انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 14:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین »

نظر شما درباره جانبازان و آزادگان


مرد

 
anything: بچه ی یتیم قبل از سهمیه ی دانشگاه وسریازی به یه شکم سیر نیاز داره کهاونم صدقه سر مسوولین ...
دقیقأ همین واسه جانبازها هم صدق میکنه.
anything
چرا دعوا میکنی پس؟‎
هله
     
  
زن

 
mereng: دقیقأ همین واسه جانبازها هم صدق میکنه.
مساله اینجاست که جانباز از گرسنگی نمیمیره اما حقشو اونی داره میخوره که موقع جنگ فقط تو مسجدا اسم رزمنده ها رو ثبت نام میکرد.
جانباز حداقل عزت نفسشو داره ، درسته به عزت نفس پول نمیدن اما سرش بالاست .
همینکه از امثال مایی طلبکار نیست خودش کلیه نه مثه رئیس جمهور کذاییمون که ...
هر شب دلم بهانه ی تـــو را ، هیچ ... بگذریم ...
امشب دلم دوباره تـــو را ... ، هیــچ ... بگذریم ...
     
  
مرد

 
اول بگم من هم بابام جنگ بوده هم مجروح شده همم دو تا داییمم کشته شدن تو این جنگ.ولی واقعا با این کارا ارزش و حرمت این افراد رو پایین میارن.کسی که رفته بجنگه برا وام و سهمیه کنکور و ماشین و خونه نرفته.واسه مملکتش رفته.ولی این دلیل نمیشه برای دیگر منت بذاره.چون کسی مجبورش نکرده بوده بره بجنگه فقط طبق احساس مسئولیتی که میکرده رفته جنگیده.هر چند از نظر من کارشون با ارزشه ولی دلیلی بر فخر فروشی نیست.مگه فقط رزمنده ها برا این مملکت زحمت میکشن؟چرا هزاران فرد دیگه ای که توی جاهای مختلف دارن به مردم خودشون خدمت میکنن رو کسی نمیبینه؟بعدشم اینکه بابامون رفته جنگیده ربطی به ما نداره که بخوایم ازش بهره ببریم.اگر بهره ای هست برای خود اونایی که جنگیدن باشه.مثلا یه حقوقی بدن زندگیشون تامین شه یا هزینه های درمانشو قبول کنن.ولی اینکه چون من یا فلانی بابام جانبازه دلیلی نمیشه بخوام سهمی اضافه تر از دیگران داشته باشم. این دلیل نمیشه لزوما تو سختی بزرگ شده باشم مثلا من خودم هیچ احتیاجی به این مزایا ندارم.چه بسیار آدما که پدر مادرم بالا سرشونه ولی به هیچ جا نمیرسن.اگه اون بچه شهید باباش زنده بود اون رتبه یک رقمی میشد تو کنکور که الان سهمیه میدن بهش؟درس خوندن تو سخت ترین شرایطم ممکنه.چه بسیار بچه هایی که از دهاتهای دور افتاده میان تو کنکور قبول میشن.اون بچه بدبختی که مامان باباش رو اول انقلاب همین خمینی کثیف تیربارون کرد چه گناهی داره؟هان؟اگر به اون بچه شهید حداقل مزایا میدن به اون بچه بیچاره چی میدن؟باباشو کشتن تازه از کلی امکانات و شغلها محرومش میکنند.هزار جور برچسبم بهش میچسبونن کسی هم تو جامعه تحویلشون نمیگیره.من این طور بچه ها رو دیدم.از بچه شهیدا مستحق ترم هست.تا حالا به این قربانیان اعدامهای سیاسی فکر کردید؟که بچه هاشون به دلیل سوابق پدر مادرشون هیچ جای دولتی استخدام نمیشن؟

در آخر حرفم اینه که با اینکارا به کسایی که برا این مملکت جنگیدن توهین میشه.من کوچیک همشون هستم و دوسشون دارم ولی قبول کنید قبولی تو دانشگاه ربطی به این چیزا نداره.الان قشر سطح پایین چه بسا موفق ترم هستن تو کنکور تا قشر پر درآمد.
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
julien
خیلی موافقم داداش
“Better to fight for something than live for nothing”
Lieutenant General George S. Patton
     
  
مرد

 
shahin68
مرتیکه تو چطوری با دو تا نظر کاملأ مخالف ،موافقی؟‎
هله
     
  
زن

 
julien
منم کاملا با حرف شما موافقم دوست عزیز.
اما مساله اینه که حالا که مثلا اومدن دارن ادعا میکنن که ما سهمیه ی دانشگاه دادیمو سربازی معاف میکنیمو این حرفا ... دقیقا مطابق حرف شما دردی دوا نمیکنه براشون که حالا بعضی ها هم همه اش به این چیزا گیر میدن .
دقیقا موافقم با حرفتون در مورد زندانیهای سیاسی و انقلاب . اونا هم افرادی بودن که واسه دفاع از عقایدشون اون بلا به سرشون اومد نه مثه امثال منی که تا تحصن یا اعتصاب یا شورشی میشه میشینم تو خونمون از ترس چنین و چنان شدنمون و بعد میام ادعا میکنم حق دارن و ...
در کل روی حرفم با افرادیه که فقط از اینهمه مصیبت اونا رو میبنین .
هر شب دلم بهانه ی تـــو را ، هیچ ... بگذریم ...
امشب دلم دوباره تـــو را ... ، هیــچ ... بگذریم ...
     
  ویرایش شده توسط: anything   
زن

andishmand
 
آزادگان و جانبازان از اقشار فابل احترام در جامعه ما هستند . چون ما امنیت و آسایشمونو مدیون اونا هستیم .اینو همه قبول دارند . چون گروه اول درد غربت رو در دیار دشمن در زندانهای اونا با زجر و شکنجه چشیده اند . گروه دوم هم سلامتی روحی و جسمانیشونو فدای وطن کردند . بنظر من هیچ کس منکر این قضیه نیست . اما اینکه به صرف این مسائل بعضی از رجانها و آوانسها به اونا داده بشه مثل سهمیه قبولی در دانشگاهها یا استخدام بدون توجه به استعداد و توانائی کار درست و منصفانه ای نیست . البته حمایت مالی و معنوی از اونها واجب است . که وظیفه دولت است . اما نه به قیمت قربانی کردن انصاف و عدالت و از بین بردن حق بقیه اقشار جامعه .
بی تو
اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها، هجری و شمسی، همه بی خورشیدند
     
  
مرد

 
اونا واسه آزادى كشورشون جنگيدن پس حقشونه بهشون از لحاظ مادى و روحى رسيدگى بشه
ولى ديگه سهميه واسه بچهاشون فك نكنم عاقلانه باشه

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
من به شخصه کوچیکه تک تک شهدا و جانبازا و ازاده ها هستم چون اگه اونا نبودن شاید ما الان تو وطنه خودمون زندگی نمیکردیم و خعلی چیزای دیگه ولی بعضی از امتیازاتی که به بچه هاشون داده میشه حق بچه هاشون نیس اخه مگه اون بچه چیکار کرده که راحت استخدام میشه و ..... بعدشم مگه نمیگن از فضل پدر پسر را چه حاصل؟؟؟
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
anything: حالا بذارین دوتا ظریفیت بعد تر از اونا قبول بشین به هیچ جایی بر نمیخوره !
انیتینگ خانم شمایی که این حرفو میزنی نمیگی اون بدبختی که ۵ سال زندگیشو میزاره پای درس خوندن از همه چیش میگذره تفریحو و.... نداره و فقط و فقط درس میخونه حقش چی میشه؟؟؟خودت باشی زورت نمیگیره یه نفر که سواد خوندن و نوشتن نداره رتبش از تو بیشتر بشه؟؟؟؟
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  ویرایش شده توسط: akhavan   
صفحه  صفحه 3 از 14:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین » 
گفتگوی آزاد

نظر شما درباره جانبازان و آزادگان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA