انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 37 از 44:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
من هم همین طور!

ما می گوییم: دوستت دارم و شما می گویید: من هم همین طور , می گوییم:خیلی خوشحالم تونستیم درباره آن موضوع با هم صحبت کنیم و شما می گویید: من هم همین طور.
استفاده از این عبارت درست مانند این است که پس مانده های شخص دیگری را بخورید.
از دو حالت خارج نیست!
یا به لحاظ گفتاری – کلامی تنبل هستید و حوصله ندارید همان فکر یا احساس را تمام و کمال دوباره ابراز و بیان کنید یا اینکه عمدا دوست ندارید آن را بر زبان بیاورید و اعتقادی هم به آن ندارید.
من هم همین طور مثل یک نصفه دوستت دارم به حساب می آید.
در هر حال این عبارت این احساس را به ما میدهد که در حق ما اجحاف شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
عشق در نگاه اول چیست؟

این چیست که وقتی شما کسی را برای اولین بار ملاقات می کنید؛ تکانتان می دهد؟
شما جاذبه جنسی خاصی نسبت به فردی از جنس مخالف در خود احساس میکنید و سپس بسیار بیشتر از آن چیزی که عملا وجود دارد؛ دچار عواطف و احساسات می شوید.
شما نه به این دلیل که عاشق شده اید؛ بلکه به این دلیل که تحریک شده اید مدام به او فکر می کنید.جاذبه جنسی شدید به خصوص با کسی که با تصویر ذهنی شما از همسر مطلوب مطابقت دارد؛ به سادگی با عشق اشتباه گرفته می شود.خصوصا اگر شما به دنبال یک اوج احساس لحظه ای باشید؛ اما این اوج احساس یا هوس در نگاه اول غالبا به دنبال شکست رابطه یا سرخوردگی را با خود به همراه دارد.
زوج هایی وجود دارند که سی سال با هم زندگی کرده اند و در همان ملاقات اول همسر مطلوب خود را یافته اند؛ که باید گفت آنها جاذبه ای قوی و ارتباط روحی را تجربه کرده اند و سپس آنرا به رابطه قوی و موفق بدل ساخته اند.
تصور کنید که در یک شب سرد؛ در کلبه ای نشسته اید.می خواهید آتش روشن کنید تا خود را گرم کنید؛ روزنامه و هیزم در اختیار دارید.روزنامه سریعتر می تواند شعله بزرگی درست کند اما سریعتر هم خاموش میشود؛ هیزم بهزمان طولانی تری نیاز دارد تا شعله ور شود ولی به آرامی و یکنواخت و پایدارتر است.
بسیاری از مردم به اشتباه در ابتدای روابط به دنبال همان شعله ناگهانی هستند؛ به جای آنکه به دنبال همسری باشند که بتوانند با او رابطه ای پر دوام و محکم را بسازند.
البته شما می توانید هم روزنامه و هم هیزم را برای درست کردن آتش داشته باشید اما اگر متوجه شده اید که مدام کسانی را انتخاب میکنید که برای شما نامناسب اند؛ شاید بهتر است به دنبال " آقا یا خانم هیزم" بروید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گرسنگی جنسی !

آیا تا به حال شده است که برای نیاز شدید جنسی؛ سعی کنید تا خود را متقاعد سازید به کسی بیش از آنچه واقعیت دارد؛ علاقه مند هستید؟
آیا تا به حال چیزهایی را از شخص مورد علاقه تان نادیده گرفته اید؟چیزهایی که برایتان خوش آیند نبودند؛ تنها به دلیل اینکه رابطه جنسی خود را با او از دست ندهید؟
شما می دانید درباره چه چیز حرف میزنم. مدتهاست که مجردید و به ازدواج با کسی که به طور معمول او را انتخاب نمی کنید؛ فکر می کنید؛ فقط به این دلیل که از لحاظ جنسی احساس گرسنگی می کنید. نهایتا با این حقیقت رو به رو می شوید که ازدواج آن چیزی نیست که می پنداشتید و حال مجبور هستید که اعلام کنید فقط برای شهوت جنسی بوده است.
چقدر شرم آور و تحقیر آمیز و در عین حال تا چه حد معمول و رایج.
داستان های بی شماری ازمردان و زنانی شنیده ایم که فقط برای لذات جنسی؛ در گیر روابط جدی شده اند.وقتی چنین فشار جنسی را احساس می کنید؛ آمادگی آنرا دارید که با هرکسی از راه برسد؛ ارتباط جدی برقرار کنید و برای آنکه خود را متقاعد کنید که کارتان درست است؛ چشم خود را بر روی آن چه می بینید می بندید.
نکته مهم آنست که در اینجا دیگر موضوع عاشق شدن مطرح نیست؛ چرا که شما نسبت به آن شخص جاذبه شدید جنسی دارید.
با گرسنگی جنسی ممکن است به کسی علاقه مند شوید که حتی چندان نیز برایتان جذاب نیست؛ شما فقط کسی را می خواهید (هر کسی) که بتوانید با او رابطه جنسی داشته باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نکته ای ظریف در زندگی زناشویی

نکته ای که در رابطه با زندگی جنسی شما وجود دارد اینست که آنچه در بیرون از اتاق خواب وآنچه در بستر میان شما وهمسرتان می گذرد ازاهمیت کاملا یکسانی برخوردار خواهند بود.
فرض کنید می خواهید آتشی روشن کنید؛ هرگز نمی توانید که چند قطعه هیزم درشت را در شومینه بیاندازید؛ یک کبریت روشن کنید و انتظارداشته باشید که هیزم ها آتش بگیرند و زمان طولانی نیز بسوزند.
در عوض چند روزنامه بر می دارید؛ آنها را پاره می کنید و خوب روی هم لابه لای چوبها می گذارید و سپس با ملایمت اجازه می دهید که خوب آتش بگیرند. بدن زن ها هم درست به همین گونه است؛ هر ناز و نوازش کوچک و هر "دوستت دارم" گفتنی که در بیرون از اتاق خواب گفته می شود؛ آتش درون زن ها را به تدریج گرم و گرمترمی کند تا نهایتا از عشق و شهوت نسبت به شما خواهند سوخت.
درست به طرز مشابهی که یک قطعه هیزم درشت را تنها با یک چوب کبریت کوچک روشن نخواهید کرد؛هرگز نیز انتظار نداشته باشید که به پنجشنبه شب هنگامی که به یکباره درخود نیاز جنسی احساس کردید؛ در حالیکه تمام هفته حتی یکبار هم او را لمس نکرده اید و کوچکترین عشقی به او نورزیده اید؛ آمادگی ارتباط جنسی با شما را در خود حس کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طلاق نمیگیرم به خاطر فرزندانم ؟؟؟

آیا باید برای خاطر بچه ها به زندگی زناشویی عاری از شادی و رضایت تن دهم ؟
همواره دردناک ترین مسئله به هنگام گرفتن این تصمیم که به ازدواج پایان دهیم یا نه، حضور فرزندان است. هیچ پدر و مادر دوست ندارد منبع درد و رنج بچه هایش باشد، بچه هایی که همواره عزیزتر از خود زندگی هستن.
هرگز برای خاطر فرزندانتان به یک رابطه ناشاد و ناسالم تن ندهید. افسردگی و عدم رضایت و احساس بدبختی شما به مراتب تاثیری مخرب تر بر بچه ها میگذارد تا طلاق.
باور کنید هنگامی که شما احساس خوشبختی نمیکنید، هر قدر هم که این حقیقت را از دید آنان پنهان کنید آنها متوجه میشوند. اینکه به فرزندانتان بگویید برای خوشبختی شما سوختم و ساختم و جوانی خود را فدا کردم، هیچ وقت او را خوشحال نمیکند.
کودکانی که شاهد طلاق والدین خود بودند در بزرگی عشق و خوشبختی خود را حال چه در صورت تاهل پیدا کرده اند،و در برزگسالی احساس بهتری نسبت به خودشان و حتی پدر و مادرشان دارند.
اینگونه کودکان نگرش و عملکردی سالمتر در قبال عشق و روابط دارند.در مقام مقایسه کسانی که والدینشان به ازدواجی که با خشم سرکوب شده همراه و خالی از هرگونه عشق و محبت بوده، تن داده اند.
این مردان و زنان همواره نسبت به عشق بی اعتماد هستند و در ابراز عشق و احساس ناتوانند، آن هم به این دلیل که الگوهایی مخرب و نادرست در ازدواج داشته اند.
وظیفه شما در مقام پدر و مادر اینست که بدانید صلاح و خیر بچه شما در چیست.چه فرزند شما با این تصمیم موافق باشد و چه نباشد. شکی نیست که بچه شما گریه و زاری کند اما همین بچه ها موقعی که بزرگ شوند میتوانند شما را انسانی بداند که حقوق و آرزوهایی داشته است،شما را درک و با شما همدردی خواهند کرد و خواهند فهمید که تصمیمی که گرفته اید نه تنها برای خوبی خودتان بلکه برای خوشبتی آنان نیز بوده است.
البته شما وظیفه دارید تا سرحد امکان برای خوشبختی بچه هایتان تلاش کنید، تا ازدواجی موفق داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کوری جنسی چیست؟

قبل از آنکه به لحاظ جنسی با کسی صمیمی شوید؛ صبر کنید تا از لحاظ احساسی و عاطفی نیز با او صمیمی شوید.
چرا پس از رابطه جنسی با کسی که احساس میکردید دوستش دارید و عاشقش هستید به ناگهان نسبت به او سرد و بی علاقه می شوید؟
حتی چنانچه از رابطه جنسی با او لذت نیز برده باشید؛ گویی پس از آن که هوس میان شما فروکش کرد و خود را با ماهیت و شخصیت واقعی او تنها دیدید فوری حالتان به هم خورده است!
این پدیده را کوری جنسی نامند؛ کسی را می بینید و خیلی خیلی از او خوشتان می آید, سپس جاذبه جنسی را با تفاهم و عشق واقعی اشتباه می گیرید , گویی جاذبه جنسی نسبت به این فرد چشم شما را به روی دیگر حقایق او کور میکند , سپس خود را متقاعد می سازید که او مرد یا زن رویاهای شماست؛ اما در حقیقت شما فقط رابطه جنسی از او میخواهید.
قبل از آنکه درگیر رابطه نادرست شوید؛ توجه و تمرکزتان را صرف توسعه و عمیقتر ساختن صمیمیت احساسی-عاطفی میان خود و او کنید. اساس یک ازدواج موفق؛ ماندگار؛ صمیمیت است نه روابط.
بی گمان روابط جنسی بخش مهمی از روابط زناشویی است اما بدون تعهد روحی-عاطفی و تفاهم هرگز برای موفقیت ازدواجی خوشبخت کافی نخواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تحریک کننده جنسی خانم ها !!

زبان عشق لمس کردن است؛ این زبان نه صدایی دارد نه قوانینی و نه شکل و فرمی.
با این زبان؛ قلب شما از طریق دست هایتان با معشوقتان صحبت می کند و احساسات شما را به گونه ای که کلمات هرگز قادر به بیان آن نیستند؛ با او در میان می گذارد.
نوازش مهربانانه شما از صورت همسرتان؛ حرکت ملایم دستانتان بر روی پشت او؛ حرکت انگشتان بر روی شکم او؛ همگی این حرکات محدودیت های زبان گفتاری را زیر پا می گذارند و میل؛گرایش؛ نیاز و احساسات و عواطف شما را به طرز هرچه نیرومند تر و تاثیر گذارتری به همسرتان انتقال خواهد داد؛ آنهم به گونه ای که هرگز از کلمات انتظار نمی رود.
هنگامی که معشوق خود را لمس می کنید؛ تنها پایانه های عصبی یا گیرنده های حسی پوست بدن او را لمس نمی کنید؛ بلکه در حال فرستادن و تشعشع انرژی زندگانی به بدن همسرتان هستید.
یکی از فوق العاده ترین روش های عشق ورزی با همسرتان اینست که او را ماساژ بدهید؛ اجازه دهید تا عشق از قلب شما سرازیر شود و سپس به دست هایتان منتقل گردد.
در این هنگام هر ناز و نوازش شما چنان خوشایند خواهد بود که همسرتان نظیر آنرا هرگز و هیچ کجا تجربه نکرده است.
هنگامی که این کار رو نه به قصد پیش نوازش بلکه به نیت اینکه به همسرتان عشق بورزید و بدن او را مورد ستایش قرار دهید انجام می دهید؛ همسرتان عشق شما را تمام و کمال دریافت کرده احساس خواهد کرد که روح شما در بدن او جریان و امتداد یافته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاثیر ماساژ در بهبود روابط جنسی

خستگی را دفع می کند از نظر روحی یک نوع قدردانی مرد را برای زن تداعی می کند و نیز امکان ارضا جسمی و روحی را در مراحل پایین که منظور زن ایجاد رابطه نمی باشد را داراست.
زن به محض تماس دست یک مرد با خود احساس لذت و شعفی را در تمام بدن خود حس می کند. ماساژ دادن و لمس کمر و نقاط بدن او عموماً یک حالت خلسه روحی برای زن بوجود می آورد که این حالت براحتی ارضا کننده روح وی می باشد و دیگر نیازی نیست که شما از رابطه فیزیکی استفاده کنید و خودتان را خسته کنید.
آخرش هم خسته و کوفته یواشکی فکر کنید چرا دیگه لذتی نداره؟؟.. انگار یه چیزی کمه؟؟!!
پس در لحظاتی که در همسرتان احساس سبک کشش جنسی می کنید با ماساژ دادن وی را به آرامش برسانید و انرژی خود را حفظ کنید ضمن اینکه از بی اثر کردن رابطه جنسی با همسرتان جلوگیری کرده اید ...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه‌ جنسی نبود، چه باید بکنید

مردم معمولاً از کاندوم شکایت می‌کنند. می‌گویند با آن راحت نیستند، میل‌جنسیشان را کمتر می‌کند و صمیمیت رابطه‌ جنسیشان را هم از بین می‌برد. خیلی‌ها هم فکر می‌کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه‌ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.
اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه‌جنسی به طور قابل‌توجهی احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید. راهکارهایی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم، می‌تواند در این زمینه کمکتان کند.


از قبل برنامه‌ ریزی کنید

قبل از اینکه از نظر جنسی تحریک شوید، در این رابطه با همسرتان صحبت کنید و درمورد فواید استفاده از کاندوم برای داشتن یک رابطه‌ جنسی ایمن‌تر توضیح دهید.


کاندومی با سایز مناسب تهیه کنید

افراد مختلف باید از کاندوم‌هایی با سایزهای مختلف استفاده کنند. خوشبختانه کاندوم‌ها شکل‌ها، سایزها، رنگ‌ها، طعم‌ها و بافت‌های مختلفی دارند و از جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند، به همین علت احتمال اینکه کاندومی پیدا شود که برای همسرتان راحت باشد و بتواند یک رابطه‌جنسی لذت‌بخش داشته باشد بیشتر است. می‌توانید انواع مختلف را امتحان کنید تا یکی مناسب خودتان را پیدا کنید.


از کاندوم زنانه استفاده کنید

اگر خانمی هستید که نمی‌توانید شوهرتان را راضی به استفاده از کاندوم کنید، می‌توانید از کاندوم‌های زنانه استفاده کنید که البته نباید همزمان با کاندوم مردانه استفاده شوند زیرا تماس دو کاندوم با هم می‌تواند موجب به پارگی کاندوم‌ها شود.


نگرشتان را مشخص کنید

اصرار به استفاده از کاندوم فقط برای محافظت از خودتان نیست، بلکه اینکار همسرتان را هم مصون می‌کند. اینکه از همسرتان بخواهید از کاندوم استفاده کند نشانه این نیست که او را دوست ندارید، بلکه نشانه عشق و محبت واقعی است.


علت عدم راحتی با کاندوم را مشخص کنید

بعضی از مردها نمی‌توانند هنگام استفاده از کاندوم، نعوظ داشته باشند. خیلی وقت‌ها علت این مشکل، سایز نامناسب کاندوم است و خیلی وقت‌ها‌ هم این مشکل علت روانی دارد. اگر تغییر کاندوم مشکلتان را حل نکرد، می‌توانید به دکتر مراجعه کنید.


جریان عشق‌بازی را متوقف نکنید

استفاده از کاندوم به این معنی نیست که نمی‌توانید رابطه‌ جنسی لذت‌بخش و مفرح داشته باشید. قبل از شروع حتماً چند کاندوم کنار دستتان داشته باشید تا درصورت لزوم، نیازی به متوقف کردن جریان عشق‌‌بازی بخاطر پیدا کردن کاندوم نباشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی مردها و زن ها را خاموش میکند

خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیده ایم. در این مقاله لیستی ۱۰ موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.


۱٫ زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.


۲٫ زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند (واکنش نمی دهند).

کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.


۳٫ زنهایی که به خودشان نمی رسند.

این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم."؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.


۴٫ زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.

باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.


۵٫ زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.

میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.


۶٫ زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.

این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.


۷٫ زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند.

مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.


۸٫ زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند.

این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن است فکر کنید، صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها می تواند باعث تحریک همسرتان در تخت شود. اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.


۹٫ زنهایی که تظاهر می کنند.

مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام داده ایم. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم. اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید. خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.


۱۰٫ زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند.

این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند. اما من این اطمینان را به شما می دهم که بااینکار نه تنها خودتان را کوچک نمی کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند. در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.


خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند

اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.
اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید.
اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت ۱۰ انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.
با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.
یک نباید دیگر برای رابطه جنسی این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.
تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.
یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند.


بهداشت ضعیف

زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.


سست نباشید

یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.


خشونت بیش از حد

خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.


رفتارهای عجله ای

بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی یکی از عواملی است که کشش طرف شما به رابطه جنسی کاهش می دهد. اگر شما هم یکی از آن مردهایی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی اصلاً نیازی به مقدمه و پیش نوازی ندارد، و می توانید بدون آن سریعاً به سراغ قسمتی بروید که خودتان بیشتر می خواهید، مطمئن باشید که فقط همسرتان را ناراحت خواهید کرد. پس اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون این عمل واقعاً برای او رنج آور است. زنها برای تحریک شدن نیاز به عشق دارند و برای آنها پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 37 از 44:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA