انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 36 از 44:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
بارداری میل جنسی را کم می‌کند یا زیاد؟

به‌طور معمول زوج‌ها طی بارداری تغییراتی را در روابط میان‌ فردی خود تجربه می‌کنند که یکی از آنها روابط جنسی است. فعالیت جنسی در حاملگی می‌تواند تحت تاثیر عواملی قرار گیرد که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: شیوه جنسی زوج‌ها پیش از بارداری، مفهوم روابط زناشویی در نظر همسران، وضعیت سلامت جسمی و روانی و عوارض دوران بارداری، باورها و ویژگی‌های فرهنگی زوج‌ها، نحوه برخورد آنها به تغییرات فیزیکی زنان طی حاملگی و در ضمن ترس از صدمه به جنین در زمان نزدیکی


در بارداری محدودیت‌هایی برای روابط زناشویی وجود دارد که عبارت‌اند از:

· سابقه سقط یا تهدید به سقط یا زایمان زودرس
· سابقه انقباضات خود به خودی رحمی، خون‌ریزی و یا پارگی زودرس پرده دور جنین
· نارسایی دهانه رحم و همچنین تعداد زایمان‌های متعدد
· ۴ تا ۶ هفته آخر بارداری
· سابقه فشارخون حاملگی
· برخی موارد دیگر که به وسیله پزشک یا ماما عنوان شود.



با وجود موارد بالا، اگر حاملگی طبیعی باشد و پزشک یا ماما مانعی برای نزدیکی زوج‌ها عنوان نکند روابط بلامانع است و در سه ماهه سوم با نظر پزشکی که حاملگی را پیگیری می‌کند نیز می‌تواند ادامه یابد. هرچند در حاملگی به خصوص ماه‌های آخر باید پوزیشن و وضعیت مناسبی در حین نزدیکی در نظر گرفته شود که به شکم زن حامله فشاری وارد نیاید.
پیش از این گفته بودم شاید بعضی خانم‌ها در حین بارداری به‌خصوص سه ماهه اول با کاهش میل جنسی روبه‌رو شوند که در برخی متون این مساله را به خستگی و تهوع ناشی از مراحل اولیه رشد جنین و جفت نسبت می‌دهند. در برخی از خانم‌ها این مساله درست به عکس اتفاق می‌افتد و منجر به افزایش تمایلات جنسی زن در سه ماهه اول می‌شود. به‌طور کلی اگر منعی برای رابطه جنسی در بارداری نیست تعامل و تماس لازم است و نوازش کردن خانم‌ها در دوران بارداری به آرامش فکری و روانی آنها کمک می‌کند و موجب می‌شود فرزند شادتری به دنیا بیاورند و پس از زایمان نیز زودتر به زندگی زناشویی خود بازگردند. پس از تولد فرزند نیز عموما چند هفته (۶-۴ هفته) طول می‌کشد تا مادران بتوانند در کنار رسیدگی به نوزاد خود را برای رابطه جنسی آماده کنند. به‌خصوص در اوایل رشد بچه، ممکن است زوج‌ها حریم خصوصی نداشته باشند تا احساسات جنسی خود را بروز دهند. توصیه می‌کنم حتما به حفظ این حریم خصوصی در هر مرحله از زندگی بپردازید تا زندگی جنسی و به دنبال آ‌ن سایر ابعاد زندگی مشترک را با نشاط در کنار هم طی کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج

۹۹/۹ درصد از زوج‌هایی که استفاده از قرص‌های ترکیبی را برای جلوگیری از بارداری انتخاب کرده‌اند و از آن به طور منظم و درست استفاده می‌کنند در طول یک سال از بارداری ناخواسته مصون بوده‌اند...
بهترین و مطمئن‌ترین روش پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج استفاده از قرص‌های خوراکی جلوگیری از بارداری است. این قرص‌ها خود به سه دسته تقسیم‌بندی می‌گردند:
· منو فازیک (تک مرحله‌ای) : میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در تمام قرص‌ها یکسان می‌باشد. قرص‌های LD وHD در این گروه قرار دارند.
· دی فازیک (دو مرحله‌ای): میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در دو مرحله تغییر می‌کند.
· تری فازیک (سه مرحله‌ای): میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در سه مرحله به تدریج افزایش می‌یابد.
بسته‌بندی قرص‌های ترکیبی نیز دو گونه است؛ ۲۱ عددی و ۲۸ عددی.
قرص کاملا موثر و بی‌خطر و بازگشت‌پذیر است. قرص علاوه بر خاصیت جلوگیری از بارداری چند اثر بهداشتی عمده دارد:
کاهش احتمال ابتلا به سرطان جسم رحم و سرطان تخمدان، محافظت در برابر بیماری‌هایی چون بیماری التهابی لگن خاصره و بیماری‌های خوش‌خیم پستان، محافظت در مقابل کم‌خونی به علت کم شدن حجم خون عادت ماهانه زن، کاهش میزان بروز بارداری‌‌های خارج از رحم، منظم‌تر شدن عادت ماهانه و کاهش دردهای این دوران، کمک به درمان جوش‌های صورت، کاهش بروز کیست‌های تخمدانی، افزایش تراکم استخوان‌ها، جلوگیری از بروز تصلب شرایین (آترواسکلروز) و بهبود آرتریت روماتویید. علاوه بر این، از جمله مزایای چشمگیر قرص‌های ضد بارداری آن است که خوردن قرص بدون ارتباط با عمل جنسی است و به همین دلیل جزو معدود روش‌هایی است که مردم در استفاده از آن احساس ناراحتی نمی‌کنند.
در بعضی موارد به تعادل هورمونی در بدن خانم‌ها کمک می‌کند و باعث بهبود شرایط جسمی ‌و روحی در آنان می‌گردد. و اما نکته مهم اینکه: در مواردی اثر قرص‌های خوراکی جلوگیری از بارداری کاهش یافته و باید از یک روش مکمل دیگر جلوگیری از بارداری استفاده گردد.
این موارد شامل: بعضی از داروها مانند داروهای ضدتشنج، ضدسل، ضدقارچ، خواب‌آور، آنتی‌بیوتیک‌ها و آرام‌بخش‌ها است. اسهال و استفراغ شدید نیز اثربخشی قرص‌ها را کاهش می‌دهد و باید از روش دیگر جلوگیری از بارداری استفاده گردد. ضمنا قرص‌های ترکیبی حجم شیر مادر را کم می‌کند بنابراین زنان شیرده در ۶ ماهه اول بعد از زایمان نباید از این قرص‌ها استفاده کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چاقی با زندگی زناشویی چه می‌کند؟

انگشت‌نما شدن آدم‌های چاق، آنها را در زوج‌یابی دچار مشکل می‌کند و باعث تضعیف سلامت جنسی‌شان می‌شود.
یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که چاقی با کاهش فعالیت جنسی و تضعیف سلامت جنسی همراه است. این پژوهش نشان می‌دهد که چاق بودن، احتمال ناتوانی‌های نعوظی و خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد....
ناتالی بایوس، استادیار دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن و مدیر پژوهشی موسسه ملی پژوهش بهداشتی و پزشکی در پاریس که سرپرستی این پژوهش را بر عهده داشته، می‌گوید: «چاق بودن تاثیر شدیدی بر زندگی جنسی فرد دارد.»
او می‌افزاید: «زنان چاق به علت فشار اجتماعی و انگشت‌نما شدن در اجتماع با احتمال کمتری ممکن است همسر پیدا کنند و فعالیت جنسی داشته باشند؛ چراکه چاقی آنها برای مردانی که با آنها برخورد می‌کنند، ناراحت‌کننده است.» به گفته بایوس، زنان چاق با احتمال بیشتری نسبت به زنان لاغر، ممکن است همسری پیدا کنند که اضافه وزن داشته یا چاق باشد. او می‌گوید: «بسیاری از این مشکلات ناشی از انگشت‌نماشدن زنان چاق است و این زنان با احتمال بیشتری ممکن است که اعتماد به نفس پایین‌تری داشته باشند.» نتایج این بررسی در شماره ۱۶ ژوئن نسخه آنلاین ژورنال پزشکی بریتانیا منتشر شده است.


نتیجه‌های یک تحقیق علمی

بایوس و همکارانش، داده‌های مربوط به رفتار جنسی را در بیش از ۱۲ هزار مرد و زن فرانسوی جمع‌آوری کردند. در میان این گروه ۳۶۵۱ نفر از زنان و ۲۷۲۵ نفر از مردان دارای وزن طبیعی؛۱۰۱۰ زن و ۱۴۸۸ مرد دارای اضافه‌وزن و ۴۱۱ زن و ۳۵۰ مرد، طبق تعریف طبی، چاق بودند.
در مقایسه با زنان و مردان دارای وزن طبیعی، زنان چاق با احتمال ۳۰ درصد کمتر و مردان چاق با احتمال ۷۰ درصد کمتر، فعالیت جنسی داشتند. همچنین مردان چاق با احتمال ۵/۲ برابر بیشتر نسبت به مردان با وزن طبیعی دچار ناتوانی نعوظ ‌و مردان چاق زیر ۳۰ سال با احتمال بیشتری دچار بیماری مقاربتی شده بودند.یک یافته دیگر در این پژوهش آن بود که زنان چاق زیر ۳۰ سال، اغلب به دنبال مشورت برای تنظیم خانواده یا استفاده از قرص‌های خوراکی ضدبارداری نمی‌روند و در نتیجه، با احتمال بیشتری ممکن است دچار بارداری ناخواسته شوند و با احتمال کمتری نیز به متخصص زایمان مراجعه می‌کنند. به گفته بایوس، این زنان به‌خاطر اضافه وزن، در مراجعه به متخصص زنان برای گرفتن توصیه در مورد روش‌های ضدبارداری، احساس راحتی نمی‌کنند.
دکتر سندی گلدبک وود، متخصص پزشکی روانی‌جنسی از بنیاد بهداشت روانی کامدن و ایسلینگتون در انگلستان که شرحی بر این پژوهش در همین شماره ژورنال پزشکی بریتانیا نوشته است، می‌گوید: «تفاوت تجربیات جنسی افراد چاق و غیرچاق باید با احتیاط تفسیر شود. ما باید شناخت بیشتری از احساس افراد چاق نسبت به زندگی جنسی‌شان پیدا کنیم و دریابیم که چه انگیزه‌هایی نگرش و رفتارهای مشاهده ‌شده در آنها را ایجاد می‌کند. ما باید بدانیم که چرا زنان چاق به‌رغم فعالیت جنسی کمتر، استفاده کمتری از روش‌های ضدبارداری می‌کنند و بیشتر دچار بارداری‌های ناخواسته می‌شوند.» او می‌افزاید: «پاسخ‌ها ممکن است پیچیده و دارای جنبه‌های زیستی، روانی و اجتماعی خاصی باشد که روشن‌شدن آنها نیاز به یک رویکرد پژوهشی‌ کیفی دارد.»
گلدبک‌وود یادآور می‌شود که پزشکان باید شجاعت، مهارت و حساسیت لازم را برای گفتگوی صریح با بیماران خود درباره وزن آنها و زندگی جنسی‌شان داشته باشند. او می‌گوید:‌ «پزشکان باید توجه ویژه‌ای به نیازهای پیچیده زنان چاق از لحاظ شیوه‌های ضدبارداری داشته باشند.»‌
دکتر رابرت شوارتز، استاد و رییس بخش پزشکی خانواده در دانشکده پزشکی دانشگاه میامی میلر نیز موافق است که در حال حاضر بسیاری از پزشکان به وضعیت زندگی جنسی بیماران چاق توجهی نمی‌کنند. توصیه او به پزشکان این است که: «فرض را بر این نگذارید که بیماران شما نیازی به مشاوره مناسب در این زمینه ندارند.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا همسرم، حلقه ازدواجمان را دست نمی کند؟

مدتی است که من ازدواج کرده ام و با همسرم مشکل خاصی نداریم. اما یک مشکل کوچک مرا به شدت آزار می دهد. اینکه شوهرم حلقه ازدواجمان را دست نمی کند. البته این را دیده ام که سه چهارم مردهای متاهل حلقه دستشان نمی کنند همچنین می دانم که در فرهنگ و مذهب ما استفاده از طلا برای آقایان مناسب نیست. اما برایم سوال است که چرا همسرم با وجود اینکه کارش، یک کار یدی نیست حلقه ازدواجمان را دست نمی کند؟ شاید با این کارش می خواهد به همه نشان دهد که هنوز مجرد است. شاید هم یکی از نشانه های خیانت و بی وفایی به همسر باشد.
خانم مینو صفری مشاور خانواده پاسخ می دهد:
ابتدا این را بگویم که دلایلی را که گفتی شامل همه مردان نمی شود و همه مردهای متاهلی که حلقه شان را دست نمی کنند بی وفا، و خیانت کار نیستند و نمی خواهند به اطرافیان نشان دهند که هنوز مجرد هستند.
به نظر من، چقدر خوب است افراد را با توجه به قابلیت ها و شایستگی هایشان بسنجیم نه با یک حلقه ازدواج. به خاطر داشته باش که حلقه ازدواج یک نماد است نه یک وسیله برای اعلام کردن ازدواج به اطرافیان. حلقه ازدواج به راحتی قابل درآوردن و افتادن است بنابراین برای آقایان که در بیرون از منزل کار می کنند و دقتشان به میزان دقت خانم ها نمی رسد، قدرت نگه داری و محافظت از آن کمی سخت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خیال پردازی جنسی ومشکلات آن

همه انسانها در وجودشان کم و بیش، به خیالپردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنسیت، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد.
هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در سکس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همانطور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیشتر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان سکس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیشتری در زندگی زناشویی نیز می شود.

فواید خیالپردازی جنسی:
کاهش استرس، نگرانی و اضطراب
افزایش هیجانات طی سکس
تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی



سکس خیالی چیست؟

خیالپردازی جنسی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرد، قدرت تخیّل سکس، رابطه ی مستقیم با میزان شهوت هر شخص دارد که در زنان این امر بیشتر است.
بیشتر زنان طی یک سکس خیالی، ارضاء می شوند و به آرامش درونی می رسند.
رویای سکس و میل به نزدیکی، برخواسته از حالات درونی ماست، بطوری که گاهی آنقدر فکر و ذهن ما درگیر می کند که خود سبب مشکلات درونی و روحی می شود، در این حالت اگر این شهوت و هوس ارضاء نشود، موجب استرس و پریشانی و نهایتاً احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس در شخص خواهد شد.


آیا رویاپردازی در مورد سکس ضرر دارد؟

متأسفانه اگر در این خیالات از حدود خود خارج شده و فراتر رویم، سبب بروز مشکلاتی ناخواسته می شود، بطور مثال، یک مرد آنقدر غرق در هوس و میل جنسی می شود که حتّی دوست دارد با همجنس خود ارتباط داشته باشد، در مورد زن نیز همین طور، تمایل به برقراری ارتباط با یک زن دارد که متأسفانه نهایتاً تنها با همجنس بازی ارضاء می شوند. یا زنی متأهل آنقدر شهوت جنسی او بالاست که ناخودآگاه به سکس با کسی غیر از شوهر خود فکر می کند، که در نتیجه ی آن دائماً عذاب وجدان دارد که با این میل، به شوهر خود خیانت می کند. می بینید در صورت عدم کنترل این شهوت و سکس خیالی، باعث ایجاد وضعیتی می شود که شخص ناخودآگاه گرفتار عذاب وجدان و گناه می شود. به مرور زمان وی، خود را موجودی منحرف و بی مصرف در اجتماع می بیند. این افکار تبدیل به عقده های روحی می شود که ناخواسته با احساس حقارت، موجب اختلافاتی در روابط اجتماعی و زناشویی وی می شود.


چطور می شود این حس را کنترل کرد؟

۱- به منشاء و عمق این حس آگاه شوید
این خود شما هستید که می توانید تشخیص دهید، آیا این هوس و شهوت، تنها به دلیل زیاده روی میل درونی شما ایجاد شده است یا فقط یک میل ذاتی و مفید برای تقویت و لذّت بیشتر از سکس است. این توّهمات، خیال و هوس درباره ی سکس درون هر انسان، طبیعیست، بنابراین از وجود آن در ذهن خود احساس شرم و خجالت نکنید. اگر این افکار، موجب آزردگی خاطرتان شده است، بهتر است در درون خود جستجو کنید و عامل آن را پیدا کنید، بطور مثال، آیا قبلاً سکسی ناموفق یا آزار جنسی داشتید؟ در این صورت جهت فکر و رویای شما در سکس بسوی خلاف پیش می رود و منجر به معضلات جنسی خواهد شد.

۲- میل و هوس جنسی خود را قبول کنید
اینکه بخواهید دست از این رویاپردازی و هوس بردارید، چاره ی کار نیست، بلکه این فراموشی ظاهری موجب ایجاد استرس و اضطراب های درونی می گردد، بدانید و پبذیرید که بیشتر مردم اطراف شما هم این حس و شهوت و رویاپردازی را دارند و بیشترشان هم فردی منحرف و فاسد در اجتماع، نیستند!

۳- افراط نکنید و قدرت تصوّر صحیح و بهتری را در ذهن خود پرورش دهید.
بهتر است در حین این رویا به روابطی معقول و طبیعی فکر کنید نه به روابط یا حالاتی که ممکن است به جسم یا روح شما لطمه وارد کند. بهتر است به یک سکس زیبا و دلنشینی که قبلاً تجربه کردید فکر کنید و از آن لذّت ببرید.
به رویایی فکر کنید که دست یافتنی و واقعی باشد نه خیالی، در غیر اینصورت به دلیل عدم دسترسی و ارضاء در آن رویا، استرس و اضطراب تمام وجود شما را در برمی گیرد، اگر تا کنون این اشتباه را کرده اید، می توانید با ورزشی منظّم و اصلاح هوسهای خود به رویاهایی واقعی، از پریشانی و عقده های حقارت درونی رهایی یابید. سعی کنید در خیالاتتان خود واقعیتان باشید نه اینکه در نقش یک شخصیت خارجی دیگر باشید و خود را جای او بگذارید!

۴- شاید مجبورید این حس را خاموش کنید!
اگر می بینید که نمی توانید سکس خیالی و میل جنسی خود را کنترل کرده، یا با روشی افراطی پیش می روید، بهتر است بجای این کار به سکس عملی بپردازید تا در حین آن شاید بخشی از رویاهای شما و شهوت شما ارضاء شود. به این صورت تمام عقده و انرژی خود را صرف یک سکس حقیقی و واقعی کرده اید نه خیالات واهی.

البته کنترل این حس، نیاز به زمان و اراده شما دارد، امّا همواره به یاد داشته باشید که اگر این حسّ خیال پردازی سکس را در جهت غیر افراطی و واقعی پیش ببرید، خود سبب احساس خوشنودی و آرامش درونی می شود و به این صورت از این تصوّرات خیالی و بکارگیری آن در سکس واقعی، نهایت لذّت را می برید
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
باورهای اشتباه در مورد تمایلات زناشویی

تمایلات جنسی مبحثی است که همیشه جنجال برانگیز بوده است. تمایلات جنسی هیچ قاعده وقانون مشخصی ندارند مخصوصاً وقتی مسئله رضایت باشد...
هر چیزی که برای زوج لذت‌بخش و خوشایند و عملی باشد، قبال انجام است. قوانینی برای آن وجود ندارد زیرا ترکیب جسمی و رویکردها و نگرش‌های اجتماعی زوج‌ها با هم تفاوت دارد. چیزی که برای یک زوج در رابطه‌ جنسی ایده آل است، برای دیگری راضی‌کننده نیست. باورهای جنسی غلط بعنوان قانون شکل می‌گیرند اما تمایلات جنسی انسان‌ها مسئله‌ای شخصی است نه عمومی و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بگذارید ببینیم چه باورهای اشتباهی در این رابطه بین عموم مردم وجود دارد و حقیقت آنها چیست.


خیالپردازی حین نزدیکی عادتی ناپسند است

تمایلات جنسی مسئله ‌ای صرفاً جسمی نیست و قسمت عمده‌ای از آن ذهنی است. اینکه حتی با فکر کردن به همسرتان بتوانید ارضا شوید واقعاً عالی است اما اینکه یک تخیل را وارد ذهنتان کنید تا تحریک شوید اصلاً عادت زشتی نیست. هر چیزی که مغز را تحریک کند در عشق‌بازی با همسرتان قابل‌انجام است و فکرها و خیالپردازی‌ها هم جزئی از آن است. خیالپردازی‌ها معمولاً تاثیرات مثبتی بر روابط جنسی دارند زیرا به کشف نیازها و خواست‌های شخصی کمک می‌کند. این یک باور اشتباه است که خیالپردازی حین نزدیکی عملی نادرست است.


روش انقطاع از بروز بارداری جلوگیری می‌کند

خیلی از زوج‌ها با این تصور که روش انقطاع (بیرون آوردن فوری آلت تناسلی از واژن پیش از انزال) می‌تواند به طور کامل دربرابر بارداری جلوگیری کند، از این روش استفاده می‌کنند. از میلیون‌ها اسپرم، برای باردار کردن یک زن فقط یک اسپرم موردنیاز است. و حتی یک قطره از مایع منی مرد حاوی هزاران یا میلیون‌ها اسپرم است. در موقع انزال نیست که مردها اسپرم ترشح میکنند بلکه حتی مایع پیش‌آب هم ممکن است به اندازه کافی اسپرم برای وارد شدن به رحم در خود داشته باشد. این باور اشتباه باعث می‌شود تعداد زیادی از زوج‌ها ناخواسته باردار شوند. روش انقطاع می‌تواند از بارداری جلوگیری کند اما هیچوقت روش مطمئنی نیست.


ارضا شدن فقط به سایز بستگی دارد

آیا سایز مهم است؟ حتی قشر تحصیلکرده جامعه باور دارند که سایز اهمیت بسیار زیادی در ارضای جنسی دارد. اما در واقعیت، علم ثابت کرده است که هیچ آلت تناسلی برای واژن بزرگ یا کوچک نیست. این سایز آلت جنسی مرد نیست که اهمیت دارد بلکه تمرین درست حرکات و جنبه عاطفی زوج است که به یک ارگاسم خوب منجر می‌شود. هیچوقت نمی‌توانید میزان مرد بودن کسی را با سایز آلت جنسی او بسنجید. جالب است بدانید که داروهایی هم که برای افزایش سایز آلت جنسی در بازار وجود دارد، هیچ تاثیری بر بزرگ کردن سایز آلت تناسلی نخواهد داشت.


مردان فعال‌تر از زنان هستند

این نیز یک باور جنسی اشتباه دیگر است که نیاز مردان به رابطه‌ جنسی بیشتر از زنان است. این باور از ریشه غلط است. زن و مرد که هر دو از یک نوع و انسان هستند، به یک اندازه تمایلات جنسی دارند. اما زنان برخلاف مردان طوری طراحی شده‌اند که بیشتر به جنبه‌های عاطفی رابطه نگاه می‌کنند تا جنسی آن. برای زنان لازم است که ابتدا دلبستگی عاطفی پیش بیاید. به علت همین تفاوت است که اغلب باور دارند فعالیت جنسی مردان بیشتر از زنان است.


یک رابطه‌ جنسی عالی همیشه به ارگاسم منتهی می‌شود

یک رابطه ‌جنسی بدون ارگاسم به نظر خیلی از زوج‌ها اصلاً رابطه‌جنسی جالبی نیست. اما این هم یک باور اشتباه دیگر است و برای اینکه یک نزدیکی، عالی باشد نیازی نیست که حتماً به ارگاسم منجر شود. ارگاسم اوج بیولوژیکی از تمایلات جنسی است نه احساسی. خوشنودی در تمایلات جنسی بیشتر عاطفی و احساسی است و حتی بدون ارگاسم هم افراد می‌توانند رابطه‌جنسی لذت‌بخش داشته باشند. ارگاسم فقط نشانه تکمیل جسمی فعالیت جنسی است و نقش کمتری در احساس رضایت افراد از رابطه‌ جنسیشان دارد.


ناحیه حساس خانم‌ها (نقطه G) مرکز ارگاسم است

باور عموم بر این است که اندام تناسلی خانم‌ها یک ناحیه حساس دارد که مرکز اوج لذت جنسی یا ارگاسم است. نظر محققین مختلف در رابطه با وجود چنین ناحیه‌ای متفاوت است. این ایده برای اولین بار توسط فروید مطرح شد. دکترها می‌گویند این مسئله بیشتر از اینکه علمی و آنتومیکی باشد، ادراکی و ذهنی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا رابطه زناشویی شما بوی پول میدهد !؟

توافق بر سر مسائل مالی، بسیاری از جنبه های زندگی زناشویی را تحت الشعاع قرار می دهد. پول می تواند ، جدا از عملکردهای واقعی خود، وسیله ای برای اعمال قدرت و اظهار عشق باشد.
زن و شوهر ها می توانند، با رسیدگی نکردن به مشکلات و اختلافات زناشویی، زندگی نسبتاً آرامی را داشته باشند، اما تفاوت آرامش ناشی از عادت و خوگیری بسیار متفاوت از آرامش ناشی از حل مشکلات است.
تفاوت کسانی که به زندگی زناشویی عادت می کنند با کسانی که در پی افزایش رضایت زناشویی هستند در یک چیز خلاصه می شود، زندگی کردن. زوج هایی که شیوه تطابق را در مقابله با مشکلات در پیش می گیرند، رضایت به آرامشی می دهند که گهگاه می تواند آرامش قبل از طوفان باشد. اما آرامشی که ناشی از تلاش زن و شوهرها برای حل اختلافات است ، آرامشی است که در دل خود، پویایی ، پیشرفت ، پایایی و توافق را به همراه دارد.
زندگی زناشویی بدون تغییر و اختلاف، اجتناب ناپذیر است. زن و شوهرها باید از خود بپرسند" آیا نقاط قوت و ضعف خود را می شناسیم؟" و در نهایت" با چه روشی می توانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم؟".

اما براستی به چه میزان از رابطه خود شناخت داریم؟
بر سر چه چیزهایی توافق داریم؟
برای چه چیزهایی همکاری می کنیم؟
بخاطر چه چیزهایی دعوا می کنیم؟
از چه چیزهایی عصبانی و از چه چیزهایی خوشحال می شویم؟

نکته مهمی که در شناخت روابطمان وجود دارد، پیش آگهی است. وقتی می دانیم که در مورد چه چیزها و چه موقعیت هایی، چه واکنشی نشان می دهیم، می توانیم کنترل زندگی خود را برای بهبود آن، افزایش دهیم.
برای آنکه کشمکش های زندگی زناشویی خود را بشناسید به سوالات زیر پاسخ دهید.

معضلات مالی

- آیا بودجه واقع بینانه ای دارید؟
- آیا شما و همسرتان امکانات مالی یا اموال شخصی دارید؟
- چقدر حق دارید بدون مشورت با همسرتان پول خرج کنید؟
- چه کسی مسئول امور مالی خانواده است؟
- به نظر شما هر ماه چقدر پول باید پس انداز کنید؟
- برای چه کاری پول پس انداز می کنید؟
- پول چه جایی در رابطه شما با همسرتان دارد؟
- آیا پول مظهر عشق شماست؟
- آیا پول مظهر قدرت شماست ؟
- چه کسی کنترل پول ها را بعهده دارد؟

توافق بر سر مسائل مالی ، بسیاری از جنبه های زندگی زناشویی را تحت الشعاع قرار می دهد. در واقع پول می تواند، جدا از عملکردهای واقعی خود در بازار، به عنوان وسیله ای برای اعمال قدرت ، اظهارعشق و محبت ، ابراز وجود و در کل بستری برای شکل دادن به نوع تعاملات زناشویی باشد.
در مورد اختیارات پولی به توافق برسید و برای زندگی اقتصادی خود برنامه ریزی کنید. و در نهایت رسیدن به یک الگوی اقتصادی مورد توافق، باعث بهبود روابط زناشویی می شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سکس، کار، خواب، خوردن؛ روز ایده‌ال مردان

نتایج یک نظر سنجی از مردان در بریتانیا نشان می‌دهد که یک روز ایده‌ال برای آنان تقریبا از چهار ساعت و نیم سکس، سه ساعت و نیم کار، سه ساعت و نیم خواب و سه ساعت و نیم دیدار دوستان و خانواده تشکیل شده است.
آنها دو ساعت و سی و هشت دقیقه برای خوردن و آشامیدن و بیست و نه دقیقه هم برای رسیدن به سر و ضعشان در نظر گرفتند تا یک روز کامل داشته باشند.
۶۴ درصد مردانی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، عقیده داشتند که تکنولوژی به آنها کمک می‌کند تا هر چه بیشتر خود را با فعالیت‌های روزمره وفق دهند، از جمله اینکه در دستشویی از موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند و بیست درصد آنها زمانی را که در راه خانه یا کار هستند برای یادگرفتن یک زبان جدید استفاده می‌کنند.
اما پنجاه و یک درصد مردان زیر ۳۴ سال نگران آن بودند به دلیل کمبود وقت، فرصت تجربه کافی نداشته باشند و یک چهارم آنها گفتند که سعی می کنند برای مدیریت زندگی پرمشغله خود راه‌های تازه‌ای پیدا کنند و هفتاد درصد هم گفتند برای اینکه وقت بیشتری پیدا کنند حاضرند از تعداد دوستانشان کم کنند.


همسر ایده‌آل

در همین حال، پژوهشگران در یک نظر سنجی دیگر از مردان درباره همسر ایده‌آل سوال کردند که نتایج آن نشان داد تعریف همسر ایده‌آل برای مردان نسبت به پنجاه سال پیش تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.


گزیده‌ای از "راهنمای همسر خوب" که در سال ۱۹۵۵ در بریتانیا چاپ شد:

شام باید همیشه حاضر باشد، حتی از شب قبل برنامه‌ریزی کنید.
به حرف‌هایش گوش دهید، شما ممکن است چیزهای مهمی برای گفتن داشته باشید اما لحظه‌ای که شوهرتان وارد خانه می‌شود موقعش نیست.
اگر شوهرتان دیر به خانه برگشت یا حتی اصلا برنگشت شکایت نکنید. این را با تمام مشکلاتی که او در طی روز ممکن است داشته باشد مقایسه کنید.


پنجاه سال پیش "همسر ایده‌آل" میز شام را برای ورود همسرش آماده کرده بود و با روبانی به مو آماده بود تا به داستا‌ن‌های مهم شوهرش گوش دهد.
اما اکنون همسر ایده‌آل همپای شوهرش است، دخل و خرج خانه را در کنترل دارد و از اینکه با شوهرش هم‌پیاله شود لذت می‌برد.
دو سوم مردانی که در این نظر نظرسنجی شرکت کرده بودند، زنی را ترجیح می‌دادند که اقتصاد خانواده را مدیریت کند در حالیکه پنجاه سال پیش این کاری مردانه به شمار می رفت.
علاوه بر این هشتاد و چهار درصد مردان عقیده دارند که زن و مرد باید در انجام امور خانه مشارکت داشته باشند.
البته غذا همچنان برای مردان مهم است و تقریبا نیمی از مردان (۴۸ درصد) برای دستپخت خوب امتیاز بسیار بالایی قائل بودند، اما فقط ۹ درصد برایشان مهم بود که همسرشان بتواند کیک بپزد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چک لیست تحریک برای زوج های جوان

حالا که تصمیم دارید اولویتهای سکس خود را با یکدیگر در میان بگذارید، از شوهرتان بخواهید قسمتهای مربوط به خود را علامت بزند!
گزینه های زیر مرا برای سکس سرحال می کند:

...... در آغوش گرفتن همسرم
...... رقصیدن با همسرم
...... گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم
...... ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی (آشپزی با یکدیگر، گفتگو، با هم قدم زدن، و غیره.)
...... اینکه بدانم همسرم حال و حوصلۀ معاشقه دارد.
...... وقتی همسرم بدن مرا می بوسد (شانه ها، گردن، شکم، و غیره.)
...... فقط فکر اینکه با همسرم در تختخواب باشم.
...... دیدن اینکه همسرم یک زیرپوش زنانه پوشیده است.
...... ماساژ دادن بدن همسرم
...... اینکه همسرم پشت مرا ماساژ دهد
...... لخت دیدن همسرم
...... حمام کردن با همسرم
...... گفتن امیال جنسی ام به او
...... تماشای فیلمهای تحریک کننده
...... اینکه ببینم همسرم تحریک شده، هیجان زده یا هوسی است
...... احساس کردن بدن همسرم در کنار خود
...... شنیدن "کلمات زشت" از جانب همسرم
...... بوسیدن همسرم
...... لمس کردن سینه های همسرم
...... لمس کردن آلت تناسلی همسرم
...... لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم
...... لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم
...... تقریباً همه چیز

با داشتن پاسخ های بالا خواهید دانست که بوسیله انجام کارهای کوچک و ظریف میتوانید گرمای بی نظیری به روابط زناشویی خود ببخشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
همسرتان دیگر برایتان جذاب نیست؟ چرا ؟

یک روز صبح کنار همسرتان از خواب بیدار شوید و در حالیکه او خوابیده به او نگاه کنید و بفهمید دیگر برایتان جذاب نیست !
در اغلب موارد جاذبه جنسی هرگز از بین نمی رود بلکه زیر خروارها احساسات ابراز نشده و عادات بد و ناسالم مدفون میشود.با کار و تلاش و آموزش های روحی – احساسی به طور کامل امکان پذیر است که شور و حرارت و کشش از دست رفته را باز گردانید و حتی به عشق و صمیمیت بیشتر برسید.
روابط جنسی به راستی آیینه تمام نمای ماست؛ آیینه ای که افکار؛ روحیات و درون ما را به خودمان نشان می دهد.جاذبه جنسی چیزی نیست جز بسامد انرژی های جسمانی؛ احساسی؛ عاطفی و معنوی شما و همسرتان.
هنگامی که شما و همسرتان در دو جهت متفاوت رشد می کنید؛ از هم فاصله میگیرید و تفاهم میان شما کاهش می یابد و جاذبه جنسی ناپدید می گردد.دلیل ناکامی شما در ازدواج این نیست که نسبت به هم سرد شده اید؛ دلیل ناپدید شدن این جاذبه اینست که رابطه تان موفق نبوده است.هنگامی که شما و همسرتان به لحاظ جسمانی؛ احساسی؛ عاطفی؛ فکری؛ عقلانی و معنوی با هم همخوان نیستید به لحاظ جنسی نیز همخوان نخواهید بود.
چنانچه شما و همسرتان متعهد شوید برای موفقیت رابطه و ازدواجتان هر کاری لازم است انجام دهید و چنانچه هنوز در زمینه های دیگر زندگیتان تفاهم دارید؛ تسلیم نشوید؛ هرگز برای شروع مجدد دیر نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 36 از 44:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA