انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 35 از 44:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
آشنایی بیشتر با دوران بارداری و مراقبت های لازم

جنین برای تامین نیازهای خود به اکسیژن و مواد غذایی و پادتن های ضد بیماری و دفع مواد زائد به مادر وابسته است.این مواد از داخل عضوی که متصل به رحم است و از طریق طنابی با جنین در ارتباط است، منتقل می شود.
در جفت، خون مادر و جنین در کنار هم قرار می گیرد ولی با هم مخلوط نمی شود.عروق خونی بندناف در جفت ساختارهای پرزمانندی را تشکیل می دهد پرزها به سمت نواحی حاوی خون مادر پیشروی می کند و کوریون که غشایی است که مواد غذایی و... را عبور می دهد، آن ها را محصور می کند.
به دلیل اهمیت جفت در تامین نیازهای جنین با یکی از متخصصان گفت وگویی انجام داده ایم.دکتر مینا موحدی جراح زنان و مدیرگروه جراحی زنان و زایمان بیمارستان قوه قضاییه تهران در این باره چنین می گوید: در دوران بارداری ارتباط مادر و جنین از طریق جفت برقرار می شود. خون مادر به طور مستقیم وارد سلول های پرزی جفت می شود و آن ها را مشروب می کند.
در واقع ارتباط مادر وجنین از طریق سلول های پرزی جفت است. خون جنین از فضای بین این پرزها رد می شود و با خون مادر ارتباط مستقیم برقرار نمی کند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که مسئله ایمونولوژی نوزاد و انتقال بیماری ها مطرح است.۱۲ روز بعد از بارداری حفره تشکیل شده در جفت انسان قابل تشخیص است و از روز هفدهم، جریان خون در جفت برقرار می شود.
اگر عروق و رگ های مشروب کننده جفت به وجود نیاید حاملگی غیرطبیعی است، در این صورت سلول های جفت به هم متصل می شود و به شکل تاول درمی آید. در این شرایط جفت بیمار است که در قدیم به این حالت بچه خوره می گفتند.
اگر مادر تغذیه خوبی نداشته باشد و یا به بیماری های ویروسی یا باکتریایی مبتلا شود، جفت بیمار می شود و رشد جنین به عقب می افتد؛ حتی ممکن است به مرگ جنین بینجامد.به همین دلیل متخصصان در معاینه مادران باردار علاوه بر وضعیت مادر و جنین، وضعیت جفت را نیز کاملا بررسی می کنند تا در صورت بروز مشکل، سلامت مادر و جنین به خطر نیفتد.


ساختمان جفت

وی ادامه می دهد: وزن جفت همراه با بند ناف و پرده ها و تکه های ساختمانی جفت، در پایان دوره بارداری به ۵۰۰ گرم و قطر آن به ۱۵- ۲۰سانتی متر می رسد. پزشکان برای پی بردن به وضعیت سلامت نوزاد بعد از زایمان، جفت را بررسی می کنند و هرگونه وضعیت غیرعادی، بزرگ یا کوچک بودن آن را گزارش می کنند زیرا این موضوع به تشخیص بهنگام بیماری نوزاد کمک می کند.
وی با اشاره به این که جفت مانند سدی عمل می کند که بسیاری از مواد غذایی، داروها، ویروس ها و باکتری ها نمی توانند از آن عبور کنند، می افزاید: بعضی داروها از جفت عبور می کند. به همین دلیل پزشکان سعی می کنند تا در زمان بارداری داروهایی را تجویز کنند که به مادر و جنین آسیب نرساند.
بند ناف شامل دو رگ خونی است که یکی خون بدون اکسیژن را به جفت می برد و دیگری ورید نافی جفت است که خون اکسیژن دار را به جنین می رساند.پزشک متخصص چه هنگام سونوگرافی و چه هنگام زایمان، وضعیت رگ های بندناف را بررسی می کند تا جنین برای دریافت اکسیژن مشکلی نداشته باشد.


مشکلات جفت

در حالت غیرعادی ممکن است جفت بسیار کوچک یا بزرگ باشد.التهاب جفت (ترومبوز) ممکن است به علت بیماری های میکروبی و ویروسی به وجود آید. در برخی موارد نیز به دلیل بیماری های باکتریایی یا نرسیدن خون و مواد کافی به مادر جفت کوچک می ماند و در روند اکسیژن رسانی به جنین مشکلاتی ایجاد می شود.
در بیماری ترومبوبلاستی جفت بزرگ می شود و رشد آن به صورت وزیکولی (تاول) است و در واقع جنینی وجود ندارد؛ در این شرایط باید دوره حاملگی پایان پذیرد.
تومورهای جفت که بیشتر تومورهای عروقی (همانژیوما) است نیز اگرچه شیوع کمی دارد اما باعث مشکلات جنین می شود این تومورها با کم وزنی جنین ارتباط دارد.وی با اشاره به این که زن باردار می تواند متوجه مشکل در بارداری خود شود، می افزاید: این موضوع اهمیت زیادی دارد. مادر با مشاهده درد شدید به خصوص در ماه های پایانی بارداری یا مشاهده ترشحات خون آلود و یا احساس کاهش حرکت جنین باید به پزشک مراجعه کند.
در این شرایط ممکن است وی دچار پارگی جفت شده باشد که این عارضه اورژانسی ترین مشکل برای مادر باردار و جنین وی است.همچنین در مواردی مادر بر اثر تصادف، ضربه یا تروما دچار مشکل می شود و درد شدیدی پیدا می کند؛ در این وضعیت باید بلافاصله تحت مراقبت پزشک قرار گیرد
به خصوص در حالتی که جفت در قسمت قدامی رحم قرار گرفته و به شکم مادر ضربه وارد شده است؛ زیرا در این شرایط احتمال خون ریزی جفت وجود دارد.پزشک معالج با سونوگرافی و معاینه متوجه مشکل می شود و در برخی موارد مادر تحت درمان قرار می گیرد و برای جنین مشکلی ایجاد نمی شود. درمواردی نیز حاملگی باید پایان پذیرد؛
اگر این اتفاق در ماه های پایانی بارداری روی دهد، کودک زنده می ماند.این متخصص زنان و زایمان می افزاید: در ماه های اولیه بارداری نیز مادر با مشاهده ترشح خون آلود باید به پزشک مراجعه کند؛ ممکن است جفت پایین افتاده باشد و مادر نیاز به مراقبت های ویژه دارد.
در این شرایط با سونوگرافی پزشک متوجه اشکال می شود و اقدامات لازم را انجام می دهد.چنین مادری نیاز به استراحت دارد و در بعضی موارد دارو تجویز می شود.وی ضمن توصیه به مادران درخصوص پرهیز از مصرف خودسرانه داروها، می افزاید: مادر در این دوران باید به تغذیه طبیعی خود توجه داشته باشد بهتر است مادران قبل از بارداری به پزشک و مشاور مراجعه کنند و اگر بیماری های خاصی دارند آن را با متخصص در میان بگذارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بهترین سن بارداری؟

متاسفانه عوامل مختلفی نظیر بالا رفتن سن ازدواج، ترس از هزینه‌های زندگی و شرایط نامناسب اقتصادی خانواده‌ها در جامعه، باعث شده بسیاری از زوج‌های جوان، تصمیم به بارداری در سنین مناسب نگیرند، به همین دلیل است که درصد بسیاری از این افراد، شانس بچه‌دار شدن را از دست می‌دهند.
اگرچه عوامل مختلفی نظیر ژنتیک، ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، عدم تخمک‌گذاری بموقع، بروز انواع عفونت‌ها، اضطراب، چاقی مفرط، عوامل محیطی و شغلی، استفاده از مواد شیمیایی در بلند مدت و استعمال سیگار و ... در بارور شدن زنان و مردان تاثیرگذار است،
اما بسیاری از متخصصان معتقدند به دلیل این‌که زوج‌ها در سنین بالاتر تصمیم به باروری می‌گیرند، در صورت وجود یکی از موانع فوق و زمان بر بودن پروسه درمان، احتمال ناباروری آنها بیشتر می‌شود،
در صورتی که اگر باروری در سن مناسبی صورت بگیرد می‌توان بسیاری از موانع ناشی از ناباروری را برطرف کرد.
تحقیقات زیادی درخصوص سن مناسب بارداری در ایران و سایر کشورهای دنیا انجام شده است که نتایج این بررسی‌ها، بیست و چهار سالگی را بالاترین نقطه و اوج توانایی باروری در زنان نشان داده است.
به گفته متخصصان، زنان هنگام تولد بالاترین میزان تخمک‌ها یعنی حدود یک میلیون تخمک، برای باروری دارند و وقتی به سن بلوغ می‌رسند،
این میزان به حدود ۳۰۰ هزار عدد می‌رسد و نکته قابل تامل این است که از این تعداد فقط حدود ۳۰۰ تخمک در دوره فعالیت تخمدان‌ها آزاد می‌شود و امکان باروری می‌یابد.
بنا بر اظهارات این متخصصان، زنان در هر سیکل عادت ماهانه، فقط ۲۵ درصد شانس بارداری دارند که در اوایل ۲۰ سالگی، هر سال، چیزی حدود ۹۸ درصد و در اواخر این دوران، حدود ۸۴ درصد، شانس برای بارداری در آنها بهوجود می‌آید، به طوری که در این دهه فقط هفت درصد از خانم‌ها دچار ناباروری می‌شوند.
با توجه به این اظهارات، احتمال این‌که افراد بین چهل تا پنجاه سالگی هرگز نتوانند بچه‌دار شوند تا ۶۴ درصد هم می‌رسد،
البته قابل ذکر است زنانی که در این سن سقط جنین می‌کنند، سه برابر افراد دهه ۲۰ سالگی هستند، به طوری که احتمال سقط جنین در زنان ۲۰ تا ۲۴ سال ۱۰ درصد، در ۳۵ تا ۳۹ سال ۱۸ درصد و در نهایت در افراد ۴۰ تا ۴۴ سال نیز به ۳۴ درصد می‌رسد.
به گفته متخصصان، باروری در سنین بالاتر از ۳۰ سالگی می‌تواند علاوه بر بروز انواع مشکلات روحی و روانی نظیر افسردگی، به برخی مشکلات فیزیکی و جسمانی، مانند کاهش شانس باروری در نتیجه
پیرتر شدن تخمک‌ها، بروز انواع اختلالات کروموزومی و ناهنجاری‌های ژنتیکی مانند سندرم داون، بالا رفتن انواع مشکلات و بیماری‌های رحم، احتمال بروز زایمان‌های زودتر از موعد و تولد نوزاد نارس، از دست رفتن انواع موقعیت‌های اجتماعی و شغلی برای مادران و افزایش فاصله سنی بین فرزندان و والدین منجر شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خانم ها، در زندگی زناشویی تان حسود باشید

حسادت همیشه بد نیست. حسادت می‌تواند منافعی هم داشته باشد. بعضی از پزشکان معتقدند وجود کمی حس حسادت در عشق لازم است. این حسادت می‌تواند از رابطه و زندگی زناشویی شما در برابر خطرهای واقعی محافظت کند.
بیایید اول با مفهوم حسادت آشنا شویم. حسادت، نگرانی و ترس از یک رقیب احتمالی است که فکر می‌کنید علاقه یا محبت همسرتان را به خود جلب کرده است.
این احساس می‌تواند شامل شک و تردید نسبت به خیانت همسرتان یا کسی که دوستش دارید باشد.


سه نوع حسادت وجود دارد

نوع اول بر اساس یک رقابت شکل می‌گیرد. این نوع حسادت معمولا زمانی بروز پیدا می‌کند که پای یک رقابت واقعی در میان است.
نوع دوم حسادت، برنامه ریزی شده است. این احساس زمانی رخ می‌دهد که شما همسرتان را به حسادت متهم می‌کنید در حالی که آن کسی که واقعا دارد حسادت می‌کند خود شما هستید.
در نهایت نوع سوم حسادت، توهمی است. در این نوع حسادت، فرد سناریوهای خیالی در ذهن خود درست کرده و در نتیجه حسودی می‌کند.


آیا حسادت همیشه بد است؟

خب نه، حسادت همیشه بد نیست. حسادت می‌تواند منافعی هم داشته باشد. بعضی از پزشکان معتقدند وجود کمی حس حسادت در عشق لازم است.
این حسادت می‌تواند از رابطه و زندگی زناشویی شما در برابر خطرهای واقعی محافظت کند. گاهی کمی حسادت سالم می‌تواند ارتباط متقابل شما با همسرتان را بهتر کند، مرز و محدوده زندگی مشترک شما را مشخص نماید و احساس مسئولیت و تعهد شما را افزایش دهد.
اگر چه در صورتی که خانم شما حسود است، به چیزهایی بیشتر از درک معنا و مفهوم حسادت نیاز دارید. برای کسانی که حسادت بر زندگی مشترک آنها سایه انداخته، چند توصیه ویژه دارم که باید مورد توجه قرار دهند.


صبور باشید

شاید به نظر برسد کسی که با او ازدواج کرده اید همیشه موضع حسادت را در پیش می‌گیرد اما این موضوع تا ابد مشکل ساز نخواهد بود. آدم‌ها رشد می‌کنند، تغییر می‌کنند و عاقلتر می‌شوند.
چیزهایی که اوایل ازدواج شما را آزار می‌دهد، ممکن است بعدها اهمیت چندانی نداشته باشند. صبر و شکیبایی در مقابله با این مشکل کمک زیادی به شما خواهد کرد.


اعتماد سازی کنید

هرچه بیشتر اعتماد را وارد زندگی مشترکمان می‌کردم، همسرم راحتتر می‌توانست حس حسادت خودش را کنترل کند. کارهایی بود که می‌توانستم برای جلب اعتماد همسرم انجام دهم.
مثلا او می‌دانست که من هنگام کار در ساعت ناهار با همکاران زن ناهار نمیخورم، مگر اینکه جمع بزرگی از دوستان و همکاران در کنار هم نشسته باشیم.
دانستن این موضوع باعث می‌شد او دیگر وقتی به این فکر می‌کرد که من الان دارم چه کار می‌کنم، دچار حسادت توهمی نشود.


عزت نفس همسرتان را افزایش دهید

ریشه بسیاری از حسادت‌های همسرتان در کمبود عزت نفس اوست. راهی پیدا کنید تا عزت نفس همسرتان را افزایش دهید.
او را تشویق کنید در یک کلاس فوق برنامه شرکت کرده یا به طور منظم ورزش کند. به روش‌های گوناگون از تیپ ظاهری یا طرز صحبت کردن او تعریف کنید.
اگر همسرتان احساس کند به او احترام می‌گذارید و دوستش دارید، به سختی گرفتار حسادت می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فعالیت جنسی در دوره بارداری

زوجها در دوره حاملگی تغیراتی در روابط خود تجربه میکنند.روابط جنسی نیز ممکن است در اثر تغییرات فیزیکی و روانشناختی بارداری دستخوش تغییر شود.بطورکلی میتوان گفت حاملگی موجب تغییرات زیادی در احساسات،میل جنسی،تعداد نزدیکی و رضایت جنسی دارد.

عوامل موثربر فعالیت جنسی درطول حاملگی عبارتند از:
۱- الگوهی جنسی پیش از بارداری شامل تعداد و دفعات نزدیکی،رضایت جنسی.
۲- معنی و مفهوم مسایل جنسی ازنظر زن و شوهر.
۳- وضعیت عمومی زن در دوران بارداری.
۴- مشکلات و عوارض دوره بارداری.
۵- ترس از صدمه به جنین و ازدست دادن حاملگی در اثر برقراری رابطه جنسی.
۶- ویژگیهای فرهنگی و باورهای مذهبی و سنتی.
۷- نحوه پاسخ دهی به تغییرات بدنی در حین حاملگی.

اکثر مطالعات علمی نشان دهنده تغییرات میل جنسی زنان در دوره حاملگی است.در یک بارداری طبیعی تا وقتی که زن ازنظرپزشکی سالم است هیچ دلیل خاصی برای محدودکردن فعالیت جنسی وجودندارد.نزدیکی و ارگاسم درحاملگی غالبا" بی خطر است.هرچند تاحدودی خطر آمبولی هوا در اثر فعالیتهای غیرمعمول جنسی مثل فرو بردن زبان و لیسیدن واژن وجوددارد،ولی سایر رفتارهای معمول جنسی خطری در برندارد.البته از آنجا که فعالیت جنسی میتواند موجب ایجادانقباضات رحمی و تغییر جریان خون آن شود،بعضی از پزشکان پیشنهاد میکنند از هیجانهای جنسی و ارگاسم پرهیزگردد.
اگرچه سقط خودبخودی بصورت معمول در اثر فعالیت جنسی و نزدیکی رخ نمیدهد،ولی میتواند دلیلی برای محدودیت فعالیت جنسی باشد.انقباض رحم و خونریزی در حین حاملگی یک نشانه خطر محسوب میشود.

بطور کلی شرایطی که انجام فعالیت جنسی در بارداری را محدود میکنند عبارتند از:
۱- سابقه سقط
۲- سابقه زایمان زودرس
۳- انقباض رحم و خونریزی از رحم
۴- سابقه زایمانهای زیاد
۵- نارسایی گردن رحم
۶- سابقه فشارخون افزایش یافته در اثرحاملگی
۷- دیابت
۸- پارگی زودرس پرده های دور جنین
۹- چهرهفته آخر بارداری

پوزیشن های مطلوب برای سکس در دوره بارداری:
۱- خوابیدن زن به پهلو، و ورود آلت مرد از پشت به درون واژن.
۲- خوابیدن روی پهلو و رودر روی یکدیگر.
۳- زن بالا و چهره به چهره مرد.
۴- زن نشسته با زانوهای خم کرده،در حالت تکیه به مرد که در پهلو و زیر او قرار دارد.
بیاد داشته باشید که وضعیت سجده،برای سکس در حاملگی اصلا" مناسب نیست.

چند نکته آموزشی در مورد فعالیت جنسی در بارداری:
۱- با معده خالی سکس نکنید.
۲- در سه ماهه اول حاملگی حساسیت سینه ها شایع است.بنابراین از همسرتان بخواهید تحریک سینه ها را به حداقل برساند.
۳- از وضعیتهای مناسب استفاده کنید.
۴- وضعیتی راانتخاب نمایید که حین سکس کمترین فشار را به شما وارد می آورد.
۵- از سکس کردن بهنگام خستگی بدنی بپرهیزید.
۶- بعلت افزایش ترشحات واژن مراقب بهداشت خود باشید.
۷- ناحیه تناسلی را باآب گرم شستشو داده از مصرف صابونهای عطردارخودداری نمایید.
۸- بعد از ارگاسم،ماساژ کمر میتواند کمی از ناراحتی شما بکاهد.
۹- افزایش یا کاهش میل جنسی در بارداری طبیعی است.

چهارتا شش هفته بعد از زایمان،اعضای زن به حالت عادی برمیگردد.اندازه دیواره واژن و فرج بتدریج کاهش می یابد ولی هرگز به حالت پیش از حاملگی برنمیگردد.معمولا"بهبود زخم زخم به دو هفته زمان احتیاج دارد ولی ممکن است چهر هفته طول بکشد تامحل جوش خوردن آن حالت الاستیکی پیدا کند تا نزدیکی راحت و بدون درد انجام پذیرد.اغلب به زنان توصیه میشود برای شروع فعالیت جنسی بین چهار تا شش هفته بعد از زایمان صبر کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۲۰ تحریک کننده جنسی زنان

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند، لذا ۲۰ تحریک کننده جنسی زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این میشوند که زن از حالت تدافعی در سکس بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی میشود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی سکسی به لذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در سکس به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک می شود.
این مثال را هم قبل از خواندن مقاله بشنوید که استاد بزرگ روانشناسی میگفته اند که : « در خانه باید مرد پادشاه و زن نخست وزیر باشد » البته از نوع انگلیسیش ( یه وقت فکر نکنید من انگلیسیم، منظورم اینه که مرد باید حس فرمانفرمایی اش تامین شود )، اگر رابطه این گونه باشد و بر اساس درک و تامین نیازهای متقابل باشد می شود به پایداری و محکم بودن آن مطمئن بود



۲۰ تحریک کننده جنسی زنان :

این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از سکس به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند ( آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند ( آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از سکس به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

۵- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی میشوند فوری و با عجله شروع میکنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! رفقا این را برای بار آخر میگوم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد . )

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای سکس نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

۷- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند ( فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

۸- مردهایی که از معاشقه سکسی با همسرشان لذت میبرند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

۹- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

۱۰- مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. ( کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و ... میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. (اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، مثله توپ میترکه ! ازمن گفتن )

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

۱۶- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. ( آهان این نکته ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی از بین می برند
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا از رابطه جنسی خود لذت نمیبرم؟

امروزه زنان زمان کمتری را صرف رابطه جنسی خود میکنند. اما این را هم باید بدانند که رابطه جنسیِ منظم برای سلامتشان بسیار خوب است چرا که رابطه جنسی منظم میتواند چه از نظر احساسی و چه از نظر جسمی صمیمیتی را که برای زندگی مشترکشان احتیاج دارند تامین کند .
پروفسور انیتا کلایتون استاد دانشگاه ویرجینیا در این زمینه میگوید بیشتر احساس نارضایتی از زندگی خود را در تختخواب خود و در رابطه جنسی خود جستجو کنید.


بررسی عوامل زیر میتواند کمکی در بهبود این رابطه باشد.

· تختخواب شما مناسب رابطه جنسی نیست
شاید بارها شنیده باشید که تختخواب شما تنها باید برای رابطه جنسی و خواب باشد.پس چرا بسیاری از مردم از ان برای صحبت با موبایل و یا کار با لپ تاپ استفاده میکنند؟
دلیل بیشتر حواس پرتیها و بیخوابیها را باید در این مورد جستجو کرد.شروع یک زندگی جنسی خارق العاده بعد از تماشای تلوزیون در تختخواب یا خواندن روزنامه بسیار مشکل است.

· شما افسرده هستید
این مشکل بیشتر در مورد زنان اتفاق میافتد چرا که آنها بعد از مدتی احساس نارضایتی پیدا کرده و خودشان را از شما دور میکنند . این جدائی در دراز مدت عواقب بدی را برای زندگی مشترک شما به ارمغان خواهد آورد. این مسئله ممکن است از آنجا ناشی شود که او در زندگی جنسی خود به ارگاسم نرسیده است.

· روز بسیار پرتلاش و سختی را پشت سر گذاشته اید.
اگر تمام روز خود را صرف کار و تلاش در خانه و خارج از خانه کرده اید توقع نداشته باشید که زندگی جنسی شادمان و پرانرژی داشته باشید.

· از بدن خود احساس رضایت نمیکنید.
گاهی زنان به رجوع به خودشان احساس میکنند که چاق شده اند و دیگر از نشر رابطه جنسی ی جذاب نیستند.این پیام برای این دسته از افراد است :
این نگاه یقینا شما را به سمت زندگی جنسی مطلوب خود هداست میکند

· همسر شما احساس میکند که شما علاقه ای به این کار ندارید و از شما تقاضا میکند که پرهیجان تر رفتار کنید
بیشتر مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد میشود (مخصوصا شوهر) از این مسئله ناشی میشود که بعضی افراد طالب رفتارها و اعمال پر هیجان تری هستند

· شما خسته و مریض هستید
مطالعه بین ۱۰ تا ۱۵ زن نشان داده است که عدم تحریک شهوانی میتواند به دلائلی نظیر دیابت ، روماتیسم و یا ورم مفاصل باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۷ نقطه از بدن آقایون که خانمها به آن توجه میکنند

تصور کنید: برنامه ملاقات شما به خوبی پیش رفته است، و او شما را برای صرف آخرین نوشیدنی به منزلش دعوت کرده. شما وارد می شوید، کفش هایتان را از پا در می اورید و انگاه عطر جوراب هایتان در تمام فضای اتاق پخش می شود. امیدوارید که او متوجه نشود؟
آرزوی خوبی است، اما باید بدانید زمانی که نوبت به موارد بهداشتی و نگهداری از بدن می رسد، خانم ها متوجه همه چیز می شوند. و از آنجایی که بیشترین میزان توجه آنها در انتخاب همسر مناسب به مواردی نظیر بو، و بهداشت بر می گردد، جوراب های کثیف و یا ناخن های نا مرتب می توانند به راحتی رابطه شما دو نفر را بر هم زنند.
در این قسمی لیستی از اعضایی که آقایون معمولا به این دلیل که تصور می کنند خانم ها به آن قسمت ها اهمیت نمی دهند، آنها را تمیز نکرده و مراقبت های لازم را در موردشان انجام نمی دهند، را برایتان آورده ایم. امیدواریم پس از مطالعه لیست زیر، جزء افرادی باشید که از این نقاط مراقبت کافی می کنند و اهمیت آن را می دانند.


۱- ابرو

او انتظار ندارد که ابروهای شما همانند خودش کاملا دارای فرم باشد، اما ابروهای پر و در هم و بر هم نیز، چیزی نیست که او انتظار دیدنش را داشته باشد.
در این مورد چه کنید: اگر شما جز آن دسته از مردهایی هستید که ابروهای پری دارند، باید درست کاری را انجام دهید که خانم ها انجام می دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط کافی است موهای بین دو ابرو را بردارید (فقط موهایی که وسط دو ابرو قرار دارند). البته اگر قصد دارید موهای بیشتری را بردارید، بهتر است نزد یک آرایشگر بروید تا او این کار را برایتان انجام دهد.


۲- ناخن

دستان شما نقطه ای هستند که مطالب بسیاری در مورد نظافت و بهداشت شخصی شما را در اختیار او قرار می دهند. پس اجازه ندهید تا ناخن های چرک و کثیف شما را از دور خارج کنند.

در این مورد چه کنید: لازم نیست هر هفته مانیکور کنید تا ناخن هایتان فرم داشته باشند، بلکه فقط کافیست از داروخانه یک عدد سوهان خریداری نمایید و سختی ها و لبه های تیز آنرا صاف کنید. هیچ خانم دوست ندارد، کسی او را با ناخن های بد فرم و ناصاف در آغوش بگیرد.


۳- پوست

هیچ خانمی نمی تواند از لمس کردن پوست لطیف و صاف اجتناب کند. آیا این دلیل کافی نیست تا شما را ترغیب به داشتن پوستی لطیف و شاداب نماید؟
در این مورد چه کنید: خانم ها به وسیله کرم های نرم و مرطوب کننده با خشکی پوست در سرما مبارزه می کنند، آقایون اغلب این کار را انجام نمی دهند. لازم نیست موشک هوا کنید؛ فقط یک قوطی نرم کننده (ترجیحا بدون بو) خریداری کنید و آنرا مرتبا بر روی پوست خود بمالید تا خشکی ها از بین بروند. افرادی که پوست های چربی دارند، باید نمونه هایی را خریداری کنند که بدون روغن (oil free) باشند، به این ترتیب مشکلاتان به اسانی حل خواهد شد.


۴- پا

ترک پا، قارچ های موضعی، ناخن ها بلند انگشت های پا، و بوی بد آن می تواند به راحتی او را از برقراری رابطه با شما منصرف کند. متاسفانه زمانی که شما کفش هایتان را در می آورید اولین چیزی که یک خانم به آن توجه می کند، همین موارد هستند. اگر نتوانید از این قسمت پنهان بدن خود به خوبی مراقبت کنید، او ممکن است تصور می کند که توانایی مراقبت و نگهداری از سایر اعضای مخفی را نیز ندارید.
در این مورد چه کنید: اگر پودرها و پمادهای روی میز جواب نمی دهند باید با یک پزشک در این مورد مشورت کنید.


۵- موی بینی/ گوش

من موی گوش و بینی یک مرد را با سبیل های بلند و نمایان یک خانم برابر می دانم. یک خانم برای از بین بردن سبیل ها، آنها را موم می اندازد، دکولوره می کند و هر کار دیگری که از دستش بر آید در این زمینه انجام می دهد. آیا شما نیز نباید همین کار را انجام دهید؟
در این مورد چه می کنید: در این قسمت یک راهنمای ساده وجود دارد که باید آنرا اجرا کنید: زمانی که موهای گوش و یا بینی آنقدر بزرگ شده باشند که از سوراخ ها بیرون بزنند، باید نسبت به کوتاه کردن آنها اقدام کنید.


۶- دندان

لبخندی با دندان های درخشان تحت هر شرایطی همه چیز را به نفع شما بر می گرداند. دندان های لکه دار، زرد، و پلاک دار او را به راحتی به سمت دیگری منحرف میکند.
در این مورد چه کنید: اگر مشکلات دندان هایتان بیش از اندازه حاد شده باید، نزد دندانپزشک بروید؛ اما اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید، بهتر است یک خمیر دندان سفید کننده و دهان شویه خریداری کنید. البته باید اشاره کنم که استفاده کردن از آنها را نیز از یاد نبرید.


۷- کمر .

کمر شما شهوت انگیزترین نقطه بدنتان است، البته نه زمانی که پر است از جوش و موهای زائد.
در این مورد چه کنید: اگر مشکل شما جوش های غرور است، از کرم و یا لوسیون های پاک کننده استفاده کنید. در مورد موها هم اگر مقدار آنها کم باشد اصلا مسئله ای نیست، تا به حال کمی مو هیچ را اذیت نکرده اما اگر مقدار آن بیش از حد نرمال است باید به سالن زیبایی بروید و آنها را اپیلاسیون کنید .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مقاربت جنسی بعد از زایمان

در مورد اینکه چه مدت پس از زایمان میتوان دست به فعالیت جنسی زد یکسری ابهامات وجود دارد و میتواند باعث ایجاد اختلاف و مشاجره خانوادگی شود. اما توجه داشته باشیم که از روز بسته شدن نطفه در رحم زن تولیدات هورمونی بدن هم تغییر میکند.
و حتی یکسری هورمونهای تازه مخصوص دوران بارداری تولید میشود. نقش هورمونها در روحیات هر کسی را هم نمیتوان انکار کرد.. و تمام حالات ما از جمله شادی افسردگی و ... تا حدود زیادی به آنها بستگی دارد. عمل زایمان اگر اولین بچه باشد, علی رغم شادی و سر افرازی که به همراه می آورد, اما فشار های زیادی را به والدین بخصوص به زن وارد میکند.
مرد بعد از زایمان همسرش نباید خود خواهانه و بدون مشورت با همسرش به صورت ناگهانی مشغول عمل سکسی با همسرش شود. مشاوره با همسر و دانستن نظر او و اعلام رضایت و آمادگی اش در اولین سکس پس از زایمان بسیار مهم است. زنان پس از زایمان ممکن است تا مدتی از لحاظ فیزیکی یا روانی , برای سکس آمادگی لازم را نداشته باشند , خود عمل زایمان و مراقبت از نوزاد خود مسولیت و عمل سنگینی است و فشار زیادی به زن وارد میکند. تغییرات هورمونی و کم خوابی و بیداری بر اثر گریه های شبانه نوزاد ممکن است تا هفته ها هر گونه تمایلی به نزدیکی جنسی را از بین ببرد و این امری است عادی و طبیعی.
مهمترین مساله مرد در این دوره این است که مراعات همسر خود را بکند و برای شروع مجدد سکس یک صحبت آزاد و راحت با او داشته باشد. در عین حال ضمن اعلام اینکه من این شرایط و حالات را درک میکنم , نظر طرف را در مورد شروع مجدد جویا شود. بعضی مرد ها در صحبت های خود منت میگذارند که مثلا ۳ هفته است که چیزی گیرم نیامده است و یا ... هفته است که ما با هم کاری نکرده ایم.هیچ اشکالی ندارد که در چند هفته پس از زایمان مرد برای خلاص شدن از فشار جنسی خود ارضائی کند. زوجهائی که با هم راحت هستند و ضریب هوشی خوبی دارند , به راحتی در اینباره با هم حرف میزنند . مثلا در رختخواب .
مرد میتواند در حضور همسرش خود ارضائی کند. چون زن این را میداند که مرد نیاز جنسی دارد و دلیل نمی شود حالا که او آمادگی عمل جنسی را ندارد... طرف هم تحت فشار باشد... چنین زوجی راحت هستند.. حتی زن میتواند هنگام خود ارضائی همسرش...در کنار همسرش..به او دست بزند... یا نوازش کند.. البته این مسئه در مورد زوجی صادق است که با هم راحت باشند... و هستند زوجینی که چنین مراوده بازی با هم ندارند. ولی باز بهتر است برای اینکه مرد به همسرش فشار کمتری بیاورد.. اقدام به خود ارضائی کند... و از فشار خود بکاهد.
مهم این است که مرد به این مسئه توجه داشته باشد که همسرش در این دوره مسائل ذهنی دیگری دارد... از جمله نگهداری و مراقبت از نوزاد.اما عدم توان او در پاسخگوئی به نیاز جنسی مرد در این مرحله نباید مانع از این شود که مرد بجای بد خلقی و یا احیانا خشونت با همسر... همچنان مهربان, خوش خلق و خوش برخورد باشد.
اغلب متخصصان پیشنهاد میکنند که بعد ار زایمان ( چه عادی و چه به طور سزارین) حد اقل بایستی ۶ هفته صبر کرد و بعد اعمال سکسی را شروع کرد . امکان آمدن خون یا خونریزی پس از گذشت ۶ هفته از زایمان تقریباغیر عادی هست و باید با پزشک و یا ماما صحبت کرد.حتی زنانی که سزارین کرده اند پس از گذشت ۶ هفته جای عمل التیام می یابد.
هر چند که محل عمل همچنان نسبت به فشار حساس است و خود ارگانهای داخل واژن هنوز حالت عادی خود را باز نیافته اند. اما بعد از ۶ هفته باید قادر به انجام عمل جنسی باشد. هر چند که به هیچ وجه نباید این ۶ هفته را به عنوان مدرک قرار دارد. بلکه آمادگی خود زن در انجام عمل مهمتر از هر چیز است... چون حتی ممکن است بعضی از زنان پس از ۶ هفته نیز احساس عدم راحتی کنند.
در مقابل بعضی از زوجها خیلی زودتر از ۶ هفته میخواهند که اشتهای جنسی خود را برآورده کنند... و هر دو اعلام آمادگی میکنند.این مسئله هیچ اشکالی ندارد اما بهتر است که بجای انجام عمل دخول از جلو .. سکس دهانی یا با هم خود ارضائی یا ... خود را راضی کرده و برای سکس کامل از جلو همان ۶ هفته را تحمل کنند... چون امکان ابتلا به عفونتهای مجرای رحم در همان ۶ هفته اول زیاد است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رابطه جنسی و تعداد دفعات آن چگونه است؟

رعایت نکات زیر کمک زیادی به زوجین برای شروع و برقراری رابطه جنسی می دهد:

۱- زمان هماغوشی
بهترین موقع، ساعت های آخر شب است. زیرا در این ساعات، دیگر تلفنی زنگ نخواهند زد، اگر بچه داشته باشید حتما خوابیده است و سایر شرایط نیز معمولا فراهم است.
در موارد استثنایی، مخصوصا برای همسران جوان که اشتهای زیادتری دارند، در ساعات دیگری هم می تواند به عمل آید.

۲- مکان هم آغوشی
در اتاق در بسته یا محیطی که مطمئن هستید به بیرون اشراف ندارد و از دیدها محفوظ است.

۳- شرایط جسمانی طرفین
الف- دو تا سه ساعت پس از صرف غذا مخصوصا مردها نباید با معده پر، هماغوشی کنند که به جسم خود صدمه زیادی وارد می سازند. زیرا بعد از غذا بیشترین انرژی و گردش خون انسان به طرف معده سرازیر می شود.
ب- زن باید در شرایط جسمانی کاملا مطلوبی باشد و از هیچ ناحیه ای در بدنش احساس ناراحتی نکند.

۴- شرایط روحی طرفین
الف- مرد از مساله ای رنج نبرد، نگرانی بزرگی نداشته باشد، منتظر خبر ناگواری نباشد، بیش از حد خسته و کوفته نباشد، دچار اضطراب نباشد، خلاصه چون در هر صورت اکثرا مردان پیش قدم در امور جنسی هستند، قطعا هنگامی اقدام به هماغوشی می کنند که از نظر روحی، آمادگی دارند. ولی مسلما باید این را هم بدانند که آیا زن نیز چنین آمادگی را دارد یا خیر؟
ب- زنی که نگران باردار شدن است، زنی که عمیقا از شوهرش رنجیده،زنی که از مشکل یا نگرانی مهمی رنج می برد، معمولا قادر نیست که یک رابطه جنسی خوب را داشته باشد.
اکثر مردان فکر می کنند که یک هماغوشی گرم قادر است همه رنجش های یک زن را رفع کند در حالی که چه بسا وضع را از آنچه که هست بدتر کند. زیرا زن این گونه فکر می کند که مردش وقتی نیاز جنسی دارد به سراغش می آید و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد او حق دارد که آن را توهین به خود تلقی کند و از مردش بیشتر برنجد. بنابراین وظیفه مرد این است که ابتدا با او آشتی کند و دلخوری هایش را رفع نموده و او را شاداب و خوشحال سازد تا زن آمادگی لازم را پیدا کند.

۵- آماده سازی زن
الف- چون مرد شروع کننده است، بنابراین حتما در خودش آمادگی لازم را دیده است. اصولا مرد حتی با دیدن محرک های بیرونی و یا ظاهری و مخصوصا روحی و روانی تحریک می شود و نیازی نیست که زن او را آماده کند، مگر مردانی که دچار ناتوانی جنسی هستند و نیاز به کمک دارند.
ب- زنان مثل مردان به راحتی و سادگی آماده برای امور جنسی نمی شوند بنابراین به دو طریق می توان آنان را آماده کرد:

روش اول- آماده ساختن زن از نظر جسمانی
زنان بدون ملامسه، نوازش، در آغوش گرفتن، بوسیدن و مخصوصا دست کشیدن به نقاط حساس بدنشان آمادگی جسمانی برای هماغوشی را پیدا نمی کنند. بنابراین وظیفه مرد است که با صبوری و بکارگیری تکنیک هایی که خود می داند، زن را برای یک کامجویی طبیعی آماده نماید.
باید انگیزه تماس جنسی و تمایل زن بیدار و سپس فراهم شود بطوری که بر سر شوق آمده و صورتش برافروخته شود حرارت و صدای نفس او به گوش رسیده و ضربان قلبش تندتر شود.

روش دوم- آمادگی زن از نظر روحی
یک مرد آگاه به امور جنسی که همه لطایف و ظرایف همسری را می داند، ضمن آماده سازی جسمانی زن، او را به آمادگی روحی و عاطفی هم می رساند. مرد می تواند با بیان جملات جذابی که به زمزمه عاشقانه مشهور است، یا با گفتن حرفهای محبت آمیز و مهربرانگیز، مخصوصا با تکرار جمله «دوستت دارم» و ابراز صمیمیت قلبی، همسر خود را به یک آمادگی آرمانی برساند.
عشق بازی، «جسم» یک زن را آماده امور جنسی می کند و عشق ورزی «روح» او را آماده می سازد. مردانی که از فنون این دو مقوله اطلاع کافی دارند، مردان سرفرازی هستند که از بستر عشق سر بلند بیرون می آیند.
بیشتر زنان تصور می کنند که مردان فقط آنها را برای کامجویی و کسب لذت می خواهند. از نظر آنان مردها قبل از هماغوشی خوش زبان و مهربان می شوند و خوب می دانند که چگونه زمزمه های عاشقانه سر دهند. اما پس از کامیابی، دچار نوعی رخوت، سستی و کم حرفی گردیده و گاهی سکوت را بر می گزینند یا می خوابند! در حالی که زنان انتظار دارند که مردان، پس از هماغوشی، همچنان به آنها عشق بورزند و حرف های عاشقانه بزنند و از آنها تشکر کنند که جسم خود را در اختیارشان قرار داده اند مرد خوب همواره فرصت چنین همدلی را برای همسرش فراهم می سازد. در این صورت است که زن با خاطره خوبی که در ذهنش ثبت می شود، پیوسته از هماغوشی استقبال می کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خودداری از برقراری رابطه جنسی به عنوان مجازات !

در آغـاز همسرتـان خیـلی جـذاب و فریبنده جلوه می کنـد. شما نمی توانید برای یک لحظه هم دوری او را تحمل کنید و تـمایـل داریـد کـه همـواره در کـنـار او بـاقی بـمـانـیـد. با او احساس آرامش، و امنیت می کنید و تصور میکنـید کسـی هسـت کـه از صمیـم قلب دوستـتان بـدارد؛ اما چیزی نمی گذرد که یک دفـعه هـمه چیز تغییر می کند. پس از گذشت مـدت زمـان کـمی احسـاس مـی کنـید که همسرتان سرد شده و علاقه ی خود را به برقرای ارتـباط جنسی با شما از دسـت داده اسـت. شمـا هـنوز هـم هـمـان احساس اولیه را نسبت به او دارید و می خواهید در آغوش او باشید، اما احساس می کنید که تغییراتی در وجود او رخ داده و دیگر مانند روزهای گذشته به گرمی از شما استقبال نمی کند. در این حالت با تعجب از خودتان سوال می کنید: "چه اتفاقی افتاده؟"


نقش رابطه ی جنسی در زندگی مشترک

رابطه جنسی به منزله ی نوعی گذرگاه احساسی به شمار می رود که به واسطه ی آن می توانید هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی با شریک زندگی خود ارتباط عاطفی برقرا کنید. با اتکا به آن پیوندهای عاطفی میان شما دو نفر عمیق تر شده و نزدیکی و صمیمیت بیشتری احساس خواهید کرد. حتی می توان گفت که رابطه جنسی مانند چسبی است که سبب بهم متصل نگه داشتن زوجین می شود. شاید برخی از افراد مخالف نظر من باشند، اما من معتقدم که اگر هر دو نفر در رابطه جنسی به اوج لذت خود دست پیدا کنند، همین عامل سبب می شود که احساس نزدیکی بیشتری پیدا کرده و نه تنها حس زناشویی در میان آنها قدرت بیشتری پیدا می کند، بلکه احساس دوستی نیز به اوج خود برسد. رشد یک چنین رابطه ی دوستانه ای میان خانم و آقا سبب می شود که ارتباط آنها از ثبات و دوام بیشتری برخوردار شود. به مرور زمان که سن افرا بالاتر می رود، و نیازهای جسمانی آنها تغییر پیدا می کند، همین پیوند دوستانه است که سودمند واقع شده و از زوال رابطه جلوگیری بعمل می آورد. سکس تنها عاملی است که ارتباط زناشویی را از سایر روابط دیگر مجزا می سازد. زندگی مشترک بدون وجود صمیمت جنسی دیری نمی پاید و به مرور زمان کمرنگ و کمرنگ تر شده و نهایتاً نیز از بین خواهد رفت.


چرا نباید از ارتباط جنسی به عنوان ابزاری برای مجازات استفاده کرد؟

امتناع از برقرای رابطه جنسی در حقیقت بیانگر نوعی اعمال قدرت است. می توان گفت که زوج یا زوجه این کار را به دلیل حس خشونت و عصبانیت زیادی که احساس میکند، انجام می دهد. کسی که برای مجازات طرف مقابل از برقراری رابطه ی جنسی خودداری می کند، در واقع قصد دارد اثبات کند که چیزهای زیادی برای گفتن دارد. البته با وجود تمام کارهایی که انجام می دهد، نه تنها نمی تواند طرف مقابل را مجاب به پذیرش خواست هایش نماید، بلکه در وجود او تخم کینه، کدورت، و نفرت نیز می کارد.
این قبیل افراد تصور می کنند که اگر در زمینه جنسی دست بالاتری داشته باشند، در نتیجه قدرتشان نیز در کل رابطه به طرف مقابل می چربد. در این حالت شما در مقام کسی قرار می گیرید که همیشه باید شروع ارتباط جنسی را از طرف مقابل طلب کند. در یک چنین شرایطی همسرتان هیچ کاری انجام نمی دهد جز خودنمایی. آنوقت تمام الزامات برای ایجاد ارتباط صمیمی و دوستانه می افتد به گردن شما. در این حالت کسیکه از سکس خودداری می کند، نسبت به سایر مسائل نیز بی اهمیت می شود و مسئولیت هیچ یک از مشکلاتی را که در رابطه با زندگی مشترک اتفاق می افتد، به عهده نمی گیرند؛ و اگر نهایتاً هم ازدواج شما به مشکل برخورد کرده و به پایان برسد، وی انگشت اتهامش را به سوی شما نشانه رفته و بجز شما شخص دیگری را به عنوان مقصر اصلی این نابودی نمی شناسد.


عواقب خودداری از سکس

خودداری از برقراری ارتباط جنسی به ویژه از سوی کسی که در ابتدای رابطه با شما عهد بسته که تا آخر عمر دوستتان بدارد و موجبات آرامش و امنیتتان را فراهم آورد غیر قابل تحمل بوده و سبب ویران شدن بنیان ارتباط می شود. شاید طرف مقابل احساس کند که به اندازه کافی خوب نیست که همسرش تمایلی به برقراری ارتباط جنسی با او ندارد، شاید تصور کند به اندازه کافی زیبا، جذاب، گرم و رضایت بخش نیست. یک چنین کاری سبب رشد عقاید منفی در ذهن او می شود و ارزش های انسانی اش را زیرسوال می برد. در برخی موارد حتی احتمال افسردگی، و ناامید ی نیز وجود دارد. گاهی اوقات فرد خیلی پیش از آنکه موعدش از راه برسد پیر می شود و احساس شرمندگی سراسر وجودش را در بر می گیرد. حس بدی به او دست می دهد چراکه احساس می کند حتی همسرش هم هیچ گونه تمایلی به او ندارد. همین حزن و اندوه باطنی و حس شرمندگی سبب می شود که او نتواند مشکلاتش را با کس دیگری درمیان بگذارد. او به جایی می رسد که خودش را در دریای مشکلات، غرق شده فرض می کند و هچ گونه پشتیبانی را نیز در کنار خود نمی بیند و احساس می کند حتماً خودش یک مشکلی دارد.


نجات زندگی مشترک عاری از ارتباط جنسی

تنها راه نجات فرار از یک چنین رابطه ای است. من به ندرت به افراد توصیه می کنم که طلاق تنها گزینه ای است که می تواند مشکلات آنها را حل نماید. در این مورد خاص، تجربه به من اثبات کرده که باز هم جای امیدواری وجود دارد. ابتدا می بایست هر گونه اعتقاد بدی که نسبت به خودتان دارید، مانند: شرمندگی، ناامیدی، افسردگی و ... را دور بریزید و از دایره ی منفی بافی ها فرار کنید. زمانی که موفق شدید با خودتان کنار بیایید، یک رواندرمانگر پیدا کنید تا در طی جلسات مشاوره ی دوره ای، قدرت از دست رفته تان در زندگی مشترک را مجدداً به شما بازگرداند. شاید انجام این کار قدری دشوار باشد اما با صرف وقت و همچنین تلاش مکرر، دو مرتبه می توانید حس تمایل جنسی را در شریک زندگی خود ایجاد کنید و گرمای گذشته را به رابطه باز گردانده و عشق آتشین روزهای اول را از سر بگیرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 35 از 44:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA