انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 39 از 44:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
تکنیک های مهم همسرداری

همه خانم‌ها دلشان می‌خواهد قلب شوهرشان را کاملا تسخیر کنند و از او حرف‌های حق‌شناسانه و محبت‌آمیز بشنوند، اما اغلب آنها گاه و بیگاه دچار امواج خشم، بی‌احساسی، بی‌حوصلگی و کم‌توجهی شوهرانشان می‌شوند. روانشناسان و مشاوران خانواده اعتقاد دارند که آقایان، پیام‌هاى دیدارى را دریافت مى‌کنند و خانم‌ها پیام‌هاى شنیدارى را دوست دارند.
اگر می‌خواهید جذاب باشید :
اول از همه به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. توجه به سلامت و فعالیت‌هاى جسمانى، نظیر قدم زدن و نرمش می‌تواند قدرت نفوذ شما را بالا ببرد. سعی کنید خودتان را دوست داشته باشید و فعالیت‌هایی را که خودتان را راضی می‌کند انجام دهید تا اعتماد به نفستان بالا برود. اگر فکر کنید دوست‌ داشتنی نیستید کسی هم شما را دوست نخواهد داشت.
سعی کنید شادمانی را به زندگی خود راه دهید. زنانى که همیشه شاد هستند و در مورد خود احساس خوبى دارند، بیشتر مورد توجه همسرشان هستند و از جذابیت بیشترى برخوردارند.
وقتی شوهرتان خسته از کار روزانه به خانه برمی‌ گردد به استقبالش بروید و با خوشرویی از او پذیرایی کنید و هنگام رفتن به سر کار او را بدرقه کنید. وسایل او را از دستش بگیرید و از خریدهایش تعریف کنید. اول از همه خبرهای خوب را به او بدهید و نگذارید بچه‌ها در بدو ورود از سر و کول او بالا بروند. اگر زمان غذا خوردن است از پیش آماده باشید و سفره را بچینید. وقتی همسرتان خسته و بی‌حوصله یا گرسنه است خواسته‌هایتان را مطرح نکنید. پیش از غذا خوردن در خواست انجام کاری نکنید.
اگر همسرتان بدقولی کرد یا دیر به خانه آمد و توضیحی نداد بعد از رفع خستگی با ملایمت از او علت تاخیرش را بپرسید و بگویید که برای او نگران شده‌اید. اگر همسرتان کم حرف می‌زند فضایی برای تنهایی او قرار دهید و برای سرگرمی خود از کم‌حرفی او شکایت نکنید. اگر تنها می‌مانید شما هم با یک سرگرمی شخصی اوقات خود را پر کنید تا زمانی که همسرتان خود درخواست کند حرف‌هایش را بشنوید.
شاید عجیب باشد ولی خیلی شنیده می‌شود که مردان، زنان باهوش را دوست ندارند و دلشان می‌خواهد همسرشان نسبت به آنان معلومات کمتری داشته باشند. این موضوع به آنان حس بهتری می‌دهد و برعکس این موضوع حس حسادت و رقابتشان را برمی‌انگیزد. بنابراین جلوی آنها ابراز فضل نکنید و تا جایی که می‌ توانید با وجود توانایی جسمی و فکری از آنان کمک بخواهید. به همسرتان احترام بگذارید و به جای رقیب درست کردن برای او از او تعریف و تمجید کنید.
در ناراحتی‌هایش شریک شوید و شنونده خوبی باشید و پند و اندرز دادن را کنار بگذارید و از گفته‌هایش سوء استفاده نکنید. آشپزخانه پر رونقی داشته باشید و اگر می‌خواهید از شوهرتان کمک بگیرید از کارهای ناشیانه‌اش ایراد نگیرید و هر کار خوب او را تحسین کنید تا برای انجام بقیه کارها، ترغیب شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سه راه مختلف برای تغذیه روحی همسرتان

سه راه مختلف برای تغذیه روحی همسرتان :
روزی ۳ دقیقه به همسر خود ۳ وعده غذای عشق دهید:

۱٫ توجه ۲٫ عاطفه ۳٫ سپاسگزاری

وعده اول صبح قبل از این که از تخت خود بیرون بیاید، به او لبخند بزنید.
وعده دوم میان روز با گفتگوی تلفنی با همسرتان می باشد.
وعده سوم قبل از این که بخوابید حتما از او بابت زحماتش تشکر کنید.
در ضمن حتما میان وعده غذایی عشقی را یادتان نرود.
میان وعده عشق به شرح زیر است:
وقتی از کنار او رد می شوید حتما زیبا از او استقبال کنید.
یک تلفن فوری بزنید و بگویید دوستت دارم.
او را تحسین کنید چقدر خوشگل شده ای
با یک نگاه یا لبخند عشق خود را نشان دهید.
یادداشتهای عاشقانه یا پیام عاشقانه به همسرتان بدهید.
جملاتی که باعث احساس عشق در همسرتان می شود:
دوستت دارم؛ به تو احتیاج دارم؛ از این که با تو هستم احساس خوشحالی می کنم ؛ تو تنها زن زیبای منی؛ هیچ کس برای من مثل تو نمی شود؛ نمی دانم بدون تو چکار می کردم ؛ تو جواب دعاهای منی؛ تو خیلی خوبی؛ تو مرا خوشبخت می کنی؛ برای هر کاری که انجام میدهی متشکرم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رازهای جنسی در مورد زنان

۱٫ زنان لازم است که ابتدا از طریق قلب و ذهن تحریک شوند.
۲٫ زنان لازم است آرام و ریلکس باشند و مزاحمتی نداشته باشند.
۳٫ زنان دوست دارند وسوسه شوند.
۴٫ زنان از عجله بیزارند.


مواردی که زنان از آن متنفر هستند:

ناخن های کثیف و نامرتب و ناصاف، بدن عرق آلود، بدبو، کثیف ، پای کثیف و بدبو نفس بدبو و دندانهای کثیف
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بانوان عزیز دقت داشته باشید که ...

هرگز و هرگز به وی نگویید که وی به اندازه ای که قبلا در سکس قدرت داشته نیست!
تپانچه ای بر روی شقیقه خود بگذارید و هر وقت خواستید این جمله را بگید ماشه آن را بچکانید !
عزیز من، واقعا باید بدانید که اگر حرف جالبی برای زدن ندارید بهتر است اصلا حرف نزنید!
با این جمله وی را براحتی ده سال پیرتر خواهید کرد. مسلما اگر می خواهید وی را بکشید و از وی انتقام بگیرید این راه خوبی است اما اگر صرفاً از وی دلخورید ولی وی را دوست دارید زبانتان را گاز بگیرید !
این جمله بمانند این است که وی را در خواب آرام بعد از ظهری خود، با بنزین به آتش بکشید!! وی برای همیشه از شما دلخور خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا مایلید برای شوهرتان تهییج کننده تر باشید ؟

آیا مایلید برای شوهرتان تهییج کننده تر باشید ؟
به زیبایی های ظاهری خود توجه نمایید. خانم ها می بایست با این حقیقت رو به رو شوند که مردها همیشه از راه بینایی تحریک میشوند. ظاهر و قیافه شما در تحریک همسرتان از لحاظ جنسی بسیار مهم و موثر است؛ می دانیم زن ها از شنیدن این موضوع متنفرند اما این موضوع حقیقت دارد و شما می بایست آنرا بپذیرید.
ابتدایی ترین و عمده ترین منبع تحریک جنسی برای همسر شما؛ قیافه ؛ اندام و ظاهر شماست.
پس شما وقتی در مقابل این حقیقت لجبازی می کنید و از سر و وضع و زیبایی خود غافل می شوید ؛نمی توانید انتظار داشته باشید شوهرتان علیرغم سر و وضع درهم و بهم ریخته تان؛ همچنان ثابت کند که برایش جذاب هستید.
قبول کنید هنگامی که به سر و وضع و قیافه خود میرسید؛ برای شوهرتان جذابتر و دوست داشتنی تر خواهید بود.
توجه داشته باشید؛ گه گاهی حتما مطابق میل شوهرتان لباس بپوشید؛نه مطابق میل و سلیقه خودتان. او را با خود به خرید ببرید و لباس هایی را که او می پسندد ؛بخرید.
این هرگز بدان معنا نیست که شما یک عروسک هستید و می بایست خود را با خیال پردازی شوهرتان مطابقت دهید؛ اما چنانچه در گذشته به این قبیل مسایل بی توجه بوده اید؛ بد نیست لباس های زیر خود را عوض کنید و به نتایج آن دقت کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هیچگاه عشق ورزی را فقط در رختخواب شروع نکنید

نکته ای که در رابطه با زندگی جنسی شما وجود دارد اینست که آنچه در بیرون از اتاق خواب و آنچه در بستر میان شما و همسرتان می گذرد از اهمیت کاملا یکسانی برخوردار خواهند بود.
فرض کنید می خواهید آتشی روشن کنید؛ هرگز نمی توانید که چند قطعه هیزم درشت را در شومینه بیاندازید؛ یک کبریت روشن کنید و انتظار داشته باشید که هیزم ها آتش بگیرند و زمان طولانی نیز بسوزند.
بلکه در عوض چند روزنامه بر میدارید ؛ آنها را پاره می کنید و خوب روی هم لابه لای چوبها می گذارید و سپس با ملایمت اجازه می دهید که خوب آتش بگیرند.
بدن زن ها هم درست به همین گونه است؛ هر ناز و نوازش کوچک و هر "دوستت دارم" گفتنی که در بیرون از اتاق خواب گفته می شود؛ آتش درون زن ها را به تدریج گرم و گرمتر میکند تا نهایتا از عشق و شهوت نسبت به شما در خود خواهند سوخت.
درست به طرز مشابهی که یک قطعه هیزم درشت را تنها با یک چوب کبریت کوچک روشن نخواهید کرد؛ هرگز نیز انتظار نداشته باشید که به پنجشنبه شب هنگامی که به یکباره در خود نیاز جنسی احساس میکنید؛ در حالیکه تمام هفته حتی یکبار هم ما را لمس نکرده اید و کوچکترین عشقی به ما نورزیده اید؛ آمادگی ارتباط جنسی با شما را در خود احساس کنیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آقایان , لطفا خروس نباشید !!

لطفا خروس نباشید !!
اگر شما با او در مورد نقاط حساس بدن خود صحبت نکنید، او هم چیزی دستگیرش نخواهد شد . باید در مورد این مطلب با او صحبت کنید.
واکنشهای جنسی زنان خیلی پیچیده تر از مردان است. شاید خودتان بدانید که چه می خواهید، اما انتظار نداشته باشید که بدون مطرح کردن نیازهایتان همسرتان هم بداند که شما از او چه انتظاراتی دارید. باید گارد خود را کمی باز کنید و او را نیز به سرزمین اسرار خود راه دهید.
باز هم باید اشاره کنم که نیازی نیست که برای مطرح کردن این موارد اضطراب داشته باشید، فقط کافی است دهان خود را باز کنید تا ببیند که چقدر راحت او شما را به نقطه دلخواه خواهد برد.
مردان همیشه آماده امتحان کردن چیزهای جدید هستند. « به همین دلیل است که زنان به سمت مردان کشیده می شوند، چراکه سرزمین رویاهای زنان، زمین بازی مردان است. »
فراموش نکنید که روابط جنسی از دوران آدم و حوا وجود داشته و این غریزه بین انسان و حیوان مشترک است و تنها فرق آن اینست که انسانها این غریزه جنسی را می توانند به یک ابزار یا رابطه لطیف تبدیل کنند .
بررسی روابط جنسی برخ حیوانات نظیر گربه نشان می دهد که آنان نیز برای حصول به یک رابطه جنسی کامل قبل از نزدیکی مدتی به عشق بازی مشغول می شوند در حالیکه حیواناتی نظیر خروس مثل برخی مردان یکباره عمل دخول را بدون هیچ مقدمه ای انجام می دهند! بیچاره مرغ !
شاید بهمین علت است که میگویند مثل خروس نزدیکی نکنید !!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش نوازش به چه معناست ؟

مردها فکر میکنند می دانند پیش نوازش به چه معناست:
نوازش کردن؛ دست زدن به نواحی تحریک پذیر بدن زن !!
از اینکه میگوم سخت در اشتباه هستید متاسفم اما واقعیت آن است که این کارها تنها قسمت پایانی پیش نوازش را تشکیل میدهند.
برای زن ها پیش نوازش ساعت ها؛ روزها یا حتی هفته ها پیش از آنکه حتی به رختخواب بروید آغاز شده است!
۱٫ هرچیز که به زن آرامش بدهد پیش نوازش محسوب میشود؛ هرقدر زنی آرامش بیشتری داشته باشد آمادگی و گرایش جنسی بیشتری خواهد داشت.
۲٫ کارهایی که زن ها معمولا برای رسیدن به خودشان انجام میدهند؛همه و همه پیش نوازش به حساب می آیند.
۳٫ صحبت کردن درباره مسائل و مشکلات با زن برای او شکلی از پیش نوازش به حساب می آید.صحبت کردن درباره احساسات برای زن ها باعث تخلیه تنش ها و نگرانی های ایشان میباشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اهمیت ارتباط با همسر و راههای ایجاد آن

از دیگر موارد موثر در ایجاد دلخوری بین زن وشوهر، غیر مستقیم و با گوشه و کنایه صحبت کردن است. در جایی که انسان می تواند به طور صریح سخن بگوید، چرا متوسل به طعنه و کنایه شود؟
در این صورت نه تنها مشکل حل نمی شود، بلکه رنجش ها عمیق تر می گردد. وقتی از هم رنجش پیدا می کنید و در صدد رفع آن برنمی آیید، وقتی اجازه می دهید که ناراحتیها روی هم انباشته شوند ، باید انتظار داشته باشید که رابطه تان سرد و بی روح شود.
▪ این نکته مهم است که قبل از صحبت کردن با همسر خود، موضوع را با دیگران مطرح نکنید.
▪ پیشاپیش یادآوری کنید که شاید اصل ماجرا یک سوء تفاهم باشد و غرض از صحبت، رفع کردن آن است.
▪ همیشه از نکات مثبت شخصیت همسر و کارهای مطلوبی که انجام داده است ذکری به میان آورید تا فضای مذاکره صمیمی شود.
▪ هرگز همسر خود را با دیگران مقایسه نکنید و مزایای آنان را به رخش نکشید.
▪ از یکدندگی و لجاجت بپرهیزید.
▪ یکی دیگر از مهارتهایی که باید در زندگی مشترک آموخت، گوش دادن مؤثر به سخنان همسر است. وقتی به صحبت همسرتان توجه نمی کنید و آن را باور ندارید و به واقع برای منظور او معنایی در نظر می گیرید، اقدام به ذهن خوانی می کنید و بدین ترتیب محتوای حقیقی صحبت همسرتان را با فرضیه های خود عوض می کنید.
▪ ذهن خوانی برای ایجاد صمیمیت مضر است ، زیر ا مسلمات را رها می کنید و به خیالات می چسبید.
▪ یکی از خصوصیات همسران موفق، شوخ طبعی، خوش رویی و خوش خلقی است.
▪ زن و شوهر هر دو نشان می دهند که برای روحیات ، احساسات و شخصیت طرف مقابل ارزش قائل اند و سهم خود را در شاد کردن و بهتر ساختن محیط زندگی می شناسند.
▪ از به کار بردن کلمه طلاق پرهیز کنید . طبق تحقیقات انجام شده ، بسیاری از زوج های موفق اظهار داشته اند که تحت هر شرایط حاضر به ادامه زندگی اند و هرگز به طلاق فکر نمی کنند. این افراد به جای این که مقابل یکدیگر حرکت کنند، به موازات همدیگر حرکت می کنند.
▪ زبان تشکر و قدردانی داشته باشید. به همان اندازه که همسرتان را به خاطر بعضی از رفتارهایش سرزنش و از رفتار او انتقاد می کنید، باید از او برای خوبی هایش تشکر کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حتماً رفتارهایی را انجام دهید که امکان ادامه آن وجود داشته باشد

توصیه می شود حتماً رفتارهایی را انجام دهید که امکان ادامه آن وجود داشته باشد .
این وضعیت گاهی درباره خرید هدایا هم صادق است. به صورتی که افراد معمولا اوایل ازدواج هدایای گران قمیتی به همسر خود می دهند، در حالی که سالهای بعد، امکان خرید چنین هدایایی را از دست می دهند، این نیز یکی از مواردی است که موجب می شود برخی همسران احساس کنند علاقه طرف مقابل به آنها کم شده است.
اگر می خواهید لذت بیشتری از زندگی مشترک ببرید ، حتماً به نکات زیر عمل کنید:
۱ – از ابراز علاقه به همسرتان خجالت نکشید. ابراز علاقه نشانگر میزان دوست داشتن شماست.
۲ – نگویید علاقه ام را با رفتارم نشان می دهم. برای ابراز علاقه باید از کلمات نیز استفاده کرد.
۳ – هیچگاه اجازه ندهید مشکلات زندگی، شما را از همسرتان دور کند.
۴ – همیشه ابراز علاقه به همسر، بهترین هدیه به اوست. این هدیه مجانی را از او دریغ نکنید.
۵ – اگر در ابراز علاقه به همسرتان ناتوان هستید، یا روش آن را نمی دانید، حتماً به یک مشاوره امور خانواده مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 39 از 44:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA