انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 43 از 111:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  110  111  پسین »

همه چیز درباره بیماری ها


مرد

 
سبزي فوق العاده جهت سفيدي دندان

http://postimage.org/

يک متخصص تغذيه گفت: مصرف اين سبزي براي دهان و دندان بسيار مفيد است، لثه را سالم نگه مي‌دارد و از خرابي دندان‌ها جلوگيري و درد دندان را بر طرف مي‌کند.
مرتضي صفوي با بيان اين که گشنيز و تخم آن از نظر طب قديم ايران سرد و خشک است، گفت: مصرف گشنيز معده را تقويت و خوردن آن با غذا به هضم غذا کمک مي‌کند، تخم گشنيز شير را در مادران شيرده زياد مي‌کند و براي تسکين درد دندان جويدن تخم گشنيز مفيد است.
اين متخصص تغذيه اضافه کرد: گشنيز خواب آور، مسکن و آرام کننده، تسکين کننده استفراغ و برطرف کننده عطش است، مصرف آن به بدن نيرو مي‌بخشد، نيرو دهنده قلب و قاعده آور است و براي برطرف کردن افسردگي مي‌تواند مفيد باشد. مصرف بسيار زياد گشنيز باعث بي حسي مي‌شود.
صفوي افزود: براي نرم کردن سينه مي‌توان از جوشانده تخم گشنيز استفاده کرد. خوردن گشنيز براي دهان و دندان بسيار مفيد است، لثه را سالم نگه مي‌دارد و از خرابي دندان‌ها جلوگيري و درد دندان را بر طرف مي‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عاملی موثر در بروز تبخال

آیا شما هم چند وقت یکبار دچار تبخال می شوید و نمی دانید این عارضه چطور رخ می دهد؟
یك متخصص پوست و مو گفت: تب، بیماری‌هایی مانند سرماخوردگى، بدخوابی، استرس، نگرانی، فشارهاى روحى و روانى باعث بروز تبخال در بدن می‌شود.
مریم انصار افزود: عفونت تبخال یك عفونت شایع ویروسى دهان است كه به علت ورود ویروسى به نام «هرپس سیمپلكس» نوع (HSV1) معمولاً در صورت ایجاد مى‌‌شود.
وی گفت: تب، بیماری‌هایی مانند سرماخوردگى، بدخوابی، استرس، نگرانی، فشارهاى روحى و روانى باعث بروز تبخال در بدن می‌شود كه نور آفتاب تشدید كننده تبخال است. بروز تبخال بر روی لب بسیار شایع است.
این متخصص پوست افزود: علایم و نشانه‌هاى تبخال در مرحله اول یك تاول كوچك و دردناك پر از مایع است كه روى یك نقطه سرخ و دردناك پوست بروز می‌كند.
انصار گفت: تبخال مسرى است و ویروس تبخال مى‌تواند از طریق پوست، از شخصى به شخص دیگر منتقل شود. تبخال عموماً بدون نیاز به درمان پس از 7 تا 10 روز برطرف مى‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
علت و درمان درد شانه

مفاصل،‌ تاندون‌ها و عضلاتي که شانه را مي‌‌سازند،‌ انعطاف‌‌پذيري‌ بسياري را باعث مي‌شوند.
اما جراحات يا شماري از مشکلات پزشکي ممکن است باعث درد و محدوديت حرکت شانه مي‌شود.


از جمله دلايل شايع درد شانه اينها هستند:

تاندنيت، التهاب يک تاندون در شانه.
بورسيت، التهاب کيسه‌اي از مايع که در شانه قرار دارند که براي محدود کردن اصطکاک در حين حرکت شانه طراحي شده است.
جراحاتي که مفصل شانه را از جاي خود در مي‌آورد و آن را ناپايدار مي‌کند.
آرتريت (التهاب مفصل) شانه .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وقتی نفس تنگ می شود

برخی افراد سرفه، خس‌خس سینه و تنگی نفس را تقریبا هر روز دارند. برخی دیگر در فواصل بین حملات تنگی نفس علامتی ندارند.
برخی از ورزشكاران حرفه‌ای مبتلا به آسم هستند و طی ورزش شدید كمی احساس تنگی نفس می‌كنند، در حالی كه برخی افراد حین ورزش معمولی دچار حمله شدید آسم شده و نیاز به درمان اورژانسی پیدا می‌كنند. به هر حال همه مبتلایان به آسم در این نكته مشترك هستند كه مجاری هوایی در آنها به صورت غیرطبیعی متناوبا تنگ می‌شود.


درمان

پزشكان از چند گروه دارویی برای درمان آسم استفاده می‌كنند. گروه اول داروهایی هستند كه باعث شل شدن عضلات دیواره راه‌های هوایی می‌شوند. دسته دوم داروها از التهاب مجاری هوایی جلوگیری می‌كنند یا باعث كاهش یافتن التهاب می‌شوند. داروهایی نیز هستند كه هر دو كار را با هم انجام می‌دهند.


10 فرمان

اگر مبتلا به آسم هستید، نكات زیر را جدی بگیرید:

1- اگر با مصرف غذای خاصی احساس می‌كنید كه مشكل تشدید می‌گردد، باید آن غذا را از برنامه غذایی خود حذف كنید. انواع فلفل، زعفران، كرفس، انگور و خربزه از غذاهایی هستند كه ایجاد حساسیت می‌كنند.

2- دارویی را بدون تجویز پزشك مصرف نكنید؛ زیرا برخی داروها موجب تشدید آسم می‌شوند. پروپروانولول (ایندرال) یكی از این داروهاست. همچنین آسپرین، ایندومتاسین و بعضی از داروهای قلبی می‌توانند باعث ایجاد آسم در فرد مستعد شوند.

3- اگر سینوزیت دارید یا پشت حلق خود ترشحاتی حس می‌كنید، به پزشك مراجعه كنید تا او نسبت به درمان آن اقدام كند.

4- در درمان‌های غیردارویی حذف مواد حساسیت‌زا به نفع بیمار است و اگر بیماران بتوانند از محل آلوده به یك محل سالم نقل مكان كنند، بسیار خوب است.

5- استرس‌های روحی یكی از عواملی است كه باعث ایجاد حمله آسم می‌شود. پس تا جایی كه می‌توانید آرام باشید.

6- بسیاری از بیماران مبتلا به آسم نسبت به حیوانات حساسیت دارند. پس در صورت وجود حیوانات خانگی در منزل، آنها را از محیط زندگی خود دور كنید.

7- مراقب باشید تا وزنتان بیش از اندازه بالا نرود؛ زیرا افزایش وزن سبب تحمل بار بیشتری بر ریه‌ها می‌شود.

8- سعی كنید بالشتان از مواد حساسیت‌زا پر نشده باشد. اگر بالش یا پتوی پر دارید، حتما برای آنها از روكش استفاده كنید.

9- هیچ‌وقت سیگار نكشید و حتی از محلی كه در آن سیگار می‌كشند، دوری كنید.

10- داروهای خود را مرتب و به طرز صحیح مصرف كنید. به خاطر داشته باشید با دوری از عوامل حساسیت‌زا و به‌كارگیری درمان مناسب می‌توان آسم را كنترل كرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا مبتلایان به میگرن از نور گریزان‌اند؟

گروهی از محققان آمریکایی موفق به شناسایی مکانیسمی شده‌اند که سبب می‌شود نور درد را در مبتلایان به میگرن افزایش دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، محققان می‌گویند در حین یک حمله میگرنی، درد نیمی از جمجمه را فرا می‌گیرد و با نشانه‌هایی مانند حالت تهوع، خستگی و ناراحتی‌های بینایی همراه می‌شود.
در این حالت تحمل نور سخت بوده و فرد برای تسکین درد خود از نور گریزان می‌شود.
محققان دانشگاه هاروارد آمریکا بررسی‌هایی را روی افراد نابینا که در حین حمله میگرنی در معرض نور قرار می‌گرفتند انجام دادند. گروهی از این افراد در اثر ابتلا به ناراحتی‌های چشمی نابینا شده بودند و قادر به دیدن نور و سایه نبودند، اما دسته دوم قادر به دیدن سایه و نور کم بودند.
بررسی‌ها نشان داد مواجهه با نور درد را در گروه اول تشدید نمی‌کند در حالی که در گروه دوم به ویژه در نور آبی و خاکستری این اتفاق می‌افتد. این به آن معنی است که مکانیسم درد عصب بینایی را دخیل می‌کند. سلول‌های شبکیه گیرنده‌های نوری شامل ملانوسپین دارند که نوعی محرک بیولوژیک خواب و بیداری و تنها گیرنده نور در افراد نابینا است. بررسی‌ روی موش‌ها نشان داده است در حین حملات میگرنی گروهی از عصب‌ها تحریک می‌شوند، نور نوعی فعالیت الکتریکی را در عصب‌ها ایجاد می‌کند که حتی در تاریکی نیز باقی می‌ماند و به تدریج از بین می‌رود به همین دلیل است که افراد مبتلا به حملات میگرنی حتی پس از 20 تا 30 دقیقه در تاریکی بودن هم حس گریز از نور را دارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیاز ناراحتی روحی‌تان را برطرف می‌کند

اگر ورقه‌های نازک پیاز در شیر پخته و مصرف شود، برای درمان دردهای حاصل از قولنج روده‌ها و ناراحتی‌های شکم مفید است. پیاز پخته ادرار آور است و مصرف پیاز پخته به هر شکل که باشد، برای رفع ناراحتی‌‌های روحی مفید است.
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف پیاز پخته به هر شکل که باشد، برای رفع ناراحتی های روحی مفید است.
سید ضیاءالدین مظهری با بیان این که برگ های سبز پیازچه بیش تر هنگام بهار یافت می شود و دارای مقدار زیادی ویتامین C است، گفت: پیاز تقریباً تمام خواص سیر را در معالجه فشارخون، بیماری قند و درمان بیماری کرمک را دارد. مصرف پیاز پخته باعث لینت یا نرمی مزاج می شود و استفاده از پیازی که با چربی پخته شده باشد، برای دفع اخلاط چسبنده از سینه مفید است.
این متخصص تغذیه افزود: مصرف پیاز پخته با چربی برای رفع یبوست و نفخ روده ها مفید است. برای این منظور پیاز را با بخار پخته و در هنگام پختن به تدریج به آن کره اضافه شود و سپس مصرف کنند.
مظهری گفت: اگر ورقه های نازک پیاز در شیر پخته و مصرف شود، برای درمان دردهای حاصل از قولنج روده ها و ناراحتی های شکم مفید است. پیاز پخته ادرار آور است و مصرف پیاز پخته به هر شکل که باشد، برای رفع ناراحتی های روحی مفید است.
وی افزود: تخم پیاز طبیعت گرم دارد و خوردن 4 تا 5 گرم آن برای تحریک نیروی جنسی مؤثر است و قرار دادن پیاز پخته و گرم در محل سوختگی و یا قرار دادن آن در محل بواسیر اثر مؤثری دارد، زیرا خون را به طرف سطح پوست انتقال داده و از تجمع خون در رگ های بواسیری می کاهد.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: برای برطرف کردن بوی بد پیاز بعد از مصرف آن می توان، یک عدد گردو یا مقداری نان سوخته خورده شود یا چند عدد باقلا را جویده و مدتی در دهان نگه داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
راهكارهاي برطرف كردن بوي بد دهان

بوي بد دهان به تنهايي يك بيماري نيست بلكه علامت بيماري هاي مختلف است. در برخي موارد، بر اثر عوامل خاصي، بوي دهان به طور موقت و ناشي از علتي در اشخاص ايجاد مي شود و در صورت رفع علت، برطرف خواهد شد. بوي بد دهان مي تواند دلايل عمومي يا موضعي داشته باشد.
چون فرد مبتلا به بوي بد دهان خيلي زود به آن عادت مي كند، چه بسا نتواند بوي بد دهان خودش را تشخيص دهد. يعني اينكه خودمان احساس بوي بد در دهان نكنيم، دليل نمي شود كه دهانمان بوي بد نمي دهد. البته به خاطر رعايت رسم عيب پوشي و خطابخشي، دوستان و اطرافيان معمولاً از بيان چنين ايرادهايي خودداري مي كنند. از نزديكان تان بخواهيد كه اين عيب ها را به شما گوشزد كنند.

بوي دهان صبحگاهي؛ ناشي از كاهش جريان بزاق طي شب است. مسواك زدن قبل از خواب در كاهش بوي دهان صبحگاهي تاثير زيادي دارد. سعي كنيد پيش از صبحانه خوردن، زياد صحبت نكنيد و صورت تان را زياد به كسي نزديك نكنيد،

گرسنگي؛ بوي بد دهان در زمان گرسنگي با مسواك زدن هم از بين نمي رود. سعي كنيد زمان غذا خوردن خود را منظم كنيد يا در زمان گرسنگي قرار ملاقات ترتيب ندهيد.

خستگي و ضعف؛ در اين حالت بدن نمي تواند محصولات فرعي زائد را با سرعتي بيش از سرعت توليد آنها دفع كند و امكان بوي بد دهان هست. سعي كنيد آب فراوان بنوشيد و از آدامس هاي شوگرفري استفاده كنيد. در برخي موارد، وضعيت سلامتي يا دوره خاصي از زندگي باعث ايجاد بوي نامطبوع دهان مي شود.

دوران قاعدگي؛ دوران قاعدگي معمولاً بوي بد دهان را به دنبال دارد. در حاملگي، يائسگي و در بلوغ نيز به دليل تغييرات هورموني بوي بد دهان وجود دارد.

كهولت سن؛ در افراد مسن بوي بد دهان به سبب تغييرات متابوليك و ساير علل نظير كم آبي بدن ، كاهش مقاومت به عفونت، كاهش اشتها و... وجود دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونا در كمين سلامتي افراد

اثرات مضر سونا بر دستگاه تنفسي

بيماري‌ هاي مربوط به سونا به دو قسمت تقسيم مي ‌شود:

* گروهي كه سونا مستقيما روي ريه تاثير مي‌ گذارد.
* و ديگري سونا تشديد كننده‌ هاي بيماري ريوي است.


بيماري سونا

شايع‌ ترين بيماري مرتبط با سونا، بيماري ‌اي به نام "سونا" يا "بيماري افراد سونا گيرنده" است كه در حقيقت نوعي پنوموني ‌( Pneumonia) يا التهاب ريه ي‌ حساسيتي است كه وقتي افراد به سونا مي ‌روند، نسبت به باكتري ‌هاي محيط حساسيت نشان مي ‌دهند.
اين كه چه افرادي در اين خصوص دچار حساسيت مي ‌شوند بستگي به ژنتيك آن ها دارد كه 2 تا 9 ساعت پس از سونا دچار دردهاي عضلاني، سرفه، تب اندك، سردرد و احساس خستگي مي ‌شوند كه هر چه علائم آن شديدتر باشد، احتمال مراجعه به پزشك بيشتر مي ‌شود و پس از گذشت 12 تا 72 ساعت، علائم خود به خود قطع مي ‌شود، مگر اين كه دوباره قبل از گذران اين مدت، فرد مجددا به سونا برود و با عامل بيماري زاي مربوطه در محيط برخورد كند.
اين بيماري نوعي التهاب ريه حساسيتي حاد است و در كنار اين التهاب حساسيتي حاد، التهاب حساسيتي مزمن نيز وجود دارد كه علائم آن زياد محسوس نيست و فقط احساس خستگي به همراه تنگي نفس مشهود است كه فرد را در طولاني ‌مدت دچار بيماري مزمن ريه مي ‌كند و پس از آن علائمي شديد شبيه برونشيت مزمن ظاهر مي ‌شود و ريه به سمت فيبروز پيش مي ‌رود.


بيماري ريه وان داغ

شكل ديگري از بيماري كه ممكن است نوع باكتري مولد آن فرق كند، به نام "ريه وان داغ" (Hot tub lung) است كه در آن با رشد كپك‌ هاي كنار وان حمام، باكتري خاص(باسيل مايكوباكتريوم غيرسلي)‌ فعال مي‌ شود كه علائم آن همچون بيماري "سونا" 2 تا 9 ساعت پس از سونا ظاهر مي شود که شامل التهاب ريه حساسيتي به آنتي‌ ژن اين باكتري است كه خود مي ‌تواند مستقيما در افرادي كه داراي ضعف ايمني هستند، بيماري عفوني ريه ايجاد كند.


مبتلايان به آسم و انسداد ريوي

دومين گروه، بيماري‌ هايي ‌اند كه مستقيما توسط سونا ايجاد نمي شوند، بلكه محيط سونا باعث تشديد آن بيماري‌ ها مي‌ شود كه مهم ‌ترين آن ‌ها، "آسم" است.
استفاده از "كلر و برم" در ‌آب سونا باعث مي ‌شود بيماران آسمي دچار تشديد بيماري شوند. همچنين ممكن است افراد سالم نيز دچار تحريك ‌پذيري را‌ه‌ هاي هوايي شوند و فرد با علايمي همچون علائم آسم (خس‌خس سينه، تنگي‌ نفس و...) مواجه شود.
گروهي از بيماري ‌ها ممكن است در مواجهه با سونا، تشديد شوند كه اغلب شامل بيماري ‌هاي انسداد ريوي مي باشد كه ناشي از سيگار است و شايع ترين آن برونشيت مزمن است. اكثر اين بيماران سيگاري ‌اند و سونا به دليل گرمايي كه دارد و تعريقي که ايجاد مي ‌كند، كار تنفسي آن ها را زياد كرده و ترشحات تنفسي را غليظ مي‌ كند و باعث ايجاد خلط و ترشحات خشك مي ‌شود.
گرماي سونا باعث مي‌ شود افراد دچار گرمازدگي شوند. همچنين در افرادي كه دچار بيماري انسدادي مزمن ريه هستند، با تاثير بر گردش خون و سيستم قلبي‌، كار تنفسي‌ را بيشتر کرده و با انقباض عروق ‌شان، بيماري‌ آن ها را تشديد مي ‌کند.


درمان

اگر بيمار در مرحله حاد بيماري به پزشك مراجعه كند، با درمان‌هاي وريدي و داروهاي استنشاقي ريه، قابل درمان است اما در نوع مزمن كه ريه رو به ‌سوي فيبروز مي ‌رود (با علايم برونشيتي)‌ درمان بسيار مشكل مي‌ شود، چون آن قسمتي از ريه كه بر اثر برخورد مداوم با آنتي ‌ژن باكتري تخريب شده است، ديگر قابل برگشت نيست و فقط مي ‌توان بيماري را كنترل كرد. اگر فردي 2 تا 9 ساعت پس از سونا دچار علائم بيماري سونا گرديد، نبايد اين علائم را به حساب سونا بگذارد و بايستي هر چه سريع ‌تر به پزشك متخصص داخلي يا ريه مراجعه كند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شکلات و قهوه در بروز سردرد موثر است

يک متخصص تغذيه و رژيم درماني گفت: مصرف شکلات، قهوه و مواد شيرين کننده مورد استفاده در غذاهاي رژيمي در بروز سردرد و شدت يافتن آن موثر است.
دکتر رضا آمري نيا افزود: مصرف برخي مواد غذايي مانند شير گاو، پنير سفت و کهنه، کنسروهاي گوشت و ماهي، آجيل، انجير، خرما، کشمش و پياز نيز، در بروز سردرد و يا شدت يافتن آن در کوتاه مدت و دراز مدت موثر است.
وي، با بيان اينکه علت اصلي سردرد گشادي يا تنگي عروق مغزي است، اظهار داشت: مصرف مشروبات الکلي، دخانيات، قرص هاي ضد بارداري و چربي هاي اشباع شده از ديگر علل بروز سردرد هستند.
وي، درد عضلات گردن و پشت بدن را از علائم مهم بروز سردردهاي عصبي در فرد دانست و افزود: تقريبا 10 درصد سردردها را سردردهاي ميگرني تشکيل مي دهد که معمولا عوامل ژنتيکي نقش موثري در بروز آن دارند.
آمري نيا گفت: اگر سردرد مرتب پس از بيدار شدن از خواب بروز کند، نشان دهنده فشار خون بالا با بيماري هاي التهابي مغز در فرد است.
اين متخصص با اشاره به نقش تغذيه در کاهش بروز سردرد افزود: تغذيه مناسب و استفاده از سبزيجات و ميوه جات تازه نقش بسيار موثري در کاهش بروز سردرد در فرد دارد.
وي اظهار داشت: مصرف حبوبات همچون نخود و لوبيا، ماهي، زيتون، سير، زنجبيل، چغندر، خيار، هويج، کرفس، اسفناج و جعفري در کاهش بروز سردرد موثر هستند.
آمري نيا، با اشاره به اينکه ويتامين ها و مواد معدني مفيد در کاهش سردرد موثر هستند ،يادآور شد: مصرف ويتامين B12 و منيزيم به همراه ويتامين B6 از آنجا که سبب تجمع داخل سلولي منيزيم و تاثيرگذاري بيشتر آن مي شود در کاهش بروز سردردهاي ميگرني بخصوص در زنان تاثيرگذار است.
وي خاطر نشان کرد: مصرف کلسيم به همراه ويتامين D و روغن گل پامچال با دارا بودن خاصيت ضد التهابي نيز، در کاهش بروز سردرد نقش موثري دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوشیدنی علیه آب سیاه چشم

بر اساس یك تحقیق انجام شده توسط محققان چینی، این موضوع مشخص شد كه چای سبز به دلیل داشتن مواد معدنی و مفید از بروز بیماری چشمی موسوم به آب سیاه جلوگیری می‌كند.
چی پوئی و همكاران وی از دانشگاه «پكن» طی تحقیقات چند ساله خود روی اثرات چای سبز بر روی سلامت انسان به این نتیجه دست یافتند كه این نوشیدنی تاثیرات غیر قابل باور و مفیدی بر سلامت چشمی و جلوگیری از بروز «آب سیاه» دارد.
چای سبز دارای ماده معدنی و ویتامین‌های مفید مانند ویتامین C، ویتامین E، لوتئین و زیسانتین است كه این مواد از بروز مشكلات چشمی به ویژه آب سیاه و آب مروارید جلوگیری می‌كند. البته این موضوع باید مورد آزمایشات ویژه و تكمیلی قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا،‌ بر اساس گزارشات و تحقیقات صورت گرفته این موضوع نیز به اثبات رسید كه ساختار چشم می‌تواند مواد مغذی و مفید را به خود جذب كند و از این طریق سدی در مقابل بیماریها بوجود آورد. به همین دلیل است كه این نوع نوشیدنی به عنوان داروی گیاهی برای بیماریهای چشمی تجویز می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 43 از 111:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  110  111  پسین » 
خانه و خانواده

همه چیز درباره بیماری ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti Forums is not responsible for the content of external sites

RTA