اتفاق بی افته ولی مطمئن باش ایرانیا
با ملت افغانستان و عراق فرق میکنن
ایرانی جماعت غیرت داره شرف داره اگه میره جنگ واسه حفظ ناموسشه
نه یه مشت آخوند بی سر و پا
شکت جان الان به نظر شما افغانی ها و عراقی ها غیرت و شرافت ندارن؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 2470
#165
Posted: 9 Aug 2012 21:51
shakaat
اصلا موافق نیستم باهاتون..این مردم اگر فرق داشتن الان این وضع نبود.
من نمی دونم ناموس پرستی و غیرت چرا باید برابر امریکا باشه؟
یه روزی یکی از اسلام گرایان افراطی سایت نوشته بود من ترجیح میدم یه ایرانی به ناموسم تجاوز کنه تا یه خارجی..میخوام بگم اینکه شما می پذیری که خیانت رو مستحق هستی و تجاوز به حریمت رو یعنی غیرت و شرفت رو زیر سوال بردی حالا از طرف امریکایی باشه یا ایرانی...
تو افغانستان نشنیدم که به دختر رو امریکایی ها ببرن زندان تجاوز کنن شلاقش بزنن و بعد رهاش کنن یا جسدشو بسوزونن کسی هم نتونه حرف بزنه..
میخوام ببینم الان یعنی داریم حکومت اخوندی رو تحمل میکنیم دم نمیزنیم و فقط دو کلمه میگیم گور پدرشون و ال و بل ما ناموس پرستیمون رو نشون دادیم.
اصلا ناموس چیه؟
ایا آزادی ناموس محیوب نمیشه؟
داره هر لحظه با آزادی ها..احترام شخصیتی..شعور و خیلی چیزها تجاوز میشه...
ناموس فقط اون زنهایی هستند که میخواهیم دست افتاب مهتاب بهشون نرسه؟
بهتون میگم اره ما با خیلی از مردم دنیا فرق داریم چون اونا شجاعانه میرن میگن آقا ما تو رو نمی خواهیم برو گمشو..ولی ما تو روشون میریم رای میریزیم دوستت داریم پشت سر توی فیس بوک و سایتا فحششون میدیم.
دوروتر از این مردم باز هم خود این مردم هستند.
گیر دادین به ناموس و شرف..کو؟کجاست؟ناموستون رو با کتک و تحقیر می برن حجاب یادش بدن...
نرگس محمدی رو عکساشو دیدی؟اون ناموس نیست؟شرف نیست؟
آدم کشته؟قاچاق کرده؟نجاوز به عنف کرده؟داد از حقوق زن و بشر زده..کدوم یکی از مردم اومدن بگن ای مردم ناموس و شرفتون کجاست این ادم داره اینجوری میشه؟
شکت عزیز حرفای احساساتی رو بزارید کنار...
همون افغانستان آمریکا نبود همین اسلامگرایان افراطی چیزی به نام مملکت نمیزاشتن اونجا...
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 2470
#167
Posted: 9 Aug 2012 22:17
shakaat: من این رو قاطع میگم اگر کسی به ناموس من چپ نگاه کنه
بخواد پاش رو از گلیمش دراز تر کنه پاش رو قلم میکنم
ممکنه نتونم ریشه رو قطع کنم اما حداقل میتونم که یه برگ ازش بکنم
اگه کس و کار من تو کهریزک بود نمیزاشتم به همین راحتی یارو در بره
برام عجیبه این حرفتون که میگید اگر به ناموس شما دست درازی میکردن تو کهریزک(دور از جون شما و خانواده ی محترمتون:flowers شما ال و بل می کردید..یعنی ترانه..یعنی نرگس محمدی و اونهمه زن ناموس شما نیست؟
پس یه کاری کنید حمله کردند اگر سمت شما اومدن خب پدرشون رو در بیارید و اگر سمت خانواده ی شما نیان بیخیال شید..
واقعا نمیتونم این حرفتون رو هضم کنم..
شکت عزیز یعنی این مملکت..این زنها..این فقر..این تجاوز به حریم ها..این نابودی اجتماعی که باعث اینهمه جرم و جنایت هست و پایه ی اصلیش اشتباهات همین ادم ها هستند جزو تجاوز به ناموس محسوب نمیشه؟
معذرت می خوام ناموس یعنی کمر به پایین هست فقط؟
شاید مفهومش برای من و شما فرق داره ...
.
محبوبیت ندارند شکت جان..این مردم دو روییشون باعث میشه اینجوری بشه...
چون این مردم شجاعت عمل ندارند..فقط حرف می زنند..حرف..حرف..حرف...
این مردم فقط هنر حرف زدن دارند..
تو جو زدگی هم ید طولانی دارند...
سالها همین ادها فهمیدن اسم خدا و مهدی رو بیار از این مردم سواری بگیر..همین!
اسم مذهب بیار سوارشون شو!
اسم گناه و جهنم بیار بترسونشون!
اسم الله بیار به بندشون بکش!
و بعلاوه گشنشون نگه دار..بزار درگیر شکم باشن تا اصلا وقت نکنن بگن ای ادم نفهم تو دلت برای اروپایی ها می سوزه من میرم یه افطاری ساده رو ۳۰هزارتومن میخورم...
کل صنعت خوابیده..نابود داره میشه همه ی زیر بناها...
صلح جهانی و اماده سازی حکومت عدل مهدی رو تاوانشو مردم ما باید بدن؟
اینا فرش قرمز برای مهدی میخوان پهن کنند باید این مردم بها بپردازند؟
میخوام ببینم وقتی به شعورتون توهین میکنند حس تجاوز به ناموس فکریتون نمی کنید؟اگر میکنید پس چرا میگید ما ناموس پرستیم؟
البته ناموس برای ما فقط در بدن زنها خلاصه میشه که دستی نخوره..مویی دیده نشه...زنی به مردی نخوره..گور بابای بقیه چیزها...
shakaat: شما این حرف رو با توجه به کدوم حرف من زدی و استنباط کدوم حرف من بود
این شما منظور مخاطب عمومی بود نه شخص شما..یعنی شمای نوعی بود..
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 2470
#168
Posted: 9 Aug 2012 22:25
shakaat: گه نمیخواستن مثه حکومت پهلوی تو کمتر از ۶ماه تومارشون رو میپیچیدن
مساله این هست که شاه با تمام جنایاتی که کرد یه جایی کم آورد و دیگه نخواست به هر بهایی حکومت داشته باشه...اما اینا به هر بهایی دارن حفظ میکنند.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
ارسالها: 2470
#170
Posted: 9 Aug 2012 22:55
shakaat
ببینید اصلا مهم نیست این ادمها طرفدار کی بودند که مورد ظلم و تجاوز قرار گرفتند بلکه مهم اینه اینا از هم وطنان شما بودند..اسمشون ایرانی هست..دختر همین مملکتن..جوون همین مملکتن..یعنی وقتی میرن مخالف حکومت میشن از ناموس این مملکت خارج میشن؟
ناموس یعنی هر کی موافق هست؟
یعنی اگر کسی با حکومتی مخالفت کرد باید بهاش این باشه و حقش هست و باید بهاشو بپردازه؟
حق اعتراض داشتن نیست و اگر اعتراض کردی پس بهاش اینه بزتت هر کاری خواستن باهات بکنند..شما با این حرفت داری تاییدشون میکنید..خب اگر خیلی از مردم مثل شما فکر میکنند من نمی تونم حرفی بزنم.
هر کدوم ما بشینیم خونه که کلامون رو باد نبره ولی خارجی اومد کلامون با ارزش میشه یا نه اونموقع بازم فکرکلاهمون باید باشیم؟
اینجا پس اون جمله ی اول شما رو می فهمم..بله این مردم با این تفکر با همه فرق دارند ولی با جمله ی بعدیتون مخالفم که گفتید با شرف و ناموس پرستن..البته طبق تعریف شما بله ولی من میگم هر زن ایرانی ناموس همه ی مردان ایرانی هست و هر مرد ایرانی ناموس همه ی زنان ایرانی پس طبق تعریف من چیزی به نام ناموس و شرف در مردم خوابدیه و فقط اسم و افتخارش مونده.
اون مردمی که ریختن هوس تغییر حکومت نداشتن..کودتا هم نمیخواستن بکنن..فقط گفتن این وضع مملکت داری نیست..اینکه رهبرانشون چه رفتاری داشتند جای بحث دیگه ای داره من الان حرفم اینه این مردم کار بدی نکردن فقط گفتن آقاجان تغییر بده این روش رو..رفتن تفنگ برداشتن جنگیدند؟رفتند چه یدونم عین مخالفین بشار اسد تسلیحات نظامی وارد کردند و سنگر گرفتند؟شعار دادند..بیانیه نوشتند..حرف زدن..اومدن توی خیابون ..بهای این اعتراض باید تجاوز باشه که شما میگید حقشون هست و باید بپردازن بهاشو؟
طرف عقیده ی یک انسان نباید باعث بشه ما حکم بدیم تجاوز بر اون آدم روا هست.
پس خارجیها هم حق دارن بیان به این خاک تجاوز کنند چون از نظر اونا عقیده ی ما نا درست هست و باید باهاش مبارزه بشه.
شکت عزیز من حرف احساساتی نمی زنم..
اینکه من میگم به همه ی زنان ایارن اگر به چشم ناموست نگاه نکنی پس نمیتونی ادعای ناموس پرستی کنی احساسات هست؟
اینکه میگم اگر به آزادی..شرافت..جوونهات..به اقتصاد این جامعه که پایه ی این بحران های اجتماعی هست تجاوز بشه بدون که به ناموس شما تجاوز شده احساسات هست؟
من حرف شما رو متوجه شدم.و با اونکه باهاش مخالفم ولی خب این اندیشه ی شماست و قابل احترام.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!