انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 8 از 44:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  43  44  پسین »

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی


مرد

 
رابطه زناشويي براي مردان خـواب‌آور اسـت؟
نتايج تحقيقات گسترده‌اي که در آمريکا روي بيش از هزاران مرد انجام شد، نشان داد بيشتر از 90 درصد مردان بعد از برقراري رابطه زناشويي و رسيدن به اوج لذت، خوابشان مي‌گيرد! همسران بيشتر اين مردها مي‌گفتند که پس از اتمام رابطه جنسي دوست دارند با همسرشان صحبت کنند يا حتي اينقدر گرسنه مي‌شوند که ترجيح مي‌دهند بعد از يک رابطه لذت‌بخش، کيک و قهوه يا يک غذاي سبک همراه همسرشان ميل کنند اما تا مي‌‌خواهند در اين مورد با همسرشان حرف بزنند، مي‌بينند به خواب عميقي فرو رفته و در حال خروپف کردن است!


متخصصان سلامت جنسي مي‌گويند معمولا مردها پس از رسيدن به اوج لذت جنسي خوابشان مي‌گيرد ولي زن‌ها پس از رابطه زناشويي روح تازه‌اي پيدا مي‌کنند و دوست دارند که درباره برنامه آينده زندگي و فرزندانشان، آب و هوا و تمام اتفاق‌هايي که در طول روز افتاده با همسر خود صحبت کنند. زن‌ها پس از رسيدن به ارگاسم يا حتي بعد از برقراري هر رابطه جنسي (حتي اگر به ارگاسم نرسيده باشند)، آنقدر انرژي دارند که مي‌خواهند تمام آن را يکجا و با حرف زدن تخليه کنند! در چنين مواقعي ممکن است مردها سعي کنند چشم‌هايشان را باز نگه دارند و با تکان دادن سر به همسر خود بفهمانند که با علاقه به حرف‌هايش گوش مي‌دهند و تمام حواسشان به اوست، اما خانم‌ها بايد بدانند مغز مردها بعد از رسيدن به ارگاسم، کاملا خواب است و اگر هم چشمشان را باز نگه مي‌دارند يا سرشان را تکان مي‌دهند، فقط به اين دليل است که به‌ آنها غر نزنيد و نگوييد که عشق و علاقه در زندگي‌تان از بين رفته است! به خواب رفتن مردها بعد از رابطه جنسي، کاملا طبيعي است و هيچ ربطي هم به کمرنگ شدن علاقه او به شما يا حرف‌هايي که مي‌زنيد، ندارد بنابراين بهتر است که به اين موضوع نگاه بدبينانه‌اي نداشته باشيد. محققان معتقدند اگر چنين تفاوتي در ساختار مغزي زنان و مردان وجود نداشت، ميل و اشتياق به برقراري رابطه زناشويي، مدتي بعد از ازدواج در زوجين از بين مي‌رفت.

دليل خواب‌آلود شدن :

بد نيست بدانيد که عملکرد داخلي بدن مردها بعد از رسيدن به اوج لذت جنسي کاملا تغيير مي‌کند. دکتر ديويد مکنزي، درمانگر اختلالات جنسي، در اين‌باره مي‌گويد: «بدن مردها بعد از برقراري رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم،‌ دستخوش برخي تغييرات شيميايي مي‌شود. يعني با آزاد شدن پرولاکتين در بدن آنها، هشياري‌شان هم کاهش پيدا مي‌کند، به همين دليل پس از ارگاسم، به شدت خسته مي‌شوند و ترجيح مي‌دهند به جاي انجام هر کار ديگري، بخوابند. حتي اگر مدت زمان اين خواب بسيار کوتاه باشد!» دکتر مکنزي در ادامه حرف‌هاي خود دليل ديگري براي خواب‌آلوده شدن مردها مطرح مي‌کند: «ماهيچه‌هاي بدن مردها پس از رسيدن به ارگاسم، از گليکوژن که منبع توليد انرژي در بدن است، تهي مي‌شود و به اين ترتيب حس خواب‌آلودگي به سراغ آنها مي‌آيد. البته اين اتفاق در بدن زن‌ها هم مي‌افتد اما از آنجا که تراکم ماهيچه‌هاي مردها بيشتر از زن‌هاست، تهي شدن بدن از گليکوژن و انرژي بعد از رابطه جنسي براي مردها بيشتر از زن‌ها پيش مي‌آيد.» متخصصان سلامت جنسي اعتقاد دارند که تغييرات شيميايي صورت گرفته در بدن مردها پس از رسيدن به ارگاسم، مانند رها شدن اندورفين، پرولاکتين و اکسي‌توسين، به افزايش حس خواب‌آلودگي در آنها کمک زيادي مي‌کند.


يکديگر را درک کنيد :

به طور معمول، رسيدن به اوج لذت جنسي براي مردان يک امر بيروني و براي زنان يک امر دروني است. يعني خانم‌ها بيشتر از لحاظ رواني مي‌توانند رضايت جنسي خود را به دست بياورند به همين دليل است که مردها پس از ارگاسم خسته و خواب‌آلود مي‌شوند و زن‌ها پرانرژي و پرحرف! قرار گرفتن همين خستگي و پرانرژي شدن مردها و زن‌ها پس از برقراري رابطه زناشويي در مقابل هم، خيلي وقت‌ها مي‌تواند باعث ناراحتي و حتي دعواي زوج‌ها با يکديگر شود. بهترين راه‌کاري که متخصصان براي پيشگيري از اين قبيل ناراحتي‌ها پيشنهاد مي‌کنند اين است که زن و شوهرها کمي يکديگر را بهتر درک و حمايت کنند. اين درک و حمايت مي‌تواند به اين صورت باشد که مرد کاري کند تا ابتدا همسرش بتواند رضايت جنسي را در رابطه‌شان کسب کند و بعد خودش در ادامه رابطه زناشويي به اوج لذت برسد. زن‌ها هم بايد بدانند که مردها پس از رسيدن به ارگاسم، کوچک‌ترين انرژي‌اي برايشان باقي نمي‌ماند که بخواهند تمامي وقايع روزمره را با آنها مرور کنند! بنابراين بهتر است به آنها اجازه بدهند تا با کمي خواب و استراحت، دوباره انرژي دروني خودشان را به دست بياورند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 

با چه کساني ازدواج نکنيم ؟


با تحقيق درباره عواملي که به تشکيل يک زندگي مشترک رضايت بخش و استوار مي انجامند نشان ميدهد که ويژگيهاي شخصيتي به خصوصي وجود دارند که ميتوان آنها را قبل از ازدواج شناسايي کرد و از طريق آن ناموفق بودن يک ازدواج را پيش بيني نمود.
اين نوع ويژگيهاي شخصيتي ميتوانند زمينه را براي بروز رفتارهاي اغراق آميز و ناهنجار يک فرد در برابر وقايع عادي يک رابطه، آماده کنند. به قول دکتر لارنس کوردک (Lawrence Kurdek)، روانپزشک، اين ويژگيها “ميتوانند به دو شريک زندگي کمک کنند تا به افرادي مبدل شودن که زندگي با آنها بسيار مشکل است.”
حالا بايد ببينيم اين خصوصيات چه هستند و چه افرادي در فهرست “کساني که نبايد با آنها ازدواج کرد” قرار ميگيرند.
تحقيقات نشان داده است که اگر شخصي بيش از حد افسرده، کمرو، مضطرب، متخاصم، تکانشي (کسي که بدون فکر کردن عمل ميکند) و يا در برابر فشارهاي روحي آسيب پذير باشد، براي ازدواج شخص مناسبي به نظر نميرسد، ضمن اينکه در چنين مواردي اين فرد بايد روان درماني شود.
فهرست زير به چند موقعيت و چند نوع از افرادي که داراي ويژگيهاي خطرناک هستند اشاره شده است و تکرار ميکنم که در چنين شرايطي، بهترين کار ازدواج نکردن است!

• اگر يکي از شما به طور خستگي ناپذيري چنين سوالاتي را مطرح ميکند : “مطمئني که دوستم داري؟” يا ” واقعا برايت اهميت دارم؟” (تيپ تاييد خواه)
• اگر زماني که با هم هستيد، بيشتر وقت شما به جر و بحث و مخالفت ميگذرد. (رابطه عشق - تنفر)
• اگر با وجود اينکه زمان بسياري را با هم ميگذرانيد، واقعا يکديگر را به عنوان يک فرد نمي شناسيد يا با افکار يکديگر ارتباط برقرار نميکنيد.
• اگر با پدر يا مادر خود رابطه خوبي نداريد و همسر آينده شما “درست شبيه” اين والد نامطلوب شما است.
• اگر دليل ازدواج شما، يافتن کسي است که برايتان “مادري” يا “پدري” کند.
• اگر احساس ميکنيد که تصميم به ازدواج از طرف پدر يا مادر همسر آينده تان به شما تحميل شده است.
• اگر مدام جملاتي مانند اين در سرتان ميچرخد: “شايد همه چيز بعد از ازدواج درست شود”
• اگر فرد مورد نظرتان ميخواهد که همه دوستان قديمي خود را ترک کنيد و يک زندگي اجتماعي تازه برپا کنيد. (تيپ مالکيت طلب)
• اگر او همه تصميمهاي مهم در رابطه با شما را به تنهايي اتخاذ ميکند و شما از اين کار بسيار ناخشنوديد. (تيپ فرمانده)
• اگر بعد از يک گفتگوي رو راست با خودتان به اين نتيجه رسيديد که تنها به خاطر مسائل جنسي با او ازدواج ميکنيد.
• اگر او بارها “از کوره در ميرود” و در کنترل خلق و خوي خود ناموفق است.
• اگر احساس ميکنيد براي ازدواج، توسط فرد مورد نظرتان تحت فشار قرار گرفته ايد.
• اگر اين فرد شما را از نظر جسمي يا روحي آزار ميدهد.
• اگر يک روز کامل (و بدون تلويزيون) را تنها با اين شخص گذرانده ايد و متوجه شده ايد که روزي غيرقابل تحمل داشته ايد.

توصيه ها
در نهايت توصيه هايي براي شما دارم که ميتوانند در جلوگيري از ازدواج با چنين خصوصياتي مفيد باشند :
1. بياموزيد که اين ويژگيها را در خود و ديگران تشخيص دهيد و تا حد امکان قبل از ازدواج، به دنبال درمان آن باشيد. به خاطر داشته باشيد که ازدواج مشکلات شخصيتي را حل نميکند که هيچ، در بسياري از موارد آنها را شديدتر هم ميکند.
2. در سن پايين ازدواج نکنيد، که در واقع منظورم زير 20 سال است.
3. قبل از ازدواج به خوبي با شخص مورد نظر خود آشنا شويد و تا زماني که حداقل يک سال با او معاشرت نکرده ايد، ازدواج نکنيد.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
زمان متوسط برای آشنایی قبل از ازدواج چقدر باید باشد؟

زمان متوسط آشنایی به هر رابطه بستگی دارد. می‌تواند از چند ماه باشد تا چند سال اما برای همه یکسان نیست زیرا هر رابطه با دیگری فرق دارد.

نمی‌ توانید یک چارچوب زمانی یک ماهه برای خود در نظر بگیرید. درواقع، حتی یک سال هم برای گرفتن چنین تصمیم مهمی که بر بقیه عمرتان و همه جوانب زندگیتان اثر دارد، کم است.

این به آن بستگی دارد که شما و طرف‌مقابلتان هر دو به توافق برسید و مسئولیت‌هایی که هر دو باید با آن روبه‌رو شوید را مشخص کرده باشید.

ازدواج مترادف با همیشگی است. قرار است تا پایان عمر با یک نفر باشید.

متاسفانه، فرهنگ‌های مدرن معنا و مفهوم آن را تغییر داده‌اند زیرا هدف آن کم‌ارزش شده است. کسانی را می‌بینیم که ظرف چند ماه ازدواج می‌کنند و بعد از چند سال از هم جدا می‌شوند، درحالیکه قرار است ازدواج تا پایان عمر باشد.

وقتی از دیدگاه واقعبینانه به ازدواج نگاه کنیم، باید مهمترین رابطه یک فرد در طول زندگی‌اش باشد. زن و شوهر باید بهترین دوستان یکدیگر باشند. یعنی تا پایان عمر عمیق‌ترین و صمیمی‌ترین لحظات را با کسی که دوستش دارید بگذرانید.

ازدواج یعنی زندگیتان را به فردی دیگر بدهید. یعنی دو نفر یکی شوید.

تصمیم به این عظمت باید قبل از وارد عمل شدن خیلی خوب بررسی شود. زیرا وقتی ازدواج کردید، تنها راه خروج از آن مرگ یا طلاق است و هر دوی آنها تصمیمات بسیار سختی هستند که زخم‌های بدی بر جای می‌گذارند و این زخم‌ها به طرز وحشتناکی زندگی افراد را تغییر می‌دهند.

ازدواج یعنی بدون نگاه کردن به عقب، رابطه را به بالاترین حد ممکن برسانید. به همین دلیل است که مدت زمان مناسب برای آشنایی قبل از ازدواج باید به خوبی در نظر گرفته شود.

اما این زمان تنها فاکتوری نیست که باید مدنظر قرار گیرد.

عوامل دیگر عبارتند از:

اعتماد میان دو طرف چه میزان است

سلامت رابطه

بالغ بودن دو طرف

امکانات اقتصادی

تایید اعضای خانواده دو طرف



همانطور که می‌بینید، فقط مدت زمان آشنایی قبل از ازدواج مهم نیست. باید ببینید چه زمان موقعیت و شرایط لازم برای رساندن رابطه به بالاترین حد ممکن فراهم می‌شود.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
مجردی تـلـخ است یا شیـریـن ؟!


ازدواج بیرون آمدن از پوسته تنهایی است، وقتی مجردی در لاك تنهایی فرو رفته ای؛ ازدواج شریك كردن یك نفر دیگر در همه زندگی خودت است، وقتی مجردی شریكی نداری؛ ازدواج تولد یك خانواده جدید است، وقتی مجردی خانواده ات همانی است كه بود؛ ازدواج هویتی جدید برای مرد و زن است، وقتی مجردی چیزی جز دختر یا پسر خانواده نیستی؛ ازدواج یك دنیا وظیفه و تعهد است، وقتی مجردی، وظیفه و تعهد زیادی نداری و دوران پس از ازدواج با زمانی كه مجردی از زمین تا آسمان فرق دارد.

باید پای حرف تمام افراد متاهل و مجرد نشست و صحبت هایشان را مو به مو گوش داد و آنوقت نتیجه گرفت كه دنیای تاهل جذاب تر است یا دنیای تجرد، البته اگر همه آنهایی كه سفره دلشان را پهن كرده اند راست گفته باشند و از احساسات واقعی شان پرده برداشته باشند.

بیشتر آدم ها هیچ وقت از شرایطی كه دارند راضی نیستند، آنها هر وقت به چیزی می رسند باز هم افسوس گذشته را می خورند یا نگاهشان به داشته های دیگران است، پس وقتی از ازدواج و تجرد هم حرف می زنند دچار همین حس می شوند برای همین است كه حرف آدم ها در مورد این دو دوره از زندگی را نمی توان ملاك قضاوت صد درصدی قرار داد؛ ولی فارغ از این بحث ها آنچه كه نمی شود در آن شك كرد مزایایی است كه به واسطه ازدواج سهم آدم ها می شود و محدودیت هایی كه پس از ازدواج دست و پای آدم ها را می بندد.

وقتی ازدواج می كنی از زندگی قبلی ات كنده می شوی از تمام چیزهایی كه پدر و مادرت برایت خواسته اند و همه شان دلخواهت نبودند، آن وقت خودت خانم یا آقای یك خانه می شوی درست مثل پدر و مادرت با همان خوبی ها و البته بدی ها و نقص هایی كه نمی خواهی میراث دارشان باشی.

وقتی ازدواج می كنی اگر عاشق همسر و زندگی جدیدت باشی، طعم خوش زندگی 2 نفره را حس می كنی و حاضر نمی شوی دیگر به دوران تنهایی ات برگردی؛ دورانی كه مجرد بودی و هیچ وقت هویت جداگانه ای از خانواده ات نداشته ای. وقتی ازدواج می كنی دیگر خودت هستی و همسرت با یك دنیا مسوولیت و تعهد كه هیچ كس جز خودت و او نباید زیر بارشان برود.

در خانه متاهلی همه وظایف روی دوش زن و مرد خانه است و بهتر می شود اگر آنها خودشان دست به دست هم، كارها را پیش ببرند چون انتظار كمك از دیگران فقط به زیبایی و استقلال زندگی متاهلی ضربه می زند.

اگر حاصل این ازدواج، فرزند یا فرزندانی هم باشد دیگر شرایط پیچیده تر می شود، ولی با وجود همه این پیچیدگی ها زندگی متاهلی معجزه ای دارد كه دوران تجرد با همه آزادی ها و خوشی هایش به پای آن نمی رسد، البته اگر تو بازیگر ازدواجی موفق باشی و در كنار همسرت دومین بال یك پرنده برای پرواز رو به سوی اوج باشی.

تجرد؛ فرصتی برای رشد

همانقدر كه یك ازدواج خوب می تواند آدم ها را رشد بدهد دوران مجردی هدفمند هم می تواند باعث اوج گرفتن آنها بشود. اگر در یك خانواده مهربان و وظیفه شناس كه همه اعضای آن به خاطر خوشبختی هم تلاش می كنند به دنیا آمده باشی و خودت هم اینگونه آفریده و رشد كرده باشی حتما دوران تجرد خوبی خواهی داشت.

تا وقتی یك دانش آموز هستی و وظیفه ای جز ساختن خودت نداری ماندن در خانه پدر و مادر فرصت خوبی است كه تا می توانی رشد كنی و برای روزهای بهتر آماده شوی. وقتی راه دانشگاه و داشتن حرفه ای مناسب را هم در پیش گرفتی مجرد بودن می تواند عصای دستت برای پیشرفت باشد چون آن وقت هم دغدغه ای جز موفق شدن نداری.

در دوران مجردی می شود آرزوهای خوبی برای آینده طراحی كرد، می شود در دنیای نیامده آینده، نقش شاهزاده ای را بازی كرد كه همه چیز وفق مرادش پیش می رود و كسی سر راهش پیدا نمی شود كه مانع بتراشد و سنگ اندازی كند. در این دوران می شود تا جایی كه ممكن است خوشحال بود و از نعمت زیر سایه پدر و مادر بودن استفاده كرد.

اما این احساسات زیبا هم تا زمانی خوب هستند و رویاها تا یك سنی آدم ها را ارضا می كنند، شاید وقتی ما آدم ها به این مرز احساسی می رسیم همان زمانی باشد كه تاریخ مصرف دوران مجردی تمام شده و حس تاهل از زیر پوسته كهنه تجرد قصد خودنمایی دارد.

متاهل بودن به معنی رسیدن به همه چیز نیست، همان طور كه مجرد بودن باعث از دست دادن همه چیز نمی شود و مجرد ماندن باعث خوشبختی مطلق نمی شود، درست مثل اینكه ازدواج كردن موجب سعادت ابدی نمی شود. كسی كه مجرد است یا متاهل خوشبخت یا بدبخت مطلق نیست چون چه تجرد و چه تاهل، دو دوره از زندگی است كه بسته به اینكه چگونه به آن نگاه كنی می تواند تلخ یا شیرین باشد.
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
20 نشانه خیانت همسر

همسرتان را از صمیم قلب دوست دارید. از ته دل به او اعتماد دارید اما نشانه‌هایی می‌بینید و یک صدا همیشه پشت ذهنتان است که نمی‌گذارد شک‌ از شما دور شود.

از اینکه به او شک می‌کنید از خودتان بدتان می‌آید اما نمی‌توانید با این احساس که مشکلی وجود دارد مقابله کنید.

هرچقدر هم که انکارش کنید، می‌دانید که همسرتان به شما خیانت می‌کند وقتی....


1. تماس‌های تلفنی‌اش آرام و پنهانی می‌شود طوریکه شما اصلاً نمی‌توانید صدایش را بشنوید و قبض تلفنش هم بیشتر از حد معمول می‌آید.

2. به محض اینکه شوهرتان به خانه می‌رسد وارد حمام می‌شود، حتی قبل از اینکه شما را در آغوش بگیرد و ببوسد.

3. زنتان بوی عطری را می‌دهد که می‌دانید عطر او نیست.

4. می‌شنوید که شوهرتان پشت تلفن می‌خندد درحالیکه می‌گوید رئیسش است که دم به دقیقه زنگ می‌زند.

5. سفرها و جلسات کاری بیش از حد معمول پیش می‌آید.

6. زنتان بی‌دلیل شاد به نظر می‌رسد و حتی وقتی ظرف‌ها را می‌شوید با خود آواز می‌خواند و بااینکه روز تولد و سالگرد ازدواجتان را فراموش کرده بودید، غُر نمی‌زند و ناراحت نیست.

7. زنتان دیگر توجه نمی‌کند که چرا همیشه کار می‌کنید و حتی یک روز تعطیل را هم به او اختصاص نمی‌دهید.

8. صورتحساب‌هایی را پیدا می‌کنید که متعلق به مکان‌های تفریحی است که شما را به آنجا نبرده است.

9. وقتی شوهرتان به اسم بنزین زدن یا پول گرفتن از دستگاه خودپرداز بیرون می‌رود، صف آنها گویی خیلی طولانی می‌شود چون دیر برمی‌گردد.

10. زنتان این روزها خیلی به هیکل و ظاهر هم می‌رسد و خیلی زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد.

11. شوهرتان یکدفعه به یک سرگرمی خاص علاقه‌مند می‌شود و وقت و پول زیادی را هم خرج آن می‌کند.

12. چند وقت است که از هم دور شده‌اید و یک مکالمه معمول هم با هم ندارید و با هم وقت نمی‌گذرانید.

13. اینقدر از هم دور شده‌اید که دیگر نمی‌دانید همسرتان به کدام دوستانش رفت‌و‌آمد می‌کند.

14. زنتان بداخلاق‌تر از قبل شده است.

15. این روزها شوهرتان خیلی جذاب شده است و شدیداً به خود می‌رسد.

16. اجازه بدهید....یک خط تلفن جدید یا حساب بانکی جدید که از آن اطلاع نداشتید؟

17. یک لباس‌زیر یا لباس‌خواب خیلی جذاب در کمد زنتان پیدا می‌کنید که برای شما نپوشیده است.

18. به نظر می‌رسد شوهرتان فقط برای خوابیدن به خانه می‌آید.

19. چند وقتی است که هیچ رابطه جنسی با هم ندارید.

20. رفتار جنسی همسرتان یکباره وحشی و بسیار هات می‌شود و چیزهایی از شما می‌خواهد که فکرش را نمی‌کردید که حتی به آنها فکر کند.


اگر این نشانه‌های به مدت کافی ادامه پیدا کرده‌اند و چیزهایی حس می‌کنید که بوی خیانت می‌دهد، احتمالاً زمانش رسیده دیگر کارت قرمز را به او نشان دهید!
     
  
مرد

 
آیا خانمها صورت‌های مردانه را دوست دارند؟

چه چیز باعث می‌شود بگوییم صورتی زیبا است؟ چه چیز باعث می‌شود همه دوست داشته باشند با کسانی باشند که چهره‌های زیبا دارند؟ در سال‌های اخیر، دانشمندان به تئوری تکامل برگشته‌ اند تا کمکمان کنند درک کنیم چرا بعضی چهره‌ ها به نظر جذاب‌تر از بقیه می‌رسند.

براساس رویکرد تکامل، جذابیت افراد مستقیماً با ارزش آنها بعنوان همسر مرتبط است. یک همسر با ارزش کسی است که قدرت باروری شما را به بهترین نحو تقویت کند. وقتی به گذشته تکاملی نژاد انسان برگردیم، کسی که نشانه ‌های ارزش یک همسر احتمالی را متوجه شده باشد و عمداً یک همسر باارزش انتخاب کرده باشد، بچه‌های بیشتری از او تولید می‌کند. این بچه‌ها هم ژن‌های زیبایی و جذابی را به ارث می‌برند.

درنتیجه توجه به جذابیت ظاهری بخشی از طرح تکاملی ماست.

این تحلیل علمی در این واقعیت که مجلات و برنامه‌های تلویزیونی پُر از افراد جذاب است، منعکس می‌شود. مشخص است که هم زنان و هم مردان شدیداً به ظاهر همسرشان اهمیت می‌دهند.

این مسئله در دنیای حیوانات هم صدق می‌کند. انواع مختلف گونه‌های حیوانات بر عوامل خارجی برای جذب همسر مثل سایز، شکل و رنگ پَر، پوست و موی بدن تکیه دارد. چرا تکامل این ویژگی‌های خاص را تشدید کرده است؟ انواع مکانیزم‌های مختلف می‌توانند در این زمینه دخیل باشند. مشخص‌ترین آن این است که جذابیت با کیفیت ژن فرد در ارتباط است.


رابطه تستوسترون

یک رابطه بین "ژن خوب" و جذابیت، شکل چهره مردانه است.

همه ما می‌توانیم تفاوت بین یک زن و مرد بالغ را تشخیص دهیم و محققان دلایل آن را پیدا کرده‌اند. دخترها و پسرها شکل صورت تقریباً مشابهی دارند. در دوران بلوغ، هورمون‌ها برای زنانه کردن یا مردانه کردن آنها و ایجاد ویژگی‌های متمایز از زنان و مردان بالغ روی صورتشان کار می‌کند. تستوسترون رشد برخی خصوصیات خاص چهره را افزایش می‌دهد—مثل فک و گونه‌ها. به همین دلیل صورت پسرها بیشتر از پسرها رشد می‌کند. صورت‌های زنانه تقریباً بچگانه باقی می‌مانند. سطح بالای استروژن در دختران در حال رشد از رشد استخوان صورت جلوگیری می‌کند و موجب افزایش ضخامت لب‌ها و انباشتگی چربی در گونه‌ها می‌شود.

از دیدگاه تئوریک، مردانی که صورتی مردانه دارند جذاب‌تر هستند زیرا برای ایجاد این خصوصیات هزینه تکاملی شده است. دلیل آن به سطح تستوسترون مربوط به شکل صورت خیلی مردانه برمی‌گردد. تستوسترون تاثیر سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد و به همین ترتیب افراد سالم که سیستم ایمنی قوی دارند می‌توانند تولید هورمون‌های لازم برای تولید ویژگی‌های مردانه را تامین کنند.

کیفیت سیستم ایمنی بدن ما به ژن ما مرتبط است. بنابراین یک صورت مردانه جذاب، قوی بودن سیستم ایمنی را نشان می‌دهد.


صورت مردانه درمقابل صورت بچگانه (baby-face)

بعنوان مثال، تحقیقات نشان می‌دهند که نوجوانان پسر با خصوصیات صورت غالب، در سنین پایین‌تری رابطه ‌جنسی را شروع می‌کنند تا آنهایی که خصوصیات چهره غالب ندارند. در برخی مواقع، غلبه چهره می‌تواند موفقیت کاری را پیشبینی کند. مثلاً محققان دریافته‌اند که سلطه چهره فارغ ‌التحصیلان آکادمی نظامی با نمره پایانی آنها در اتمام کار رابطه دارد. افزایش تستوسترون تاثیرات منفی هم دارد. مردان متاهل که سطح تستوسترون بالایی دارند معمولاً بیشتر دچار روابط مشکل‌دار زناشویی و مرتکب خیانت می‌شوند.

در سوی دیگر صورت‌های زنانه یا بچگانه قرار دارند که در آنهاچانه کوچک‌تر، ابروها بالاتر و چشم‌ها بزرگتر هستند. هم زنان و هم مردانی که صورت بچگانه دارند گرم‌تر، صادق‌تر و جدی‌تر به نظر می‌رسند اما ساده‌تر و از نظر فیزیکی ضعیف‌تر هستند. در تحقیقات دادگاهی مشخص شده است که این افراد کمتر به جرم و جنایت ارتکاب می‌ورزند و درصورت وجود جرم کیفری که برایشان در نظر گرفته می‌شود سبک‌تر است. هر دو اینها بخاطر تاثیر سادگی و صداقت این افراد است.

به نظر می‌رسد این الگوها واقعیت را منعکس می‌کنن. محققان دریافته‌اند که هرچه مردی صورت بچگانه‌تری داشته باشد، خود را گرم‌تر و نزدیک‌شدنی‌تر می‌انگارد و خشونت کمتری دارد. در آزمایشات دیگر، کسانیکه چهره‌شان کمتر صادق به نظر می‌رسید، بیشتر برای آزمایشاتی که آنها را درگیر فریب می‌کرد داوطلب می‌شدند تا آنهایی که صورتشان صادق به نظر می‌رسید.


چهره ‌خوانی

یک تحقیق که در دانشگاه سنت اندروز انجام گرفت نشان داد که ژاپنی‌ها و انگلیسی‌ها برای مردان چهره ‌های زنانه ‌تر را ترجیح می‌دهند تا صورت‌های مردانه.

این یافته احتمالاً نشانگر این واقعیت است که افراد شخصیت‌های مختلف را از شکل چهره فرد می‌خوانند.

آنها شکل زنانه صورت برای مردها را با خصوصیات مثبتی مثل صداقت، گرمی و همکاری مرتبط می‌بینند. برعکس ویژگی‌هایی مثل سلطه با شکل چهره مردانه ‌تر مرتبط است.

شخصیت همسر احتمالی عامل مهمی در موفقیت باروری به حساب می‌آید، ازاینرو جای تعجب نیست که شخصیتی که افراد از صورت دیگران می‌خوانند بر درک آنها از جذابیت آن چهره تاثیر بگذارد. زنانگی در صورت‌های مردان می‌تواند جذاب باشد زیرا با خصوصیات شخصیتی مثبت مرتبط است.

اما مسئله به این سادگی‌ها هم نیست. تحقیقات دیگر نشان داده است که افراد مردانگی و سلطه را در صورت‌های مردان جذاب می‌بینند. یافته‌های متناقض نشاندهنده مزایا و معایب صورت‌های زنانه یا مردانه است. همسری که سطح تستوسترون بالایی دارد، ژن ایمنی بسیار خوبی دارد اما چنین همسری ویژگی‌های شخصیتی منفی دارد و احتمال تنها گذاشتن زنی که او را انتخاب می‌کند بسیار بالاتر است.

یک راه ‌حل برای این تناقض می‌تواند این باشد که صورت‌های مردانه خیلی جذاب دارای ترکیبی از هم خصوصیات زنانه و هم مردانه است. جذاب ‌ترین صورت‌ها نشان دهنده یک همسر سلطه‌گر و درعین حال کمک‌رسان است.


مردان مردانه و روابط کوتاه‌مدت

همه ما می‌دانیم که طول مدت روابط کاملاً متفاوت است: بعضی از روابط مدت زمان درازی طول می‌کشند درحالیکه بعضی از آنها شاید حتی بیشتر از یک شب هم به طول نینجامند. اینکه یک رابطه چه مدت طول بکشد بر انتخاب هر دو فرد درگیر در آن بستگی دارد و می‌تواند در شکل صورت‌های دو طرف هم منعکس شود.

مردانی که صورت‌های مردانه دارند غالباً پدر خوبی به شما نمی‌روند اما ژن‌های بسیار باکیفیتی دارند، به این دلیل ممکن است روابط بد طولانی‌ مدتی برقرار کنند که در کوتاه‌ مدت جذاب هستند. برعکس، مردانی که صورت‌های زنانه با بچگانه دارند پدران بهتری هستند و همکاری بیشتری با همسر خود دارند، به این دلبل در روابط طولانی ‌مدت همسرانی جذاب دیده می‌شوند.

اخیرا این ایده در تحقیقی که بر روی تلویزیون بریتانیا انجام گرفت آزمایش شد. این تحقیق روی بیش از 18،000 شرکت‌کننده کار کرد. در این تحقیق، تصاویری از مردانی با چهره‌های مردانه و مردانی با چهره‌های زنانه، همراه با دو آگهی قرارملاقات داده شد. شرکت‌ کننده باید هر تصویر چهره را با یکی از آگهی‌ها مرتبط می‌کرد. تنها تفاوت در آگهی‌ها طول مدت احتمالی روابط بود: کوتاه‌ مدت یا بلند‌مدت.

یافته‌ های تحقیق مشخص کرد که اکثر افراد چهره مردانه را با این آگهی مرتبط کردند: جذاب، متخصص جوان و مجرد، برای مدت کوتاهی به این شهر برگشته، علاقه‌ مند به رستوران و کافه، اهل شوخی و ورزش، علاقه‌ مند به آشنایی با فردی برای تفریح.

همچنین چهره‌ زنانه‌ تر را با این آگهی مرتبط کردند: جذاب، اسپرت، جوان، مجرد، شوخ ‌طبع، کار حرفه ‌ای، علاقه‌م ند به مستقر شدن، اهل رستوران و کافه، به دنبال کسی برای عشق ورزیدن تا آخر عمر.

نتایج نشان داد که مردم فکر می‌کنند مردانی که چهره‌ هایی مردانه‌ تر دارند روابطشان معمولاً کوتاه‌ است درحالیکه مردانی که چهره‌های بچگانه یا زنانه‌تر دارند به دنبال روابط طولانی‌مدت هستند. چرا؟ احتمالاً به این خاطر که افراد تصور می‌کنند مردان با چهره‌ های مردانه کمتر از دسته دیگر مردان در روابطشان هزینه می‌کنند یا زنان مردان دسته اول را بیشتر برای روابط کوتاه مدت خود انتخاب می‌کنند.


کدام وقت ماه؟

تحقیق دیگری در دانشگاه اندروز دلیلی این را نشان داد که چرا زنان در برخی تحقیقات اولویت را به مردانی که چهره مردانه دارند می‌دهند و در برخی دیگر به مردانی که چهره‌های زنانه‌تر دارند: آنها یک استراتژی میکس برای پیدا کردن طرف مقابل خود به کار می‌بندند که با چرخه قاعدگی آنها تغییر می‌کند.

براساس یافته‌های این تحقیق، زنان در زمان‌های اوج باروری چرخه قاعدگی خود که احتمال باردار شدن آنها بالاتر است، مردانی که چهره‌های مردانه‌تر دارند را انتخاب می‌کنند. این نشان می‌دهد که زنان وقتی می‌خواهند باردار شوند ترجیح می‌دهند از ژن بهتری برای فرزندشان استفاده کنند و در این زمان به روابط طولانی‌مدت و درنتیجه مردانی که چهره‌هایی زنانه‌تر دارند، اهمیت زیادی نمی‌دهند.

تحقیق بر زمان انجام خیانت‌ها یا درواقع روابط جنسی خارج از ازدواج نشان داده است که این روابط همزمان با اوج باروری زنان بوده است. کنار هم گذاشتن این دو یافته—اینکه چهره‌های مردانه در زمان‌های اوج باروری که احتمال رابطه‌ جنسی بیشتر است جذاب‌تر هستند و اینکه این چهره‌ها معمولاً روابطی کوتاه مدت دارند—نشان می‌دهد که زنان می‌خواهند همه چیز را باهم داشته باشند. آنها مردانی که صورت زنانه و ظریف دارند را برای رابطه‌ طولانی‌ مدت خود انتخاب می‌کنند درحالیکه هرازگاه با مردانی که چهره‌هایی مردانه دارند بخاطر ژن ‌ایمنی خوبشان رابطه کوتاه‌ مدت برقرار می‌کنند.
     
  
مرد

 
مشکل زیر چالش ‌های اصلی هر ازدواج بدون رابطه‌ جنسی است.

مشکل شماره 1

خسته بودن میل‌ جنسی. کاملاً مشخص است. بعضی از ما میل‌ جنسی بسیار قوی داریم و بعضی از ما اینطور نیستیم. مهمترین مشکل ازدواج ‌های فاقد رابطه‌ جنسی این است که شما یا همسرتان یا هر دوی شما از نظر جنسی خسته هستید. یعنی میل‌ جنسی بسیار پایین بوده یا اصلاً وجود ندارد.

مشکل شماره 2

این خستگی معمولاً به عصبانیت می ‌انجامد. وقتی چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، خسته می‌شوید و این معمولاً موجب بروز عصبانیت در شما می‌شود. در واقع، ممکن است به این دلیل ازدواجتان فاقد رابطه‌ جنسی است که یکی از شما از دیگری عصبانی است. اگر آن چیزی که می‌خواهم را به من نمی ‌دهی پس من هم آن چیزی که تو می‌خواهی را به تو نمی ‌دهم.

مشکل شماره 3

داستان کنترل ‌کردن‌ها شروع می‌شود. از خستگی سعی می‌کنید همسرتان را کنترل کنید تا طور دیگری رفتار کند و هرچه بیشتر سعی می‌کنید او را کنترل کنید، بیشتر همسرتان را از خود دور می‌کنید. عصبانیت و فاصله ‌ای که بینتان می ‌افتد، در زندگیتان ریشه گرفته و رابطه‌ جنسی به یک میدان نبرد برایتان تبدیل می‌شود.

مشکل شماره 4

سردرگمی اتفاق می‌افتد. چه اتفاقی می‌افتد؟ چه چیز تغییر کرده است؟ چرا همسرم دیگر من را نمی‌خواهد؟ چرا من دیگر همسرم را نمی‌خواهم؟ برای تغییر این وضعیت چه می‌توانم بکنم؟ چه مدت می‌توانم این وضعیت را تحمل کنم؟ اگر مشکل جنسیمان برطرف نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ چه می‌توانم بکنم؟ سوال پشت سوال و پاسخ به این سوالها به نظر دست‌ نیافتنی می‌رسد.

مشکل شماره 5

اعتماد به ‌نفستان پایین می‌آید. احتمالاً اوایل آشنایی به نظر هم جذاب می‌رسیدید و الان این جذابیت به هیچ تبدیل شده است. ظاهر، نوازش‌ها، مکالمات آرام و تحریک کننده قدیم دیگر جایی بین شما ندارد. اعتماد‌به ‌نفس شما شدیداً پایین آمده و متعجبید که چه مشکلی دارید؟ آیا دیگر به اندازه قبل جذاب نیستید؟ آیا دلیل نبود رابطه‌ جنسی در ازدواجتان شما هستید؟ و اینجاست که احساس شرم و گناه همه ذهنتان را پر می‌کند.

مشکل شماره 6

به دوراهی اخلاقی می‌رسید. برای ازدواج ارزش قائل هستید و می‌خواهید که قداست رابطه ‌تان را نگه دارید. بچه‌ها و کل خانواده را دوست دارید اما فکر ادامه این رابطه بدون وجود صمیمیت و رابطه‌ جنسی برایتان غیرقابل تحمل است. آیا این رابطه اینقدر خوب است که نباید ترکش کنید یا اینقدر هم بد است که نمی‌توانید تحملش کنید؟ کدام کار درست است؟ آیا باید در ازدواج بدون رابطه‌ جنسی بمانید یا آن را ترک کنید؟

مشکل شماره 7

باورتان نمی‌شود که به خیانت فکر کنید. اگر بخواهید با یکنفر دیگر که از نظر جنسی جذبتان می‌کند رابطه داشته باشید چه می‌شود؟ آیا می‌توانید اینکار را بکنید؟ آیا اشکالی ندارد یک رابطه جنسی بدون تعهد با یک نفر دیگر داشته باشید؟ چه فکر می‌کنید؟ به خودتان گوش دهید. ببینید شما دارید به آن فکر می‌کنید و این شما را می‌ترساند.

مشکل شماره 8

برای کمک پیش که می‌روید؟ درمورد مسائل و مشکلات این ازدواج فاقد رابطه ‌جنسی با که حرف می‌زنید؟ دوستانتان؟ روانشناس؟ خواهر یا برادرتان؟ نه؛ خواهشاً هرکسی که هست بچه‌ هایتان نباشد. آیا باید پیش روانشناس بروید و درمورد این ازدواج بدون رابطه‌ جنسی با او مشورت کنید؟ آیا همسرتان هم با شما می‌آید؟ مطمئناً اگر با کسی دردودل نکنید دیوانه می‌شوید.

مشکل شماره 9

باید یک راه‌ حل پیدا کنید. باید علت و ریشه آن را پیدا کنید. آیا یک مشکل جسمی است؟ آیا یک مسئله رابطه ‌ای است که شما را در یک ازدواج بدون رابطه ‌جنسی اسیر کرده است؟ شاید هم یک مشکل شخصی با خودتان یا همسرتان؟ شاید هم یک تاثیر فرهنگی است؟ هرچه که هست باید علت اصلی را پیدا کنید.

مشکل شماره 10

می‌ترسید که این نبود رابطه‌ جنسی رابطه ‌تان را بر هم بزند. نمی توانید حتی لحظه ‌ای به آن فکر نکنید. می‌ترسید این مشکل آخر دیوانه‌ تان کند. ترس و اضطراب همه وجودتان را گرفته است. اما باید همه اینها را کنار بگذارید.

بله اینها 10 مشکل اصلی همه ازدواج‌ های بدون رابطه‌ جنسی است. اگر شما هم کمتر از 10 مرتبه در سال با همسرتان رابطه ‌جنسی دارید، یعنی در چنین رابطه‌ای هستید
     
  
مرد

 
دختران آهن پرست، پسران مانکن پسند

ماشین شیک و شاسی بلند، ویلای دوبلکس در شمال، آپارتمان مجهز به سونا و جکوزی، شغل پر درآمد، مسافرت خارج، ... یک پسر ایده آل! اندامی زیبا، قدی بلند، کمری باریک، موهای فشن، بینی عمل کرده، آرایشی غلیط، لباسی چسبان، خالکوبی روی بدن، سیگار، ... یک دختر ایده آل!

معیارهایی که امروزه گریبانگیر برخی افراد جامعه گردیده است. شاید از تبعات جامعه مدرن باشد و یا تغییر الگویی متاثر از تغییر نسل و یا بدلیل هویتی گم شده. مبارزه ای تنگاتنگ بین دختران و پسرانی که رگ خواب همدیگر را پیدا کرده اند و در جدالی جنسیتی سعی در حذف رقبای خود دارند. غرقند در هیجانات دوران جوانی که البته باید تخلیه شود. زمانی که پیروز می شوند حس میکنند به حاشیه ای امن رسیده اند. توهمی سرشار از بی سرانجامی ها.

زمانی که اخلاقیات حرف زیادی برای گفتن ندارند. تجملات و ظاهرسازی ها بازاری گرم پیدا کرده اند. صداقت و وفاداری نشانه ضعف است و دروغ و ریا مظهر ذکاوت. پسرانی که تا دندان خود را مجهز به ادواتی همچون اتومبیلهای گران قیمت و مدل بالا می کنند، دخترانی که با شور و اشتیاق به چنین پسرانی چراغ سبز نشان می دهند.


صحبت از ایده آلهایی است که به سرعت درحال رشد و گسترش در میان نسل جوان است. معیارهایی که رنگ بوی مادیات میدهند و در عمل نشانی از موفقیت ندارند. میل روز افزون برخی از دختران به جاذبه های مالی پسران، و کشش پسران به جاذبه های جنسی دختران حکایت از یک دگرگونی تلخ فرهنگی دارد.


بدیهی است زمانی که پسری نگاه های حسرت آلود دخترانی را می بیند که بسوی اتومبیلی گرانقیمت خیره شده اند و درحال تعریف و تمجید از آن هستند، تصور میکند که قدرت و برگ برنده اش برای جذب دختر مورد علاقه خود، مسائل مادی است و در مقابل وقتی دختری نظاره گرٍ توجه بیش از حد پسران دیگر به دختری است که خود را شبیه مانکن ها درآورده، ناخودآگاه ترقیب میشود تا برای جذب پسر مورد علاقه اش، متوسل به ظاهرسازی به گونه ای نامتعارف گردد.

تحلیلی دقیق تر از علل پیدایش و نتایج اینگونه الگوهای رفتاری میتواند حقایقی را نمایان کند که باعث اصلاح و تغییر مسیر افراد شود. کسانی که راه را گم کرده اند که در پی رسیدن به آمال و آرزوهای خود قربانی اشتباهاتی جبران ناپذیر میگردند. تقلید کورکورانه از اطرافیان، مهیا نبودن بسترهای فرهنگی مناسب، حس رقابت ناسالم و عدم وجود شرایط مناسب برای تخلیه هیجانات به افزایش اینگونه ناهنجاری های اجتماعی می انجامد.

چه بسا دختران و پسرانی که به دلیل داشتن چنین برداشتی از زندگی دچار ناکامی، بن بست، افسردگی و نا امیدی شده اند و عمرشان در پی یافتن "ایده آل"های خود تباه و نابود گشته است. باید دانست که اتلاف عمر مسئله ای نیست که براحتی بتوان از کنار آن گذر کرد. وقتی میتوان آسانتر انتخاب کرد، واقع گرا بود، انسان را بخاطر "انسان" بودنش پذیرفت، چرا انحراف از مسیر صحیح؟

دختری که به صرف وضعیت مالی یک پسر جذب وی میشود و در سر افکاری مادی می پروراند باید بدانند آن پسر نیز به احتمال زیاد به دلیل جذابیت های جنسی و نه انگیزه های عاطفی به سوی او گرایش پیدا کرده است بنابراین اگر دختری با جذابیتهای جنسی بیشتر سر راه آن پسر قرار بگیرد، قدر مسلم، دیگر جایی در قلبش! نخواهد داشت. راهی که انتهایش شکست و سر خوردگی است. پسرانی که با رخ نمایی و نمایش ثروت خود دختری را مچذوب خود میکنند باید مطلع باشند که اگر پسری متمول تر سر راه آن دختر قرار بگیرد، بازنده میدان رقابت خواهند بود.

از طرف دیگر اگر پسری متوجه شود که هدف اصلی دختری از ارتباط با او مسائل مادی بوده است احساسی که درونش بوجود می آید مانند احساس دختری است که متوجه شود هدف اصلی پسر مورد علاقه اش از برقراری ارتباط با او، کامیابی جنسی بوده است.

پسرانی که از اسلحه "ثروت" و "زبان" برای جذب دختران استفاده میکنند سعی در موفقیت حداکثری دارند بدین معنا که چون از مادی گرایی برخی دختران اطلاع دارند تلاش می کنند با چرب زبانی و دادن وعده های پوچ و تو خالی برای اثبات و ارتقای اعتماد بنفس خود، صاحب افراد گوناگون شوند و تا حد امکان با احساسات آنها بازی نمایند. آنها تصور میکنند که با "پول" میتوانند مالک "دلها" شوند. این دسته از پسران معمولاً برای معشوقه خود "تاریخ انقضاء" تعیین میکنند و از هیچگونه تعهد اخلاقی و وفاداری برخوردار نیستند.

"پسر خوبیه چون خوب خرج میکنه"، این جمله را دخترانی بکار میبرند که هدفی جز سوء استفاده مالی در سر ندارند. آنها برای "تفریح" می آیند و رابطه شان خالی از عواطف و احساسات است. براحتی از "معشوق" خود میگذرند و جذب دیگری میشوند. مرتب و به عناوین مختلف سعی میکنند منافع مادی بیشتر کسب نمایند و از این طریق ارضاء گردند.

افرادی که خود را درگیر این نوع روابط میکنند به نوعی همیشه در استرس و تشویش بسر میبرند. بی قرار و شتابان به هر دری می کوبند اما هر چه بیشتر سعی میکنند، کمتر نتیجه میگیرند. عمرشان میگذرد و در نهایت به خوشبختی دست نخواهند یافت.

داشتن زندگی راحت و برخورداری از امکانات رفاهی و انتخاب فردی دارای ظاهری مناسب، مورد پسند همگان است ولی غرق شدن در مادیات و معیارهای ظاهری هرگز سرانجامی نخواهد داشت. انسانیت، همدلی و عشق شرط خوشبختی و تداوم رابطه است. تشکیل خانواده ای گرم و صمیمی که محبت پایه و اساس آن باشد می تواند آرامشی بی پایان به ارمغان آورد.
     
  
مرد

 
شناخت مردان هنگام سکس

اغلب مردان هنگام سکس آن چیزی نیستند که وانمود می کنند.

متاسفانه این مشکل در کشور ما رواج فراوانی دارد و زنان پس از انجام سکس به این موضوع پی میبرند که مردی که ادعا می‌کرد که هم در سکس تواناست و هم با گذشت است، خلاف آن را ثابت کرده است.

اما زنان چاره‌ای ندارند جز آنکه در میدان عمل مرد را بیازمایند. چگونه؟

1. مرد حتماً قبل از سکس به نظاقت و تمیزی آلت تناسلی، زیر بغل ، بوی بد دهان و اندام خود رسیدگی کند. همانگونه که از زن چنین انتظاری دارد.


2. مرد باید سعی کند در انجام سکس پیش‌قدم شود. این از نظر زنان مطلوب بوده و آنها نیز تمایل به ابراز بی‌علاقه‌گی دارند تا اشتیاق مرد را بسنجند. همچنین ناز کردن و عشوه آمدن از خصوصیات دلچسب زنان می‌باشد.
     
  
مرد

 
شناخت زنان در حین سکس

بحث در مورد شناخت زنان در سکس صرفاً با نگاه به زنان ایرانی آورده شده است و امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کنم. با اینحال از خوانندگان گرامی تقاضای دارم از ارائه نظرات و دیدگاه‌هایشان دریغ ننمایند.

۱. زن ایرانی زنی شرقی است که (خوشمان بیاید و نیاید) حامل فرهنگی ایرانی-اسلامی است. منظورم این نیست که همه زنان ایرانی هم عاشق سینه‌چاک ایران هستند و هم مؤمن و محجبه. منظورم این است اغلب به یکسری آداب و رسوم سنتی هستند که ریشه در سنت‌های ایرانی و مذهبی دارد. این التزام به تدریج باعث شده تا زن ایرانی زنی با حجب و حیا بار بیاید و نتواند آنچه مردان آشکار بیان می‌کنند بروز دهد.


۲. در مورد سکس و روابط زناشویی این حجب و حیا نمود بیشتری دارد. لذا حتی با محرم‌ترین فرد زندگی خود(شوهر) در خلوترین زمانها نمی‌تواند خواسته‌ها و تمایلات جنسی‌اش را بیان کند. زیرا از یکسو نیآموخته که حقوقی در سکس دارد که باید مطالبه کند، و از سوی دیگر هراس از اینکه مبادا مرد غیرتمند ایرانیش به او به دیده یک زن هرزه بنگرد که با پررویی ابراز تمایل جنسی می‌کند. جالب آنکه مردان در دل خواستار زنانی پر حرارت و پرشور در سکس هستند همین خواسته، مردان را به فکر برقراری ارتباط جنسی با زنهایی می‌کند که در سکس آزادانه فکر و عمل می‌کنند.

۳. زنان اغلب در سکس منفعل هستند. یعنی فقط مایلند روی آنها کاری صورت پذیرد و خود را به عنوان وسیله‌ای در اختیار مرد قرار دهند تا لذت ببرد و اگر مردشان منصف بود به او لذت بدهد. منفعل بودن زنان در سکس به تدریج فعالیت جنسی را به یک کار یکنواخت و خسته‌کننده تبدیل می‌کند و مردان از انجام سکس با شریک جنسی‌شان دلزده می‌شوند.

۴. فعال بودن زن به شکلهای مختلف بروز پیدا می‌کند:

- نمایش و آشکار نمودن تمایل خود به انجام سکس

- پوشیدن لباسهای خاص برای جلب توجه و نمایش اندام برهنه

- استفاده از کلمات و جملات جنسی همراه با شوخی و طنز یا تعریف جوکهای سکسی

- عشوه و ناز کردن برای مرد و بگونه‌ای طنازی

- استفاده از بوی خوش و تحریک‌امیز

- استفاده از رنگهای تند و تحریک‌کننده در لباسها و آرایش مثل: قرمز، زرد، سبز و ...

- مالیدن بدن خود به بدن مرد

- رقص سکسی یا استریپ‌تیز (برهنه شدن تدریجی همراه رقص با موزیک)

- مالیدن اندام جنسی مثل سینه‌ها، رانها، باسن و آلت تناسلی هنگام رقصیدن ملایم یا استریپ‌تیز

- کمک به مرد برای کشف نقاط حساس بدن زن به هنگام نوازش یا خوردن و لیسیدن

- بروز اشتیاق خود به مرد برای لمس یا لیسیدن و یا خوردن محل خاصی از بدن که خیلی دوست دارد

- آزادانه آه و ناله‌های سکسی خود را بروز دهد زیرا باعث تحریک شدید مرد شده و مرد را در انجام سکس فعالتر می‌نماید.

- از گفتن کلمات سکسی تند در حین سکس ابایی نداشته باشد حتی فحش سکسی که بسیار تحریک‌کننده است.
     
  
صفحه  صفحه 8 از 44:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  43  44  پسین » 
خانه و خانواده

Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA