انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 7 از 44:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


زن

 
تربیت دینی کودکان



اگر زمینه برای رشد احساس مذهبی که یکی از عمیق ترین احساس هاست، فراهم باشد به سرعت رشد می کند. بنابراین در تربیت دینی فرزندان باید کوشید تا این زمینه تقویت شود. شرکت دادن کودکان و نوجوانان در مراسم و محافل مذهبی- البته به شرطی که...

اگر زمینه برای رشد احساس مذهبی که یکی از عمیق ترین احساس هاست، فراهم باشد به سرعت رشد می کند. بنابراین در تربیت دینی فرزندان باید کوشید تا این زمینه تقویت شود. شرکت دادن کودکان و نوجوانان در مراسم و محافل مذهبی- البته به شرطی که طولانی و خسته کننده نباشد- در این حرکت رو به رشد تاثیر مستقیم دارد.
برپایی مجالس و برنامه هایی که در آنها ذکر خدا حرف اول را می زند در پرورش دینی آنان و آرامش روانی شان تاثیر بسزایی دارد، چرا که ایمان به خدا باعث آرامش دل بچه ها شده و ارتباط مبت و امیدوارانه ای با جهان پیرامون خود برقرار می کنند و احساس تنهایی و بی پناهی را از آنها دور می دارد.
     
  
مرد

 
چه کسی باید رابطه جنسی را شروع کند ؟ زن یا مرد
زوج‌هایی که از سکس باز می‌ایستند، معمولاً به خاطر کند شدن مرد است. مرد به دلایل مختلف از شروع کردن سکس دست می‌کشد؛ ولی یکی از مهم‌ترین دلایلش شاید بیش از اندازه شروع شدن سکس از طرف زن باشد. شروع کردن‌های مدام سکس از جانب زن نه تنها کم کم خود او را دچار احساس حرمان خواهد کرد، بلکه مرد نیز به تدریج به سکس داشتن با او بی‌علاقه می‌شود.

اکثریت زنان نمی‌داند اگر بیش از آنی که مردان در پی‌شان هستند، خودشان در پی مرد باشند،‌ مرد سرانجام منفعل می‌شود. اگر گاه گاه کمی نواختن و سر در پی مرد گذاشتن مزه‌ی خودش را دارد و مرد می‌فهمد که زمان مناسبی است که زن را دنبال کند، ولی تکرار این عمل،‌ بی‌آن که مرد دربیابد علاقه‌ی او را به سکس خاموش می‌کند.

وقتی زن بیش از حد مسئولیت آغاز کردن سکس را به عهده گیرد، باعث کاهش تدریجی انگیزه‌ی مرد می‌شود. زن مرتباً بخش مردانه‌اش را نشان می‌دهد؛‌ پس مرد به سمت بخش زنانه و پذیرنده‌ی خود رانده می‌شود. چنین عدم تعادلی به تدریج شور و حرارت جنسی را در زندگی زناشویی می‌فرساید.

معمولاً مرد حتی نمی‌فهمد که چه بر سر شور و حرارت جنسی‌اش آمده؛‌ و بدتر این که ممکن است به اشتباه فکر کند دیگر همسرش برایش جذابیتی ندارد.

توجه دارید! یک فقدان تعادل ساده می‌تواند به بحرانی جدی بینجامد. بنابراین، زن با علامت فرستادن و به طور غیرمستقیم سکس خواستن، به درستی می‌تواند از بخش مردانه‌ی شوهرش حمایت کند- بخشی که زن آرزوی آن را دارد و در خیالِ دنبال شدن توسط آن به سر می‌برد.

جالب است که خود مردان نیز نمی‌دانند سماجت زیاد زن یا پیش‌دستی‌اش در سکس می‌تواند موجب افول انگیزه‌ی آنان شود. بعضی از مردان در ابتدا از سماجت زن خیلی خوششان می‌آید؛‌ منتها پس از چندی متحیر می‌شوند که چرا دیگر مجذوب آن زن نیستند یا چرا ناگهان زنان دیگر برایشان جذاب‌تر می‌شوند. زنی که در سکس سمج است، در ابتدا عالی به نظر می‌رسد. شاید به خاطر این که مرد به این طریق از خطر رد شدن و طرد شدن در امان می‌ماند؛ ولی این کافی نیست. مرد از ماهیت خود دور شده، مسیر اشتباهی را جلوی خود گرفته، پس صدمه‌اش را خواهد دید.

زنان معمولاً شکایت می‌کنند که مایل به پیش‌دستی برای شروع سکس نیستند،‌ ولی وقتی می‌بینند مرد هم منتظر همین نشسته، خود را ناگزیر به آن می‌بینند. توصیه‌ام این است که به جای شروع کردن سکس، زن می‌تواند توجه‌اش را به فرستادن این پیام برای مرد معطوف کند که اگر مرد سکس را شروع کند، با خطر طرد شدن رو به رو نیست.

هر از گاه شروع کردن سکس برای زن مسئله‌ای ندارد. مسئله وقتی آغاز می‌شود که شروع کردن‌هایش مستمر شود. در این صورت، سکس خواستن مرد کمتر و کمتر شده،‌ و در طی زمان، علاقه‌اش را از دست می‌دهد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چرا پزشکان رابطه زناشویی منظم را به همسران توصیه می کنند؟
تصور بیشتر افراد از یک رابطه زناشویی سالم، رسیدن به آن چند ثانیه ارگاسم و لذت و حس رهایی ناشی از آن است....

اما آیا می دانید که روابط زناشویی سالم و منظم چقدر می تواند در سلامت روح و جسم شما تاثیرگذار باشد و زندگی تان را از این رو به آن رو کند؟ دانشمندان دلایل زیادی را مطرح کرده اند که نشان می دهد رابطه زناشویی فقط یک کار روتین لذ ت بخش نیست، بلکه در طول این رابطه هورمون هایی در بدن زن و مرد آزاد می شوند که می توانند در بالا بردن سطح سلامت عمومی شان بسیار مفید باشند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که رابطه زناشویی را بهترین و مهم ترین بخش از زندگی شان می دانند بد نیست که نگاهی هم به فواید و زوایای پنهان رابطه زناشویی تان داشته باشید.

۱) کاهش دردهای مزمن :

تحریک کلیتوریس و دیواره واژن در خانم ها باعث افزایش ترشح هورمون های اندروفین، کورتیکوسترویید و سایر هورمون های طبیعی کاهش دهنده درد در بدن آنها می شود. به خاطر افزایش سطح این هورمون ها، خانم ها به مراتب از سردرد و بدن دردهای مزمن حین رابطه زناشویی کمتر رنج می برند و این کاهش درد تا چند روز بعد از رابطه زناشویی هم با آنها همراه خواهد بود. شاید بد نباشد که بدانید این ترشح و افزایش سطح هورمون های کاهنده درد، پیش از رسیدن به ارگاسم صورت می گیرد و حتی اگر خانمی در طول رابطه زناشویی اش به اوج لذت نرسد، باز هم هورمون های کاهنده درد در بدن او ترشح خواهند شد. ولی در هر صورت اگر خانم ها رسیدن به اوج لذت جنسی را تجربه کنند، مقدار و ماندگاری هورمون های کاهش دهنده درد در بدن آنها چند برابر خواهد شد.

۲) کم شدن خطر ابتلا به سرطان پستان :

افزایش سطح اکسی توسین و دی.اچ.ایی.ای (یک هورمون جنسی)، می تواند احتمال ابتلا به سرطان پستان را کاهش دهد. تحقیقات نشان می دهند که شانس ابتلا به سرطان پستان در خانم هایی که حداقل ماهی یکبار رابطه زناشویی دارند، بسیار کمتر از خانم هایی است که اصلا رابطه زناشویی ندارند. به علاوه، محققان یونانی می گویند که احتمال ابتلا به سرطان پستان نوع مردانه در مردانی که حداقل ۷ بار در ماه (البته از دهه پنجم زندگی به بعد) به ارگاسم می رسند، بسیار کمتر از سایر مردان است.

۳) محافظت از پروستات :

پژوهشگران استرالیایی تحقیقات زیادی را روی مردان میانسال کشورشان انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که مردانی که به طور متوسط ۴ بار در هفته به اوج لذت جنسی می رسند، شانس ابتلایشان به سرطان پروستات یک سوم سایر مردان است. بنابراین پژوهشگران استرالیایی معتقدند که فعالیت جنسی مردان نباید در سنین بالا متوقف یا کم شود تا احتمال مرگ و میر ناشی از سرطان پروستات در آنها کاهش یابد.

۴) کاهش استرس های روزانه :

شاید باورتان نشود اگر بگوییم که بیشتر متخصصان در زمینه روابط جنسی به افرادی که قصد سخنرانی یا گفت وگوهای مهم و استرس زا را دارند، توصیه می کنند که چند ساعت قبل از انجام دادن کارشان فعالیت زناشویی داشته باشند تا به این ترتیب بتوانند به بهترین شکل بر استرس شان غلبه کنند. مطالعات نشان می دهند خانم هایی که ۲ هفته پیش از یک سخنرانی عمومی یا مصاحبه شغلی، روابط زناشویی منظمی داشته اند خیلی خوب توانسته اند استرس خود را کنترل کنند و کارشان را به بهترین شکل انجام دهند. این افراد در طول سخنرانی به هیچ وجه علایم استرس مانند کاهش فشارخون یا عصبی شدن و لرزش دست را از خود نشان نداده اند و شاید این امر به دلیل افزایش سطح هورمون های آرام بخش در مغز آنها به خاطر تجربه رابطه زناشویی و رسیدن به ارگاسم به طور منظم باشد.

۵) افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن :

محققان آمریکایی معتقدند میزان آنتی بادی های ضدعفونت در بدن افرادی که یک یا دو بار در هفته رابطه زناشویی دارند، ۳۰ درصد بیشتر از سایرین است و به این ترتیب آنها ۳۰ درصد کمتر از سایرین به بیماری ای عفونی و حتی ویروسی مبتلا می شوند. به علاوه پژوهشگران آلمانی هم با گرفتن تست خون از عده ای داوطلب به این نتیجه رسیده اند که داشتن یک رابطه زناشویی سالم و رسیدن به ارگاسم به صورت منظم می تواند بدن افراد را در برابر بیماری های عفونی مقاوم کند و شاید به همین دلیل افراد متاهل کمتر از مجردها بیمار می شوند.

۶) جلوگیری از خشکی واژن :

پژوهشگران در نیوجرسی آمریکا در طول تحقیقات و مطالعات گسترده ای که انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که اگر خانمی بیش از ۱۰ بار در سال رابطه زناشویی را تجربه کند، بسیار کمتر و دیرتر از کسانی که این مقدار رابطه زناشویی در سال ندارند از خشکی واژن رنج خواهد برد. در طول رابطه زناشویی خون بیشتری در واژن جریان پیدا می کند و این خون با خود اکسیژن و مواد مغذی دیگر را به همراه دارد که همین امر می تواند بهترین و موثرترین عامل در پیشگیری از نازک و خشک شدن واژن باشد. هر چقدر که تعداد روابط زناشویی خانم ها در طول سال بیشتر باشد، میزان انعطاف پذیری واژن آنها هم بهتر خواهد بود و در نتیجه آنها با افزایش سن نزدیکی های دردناک را به خاطر خشکی واژن تجربه نخواهند کرد.

۷) بهبود عملکرد قلب :

هر چقدر که فعالیت های بدنی شما در طول روز بیشتر باشد، قدرت و عملکرد قلبتان هم بیشتر و بهتر خواهد شد و ناراحتی های قلبی دیرتر به سراغ تان خواهند آمد. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که رابطه زناشویی و رسیدن به اوج لذت می تواند به اندازه راه رفتن سریع یا دویدن برای سلامت قلب شما مفید باشد و این رابطه لذت بخش برایتان نوعی ورزش و فعالیت بدنی محسوب شود. بنابراین اگر حال و حوصله یا وقت دویدن و ورزش کردن را ندارید، بهتر است یک رابطه زناشویی سالم و لذت بخش را با همسرتان تجربه کنید تا از بیماری های قلبی دور بمانید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
بهترین حالات جنسی برای زوجین
یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟

بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به ۵ مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید

اشتباه اول: تقلید همه چیزهایی که در فیلم های پورنو می بینید.این می تواند بزرگترین اشتباه آقایون در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند.و درواقع، یکی از بدترین راه های تحریک اندام جنسی خانمها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه هایتان بگذارد. در این حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنین این وضعیتی است که فشار زیادی به زن وارد می کند.

اشتباه دوم: تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن، در هر وضعیتبرای خانم ها رابطه جنسی راهی برای نزدیکتر شدن به آقایون است. وقتی وزنتان را روی بدن او می اندازید او لذت زیادی می برد. پس دفعه بعد که با همسرتان رابطه جنسی برقرار می نمایید سعی کنید وزنتان را بیشتر روی او بیندازید. همانطور که می بینید، طی رابطه جنسی، تقریباً همه خانم ها از اینکه بدن مردشان به بدن آنها بچسبد بسیار لذت می برند.اما چه مقدار از وزنتان را باید روی آنها بیندازید؟ آنقدر که بعد از تمام شدن رابطه جنسی خانمتان نگوید احساس می کند که تریلی از روی او رد شده و صافش کرده! حد و مرز را نگه دارید. چون اگر به مدتی طولانی همه وزنتان را روی او بیندازید برای او دردناک خواهد بود. اما واقعیت این است که اکثر خانم ها دوست دارند که طی رابطه جنسی کمی از وزن همسرشان روی آنها بیفتد

اشتباه سوم: اینکه وقتی همسرتان روی شماست، اجازه بدهید همه کارها را او انجام دهد.تقریباً برای همه خانم ها، رابطه جنسی عملی پویا است. به همین خاطر اگر شما هم بی حرکت باشید و هیچ کاری انجام ندهید، رابطه جنسیتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسی برای او تغییر خواهد کرد. صحبت های تحریک کننده و آرام در حین رابطه جنسی نیز تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت که نباید از آن غافل شوید.

اشتباه چهارم: منفعل بودنخیلی از آقایون انواع کتاب های"آقایونی مریخی" را خوانده اند و به همین خاطر تصور می کنند که زن ها دوست دارند که همه چیز را به او بسپارید و برای هر کاری که می خواهید بکنید اجازه بگیرید. به جای این روش فقط هر کاری که می خواهید را انجام دهید. حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و آنطرف پرتابش کنید و مطمئن باشید که عاشق این رفتارتان خواهد شد. اصلاً نگرانش نباشید. اگر چیزی اتفاق بیفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئناً به شما خواهد گفت.

اشتباه پنجم: تصور اینکه حالت های عجیب و غریب بهتر عمل می کندلازم نیست معکوس از سقف آویزان شوید و کاری دیوانه وار انجام د هید. فقط طبیعی باشید. قدیمیترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده) برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی است.

حالت های عجیب و غریب فقط بدنتان را خسته می کند و روحیه تان را هم برهم می زند چون گمگشتگی در این حالت ها هم زیاد اتفاق می افتد و نمی دانید دستتان را کجا بگذارید و پایتان را کجا.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
عشق و سكس
سکس گاهی اوقات قدرتمند، ضعیف، پر حرارت، غیر صمیمانه، بخشش آمیز و یا حتی غیر قابل بخشش است. زمانی که احساسات شما به اوج خود می رسد ممکن است غیر قابل کنترل شوند و برقراری رابطه جنسی در نظرتان مانند میوه ممنوعه جلوه کند. رابطه جنسی راه طبیعی حتمی ساختن بقای نسل بشر می باشد. از همان آغاز کودکی گویی وارد یک مسابقه می شویم و باید از قوانینی که خداوند برایمان وضع نموده، پیروی کنیم. گاهی اوقات باید بگوییم "بله" و در مواقعی " نه." کم کم لایه های گناه بر روی شانه های بی گناه جوانیمان سنگین و سنگین تر شده و به سبب آن به درک و احساس، دست پیدا می کنیم و می فهمیم که چگونه باید زندگی کنیم. به رابطه جنسی می توان به عنوان نوعی رابطه رهبریت نگاه کرد. هورمون هایی در بدنمان ترشح می شود که به واسطه آن نیاز داریم به رضایت جنسی دست پیدا کنیم.

ممکن است این امر باعث نامیدی و ناکامی نیز بشود. محرماتی وجود دارند که ما باید از انجام آنها پرهیز کنیم. شهوات جنسی یکمرتبه انسان را از خود بی خود می کند و لحظه ای دیگر هیچ اثری از آنها وجود نخواهد داشت. برخی از گناهان هیچ گاه قابل بخشش نیستند. بعضی از افراد نیز هستند که هیچ گاه دست از گناهان خود بر نمیدارند. نیازهای جنسی باعث تحریک انسان شده و این امر به صورت فرایند مکرری در تمام طول عمر انسان ادامه پیدا خواهد کرد. عده ای از افراد طوری زندگی می کنند که تا آخر عمر خود از خوشی برقراری رابطه جنسی لذت می برند. آنها افراد خوش شانسی هستند...البته همه ما باید اینطور باشیم. سکس یعنی زندگی...طعم خوش زندگی. زندگی که باید با دیگرن تقسیم شود، زندگی که باید آنرا برای خود خلق کنید.

درست نیست که پس از آغاز رابطه، خیلی سریع با طرف خود سکس داشته باشید. این کار ممکن است شما را به جایی بکشاند که خودتان اصلا دوست نداشته باشید. برقراری رابطه جنسی تا پيش از ازدواج كاري اشتباه بوده و شما را ملزم به قبول برخی تعهدات می کند. عده زیادی از مردم دوست ندارند فقط به خاطر سرگرمی و تفریح سکس داشته باشند. سکس یک عمل کاملا شخصی می باشد که معمولا از روی تصادف و اتفاق روی نمی دهد... و نباید هم اینچنین باشد. بهترین کار این است که به اخلاقیات، اصول و ارزش های خود پایبند باشید. هیچ گاه این موارد را به خاطر دستگرمی زیر پا نگذارید.

این روزها بسیاری از جوانان و نوجوانان اظهار می دارند که رابطه جنسی برقرار نموده اند و بعد اعلام می کنند که از انجام این کار به شدت پشیمان شده اند. هم از عملی که انجام داده اند پشیمان می شوند و هم در رابطه شان شکست خورده و ناکام میمانند. آنها فکر می کنند که طرف مقابل به آنها خیانت کرده و کاملا سردرگم میشوند. چقدر خجالت آور است که بهترین دوران زندگی با یک چنین ناکامی ها و نا امیدی هایی سپری شود. بدترین نوع پشیمانی زمانی به فرد دست می دهد که او باردار شود و هیچ کس نباشد تا وی را از نظر روحی و عاطفی حمایت کند...این فاجعه برای هزاران نفر در طول سال اتفاق می افتد.

سکس چیز بدی نیست، اما اگر ارتباط نادرست برقرار شود، معمولا شما را از تشکیل زندگی سالم زناشویی و صاحب فرزند شدن، باز می دارد. به مجرد اینکه سکس در یک رابطه باب شود، درصد بسیار زیادی از کنترل افراد بر روی مسائل فیزیکی معطوف میشود و ذهن به طور ناخوداگاه عمل می کند. ما احساسی که در آن لحظه پیدا میکنیم را دوست داریم و شاید به طور نادرست تصور کنیم که طرف مقابل را نیز دوست می داریم. برای یک مدت زمان کوتاه این حس با شما همراه است، اما به مرور زمان اهمیت و ارزش خود را در نظر شما از دست می دهد. درست است که هورمون های زیادی وظیفه کنترل شهوت شما را به عهده دارند اما هورمون های دیگری نیز هستند که احساسات و عواطف شما را کنترل می کنند و تعدادشان خیلی بیشتر از دسته اول است، به علاوه خیلی عمیقتر و متفاوت تر عمل می کنند. یک زندگی مشترک هیچ گاه نمی تواند تنها بر اساس برقراری رابطه جنسی استوار بماند. برای باقی ماندن در کنار هم، زوجین نیازمند پیوند روحی، روانی و احساسی هستتند.

رابطه جنسی یکی از اجزای جدی و پیچیده زندگی هر شخص است. باید از روی رضایت طرفین باشد و برای هر دو نفر از روی صمیمیت و شادی صورت پذیرد. سکس های اتفاقی و غیر قابل منتظره نه تنها به دلیل شیوع ایدز و سایر بیماری های آمیزشی، خطرناک محسوب می شوند؛ بلکه این امکان نیر وجود دارد که فرد مجبور شود به یک ازدواج ناخواسته با شخصی که هیچ سنخیتی با او ندارد تن دهد.

سکس می تواند بهترین بخش ازدواج باشد. با استفاده از خرد و دانایی خود، اجازه دهید تا انرژی که رابطه جنسی به شما می دهد، دستاویزی باشد برای پر کردن کمبودهای عاطفی میان شما و همسرتان.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چگونه خانمها برای رابطه جنسی با همسر پیش قدم شوند
چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

خانمها: چطور برای رابطه جنسی با همسرتان پیش قدم شوید؟

مقدمه

اکثر مردها دوست دارند بدانند که جذاب و خواستنی هستند و برداشتن قدم اول برای سکس با آنها این اطمینان را به آنها می دهد. متاسفانه، اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است. می توانید با دنبال کردن مراحلی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، اولین قدم ها برای سکس با همسرتان را بردارید.

دستورالعمل :

قدم اول: تمایلات جنسی خود را بپذیرید. برای خانمها طبیعی است که به اندازه مردها از سکس لذت ببرند. خودتان را یک موجود جنسی بدانید و برحسب احساساتتان عمل کنید. حداقل نصف زمانهایی که حس و میل به سکس داشتید، خودتان برای برقراری رابطه با همسرتان پا پیش بگذارید.

قدم دوم: نترسید. مردها و زنها به یک اندازه از طرد شدن واهمه دارند. مردها بدشان نمی آید که هر از گاهی برای اینکارها همسرشان از آنها درخواست کند و مطمئن باشید که مقاومتی نخواهند کرد. آرامش خاطر داشته باشید و اعتماد به نفستان را از دست ندهید.

قدم سوم: ساده بگیرید. برای شروع رابطه لازم نیست حتماً تلویزیون را روی کانال های سکسی ببرید. مطمئن کنید برای مردتان، یک نگاه خیره و یک بوسه دلچسب بیشتر عمل می کند؛ مخصوصاً اگر به ندرت برای سکس پا پیش می گذارید.

قدم چهارم: با جریان پیش روید. فقط به خاطر اینکه شما پا پیش گذاشته اید به این معنی نیست که خودتان باید کل رابطه را در دست گیرید. اولین حرکت با شما بوده تا مردتان بداند که به سکس علاقمد هستید. بعد دیگر باید بگذارید که طبیعت کار خود را بکند.

قدم پنجم: از این مهارت جدید لذت ببرید. اگر هر از گاهی برای سکس با همسرتان پا پیش بگذارید، رفته رفته اعتماد به نفس جنسی شما افزایش می یابد و بارقه ای نو به زندگیتان می دهد.

نکات :

یک رمز، یک حرکت یا اشاره خاص، یک آهنگ خاص یا یک تکه لباس را بعنوان نشانه خود به او منتقل کنید.

آقایون: چطور برای رابطه جنسی با همسرتان پیش قدم شوید؟

مقدمه :

دیدگاه مردها و زنها به سکس کاملاً متفاوت است. مردها دوست دارند خیلی سریع کار را شروع کنند اما خانم ها به ناز و نوازش بیشتری نیاز دارند. اگر سعی دارید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید، باید کم کم توجه او را جلب کنید. به هیچ عنوان مستقیماً سر حرکت اصلی نروید و بیشتر به ناز و نوازش او بپردازید. مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت.

دستورالعمل :

قدم اول: زمانی را انتخاب کنید که با همسرتان تنها هستید. یک شام رمانتیک یا حتی یک شام معمولی و چند ساعتی زمان فراغت در کنار همدیگر.

قدم دوم: تلویزیون را خاموش کنید. شاید مردها بتوانند حتی باوجود سر و صدای تلویزیون هم تحریک شوند اما برای خانم ها مقدور نیست.

قدم سوم: با او حرف بزنید. قبل از شروع کار، کمی با او صحبت کنید.

قدم چهارم: موها یا گونه هایش را نوازش کنید. سریع به سراغ اعضای جنسی وی نروید. او را آرام و طولانی ببوسید. دستتان را پشتش یا روی شانه هایش قرار دهید، نه جای دیگر.

قدم پنجم: در گوشش جمله های عاشقانه زمزمه کنید، اینکه چقدر عطرش خوشبوست یا مزه لبانش خوشمزه است!

قدم ششم: کم کم نوازش های جنسی را شروع کنید. دقت کنید که "کم کم". یکدفعه بلوزش را از تنش درنیاورید.

قدم هفتم: از او بپرسید که می خواهید با هم به طبقه بالا/داخل اتاق/حمام/ یاهر جای دیگر بروید. این احتمال وجود دارد که اگر تا حالا کارتان را درست انجام داده باشید و عجله نکرده باشید، به شما پاسخ مثبت بدهد.

نکات :

غافلگیرانه به او گل هدیه کنید. خانم ها انتظار دارند که روز تولدشان یا سالگرد دوستی/ازدواج به آنها گل بدهید اما وقتی یک عصر زیبای تابستانی شاخه گلی گرفته و سر کار دنبالشان بروید، مطمئن باشید که همیشه در قلب او خواهید ماند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
تغییرکیفیت فعالیت جنسی در دوران میانسالی
کیفیت فعالیت جنسی در دوران میانسالی :

به نظر می رسد که انسان ها می خواهند و نیاز دارند که ارتباط نزدیک تری با دیگران داشته باشند.به موازات افزایش سن ، خیلی از افراد دوست دارند که همچنان فعالیت جنسی خود را با همان کیفیت قبلی دنبال کنند و از آن لذت ببرند. اما بعضی از تغییراتی که به خاطر افزایش سن رخ می دهد ممکن است این روند را دچار تغییر کند.

تغییرات نرمال :

افزایش سن به طور نرمال باعث ایجاد تغییرات فیزیکی در مردان و زنان می شود.این تغییرات ممکن است در بعضی مواقع بر فعالیت جنسی فرد با دیگری تاثیر بگذارد. و برعکس بعضی زنان به موازات افزایش سن لذت بیشتری از فعالیت جنسی خود می برند.برای مثال بعد از یائسگی و یا برداشتن رحم به دلیل عدم ترس از بارداری فعالیت جنسی را با لذت بیشتری دنبال می کنند.. یعنی احساس ازادی بیشتری دارند.

بعضی زنان در مورد تغییراتی مثل افزایش چین و چروک پوست و یا سفید شدن موهای خود نگران نمی شوند و گمان نمی کنند که ممکن است بر زیبایی آن ها تاثیر گذاشته باشد و جذابیت خود را برای همسرانشان از دست داده باشند. در عوض بعضی دیگر زنان به دلیل از دست دادن توانایی بارداری فکر می کنند که جذابیت باید و شاید را ندارند و در نتیجه لذت کمتری در این نوع فعالیت احساس خواهند کرد.

بعضی زنان متوجه تغییراتی در ناحیه واژن خود می شوند. به عنوان مثال می توان گفت که به موازات افزایش سن ، واژن کوتاه تر و باریکتر می شود. دیواره آن نازک تر و سخت تر می شود.این تغییرات می تواند بر لذت جنسی تاثیر گذار باشد. همچنین خاصیت لیزی و مرطوبی واژن کمتر می شود و همین مسئله آمیزیش را سخت تر می کند.

در مردان نیز می توان گفت به موازات افزایش سن توانایی نعوظ کاهش می یابد. در واقع می توان گفت که در سن ۶۵ سالگی حدود ۱۵ تا ۲۵% از مردان دچار این مشکل می شوند. این اتفاق به دلیل بیماری قلبی، فشار خون بالا و دیابت و همچنین داروهایی که مصرف می کنند نیز بروز می کند.

در بعضی از مردان رسیدن به این مرحله (یعنی نعوظ)دیرتر صورت می گیرد. یا کیفیت آن مثل قبل نخواهد بود. مقدار مایع منی کاهش می یابد . از دست دادن وضعیت نعوظ بلافاصله بعد از ارگسم(لذت جنسی) سریع اتفاق می افتد. و یا زمان بیشتری لازم است تا مجددا نعوظ اتفاق بیافتد. و بعضی مردان نیز احساس می کنند که نیاز به تحریک قبل از آمیزش دارند.

دلایل تغییر در کیفیت فعالیت جنسی :

بیماری، ناتوانی و یا بعضی از داروها می تواند این فعالیت را تحت تاثیر قرار دهد. اما باید گفت که حتی بیماری های جدی نیز نباید شما را از لذت فعالیت جنسی محروم کند.

از جمله ناراحتی های تاثیر گذار در این زمینه عبارتند از:

۱- آرتروز:درد مفاصل راحتی نزدیکی و ارتباط را تحت تاثیر قرار می دهد. جراحی مفاصل و یا داروهای مسکن درد می تواند در این زمینه موثر باشد.ورزش، استراحت ، حمام آب گرم و یا تغییر در وضعیت و چگونگی فعالیت جنسی میتواند مفید واقع شود.

۲- درد های مزمن: علاوه بر آرتروز، دردهایی که بیش از اندازه طولانی می شود و یا حالت برگشتی دارد نیز مشکل ساز خواهد بود و باعث مشکل خوابیدن، افسردگی و تحرک می شود.البته نباید تصور کنید که این دردهای مزمن ناشی از افزایش سن است.

۳- دیابت: بسیاری از مردان مبتلا به دیابت مشکلی در ارتباط با فعالیت جنسی نخواهند داشت. ولی دیابت به طور کلی از معدود مشکلاتی است که کیفیت نعوظ را تحت تاثیر قرار می دهد.و البته داروهای درمانی در این زمینه وجود دارد.

۴- بیماری قلبی:باریک شدن و سختی دیواره شریان ها و یا به عبارتی تصلب شراین موجب تغییر رگ های خونی می شود و جریان آزاد و نرمال خون را تحت تاثیر قرار می دهد. همین امر بر توانایی نعوظ مردان مشکل ایجاد می کند. فشار خون بالا نیز چنین تاثیری به همراه دارد. افرادی که دچار حملات قلبی می شوند ممکن است به دلیل ترس از حمله ای دیگر از انجام فعالیت جنسی احراز کنند. البته احتمال بروز این مشکل کم است و اغلب افراد دچار حمله بعد از سه تا شش هفته می توانند فعالیت جنسی خود را شروع کنند البته با موافقت پزشک.

۵- عدم کنترل ادرار:از دست دادن توانایی کنترل مثانه و یا نشت ادرار که اغلب به موازات افزایش سن و به خصوص در زنان شایع تر است مشکل دیگری است که می تواند فعالیت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد. بی اختیاری ناشی از فشار اغلب در طول ورزش ، عطسه، سرفه و یا بلند کردن اجسام سنگین اتفاق می افتد. به دلیل فشار وارد بر شکم در طول فعالیت جنسی و در نتیجه خروج ادرار نیز بعضی افراد از انجام این فعالیت اجتناب می کنند. اما خبر خوب این است که این مشکل نیز قابل درمان است.

۶- سکته: توانایی جنسی اصولا به دلیل سکته تحت تاثیر قرار نمی گیرد. اما امکان دارد که قابلیت نعوظ را تحت تاثیر قرار دهد. اما نباید تصور کنید که فعالیت جنسی باعث سکته دوباره می شود.

۷- جراحی: بسیاری از افراد از انجام عمل جراحی به خصوص اگر در ارتباط با اندام تناسلی باشد نگران می شوند، به عنوان مثال برداشتن رحم.اما باید گفت که این عمل هیچ تاثیری بر فعالیت جنسی نخواهد داشت.

۸- برداشتن پستان: این جراحی که منجر به برداشتن پستان زنان می شود نیز تاثیری بر کیفیت جنسی نخواهد داشت. یعنی زنانی که این عمل را انجام می دهند نیز همچنان قادر به پاسخ گویی نیاز جنسی هستند.اما ممکن است میل جنسی کاهش یابد.

۹- برداشتن پروستات. جراحی پروستات و زدودن آن نیز از جمله مواردی است که ممکن است در این رابطه ایجاد مشکل کند. زیرا موجب از دست دادن کنترل ادرار و یا عدم توانایی نعوظ می شود.

۱۰- داروها: بعضی از داروها مثال داروهای فشار خون، آنتی هیستامین ها، داروهای ضد افسردگی، آرام بخش ها، کاهنده میل و اشتها، داروهای دیابت و یا بعضی از داروهای گوارشی مثل رانیتیدین در این زمینه ایجاد مشکل می کنند. اگر چنین مشکلی بروز کرد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا فرمول دارو را تغییر دهد.

۱۱- الکل: استفاده بیش از اندازه از الکل می تواند باعث بروز مشکل نعوظ شود و یا رسیدن به ارگسم(اوج لذت) را در زنان دچار تاخیر کند.

داشتن فعالیت جنسی با کیفیت در هر سنی برای افراد مهم است. از طرفی افزایش سن ، مانع از انتقال بیماری های منتقله از طریق آمیزش نمی شود.یعنی احتمال ابتلا به ایدز، هپاتیت b ، سیفلیس و... درهر سنی وجود خواهد داشت.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
۹ اشتباهی که نباید در سکس انجام داد
مسلما زمانی که می خواهید با فردی سکس داشته باشید آخرین چیزی که می خواهید این است که وی از حس سکس خارج شود! برای اینکار 9 اشتباه وجود دارد که به هیچ قیمتی نباید آنها را انجام بدهید.

1-وی را نمی بوسید!

باور کنید یا نکنید حقیقت این است که درصد بالای 90 در مردان در هنگام سکس زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور کامل فراموش می کنند. بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینکه ذهن آنها در آن لحظه به حرکتی و کاری که انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را که انجام می دهند امکان برقراری بوسه در آن نیست. بعضیها در طول رابطه دهانشان خشک می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میکنند و مسائل دیگر. این اولین اشتباهی است که باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم به تاخیر بیاندازد.زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مکیده شوند. آنها بوسه می خواهند.

2-وی هنوز آماده نیست و شما شروع می کنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریک شده اید و معاشقه می کنید . وی نیز با شما همراهی می کند اما وی هنوز کاملا تحریک نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد.زنان دوست دارند که در هنگام سکس سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.کلیتوریس را لمس کنید و یا آنال را برای آنها ماساژ دهید. اما همین کارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود که زن هنوز کاملا تحریک نشده و شما رابطه را آغاز کردید ، می تواند کاملا دردناک باشد. زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیک های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نکردید که در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده که بشما هجوم می آورد ، رابطه را آغاز نکنید.

3-تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست که حساس است!

این کار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی که زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریک شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینکار را انجام می‌دهند! آنها برای آماده سازی زنان می دانند که لبها و سینه ها و آلت تناسلی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می کنند و دیگر به سایر نقاط کاری ندارند! یک مرد نا آزموده فراموش می کند و یا نمی داند که تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت است.مردان فراموش می کنند که باید شانه های زن را ببوسند یا بلیسند. پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات کول که باعث می شود بدن وی کاملا شل گردد اطلاعی ندارند.از بوسیدن کمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. (به همه اینها گاز گرفتن نرم و ملایم را هم اضافه کنید) در نتیجه بسیار ساده است که زنان را بصورت تیک‌های عصبی تحریک کنند.

نکته دیگر این است که توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود که زنان تا حدی از خود بی خود گردند که اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی کنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی که در آن قرار گرفته اند برسانند

4-وزن خود را بروی وی نیاندازید!

این نیز کار دیگری است که افراد نا وارد انجام میدهند.اشکالی ندارد که در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید که مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یکی از نکات کلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی که ذکر کردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند. چنین چیزی تنها یک کابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند که در طول رابطه تحت کنترل باشند و مرد باشد که آنها را در بر می گیرد اما تحمل کردن وزن مرد اصلا چیزی نیست که آنها خواستار آن باشند. مورد دیگر اینکه بخاطر تصور اینکه مرد بروی زن قرار گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراکه اصلا به زاویه مچ پاها و شکل سائدها در پوزیشنها توجه نمی کنند که باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نکند.

5- شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!

اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده بسیار شوک آور و عصبی است. اینکه شما نمی توانید ارگاسم خود را کنترل کنید باعث می شود که فقط چنین حسی را وارد کنید! باید ارگاسم خود را کنترل کنید و سعی کنید که در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر کنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد.سکس دهانی را انجام دهید تا زمانیکه ببینید وی وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول کنید.اگر برعکس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم کنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید که با شیوه ای دیگر مثل اورال سکس و یا همان سکس دهانی شما را تحریک و به مرحله ارگاسم برساند .

6-به وی نمی گویید که می خواهید ارگاسم شوید.

اینکه می خواهید چه کنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه کجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند. در ابتدا باید حتما به وی بگویید که در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بکنید.و اینکه آیا وی با این کار موافق است یا خیر.بحث نکنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینکه توضیح بشنوید که چرا نه.اینکار مال الان نیست.تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بکنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا امکان دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید.در سکوت کارتان را نکنید . وی باید بداند.

7- شماها به یکباره هنرپیشه فیلمهای پورن می شوید!

این هم عادتی است که یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و سعی می کنید تمامی کارهایی را که دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید! بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پورن در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین کارهایی اصلا استقبال نمی کنند.شما باید شریک خود را بشناسید.آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در سکس با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است که دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام سکس شناسایی شود. قبل از اینکه وی شما را فردی وحشی خطاب کند! زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می کنند .

اما این دلیل نیست که شما فردی را که ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.موهایش را در زمان اورال سکس محکم بگیرید و چنگ بزنید یا به باسنش با کف دست ضربه بزنید ، از وی بخواهید که کارهایی را انجام دهد که عموما مطلوب ذهنش نیست ، وی را بخواهید فینگر یا فیست کنید ، حرفهایی بزنید که چندان دلپذیر نیست و یا هرچیز دیگری. اگر شما به چنین سکسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری که خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری کنید و یا اینکه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید که با شما جور گردد. اما فکر نکنید که چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در سکس هستند همه زنها اینگونه اند!

8-ساکت هستید!

من مطمئن هستم که شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بکشد و چنگ بزند و سر و صدا کند. بگوید که تندتر یا آرامتر و مدام بگوید که خوبه و حرفهای دیگر...بسیار طبیعی است که زنان نیز در طول رابطه می خواهند واکنش شما را بدانند.آنها باید بدانند که کار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.اینکه بدانند قدرت ارگاسم کردن شما را دارند.شما اگر ساکت باشید فکر می کنند کارشان را درست انجام نمی دهند.اینکه شما هم صدا کنید و یا ساده اعلام کنید که چه حس خوبی دارید چیزیست که شما برای تبدیل از یک آماتور به یک حرفه ای لازم دارید

9-نحوه حرکتی پمپ کردن شما بسیار نا بخردانه است!

بله. بسیاری از مردان فکر می کنند باید مثل چکش بروی هاون بکوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید ودرد باعث می شود که زن " آه" را به " آی " تبدیل کند. اما مردان همچنان گوششان بدهکار نیست! آنها فکر می کنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد! آنها بخاطر اینکه نحوه عملکرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند که درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد. این آن جایی است که که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند.آنها آرام آلت را وارد می کنند و پمپ می کنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می کنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیکتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینکه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند! آنها می دانند که زن اکنون در چه حسی و کجا قرار گرفته و اکنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
اصلاح چند باور مردانه درباره رابطه زناشويي
اندازه طبیعی میانگین آلت تناسلی مردانه چقدر است؟

انزال در چه فاصله زمانی را باید انزال زودرس محسوب کرد؟ نقطه G دقیقا در کجا قرار دارد؟ به وجود آمدن صمیمیت جنسی میان زوج تازه ازدواج کرده چقدر طول می کشد؟ فیلم ها و اخبار جنجالی هم معمولا باورهای نادرستی را به زوج ها درباره روابط جنسی منتقل می کند...

اینها از پرسش های رایجی هستند که زوج ها درباره کیفیت رابطه زناشویی شان می پرسند. دکتر سبت پروسترمن، دکترای سکسولوژی بالینی و ازدواج درمانگر در سانفرانسیسکو می گوید: «مهارت های جنسی را باید در سراسر طول عمر یاد گرفت.»

اگر امور زناشویی نیاز به آموزش مداوم دارد، بسیاری از ما ممکن است برای گرفتن نمره های خوب در این دوره آموزشی به زحمت بیفتیم. از طرف دیگر این حوزه مملو از خودمداری ها، باورهای نادرست و تبلیغات متکی بر نگرانی های افراد است که باعث می شود دست یافتن به حقایق درباره آن مشکل باشد. در اینجا به چند باور رایج مردان در مورد امور جنسی می پردازیم:

اندازه آلت تناسلی: واقعیت ها چیست؟

تبلیغات در این باره فراوان و اغراق شده است. یک وب سایت مبلغ برچسب های پوستی بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه می نویسد: «اندازه و پهنای آلت تناسلی تان را آنقدر بزرگ می کنیم که فکرش را هم نمی کردید!» احتمالا شما هم هرزنامه های الکترونیکی (ایمیل های اسپم) درباره برچسب های پوستی، پمادها و قرص هایی که سازندگان، مدعی اثر آنها در بزرگ کردن آلت تناسلی هستند، دریافت کرده اید و تداوم باورهای نادرست در این مورد، بیانگر تاثیرفراگیر چنین آگهی هایی است. دکتر ایرا شارلیپ، استاد بیماری های مجاری ادراری تناسلی در دانشگاه یوسی ال ای در سانفرانسیسکو و رییس انجمن بین المللی پزشکی جنسی می گوید: «ما مردانگی و قدرت مردانه را با اندازه آلت یکی می کنیم. در حالی که در واقع چنین رابطه ای وجود ندارد.» با وجود این او می پذیرد که «همه» بیماران می خواهند اندازه آلت تناسلی شان را بزرگ کنند. اما دقیقا اندازه عادی آلت تناسلی مردانه چقدر است؟

میانگین اندازه آلت تناسلی مردانه در حالت نعوظ و راست شده بین ۷/۱۲ تا ۲۴/۱۵ سانتی متر و میانگین اندازه آلت تناسلی در حالت عادی (بدون نعوظ) حدود ۹ سانتی متر است. باورهای نادرست درباره اندازه آلت تناسلی ممکن است شما را دچار دردسرهای بیشتری کند. کاری سیلوربرگ، مربی بهداشت جنسی در تورنتوی کانادا می گوید: «این عقیده که آلت تناسلی مردانه مهم ترین بخش بدن برای برقراری روابط زناشویی است، بسیاری از مردان را دچار مشکلات جنسی می کند.» به عقیده او یکی از باورهای نادرست مردان این است که فکر می کنند در رابطه جنسی تنها چیزی که اهمیت دارد، آلت تناسلی است. دکتر لان کرنر، مشاور جنسی و زناشویی در نیویورک، می گوید: «این باور که آلت تناسلی، شیوه اصلی به لذت رساندن زن است، نادرست است و سایر شیوه های ارتباط جنسی نیز در ایجاد ارگاسم دخالت دارند.»

به گفته او یک بررسی نشان داد که ۲۵ درصد زنان پیش از دخول به ارگاسم می رسند و ۸۱ درصد آنها در فعالیت جنسی بدون دخول ارگاسم را تجربه می کنند. با وجود تمام این آموزش ها و بیان حقایق، باز هم وسوسه ذهنی با این موضوع دست از سر برخی از مردان برنمی دارد و بازار بزرگ کردن آلت با تبلیغات فریبنده اش همچنان به رشد خود ادامه می دهد. سیلوبرگ می گوید بسیاری از مراجعانش تقاضای پمپ های به اصطلاح بزرگ کننده آلت می کنند؛ وسیله ای که مطمئنا اثری در افزایش دادن طول آلت ندارد اما برخی از مردان از آن ابراز رضایت می کنند که احتمالا به نقش این دستگاه در کاهش وسواس و اثر غیرمستقیم آن در توجه به بهداشت جنسی شان مربوط است.

آیا نقطه جی ( G) وجود دارد؟

در حالی که باورهای نادرست مردان درباره آناتومی دستگاه تناسلی شان این همه قوی است، شدت این باورهای غلط در مورد بدن همسرشان دور از ذهن به نظر نمی رسد به خصوص در مورد نقطه بحث برانگیز ( G Spot) در دستگاه تناسلی زنان. این نقطه نامش را از نام پزشک آلمانی، ارنست گرافنبرگ، گرفته است که برای اولین بار درباره یک ناحیه تحریک کننده در دیواره قدامی واژن نوشت. در دهه های بعد، کتاب های عامه پسند در این باره باعث جلب توجه آن در میان مردم شد.

این ناحیه که در پشت استخوان پوبیس (عانه) قرار دارد را آغازگر ارگاسم واژنی هنگام دخول (در مقابل ارگاسم ناشی از تحریک کلیتوریس) و حتی آن را عامل ایجاد انزال زنانه می دانند. دکتر پروسترمن و سایر کارشناسان می گویند در صورت وجود چنین نقطه ای، باید به این نکته توجه کنیم که ممکن است دنباله ای از کلیتوریس باشد که به درون کانال واژن امتداد یافته است. دکتر کرنر می نویسد: «نقطه G، چیزی بیش از ریشه کلیتوریس نیست که در بافت نرم اطراف پیشابراه ادامه یافته است.» در مجموع چه چنین نقطه تحریک کننده ای وجود داشته باشد، چه نه، احتمالا در نهایت اهمیت چندانی ندارد. دکتر اوکانل که به بررسی آناتومی کلیتوریس پرداخته است، می گوید: «متمرکز شدن بر داخل واژن و کنار گذاشتن کلیتوریس، بعید است ارگاسم زن را تسهیل کند. بهترین وضع این است که به کلیتوریس، پیشابراه و واژن به عنوان یک واحد ساختمانی یکپارچه فکر کنیم زیرا کاملا با هم ارتباط دارند.»

انزال پس از چه مدتی، انزال زودرس است؟

مساله ای دیگری که ذهن مردان را به خود مشغول می کند و باعث نگرانی آنها می شود، این است که انزال پس از چه مدتی باید رخ دهد؟ دکتر ایرا شارلیپ می گوید: «انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان جوان تر و شیوع آن در مردان در همه گروه های سنی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد است.» روش پزشکی برای تعیین انزال زودرس را «زمان تاخیر انزال درون واژنی» (IELT) می نامند. در این شیوه، فاصله زمانی از شروع دخول آلت در واژن تا انزال اندازه گیری می شود. دکتر شارلیپ معتقد است این اندازه گیری کمی، همه ماجرا را روشن نمی کند. او می گوید: «برخی مردان در عرض یک دقیقه انزال می کنند، اما می گویند انزال زودرس ندارند و مردانی هم هستند که این فاصله زمانی در آنها ۲۰ دقیقه طول می کشد و از انزال زودرس شکایت می کنند.»

به عبارت دیگر، تعریف «زودرس» بودن انزال عمدتا برداشتی شخصی است و به ارضای جنسی مرد و ادراک او از توانایی اش برای کنترل زمان انزال بستگی دارد. اگر واقعا عددی در این مورد بخواهید، یک بررسی در نشریه «پزشکی جنسی»، زمان میانه را ۴/۵ دقیقه تعیین کرده است. دکتر یان کرنر می گوید: «یک حد زمانی رایج برای تعریف انزال زودرس، کمتر از ۲ دقیقه است.» او می افزاید: «انزال بسیاری از مردانی که برای درمان مراجعه می کنند، در زمانی کمتر از این اتفاق می افتد؛ آنها در مرحله نوازش به فوریت پس از دخول به ارگاسم می رسند. نعوظ در آنها به ندرت بیش از ۳۰ ثانیه طول می کشد.» درمانگران جنسی و روان پزشکان، شیوه هایی را برای کمک به این مردان برای کنترل اضطراب و طولانی کردن زمان انزالشان به کار می برند. پزشکان چند دارو از جمله برخی داروهای ضدافسردگی و برخی از کرم های موضعی را برای افزایش زمان انزال تجویز می کنند.

ارگاسم چندگانه مردان :

برخلاف حرف های درگوشی در این مورد، ارگاسم چندگانه مردان چندان حقیقت ندارد. برخلاف پدیده شناخته شده ارگاسم های چندگانه زنان، ادعاها درباره ارگاسم های پشت سر هم در مردان باوری نادرست است. ثابت کردن ارگاسم های چندگانه مردان مشکل است و گاهی به تعریف مرد از ارگاسم بستگی دارد. اما به گفته شارلیپ، ارگاسم چندگانه در مردان به صورت چند ارگاسم پشت سر هم در طول مدت زمانی کوتاه – برای مثال چند دقیقه، و نیز چیزی به عنوان ارگاسم و انزال جداگانه وجود ندارد. شاید این مساله به تعریف های متفاوت افراد از ارگاسم یا اوج لذت جنسی برمی گردد، یک مقاله مروری در نشریه روان شناسی بالینی ۲۰۰۱ می گوید تعریف های افراد از این پدیده یکسان نیست. نویسندگان این مقاله می گویند: «بسیاری از تعریف ها از ارگاسم، آن را به صورت کمی به عنوان حالت «اوج» توصیف می کنند، بدون اینکه آن را از حالت شدید برانگیختگی جنسی افتراق دهند.» به عبارت دیگر، مردانی که ارگاسم های چندگانه را گزارش می کنند، ممکن است پیش از آنکه به نقطه بدون برگشت انزال برسند، حالت هایی شبیه ارگاسم را تجربه کنند.

پس از انزال و از بین رفتن نعوظ و شل شدن آلت تناسلی مرد، دوره ای از حالت مقاومت فرامی رسد که در آن آلت مرد به تحریک جنسی پاسخ نمی دهد. این دوره مقاومت که معمولا ۳۰ دقیقه یا بیشتر طول می کشد، واقعیتی اجتناب ناپذیر است. در این دوره «انتظار» ممکن است به نوازش ادامه دهید اما امکان نعوظ و دخول مجدد وجود ندارد بنابراین اگر واقعا می خواهید چند ارگاسم را تجربه کنید، باید زمان بیشتری را به رابطه تان اختصاص دهید.

خود را با اعداد مشغول نکنید :

در پایان به نظر می رسد باید بر موضوعی تاکید کرد که در ایجاد بسیاری از باورهای نادرست جنسی مشترک است: «خودتان را اسیر اعداد نکنید.» در اغلب موارد، کلید یک رابطه رضایت بخش جنسی نه اندازه آلت و نه بنیه فوق العاده و نه یافتن نقطه G است بلکه رضایت در این رابطه، به درک شما از خودتان و تمایلات همسرتان و پذیرفتن آنها بستگی دارد. آدم های واقعی با موهبت ذاتی و کامل درک امور جنسی به دنیا نمی آیند. به گفته دکتر اوکانل، بهترین کار برای همسران،تلاش برای یافتن نقاطی از بدن یکدیگر است که باعث تحریک می شود و توجه به خواست همسر در این مورد. چه در مورد مردان و چه در مورد زنان، نقطه ای جادویی وجود ندارد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
تاثیرات شگفت انگیز ماساژ در زندگی زناشوئی
معمولاً تمام افراد برای رهایی از استرس و رسیدن به فرمی ایده آل و روانی آسوده، به ماساژ پناه میبرند. ماساژ، یکی از شگفت انگیزترین راه ها برای نشان دادن میزان اهمیت یک فرد برای شما است.اگر میخواهید میزان علاقه مندی خود به فردی را نشان دهید، او را ماساژ دهید. با این کار نه تنها عشق و علاقه خود را به طرف مقابل نشان میدهید، بلکه میتوانید در پول خود صرفه جوئی کرده و لحظات خوبی را به وجود بیاورید.

آنچه باید مد نظر قرار دهید این است که احتیاجی نیست شما حتماً ماساژ دهنده ای حرفه ای باشید تا بتوانید طرف مقابل خود را راضی نگه دارید، بلکه دانستن چند نکته ضروری به شما کمک میکند این کار را به نحو احسن انجام دهید.

اولین گام برای داشتن کلاس ماساژ مناسب این است که حالات روحی فرد و زمان مناسب انجام آن را بشناسید. معمولاً عصرها بهترین زمان انجام ماساژ است. مطمئن شوید که همسر شما در این زمان کار خاصی ندارد و حداقل میتواند یک ساعت پیش شما باشد. مکان خاصی از خانه خود را برای این کار در نظر بگیرید. حمام یکی از بهترین مکان ها است. از قبل هر گونه آلودگی و به هم ریختگی را از بین برده و مرتب کنید. مهمترین نکته این است که تلویزیون حتماً باید خاموش باشد. میتوانید برای عاشقانه تر شدن فضا، از شمع های خوش بو در اطراف خود استفاده کنید. با این کار ارتباط عاطفی بیشتری پدید خواهد آمد. نور شمع بسیار بهتر از نور لامپ های معمولی است.

استفاده از موزیک حین ماساژ نیز به بالابردن سطح بهره مندی از ماساژ کمک بسیار زیادی میکند. موزیکی را انتخاب کنید که طرف مقابل هم آن را دوست دارد و احساس آرامش و راحتی به شما بدهد. اکنون که همه چیز آماده است، همسر شما باید روی تخت و یا هر جای دیگری که برای ماساژ آماده کرده اید، دراز بکشد و ماساژ را آغاز کنید. مهمترین نکته این است که حتماً باید از ماده ای چرب برای ماساژ استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند تا دستان شما به راحتی روی بدن او به حرکت در بیاید و ماساژ روی ماهیچه های او هم تاثیرگذار باشد.

به همسر خود یک بالش بدهید تا سر خود را روی آن قرار بدهد و از او بخواهید در وضعیت بسیار راحتی قرار بگیرد. بهترین کار این است که از بالای بدن شروع کنید و به سمت پائین بیائید. از حرکات آرام دایره ای نوک انگشتان در زیر گوش و اطراف گردن شروع کنید. میتوانید مقدار فشار وارد آمده را کم و زیاد کنید و نظر او را بپرسید. با این کار میتوانید بفهمید که همسر شما چقدر از ماساژ لذت میبرد. بعد از اینکه کار گردن تمام شد، قدری پائین تر رفته و ماساژ را در شانه ها گسترش دهید. این ناحیه را باید با قدرت بیشتری بمالید تا همسر شما قدری کشش را در این ناحیه حس کند. اگر همسر شما از شما خواست که قسمت خاصی از بدن او را ماساژ دهید، روی آن قسمت وقت بیشتری گذاشته و بیشتر ماساژ دهید.

پشت بدن، یکی از قسمت های مهم است که باید تمرکز بیشتری را روی آن داشت. سپس باید به سراغ بازوها، دست ها و حتی انگشتان بروید. این نقاط یکی از نقاط حساس فشار هستند و اگر درست ماساژ داده شوند، احساس آرامش در آنها به وجود می آید. برای ماساژ ران ها و پاها نیز مدت زمان کافی اختصاص دهید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 7 از 44:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA