انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 42 از 44:  « پیشین  1  ...  41  42  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
از ابراز علاقه به همسرتان خجالت نکشید

اوایل زندگی، آنقدر به من علاقه داشت که حتی حاضر نبود، بدون من غذا بخورد، علاقه همسرم به حدی بود که روز چند بار از محل کارش با من تماس می گرفت. نکات فوق، نمونه ای از جملاتی است که بارها شنیده می شود. آیا شما هم فکر می کنید علاقه همسرتان کم شده است؟
یکی از مواردی که موجب بروز آسیبهای جدی در ارتباط زوجها می شود، این است که یکی از آنها، یا حتی هر دو طرف، احساس می کنند. همسرشان به آنها بی توجه شده یا علاقه اش کاهش یافته است.
فردی که چنین تصوری دارد، احساس بی ارزشی می کند، یا حتی احساس امنیت خود را نسبت به زندگی مشترک از دست می دهد. این احساس، زمانی نقش تخریبی بیشتری پیدا می کند که زن یا شوهری که این نگرش را دارد، سعی کند رفتار فرد مقابل را با بی توجهی جبران کند .
بسیاری از افرادی که به همسر خود بی توجهی می کنند، دلیل رفتاشان را گرفتاریهای روزمره ذکر می کنند، در حالی که اگر ما بدانیم ایجاد ارتباط رضایت بخش با همسر، موجب می شود در مقابله با مشکلات نیز قدرت بیشتری داشته باشیم، هر گز محبت خود را از او دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه، ذکر این نکته بایسته است که ابراز علاقه در هر دوره، شکلی متفاوت می یابد . به زبان دیگر، شاید همسر شما هنوز به شما ابراز علاقه می کند، ولی شکل آن با گذشته متفاوت شده است.
مثلاً شاید زمانی که امکان آن فراهم بود، هر هفته با یکدیگر به تئاتر می رفتید ، ولی شاید امروز دوست دارد با شما بیشتر صحبت کند از سوی دیگر ، یکی از اشتباهات رایج به ویژه در میان زوجهای جوان این است که رفتارهایی را ابتدای ازدواج انجام می دهند که امکان ادامه آن وجود ندارد ؛ مثلاً وقتی شما و همسرتان با هم در یک ظرف غذا می خورید و این را نشانه عشق به یکدیگر می دانید، مطمئن باشید این رفتار را در آینده ای نه چندان دور باید ترک گویید ، یا اگر چند بار در روز با همسرتان تماس می گیرید، ممکن است در وضعیتی قرار گیرید که امکان ادامه این عمل وجود نداشته باشد. در این حالات، مشکل از آنجا شروع می شود که زن یا شوهر، ترک این رفتار را به حساب کم علاقه شدن همسر خود بگذارند.
بنابراین، توصیه می شود حتماً رفتارهایی را انجام دهید که امکان ادامه آن وجود داشته باشد . این وضعیت گاهی درباره خرید هدایا هم صادق است. به صورتی که افراد معمولا اوایل ازدواج هدایای گران قمیتی به همسر خود می دهند، در حالی که سالهای بعد، امکان خرید چنین هدایایی را از دست می دهند، این نیز یکی از مواردی است که موجب می شود برخی همسران احساس کنند علاقه طرف مقابل به آنها کم شده است. اگر می خواهید لذت بیشتری از زندگی مشترک ببرید، حتماً به نکات زیر عمل کنید:
۱٫ از ابراز علاقه به همسرتان خجالت نکشید. ابراز علاقه نشانگر میزان دوست داشتن شماست.
۲٫ نگویید علاقه ام را با رفتارم نشان می دهم. برای ابراز علاقه باید از کلمات استفاده کرد.
۳٫ هیچگاه اجازه ندهید مشکلات زندگی، شما را از همسرتان دور کند.
۴٫ همیشه ابراز علاقه به همسر، بهترین هدیه به اوست. این هدیه مجانی را از او دریغ نکنید.
۵٫ اگر در ابراز علاقه به همسرتان ناتوان هستید، یا روش آن را نمی دانید، حتماً به یک مشاوره امور خانواده مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فقط همسران بخوانند

با افکار مثبت و فعالیتهای مفید می توانید روابط خود را با همسرتان بهتر کنید حالا شما از روشهای زیر هر کدام را که ترجیح می دهید، انتخاب کنید و به کار ببندید :

۱) مشخص کنید کدام رفتار شما و همسرتان را دیگران دوست دارند و تحسین می کنند . علت آن را از یکدیگر بپرسید احساساتتان را در مورد آن رفتار برای همدیگر مطرح کنید.
۲) گفتگوهایتان را در طول یک ساعت ضبط کنید برای نمونه در هنگام صرف غذا یا هنگام تماشای تلویزیون یا صبح به محض از خواب برخاستن، چند روز بعد با یکدیگر این گفتگوها را گوش بدهید از شنیدن آن چه احساسی دارید؟ آن را با یکدیگر مطرح کنید.
۳) بکوشید هیچ گاه وسط حرف یکدیگر ندوید و تا زمانی که صحبتهای همسرتان به طور کامل تمام نشده ساکت باشید و به آن با دقت گوش کنید.
۴) در آخر این هفته از همسرتان نخواهید برایتان کاری انجام بدهد خریدی بکند یا کادویی بخرد. در عوض شما به او خدمتی بکنید. چه احساسی دارید؟
۵) با یکدیگر صادق باشید، روشهایی را که در همسرتان احساس گناه را بر می انگیزد پیدا کنید بکوشید حداقل به مدت یک هفته آن رفتارها را کنار بگذارید.
۶) با یکدیگر فیلم قدیمی تماشا کنید یا موسیقی مورد علاقه یکدیگر را گوش کنید و در مورد آن با هم صحبت کنید و علت علاقه به آن را توضیح دهید.
۷) با هم به کتابخانه بروید و کتاب بخوانید.
۸) به ۱۰ سال گذشته زندگی تان فکر کنید زمانی اول راه خیلی خوشحال بودید و همه چیز بر وفق مرادتان بود به یاد بیاورید لحظاتی را که احساس می کردید خوشبخت هستید به یاد بیاورید در مورد آن با یکدیگر صحبت کنید از بازتاب گذشته چه احساسی دارید؟
۹) به دوران کودکیتان باز گردید. خانه و شهری را که در آن زندگی می کردید مدرسه ای که می رفتید راه مدرسه، حیاط مدرسه دوستان و همکلاسی، خاطرات مدرسه، روابط شما با خواهر و برادرتان را به یاد بیاورید و با هم در مورد آن صحبت کنید.
۱۰ ) اگر مشکل مالی نداشتید یا پول برایتان مهم نبود! زندگیتان چگونه بود؟ آن شرایط را با شرایط کنونی مقایسه کنید چه احساسی دارید؟
۱۱ ) برای گفت و گو با هم زمانی را اختصاص بدهید برای مثال عصرها، یا زمانی که تلویزیون، فرزندان و دوستان کار و ... مزاحم نباشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تحریک پذیری و ارضای جنسی

به وجود آمدن میل جنسی حتما همراه با تحریک جنسی نیست. در تحریک شدن اعضای جنسی، حواس پنج گانه (بویایی، شنوایی، بینایی، لامسه (بساوایی)، چشایی) و هم چنین مسائل روحی و عاطفی نقش اصلی را دارد . تحریک جنسی در زن و مرد تقریبا به یک شکل است ، در مرد حالت نعوظ (ارکسیون) پیدا می شود و در زن ترشحات مهبل (واژن) زیاد می شود .
البته زنان زودتر از مردان تحریک می شوند . ارضای جنسی (ارگاسم) ، اما در زن و مرد متفاوت است و این بر می گردد به الگوهای فرهنگی متفاوتی که به زن و مرد داده شده است .از آن جا که زن در رابطه جنسی نیز نقش خود را در فدا کردن خود و غرق شدن در دیگری می بیند ، ارگاسم او خیلی کامل تر از مرد است. یعنی زن وقتی به اوج لذت جنسی برسد ، حتی امکان دارد برای پنج دقیقه بیهوش بشود .
زن می تواند با ارگاسم از دنیای عینی فاصله بگیرد . در ضمن زن می تواند ارگاسم های متعدد داشته باشد . در صورتی که این مسئله در مرد به این شکل نیست . ارگاسم مرد کنترل شده است .
از آنجا که مرد طبق الگوی فرهنگی می خواهد بر همه چیز کنترل داشته باشد ، ارگاسم اش نیز کنترل شده است . مرد در حین رابطه جنسی نیز به خود مسلط است و سعی دارد خود را تحت کنترل قرار دهد . برای همین به این شکلی که زن از خود بیخود می شود، مرد نمی شود . مرد برای این که دوباره تحریک شود به زمان احتیاج دارد .
در واقع در مرد یک دوره تحریک ناپذیری وجود دارد ، که این از مرد به مرد و در دوره های مختلف سنی فرق می کند . مثلا در دوران بلوغ دوره تحریک ناپذیری می تواند ۵ تا ۱۰ دقیقه باشد و در سن شصت سالگی می تواند یک ماه تا شش ماه باشد . این همان طور که گفته شد در مردانی مختلف فرق می کند .
زن برای تحریک مجدد به زمان احتیاج ندارد و از این لحاظ مردان یک مقدار به زنان حسادت می کنند . بر خلاف تصورات رایج، زن در رابطه جنسی دست و بالش بازتر است و امکانات بیشتری دارد تا مرد .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
مردانی که باعث دلزدگی جنسی زنان می شوند

چه مردانی موجب دلزدگی جنسی همسرانشان میشوند؟

۱٫ مردان با بدن زنان آشنا نیستند.
۲٫ مردان بد تا می کنند.
۳٫ مردانی که بلد نیستند چطور رفتار کنند.
۴٫ مردانی که در مسائل جنسی شلخته و سرسری هستند.
۵٫ مردانی که زنان را بد نگاه می کنند.
۶٫ مردانی که خیلی خشن هستند.
۷٫ مردانی که بهداشت را رعایت نمی کنند.
۸٫ مردانی که نسبت به ظاهر زنان وسواس دارند.
۹٫ مردانی که زن را می سنجند.
۱۰ . مردانی که همسر خود را دوست ندارند.
۱۱ . مردانی که در مسائل جنسی وسواس دارند.
۱۲ . مردانی که در حین دیدن تلویزیون رابطه جنسی برقرار می کنند.
۱۳ . مردانی که بعد از برقراری رابطه جنسی از نظر احساسی چک نمی کنند.
۱۴ . مردانی با عادت شخصی بسیار بد.
۱۵٫ مردانی که به بدن خود وسواس دارند.
۱۶ . مردانی که با دیگران بدرفتاری می کنند.
۱۷ . مردانی که ما را دوست ندارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با گذشت چه مدت از نامزدی صمیمیت جنسی مناسب خواهد بود؟

دست نگه دارید؛ شما هنوز این فرد را نمی شناسید؛ ممکن است جاذبه جنسی کورتان کرده باشد.
شما در این مرحله عاشق عاشق شدن هستید نه فقط طرف مقابلتان.
این امکان وجود دارد که شریک زندگی و زوج مناسب را پیدا کرده باشید؛ اما در این مرحله هنوز نمیدانید آیا هوس است یا عشق واقعی؟
صبر کنید؛مراقب باشید؛ برقراری رابطه جنسی را همواره به تعویق بیندازید؛ تا آنجا که دیگر تحملش را نداشته باشید و سپس به این مرحله که رسیدید باز هم آنرا به تعویق بیندازید.
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مرتکب میشویم ؛ صمیمیت زود هنگام و نپخته است.
هنگامی که با کسی رابطه جنسی برقرار میکنید چندین اتفاق می افتد:
۱٫ دیگر نمی توانید در مورد آن شخص به درستی قضاوت کنید؛ چرا که به لحاظ جنسی سرمست و شیفته شده اید.
پس از آن ممکن است هشدارها و نشانه های خطری را ببینید که می بایست مدتها قبل به آن توجه می کردید.
۲٫ اینکه هنگامی که با کسی هم بستر میشوید انرژی های روحی – روانی او را با انرژی های احساسی – عاطفی خود در می آمیزید؛ قبل از آنکه به راستی او را بررسی کنید و از همه چیز مطمئن شده باشید.
هنگامی که با کسی رابطه جنسی برقرار میکنید نه تنها بدن خود را با یکدیگر سهیم می شوید بلکه افکار؛ روحیات و احساسات خود را نیز با هم در می آمیزید؛ چه متوجه باشید چه نباشید.
عشق ورزی میتواند یکی از زیباترین و التیام بخش ترین رویدادهای این دنیا باشد؛ اما هنگامی که با شخص مناسب و در شرایط مناسب صورت گیرد.
روابط جنسی زود هنگام و نادرست درد و رنج؛ تحقیر و دل شکستگی های بسیاری را برای کسانی به همراه آورده است که با شخص اشتباه و در زمان اشتباه روابط جنسی برقرار کرده اند.
هنگامی که به دلیل ترس از دست دادن طرف مقابل با او هم بستر میشوید؛ مطمئن باشید که مرتکب اشتباه شده اید؛ چنانچه این شخص برای شما مناسب باشد؛ همیشه احساسات شما را درک میکند و حاضر است برای ارزش ها، خواسته ها و ترس های شما نیز ارزش قائل باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روشهای ابراز علاقه به همسر بدون رابطه جنسی

راههای ابراز علاقه به همسر :

· به او بگویید که دوستش دارید.
· بغل کردن یا بغل شدن.
· اطمینان پیدا کردن از این موضوع که به اندازه کافی برای او احترام و ارزش قائلید.
· بوسیدن هنگامی که دیگران در حال نگاه کردن به شما هستند.
· بوسیدن زمانی که مردم شما را نگاه نمی کنند.
· به او بگویید که برایش ارزش قائل هستید.
· دستهای یکدیگر را بگیرید.
· رفتن به یک دوچرخه سواری طولانی مدت.
· تهیه یک هدیه ویژه.
· هر زمان که نیاز به یک دوست خوب داشت، شما در دسترس باشید.
· وقت گذراندن در کنار یکدیگر.
· رفتن به سینما
· قدم زدن در جنگل، شانه به شانه هم.
· ضبط کردن یک نوار پر از آهنگهای عاشقانه.
· صحبت کردن در مورد احساساتتان.
· رویاهایتان را با یکدیگر در میان بگذارید.
· یکدیگر را با تمام وجود در آغوش بگیرید.
· با هم روی نیمکت پارک بنشینید.
· با هم قدم بزنید.
· برای صرف غذا بیرون بروید.
· پیک نیک بروید.
· از هم تعریف کنید.
· با هم داخل جکوزی ریلکس شوید.
· استخر بروید.
· با هم به خرید وسایل خانه بروید.
· فقط نزدیک هم باشید.
· با کمک هم غذا درست کنید.
· یکدیگر را با عشق و علاقه لمس کنید.
· تکالیفتان را با هم انجام دهید.
· برای یک سفر تفریحی برنامه ریزی کنید.
· با هم به مهمانی بروید.
· کیک بپزید.
· به کتابخانه بروید.
· داخل موزه بچرخید.
· فقط در کنار او باشید.
· ببینید چه چیز برای دیگری جالب است – و آنرا انجام دهید.
· با هم ورزش کنید.
· به یکدیگر خیره شوید.
· اتومبیلهای یکدیگر را بشویید ( یا دوچرخه!).
· با هم به ماهیگیری بروید.
· با هم صحبت کنید.
· به نگرانیهای یکدیگر گوش دهید.
· ناخن انگشت پای یکدیگر را بگیرید.
· آهنگ مورد علاقه او را انتخاب کنید.
· به شادیهای هم گوش دهید.
· یکدیگر را در نزدیکی خود نگه دارید.
· با چشمهای او صحبت کنید.
· برای هم نامه بنویسید.
· تماس تلفنی داشته باشید.
· به هم اعتماد کنید.
· به او یک حلقه، کادو بدهید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
۹ اشتباهی که نباید در رابطه جنسی انجام داد

مسلما زمانی که می خواهید با فردی رابطه جنسی داشته باشید آخرین چیزی که می خواهید این است که وی از حس رابطه جنسی خارج شود! برای اینکار ۹ اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید.


۱٫ وی را نمی بوسید!

باور کنید یا نکنید حقیقت این است که بالای ۹۰ درصد در مردان در هنگام رابطه جنسی زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور کامل فراموش می کنند.
بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینکه ذهن آنها در آن لحظه به حرکتی و کاری که انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را که انجام می دهند امکان برقراری بوسه در آن نیست.
بعضیها در طول رابطه دهانشان خشک می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میکنند و مسائل دیگر.
این اولین اشتباهی است که باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم به تاخیر بیاندازد . زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مکیده شوند. آنها بوسه می خواهند.


۲٫ وی هنوز آماده نیست و شما شروع می کنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریک شده اید و معاشقه می کنید . وی نیز با شما همراهی می کند اما وی هنوز کاملا تحریک نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.
در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد . زنان دوست دارند که در هنگام رابطه جنسی سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.
کلیتوریس را لمس کنید و یا آنال ( مقعد ) را برای آنها ماساژ دهید. اما همین کارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود که زن هنوز کاملا تحریک نشده و شما رابطه را آغاز کردید ، می تواند کاملا دردناک باشد.
زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیک های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نکردید که در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده که بشما هجوم می آورد ، رابطه را آغاز نکنید.


۳٫ تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست که حساس است!

این کار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی که زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریک شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینکار را انجام می‌دهند!
آنها برای آماده سازی زنان می دانند که لبها و سینه ها و آلت تناسلی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می کنند و دیگر به سایر نقاط کاری ندارند!
یک مرد نا آزموده فراموش می کند و یا نمی داند که تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت است.
مردان فراموش می کنند که باید شانه های زن را ببوسند یا بلیسند. پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات کول که باعث می شود بدن وی کاملا شل گردد اطلاعی ندارند.
از بوسیدن کمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. (به همه اینها گاز گرفتن نرم و ملایم را هم اضافه کنید) در نتیجه بسیار ساده است که زنان را بصورت تیک‌های عصبی تحریک کنند.
نکته دیگر این است که توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود که زنان تا حدی از خود بی خود گردند که اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی کنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی که در آن قرار گرفته اند برسانند


۴-وزن خود را بروی وی نیاندازید!

این نیز کار دیگری است که افراد نا وارد انجام میدهند.اشکالی ندارد که در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید که مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یکی از نکات کلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی که ذکر کردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند.
چنین چیزی تنها یک کابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند که در طول رابطه تحت کنترل باشند و مرد باشد که آنها را در بر می گیرد اما تحمل کردن وزن مرد اصلا چیزی نیست که آنها خواستار آن باشند.
مورد دیگر اینکه بخاطر تصور اینکه مرد بروی زن قرار گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراکه اصلا به زاویه مچ پاها و شکل سائدها در پوزیشنها توجه نمی کنند که باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نکند.


۵٫ شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!

اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده بسیار شوک آور و عصبی است.
اینکه شما نمی توانید ارگاسم خود را کنترل کنید باعث می شود که فقط چنین حسی را وارد کنید!
باید ارگاسم خود را کنترل کنید و سعی کنید که در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.
اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر کنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد.سکس دهانی را انجام دهید تا زمانیکه ببینید وی وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول کنید.
اگر برعکس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم کنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید که با شیوه ای دیگر مثل اورال سکس و یا همان سکس دهانی شما را تحریک و به مرحله ارگاسم برساند .


۶٫ به وی نمی گویید که می خواهید ارگاسم شوید.

اینکه می خواهید چه کنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه کجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند.
در ابتدا باید حتما به وی بگویید که در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بکنید.و اینکه آیا وی با این کار موافق است یا خیر.
بحث نکنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینکه توضیح بشنوید که چرا نه.اینکار مال الان نیست.
تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بکنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا امکان دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید. در سکوت کارتان را نکنید . وی باید بداند.


۷- شماها به یکباره هنرپیشه فیلمهای پو.ر.نو می شوید!

این هم عادتی است که یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و سعی می کنید تمامی کارهایی را که دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید!
بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پو.ر.نو در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین کارهایی اصلا استقبال نمی کنند.
شما باید شریک خود را بشناسید. آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در رابطه جنسی با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است که دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام رابطه جنسی شناسایی شود. قبل از اینکه وی شما را فردی وحشی خطاب کند!
زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می کنند . اما این دلیل نیست که شما فردی را که ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.
اگر شما به چنین رابطه جنسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری که خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری کنید و یا اینکه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید که با شما جور گردد. اما فکر نکنید که چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در رابطه جنسی هستند همه زنها اینگونه اند!


۸٫ ساکت هستید!

من مطمئن هستم که شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بکشد و چنگ بزند و سر و صدا کند. بگوید که تندتر یا آرامتر و مدام بگوید که خوبه و حرفهای دیگر...بسیار طبیعی است که زنان نیز در طول رابطه می خواهند واکنش شما را بدانند.آنها باید بدانند که کار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.
اینکه بدانند قدرت ارگاسم کردن شما را دارند.شما اگر ساکت باشید فکر می کنند کارشان را درست انجام نمی دهند.اینکه شما هم صدا کنید و یا ساده اعلام کنید که چه حس خوبی دارید چیزیست که شما برای تبدیل از یک آماتور به یک حرفه ای لازم دارید


۹٫ نحوه حرکتی پمپ کردن شما بسیار نا بخردانه است!

بله. بسیاری از مردان فکر می کنند باید مثل چکش بروی هاون بکوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.
زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید و درد باعث می شود که زن " آه" را به " آی " تبدیل کند.
اما مردان همچنان گوششان بدهکار نیست! آنها فکر می کنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد!
آنها بخاطر اینکه نحوه عملکرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند که درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد. این آن جایی است که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند.
آنها آرام آلت را وارد می کنند و پمپ می کنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می کنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیکتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینکه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند!
آنها می دانند که زن اکنون در چه حسی و کجا قرار گرفته و اکنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چگونه رابطه عاطفی میان خود و همسرمان را استحکام بخشیم؟ ( آقایان )

چند توصیه به آقایان:

اگر می خواهید همسرتان همواره زنی با طراوت و سرزنده و مادری سنجیده و مهربان باشد تصور نکنید که مجبورید بهای سنگینی را برای حصول این نتیجه بپردازید. فقط کافیست روزانه دقایقی به دقت به حرفهای او گوش فرا دهید.دراین شرائط طبیعی ترین کاری که او خواهد کرد همان صحبت کردن است. دراین مواقع برای اینکه همسرتان احساس کند که مورد پذیرش بیشتری است، بهتر است چند توصیه زیر را رعایت کنید:
١. وقتی احساس می کنید همسرتان ناراحت است، منتظر حرف زدن او نمانید . اگر شما آغاز گر حرف باشید، ۵۰ درصد ناراحتی اش را از بین می برید.
٢. وقتی به او اجازه صحبت می دهید، بدانید ناراحت شدن از اینکه او چر ا ناراحت است.
٣. از قطع کردن سخن او اجتناب کنید.
۴. وقتی نمی دانید که چه بگویید، حرفی نزنید. اگر نمی توانید حرف مثبتی بزنید و یا اگر نمی توانید جانب احترام را بگیرید، ساکت بمانید.
۵. اگر همسرتان قصد صحبت نداشت با طرح سوال او را به صحبت تشویق کنید.
۶. احساسات او را اصلاح نکنید و در مقام داوری برنیایید.
٧. تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید. واکنش نشان ندهید چر ا که اگر حتی برای لحظه ای کنترل خود را از دست بدهید، بازنده می شوید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طرز رساندن زن به ارگاسم

کشش جنسی زن دارای مراحل مختلفی بوده که آرامش بخشیدن به آن مستلزم رابطه جنسی نمی باشد. بلکه کارهای عمومی تر و ساده تر براحتی می تواند خیلی تاثیرگذارتر از رابطه جنسی باشد... توصیه می شود کارهای زیر را برای موفقیت در سکس جنسی بکار ببرید.
سایر تکنیکهای موجود در مناسبات بین زوجین که از آنها به عنوان تکنیک های عشقبازی یاد می شود عبارتند از :
۱٫ حمام کردن ...می توانید هر چند وقت یکبار که احساس کردید رابطه فی ما بین شما رو به سکون می باشد، با دیدن اولین علائم کشش جنسی در همسرتان از این تکنیک استفاده کنید...شستشوی همسر با آب ولرم به راحتی علائمی از سپاسگزاری را در وی نمایان خواهد کرد...این مسئله بسادگی آثار خستگی روحی و جسمی را از چهره وی خواهد زدود و به سرعت آتش عشق وی را زیاد خواهد کرد .. واقعاً در آن لحظات نمی توانید تصور کنید همسرتان چگونه از اینکار لذت میبرد.
۲٫ شانه کردن ...بارها و بارها عنوان شده که این تکنیک قادر است آثار بیاد ماندنی بجای بگذارد اما کمتر مردی را دیده شده که آن را انجام دهد این تکنیک زمانی توصیه میشود که همسر شما می خواهد نیم ساعت یک بند صحبت کند و فقط احتیاج به گوش دارد!
حرف زدن زن بدلیل اینکه خط مشی ثابتی را دنبال نمیکند بسرعت مرد را کلافه و گیج می کند. اما با این شیوه مرد شروع به برس کشیدن به گیسوان همسرش کرده و یک دلیل موجه برای سکوت و گوش دادن پیدا می کند. زن نیز بعد از مدتی صحبت کردن بشدت آرام میشود و حتی نمی داند چگونه از شما تشکر کند..
۳٫ لاک زدن ...این تکنیک در زمانی توصیه می شود که همسرتان احتیاج دارد که با شما حرف نزند!!! زن همانطور که یک مرتبه با انرژی شروع به صحبت می کند یک مرتبه نیز ساکت می شود و اگر از مسئله ای آزرده خاطر باشد، خود را جمع کرده و شاید مدتها نظاره گر شما باشد ..
زنان واقعاً از اینکه همسرشان ناخنهای آنها را لاک بزند احساس شعف می کنند...شما میتوانید از این تکنیک در لحظاتی که احساس میکنید همسرتان برای خروج از این وضعیت احتیاج به یک شوک دارد استفاده کنید ...مطمئن باشید که لبخند را به چهره وی باز خواهید گرداند...
۴٫ نوازش...باز هم لامسه .. بارها به شوهران تاکید شده که در زمانی که می خواهند تلویزیون تماشا کنند و همسر آنان نیز می خواهد که به او توجه شود از تکنیک نوازش گیسوان استفاده کنند ... شوهر میتواند در حالیکه بر وی مبل نشسته است سر همسر را بر روی پاهای خود گذاشته و مشغول بازی با موهای وی شود .. مطمئن باشید که در این لحظه زن مثل چوب خشک شده و جیکش هم در نمی آید !!
شما هم براحتی به برنامه تان توجه کرده اید و هم همسرتان را از خود نرنجاندید .. زن نیز با این نوازش آرام می شود و یا در آغوشتان می خوابد و یا به برنامه ای که شما می بینید توجه میکند...
تکنیکهای واقعاً زیادی وجود دارند که چند تا از ساده ترین آنها ذکر شد تا بدانید سعادت و اثبات علاقه بسیار ساده و پیش روی شماست ولی آن را نمی بینید .. بدانید که با کمی تفکر شما نیز تکنیکهای بیشماری در ذهن خود دارید که میتوانید از آنها استفاده کنید......
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مناسب ترین زمان استفاده از تست های بارداری خانگی چه موقع است؟

این مسئله بستگی به این دارد که از چه تستی استفاده می کنید.تمامی تست ها مقدار hCG (گنادوتروپین جفتی انسان)، که به آن هورمون حاملگی هم گفته می شود را در بدن اندازه می گیرند.
تست های خانگی مقدار این هورمون در ادرار را اندازه گیری می کنند. میزان حساسیت یک تست حاملگی بر اساس میلی واحد در هر میلی لیتر (mIU/ml) نوشته می شود و معمولا بین mIU/ml 10 تا mIU/ml 40 است. هر چه این عدد کمتر باشد آن تست حساس تر است و زودتر می تواند بارداری را تشخیص دهد.
چنانچه خیلی زود اقدام به اندازه گیری کنید حتی یک تست دقیق و حساس هم ممکن است نتواند باردار بودن یا نبودن را مشخص کند زیرا ممکن است در آن زمان مقدار هورمون در ادرار شما هنوز بسیار کم باشد و بنابراین نتیجه تست منفی گزارش می شود در حالی که بعدها متوجه می شوید حامله بوده اید.
بهترین زمان سنجش با تست های خانگی، هنگامی است که تاریخ پریودتان بوده اما پریود نشده اید که معمولا حدود دو هفته بعد از تخمک گذاری است.
چه دلایل دیگری برای منفی شدن تست های خانگی وجود دارد؟
۱- ممکن است اصلا باردار نباشید.
۲- ممکن است تخمک گذاری تان دیرتر از موعدی که محاسبه کردید اتفاق افتاده باشد و هنوز در اوایل بارداری به سر می برید.
۳- در ۱۰% موارد حتی در زمانی که در بالا گفته شده است نتیجه تست منفی می شود که به دلیل کم بودن هورمون حتی در آن زمان است. چنانچه تستتان منفی بود اما همچنان پریود نشدید، سه روز بعد آن را تکرار کنید. شاید در آن زمان مقدار هورمون به حد قابل شناسایی برسد.
توجه داشته باشید که تست های خونی همیشه دقیق تر هستند و می توانند بارداری را از حدود شش تا هشت روز پس از تخمک گذاری تشخیص دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 42 از 44:  « پیشین  1  ...  41  42  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA